Ah, in Londenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:05 schreef bartrid het volgende:
[..]
Electric Ballroom in Londen. Erg mooie zaal.
Nee, geen openingsact. Alleen een flink stuk van "Te Deum" van Charpentier vanaf band. (Beter bekend ws als de Eurovisie tune)quote:Op zondag 19 december 2004 14:19 schreef bartrid het volgende:
geen openingsact dus? In Londen was het 1 of ander meisje met een cello en een knakker met een zingende zaag.....
Volgens mij was de set in Tilburg op flink wat punten verschillend.quote:Op zondag 19 december 2004 14:54 schreef Kolkus het volgende:
Ik was er niet bij gisteren, ben in de 013 geweest.
Zo te lezen komt de set exact overeen met die van toen?!?
Jammer dat er zoveel van WAT voorbijkomt, vind het geen geweldig album.
de eerste was iig "Mars on river Drina" van het nato albumquote:Op zondag 19 december 2004 14:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De 2 instrumentale nummers kon ik niet thuisbrengen. Misschien dat iemand anders die wel weet? (Of was ik de enige Fokker op het concert gisteren? Zou best kunnen, ik heb iig verder niemand herkend.)
Thanksquote:Op zondag 19 december 2004 15:52 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
de eerste was iig "Mars on river Drina" van het nato album
En de vage bagger die gedraaid werdquote:Op zondag 19 december 2004 16:51 schreef Ceased2Be het volgende:
* Ceased2Be was gisteravond ook aanwezig...
ik stond linksvoor bij het podium, bij dat trommelvrouwke.
Verder vond ik het een uitstekend concert afgezien van het feit dat ze 3 kwartier te laat begonnen idd.
Ik ook, tussen de fluitende boerenquote:Op zondag 19 december 2004 16:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]Ik stond rechts vooraan, op de verhoging vlak bij de speakers
* checkt fotoboek *quote:Op maandag 20 december 2004 00:24 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Ik ook, tussen de fluitende boeren
Mijn tig fotootjes zet ik morgenmiddag online.
't Is wel een oude foto hoor, in mijn fotoboek. Mijn arisch blonde periode ligt alweer ver achter mequote:Op maandag 20 december 2004 13:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
* checkt fotoboek *
Hmm.. volgens mij heb ik je wel zien staan.
lapzwansquote:Op maandag 20 december 2004 22:51 schreef Elegy het volgende:
Weer veel te veel gemist
Kleretentamens
quote:erg coole foto's, vooral de 1 na laatste
Dankquote:Mooie foto's idd!
*opslaat*
Ik ga kijken of ik kan, ziet er uit als n gezellige avond. Zag de posters hangen vorige week bij Fear Factory. Wel in de Helling (middle of nowherequote:Op maandag 20 december 2004 22:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
lapzwans
ga je wel 28 januari naar Helium Vola ?
Ik weet niet wat ik van het nieuwe album moet vinden maar ik heb hem ook nog maar een paar keer gehoord. Het zijn bewerkingen van volksliederen samen met een band die Silence heet. De vocalen bevallen me niet zo, maar misschien dat het nog beter wordt na meerdere keren luisteren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Klinkt goed, zag op de site dat ze 8 December in de Tivoli staan... eens kijken of ik nog wat mensen mee kan slepen
Jammer om te horen, ik hou het in mijn achterhoofd mochten ze deze richting weer uitkomen.quote:Op zondag 26 november 2006 09:37 schreef bartrid het volgende:
Helaas was het vrij teleurstellend.... Client als opener was matig en had technische problemen en Laibach speelde het eerste uur het hele nieuwe album in volgorde.....Omdat alle songs midtempo zijn en vrij veel op elkaar lijken had ik het na zo'n 5 nummers wel gehad en ben ik naar de bar gegaan.... De tweede helft van het concert was een stuk beter met onder andere tanz mit laibach, alle gegen alle en de twee dames op drums
Ze staan rond sinterklaastijd in Tivoli. Maar ik denk dat ik maar pas. 't Is best prijzig, ik geloof iets van 20 euro (inc. serviceafzetterij), dat heb ik er niet voor over. Zeker omdat Utrecht ook niet echt om de hoek is.quote:Op zondag 26 november 2006 13:19 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Jammer om te horen, ik hou het in mijn achterhoofd mochten ze deze richting weer uitkomen.
Nou, die prijs vind ik wel meevallen hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze staan rond sinterklaastijd in Tivoli. Maar ik denk dat ik maar pas. 't Is best prijzig, ik geloof iets van 20 euro (inc. serviceafzetterij), dat heb ik er niet voor over. Zeker omdat Utrecht ook niet echt om de hoek is.
Dat zijn nou precies de redenen waarom ik het niet vind meevallen met de prijsquote:Op zondag 26 november 2006 14:36 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Nou, die prijs vind ik wel meevallen hoor.
Utrecht is voor mij wel te doen, maar ik heb ze een paar jaar geleden in 013 gezien en ik vond het toen niet echt uit de verf komen live.
Als ze dan ook nog een heel nieuw album live gaan spelen die mij waarschijnlijk niet erg gaat aanspreken, is mijn keuze gemaakt!
Dan heb je groot gelijkquote:Op zondag 26 november 2006 14:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zijn nou precies de redenen waarom ik het niet vind meevallen met de prijs![]()
Leben heisst leben en toen moest ik de trein halen....quote:Op zondag 26 november 2006 13:19 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Jammer om te horen, ik hou het in mijn achterhoofd mochten ze deze richting weer uitkomen.
Werden er nog oude nummers gespeeld, zeg maar van voor Kapital?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |