Ik vind de metro minder makkelijk lezen, dus die pak ik nooit. Ik lees ook liever de krant dan dat ik nieuws kijk (dan kan ik onderwerpen die ik niet wil zien/horen overslaan).
Zie tevens dit topic: Welke opiniebladen lezen de Fok!kertjes?
quote:Ach ja, de Metro! Daar ben ik ook een trouw lezer van als ik met de trein reis.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:28 schreef Northpole het volgende:
Doordeweeks NRC, Rotterdams Dagblad en in de trein de Spits/Metro. In het weekend de Volkskrant en de Telegraaf (verslaafd aan de column van Daphne Deckers).
verder thuis de Haagse Courant, en verder verschilt het wel...
soms volkskrant ook
quote:Nee. Die staan er niet in.
Op donderdag 17 juli 2003 12:13 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
NRC Handelsblad, ik moet er ook niet aan denken dat ik zo'n flutblaadje vol spelfouten als de Telegraaf zou moeten lezen.
Sommige mensen blijven nou eenmaal graag op de hoogte van wat er gebeurt in de wereld.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:36 schreef Dennis121 het volgende:
Mensen lopen te zeiken op de Telegraaf, maar gaan hem wel op vakantie kopen omdat er vaak niets anders isMan je bent op vakantie
Geniet dan ook es van je rust
Maar goed, ik heb een abonnement op NRC, en pluis hem zeker niet helemaal uit. Soms heb ik er gewoon helemaal geen zin in en zie ik de hele dag geen krant.
Zou er al helemaal niet aan moeten denken meerdere kranten op een dag te moeten lezen. Ik doe al zo lang over Binnenland/buitenland/economieDan sla ik dus al een groot stuk krant over
Verder aan de zaterdagskrant kom ik zelden toe. Zaterdag uit mn werk heb ik er geen zin inBegrijp mensen niet die het lekker vinden om uit hun werk vandaan de krant te gaan zitten lezen. Nou ben ik vaak gewoon moe omdat ik de dag ervoor nooit op tijd naar bed ga. Naja zondags komt er helemaal niet van als je bij aan het komen bent van het 'drinken' op zaterdagavond.
Ja maar om nou 5 uur per dag aan kranten te besteden om er 4 te kunnen lezen, nee bedanktquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven nou eenmaal graag op de hoogte van wat er gebeurt in de wereld.
Tja je hebt vakantie, juist om lekker effe te ontspannen en je nergens druk om te maken.quote:
De Volkskrant vind ik nou juist de minste... Zo saai en nooit echt heftig nieuws... Ik weet niet, op een of andere manier trekt die krant me niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:37 schreef Nokia3310 het volgende:
Heb op alle kranten (landelijk) proefabonnementen gehad en de Volkskrant bevalt toch het beste. Die lees ik ook van kinds af aan dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Verder bevallen Trouw en het NRC ook goed. Maar goed, Volkskrant lees ik dus regelmatig. Af en toe de Telegraaf, inderdaad als er geen andere krant te krijgen is. Ik woon in Londen en dan is het toch vaak de Telegraaf wat verkocht wordt.
Hier lees ik overigens the Guardian.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |