quote:dat wist ik ook nog niet
Op dinsdag 30 september 2003 19:25 schreef Lexie het volgende:[..]
Even op y drukken als je het wapen selecteert, je krijgt dan alle eigenschappen te zien
.
quote:Ik ook niet
Op dinsdag 30 september 2003 19:27 schreef BMH het volgende:[..]
dat wist ik ook nog niet
*Xrenity heeft deze achtergrond staan ![]()

w00t, Mitsurugi ownt (alleen zuig ik er mee in de game
)
Kilik is nog steeds mn favo
Yoshimitsu zit er ook in
Heb nu 2 characters erbij, Yoshimitsu en Charade ![]()
Coole Game !
heb gisteravond een aantal missies wel uitgespeeld en Beserker unlocked (vreemd btw dat je hem niet in Arcade-mode kan kiezen) maar tis een stuk lastiger als de 1e keer
quote:Yep, is lastiger inderdaad, ik heb Assassin ook al (Subchapter 3-2) maar er zitten een aantal missies bij die ''controller-onvriendelijk'' zijn...
voor de 2e keer Weapon Master spelen valt tegen
heb gisteravond een aantal missies wel uitgespeeld en Beserker unlocked (vreemd btw dat je hem niet in Arcade-mode kan kiezen) maar tis een stuk lastiger als de 1e keer
quote:Enig idee in welke mode je 'm WEL kunt spelen? Ik heb 'm namelijk ook ge-unlocked, maar noch in Arcade Mode, noch in Weapon Master Mode kan ik 'm kiezen.
heb gisteravond een aantal missies wel uitgespeeld en Beserker unlocked
quote:Vs. mode
Enig idee in welke mode je 'm WEL kunt spelen? Ik heb 'm namelijk ook ge-unlocked, maar noch in Arcade Mode, noch in Weapon Master Mode kan ik 'm kiezen.
Ach hell, ik maak wel een uitzondering
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 07-10-2003 15:49]
quote:Meer dan genoeg
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:41 schreef Ez3 het volgende:
Hoeveel arena's heeft SCII eigenlijk?
quote:Denk je nu echt dat ik het goede antwoord ga geven, zodat mijn winstkans nog beperkter wordt?
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:42 schreef U-lerZzZ het volgende:
Nee, niet doen. Iedereen moet het antwoord zelf zoeken.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:24 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Denk je nu echt dat ik het goede antwoord ga geven, zodat mijn winstkans nog beperkter wordt?
.
ziet er wel stoer uit.
quote:Natuurlijk !
Op donderdag 9 oktober 2003 16:18 schreef trance_fan het volgende:
[PS2]maar kan je ook met z'n 2en tegen elkaar vechten??[PS2]ziet er wel stoer uit.
(ook niet een klein tipje)
quote:Google !
Op donderdag 9 oktober 2003 16:39 schreef trance_fan het volgende:
en ik mag zeker niet vragen waar ik het antwoord van de prijsvraag vandaan kan halen???(ook niet een klein tipje)
quote:Hij is te vinden.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:39 schreef trance_fan het volgende:
en ik mag zeker niet vragen waar ik het antwoord van de prijsvraag vandaan kan halen???(ook niet een klein tipje)
quote:Inderdaad ja, ik zit nu bij hoofdstuk 4 van de Extra Missions, maar dat is inderdaad ff doorbijten. Ben wel een lekker eindje op weg met de wapens, maar er is nog genoeg te doen.
Op woensdag 1 oktober 2003 09:02 schreef Doopy-X- het volgende:
voor de 2e keer Weapon Master spelen valt tegen
* Nemco is ook een verslaafde
(spam? nee het is geen spam want ik plaats een link binnen dezelfde site naar een andere pagina van dezelfde site
)
quote:mooie review
Op donderdag 9 oktober 2003 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
Jullie eigen Notorious_Roy heeft een reviewke geschreven over dit prachtige spel! De review is hier te lezen voor liefhebbers: http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1236(spam? nee het is geen spam want ik plaats een link binnen dezelfde site naar een andere pagina van dezelfde site
)
is wel een heel erg grote klus om met alle chars dat spel uit te spelen...
en als ik dat bv in de hardste mode uitspeel, is er dan verschil in de eindes ?
quote:In extra arcade kun je wapens kiezen. Zoveel characters zitter er toch niet in, en het is toch leuk genoeg om ze met allemaal uit te spelen?
Op donderdag 9 oktober 2003 23:20 schreef ASSpirine het volgende:
Kan ik in de arcade mode ook wapens kiezen ?is wel een heel erg grote klus om met alle chars dat spel uit te spelen...
en als ik dat bv in de hardste mode uitspeel, is er dan verschil in de eindes ?
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 10-10-2003 19:04]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |