Wie heeft tipps om het weer uit je kleden te krijgen, een middeltje ofzo
komen er dan wolkjes uit of komt er schimmel op je kleren ofzo
quote:wtf is 'het weer'
Op zondag 28 september 2003 11:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik baal dus, want ik had een t-shirt en een handdoek, die ik vandaag wilde uitwassen een aantal dagen in mijn sporttas laten zitten. Nu is er "het weer" ingekomen, van die blauwe puntjes... die krijg je er niet af!!!Wie heeft tipps om het weer uit je kleden te krijgen, een middeltje ofzo
quote:schimmel
Op zondag 28 september 2003 11:28 schreef Tarrel666 het volgende:[..]
wtf is 'het weer'
quote:" heej stinkerd"
Op zondag 28 september 2003 11:30 schreef Virus.NL het volgende:
Gewoon weer aantrekken, die geur.......daarmee krijg je ongetwijfeld aanspraak van vrouwen mee
quote:hij wel..
Op zondag 28 september 2003 11:30 schreef Virus.NL het volgende:
Gewoon weer aantrekken, die geur.......daarmee krijg je ongetwijfeld aanspraak van vrouwen mee
volgende BHFH topic: Vallen vrouwen op stinkende mannen?
[Dit bericht is gewijzigd door Tiezzz op 28-09-2003 11:31]
quote:er zijn toch wel meer dingen die schimmel doden? pure (apotherekers) alcohol (owkee, is niet echt puur, maar wel sterk) ?
Op zondag 28 september 2003 11:31 schreef Asyniur het volgende:
chloor.
dat is het enige wat schimmel dood. Wassen heeft geen zin want dat wordt niet heet genoeg.
Succes : )
kookwasje?
quote:Of je houdt gewoon een "marmer"print..
Op zondag 28 september 2003 17:45 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Jawel.Op 95 graden wassen
Trouwens... eerder de was ophangen en op tijd weer afhalen voorkomt het meestal wel...
Het ene goedje had de kleur van een jodiumoplossing en moest je op de "weerplekken"kwasten..dat liet je intrekken en vervolgens moest er een poedertje overheen..dan goed spoelen...tijdens deze werkzaamheden zorgen voor veeeeeel ventilatie anders lig je binnen no time out.
quote:En dat helpt? Wow..... Ik dacht dat er helemaal niets tegen te doen was.
Op zondag 28 september 2003 19:14 schreef Loedertje het volgende:
Er is door een zeilmaker/tenemaker uit Sneek ooit een chemisch troepje op de markt gebracht (verkrijgbaar bij de drogist..).Het ene goedje had de kleur van een jodiumoplossing en moest je op de "weerplekken"kwasten..dat liet je intrekken en vervolgens moest er een poedertje overheen..dan goed spoelen...tijdens deze werkzaamheden zorgen voor veeeeeel ventilatie anders lig je binnen no time out.
quote:http://www.bootonderhoud.nl/site/5.html
De vlekken in witte en chloorechte gekleurde textiel kunnen verwijderd worden door het toepassen van een sterk bleekbad met natriumhypochloriet (chloorbleekloog).Er zijn veel variaties in de toegepaste bleekprocessen, maar in het algemeen wordt een bleekbad toegepast op laag niveau gedurende ± 15 minuten en bij een temperatuur van 35°C en een chloorbleekloog-dosering van ± 30 ml per kg wasgoed, of ± 50°C en ± 15 ml chloorbleekloog. Na het bleken een spoelbad en een neutralisatiebad uitvoeren en vervolgens opnieuw wassen.
quote:Ik had ooit in een grijs verleden een vrij nieuwe wandelwagen onder het afdakje buiten staan..
Op zondag 28 september 2003 19:15 schreef Isabeau het volgende:[..]
En dat helpt? Wow..... Ik dacht dat er helemaal niets tegen te doen was.
Het is enorm lang geleden , de naam ben ik kwijt..
quote:pacandor_ - zaterdag 19 juni 2004 @ 18:11
hoi, vraagje... wij hebben een oude tent op zolder gevonden waar het weer in zit, (in de binnentent)
de tent is verder nog in hele goede staat, maar hoe krijg je die vlekken eruit!? heeft iemand enig idee?!?!?!?!
vanish werkt inidergeval niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |