abonnement Unibet Coolblue
pi_13750577
Fanboy

[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 08-10-2003 21:36]

  woensdag 8 oktober 2003 @ 21:35:12 #252
67464 m-kay
Halloooo!
pi_13750934
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
*opschep-modus*

Knapen, jullie kennen allemaal dat plaatje van Armin van Buuren die heel intelligent kijkt in z'n Kluwer Wettenbundel (omdat ie afgestudeerd rechtendude is).

Dat plaatje, krijg ik op posterformaat


Wanneer krijg je hem?? Ik wil em zien. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  woensdag 8 oktober 2003 @ 21:39:06 #253
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13751026
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:54 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Naarling!

Die Push Vocal en Dub mix is meesterlijk! (de enige goeie plaat die hier in Midtown, Utrecht ligt).


Wrom heb jij toch zo een moeite met platen kopen? Zelfs hier in H'sum kan ik genoeg trance op vinyl vinden. Alleen die prijs

Je maakt trouwens een beginners fout, je gaat nu op naam van de producer/remixer af, dat is fout. Als je een eigen stijl wil ontwikkelen moet je toch echt verder kijken dan dit. Gewoon vragen naar een stapel platen, en die een voor een beluisteren. Wat je leuk vind neem je mee, en wat je niet leuk vind laat je liggen. Zo doen Armin, Tiesto ect dat ook. Ik neem aan dat je niet 'Yet another Armin clone" wil worden (of wel?! )

Maar wat lul ik, ik heb niet eens 10 platen in total

[Dit bericht is gewijzigd door UniversalNation op 08-10-2003 21:42]

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
  woensdag 8 oktober 2003 @ 21:40:28 #254
67464 m-kay
Halloooo!
pi_13751065
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:39 schreef UniversalNation het volgende:

[..]

Wrom heb jij toch zo een moeite met platen krijgen, zelf hier in H'sum kan ik genoeg trance op vinyl vinden


Ik ben met hem meegeweest in Utrecht en Arnhem en het was allemaal troep. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  woensdag 8 oktober 2003 @ 21:44:02 #255
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13751148
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:40 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ik ben met hem meegeweest in Utrecht en Arnhem en het was allemaal troep. .


Ik was vandaag bij Groovy Tunes in H'sum, en daar hadden ze zat trance liggen. Zaten zelf koopjes bij
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
  woensdag 8 oktober 2003 @ 21:44:26 #256
67464 m-kay
Halloooo!
pi_13751159
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:39 schreef UniversalNation het volgende:

[..]

Wrom heb jij toch zo een moeite met platen kopen? Zelfs hier in H'sum kan ik genoeg trance op vinyl vinden. Alleen die prijs

Je maakt trouwens een beginners fout, je gaat nu op naam van de producer/remixer af, dat is fout. Als je een eigen stijl wil ontwikkelen moet je toch echt verder kijken dan dit. Gewoon vragen naar een stapel platen, en die een voor een beluisteren. Wat je leuk vind neem je mee, en wat je niet leuk vind laat je liggen. Zo doen Armin, Tiesto ect dat ook. Ik neem aan dat je niet 'Yet another Armin clone" wil worden (of wel?! )

Maar wat lul ik, ik heb niet eens 10 platen in total


Vaak ga je toch al met een bepaald idee in je hoofd platen kopen, neem ik aan?? Kortom, platen waarvan je gehoord hebt of welke je al kent...
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')