quote:kep em wel van de anderen, maar die zijn per stuk 22 mb
Op zondag 28 september 2003 17:48 schreef kiw het volgende:
wie heeft er een mooie wallpaper van talim?
of andere wallpapers, een beetje in de stijl van de art dingen die je kan unlocken in weapon master.
quote:zou je ze misschien voor me naar 1280x1024 scalen en jpg van maken, en mailen of online zetten?
Op zondag 28 september 2003 17:51 schreef BMH het volgende:[..]
kep em wel van de anderen, maar die zijn per stuk 22 mb
quote:Kep een artje van Talim. Bekijk hem hier.
Op zondag 28 september 2003 17:52 schreef kiw het volgende:[..]
zou je ze misschien voor me naar 1280x1024 scalen en jpg van maken, en mailen of online zetten?
[me]is trouwens weer verslaafd [/me]
quote:?
Op zondag 28 september 2003 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
En toen had ik 2 versies
quote:Ik heb mijn NGC Jap versie verkocht en van 't weekend de XBox versie gekocht
En toen had ik 2 versies
Moet zeggen dat ik Spawn een stuk vetter vind dan Link.
quote:dat is geen mening, dat is een feit
Op maandag 29 september 2003 10:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Moet zeggen dat ik Spawn een stuk vetter vind dan Link.
quote:Correct, daar was het zooitje 2D.
Op maandag 29 september 2003 10:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Was Soul Blade niet de voorloper van dit spel? Ik had dat spel op de PSX
Ik heb nu WeaponMaster uitgespeeld. Daarna moet je alles nog een keer overnieuw, dubbele aantal missies krijg je dan maar dan met een hogere moeilijkheidsgraad. Cool dat je zoveel wapens kan.
Mijn vraag :
Als je een wapen kiest, zie je verschillende icoontjes rechtsonderin bij het wapen, zowel in het rood als in het blauw. Wat zijn deze icoontjes? De upgrades die je met dat wapen krijgt ofzo? Iemand meer info hierover?
Nog een vraag :
In de commandlist staan de arcade-commands. (K, G, A, B) ipv de joystick commands. Hoe kan je deze omwisselen, of kan dat niet? In Soul Calibur 1 kon dat namelijk wel.
quote:Talim is 1 van de meest gekozen characters. Zij heb ook 1 van de langste combo's van alle characters. Ik heb een paar characters waarmee ik het goed kan.
Op zondag 28 september 2003 17:51 schreef HomerJ het volgende:
talim is mijn favo character!
Sophitia/Seungmina, dat komt omdat die 2 in Soul Calibur 1 er ook al inzaten. Moves zijn uitgebreid maar voor de rest hetzelfde.
Talim is ook een goede, en cassandra omdat dat het zusje is van sophitia.
quote:Vind het jammer dat Cassandra, Sophitia, en Lizardman nagenoeg dezelfde vechtstijl hebben.
Talim is ook een goede, en cassandra omdat dat het zusje is van sophitia.
Ik had als favo altijd Cervantes, maar kan nu ook erg lekker vechten met Maxi en Spawn.
quote:Ze hebben wel dezelfde vechtstyle maar er zitten een hoop verschillen in als je alle moves van ze kent. Daarom vind ik sophitia ook de beste van de 3. Moeilijke combo's, maar als je ze eenmaal onder de knie hebt ben je unbeatable. Vooral het blocken/counter-block en er omheen lopen zijn een must bij deze characters.
Op maandag 29 september 2003 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Vind het jammer dat Cassandra, Sophitia, en Lizardman nagenoeg dezelfde vechtstijl hebben.
Ik had als favo altijd Cervantes, maar kan nu ook erg lekker vechten met Maxi en Spawn.
Wie wil me aanraken?
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 29-09-2003 19:24]
Anyways: Ondanks dat ik ontzettend veel SC1 gespeeld heb heb ik nu pas Ivy ontdekt.. Haar moves met die stance wisselingen zijn zo heftig.
En natuurlijk dat (in geringe mate aanwezige) latex!
quote:* HomerJ raakt lexie aan: oooooooooooooooooooooooooooh
Op maandag 29 september 2003 19:12 schreef Lexie het volgende:
Ik heb een Todd McFarlane action Figure gewonnen van SC2 op Cubezone.nlWie wil me aanraken?
[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 30-09-2003 08:43]
quote:
Heb nu alle chars, behalve Spawn.
Hoe de neuk krijg ik Spawn>>??
Die zit er standaard al bij. (als je de XBox versie hebt)
quote:Xbox kopen dus
Op maandag 29 september 2003 21:34 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
quote:En dan Link's kick ass arm breek smijt move missen? Naaa toch maar niet
Op maandag 29 september 2003 21:40 schreef Lexie het volgende:[..]
Xbox kopen dus
.
quote:
Op maandag 29 september 2003 21:34 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
quote:Tja, als je Spawn boven Link kiest moest je geen Gamecube halen he.
Op maandag 29 september 2003 21:51 schreef Bartuc het volgende:[..]
Damn Gaycube
quote:Spawn
Op maandag 29 september 2003 21:53 schreef BMH het volgende:[..]
Tja, als je Spawn boven Link kiest moest je geen Gamecube halen he.
*Nintendo-fan is
quote:Soul Calibur 2
Op maandag 29 september 2003 19:03 schreef Cool_Runner het volgende:
Uit hoeveel gasten kan je keizen om mee te spelen. Dis wel belangrijk voor me in vechtspellen, anders verveelt het altijd zo snel :S
Daarnaast ook de geheime chars nog.
Ik heb die weapon master al bijna voor de 2e keer uitgespeeld. Bijna alle wapens gekocht, behalve de costuums nog niet. 3 Costumes ofzo. Spel gaat hard als je ook al een Die-Hard was op de dreamcast.
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 00:11 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik heb die weapon master al bijna voor de 2e keer uitgespeeld. Bijna alle wapens gekocht, behalve de costuums nog niet. 3 Costumes ofzo. Spel gaat hard als je ook al een Die-Hard was op de dreamcast.
Ik heb arcade nu 2 keer uitgespeeld. Een keer met Link en een Keer met Mitsurugidinges.
Heb nu 2 character stories ofzo, en een extra game mode. Maar als ik de dikte van de Guide zo zie is er nog genoeg te doen
quote:Die weaponmastershit is fakking groot
Op dinsdag 30 september 2003 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb arcade nu 2 keer uitgespeeld. Een keer met Link en een Keer met Mitsurugidinges.
Heb nu 2 character stories ofzo, en een extra game mode. Maar als ik de dikte van de Guide zo zie is er nog genoeg te doen
Hier, leuke wallpaper 1024/768 van mn favourite :
quote:Gamecube,
Op dinsdag 30 september 2003 00:30 schreef EggsTC het volgende:
Op welke console heb jij hem trouwes, roy?
Heb weapon master 1,5 gespeeld, aantal x op arcade uitgespeeld (waarom geen filmpjes daar ).
Ik speel eigenlijk met alle characters behalve met de vrouwtjes+schild en Yoshimistu. Wel makkelijk als je met alle ventjes uit de voeten kan, zo leer je ook nog es dat characters die op het 1e gezicht echt nix lijken toch ERG goed zijn (Raphael bijv.).
quote:Druk als je het wapen hebt op Y (Xbox) dan zie je wat deze icons betekenen
Op maandag 29 september 2003 10:57 schreef EggsTC het volgende:
Mijn vraag :
Als je een wapen kiest, zie je verschillende icoontjes rechtsonderin bij het wapen, zowel in het rood als in het blauw. Wat zijn deze icoontjes? De upgrades die je met dat wapen krijgt ofzo? Iemand meer info hierover?
Vinden jullie link trouwens niet beetje zwak?
Die bommen, pijl & bogen en boomerang duren te lang om te gooien
quote:Link is echt zuper met de megaton hammer en bigoron sword
Op dinsdag 30 september 2003 18:40 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan eigenlijk alleen met Talim, en Rapheal vechtenVinden jullie link trouwens niet beetje zwak?
Die bommen, pijl & bogen en boomerang duren te lang om te gooien
Ik ben van 1 naar 3 gegaan
quote:Nee ... Biggoron sword vreet ook aan je eigen energie. De staf ... die is goed.
Op dinsdag 30 september 2003 18:43 schreef BMH het volgende:Link is echt zuper met de megaton hammer en bigoron sword
quote:Ik ben nooit zo dol op "canes", maar dat over de biggoron sword wist ik niet
Op dinsdag 30 september 2003 19:08 schreef Young_David het volgende:[..]
Nee ... Biggoron sword vreet ook aan je eigen energie. De staf ... die is goed.
quote:Even op y drukken als je het wapen selecteert, je krijgt dan alle eigenschappen te zien
Op dinsdag 30 september 2003 19:24 schreef BMH het volgende:[..]
Ik ben nooit zo dol op "canes", maar dat over de biggoron sword wist ik niet
Waarom moet ik trouwens steeds de taal selecteren als ik mijn cube aanzet
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 30-09-2003 19:28]
quote:dat wist ik ook nog niet
Op dinsdag 30 september 2003 19:25 schreef Lexie het volgende:[..]
Even op y drukken als je het wapen selecteert, je krijgt dan alle eigenschappen te zien
.
quote:Ik ook niet
Op dinsdag 30 september 2003 19:27 schreef BMH het volgende:[..]
dat wist ik ook nog niet
*Xrenity heeft deze achtergrond staan
w00t, Mitsurugi ownt (alleen zuig ik er mee in de game )
Kilik is nog steeds mn favo
Yoshimitsu zit er ook in
Heb nu 2 characters erbij, Yoshimitsu en Charade
Coole Game !
heb gisteravond een aantal missies wel uitgespeeld en Beserker unlocked (vreemd btw dat je hem niet in Arcade-mode kan kiezen) maar tis een stuk lastiger als de 1e keer
quote:Yep, is lastiger inderdaad, ik heb Assassin ook al (Subchapter 3-2) maar er zitten een aantal missies bij die ''controller-onvriendelijk'' zijn...
voor de 2e keer Weapon Master spelen valt tegen
heb gisteravond een aantal missies wel uitgespeeld en Beserker unlocked (vreemd btw dat je hem niet in Arcade-mode kan kiezen) maar tis een stuk lastiger als de 1e keer
quote:Enig idee in welke mode je 'm WEL kunt spelen? Ik heb 'm namelijk ook ge-unlocked, maar noch in Arcade Mode, noch in Weapon Master Mode kan ik 'm kiezen.
heb gisteravond een aantal missies wel uitgespeeld en Beserker unlocked
quote:Vs. mode
Enig idee in welke mode je 'm WEL kunt spelen? Ik heb 'm namelijk ook ge-unlocked, maar noch in Arcade Mode, noch in Weapon Master Mode kan ik 'm kiezen.
Ach hell, ik maak wel een uitzondering
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 07-10-2003 15:49]
quote:Meer dan genoeg
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:41 schreef Ez3 het volgende:
Hoeveel arena's heeft SCII eigenlijk?
quote:Denk je nu echt dat ik het goede antwoord ga geven, zodat mijn winstkans nog beperkter wordt?
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:42 schreef U-lerZzZ het volgende:
Nee, niet doen. Iedereen moet het antwoord zelf zoeken.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:24 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Denk je nu echt dat ik het goede antwoord ga geven, zodat mijn winstkans nog beperkter wordt?
.
ziet er wel stoer uit.
quote:Natuurlijk !
Op donderdag 9 oktober 2003 16:18 schreef trance_fan het volgende:
[PS2]maar kan je ook met z'n 2en tegen elkaar vechten??[PS2]ziet er wel stoer uit.
(ook niet een klein tipje)
quote:Google !
Op donderdag 9 oktober 2003 16:39 schreef trance_fan het volgende:
en ik mag zeker niet vragen waar ik het antwoord van de prijsvraag vandaan kan halen???(ook niet een klein tipje)
quote:Hij is te vinden.
Op donderdag 9 oktober 2003 16:39 schreef trance_fan het volgende:
en ik mag zeker niet vragen waar ik het antwoord van de prijsvraag vandaan kan halen???(ook niet een klein tipje)
quote:Inderdaad ja, ik zit nu bij hoofdstuk 4 van de Extra Missions, maar dat is inderdaad ff doorbijten. Ben wel een lekker eindje op weg met de wapens, maar er is nog genoeg te doen.
Op woensdag 1 oktober 2003 09:02 schreef Doopy-X- het volgende:
voor de 2e keer Weapon Master spelen valt tegen
* Nemco is ook een verslaafde
(spam? nee het is geen spam want ik plaats een link binnen dezelfde site naar een andere pagina van dezelfde site )
quote:mooie review
Op donderdag 9 oktober 2003 21:02 schreef MrSubtle het volgende:
Jullie eigen Notorious_Roy heeft een reviewke geschreven over dit prachtige spel! De review is hier te lezen voor liefhebbers: http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1236(spam? nee het is geen spam want ik plaats een link binnen dezelfde site naar een andere pagina van dezelfde site
)
is wel een heel erg grote klus om met alle chars dat spel uit te spelen...
en als ik dat bv in de hardste mode uitspeel, is er dan verschil in de eindes ?
quote:In extra arcade kun je wapens kiezen. Zoveel characters zitter er toch niet in, en het is toch leuk genoeg om ze met allemaal uit te spelen?
Op donderdag 9 oktober 2003 23:20 schreef ASSpirine het volgende:
Kan ik in de arcade mode ook wapens kiezen ?is wel een heel erg grote klus om met alle chars dat spel uit te spelen...
en als ik dat bv in de hardste mode uitspeel, is er dan verschil in de eindes ?
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 10-10-2003 19:04]
quote:-Soepel
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:07 schreef Jebus het volgende:
Waarom is dit spel beter dan alle andere vechtspellen??
Need i say more?
quote:op die drie puntjes na klinkt het als ieder ander spel
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:11 schreef Lexie het volgende:[..]
-Soepel
-Snel
-Goede motion capturing
-Brute gameplay
-"Realistisch"
-Makkelijk te spelen en op te pakken
-Veel diepgang
-Coole characters
-Vechten met wapens
-Uitgebreide Story mode
-Apart karakter voor ieder systeem
-Fluwelen besturingNeed i say more?
quote:Ik kan nou niet echt zeggen dat ieder vechtspel nou zo'n goede besturing en gameplay heeft. Af en toe denk je dat je met een marionet bezig bent.
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:12 schreef Fliepke het volgende:[..]
op die drie puntjes na klinkt het als ieder ander spel
.
En dat aparte karakter is dan nog niet de killer feature.
Betere argumenten?
quote:toch wel
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:16 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik kan nou niet echt zeggen dat ieder vechtspel nou zo'n goede besturing en gameplay heeft. Af en toe denk je dat je met een marionet bezig bent.
En realistisch zijn de meeste vechtspellen ook niet. Ik vind het wel weer eens verfrissend om geen vuurballen over het scherm zien te vliegen. Je kunt ook niet springen in SC2, maar ja, heb je ooit al eens een freefighter zien rondspringen in de kooi?
de guard knop indrukken en dan omhoog drukken
dan spring je een beetje
quote:I know, maar die sprong is meer om een lage attack te ontwijken. Het is niet zo dat je tien moves alleen kunt uitvoeren door 2 meter hoog te springen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:20 schreef ASSpirine het volgende:[..]
toch wel
de guard knop indrukken en dan omhoog drukken
dan spring je een beetje
quote:Speel het eens en laat je overtuigen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:12 schreef Fliepke het volgende:[..]
op die drie puntjes na klinkt het als ieder ander spel
.
En dat aparte karakter is dan nog niet de killer feature.
Betere argumenten?
quote:Nou ja, realistisch...
Ik kan nou niet echt zeggen dat ieder vechtspel nou zo'n goede besturing en gameplay heeft. Af en toe denk je dat je met een marionet bezig bent.
En realistisch zijn de meeste vechtspellen ook niet. Ik vind het wel weer eens verfrissend om geen vuurballen over het scherm zien te vliegen. Je kunt ook niet springen in SC2, maar ja, heb je ooit al eens een freefighter zien rondspringen in de kooi?
quote:De battle demo van Voldo is echt cool
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:45 schreef BMH het volgende:
vandaag weer ff 3 uur gespeeld met een kennis. Lachen! We hebben alle karakters geprobeert. Voldo, Link en Talim waren volgens ons de coolste.
quote:Dan is er natuurlijk ook geen hol meer aan als het na 1 prik voorbij is , en als alles afgeweerd wordt is het lolletje er ook snel vanaf. En energie opladen komt nou ook weer niet zo vaak voor, en je kunt daarna niet de meest leipe dingen.
Op vrijdag 10 oktober 2003 19:44 schreef Fliepke het volgende:[..]
Nou ja, realistisch...
een goede prik met een zwaard en het gevecht is in principe voorbij.
En dat energie opladen vind ik toch ook wel in de categorie vuurbal zitten...
Het gemis van het springen vind ik juist wel zonde, in een spel als DOA3 kan het wel, maar maar heel beperkt. Dat vind ik persoonlijk een betere oplossing. In plaats van die zwevende mannetjes die even een matrix gevecht in de lucht uitvoeren...
quote:Meeste is een paar posts naar boven toch al gezegd, dit spel is echt heel erg lekker... en vooral de diepgang ervan bevalt mij. Met de diverse modes en weaponmaster mode is het ook niet iets wat je zomaar ff uitspeelt, en dan niks meer. Dit gaat je echt wel een tijdje zoet houden
Op vrijdag 10 oktober 2003 20:28 schreef Jebus het volgende:
Ik neem aan dat je dit niet speelt omdat het zo realistisch is toch? Dan ga je UFC spelen ofzo. Maar wat is er beter aan dan BV tekken? of Virtua Fighter? en dan qua gameplay. afgezien van de wapens dan.
Anders huur je 'em toch een keertje?
quote:Moet je die van Charade zien. Hij is relatief duur en je krijgt bijna nix.
Op maandag 13 oktober 2003 23:22 schreef Lexie het volgende:
De weapondemonstration van Necrid is echt prut.
(mijn redenatie was, Charade speelt met alle wapens, dus krijg je ook een hele uitgebreide demonstratie ... baggerzooi)
Trouwens, ik heb nog 3 chars niet.
Ik denk dat ik die lizzardman nog moet krijgen en asassin en berserker.
Maar, ik heb ook gehoord dat assasin en berserker skinns zijn, en ik heb inferno nog niet.
Weet iemand wat en hoe ik nog wat moet krijgen
quote:Die van Voldo daarentegen
Op dinsdag 14 oktober 2003 00:57 schreef Young_David het volgende:[..]
Moet je die van Charade zien. Hij is relatief duur en je krijgt bijna nix.
(mijn redenatie was, Charade speelt met alle wapens, dus krijg je ook een hele uitgebreide demonstratie ... baggerzooi)
Lang gewacht en eerste dagen vond ik hem echt geweldig,
Vooral multiplayer en Weapon master mode vond ik cool,
Maar de gevechtjes worden beetje saai, ik heb 1x op de 10 gevechten een coole achtie of cool finish, en de weapon mode zit ik vast omdat ik tegen 5 ventjes moet vechten en ook mijn health gaat eraf,
Wil hem nu al weer weg
quote:
Spel valt me toch tegen,
Lang gewacht en eerste dagen vond ik hem echt geweldig,
Vooral multiplayer en Weapon master mode vond ik cool,Maar de gevechtjes worden beetje saai, ik heb 1x op de 10 gevechten een coole achtie of cool finish, en de weapon mode zit ik vast omdat ik tegen 5 ventjes moet vechten en ook mijn health gaat eraf,
Wil hem nu al weer weg
Niet opgeven he
quote:De sleutel zit 'em gewoon in het uitspelen van de Weapon Master mode, ergens naar het einde toe krijg je Assassin en Berserker. Lizardman heb ik zelf nog niet, maar dat duurt waarschijnlijk niet lang meer. Inferno kan je zelf helaas niet kiezen
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:24 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Trouwens, ik heb nog 3 chars niet.
Ik denk dat ik die lizzardman nog moet krijgen en asassin en berserker.
Maar, ik heb ook gehoord dat assasin en berserker skinns zijn, en ik heb inferno nog niet.
Weet iemand wat en hoe ik nog wat moet krijgen
Assassin en Berserker zijn btw iets meer dan simpele skins, ze hebben elke ook nog wat moves van andere characters en wat eigen dingen. Assassin heeft bvb een paar truukjes van Hwang Seung Kyung
Maar ik heb hem na dat sublevel niet unlocked... Komt dat later nog ?
quote:Bij mij dus ook. Speel ICO zelfs niet meer
Op woensdag 15 oktober 2003 01:10 schreef speknek het volgende:
Het spel gaat echt niet vervelen. (tenminste, als je het niet langer dan een uur achterelkaar speelt) Hij zit er nu gewoon standaard in.
Geniaal
Zit met de Weapon Master nu in Chapter 7 Ik speel het met Talim helemaal door. Zijn er mensen die steeds wisselen bij de Weapon Master?
quote:In Weapon Master mode II moest ik wel wisselen, de meeste levels lukken me alleen met Nightmare nml. (en ik speelde met Spawn WM1 uit...)
Zit met de Weapon Master nu in Chapter 7 Ik speel het met Talim helemaal door. Zijn er mensen die steeds wisselen bij de Weapon Master?
Assassin is in multiplayer ERG lastig om tegen te vechten, hij is erg snel en heeft veel combo's.
Ik wissel erg veel in Weapon Master van character/wapen, pas ze aan op mijn tegenstander of level. Wel leuk, zo wordt je erg snel redelijk allround met alle characters.
Leuke tip: zet in VS battle de health op 200%. Duren de gevechten een stuk langer en kan je je character goed masteren
quote:Waarom houd je hem niet? Is een juweeltje !
Op woensdag 15 oktober 2003 13:54 schreef HomerJ het volgende:
iemand nog intresse in een heel dik guide book voor alle consoless?
Jammer dat er nooit iemand is die met mij wil knokken, moet altijd tegen die bout computer of mijn broertje. Die computer is trouwens veels te makkelijk, zelfs op zn allermoeilijkst stoot de computer wel 4 keer tegen de zelfde steen.
Hoe kom ik bij subchapter 2?
En hoe kom ik in subchapter 3-3? De guide zegt dat je na 3-2 subchapter 3-3 unlocked, maar dat was niet zo
En ik kan nergens vinden waar dus subchapter 2 zit
quote:gewoon alles spelen, komt vanzelf tevoorschijn!
Op woensdag 15 oktober 2003 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vraagje over de subchapters in de eerste run door Weapon Master:Hoe kom ik bij subchapter 2?
En hoe kom ik in subchapter 3-3? De guide zegt dat je na 3-2 subchapter 3-3 unlocked, maar dat was niet zoEn ik kan nergens vinden waar dus subchapter 2 zit
guide
quote:De Guide helpt je verder niet echt hoor. Er staat alleen in wat er te unlocken is, tegen wie je vecht, en wat de opdracht is.
Op woensdag 15 oktober 2003 15:33 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
gewoon alles spelen, komt vanzelf tevoorschijn!
guide
Tis geen walkthrough, je moet nog altijd zelf vechten natuurlijk
quote:Ik speel eigenlijk alles met Nightmare, maar ik heb gewoon een paar keer naar Yunsung en Heihachi (ps2) moeten wisselen omdat Nightmare tegen sommige characters eigenlijk net ff te langzaam is, sommige missies heb ik zelfs Astaroth moeten kiezen omdat bepaalde tegenstanders alles blokken.... beetje afstand nemen en lekker beuken
Op woensdag 15 oktober 2003 02:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zit met de Weapon Master nu in Chapter 7Ik speel het met Talim helemaal door. Zijn er mensen die steeds wisselen bij de Weapon Master?
quote:Niet springen? Das dus echt wel zonde vind ik. Er is niets toffers als een mooie sprong maken met dubbele salto en dan een paar goeie schoppen tegen iemands hoofd aan te geven.
quote:Maar niet a la MK waar je het halve scherm doorspringt en ondertussen ook nog een tig vuurballen afschiet
Op donderdag 16 oktober 2003 11:31 schreef pimpin het volgende:
je kan wel springen.
*kuch
vervelende hoest
Trouwens als je A + Y doet op de gamecube spring je met Taki echt heeeeeeeel hoog
quote:Vet!
Op vrijdag 17 oktober 2003 22:41 schreef Lexie het volgende:
Mijn actiepoppetje wat ik gewonnen had is aangekomen , het is Nightmare. En hij ziet er wel heel cool uit
.
quote:Inferno kon je in 1 wel kiezen. zal wel ergens verborgen zitten denk ik.
Op woensdag 15 oktober 2003 01:00 schreef Nemco het volgende:[..]
De sleutel zit 'em gewoon in het uitspelen van de Weapon Master mode, ergens naar het einde toe krijg je Assassin en Berserker. Lizardman heb ik zelf nog niet, maar dat duurt waarschijnlijk niet lang meer. Inferno kan je zelf helaas niet kiezen
Assassin en Berserker zijn btw iets meer dan simpele skins, ze hebben elke ook nog wat moves van andere characters en wat eigen dingen. Assassin heeft bvb een paar truukjes van Hwang Seung Kyung
quote:Ik heb ze al eens in een gamewinkel in Nijmegen zien staan, ik geloof dat ze rond de 15 euro kosten.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:22 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Vet!
Hoeveel kosten die dingers eigenlijk?
Dit is hem:
Er zit zelfs een draaidingetje op het plateau waar die opstaat, zodat je hem rond kunt draaien .
Edit: ow er is al een Ivy
[Dit bericht is gewijzigd door This_World_Is_Lost op 17-10-2003 23:45]
quote:Nu moet je een vriend vinden om tegen te spelen lul.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:43 schreef U-lerZzZ het volgende:
Alles al gehaald. Alle wapens, alle extra, alle characters, alle arena's. En nu?.
quote:Ik heb geen vrienden. De XBOX is mijn enige vriend.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:45 schreef speknek het volgende:[..]
Nu moet je een vriend vinden om tegen te spelen lul.
quote:Ik heb gemerkt dat gewoon opzij stappen goed werkt tegen button bashers
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:34 schreef speknek het volgende:
Als ie er in Sueng Mina versie is koop ik die.
Overigens vind ik dat het met het spel toch nog te makkelijk is om 'knoppen te rammen'. Mijn broer, die overigens al tien jaar geen computerspel meer aangeraakt heeft en helemaal wild van Soul Calibur 2 is, wint nog best vaak door maar als een gek een beetje in de goede richting te duwen en alle knopjes in te drukken. Ze hadden het afweren nog net iets makkelijker moeten maken.
quote:Ze hebben alleen de Freaky figuren. Een Talim is veel te normaal
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:39 schreef speknek het volgende:
Ze hebben alleen de minst leuke figuren..
quote:Ja ik ook, maar om een of andere reden weet hij de a button dan net wat vaker te bashen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:50 schreef Lexie het volgende:
Ik heb gemerkt dat gewoon opzij stappen goed werkt tegen button bashers.
quote:Tsja, zal je toch wat aan je guard werk moeten doen... maar ik heb zelf ook een hekel aan bashers, heb ik het ook altijd erg moeilijk mee. Persoonlijk vind ik het leuker om gewoon tactisch te vechten ipv maar willekeurig op wat knopjes te rammen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 00:28 schreef speknek het volgende:[..]
Ja ik ook, maar om een of andere reden weet hij de a button dan net wat vaker te bashen.
quote:Maar ik ben over een paar weekjes geen buttonbasher meer
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:50 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik heb gemerkt dat gewoon opzij stappen goed werkt tegen button bashers
.
quote:Bring it on
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:08 schreef Fliepke het volgende:[..]
Maar ik ben over een paar weekjes geen buttonbasher meer
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:34 schreef Retarded het volgende:[..]
dat is geen mening, dat is een feit
quote:zielig persoontje
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:49 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ik heb geen vrienden. De XBOX is mijn enige vriend.
*ik zit ook vaak aleen met me cube*
quote:dat vechten we uit
Op maandag 29 september 2003 21:51 schreef Bartuc het volgende:[..]
Damn Gaycube
quote:*King_of_cubes verbeterd PBateman1978
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind die van Raphael wel cool, met dat spaanse muziekje derbij
quote:sick
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:44 schreef U-lerZzZ het volgende:
Oja, het heeft me welgeteld 3 dagen gekost..
met mate spelen
quote:Die muziek klinkt toch echt erg spaans hoor...
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:16 schreef King_of_cubes het volgende:[..]
*King_of_cubes verbeterd PBateman1978
ahum rapahel is een franse schermer
Ik heb echt HEEL veel unlocked nu al !
quote:De mijnes ook, ik versla m'n broertje er altijd mee.
Op zondag 28 september 2003 17:51 schreef HomerJ het volgende:
talim is mijn favo character!
quote:ALLES
Op woensdag 29 oktober 2003 01:34 schreef Nemco het volgende:
Ik heb alles geunlocked nu... was wel een heel karwei, maar we hebben een mooi nieuw titelscherm nu. Eigenlijk is er nu niks meer te doen dan beter worden en proberen survival modes helemaal uit te spelen
Fucking hell
Ik heb vandaag de weapon list unlocked en zag dat ik nog niet op de HELFT was met al die wapens... En dan zijn er nog 3 characters die ik moet, en al die extra costumes en character endings en ... Whaaaa
Wat een heersende game is het toch !
quote:Lizardmen, Assasin en Beserker
Op woensdag 29 oktober 2003 06:13 schreef speknek het volgende:
Bij mij staan er bij de characters nog twee grijze vakjes open. Hoort dit? (gezien ik Heihachi en Spawn natuurlijk niet krijg) Of zitten er nog meer verborgen karakters in?
quote:Tjsa het is best wel een karwei... maar het meeste komt gewoon door de Weapon Master mode uit te spelen en de extra missions ervan. Verder is het een kwestie van een hoop geld bijelkaar krijgen om wapens en costumes enzo te kopen.
Op woensdag 29 oktober 2003 01:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
ALLES
! !
Fucking hell
Ik heb vandaag de weapon list unlocked en zag dat ik nog niet op de HELFT was met al die wapens... En dan zijn er nog 3 characters die ik moet, en al die extra costumes en character endings en ... Whaaaa
Ik blijft het trouwens erg jammer te vinden dat Berserker, Assassin en Lizardman niet in Arcade en de meeste andere modes te spelen zijn. En ook erg jammer dat Inferno niet kiesbaar is.
quote:Nope, helaas.
Op donderdag 30 oktober 2003 03:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet nog die 3 characters unlocken zowieso. En kan je uberhaupt wel spelen met Inferno?
Wat ik jammer vind aan het spel, is dat wanneer je de WMM vrijwel helemaal uitgespeeld hebt, je een tegenstander in een keer plat kan krijgen, en de enrome berg aan wapens bijna compleet hebt, je NOG verslagen kan worden door een vriend die voor het eerst het spel speelt en alleen maar button basht.
Hebben jullie dat ook?
quote:Heb ik ook last van... werd eerder in dit topic ook al opgenoemd... op de een of andere manier kan ik echte/cpu tegenstanders die goed vechten wel de baas... maar buttonbashers schiet gewoon niet op.
Op donderdag 30 oktober 2003 09:04 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat ik jammer vind aan het spel, is dat wanneer je de WMM vrijwel helemaal uitgespeeld hebt, je een tegenstander in een keer plat kan krijgen, en de enrome berg aan wapens bijna compleet hebt, je NOG verslagen kan worden door een vriend die voor het eerst het spel speelt en alleen maar button basht.
Hebben jullie dat ook?
Toch eens aan m'n guard technieken gaan werken...
Wat wel grappig is.... zet een buttonbasher tegenover een moeilijke cpu tegenstander en hij verliest.
quote:Mijn Talim gaat dan jouw kont schoppen
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:53 schreef Jebus het volgende:
We zouden eens een fok! toernooi moeten houdenLijkt me wel leuk om jullie in te maken
quote:En mijn bulbasaur jouwnes
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:30 schreef HomerJ het volgende:[..]
Mijn Talim gaat dan jouw kont schoppen
Nee, maar serieus, Xianghua here
quote:Link Vs Spawn
Op zaterdag 1 november 2003 10:17 schreef King_of_cubes het volgende:Kilik of link
en op welke console word hij dan gespeeld ?
Kilik is trouwens ook mijn favoriet. Tis alleen een fighter waar je wat afstand mee moet houden, dus ik krijg altijd het verwijt dat ik afstand houd en dan snelle aanvallen doe (hup, hup en dan *pats* stok tegen de enkels aan poolen)
quote:Denk het niet, aangezien hun combo's eigenlijk de chars maken.
Op zaterdag 1 november 2003 15:35 schreef speknek het volgende:
Raphaels aanvallen kun je redelijk gemakkelijk afweren, tis meer z'n pareer move die irritant is (maar button bashers nooit zullen gebruiken). Volgens mij zijn Ivy en Voldo typischere buttonbash figuren.
Althans, denk ik
quote:mwa, dat viel toch wel mee donderdag of niet
Op vrijdag 31 oktober 2003 01:09 schreef Lexie het volgende:
Tegen een vriend speel je anders dan tegen de computer. Als je tegen de computer gaat spelen op een hoog niveau, dan win je meestal door gaten in de AI te vinden.
Als je dan tegen een vriend gaat spelen, dan zul je je taktiek aan moeten passen. Als ik tegen vrienden speel, dan kunnen ze de eerste paar potjes nog van me winnen, maar als ik eenmaal door heb hoe ze buttonbashen, dan win ik toch vrijwel altijd, zeker met mijn favo characters. Buttonbashen is ook niet alles, doe een sidestep, of val aan vanuit gehurkte verdediging, en je wint meestal.
quote:Het is ook gewoon even wennen aan menselijke tegenstander. En ik speel natuurlijk niet alleen met mijn favo characters, dat zou een beetje flauw zijn
Op zaterdag 1 november 2003 17:14 schreef Fliepke het volgende:[..]
mwa, dat viel toch wel mee donderdag of niet
maar goed dat kan dan ook wel een beetje aan de andere controller liggen.
Ik ging toen best goed
maar jij was wel duidelijk beter in die weapon master mode
quote:"I will show you... the greatest nightmare"
Op vrijdag 31 oktober 2003 18:47 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Nightmare!
Nightmare rules
quote:Ja... maar dat lag er in Soul Edge II al zo dik bovenop... daarna weet ik het eigenlijk niet, maar het wordt in SC2 gewoon in z'n profile verteld geloof ik.
Op zondag 2 november 2003 22:26 schreef Jebus het volgende:
spoiler:is nightmare nou siegfried??
*edit*
En z'n 3e kostuum is ook Siegfried.
