quote:Ze zullen het Philips stadion wel bedoelen. Alleen vind ik Arena en Philips stadion qua naam niet echt op elkaar lijken? Maja, tzijn en blijven Feyenoord supporters
Op donderdag 2 oktober 2003 16:40 schreef Qi het volgende:[..]
En het Feyenoord kamp maar beweren dat de ArenA een kil stadion is, waar nooit een sfeertje gecrëeerd wordt.
quote:En tradities zijn er om gebroken te worden
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een ding is zeker, winnen in de Arena is een traditie
quote:Humor, ze denken dat 'ie transfervrij is
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:13 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dus hij zal wel in de winterstop verkocht worden mits hij bijtekend
Ketsjing, ketsjing, 20 miljoen per favore
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 22:08 schreef MaStar het volgende:
......Ajax supporter uit Arnhem.........ik niet zovaak ga..............
quote:
.......mijn clubbie........
quote:Sorry, maar ik heb nog nooit zo'n stil stadion gezien als tijdens Ajax Amsterdam - Club Brugge... Zelfs FC Utrecht - Zilina was sfeervoller. :/
En het Feyenoord kamp maar beweren dat de ArenA een kil stadion is, waar nooit een sfeertje gecrëeerd wordt.
Dit zou de haast zekere komst van van Gaal wel eens kunnen dwarsbomen.
Persoonlijk heb ik liever Jansen.
quote:Ik ook, ongeacht z'n verleden.
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:14 schreef methodmich het volgende:Persoonlijk heb ik liever Jansen.
quote:Tja, what else is new. Bij elke openstaande vacature bij Ajax pleit Cruijff voor Wim Jansen als ideale man.
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:14 schreef methodmich het volgende:
Johan Cruyff heeft in een onderhoud met de Ajax-voorzitter gepleit voor Wim Jansen als TD, meldt VI.nl.
quote:A...
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:32 schreef Doc het volgende:
[edit: hij was op zich wel grappig, maar toch maar niet]
B...
quote:Ik had een post geplaatst, terwijl ik dus eigenlijk een andere post wilde editten...
Op zaterdag 4 oktober 2003 16:33 schreef keeper het volgende:[..]
A...
B...
quote:Heuj! Jij weer!!
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:15 schreef Heero het volgende:[..]
Sorry, maar ik heb nog nooit zo'n stil stadion gezien als tijdens Ajax Amsterdam - Club Brugge... Zelfs FC Utrecht - Zilina was sfeervoller. :/
Stond dit topic bovenaan.
Waar gaat het hier over ?
Ajax ?
quote:Mooi gesproken
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:35 schreef tha_dark het volgende:[..]
En tradities zijn er om gebroken te worden
quote:laat eerst de tuchtcommissie spreken...
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, voor PSV - Ajax is Kezman geschorst, wegens een rode kaart vanavond tegen ADO Den Haag
quote:die is toch ook pro ajax net als nos
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:49 schreef DutchGooner het volgende:[..]
laat eerst de tuchtcommissie spreken...
quote:klopt,stom van me,dat gaan dus 10 wedstrijden worden
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:51 schreef superjoden het volgende:[..]
die is toch ook pro ajax net als nos
quote:wedstrijdje of 2, 3 als hij niet wordt vrijgesproken.... offtopic feli met de periodetitel of neem je daar geen genoegen mee...
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:52 schreef DutchGooner het volgende:[..]
klopt,stom van me,dat gaan dus 10 wedstrijden worden
quote:jij snapt,slechts een appeltje voor de dorst
Op zaterdag 4 oktober 2003 23:54 schreef superjoden het volgende:[..]
offtopic feli met de periodetitel of neem je daar geen genoegen mee...
Dus zit er dik in dat ie het mist
quote:Mooi nog een ajax landskampioen
Van de ajax websiteAjax Orlando doet aanvraag voor nationale voetbal-licenties
Orlando, 4 oktober 2003
Ajax Orlando Football Club (AOFC) heeft deze week aangekondigd dat het zich officieel heeft aangemeld voor deelname aan twee nationale voetbalcompetities, de 'Premier Development League' (PDL) en de 'A-League', een top professioneel voetbalcircuit in de Verenigde Staten.
,,We zijn erg blij met het vooruitzicht van het spelen in de PDL gedurende het seizoen 2004, en het terugbrengen van A-League-voetbal in de omgeving in 2005, zei Ajax Orlando voorzitter Mark Dillon, een voormalig profvoetballer in de Verenigde Staten en Europa die verschillende professionele teams in de omgeving van Orlando heeft gecoacht en bestuurd.De PDL-organisatie die Ajax Orlando wil, zal een tweede vooraanstaand ontwikkelingsteam toevoegen aan de 'voetbalgekke' omgeving van Groot-Orlando. Op dit moment speelt de Central Florida Kraze in de districten North Orange en Seminole. De PDL bevat bijna 60 teams in de VS. De teams bestaan uit een mengeling van jong talent en universiteitsspelers die hun talenten willen ontwikkelen in een sterke competitie.
Dillon liet weten dat Ajax Orlando en zijn financiële partner ATP Online (gevestigd in Amsterdam en London), van plan zijn in beide competities zeer ambitieuze teams op de been te brengen waarin jonge spelers uitkomen die opgeleid zullen worden in het wereldberoemde systeem van Orlando's technische partner, Europese topclub AFC Ajax. Ajax verleende onlangs aan Dillons groep de eerste en enige rechten in de Verenigde Staten voor het gebruik van het beroemde Ajax-logo, zijn marketingbekwaamheid en het systeem voor trainen van jeugdspelers, dat beschouwd wordt als de 'gouden maatstaf' van jeugdopleiding.
,,Een van onze voornaamste prioriteiten zal het verkrijgen van een permanent stadion zijn waar ons A-Leagueteam zijn wedstrijden kan spelen, verklaarde Dillon. ,,Dat is een gezamelijk doel van Ajax, de A-League en Ajax Orlando, en we zijn al aan dat proces begonnen met hulp uit het bedrijfsleven en de overheid.
quote:Zal dit de nieuwe mode worden?
ZEEGSE De spelersbus van Ajax is de
afgelopen nacht in het Drentse Zeegse
uitgebrand.De touringcar stond naast
een hotel,waar de Ajacieden logeerden
in verband met de wedstrijd tegen FC
Groningen.Bij de brand zijn geen
gewonden gevallen.
Een aantal hotelgasten moest worden
geëvacueerd;het gebouw heeft lichte
schade opgelopen.De politie gaat uit
van brandstichting.De technische