abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13506367
Idols 2

Wanneer zijn eik de eerste uitzendingen?

pi_13506417
mandytjuhh gaat een gooi doen naar de eerste plek
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_13506720
Heb je zelf wel eens op die link van jou geklikt? Blijkbaar niet anders kon je lezen dat de uitzendingen op 6 december beginnen
pfffff
pi_13506745
06-12-2003 Nieuwe jamai hoop ik niemand, en de rest van de deelnemers kan ik nog niet weten omdat het nog niet op tv is, in het geval dat ik al zou kijken Tot ziens
slettebak [@] gmail.com
  zondag 28 september 2003 @ 21:17:15 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13506771
in principe zou die neusaap de volgende jamai moeten worden, maar ja.. hij heeft de looks niet terwijl hij er 2 druppels op lijkt...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13506869
quote:
Op zondag 28 september 2003 21:14 schreef m1quel het volgende:
Heb je zelf wel eens op die link van jou geklikt? Blijkbaar niet anders kon je lezen dat de uitzendingen op 6 december beginnen
Ik ben lui
pi_13578852
Ik denk dat ik alleen maar naar de audities ga kijken. Die zijn lachen! Maar de rsst geloof ik wel. Ik zit namelijk niet zo te wachten op een nieuwe Jamai...
pi_13629670
IK ga alles kijken! Ik heb er echt zin in, maar het duurt nog zo lang!

Ik wil naar minstens 4 liveshows!

pi_13632371
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:11 schreef charmed_angel het volgende:

Geweldig meid, echt heeeeeeeeeeeel stoer voor je
slettebak [@] gmail.com
pi_13632442
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:11 schreef charmed_angel het volgende:

balen
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_13632558
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:59 schreef JaWi het volgende:

[..]

Geweldig meid, echt heeeeeeeeeeeel stoer voor je

wat is hier nou weer stoer aan
pi_13632587
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wat is hier nou weer stoer aan

Weet ik eigenlijk niet Waarom 4 liveshows... Maak niet zovaak mensen mee die zo gefacineerd zijn door idols....
slettebak [@] gmail.com
pi_13632720
Ik ben vorig jaar maar naar 1 liveshow geweest.

Ik vond het erg gaaf daar in de studio.

Ik wil in ieder geval naar de eerste en laatste liveshow. EN dan nog 2 liveshows tussendoor. De kaartjes zijn toch niet zo duur. Vorig jaar ¤12,50

vrijdag 3 oktober 2003 @ 21:14:30 #14
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13632736
hoop dat dat nog een tijdje duurt
pi_13632759
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:13 schreef charmed_angel het volgende:

Ik wil in ieder geval naar de eerste en laatste liveshow. EN dan nog 2 liveshows tussendoor. De kaartjes zijn toch niet zo duur. Vorig jaar ¤12,50

Hhmm, okay, ieder zijn interesse
slettebak [@] gmail.com
pi_13646592
Static dit is dus deel 2 van het algemene Idols2 topic. (kunnen die andere 2 niet dicht? Anders wordt het zo rommelig???))

Ik zou wel heeeeeeeeeeeeeel graag willen weten hoe het met Mandy is afgelopen!

EN welk nummer ze heeft gezongen

maandag 6 oktober 2003 @ 10:41:07 #17
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13683242
Ik hoop met grote hopen dat de winnaar in de verste verte niet lijkt op Jim/Jamai of wie dan ook van vorig jaar. Stumperds allemaal zeg. Echt drie keer niks

Die gasten in Engeland hebben tenminste nog fatsoenlijke nummer gemaakt.

Maar nee hoor, in Nederland is dat niet mogelijk. Als die stomme breezertrutjes die het hele stemmen verneuken en alleen de jongen op wie ze verliefd zijn door laten gaan

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13694101
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 10:41 schreef Hare het volgende:
Maar nee hoor, in Nederland is dat niet mogelijk. Als die stomme breezertrutjes die het hele stemmen verneuken en alleen de jongen op wie ze verliefd zijn door laten gaan
Zo zit de showbizz in elkaar
slettebak [@] gmail.com
pi_13952908
heey ik wil eigeluk ook wel naar un live show!! wie weet waar en wanneer ik kaartjes kan kopen?

ik heb ook erug veel zin om de voorrondes te kijken!! haha.... wel allemaal ff zwaaie die door zijn~!

pi_13952968
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:30 schreef louise13 het volgende:
heey ik wil eigeluk ook wel naar un live show!! wie weet waar en wanneer ik kaartjes kan kopen?
Ow dat duurt nog wel even een tijdje hoor......de liveshows zijn pas in jan/febr. misschien wel later
pi_14085571
In Engeland zijn er nu al twee kandidaten geweest die achteraf een crimeneel verleden bleken te hebben.Die werden gediskwalificeerd, zag je ze al jankend op tv .
pi_14206857
Uit betrouwbare bron: DE FINALE VAN IDOLS 2 IS 24 APRIL 2004
pi_14207149
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Uit betrouwbare bron: DE FINALE VAN IDOLS 2 IS 24 APRIL 2004
Wanneer was het vorig jaar ?
slettebak [@] gmail.com
pi_14208162
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:00 schreef JaWi het volgende:

[..]

Wanneer was het vorig jaar ?

8 maart 2003 was de finale van Idols 1
pi_14381573
Dit topic was al eerder geopend dan het centrale topic wat er nu loopt.

Dit is deel 2 namelijk al weer!

pi_14381646
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Wanneer begint dat eigenlijk allemaal weer?
6 December is de eerste aflevering van Idols 2!
pi_14381669
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 12:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Wanneer gaat het subforum open??

Ja ik wil ook een apart subforum! Nu is het allemaal zo onduidelijk!

Lopen er opeen 2 centrale topic, 1 door een moderator geopend.........die nog geen eens de search heeft gebruikt.

pi_14381697
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 17:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat weten ze nog niet - er zijn 4 kandidaten voor de overwinning, 3 vrouewn en een man - opvallend is dat ze wat ouder zijn.

Ja zoiets heb ik ook gehoord idd.

Dat de kandidaten nu wat ouder zijn.....gelukkig!

pi_14381736
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:13 schreef charmed_angel het volgende:

Ook veel! ik zou geld toe willemn hebben om daar zo gek te moeten gaan schreeuwen. En dan twijfel ik nog of ik zou gaan.
pi_14381767
Popsterren over Idols

09-10-03 - Wat vinden de popsterren die niet via Idols aan de bak zijn gekomen van het programma? De ene artiest laat zich er niet over uit, terwijl de ander op de barricade staat om zijn mening te verkondigen.

Trotse Paula Abdul
Paula Abdul, ooit zelf een superster en nog steeds een gewaardeerd zangeres, is de duidelijkste voorstander. Zij zit in de Amerikaanse jury van het programma en verschijnt in Oprah Winfrey als haar ontdekking Kelly Clarkson daar een interview en optreden geeft.

Something Beautiful?
Robbie Williams heeft op het eerste gezicht ook niets tegen Idols. Kijken we naar zijn recente clip bij Something Beautiful, dan zien we jongeren op de bekende Idols-stip voor de jury staan. Het refrein: Some kind of beautiful (Itll come your way) lijkt te zeggen hoe Robbie Williams het programma ziet: als een aanloop naar iets moois. Kijken we echter nauwkeuriger naar zn tekst, dan neigt de clip meer naar een parodie op Idols. Want:

You can't manufacture a miracle Passion's just physical - these days. En ook: If you're lost, hurt, tired or lonely. Can't control it - try as you might, kan worden gezien als een verwijzing naar een Idols-lijf, waar moeilijk uit valt te treden.

Wreedheid
Vorig jaar gaf Robbie Williams nog zijn mening over het Engelse Pop Idol en toen bleek dat hij er weinig van moest hebben.

Robbie: "Deze shows spelen met het leven van degenen die er aan meedoen. Verliezers moeten optreden, terwijl ze weten dat ze niet meer in de running zijn. Het is wreedheid aangekleed als amusement." Dromen waarmaken vindt hij mooi, aldus Robbie, maar niet als die dromen bewust niet tot werkelijkheid worden gemaakt.

Rapperswedstrijd
De platenmaatschappij van Eminem kijkt positief tegen Idols aan. Onlangs heeft deze namelijk besloten een nieuw soort Idols-programma te beginnen om hiphop-talent door te laten breken. Behalve Eminem vallen ook 50cent en Dr. Dré onder het label. De rapwedstrijd wordt deels overgenomen uit de film '8 Mile', waarin Marshal Mathers van Eminem schittert. De voorrondes van het Amerikaanse televisieprogramma gaan in oktober van start.

Zangkwaliteit kan beter
Madonna is niet enthousiast over talentenjachten op TV. Muziek zou bijvoorbeeld teveel op elkaar gaan lijken volgens haar. Madonna: En talentwatchers kiezen mensen uit die goed te verkopen zijn, dat betekent niet altijd dat ze kunnen zingen. Ook de deelnemers aan zon show krijgen kritiek van het populaire stijlicoon. Immers, zij willen vooral beroemd zijn, en niet worden erkend om hun zangkwaliteiten. "En dat zou toch voorop moeten staan."

Alleen winst telt
Muziekveteranen als Elton John en George Michael sluiten zich aan bij Madonnas commentaar. Vooral Elton John, zelf ontdekker van nieuw talent, windt zich op: Gareth Gates en Will Young worden opgegeten door wrede mensen als Simon Cowell (Idols). Vervolgens worden ze uitgespuugd als 'talenten'. Ik sta aan de zijlijn bij de carrière van een artiest. Maar deze ontdekkers gaan slechts voor de winst. Leveren ze na een paar jaar niks meer op, dan worden ze gedumpt.

Elton John betreurt het dat het minder om de muziek gaat. Zoals vroeger, toen er nog geen videos waren en mensen pas een plaat mochten maken als ze zich live hadden bewezen. Nu draait het teveel om de verpakking, is zijn mening. Mensen als Gareth Gates raadt hij aan hun geld op de bank te zetten: als het einde van hun reis is bereikt, zullen ze dat goed kunnen gebruiken.

Idols-liedjes vervuilen de hitlijsten
Moby en David Bowie zijn eveneens tegen het Idols-fenomeen. Zij vinden dat dergelijke programmas de hitlijsten bevuilen als zogenaamde chart-toppers: hits die binnenkomen op de hoogste plaatsen. Songs van de Engelse Will Young en Gareth Gates, de Amerikaanse Kelly Clarkson en de Nederlandse Jim en Jamai zijn daarvan voorbeelden.

Britney Spears
'Inspirerend voor kinderen', is Britneys mening over het programma: 'ze kijken het en krijgen hoop. Het motiveert hen.' Wel adviseert ze deelnemers de neerbuigende kritiek van Simon Cowell te negeren. 'Iedereen heeft nou eenmaal een mening. Soms ben je niet de beste van de wereld. "

Sterrendom duurt sowieso niet lang
Mick Jagger ziet de charme van Idols wel in. Ik zag het Engelse PopIdol en vond het lachen, aldus Jagger. Ik weet dat er mensen zijn die dergelijke programmas aanvallen, omdat ze de hitlijsten ontwrichten, maar daar ben ik het niet mee eens. Volgens de superster is het popsterrendom per definitie korte termijnwerk. Het publiek verwacht van popacts dat ze komen en gaan, meent Mick, daarom heet het ook pop!.

Bron: www.idols.nl

pi_14381806
De nieuwe Idol van Nederland???
pi_14385136
edit.

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 10-11-2003 17:06]

pi_14392532
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:48 schreef DarkMaxie het volgende:
edit
Is-ie net zo lekker als Jim?

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 10-11-2003 17:07]

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_14409598
lekkerder..!!! staat foto van hem op mijn site
pi_14410801
ik heb echt alweer zin in idols en vooral de voorrondes:)
ik was zojuist aan het surfen en kwam een tshirt tegen met een idols persiflage, ik vond hem wel cool, kijk ff op:
http://www.evilshirts.nl
pi_14410925
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:10 schreef DarkMaxie het volgende:
lekkerder..!!! staat foto van hem op mijn site
Hey ben effe op je site geweest! Mooie site!

Is dit hem???

Hij ziet er idd veel lekkerder uit dat Jim!~

Weet je of de theaterrondes al zijn geweest?

pi_14431491
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:34 schreef dolledingo het volgende:
Tja.. het klinkt een beetje als die gast van vorig jaar die de hele tijd claimde te werken bij idols en met sappige 'nieuwtjes' kwam. Een vriend van mij werkt dus als montage man in montage ruimtes in Hilversum.. naast dat hij de belspelletjes op RTL5 voorziet van muziekjes/puzzeltjes en dat soort dingen werkt ie sinds 2 maandjes aan de montage van de nieuwe Idols serie. Nu vertelde hij mij vorige week dat tape 1 verloren is gegaan door een foutje van een medewerker daar. Wat tape 1 zou moeten zijn is nu tape 2. Deze vriend van mij is compleet te vertrouwen (ik zou niet weten waarom hij dit zou gaan verzinnen). Nu heb ik zo de behoefte om het aan de grote klok te gaan hangen, want het is ten slotte raar als bijvoorbeeld op tape1 de nieuwe Jamai had gestaan maar wij hebben nooit zijn/haar screening gezien.

Ik heb er een emailtje over gestuurd naar Idols, ze antwoorden niet.. mijn vraag is, zou dit nieuwsfeitje de moeite waard zijn om het publiekelijk te maken, ik weet, ik sta niet sterk.. en misschien geven weinig mensen erom, maar ik vind zelf dat het een fout kan zijn die best wel wat gevolgen kan hebben..

mja.. als ik het zo teruglees is het een vaag verhaal.. sorry

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_14431715
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:03 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ah kwas hem al kwijt..
pi_14445183
edit op verzoek

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 10-11-2003 17:04]

pi_14521532
'

[Dit bericht is gewijzigd door DarkMaxie op 10-11-2003 16:42]

pi_14521551
.

[Dit bericht is gewijzigd door DarkMaxie op 10-11-2003 16:41]

pi_14529002
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:44 schreef DarkMaxie het volgende:
.
Is dat belangrijke bericht wat weg moet
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 10 november 2003 @ 17:04:15 #43
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14529165
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:57 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Is dat belangrijke bericht wat weg moet

dat dacht ik nou ookal
[KNE]-Mod
  maandag 10 november 2003 @ 17:05:03 #44
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14529186
hey maar semi-ontopic: is dat idols nou leuk om in de zaal te zitten ofzo? Ik ben niet zo geinteresserd in Idols op zich, maar ik bedoel meer qua tv gebeuren enzo.
[KNE]-Mod
pi_14529252
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:05 schreef ThE_ED het volgende:
hey maar semi-ontopic: is dat idols nou leuk om in de zaal te zitten ofzo? Ik ben niet zo geinteresserd in Idols op zich, maar ik bedoel meer qua tv gebeuren enzo.
ken je wel vertellen dat je een hoop moet wachten en het daar snikheet is .
  maandag 10 november 2003 @ 17:11:04 #46
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14529329
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:07 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ik bedoel dus niet als kandidaat heh.. maar als publiek.
Wachten is volgens mij altijd bij TV enzo...
[KNE]-Mod
pi_14529414
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:11 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik bedoel dus niet als kandidaat heh.. maar als publiek.
Wachten is volgens mij altijd bij TV enzo...

dat bedoel ik ook ...
pi_14529811
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:07 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ik had het soms ehct koud hoor!
  maandag 10 november 2003 @ 17:35:01 #49
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14529959
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik had het soms ehct koud hoor!

ja nou weet ik nog niks,

nouja ik ga eerst wel vragen of het ueberhaupt mogelijk is..

[KNE]-Mod
pi_14537959
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:35 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

ja nou weet ik nog niks,

nouja ik ga eerst wel vragen of het ueberhaupt mogelijk is..

Tuurlijk is het mogelijk! Gewoon wachten tot de kaartverkoop begint!
Vorig jaar warend e kaartjes 15 euro ongeveer.
  maandag 10 november 2003 @ 22:12:00 #51
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14538171
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:05 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Tuurlijk is het mogelijk! Gewoon wachten tot de kaartverkoop begint!
Vorig jaar warend e kaartjes 15 euro ongeveer.

Ja maar ik wil ze gratis
Maargoed, TV vind ik altijd wel leuk, sowieso is een kijkje 'achter de schermen' wel leuk. Enidols is misshcien niet heel goed, maar wel een event natuurlijk.
[KNE]-Mod
pi_14538282
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:12 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja maar ik wil ze gratis
Maargoed, TV vind ik altijd wel leuk, sowieso is een kijkje 'achter de schermen' wel leuk. Enidols is misshcien niet heel goed, maar wel een event natuurlijk.

Nou dat ken je wel vergeten, tenzij je iemand kent die daar werkt. Of meedoen aan prijsvragen.

Ik ken daar ook wel iemand, maar volgens mij geven ze niet zomaar kaartjes weg......helaas!

maandag 10 november 2003 @ 22:17:15 #53
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14538346
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nou dat ken je wel vergeten, tenzij je iemand kent die daar werkt.

[KNE]-Mod
  zaterdag 22 november 2003 @ 00:51:11 #54
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_14834092
Was vanmiddag op het nieuws dat ze dit jaar veel meer op internet gaan plaatsen. Daar heb ik ooit een mailtje over gestuurd. In Belgie hebben ze echt alle audities, line ups en weetikveel wat op internet (en gratis!).

Nu gaan ze dus de helft van de 17000 audities ook op internet plaatsen

Kan ik wel waarderen

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_14943747
quote:
Etiënne wordt nieuwe Simba

door onze redactie

Foto: Roy Beusker

AMSTERDAM - Na maanden een intensief trainingsprogramma gevolgd te hebben aan de Lion King School hoorde Etiënne Poeder maandag van Joop van den Ende dat hij de hoofdrol, Simba, mag spelen in de theaterproductie The Lion King!

In eerste instantie zou Robby Kensmil de leeuwenrol in de Van den Ende mega-productie vertolken. Maar dat ging niet door. Om 'persoonlijke redenen' had de voormalig pizzacourier plotseling de handdoek in de ring gegooid.

Gisteren werd bekend dat Etiënne Poeder zijn opvolger is. Hij zal vanaf maart te zien zijn als Simba, het vriendje van Nala.

Ik heb begrepen dat die Etienne iemand was die bij idols niet ver kwam (hoorde zoiets bij SBS6)? Iemand hem bij idols gesignaleerd vorig jaar?
pi_14944350
en een plaatje:

woensdag 26 november 2003 @ 15:11:47 #57
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_15041337
Eric is het hele jaar niet naar de kapper geweest, zo te zien bij Life & Cooking.

En de jury zegt niet op zoek te zijn naar een nieuwe Jim of Jamai, maar een nieuw idool.

pi_15041353
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eric is het hele jaar niet naar de kapper geweest, zo te zien bij Life & Cooking.

En de jury zegt niet op zoek te zijn naar een nieuwe Jim of Jamai, maar een nieuw idool.

Dat word ik dus
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_15054340
blablablabla,

schaam me dood man, zal me nooit weer vergeten uit te loggen.}:|

[Dit bericht is gewijzigd door Lupos op 02-12-2003 09:59]

Je bent wat je wordt als je niet oppast
pi_15057985
quote:
Op maandag 1 december 2003 10:20 schreef Lupos het volgende:
Jullie zullen mij er ook terug zien. Ik hoop dat jullie allemaal op mij gaan stemmen als ik zo ver kom!!!!
Als ik aanneem dat jij dit bent

---Edit: Foto uit fotoboek verwijderd, geen foto's zonder toestemming plaatsen.---

Vrees ik voor je dat je die 2e ronde niet gaat halen

[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 01-12-2003 13:16]

pi_15065333
Fase I; Landelijke audities

De eerste zes afleveringen van Idols gaan allemaal over de landelijke audities. In diverse steden in Nederland hebben de juryleden gezocht naar muzikaal talent. En dat heeft hilarische maar ook ontroerende taferelen teweeggebracht. De hele maand december en de eerste twee weken van januari staan in het teken van deze audities. Veel kijkplezier!

AUDITIES

Aflevering 1: 06 december 2003
Aflevering 2: 13 december 2003
Aflevering 3: 20 december 2003
Aflevering 4: 27 december 2003
Aflevering 5: 03 januari 2004
Aflevering 6: 10 januari 2004

maandag 1 december 2003 @ 19:39:22 #63
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_15068064
Bij American Idol 2 en Pop Idol 2 waren/zijn er volgens mij meer dan 10 finalisten, gaat dat hier ook gebeuren? Want dan komen er nog meer afleveringen (er komen er al 2 meer dan bij Idols 1, want er zijn dit jaar 2 extra afleveringen van de audities, dus 6 ipv 4).
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  maandag 1 december 2003 @ 19:50:33 #64
67615 Shadowcat
pi_15068418
Onee als er meer dan 10 finalisten zouden zijn maakt niet uit want er worden er soms meerdere per aflevering weggestemd, zie http://www.itv.com/popidol/finalists.stm
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_15068834
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat wij dit jaar geen extra finalisten hebben. Wij houden het op 10 helaas.

Ze zegt ook dat de redactie nog erg geheimzinnig doet, en dat het dus allemaal opeens kan veranderen.

De finale zou eerst op 24 april zijn. En nu zeggen ze weer dat het 1 mei wordt. Dus misschien door die verschuiving van de finale datum, hebben we toch 2 finalisten extra???

De redactie wil dit jaar veel geheim houden, leuk voor de pers. Ik vind ook dat er ontzettend weinig reclame is gemaakt de afgelopen 2 weken. Dit had veel meer moeten zijn vind ik. Maar misschien gaat het deze week gebeuren?

Trouwens www.idols.nl is online. Volgens mij werkt de site nog niet optimaal, maar ze zijn er mee bezig.

Ook kan je vanaf zaterdag tegen een gering tarief audities bekijken van de kandidaten die noet op tv zijn geweest! WAAROM NOU ALTIJD BETALEN!

maandag 1 december 2003 @ 20:04:50 #66
67615 Shadowcat
pi_15068894
Nou ja helaas helaas, er waren er vorig jaar ook wel een paar overbodig (oftewel kansloos, die hadden nooit gewonnen). 5 à 6 was meer dan genoeg geweest. Maar wel minder spannend natuurlijk.
pi_15069074
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:04 schreef Shadowcat het volgende:
Nou ja helaas helaas, er waren er vorig jaar ook wel een paar overbodig (oftewel kansloos, die hadden nooit gewonnen). 5 à 6 was meer dan genoeg geweest. Maar wel minder spannend natuurlijk.
Nee dat vind ik nou niet. Ik vind het heel erg jammer. Er hebben er wel meer dan 10.000 meer ingeschreven dan vorig jaar.

Ik vind 12 een mooi getal. 12 finalisten betekend dus ook 2 afleveringen meer! Dat zou echt mooi zijn, nog langer genieten van Idols!

Vorig jaar vond ik er maar 3 (Joell, Bas en Jim) overbodig de rest was helemaal top!

maandag 1 december 2003 @ 20:14:18 #68
67615 Shadowcat
pi_15069228
Of als er 12 waren zou je er ook in 1 aflevering 3 ipv 1 uit kunnen kwakken. Haha dat zou echt mooi zijn, 3 op de schopstoel denkende dat er maar 1 naar huis hoeft en dan moeten ze alledrie. Moet je dan die koppen eens zien. Net als bij Expeditie Robinson vorig jaar met Lydia, Deborah en Luc, die gingen er ook gedrieën uit.
pi_15069279
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:43 schreef Tom_Tom- het volgende:

Normaal gesproken ben ik niet zo gecharmeerd van dat lange haar naar achter, maar bij Eric staat het wel aardig.
pi_15069540
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ook kan je vanaf zaterdag tegen een gering tarief audities bekijken van de kandidaten die noet op tv zijn geweest! WAAROM NOU ALTIJD BETALEN!
He bah, dat is stom. Bij Deutschland Sucht Den Superstar flikten ze dit vorig jaar ook al, maar dan kon je zelfs de audities enzo die gewoon op TV waren geweest zelfs niet zien zonder betalen.
pi_15114042
Ik heb zojuist de nieuwe veronica ontvangen. Er staat een heel artikel in over Idols.

Ook staan er precies 30 kandidaten die mee hebben gedaan met Idols.

Met als tekst, de nieuwe idols????

Het valt me heel erg op......er zijn maar 3 workshoprondes. Betekend dat 10 van deze 30 kandidaten de finalisten worden??? Als dit zo is, dan snap ik niet waarom ze dat nu al bekend maken welke dertig de workshoprondes halen!

pi_15114065
quote:
Op woensdag 3 december 2003 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zojuist de nieuwe veronica ontvangen. Er staat een heel artikel in over Idols.

Ook staan er precies 30 kandidaten die mee hebben gedaan met Idols.

Met als tekst, de nieuwe idols????

Het valt me heel erg op......er zijn maar 3 workshoprondes. Betekend dat 10 van deze 30 kandidaten de finalisten worden??? Als dit zo is, dan snap ik niet waarom ze dat nu al bekend maken welke dertig de workshoprondes halen!

Ik lees weer over een stukje tekst heen....er staat bij: wij waren bij de audities in Zwolle......dus laat maar!
  woensdag 3 december 2003 @ 14:56:34 #73
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_15117143

Huidige stand van zaken bij Pop Idol 2 (laatst overgebleven finalisten + presentatoren)

pi_15120515
Maatje van me, Jop, die is door alle rondes tot nu toe heen!

Hij moet nu wachten tot de volgende rondes beginnen ...hij is ook vrij vaak gefilmt want hij had zo een heel strak shirtje aan en daardoor zag je zijn tepelpiercings heel goed zitten.

Hij heeft o.a. het nummer: Lonesome tonight van Elvis gezongen, dat vonden ze een erg apart en mooi gezongen liedje dat nog niet eerder was uitgekozen bij de voorrondes!

pi_15135355
De hype kan beginnen...

Tooske Breugem geniet er zichtbaar van. Op de Idols II -persconferentie kan ze haar blik niet van het promotiefilmpje afhouden. De eerste ronden in Dordrecht, Eindhoven, Zwolle en Amsterdam zijn voor haar alweer achter de rug. En ook de theaterronden, waar zo'n honderd talenten in spé aan deelnamen, zijn al opgenomen.

Maar zover is het nog lang niet voor de kijker. Eerst kan Nederland vanaf zaterdag 6 december nog zes weekenden (vorig jaar waren dat er vier) lang genieten van die reeds gehouden audities.

Verpleegster

Tooske, die later in de reeks weer zal worden vergezeld door collega Reinout Oerlemans, vertelt: "De audities waren opnieuw fantastisch, druk en intensief. Gebleken is dat er nog genoeg jonge mensen zijn met Een Droom. Waren dat er vorig jaar 7.626, dit jaar is dat aantal ruim verdubbeld naar 16.731. Maar ook nu zijn velen er achter gekomen: zélf op De Stip staan is toch anders."

Haar rol in het geheel kan ze het best vergelijken met die van een verpleegster: "Ik zal, net als vorig jaar, afstand houden. Beste vriendjes zal ik niet kunnen worden, want dat zal mijn doen en laten in de laatste weken alleen maar belemmeren."

Voor Tooske begint de nieuwe reeks opnamen pas weer eind januari, en tot die tijd kan ze genieten van de hype die Idols II ongetwijfeld weer gaat worden. "Vorig jaar was het jaar van mijn leven. En misschien dit jaar opnieuw. Ik heb al wel weer op de tafel geslagen van het lachen. Maar of het een even grote hype wordt? Ik verwacht niets." (telegraaf.nl)

Ik verheug me stiekem toch wel op Idols2, vooral op de labiele kandidaten die denken dat ze heel goed zijn...

pi_15148295
'Idols II': Door of niet door? Dat is de vraag!

Op de persconferentie van Idols II, afgelopen woensdag, kon de pers alvast een drietal (ex-)deelnemers beluisteren. Twee van hen hebben ondertussen de eerste ronden overleefd. Dat gold niet voor Robertjan Habich, die er echter geen traan om kan laten.

"Mijn vriendin heeft mij opgegeven. En ja, het is nog steeds aan. Ik was helemaal niet boos en vond het geweldig om mee te doen," aldus Habich met een onvervalst Haags accent. De Hagenees kan dus weer terug naar het autoschadebedrijf, waar hij voorheen ook werkzaam was. Eén ding is hem wel gelukt: hij veroorzaakte de slappe lach bij jurylid Jerney Kaagman , en dat is ook een kunst.

Weddenschap

Hij hoeft het echter niet opnieuw te proberen, iets wat de 18-jarige Alice Hoes (geen familie van) wél deed. "Ik heb vorig jaar ook meegedaan. Toen viel ik af in de theaterronden. Maar afgelopen jaar heb ik tijdens mijn studie Film en Televisiewetenschappen in Utrecht, zóveel bijgeleerd, dat ik het gewoon weer heb geprobeerd."

De deelname van Boris Boon was het gevolg van een weddenschap. Zonder enige zangles bereikte de 22-jarige Boon, net als Alice, de theaterronden. Die zijn ondertussen al achter de rug. Maar of ze dáár óók door heen zijn gekomen? Alice en Boris laten zich er niet over uit. Nog even geduld dus: pas aflevering 8 (op 24 januari) geeft uitsluitsel (telegraaf.nl)

pi_15181459
Mensen van de radio, krant, tv, internet- en tijdschriftredactie: ze waren er allemaal. In groepjes werden ze naar één van de drie kamers begeleid, waar ze Tooske, de jury of drie kandidaten troffen.

ZAAL 1: Tooske
Tooske zit aan een grote ronde tafel. Nadat een deel van de eerste uitzending is getoond, vliegen de vragen op haar af. Of het net zo leuk was als vorig jaar om dit programma op te nemen? Zeker. Tooske vertelt dat ze zich er dit jaar rustiger doorheen kan bewegen; vorig jaar was immers ook voor haar alles nieuw. Een journalist vraagt hoe het zit met de mensen die vorig jaar meededen en weer terugkeerden bij Idols II. Hoe kijkt zij daar tegenaan?

Tooske: Ik vind het leuk als je in jezelf gelooft. Sommigen werkten een jaar lang aan zichzelf. Namen zangles, kochten nieuwe kleren. Voor de één was het een juiste keuze. Anderen bleken in een jaar nauwelijks vooruit te zijn gekomen.

Erger dan de tandarts
Tooske heeft genoeg ervaring met audities om te weten dat het spannend en soms eng is. Als iemand vraagt hoe zij meeleeft met de kandidaten, vertelt ze meteen dat ze het zelf altijd vreselijk vindt: het is erger dan de tandarts of afrijden. Ik weet hoe het voelt. Dat is geen praatje om het praatje, want ik heb het meegemaakt. Ik leef dan ook zeker mee.

Een knipoog voor Jerney
Vorig jaar deed ze hetzelfde. Tijdens het programma had Tooske veel contact met deelnemers. Ook nu spreekt ze kandidaten van vorig jaar nog wel eens. Niet vaak, maar ze komen elkaar wel eens tegen op gelegenheden. En met Jim en Jamai belt ze soms.

Tooske: Het is allemaal zo snel met hen gegaan. Zou ik nu met één van hen in de stad lopen, dan wandelt iedereen mij voorbij. We wisselen wel ervaringen uit over omgaan met beroemdheid. De kandidaten van de eerste ronde hadden dit jaar hele andere vragen dan hoe ga ik om met mijn beroemdheid, vertelt Tooske: voor ze opmoesten vroegen ze alleen dingen als: zal ik naar Jerney knipogen of niet? En? Wat zei je dan?, vraagt een journalist. Knipoog jij maar naar Jerney, natuurlijk!

ZAAL 2: De jury
Daar zitten ze aan hun vertrouwde jurytafel: Henkjan, Eric, Jerney en Edwin. Vier vakmensen op zoek naar talent, zo zien we hen zaterdag weer op de buis. Henkjan vertelt dat ze niet zo hard zijn als iedereen denkt, ze zijn gewoon recht voor zn raap. Edwin vult daarbij aan dat er in vergelijking met vorig jaar wel iets is veranderd. Tegen mensen die vorig jaar ook meededen, is hij strenger. Zij weten immers precies wat ze kunnen verwachten.

Vliegende deelnemer
Sommige kandidaten bleken na een jaar inderdaad te zijn gegroeid en waren er nu wel klaar voor. Zaten er tussen 10.000 ook meer talenten?" Jerney zegt van niet: het was meer van hetzelfde. Wel laat ze doorschemeren dat er al een paar echte talenten zijn herkend. Of ze ook een leuke anekdote kan vertellen van de audities? Ik heb één kandidaat aan me voorbij zien vliegen. Die kwam horizontaal langs onze tafel. Maar hij kon wel vliegen!, roept iemand in de zaal. Henkjan: Ook dat mislukte. Hij plofte neer op de grond.
Idols I
Een interviewer denkt aan de Idols-kandidaten van vorig jaar als hij vraagt: zullen zij worden vergeten? Edwin denkt dat alleen de idolen die succesvol waren door de hype van Idols I het lastig krijgen. Hebben ze inmiddels een eigen repertoire en wordt er naar ze geluisterd zonder dat hun gezicht nog bij Idols te zien is, dan hoeven ze zich niet veel zorgen te maken.

ZAAL 3: Kandidaten Robert Jan, Boris en Alice
Ze staan voor de groep mensen en laten alles rustig op zich afkomen. Stralen geen zenuwen uit, alsof ze vaker een persconferentie meemaken. Alice: ik vond het alleen wel vreselijk om mezelf terug te zien op televisie. Ook Boris en Robert Jan vonden het raar. De pers ziet hun auditie op een groot scherm. Daarna is het tijd voor de vragen.

Hoofd op poster
Wat voor muziek zou je later willen maken Alice? Muziek waar ik trots op kan zijn, zegt ze, ik weet niet precies wat voor muziek. Zelf luister ik graag naar clubachtige jazz, maar in die stijl zal ik niet snel gaan zingen. Het zal wel iets in de richting van top 40-muziek worden.
Zou jij volgend jaar weer meedoen Robert Jan? Dat mag helaas niet meer. Ik ben op leeftijd geraakt, heb bijna de drie kruizen bereikt.
Lijkt het jouw leuk om op een poster te komen Boris? Al heeft Boris daar nooit al te lang bij stilgestaan; dat lijkt hem wel wat.

pi_15183403
Bas en Joël zijn nu te gast in B&W op ned.3...
pi_15183718
Wayne
pi_15184851
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:43 schreef Duiveltja het volgende:
Wayne
Wayns nieuwe nummer is wel stukken beter dan die slecht gekozen cover van Bas en Joël (Burning Heart)
En wat ik helemaal niet begrijp is dat Erik Dikeb de manager van die 2 is, daar zullen ze nog heel wat (financiële) problemen mee gaan krijgen...
pi_15187391
Het monster zit nu bij BVD
pi_15187423
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:28 schreef Duiveltja het volgende:
Het monster zit nu bij BVD
Ik wou het net gaan zeggen . Ze deed weer een poging te glimlachen. Toch jammer dat het is mislukt.
pi_15196074
Deze zal vanavond wel binnen een paar min vol zijn
pi_15202839
Ik kan niet wachten. Nog maar 3 uurtjes
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 6 december 2003 @ 19:49:35 #85
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15205817
Yess! het begint bijna!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_15206105
Spannend
pi_15206725
Ik zit er helemaal klaar voor .

Wel een beetje hoofdpijn .

Maar dat wordt ook al minder .

pi_15207049
Die Frans Bauer imitatie op z'n Haags is echt schitterend, die gozer heeft zelf niet door hoe grappig ie is...
pi_15207146
whaaa nog 8 minuten!

woeiwoeiwoei

Strawberry Flavour..
pi_15207154
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die Frans Bauer imitatie op z'n Haags is echt schitterend, die gozer heeft zelf niet door hoe grappig ie is...
Verkeerd topique?
pi_15207170
zouden er nog mensen posten op fok als idols bezig is
Strawberry Flavour..
pi_15207181
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:54 schreef -moi- het volgende:
zouden er nog mensen posten op fok als idols bezig is
Was jij er vorig jaar ook?
pi_15207199
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:55 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Was jij er vorig jaar ook?

Ja?
Strawberry Flavour..
pi_15207216
Jaa.. bijna
pi_15207224
Idols is back .
  FOK!fossiel zaterdag 6 december 2003 @ 20:59:00 #96
8443 cptmarco
it's captain...
pi_15207270
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:56 schreef -moi- het volgende:

[..]

Ja?

Ook in de slowchat topiques? Want daarin werd genoeg gepost
  zaterdag 6 december 2003 @ 20:59:33 #98
28560 toska
Let's All Chant
pi_15207271
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:57 schreef schatje het volgende:
Idols is back .
Me too
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_15207272
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:59 schreef cptmarco het volgende:
leuk.... leedvermaak tv begint weer
nog 1 minuut!

ik ren maar alvast naar beneden!!

Strawberry Flavour..
pi_15207283
We kunnen weer lachen
pi_15207287
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:59 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ook in de slowchat topiques? Want daarin werd genoeg gepost

neej daar niet... heb geen tv op mn kamer balen toch..
Strawberry Flavour..
pi_15207288
Het begint .
pi_15207289
Game on!
pi_15207292
The pooping has begun!!!
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:00:29 #105
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_15207299
Jaaaa het is begonnen!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_15207301
Wordt dit een stormlooptopic?
pi_15207303
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:59 schreef toska het volgende:

[..]

Me too

Hoi Toska .
pi_15207305
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
pi_15207310
Ik tape het, vorig jaar was het zelfs de 2e keer nog leuk
pi_15207311
quote:
Laten we het hopen .
  Donald Duck held zaterdag 6 december 2003 @ 21:00:57 #111
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_15207312
Hoera. Ben benieuwd.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_15207317
Ik ben weer erg benieuwd

Hoop ook nog wat bekenden te zien.

pi_15207324
quote:
Moet je ff in het rl soaps forum zoeken naar idols
pi_15207325
Tjee, kan Tooske niet gewoon met een auto gaan .
pi_15207330
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:01 schreef schatje het volgende:
Tjee, kan Tooske niet gewoon met een auto gaan .
Haha, inderdaad zeg..
pi_15207331
Tom_tom ook nog in da house?
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:01:53 #117
28560 toska
Let's All Chant
pi_15207332
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Hoi Toska .

Ha Schatje
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:01:55 #118
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207333
Woei, het begint weer
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_15207337
Zooo, weer een fijn avondje vermaak.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  Donald Duck held zaterdag 6 december 2003 @ 21:02:00 #120
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_15207338
Muziek van Matrix 2 toennet op achtergrond

[Dit bericht is gewijzigd door __Saviour__ op 06-12-2003 21:02]

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_15207348
Amsterdam .
pi_15207349
  FOK!fossiel zaterdag 6 december 2003 @ 21:02:24 #123
8443 cptmarco
it's captain...
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:02:29 #124
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207357
Tooske's haar zit wel leuk...vooral op de veronica guds,
pi_15207361
Wat een broekies allemaal
pi_15207363
Ik heb nu al Oh My God gezegd

[Dit bericht is gewijzigd door KiwiTjuHh op 06-12-2003 21:02]

pi_15207364
Nerd-alert time.
pi_15207366
Wat een kut kinderen, denken dat ze kunnen zingen .
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:03:11 #129
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207376
Ik ben echt benieuwd wat ik er dit jaar vind, want je weet nu wel al hoe het programma loopt.
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:03:15 #130
215 misterDre
Paint it black!
pi_15207378
*meldt
pi_15207379
Haha
pi_15207381
word dit het "bespreek" topic?
  FOK!fossiel zaterdag 6 december 2003 @ 21:03:32 #133
8443 cptmarco
it's captain...
pi_15207383
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb nu al Oh My God gezegd
inderdaad
pi_15207386
Tooske heeft zonnebril weer af.
pi_15207387
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:03 schreef _The_General_ het volgende:
Jup.
pi_15207388
"Ik wil even bekend als Jim worden"
Wat een nerd.
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:04:01 #137
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207389
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:02 schreef schatje het volgende:
Wat een kut kinderen, denken dat ze kunnen zingen .
Nou inderdaad. Wat ik al helemaal niet snap is dat er zoveel aanmeldingen zijn van mensen die denken dat ze kunnen zingen. Vorig jaar zijn er toch best wel wat enorm afgezeken... .maar helaas geen eye-opener voor de meeste mensen.
pi_15207391
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:03 schreef _The_General_ het volgende:
.
pi_15207392
het dorint, ik kom er iedere dag 2 x langs

[Dit bericht is gewijzigd door _The_General_ op 06-12-2003 21:04]

zaterdag 6 december 2003 @ 21:04:18 #140
28560 toska
Let's All Chant
pi_15207396
Ahhh het begint al leuk heerlijk uurtje gaat dit worden
pi_15207397
Ik hoop dat de jury wat confronterender wordt dan in deel 1, want ze mogen wel harder gestraft worden voor zulke schaamteloze vertoningen.
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:04:25 #142
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_15207398
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:03 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat een lozers weer!
pi_15207401
die kleren
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:04:30 #144
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207404
Dress to impress
pi_15207410
Tooske denkt cool te zijn .
pi_15207414
Zag ik nu weer dat friese meisje bij dat 'dress to impress'?
  FOK!fossiel zaterdag 6 december 2003 @ 21:05:01 #147
8443 cptmarco
it's captain...
pi_15207424
ow man, ze zijn nu al slecht
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:05:35 #149
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207425
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:05 schreef cptmarco het volgende:
tooske is leuk
Nou, dat valt ook wel mee.
pi_15207431
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:05 schreef _The_General_ het volgende:
ow man, ze zijn nu al slecht
Echt wel
pi_15207435
Heeft niemand wat geleerd van vorig jaar?

Tooske ziet er leuk uit zo met r nieuwe coupe.

pi_15207436
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:04 schreef prinsrob het volgende:
Yup, die komt voor een 2e poging
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:05:47 #153
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_15207437
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:04 schreef prinsrob het volgende:
henk jan
pi_15207439
Edwin heeft ook een bezopen kop gekregen. Mijn god zeg .
pi_15207443
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:04 schreef schatje het volgende:
Tooske denkt cool te zijn .
Is ze ook wel (met die bril)
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:06:08 #156
28560 toska
Let's All Chant
pi_15207445
Dat dikke meisje,,,, schaars in het paars
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:06:23 #157
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207449
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:05 schreef SuperRembo het volgende:
Echt??? OMG, niet gezien.
pi_15207450
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:06 schreef toska het volgende:
Vreselijk
pi_15207451
waar zijn ze in limburg geweest?
  FOK!fossiel zaterdag 6 december 2003 @ 21:06:38 #160
8443 cptmarco
it's captain...
pi_15207458
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:05 schreef SuperRembo het volgende:

[..]

Dan heb ik nu dus geen medelijden meer met haar. Sommige mensen hebben wel een heel verkeerd zelfbeeld...
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:06:42 #162
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_15207459
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:06 schreef toska het volgende:
Lekker ding inderdaad.
pi_15207460
OMG.
pi_15207462
won't you forget about me
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:07:00 #165
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207464
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:05 schreef schatje het volgende:
Edwin heeft ook een bezopen kop gekregen. Mijn god zeg .
Henk-Jan ziet er nu beter uit dan vorig jaar.
pi_15207467
Allemaal vetrollen uit die strakke kleding....
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:07:19 #167
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207470
Ze worden strenger
pi_15207472
Tjee, wat een pancake koppen .
  Milf zaterdag 6 december 2003 @ 21:07:27 #169
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_15207473
IDOLS 2 TV Uitzending 6 dec.2003

misschien is het leuk om hier te posten
live commentaar

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_15207475
Ik hoop dat Edwin bedoelt dat ze harder gaan worden
pi_15207476
leuk liedje,

zingen

pi_15207479
Jaaa.. dat was dat ene mensen.. haha deze
pi_15207481
O nee, niet weer dat schaap
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:08:01 #174
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207484
Ik ben benieuwd of ze nog origineel commentaar bedenken dit jaar.
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:08:01 #175
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_15207485
NEEEEEEEEEEEEEEE NIET WEER dat meisje uit Friesland.
pi_15207498
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:08 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEE NIET WEER dat meisje uit Friesland.
gewoon geen friesen please
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:08:32 #177
215 misterDre
Paint it black!
pi_15207500
Er zijn er zelfs bij die zich voor de 2e keer komen laten afzeiken
pi_15207501
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:07 schreef Fillipe het volgende:
O nee, niet weer dat schaap
Zij was het toch die vorig jaar al die kleren zo goed bij elkaar gezocht had?
pi_15207502
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:07 schreef nikky het volgende:
IDOLS 2 TV Uitzending 6 dec.2003

misschien is het leuk om hier te posten
live commentaar

Deze was eerder .
pi_15207510
Leuk Madonna muziekje.
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:09:05 #181
215 misterDre
Paint it black!
pi_15207512
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Zij was het toch die vorig jaar al die kleren zo goed bij elkaar gezocht had?

zaterdag 6 december 2003 @ 21:09:12 #182
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_15207515
Ik ben Kevin en ik kom uit Sliedrecht en ik ben 15 jaar.
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:09:14 #183
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207516
"Oookaaaay...*hijg* Owwwkaay *hijg*"
pi_15207521
Kevin en zijn puistjes.
pi_15207523
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:09 schreef misterDre het volgende:

[..]

Dat ze het dan nog een keer probeert..

Haha deze gozer is ook wel lachen, die Kevin

FOK!fossiel zaterdag 6 december 2003 @ 21:09:37 #186
8443 cptmarco
it's captain...
pi_15207527
Kevin met z'n zachte huidje
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:09:44 #188
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_15207529
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:08 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

gewoon geen friesen please

inderdaad.
pi_15207530
op curacao ik heb...

pi_15207532
We hebben een Hind .
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:09:54 #191
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207533
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:09 schreef cptmarco het volgende:
wat een wereldvreemde mensen doen weer mee...
Inderdaad....
pi_15207535
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben Kevin en ik kom uit Sliedrecht en ik ben 15 jaar.
En ik doe Woody Woodpecker na.
pi_15207542
Uitstraling door zijn lach? whahaha
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:10:10 #194
215 misterDre
Paint it black!
pi_15207543
O god die Hagenees
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:10:13 #195
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207545
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:09 schreef schatje het volgende:
We hebben een Hind .
  FOK!fossiel zaterdag 6 december 2003 @ 21:10:16 #196
8443 cptmarco
it's captain...
pi_15207550
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:09 schreef Fillipe het volgende:
Kevin met z'n zachte huidje
die puistjes vallen echt niet op....
pi_15207553
quote:
Kevin en zijn puistjes.
uitstraling heb ik toch wel
pi_15207554

puistenface

pi_15207555
Haha alleen m'n puistjes ...
pi_15207557
Ik vind het wel leuk .
pi_15207558
enkel mesgien men puisjes wat!
pi_15207559
Leer eerst ABN snol
  FOK!fossiel zaterdag 6 december 2003 @ 21:10:50 #203
8443 cptmarco
it's captain...
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:10:50 #204
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_15207565
quote:
We hebben een Hind .
Die Antilliaanse Pocahontas zeker
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_15207570
Het is nu al leuk
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:11:01 #206
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207573
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:10 schreef schatje het volgende:
Ik vind het wel leuk .
Ik ook!

Maar wel lef hebben hoor dat er zoveel idioten meedoen

zaterdag 6 december 2003 @ 21:11:04 #207
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_15207574
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:10 schreef Smeich het volgende:

[..]

En ik doe Woody Woodpecker na.

pi_15207579
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:10 schreef Duiveltja het volgende:
Leer eerst ABN snol
Op die curacao iek was die witnie joesten!
pi_15207582
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:10 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Een wannebee Hind .
pi_15207587
zullen we in het ander topic verder gaan, als deze vol is?
pi_15207593
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:10 schreef Duiveltja het volgende:

puistenface

Zoiets noemen wij een krentenbaard!
pi_15207594
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:10 schreef cptmarco het volgende:
nu al reclame?
Jeez ja, wel heel snel. Maar ja deze blokken verkopen wel goed ongetwijfeld.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_15207597
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:11 schreef schatje het volgende:

[..]

Een wannebee Hind .

Inderdaad
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:11:52 #214
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207600
quote:
Een wannebee Hind .
Dat is een betere benaming ja
  FOK!fossiel zaterdag 6 december 2003 @ 21:11:54 #215
8443 cptmarco
it's captain...
pi_15207602
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:11 schreef _The_General_ het volgende:
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:11:59 #216
215 misterDre
Paint it black!
pi_15207606
quote:

[..]

Een wannebee Hind .

zaterdag 6 december 2003 @ 21:12:09 #217
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207610
Ze komen dit jaar eerder met het magazine
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:12:13 #218
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_15207616
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:10 schreef cptmarco het volgende:

[..]

die puistjes vallen echt niet op....

Als je er een bouwlamp opzet idd niet.
pi_15207619
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:11 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Dat is een betere benaming ja

wat gaat ze zingen?

bolletjes in mijn hol,

pi_15207622
quote:
Okee
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:12:38 #221
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207627
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:12 schreef _The_General_ het volgende:
bolletjes in mijn hol,
pi_15207628
Tooske is wel brutaal geworden .
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:13:00 #223
215 misterDre
Paint it black!
pi_15207632
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:12 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

wat gaat ze zingen?

bolletjes in mijn hol,

LOL
pi_15207637
Wat een lange en overbodige intro.
pi_15207638
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:12 schreef schatje het volgende:
geil man
pi_15207639
Waar is Tommetje, onze mod??
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:13:21 #227
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15207640
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:12 schreef schatje het volgende:
Ja dat vind ik helemaal niet leuk, daar is de jury namelijk al voor. Zij moet gewoon de vriendelijke tussenpersoon blijven, ipv een zeikwijf.
pi_15207643
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:10 schreef veldmuis het volgende:
enkel mesgien men puisjes wat!
pi_15207645
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:54 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Verkeerd topique?

Nee, hoezo?
  FOK!fossiel zaterdag 6 december 2003 @ 21:13:40 #230
8443 cptmarco
it's captain...
pi_15207649
quote:
helaas, die is al op slot.....
pi_15207653
Topic loopt nu al goed
  Milf zaterdag 6 december 2003 @ 21:13:57 #232
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_15207654
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:13 schreef schatje het volgende:
die is er vanavond niet. ik hou een oogje voor hem in het zeil
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_15207656
Jamai .
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:14:06 #234
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_15207658
aaah reclame;
pi_15207659
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:13 schreef cptmarco het volgende:

[..]

helaas, die is al op slot.....

en hij gaat open, zodra deze vol is

lees de sluitpost maar

pi_15207662
Deze moet ff voel
X
X
X
  FOK!fotograaf zaterdag 6 december 2003 @ 21:14:26 #237
17893 Forno
pi_15207666
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:13 schreef schatje het volgende:
Nikky vervangt hem
pi_15207673
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:13 schreef nikky het volgende:

[..]

Oke .
  FOK!fossiel zaterdag 6 december 2003 @ 21:14:45 #239
8443 cptmarco
it's captain...
pi_15207676
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:14 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

en hij gaat open, zodra deze vol is

lees de sluitpost maar

begrijpend lezen is moeilijk....
pi_15207683
quote:

[..]

Sterkte! .
pi_15207687
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:13 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Nee, hoezo?

Bij kopspijkers hadden ze ook frans bauer
pi_15207688
quote:

[..]

Oke!

Hoii

pi_15207690
quote:

[..]

En er werd nog min of meer geëist dat je zaterdagavond aanwezig moet zijn...
pi_15207695
Wie maakt deel 2 aan??
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:15:24 #245
215 misterDre
Paint it black!
pi_15207696
Maken we deze ff vol in de Reclame
pi_15207697
Dit gaan weer leuke zaterdagavonden worden
X
X
X
pi_15207700
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:15 schreef schatje het volgende:
Wie maakt deel 2 aan??
[oops]

[Dit bericht is gewijzigd door KiwiTjuHh op 06-12-2003 21:15]

pi_15207701
shit man, is het normaal dat je na twee bakjes marsepein fruit en bitterballen misselijk bent?
  zaterdag 6 december 2003 @ 21:15:49 #249
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_15207707
quote:
Wie maakt deel 2 aan??
Jij!
pi_15207716
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:15 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Jij!

Nee .
pi_15207717
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:13 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Ja dat vind ik helemaal niet leuk, daar is de jury namelijk al voor. Zij moet gewoon de vriendelijke tussenpersoon blijven, ipv een zeikwijf.

idd....Maja, bij TMF vond ik haar ook al een zeikwijf. Tooske
pi_15207718
schatje doe jij deel 2 dan maar
pi_15207719
Hopen dat het na de reclame leuker wordt met de echte audities. Ze weten de dingen wel weer te rekken.
pi_15207723
Als je naar Idols kijkt dan denk je ineens: wat een geflipt volk die Nederlanders...
  FOK!fossiel zaterdag 6 december 2003 @ 21:16:25 #255
8443 cptmarco
it's captain...
pi_15207730
quote:
Wie maakt deel 2 aan??
IDOLS 2 TV Uitzending 6 dec.2003 slowchattopic II

Die gaat weer open als deze vol zit.

X
X
X