Ik had echt zwaar moeite met 2 leveltjes, ook de enige waar ik FAQ voor heb gebruikt:
(ca 25 keer:)
Cepheus
Cor Caroli
**Extra Mission**
Opponents: Seung Mina, Voldo, Mitsurugi, Sophitia, Taki, Cervantes, Nightmare
Objective: The enemy recovers health over time. Defeat all the enemies under this condition!
maar dit was de topper (ca 65 keer:)
Mizar
Merope Monastery
**Extra Mission**
Opponents: Mitsurugi, Voldo, Taki, Nightmare, Cervantes
Objective: The timer increases with each enemy you defeat. Figure out the best way to defeat all the enemies before time runs out!
Notes: This battle is next-to-impossible to beat "normally". All characters are extra-armored, and with only 20 seconds to start with (plus 15 for each extra round), you'll need to resort to Ring Outs to win.
Bijna alle weapons gekocht maar voorlopig ga ik ff geen single player meer doen, ga me ff storten op Colin McRae 4 helemaal uitspelen
Talim, Raphael, Necrid
mijn favoriete characters multi player:
Talim, Raphael, Necrid, Cervantes, Kilik, Taki, Assasin
-character:
Yosimitsu
quote:Haha! Die moet ik dus ook nog beiden.
Op maandag 3 november 2003 10:39 schreef Doopy-X- het volgende:
Van het weekend EINDELIJK Weapon Master uitgespeeldIk had echt zwaar moeite met 2 leveltjes, ook de enige waar ik FAQ voor heb gebruikt:
Cepheus
Cor Caroli
**Extra Mission**
Opponents: Seung Mina, Voldo, Mitsurugi, Sophitia, Taki, Cervantes, Nightmare
Objective: The enemy recovers health over time. Defeat all the enemies under this condition!maar dit was de topper (ca 65 keer:)
Mizar
Merope Monastery
**Extra Mission**
Objective: The timer increases with each enemy you defeat. Figure out the best way to defeat all the enemies before time runs out!
Notes: This battle is next-to-impossible to beat "normally". All characters are extra-armored, and with only 20 seconds to start with (plus 15 for each extra round), you'll need to resort to Ring Outs to win.Bijna alle weapons gekocht maar voorlopig ga ik ff geen single player meer doen, ga me ff storten op Colin McRae 4 helemaal uitspelen
quote:LOL
Op maandag 3 november 2003 11:24 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Haha! Die moet ik dus ook nog beiden.
Ik heb 1e met Necrid gedaan en de 2e met Talim. Dit was echt een mazzeltje, op 0 seconds viel ik samen met Taki (kutwijf blockt alleen maar) eraf maar zij net een fractie van een seconde eerder
Je wil niet weten hoe hard ik gejuigd heb na 65 keer kloten (was al 3 keer eerder met veel geluk voorbij Taki gekomen maar toen kwam ik tijd te kort).
spoiler:
quote:Voldo heeft nog wel een geil leernichtenpakje
Op maandag 3 november 2003 23:02 schreef Jebus het volgende:
Daar ben ik ook nog niet. En ik vond het al zo kut om die twee (assassin en Astaroth) in 12 sec te kickenEn het derde pakje van Mitsurugi ownt echt zwaar met dat sigaret achtige ding IMO. Zijn er nog meer outfits die snel de moeite waard zijn om te halen?
quote:Die van Ivy
Op maandag 3 november 2003 23:02 schreef Jebus het volgende:
Zijn er nog meer outfits die snel de moeite waard zijn om te halen?
quote:Haha, in dat vieze pofbroekpakje van hem zie je ook al alla bouwvakkers z'n naad. Echt als ik met iemand uit dat spel op reis moest of zo dan is hij wel mijn laatste keuze
Op maandag 3 november 2003 23:09 schreef Lexie het volgende:[..]
Voldo heeft nog wel een geil leernichtenpakje
.
quote:Ik had met beide ook best wel moeite... tipje voor de mensen die niet voorbij Merope komen... tegenstanders zijn extra-armored, en blokken ook vrij veel... dus? Dus iemand kiezen die een wapen heeft wat goeie guard breaks heeft en het liefst door blokken heen gaat.
Op maandag 3 november 2003 10:39 schreef Doopy-X- het volgende:
Mizar
Merope Monastery
**Extra Mission**
Notes: This battle is next-to-impossible to beat "normally". All characters are extra-armored, and with only 20 seconds to start with (plus 15 for each extra round), you'll need to resort to Ring Outs to win.
Zelf heb ik daar Astaroth gekozen, gouden truukje met hem is f,f,Hold A, B. Die verticale is namelijk een guard breaker en dat is echt goud bij Merope. Na een stuk of twaalf keer met Nightmare verloren te hebben (steeds bij Taki) was ik met Astaroth in nog geen halve minuut klaar. Het is een beetje cheap, maar het werkt wel
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 14:36 schreef Smots het volgende:
mijn vriendin is wel gecharmeerd van de vechtstijl van Maxi.
Trouwens, heeft elk karakter 4 skinns?
quote:De meeste hebben er 3, sommige maar twee... Assassin, Berserker en Lizardman hebben er geloof ik elk een stuk of zes. Ik geloof dat Link (Gamecube) de enigste is met 4 skins.
Op dinsdag 4 november 2003 15:19 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Trouwens, heeft elk karakter 4 skinns?
quote:Nou, en wat voor een, een rood, een blauw, een groen, en een paars pakje
Op woensdag 5 november 2003 09:28 schreef Nemco het volgende:[..]
De meeste hebben er 3, sommige maar twee... Assassin, Berserker en Lizardman hebben er geloof ik elk een stuk of zes. Ik geloof dat Link (Gamecube) de enigste is met 4 skins.
Zaten inderdaad erg vervelende stukjes tussen.
"Grand Edgemaster of the Gargoyle"
quote:Ja, dat vond ik ook een beetje een domper.
Op woensdag 5 november 2003 12:50 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou, en wat voor een, een rood, een blauw, een groen, en een paars pakje
. Ze hadden wel eens een cool pakje mogen verzinnen..
quote:Wat had je willen zien? Link in rokje?
Op woensdag 5 november 2003 12:50 schreef Lexie het volgende:[..]
Nou, en wat voor een, een rood, een blauw, een groen, en een paars pakje
. Ze hadden wel eens een cool pakje mogen verzinnen..
quote:ja, bijvoorbeeld.
Op woensdag 5 november 2003 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wat had je willen zien? Link in rokje?
de mogelijkheden zijn eindeloos!
quote:Oooh ja
Op woensdag 5 november 2003 13:12 schreef Smots het volgende:[..]
ja, bijvoorbeeld.
Of Link met een ijshockeypak aan.
Of als verkoper in een frietkraam, lijkt me ook wel jofel.
Of Link als Zwarte Piet!
Link als Dick Passchier verkleed....de mogelijkheden zijn eindeloos!
Creativiteit allom
Maar bijvoorbeeld een skinn waarin link er zo uit zou zien alks in ALTTP of in de eerdere(retro) link's.
Leek mij wel leuk.
quote:niet eens gemerkt, ik was zeker nog boos over mijn bier
Op maandag 3 november 2003 13:00 schreef Lexie het volgende:
Merope Monastary is echt een bitch ja. Voldo en Mitsurugi heb je wel snel ringout, maar Taki blockt alleen maar. Nightmare gaat ook nog wel, en voor Cervantes heb je hopelijk genoeg tijd om gewoon zijn kont te schoppen.
Na een stuk of twintig keer heb ik hem gehaald met Seung Mina, haar schop roeleert echt voor een ringout. Daarna ging ik bij fliepke Xboxen, en speelde voor het eerst SC2 spelen op een Xbox. Ik wilde even demonstreren hoe moeilijk die missie is, haal ik hem in 1 keer
.
quote:Heel veel suc6, je moet alle levels nog een keer doen
Op zondag 9 november 2003 23:04 schreef Lexie het volgende:
Weapon Master uitgespeeld, ook de moeilijke missies, ik ben nu Edgemaster. En nou snel op zoek naar dat geheime hoofdstuk, ik wil Lizardman
.
quote:Heb ik al, hoe denk je anders dat ik edgemaster ben geworden
Op maandag 10 november 2003 13:13 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Heel veel suc6, je moet alle levels nog een keer doen
![]()
quote:Heb je niet, anders had je Lizardman al gehad
Op maandag 10 november 2003 13:18 schreef Lexie het volgende:[..]
Heb ik al, hoe denk je anders dat ik edgemaster ben geworden
.
quote:Die heb ik nu, heb nog even dat extra hoofdstuk gedaan
Op maandag 10 november 2003 13:56 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Heb je niet, anders had je Lizardman al gehad
En ik ben geen n00b die niet weet waar hij zit in een spel .
quote:
Op maandag 10 november 2003 14:08 schreef EggsTC het volgende:
Die weaponmastermode had ik uitgespeeld 3 dagen nadat ik het spel had
quote:ja en?
Op maandag 17 november 2003 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:Hijs net een maand uit
!
ik wil m voor 30 euri!
[P.I. = ]
voor de rest heb ik nerges moeite mee,
alleen deze level lukt niet
heeft iemand tips of hints,
ik speel met kilik ben level 49
De moves zijn op uitzonderingen na, nagemaakt van echte vechters.. bovendien is tekken veelste langzaam in vergelijking met dit spel..quote:Op vrijdag 10 oktober 2003 20:28 schreef Jebus het volgende:
Ik neem aan dat je dit niet speelt omdat het zo realistisch is toch? Dan ga je UFC spelen ofzo. Maar wat is er beter aan dan BV tekken? of Virtua Fighter? en dan qua gameplay. afgezien van de wapens dan.
Hehe, nou ik heb hem inmiddels ook al. Maartoch als je een klap van een zwaard krijgt ben je dood, dus zo realistisch is het niet. Maar dan is er natuurlijk ook geen reet meer aan. Topgame is het welquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De moves zijn op uitzonderingen na, nagemaakt van echte vechters.. bovendien is tekken veelste langzaam in vergelijking met dit spel..
Lekkere late reactie, ik weet het
Ik heb 'm ook voor ¤29,- gekocht. Ik snap niet dat zo'n topspel zo snel in prijs gedaald is. Maar ik ben er wel blij mee!quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:59 schreef Frankeinstein het volgende:
mijn broer heeft het gister voor 25 euro gekocht![]()
Psst... je moet gewoon op start drukken en dan kun je je character selecteren, zovaak je maar wilt!quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:02 schreef JK het volgende:
geloof vanwege de weapon master mode, dat je maar met 1 karakter per keer dat kan uitspelen, op de Dreamcast kon je met meerdere spelers tegelijkertijd de WMM doen. Of ik doe wat fout, maar ik zal 'm er weer eens in werpen
Mja, ik vind 1 wel beter als 2...quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:02 schreef JK het volgende:
Ik moet 'm ook weer eens spelen.... ligt al lange tijd hier in de kast stof op te hopen..
Ik heb Soul Blade heel veel gespeeld, Soul Calibur 1 heel veel gespeeld op de Dreamcast, maar deel 2 vond ik op een of andere manier wat tegen vallen.. geloof vanwege de weapon master mode, dat je maar met 1 karakter per keer dat kan uitspelen, op de Dreamcast kon je met meerdere spelers tegelijkertijd de WMM doen. Of ik doe wat fout, maar ik zal 'm er weer eens in werpen
Diepgang ? Dat valt allemaal wel mee....quote:Toch vind ik Guilty Gear X-2 de best fighter van het moment. Die diepgang is gewoon onovertroffen
Ik bedoel qua character design, niet qua gameplay. Hij is btw wel een stuk moeilijker dan al die andere fighters (die baasquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Diepgang ? Dat valt allemaal wel mee....
(Ik vind het ook een superstrakke fighter hoor, maar om zijn diepgang staat ie niet bekend)
ha, hij is players choice, ik krijg wel gelijkquote:Op maandag 17 november 2003 13:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer word dat kreng nou een player's choice/budget titel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |