abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13468870
Voor al je vragen, opmerkingen, klachten, ideeën, open sollicitaties etc. etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Admin vrijdag 26 september 2003 @ 21:56:02 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13468918
Mag ik solliciteren naar het openstaande bantje van puntenslijper?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 26 september 2003 @ 21:57:06 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13468938
Oftewel, gefeliciteerd met de oude naam en de nieuwe FAQ
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_13468963
Geachte mevrouw yvonne,

Helaas moeten we u mededelen dat u het niet bent geworden. Wij wensen u veel succes toe bij uw verdere sollicitaties.

Met vriendelijke groet,

Isabeau

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 september 2003 @ 21:59:15 #5
67428 Vurby
Geile neuk Harrie
pi_13468975
Yup. Dat zie je ook bij 3e wereld landen enzo. Die veranderen ook de naam van de hoofdstad ipv in het land zelf te investeren.

V.

[b]Op vrijdag 26 september 2003 23:24 schreef Cynix ® het volgende:[/b][br][br]Zullen we gek doen en een schaap laten aanrukken? :9~
pi_13469378
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 21:59 schreef Vurby het volgende:
Yup. Dat zie je ook bij 3e wereld landen enzo. Die veranderen ook de naam van de hoofdstad ipv in het land zelf te investeren.

V.

Yep, ik investeer helemaal niets in dit forum. Goed opgemerkt
  vrijdag 26 september 2003 @ 22:32:15 #7
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13469596
Kan ik hier solliciteren naar een pak slaag?

Gefeli met de nieuwe naam...denk ik..K&L is nu LIT ofzo????

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_13469711
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan ik hier solliciteren naar een pak slaag?

Gefeli met de nieuwe naam...denk ik..K&L is nu LIT ofzo????

Een pak slaag? Daar hebben we een ander forum voor hoor

Ik geloof dat het altijd al LIT was in de "actieve topics"
(en LIT in "My active topics" om consequent te blijven ).

pi_13469981
Hoi Isa, in muziek slowchatten we altijd in de feedbacktopics. Mag dat hier ook?
  vrijdag 26 september 2003 @ 22:50:02 #10
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13469987
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Een pak slaag? Daar hebben we een ander forum voor hoor
I know, but I don't like the DM
quote:
Ik geloof dat het altijd al LIT was in de "actieve topics"
(en LIT in "My active topics" om consequent te blijven ).
Ja, ik zie het

Wil je deze even op slot gooien dan? Die is nu niet meer nodig...

K&L Feedback / Terugkoppeling

ab (alvast bedankt)

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_13470133
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:49 schreef Seborik het volgende:
Hoi Isa, in muziek slowchatten we altijd in de feedbacktopics. Mag dat hier ook?
Tuurlijk! Jij altijd.
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Wil je deze even op slot gooien dan? Die is nu niet meer nodig...

en de mod daar is best een Drammer op Fok!, maar irl valt hij 100% mee. Hij is zelfs best leuk. Misschien dat juist een dergelijk forum heel veel baat heeft bij een moderator als Hem

vrijdag 26 september 2003 @ 22:57:55 #12
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13470176
Hoi

*even komt buurten en bloemetje geeft ivm nieuwe naam*

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13470199
Nou zeg, nu wordt de kunst helemaal gemarginaliseerd.

Ik had het kunnen weten na dat topic, waarin je bekende kunst helemaal niet interessant te vinden...

pi_13470205
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:57 schreef Dagobert het volgende:
Hoi

*even komt buurten en bloemetje geeft ivm nieuwe naam*

Dank je wel

Het is eigenlijk de oude naam

pi_13470229
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:58 schreef k_man het volgende:
Ik had het kunnen weten na dat topic, waarin je bekende kunst helemaal niet interessant te vinden...
Eindelijk mijn wraak eh...zin!
pi_13470239
[zeurkous mode]
En er staat maar één van mijn topics in het lijstje interessante topics.
[/zeurkousmode]
  vrijdag 26 september 2003 @ 23:01:37 #17
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13470272
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:56 schreef Isabeau het volgende:
en de mod daar is best een Drammer op Fok!, maar irl valt hij 100% mee. Hij is zelfs best leuk. Misschien dat juist een dergelijk forum heel veel baat heeft bij een moderator als Hem
Ik denk niet dat ik er iets te zoeken heb, laat staan posten--liever dat pak van jou dan van een andere DM

Oja...hier ook een bosje virtuele bloemen. Is het mode ofzo? TRU wil ook een andere naam.... B&H hebben een verwarrende naam--ik zit altijd in de verkeerde te kijken

pi_13470290
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:00 schreef k_man het volgende:
[zeurkous mode]
En er staat maar één van mijn topics in het lijstje interessante topics.
[/zeurkousmode]
Kom maar op met je andere interessante titels
  vrijdag 26 september 2003 @ 23:03:06 #19
19126 Pichu
Pichupacabra
pi_13470318
quote:
Dit is een vrij uitgebreide vgv en voor het grootste deel staat het vol onbelangrijke informatie. Maar het kan altijd zo zijn dat je je verveeld (...)
Pichu --> Pikachu --> Raichu
pi_13470348
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:01 schreef Shark.Bait het volgende:

Oja...hier ook een bosje virtuele bloemen. Is het mode ofzo? TRU wil ook een andere naam.... B&H hebben een verwarrende naam--ik zit altijd in de verkeerde te kijken

Ik weet niet of die naamsveranderingen mode zijn; ik wilde dit al langer.

Enne, er is nog wel een plekje in onze D&D-groep. Maar dan houden we wel de volgende meeting bij jou thuis. Het begint een beetje traditie te worden dat de gastheer dood gaat...en nu durft niemand meer gastheer te zijn en ik doe het niet eens expres

pi_13470370
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:03 schreef Pichu het volgende:

Zie het kopje: "ik heb een spelfout gevonden".

maar deze ga ik toch even aanpassen

pi_13470407
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Kom maar op met je andere interessante titels
Jouw favoriete museum (NL)
En architectuur moet ook in LIT natuurlijk.
Architectuur: wat vind jij nou een mooi gebouw?
pi_13470457
En om het toegankelijk te houden: Echt goeie kunst! Rien Poortvliet en Anton Pieck

Al heeft een ander die gestart...

pi_13470511
Zo laag hoeft de drempel nou ook weer niet te zijn.

alhoewel ik een enorme Efteling-fan ben

vrijdag 26 september 2003 @ 23:21:24 #25
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13470715
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Enne, er is nog wel een plekje in onze D&D-groep. Maar dan houden we wel de volgende meeting bij jou thuis. Het begint een beetje traditie te worden dat de gastheer dood gaat...en nu durft niemand meer gastheer te zijn en ik doe het niet eens expres
Hahahahaha Ik ben ff DM pauze aan het houden. Return to the temple of Elemental evil werd mij iets teveel. De spelers dachten dat het ik tegen hen was, niet beseffende dat als dat waar was, ik de Ultimate bad guy wel op hen af zou sturen en de hele sessie 5 minuutjes zou duren. Maar nu alles converteren naar 3.5

Ik ben toch benieuwd naar dat Dood van de gastheer verhaal...email maar...of maak er een TRU topicje van...of zet het hier neer als de mod het niet erg vind

pi_13470836
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:21 schreef Shark.Bait het volgende:

Ik ben toch benieuwd naar dat Dood van de gastheer verhaal...email maar...of maak er een TRU topicje van...of zet het hier neer als de mod het niet erg vind

Wij stappen sowieso niet over op versie 3.5; gewoon versie 3.0.

Enne, dat verhaal is niet zo bijzonder en aan mijn literaire kwaliteiten twijfel ik dusdanig dat ik niet verwacht dat het boeiende leesmaterie voor andere Fok!kers is. Het is eigenlijk heel simpel: de afgelopen drie D&D-sessies is er elke keer één persoon dood gegaan (> - 10 dus). Dat was bij toeval elke keer diegene in wiens huis wij aan het spelen waren. Niemand in de groep gelooft nog dat dat toeval was
Maar heus! Ik ben geen playerkiller! Echt niet!

vrijdag 26 september 2003 @ 23:45:03 #27
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13471197
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Wij stappen sowieso niet over op versie 3.5; gewoon versie 3.0.

Enne, dat verhaal is niet zo bijzonder en aan mijn literaire kwaliteiten twijfel ik dusdanig dat ik niet verwacht dat het boeiende leesmaterie voor andere Fok!kers is. Het is eigenlijk heel simpel: de afgelopen drie D&D-sessies is er elke keer één persoon dood gegaan (> - 10 dus). Dat was bij toeval elke keer diegene in wiens huis wij aan het spelen waren. Niemand in de groep gelooft nog dat dat toeval was
Maar heus! Ik ben geen playerkiller! Echt niet!

Jeetje zeg! Gecondoleerd iig. Of bedoel je dat de PC doodging en niet de player?? In dat geval, misschien is het de DM!
Bij mij sterft de PC van de afwezige player bijna elke keer
Waar ligt Hoogeveen? Ik wil wel minimaal een keer een sessie meedraaien..lijkt mij wel leuk om mee te maken hoe anderen DnDen
pi_13471281
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:45 schreef Shark.Bait het volgende:
lijkt mij wel leuk om mee te maken hoe anderen DnDen
Met veel bier en meligheid (de groep moet bijv. nog een keer langs de heks Shmoopy (goede heks uiteraard ) en Vork bleek plots uitgehuwelijkt te zijn aan Pommela Anderson. Helaas is Seborik de half-orc zijn broer Atrimar de elf kwijt geraakt in een gevecht tegen een groep ettins. Helaas voor de groep, want Atrimar was de enige naar wie Seborik nog luisterde.

To be contineud.

Had Meneer_Aart geen klacht?

Om alvast vooruit te reageren: nee we gaan deze naam niet weer wijzigen. Ja, we kennen het Libelle-gehalte van de naam, maar Yvonne en ik zijn nou eenmaal dòl (spreek uit op z'n Libelles) op deze naam. Als we zijn opgerot van Fok! mogen de nieuwe modjes de naam gaan wijzigen.

vrijdag 26 september 2003 @ 23:56:54 #29
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13471395
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:50 schreef Isabeau het volgende:
To be contineud.
[swoemaht offtpioc]

Zkeer megaaden aan een Elengs odnrezeok?

[/swoemaht offtpioc]

de titel is ok. Niet beter of slechter dan de andere

pi_13471411
quote:
Om alvast vooruit te reageren: nee we gaan deze naam niet weer wijzigen. Ja, we kennen het Libelle-gehalte van de naam, maar Yvonne en ik zijn nou eenmaal dòl (spreek uit op z'n Libelles) op deze naam. Als we zijn opgerot van Fok! mogen de nieuwe modjes de naam gaan wijzigen.
Zeker een naam uit de tijd dat woordgrapjes nog leuk waren. En met al die retrotrend van tegenwoordig...

Over Libelle gesproken: mag ik dan een topic openen over de esthetische waarde van een Marjolein Bastin rozendekbedovertrekset?

pi_13471609
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:57 schreef k_man het volgende:

Over Libelle gesproken: mag ik dan een topic openen over de esthetische waarde van een Marjolein Bastin rozendekbedovertrekset?

Valt dat dan onder kunst of onder literatuur?

Doe dat maar in Lifestyle hoor.

quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:56 schreef Shark.Bait het volgende:
contineud
Ik had eerst continued, maar was niet zeker van de spelling. Dus ik snel opgezocht en daar werd ik nog niet wijzer van. Het stond alletwee vermeld
  zaterdag 27 september 2003 @ 00:08:43 #32
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_13471658
quote:

[..]

Met veel bier en meligheid (de groep moet bijv. nog een keer langs de heks Shmoopy (goede heks uiteraard ) en Vork bleek plots uitgehuwelijkt te zijn aan Pommela Anderson. Helaas is Seborik de half-orc zijn broer Atrimar de elf kwijt geraakt in een gevecht tegen een groep ettins. Helaas voor de groep, want Atrimar was de enige naar wie Seborik nog luisterde.

To be contineud.

Volgende keer bij mij? Of wil je mij niet dood hebben?

Gegegroet,
De Pedo-Paladin.

pi_13471739
quote:

Hij is echt vreselijk. Maar goed. Hij is er al eens eerder geweest en toen weer verdwenen, toch?

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_13471765
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 00:13 schreef Meneer_Aart het volgende:

en toen weer verdwenen, toch?

Je kan altijd blijven hopen
pi_13473408
Hey wat mij zo opvalt als ik de gloedje nieuwe faq lees: Atrimar is lit-mod
[haags accent]krijg nou tietuh![/desbetreffend accent]
Beetje jammer trouwens dat er wel een link is naar een Stephen King topic, en niet naar mijn held (en mijn topic, met welgeteld 2 reakties , dubbel ) Gabriel Garcia Marquez.
Zo, dat was mijn gezeik voor vanavond
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_13473505
Trouwens, dat Marjolein Bastin dekbedovertek wil ik ook wel. Net als het zilveren theelepeltje voor het meest infantiele (infantielste is geen woord toch?) gedicht dat er deze week is ingestuurd naar de redactie.

Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
pi_13474420
Je kunt ook een gouden muntje krijgen. Dat is vast erg kunstzinnig ontworpen.

Succes met de nieuwe naam. Mogen er nu meerdere Enid Blyton topics?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_13474622
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 09:36 schreef YPPY het volgende:
Succes met de nieuwe naam. Mogen er nu meerdere Enid Blyton topics?
Dank je wel, Yppy

...als er bijvoorbeeld een nieuw boek is verschenen mag je een nieuw topic openen hoor

pi_13474640
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 10:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dank je wel, Yppy

...als er bijvoorbeeld een nieuw boek is verschenen mag je een nieuw topic openen hoor

Ja! Afgelopen jaar 21 nieuwe boeken!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Admin zaterdag 27 september 2003 @ 10:15:44 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13474647
quote:

[..]

*Bekentenis*
Ik heb ooit een abonnement op de Margriet genomen, daar kreeg ik een katten horloge bij en dat wilde ik graag hebben

pi_13474668
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 10:15 schreef yvonne het volgende:
*Bekentenis*
Ik heb ooit een abonnement op de Margriet genomen, daar kreeg ik een katten horloge bij en dat wilde ik graag hebben
Zover is het met mij nooit gekomen

Goeiemorgen, yvonne

zaterdag 27 september 2003 @ 15:04:35 #42
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13478929
gisteren 6 slotjes gezet...nieuw record??

denk je het ooit nog te kunnen evenaren?

pi_13480392
Veel hè! Ik heb er zelfs over lopen opscheppen en het is denk ik wel een nieuw record.

Maar eh...nee, ik hoop het niet te evenaren. Ga ik er nu vandoor, moet nog een eindje reizen voor een etentje

zaterdag 27 september 2003 @ 18:20:30 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_13482414
Wat een domme naam.

En hoe moeten nieuwe fokkers weten dat ze voor beeldende kunst, architectuur, design etc in dit subforum terecht kunnen?

Ja, ik weet het, de forumomschrijving, maar daar lees je vaak over heen.

Jammer.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_13486245
Ja, voor een sec literatuurforum was het een aardige naam geweest, maar dat is dit niet.

Kvind het ook een nogal ongelukkige omslag dus.

zondag 28 september 2003 @ 00:41:24 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_13489559
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 21:45 schreef k_man het volgende:
Ja, voor een sec literatuurforum was het een aardige naam geweest, maar dat is dit niet.
Luisteren ze toch niet naar.

Ze hebben hun knullige woordspelerige subforumnaam en zitten lekker achter een glaasje sherry te genieten.

pi_13489607
quote:
Op zondag 28 september 2003 00:41 schreef APK het volgende:

[..]

Luisteren ze toch niet naar.

Ze hebben hun knullige woordspelerige subforumnaam en zitten lekker achter een glaasje sherry te genieten.

Met de nieuwe Libelle...
pi_13493229
Jammer dat jullie het niet mooi vinden, maar ik zal er geen doekjes omwinden: het kan me eigenlijk helemaal niets schelen. Dan ga ik nu weer zachtjes uithuilen in m'n koud geworden bedje
  zondag 28 september 2003 @ 11:43:08 #49
6941 APK
Factual, I think.
pi_13493793
quote:
Op zondag 28 september 2003 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat jullie het niet mooi vinden, maar ik zal er geen doekjes omwinden: het kan me eigenlijk helemaal niets schelen.
Zei ik toch.

Maar het ging mij er ook nog om dat de vlag de lading niet dekt.

pi_13493859
quote:
Op zondag 28 september 2003 11:43 schreef APK het volgende:

Maar het ging mij er ook nog om dat de vlag de lading niet dekt.

Ja, daar zit ik dus ook een beetje mee. Je hebt namelijk 100% gelijk en ik weet niet zo snel een andere oplossing dan de naam te wijzigen in kunst & literatuur of zoiets Nou liepen de kunst-topics al nooit storm op Fok!, maar voor newbies met interesse voor kunst is het nu toch wel even zoeken.
pi_13495557
quote:
Op zondag 28 september 2003 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar zit ik dus ook een beetje mee. Je hebt namelijk 100% gelijk en ik weet niet zo snel een andere oplossing dan de naam te wijzigen in kunst & literatuur of zoiets

Hee, dat lijkt me nou een goede naam.
pi_13495615
quote:
Op zondag 28 september 2003 13:21 schreef Meneer_Aart het volgende:
Hee, dat lijkt me nou een goede naam.

Maar het klonk zo verschrikkelijk pretentieus.... dit is veel liever(Libelleriger )

pi_13495690
Ik vind pretentieus wel meevallen, het geeft gewoon weer waar je het in dit forum over wilt hebben. Cultuur & Historie klinkt ook niet pretentieus.

Maar wat dacht je van ART, dat dekt ook de lading en klinkt, ehh, arty (al mis je dan weer het literatuurgedeelte).

pi_13495761
quote:
Op zondag 28 september 2003 13:28 schreef Meneer_Aart het volgende:
Maar wat dacht je van ART, dat dekt ook de lading en klinkt, ehh, arty (al mis je dan weer het literatuurgedeelte).
Ja, art mist ook een deel van de inhoud (en die titel vind ik niet zo mooi, vooral omdat het Engels is). Maar wat voor voorgestelde titel ik ook las, er ontbrak altijd wel wat van de inhoud van dit forum. Noem je het literatuur, gaan mensen zeuren dat comics geen literatuur zijn. Noem je het kunst, kun je er niet uit af lezen dat je ook je eigen kunst (computerart of niet) hier kwijt kunt. En onder welk kopje past theater eigenlijk? Is dat kunst? Ik weet het niet...
  zondag 28 september 2003 @ 15:55:00 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_13499374
Het lijkt mij dat mensen toch eerder computerkunst in een 'Kunst en Literatuur' subforum plaatsen dan in 'Literatureluurs'.

Geef het nou gewoon toe, het slaat helemaal nergens op.

pi_13499848
quote:
Op zondag 28 september 2003 15:55 schreef APK het volgende:
Geef het nou gewoon toe, het slaat helemaal nergens op.
  zondag 28 september 2003 @ 16:47:09 #57
6941 APK
Factual, I think.
pi_13500662
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:12 schreef Isabeau het volgende:

pi_13502139
Iemand voor het 'Crea-doe-Forum?'
pi_13502252
quote:
Op zondag 28 september 2003 17:54 schreef k_man het volgende:
Nou, vergeleken met... pauze om walging uit te drukken " literatureluurs " trema's en cursief schrift hebben hetzelfde doel?

Waarom niet...

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_13502420
quote:
Op zondag 28 september 2003 17:54 schreef k_man het volgende:
'Lezen, Kijken en Beleven'
pi_13528286
Sinds wanneer heet dit Literatureluurs?
pi_13528377
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Sinds wanneer heet dit Literatureluurs?
Naamsverandering LIT.
pi_13528395
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:49 schreef schatje het volgende:

[..]

Naamsverandering LIT.

ow ja.. ik ben even weggeweest...
  maandag 29 september 2003 @ 23:34:28 #64
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_13534530
...dass wir fliegen.
pi_13613887
Ik zie nou pas dat Kunst en Literatuur Literatureluurs heet... Puliez... Is dit een brugwuppenforum
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 02:07:06 #66
6941 APK
Factual, I think.
pi_13613927
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:02 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zie nou pas dat Kunst en Literatuur Literatureluurs heet... Puliez... Is dit een brugwuppenforum
"Uw opmerking is gelezen en er wordt verder niets mee gedaan."

Ik vind het een aanfluiting.

pi_13676706
Is er eens een topic over een beeldhouwster, staat ie in C&H
Kathe Kollwitz
  maandag 6 oktober 2003 @ 11:09:35 #68
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13683964
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 22:42 schreef julekes het volgende:
Is er eens een topic over een beeldhouwster, staat ie in C&H
Kathe Kollwitz
och....

Piemels oude Grieken/Romeintjes staat in Lit ipv C&H

Het is juist hier op Fok dat kunst, cultuur, geschiedenis en literatuur uit elkaar getrokken word. De 3 horen bij elkaar, maar ja....

pi_13707646
Woorden Associatie-spel Deel 35

Kan een moderator misschien naar dit topic kijken, een aantal users lopen het spel aardig te verpesten.

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  FOK!fotograaf dinsdag 7 oktober 2003 @ 10:20:30 #70
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_13707711
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:17 schreef pro_jeex het volgende:
Woorden Associatie-spel Deel 35

Kan een moderator misschien naar dit topic kijken, een aantal users lopen het spel aardig te verpesten.

idd,
misschien een keer, duidelijk de regels melden ofzo, in de begin post?

maar twordt idd minder leuk

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 7 oktober 2003 @ 10:26:26 #71
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_13707851
er wordt daar een beetje geflamed....
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Admin dinsdag 7 oktober 2003 @ 10:31:47 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13707990
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:26 schreef Xilantof het volgende:
er wordt daar een beetje geflamed....

Beide zijn weg, zal ik deze sluiten zodat jullie een nwe kunnen starten?

pi_13708002
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Beide zijn weg, zal ik deze sluiten zodat jullie een nwe kunnen starten?

ja graag.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  FOK!fotograaf dinsdag 7 oktober 2003 @ 10:33:34 #74
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_13708021
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:32 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

ja graag.

maak jij?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 8 oktober 2003 @ 11:12:25 #75
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13735011
Er zijn zo te zien inhoudelijk 2 dezelfde topics open...

Je nieuwste boek
en
Wat lees je nu? Deel 11

woensdag 8 oktober 2003 @ 12:34:33 #76
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_13736816
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 11:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Er zijn zo te zien inhoudelijk 2 dezelfde topics open...

Je nieuwste boek
en
Wat lees je nu? Deel 11

Dus jij leest per definitie altijd het laatste boek dat je gekocht hebt?
Ik niet.
...dass wir fliegen.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 16:33:05 #77
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13743085
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 12:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus jij leest per definitie altijd het laatste boek dat je gekocht hebt?
Ik niet.
[psychologische analyse]

Je reply impliceert dat je mijn bericht niet secuur gelezen hebt. Ik vraag Isabeau er naar te kijken als ze dat niet al gedaan heeft. Wat ze dan met de twee topics doet, is haar zaak, zij is tenslotte de mod. Je stelt een vraag en beantwoord die zelf. Typisch geval van een verdekte manier om te zeggen: "ik vind dat de twee topics totaal anders zijn, want--!" . Dat mag je vinden, maar zeg het dan gewoon.

[/psy analyse]

pi_13746309
Tsja, ik heb daar ook wel eens bij stil gestaan en toen besloten dat het tóch twee verschillende onderwerpen waren. Het ene topic handelt over welk boek je nieuw hebt gekocht en waarom en het andere topic over welk boek je momenteel aan het lezen bent (of net uit hebt). Toch zijn beide topics qua inhoud heel erg sterk op elkaar gaan lijken en in zoverre heb je helemaal gelijk.

Toch heb ik er wat moeite mee om een topic te sluiten wat al bestaat sinds januari van dit jaar; dan had ik al veel eerder in moeten grijpen namelijk. Ik vind nu eigenlijk dat het maar gewoon open moet blijven en als het vol is gaat het automatisch op slot. De "wat lees je nu" reeks blijft dan als enige over.

woensdag 8 oktober 2003 @ 19:41:22 #79
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_13747798
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 16:33 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

"Ik vind dat de twee topics totaal anders zijn, want..

..ik ben niet per definitie aan het lezen in 't boek dat ik als laatste gekocht heb."
.
...dass wir fliegen.
pi_13866830
een boek die je niemand aanraad om te gaan lezen

Zo'n flagrant foute topictitel in dit forum. Schande!

pi_13873075
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 02:38 schreef k_man het volgende:

Heb je er slecht van geslapen?
pi_13877252
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:10 schreef Isabeau het volgende:

Ik wel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:44:08 #83
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13877274
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wel.

Ik heb zelfs hele-maal niet geslapen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_13877431
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:44 schreef Mike het volgende:

Ik heb zelfs hele-maal niet geslapen.

Het is een te zware last voor één man om de zonden van zijn medemens te contempleren.

I only want to say,
If there is a way,
Take this cup away from me.
For I don't want to taste its poison.
Feel it burn me,
I have changed.
I'm not as sure, as when we started
Then, I was inspired
Now, I'm sad and tired
Listen, surely I've exceeded expectations,
Tried for three years, seems like thirty.
Could you ask as much from any other man?

Moderator dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:51:53 #85
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13877479
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is een te zware last voor één man om de zonden van zijn medemens te contempleren.

I only want to say,
If there is a way,
Take this cup away from me.
For I don't want to taste its poison.
Feel it burn me,
I have changed.
I'm not as sure, as when we started
Then, I was inspired
Now, I'm sad and tired
Listen, surely I've exceeded expectations,
Tried for three years, seems like thirty.
Could you ask as much from any other man?

Een van m'n favoriete musicalnummers.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_13877622
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:51 schreef Mike het volgende:

Een van m'n favoriete musicalnummers.

dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:14:14 #87
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_13878095
quote:

[..]

Al meer dan 2 jaar, mejuffrouw Isabeau. .
...dass wir fliegen.
pi_13884112
quote:
Nachtmerries! Maar pas je het nog aan? Anders ga ik weer een verschrikkelijke nacht tegemoet.

[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 14-10-2003 20:59]

pi_13889916
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 02:38 schreef k_man het volgende:

De verloedering van de geslachten begint nu inderdaad wel erg ver door te slaan.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 02:28:22 #90
6941 APK
Factual, I think.
pi_13890685
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 00:34 schreef thabit het volgende:
De verloedering van de geslachten begint nu inderdaad wel erg ver door te slaan.
'Die verloedering'.

Hopeloos.

pi_13892950
nxn en nappel.

Kan iemand even in dit Woordenassociatiespel Deel 39 topic kijken. De bovenstaande users menen het spel te moeten verzieken, door de regels aand elaars te lappen etc

Admin woensdag 15 oktober 2003 @ 10:44:49 #92
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13893043
Zijn gebanned, misschien een tip, plaats in de topics de spelregels, kunnen ook nieuwe users meedoen en weten ze iig de regels.

woensdag 15 oktober 2003 @ 10:47:17 #93
11211 Bimmel
Optimistisch als altijd
pi_13893098
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:44 schreef yvonne het volgende:
Zijn gebanned, misschien een tip, plaats in de topics de spelregels, kunnen ook nieuwe users meedoen en weten ze iig de regels.
Ik ga ze even opstellen..tnx anyway.
Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
pi_13893148
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:44 schreef yvonne het volgende:
Moet inderdaad gebeuren!

Maar dit was puur de boel verstieren, daar kan geen regel tegen op.

pi_13897927
Mij leken de spelregels wel duidelijk en iemand voelt zelf heus wel aan wat meedoen is en wat vergallen is. Maar goed.

Oh, en als ik die topictitel aanpas dan verandert die ook hier en hebben we niets meer om over te praten

pi_13899607
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Mij leken de spelregels wel duidelijk en iemand voelt zelf heus wel aan wat meedoen is en wat vergallen is. Maar goed.
Ja, dacht ik ook
Inmiddels zijn er regels gemaakt, die aan het begin van elke topic geplaatst zullen worden.
pi_13899737
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en als ik die topictitel aanpas dan verandert die ook hier en hebben we niets meer om over te praten
Ik merk dat mijn vermogen telkens weer iets nieuws te vinden om over te zeuren danig wordt onderschat.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 02:10:29 #98
6941 APK
Factual, I think.
pi_13936403
Stupid Whit Man - van Micheal Moore

Mag deze titel trouwens even gecorrigeerd worden?
Of maakt dat allemaal geen fuck uit?

vrijdag 17 oktober 2003 @ 02:26:34 #99
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_13936477
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:10 schreef APK het volgende:
Stupid White Man van Micheal Moore

Mag deze titel trouwens even gecorrigeerd worden?
Of maakt dat allemaal geen fuck uit?

Als het aan Isabeau ligt ( - en dat ligt het - ) dan maakt het allemaal geen fuck uit. .
...dass wir fliegen.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 02:29:11 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_13936488
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als het aan Isabeau ligt ( - en dat ligt het - ) dan maakt het allemaal geen fuck uit. .
Leuk hè?

Ik vind het een beetje genant.

vrijdag 17 oktober 2003 @ 02:32:21 #101
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_13936498
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:29 schreef APK het volgende:

[..]

Leuk hè?

Ik vind het een beetje genant.

Ach,
ik kan om alles lachen.

Zelfs ( -of misschien vooral- ) om wat genant is. .

...dass wir fliegen.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 02:41:20 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_13936522
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach,
ik kan om alles lachen.

Zelfs ( -of misschien vooral- ) om wat genant is. .

Dan moet je zeker 'Stupid Whit Man' van Micheal Moore lezen.
pi_13938616
Isabeau (die te lui is zelf snel in te loggen):

Sommige vrouwen zijn best "stupid with man".

Maar eh, ik heb de titel toch maar aangepast. Ik hoop dat ik met deze onverwachte actie niet te voorspelbaar blijf.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:17:51 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_13939690
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:26 schreef Atrimar het volgende:
Maar eh, ik heb de titel toch maar aangepast. Ik hoop dat ik met deze onverwachte actie niet te voorspelbaar blijf.
Gelukkig is de naam van de auteur nog verkeerd gespeld.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:39:27 #105
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_13940266
.
.
...dass wir fliegen.
pi_13995378
[TAAL] Welke van deze twee: "wat" of "dat"?
Schopje? Slotje? Lijkt me iig niet iets voor Kunst & Literatuur.
pi_14055590
Woordenassociatiespel deel 42

Kan hier deel 43 van gemaakt worden??

pi_14055720
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:18 schreef pro_jeex het volgende:
Woordenassociatiespel deel 42

Kan hier deel 43 van gemaakt worden??

Iemand?
pi_14056528
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:23 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Iemand?

Ssst, Isabeau is aan het leren voor haar hertentamen.
pi_14056663
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:48 schreef julekes het volgende:

[..]

Ssst, Isabeau is aan het leren voor haar hertentamen.

Er zijn ook admins
pi_14058704
Done ... druk druk druk ... sorry voor de vertraging!
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_14061572
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 18:16 schreef Atrimar het volgende:
Thanks
pi_14103386
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 18:16 schreef Atrimar het volgende:
Atrimar, aangezien Isabeau zich niet laat zien en ik toch vreselijk nieuwsgierig ben. Heeft ze dat mondeling nog gehaald of niet?
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_14164588
Kan iemand misschien weer eens de rode kruisjes in Begin de dag met C&H - 3: Another gruesome kill weghalen?

Alvast bedankt

pi_14169720
Hallo allemaal

Het zal de vaste bezoekers van dit forum niet zijn ontgaan dat ik er nauwelijks meer ben. Ik had me net voorbereid op 9 maanden niets doen (of in ieder geval behoorlijk weinig) en me lekker voor fok in te zetten, maar dat mondeling wat me in de schoot werd geworpen wierp roet in het eten. Voor dat mondeling ben ik dus geslaagd en nu loop ik co-schappen en heb geen sociaal leven meer. Dat schijnt erbij te horen.

Ik sta 's morgens op om 5:30 (die 5 op je wekkerradio is een psychologische ramp) en kom thuis tussen 19:30 en 20:30. Soms later. Dan nog koken en eten. Om een uur of 22:00 lig ik bekaf weer in bed. Je kan je voorstellen dat ik weinig tijd over heb voor Fok. Helaas. Ik heb dan ook besloten ermee te stoppen ; het is niet fair tegenover dit forum dat ik hier mod genoemd word en er helemaal nooit ben

Ik zal de prijsvraag zo spoedig mogelijk regelen en ook het fokwoordenboek zal ik zo snel mogelijk in elkaar proberen te zetten.

pi_14169934
Dan zijn we allebei ex-modje!
*OUD heilige*
pi_14170151
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 12:44 schreef YPPY het volgende:
Dan zijn we allebei ex-modje!
Ja, iedereen wordt ex-modje lijkt het wel. Ik geloof ook niet dat er veel modjes van voor mijn tijd over zijn. Karin en Lois geloof ik nog. En ik ben tegelijk als mod begonnen met Yvonne. Maar die blijft vast nog heel lang
  maandag 27 oktober 2003 @ 13:48:32 #118
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_14171363
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Hallo allemaal

. Helaas. Ik heb dan ook besloten ermee te stoppen .

Njet !
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_14171393
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 12:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, iedereen wordt ex-modje lijkt het wel.

Nu moeten we een ex-mod meet gaan plannen.
*OUD heilige*
pi_14171831
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 13:49 schreef YPPY het volgende:

Nu moeten we een ex-mod meet gaan plannen.

Leuk!!
pi_14172086
quote:
Voor dat mondeling ben ik dus geslaagd en nu loop ik co-schappen en heb geen sociaal leven meer. Dat schijnt erbij te horen.
Gefeliciteerd! Uiteindelijk toch goed gekomen. Succes in het Twenteborg.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 27 oktober 2003 @ 20:26:44 #122
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_14180889
Isa, wil je deze op slot gooien?

Stripdagen 2003 in Alphen a/d Rijn

dank je

pi_14306886
quote:
Ik heb dan ook besloten ermee te stoppen ;
Jammer hoor.

Gaat Atrimar het nou alleen doen of worden er achter de schermen al druk mensen gepolst?

pi_14320128
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 21:22 schreef k_man het volgende:
Gaat Atrimar het nou alleen doen of worden er achter de schermen al druk mensen gepolst?
We zijn erover aan het nadenken en er is vandaag een vergadering die ik even wilde afwachten.
pi_14380826
woorden associatiespel 58

Kan iemand eens wat aan die AlbertCamus doen, die loopt de hele tijd te kloten met z'n irritante Herman Finkers plaatjes. Ieder deel is het weer raak.

FOK!fotograaf dinsdag 4 november 2003 @ 18:02:12 #126
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_14380918
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 17:59 schreef pro_jeex het volgende:

Kan iemand eens wat aan die AlbertCamus doen, die loopt de hele tijd te kloten met z'n irritante Herman Finkers plaatjes. Ieder deel is het weer raak.

je steelt mijn tekst
wilde ik ook net ff komen melden...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_14382464
quote:

woorden associatiespel 59

Ook hier is ie weer de boel aan het ziek.

pi_14385383
quote:

Posts van betreffende user worden nu direct verwijderd. Verzoek om niet te gaan associeren met de woorden Herman en Finkers.
pi_14385581
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Posts van betreffende user worden nu direct verwijderd. Verzoek om niet te gaan associeren met de woorden Herman en Finkers.

Dat doen we ook niet

Thanx, kun je die nsb post ook weghalen.

pi_14385615
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:04 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Dat doen we ook niet

Thanx, kun je die nsb post ook weghalen.

O is al gebeurd, thanx
pi_14385778
Ik heb zo'n hekel aan figuren die menen andermans lol te vergallen met flauwe grapjes.

Dusse, meld het even als hij het weer doet. Ik kan niet alles bijhouden (en jullie gaan me ook veel te snel )

pi_14386016
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan figuren die menen andermans lol te vergallen met flauwe grapjes.

Dusse, meld het even als hij het weer doet. Ik kan niet alles bijhouden (en jullie gaan me ook veel te snel )

Ja, die hards he
pi_14388893
Zeg Isabeau, ff to the point, heb je dat tentamen nog gehaald?
  donderdag 6 november 2003 @ 13:48:31 #134
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_14429385
* Shark.Bait is ook erg goed op de hoogte van Lit
quote:
Hallo allemaal

Het zal de vaste bezoekers van dit forum niet zijn ontgaan dat ik er nauwelijks meer ben. Ik had me net voorbereid op 9 maanden niets doen (of in ieder geval behoorlijk weinig) en me lekker voor fok in te zetten, maar dat mondeling wat me in de schoot werd geworpen wierp roet in het eten. Voor dat mondeling ben ik dus geslaagd en nu loop ik co-schappen en heb geen sociaal leven meer. Dat schijnt erbij te horen.

* Shark.Bait feliciteert Isa met haar bijna dokterin zijn. Of is het dokteresse?
quote:
Ik sta 's morgens op om 5:30 (die 5 op je wekkerradio is een psychologische ramp) en kom thuis tussen 19:30 en 20:30. Soms later. Dan nog koken en eten. Om een uur of 22:00 lig ik bekaf weer in bed. Je kan je voorstellen dat ik weinig tijd over heb voor Fok. Helaas.
* Shark.Bait zegt hardop "Holy mother of Jezus!" en is ziet in dat om 7:00 zijn nest uit moeten nog niet zo slecht is
quote:
Ik heb dan ook besloten ermee te stoppen ; het is niet fair tegenover dit forum dat ik hier mod genoemd word en er helemaal nooit ben
* Shark.Bait vind het heel erg jammer dat te lezen
pi_14462571
quote:
Op donderdag 6 november 2003 13:48 schreef Shark.Bait het volgende:
* Shark.Bait is ook erg goed op de hoogte van Lit
[..]

* Shark.Bait feliciteert Isa met haar bijna dokterin zijn. Of is het dokteresse?
[..]

* Shark.Bait zegt hardop "Holy mother of Jezus!" en is ziet in dat om 7:00 zijn nest uit moeten nog niet zo slecht is
[..]

* Shark.Bait vind het heel erg jammer dat te lezen

Mijn modje, wat doe je?
pi_14507513
Puur.

Onzintopic.

pi_14630653
Ze willen me niet laten gaan in de crew geloof ik (en ik wil eigenlijk ook niet weg )

Maar ik heb denk ik duidelijk genoeg aan gegeven dat ik normaliter niet veel tijd heb en er moet waarschijnlijk een modje bij Dus....denk er eens over na of het je leuk lijkt om op dit literatuur forum mee te helpen (en gezien het aantal uren dat ik er wél ben ben je dus de baas )

Ze willen me trouwens nog meer uren laten rondlopen in het ziekenhuis en ik denk dat ik hier maar een bed ga reserveren of zo

vrijdag 14 november 2003 @ 13:25:50 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_14630690
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Ze willen me niet laten gaan in de crew geloof ik (en ik wil eigenlijk ook niet weg )

Maar ik heb denk ik duidelijk genoeg aan gegeven dat ik normaliter niet veel tijd heb en er moet waarschijnlijk een modje bij Dus....denk er eens over na of het je leuk lijkt om op dit literatuur forum mee te helpen (en gezien het aantal uren dat ik er wél ben ben je dus de baas )

Ze willen me trouwens nog meer uren laten rondlopen in het ziekenhuis en ik denk dat ik hier maar een bed ga reserveren of zo

Je had al een reactie van mij gehad tijden geleden...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14631308
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 13:25 schreef Troel het volgende:
Je had al een reactie van mij gehad tijden geleden...
Die was ik ook niet vergeten.
Ik ben alleen niet de enige die gaat over een extra mod.
  vrijdag 14 november 2003 @ 13:44:50 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_14631353
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 13:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die was ik ook niet vergeten.
Ik ben alleen niet de enige die gaat over een extra mod.

Weet ik, ik wilde je alleen even helpen herinneren...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14632178
quote:
Dus....denk er eens over na of het je leuk lijkt om op dit literatuur forum mee te helpen (en gezien het aantal uren dat ik er wél ben ben je dus de baas )
Dat baas-zijn-gebeuren staat me wel aan. Dus als jullie echt iemand erbij zoeken wil ik wel, want zo druk is LIT toch niet.
Hoezo solliciteren?

[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 14-11-2003 14:34]

pi_14632872
quote:

En terecht

Ik zou het eigenlijk ook wel leuk vinden om bij te springen als modje. Als we dan toch met open sollicitaties bezig zijn

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_14633934
Je bent mod of je bent het niet Isa. Als je stopt, dan stopt je ook echt of je blijft echt. Drie modjes hier is misschien een béétje veel van het goede. Ik zal maar weer gaan solliciteren, dan maak ik het jullie meteen een stuk makkelijker.
*OUD heilige*
pi_14633939
quote:
Dus....denk er eens over na of het je leuk lijkt om op dit literatuur forum mee te helpen
pi_14637170
Dunadain

Loopt het woordenassociatiespel te verneuken. Kan iemand er even naar kijken.

pi_14637211
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:44 schreef pro_jeex het volgende:
Dunadain

Woordenassociatiespel deel 77 Can you handle it?

nog een paar trouwens.

pi_14637214
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:44 schreef pro_jeex het volgende:
Dunadain

Je neemt me de woorden uit de mond!
pi_14637257
Kan er meteen die rommel; weggehaald worden, begint nu irritant te worden.
pi_14637480
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:45 schreef Arinna het volgende:

[..]

Je neemt me de woorden uit de mond!

ik zie je wel weer als de moderator de rommel heeft opgeruimd.
  vrijdag 14 november 2003 @ 16:59:26 #150
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_14637647
Zou mij wel leuk lijken, modje zijn; tis weer nodig, zoals PJ hierboven opmerkt

De kleuters zijn uit onzin weggebroken....

Maar een ander mag ook, zolang de mods er maar zijn...

pi_14637702
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Zou mij wel leuk lijken, modje zijn; tis weer nodig, zoals PJ hierboven opmerkt

De kleuters zijn uit onzin weggebroken....

Maar een ander mag ook, zolang de mods er maar zijn...

Valt mij inderdaad op, dat de mods er nooit zijn als ze nodig zijn, opzich als ze er zijn doen ze goed werk, maar ondertussen wordt een topic al 2 pagina's vergalt.
  vrijdag 14 november 2003 @ 19:44:33 #152
6941 APK
Factual, I think.
pi_14641612
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 15:12 schreef k_man het volgende:

Laten wij blijven roepen in de woestijn, onderwijl water naar de zee dragend.

En al die nichten die zich nu openbaar aanmelden voor de mod-functie hier, een 0,25% Melkert baan, willen gewoon gratis meelezen in admin.

pi_14650997
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 19:44 schreef APK het volgende:

[..]
En al die nichten die zich nu openbaar aanmelden voor de mod-functie hier, een 0,25% Melkert baan, willen gewoon gratis meelezen in admin.

*OUD heilige*
pi_14651012
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 19:44 schreef APK het volgende:

zaterdag 15 november 2003 @ 12:05:28 #155
6941 APK
Factual, I think.
pi_14653032
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 09:15 schreef pro_jeex het volgende:

Zware nacht gehad?
Tossing and turning in bed.
pi_14677469
Sorry dat ik die troep niet eerder zag, maar het geeft ook wel aan dat er geen enkele andere mod überhaupt in dit forum meeleest. Ook al weten ze dat ik er amper ben

Enne, het worden niet drie mods; Atrimar stopt er mee.

Het zou wel een beetje schelen denk ik als een tweede mod iets meer van kunst afweet dan ik. Want eh, dit is nog steeds een kunst en literatuur forum

pi_14677517
quote:
Op zondag 16 november 2003 16:09 schreef Isabeau het volgende:

Het zou wel een beetje schelen denk ik als een tweede mod iets meer van kunst afweet dan ik. Want eh, dit is nog steeds een kunst en literatuur forum

Ik weet hoe je acrylverf moet mengen !
pi_14677833
quote:
Kijk, dat verandert de zaak alweer.

Sign me up!

pi_14678328
Had ik al gezegd dat er een sollicitatiegesprek is bij Isabeau thuis? Meebrengen van wijn & appletaart verhoogt de kansen. De jury zal bestaan uit de FA's, de admins en Isabeau zelf.
pi_14678379
quote:
Op zondag 16 november 2003 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Had ik al gezegd dat er een sollicitatiegesprek is bij Isabeau thuis? Meebrengen van wijn & appletaart verhoogt de kansen. De jury zal bestaan uit de FA's, de admins en Isabeau zelf.
En de vertrekkende mod natuurlijk ...
pi_14681138
quote:
Werkt 'inlikken' ook?
pi_14681216
quote:
Sorry dat ik die troep niet eerder zag, maar het geeft ook wel aan dat er geen enkele andere mod überhaupt in dit forum meeleest. Ook al weten ze dat ik er amper ben

O das jammer dat Atrimar stopt.
pi_14681225
quote:

Dat klinkt goed

pi_14682245
quote:
Op zondag 16 november 2003 16:29 schreef k_man het volgende:

[..]

Sign me up!

Sign me down dan maar. Niet echt mijn target area, om mijn directeur te citeren.
pi_14682697
quote:

You called?
pi_14683837
quote:
Het is hier vast eng om te modden ofzo.
Ik heb nog wel een topic laten sluiten.
quote:
Op zondag 16 november 2003 16:29 schreef k_man het volgende:

[..]

Sign me up!

Ja! Dan is er nog iemand voor travel, dat is goed. Zorg maar dat je het wordt.
*OUD heilige*
pi_14686103
quote:
Nee, dat was je vergeten te melden .

Wanneer heb je tijd?

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_14691317
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nee, dat was je vergeten te melden .

Wanneer heb je tijd?

15 december? of kan je ook eerder
pi_14691399
quote:
Op maandag 17 november 2003 08:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

15 december? of kan je ook eerder

komt er een officiele selectie voor dan
pi_14691417
quote:
Op maandag 17 november 2003 08:35 schreef pro_jeex het volgende:

komt er een officiele selectie voor dan

Welnee, dit is nou onzin-slow-chat.
pi_14691425
quote:
Op maandag 17 november 2003 08:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee, dit is nou onzin-slow-chat.

Whe he he
  maandag 17 november 2003 @ 10:58:14 #172
11211 Bimmel
Optimistisch als altijd
pi_14693922
Kan iemand "Woorden associatiespel -Deel 81- Ren Je Rot!" (gestart door ondergetekende) afsluiten. We hebben een dubbele.

tnx.

pi_14694074
Kan deze ff een schopje naar MUZ krijgen? (Dit kan eerdre zijn gezegd, maar ik zag hem in LIT staan...) een meisje dat drumt.. kan dat?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_14695649
Ik geef het even door
pi_14785549
Woordenasscociatiespel d. 86 - Jetzt Geht's Los

Zou iemand het spelfoutje uit de titel kunnen halen
Er staat een c te veel.

Dank je

pi_14786890
Spelfout verwijderd
pi_14787933
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Spelfout verwijderd
Thanks
  vrijdag 21 november 2003 @ 15:33:01 #178
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_14819117
ISA.......
Wil je ongewenste posts weghalen uit deze?

Word of the day IV

zenk joe

pi_14869664
Volgens mij is het er nog niet, daarom: is het geen idee om een centraal "dit heb ik geknutseld/geschreven/geverfd"-topic te maken?
Iedereen die iets creatiefs gefabriceerd heeft kan dat dan posten. Ik doe wel eens iets, maar dan vind ik het niet de moeite waard om er een topic voor te openen... Vandaar een cetraal topic waar je gewoon als je creatieve uitspattingen kan tonen?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  maandag 24 november 2003 @ 10:20:47 #180
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_14881111
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:53 schreef Lotjeb het volgende:
Volgens mij is het er nog niet, daarom: is het geen idee om een centraal "dit heb ik geknutseld/geschreven/geverfd"-topic te maken?
Iedereen die iets creatiefs gefabriceerd heeft kan dat dan posten. Ik doe wel eens iets, maar dan vind ik het niet de moeite waard om er een topic voor te openen... Vandaar een cetraal topic waar je gewoon als je creatieve uitspattingen kan tonen?
wat ben je nu aan het maken?
plaats je nieuwste werk!

Zoiets? .

...dass wir fliegen.
pi_14884872
Woordenassociatiespel deel 91 - Rete Gaaf

mag deze dicht, hij is dubbel.

pi_14884906
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:43 schreef pro_jeex het volgende:
Woordenassociatiespel deel 91 - Rete Gaaf

mag deze dicht, hij is dubbel.

Done.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_14884993
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:44 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Done.

Dank je
  maandag 24 november 2003 @ 17:07:27 #184
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_14891870
Deze is dubbel:

Woord van de ----> Dag<---- Deel 13

want deze was er al :

Woord van de Dag deel 13

Sluit je één van de twee Atrimar of Isabeau a.u.b.

(hard gewerkt vandaag?)

maandag 24 november 2003 @ 17:09:46 #185
11211 Bimmel
Optimistisch als altijd
pi_14891937
Aha...Shark is mij reeds voor...
ik wilde aanvragen voor WVDD-Deel 13, maar da's al gefixed.
pi_14909457
Ik heb de dubbele even gesloten.
  dinsdag 25 november 2003 @ 09:37:08 #187
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_14909509
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb de dubbele even gesloten.
Thanx...ga jij het hier in de gaten houden?
pi_14909599
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:37 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Thanx...ga jij het hier in de gaten houden?

Ik kom hier regelmatig langsfietsen, dus als het nodig is help ik wel even .
pi_14910892
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Alvast bedankt

Gisteren idd weinig tijd gehad. Ik kwam om 19:30 thuis, heb pasta naar binnen gewerkt (met dank aan de kok Atrimar) en was om 19:45 weer weg

dinsdag 25 november 2003 @ 14:41:34 #190
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_14916258
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Alvast bedankt

Gisteren idd weinig tijd gehad. Ik kwam om 19:30 thuis, heb pasta naar binnen gewerkt (met dank aan de kok Atrimar) en was om 19:45 weer weg

Sterkte hee! Enne laat eens weten hoe je coschap gaat...ergens op fok! Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig
pi_14935521
Ik ben niet zo goed in het schrijven van columns. Denk ik
Maar er is op zich wel heel erg veel leuks te melden. Raar wereldje, dat artsenwereldje.
  zondag 30 november 2003 @ 01:53:11 #192
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_15031594
Er is er 1 jarig Hoera Hoera! Dat bla etc prrrt
ISABEAU,
Gefeliciteerd met je *ff opzoeken* D-E-R-T-I-G-S-T-E verjaardag!!!
(Welcome to the 30ers club)
En hoe voelt het?
Indien je de behoefte hebt: reageer dan hier ff:
30/40 hoe vond jij het om 30 te worden?
Maar eigenlijk ben je dezelfde als gisteren, niet? en nog een
Fijne dag, en veel plezier enzo...
pi_15034056
Dank je wel

Ben ik nog maar 30? Tsjonge

zondag 30 november 2003 @ 12:30:11 #194
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_15034583
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Dank je wel

Ben ik nog maar 30? Tsjonge

That's the spirit!!!

Oja...iemand heeft een slotjes verzoek voor eigen topic:
[TAAL] Het precieze verschil tussen een tautologie

[Dit bericht is gewijzigd door Shark.Bait op 30-11-2003 13:38]

pi_15058326
Hoeveel Tolkien gerelateerde topics zijn er nu eigenlijk nodig?
Tolkien
Ze hangen mij grondig de keel uit in elk geval.
quote:
LIT Tolkien » Dunadain 14 263 01-12-03 12:16 · Mr.Noodle
LIT Manuscript van 2000 pagina's van Tolkien ontdekt. 2 static 27 436 08-09-03 20:19 · Trence
LIT tolkien elfen schrift shinoda 14 445 05-05-03 19:11 · Nanda
LIT [Tolkien] wat nu: sprookjes en vertellingen ? BazP 16 406 02-03-03 22:33 · BazP
LIT Tolkien is zwaar kut!! 2 3 4 5 6 7 Marshall_2002 153 2361 20-01-03 18:45 · G1Ace
LIT Tolkien & verhalen over Middle-Earth 2 WheeleE 27 696 03-01-03 12:50 · Flaman
TV [Poll LOTR] Zou jij in een Tolkien... 2 CosmoKramer 42 713 10-12-02 20:34 · This_World
SES levens beschrijving tolkien hallo_mensen 17 168 09-11-02 01:16 · MuggenHor
LIT the history of middle earth van C. Tolkien mbn 4 228 03-10-02 17:00 · mbn
MUZ A Tribute to Tolkien Marnix_Karssenberg 22 317 11-01-02 23:17 · Witchfynde
LIT Tolkien ThE_ED 24 33 21-07-01 09:47 · Hooghoudt
LIT J.R.R. Tolkien The_Riddler 24 81 09-06-01 18:57 · TearSong
LIT Tolkien 2 WouterB 24 27 22-06-00 18:27 · TomBombadi
LIT TOLKIEN? 2 3 Kipman 52 108 05-02-00 00:34 · WouterB

LIT Movie-Tie in: Lord of the Rings BazP 10 277 23-05-03 12:56 · BazP
LIT Lord of the Rings Henkie Style 3rdRock 7 304 17-04-03 21:54 · kennyruben
LIT Wie leest eindelijk "lord of the rings" door film? 2 3 Isabeau 58 873 15-12-02 23:34 · dfr0st
LIT Speelt Lord Of The Rings zich af... 2 Gorro 26 593 25-08-02 23:02 · var.fok
LIT [e-book] Lord of the Rings JeOma 15 292 13-08-02 17:59 · Isabeau
LIT Lord of the Rings Radio Serie (BBC) Jernau.Morat.Gurgeh 15 239 26-01-02 18:52 · Anthraxx
LIT Lord of the Rings vraag emod 11 249 05-12-01 19:36 · emod
LIT Lord Of The Rings Rockwood 13 24 09-07-00 16:49 · PluizZzje

LIT hobbit: intro Gollum? zjeckyll16 8 219 09-10-03 12:09 · Jan-jaap

LIT Leer hier samen Elfs! 2 3 Sitethief 54 1680 12-06-03 02:23 · Rexonium
LIT elfs valek 9 744 18-11-02 13:04 · Lord Dream

LIT Waar zijn de Nederlandse fantasy schrijvers? 2 Isabeau 29 401 24-10-03 12:52 · ToBe
LIT Unleash your fantasy! Tan 9 230 23-09-03 15:05 · Rahl
LIT Welke SF/Fantasy boeken *moet* je hebben gelezen? 2 3 4 5 6 7 Isabeau 165 5379 27-08-03 18:20 · DarkElf
LIT Aanraders in Fantasy/SciFi genre? 2 3 Dr_Crouton 62 579 29-07-03 23:27 · bondgirl
LIT Goede fantasy boeken 2 Rahl 33 423 27-06-03 14:55 · merry77
LIT Fantasy schrijvers 2 3 4 5 6 leonneke 126 1737 25-06-03 11:28 · Litpho
LIT Fantasy Worldbuilding Kwark 11 197 20-06-03 11:05 · Machior
LIT Gratis Fantasy boek Buppu 19 509 25-05-03 20:55 · NijntjeRoc
LIT Ik zoek de titel van 2 fantasy boeken SilverspeedX 9 209 04-04-03 10:40 · Silverspee
LIT Weg met Fantasy! zodiakk 20 432 12-12-02 19:17 · MeneerTim
LIT Nederlandse fantasy schrijvers Suijk 7 134 23-10-02 10:35 · Isabeau
LIT Ik zoek VETTE fantasy MightyV 13 370 08-08-02 21:59 · Isabeau
LIT Fantasy boeken 2 wc-eend 35 563 11-05-02 14:42 · Vision
LIT Fantasy en SF zijn geen literatuur. 2 3 4 5 Koekepan 106 1292 12-04-02 16:14 · LaitSolair
LIT Fantasy...niet van deze wereld? Isabeau 9 178 18-12-01 15:42 · Vision
LIT fantasy, engels of nederlands? 2 PM 29 320 18-11-01 22:04 · Meneer_Aar
LIT Sf is out, fantasy is in , deel 2 yvonne 17 52 17-06-01 19:38 · Ceased2Be
LIT Fantasy! Joqy 21 51 21-08-00 19:06 · Ender

Misschien een apart fantasy subforum? Kan ik die rommel tenminste uit mijn actieve topics lijst houden.
pi_15060416
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:21 schreef julekes het volgende:Je hoeft er
Hoeveel Tolkien gerelateerde topics zijn er nu eigenlijk nodig?
Tolkien
Ze hangen mij grondig de keel uit in elk geval.
Misschien een apart fantasy subforum? Kan ik die rommel tenminste uit mijn actieve topics lijst houden.
Er is lange tijd geleden al eens om een fantasy forum gevraagd, maar het merendeel van de crew is niet zo fantasy-minded (net als jij) en ik verwacht dan ook geen fantasy-forum op korte termijn.
pi_15062651
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is lange tijd geleden al eens om een fantasy forum gevraagd, maar het merendeel van de crew is niet zo fantasy-minded (net als jij) en ik verwacht dan ook geen fantasy-forum op korte termijn.

Het alternatief is nog eenvoudiger, namelijk een centraal topic voor alles wat met Tolkien te maken heeft.
I have a dream....

[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 01-12-2003 21:07]

pi_15093909
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:07 schreef julekes het volgende:

[..]

Het alternatief is nog eenvoudiger, namelijk een centraal topic voor alles wat met Tolkien te maken heeft.
I have a dream....

Centrale topics .

Bovendien is het scala aan topics dat over Tolkien te voeren is zo divers dat alles in 1 topic duwen ook niet echt werkt denk ik. Voor elke vraag een apart topic openen is ook niet alles natuurlijk, maar alles in 1 topic is weer het andere uiterste.

Op het moment lijkt het mij nog niet zo'n heel groot probleem.

dinsdag 2 december 2003 @ 22:38:02 #199
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_15102671
Verzoekje om dit topic: Alternatieve woord van het jaar verkiezing! te verplaatsen naar GC.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  woensdag 3 december 2003 @ 10:17:58 #200
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_15109991
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 22:38 schreef Sjaakman het volgende:
Verzoekje om dit topic: Alternatieve woord van het jaar verkiezing! te verplaatsen naar GC.
*sgop
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_15112582
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 17:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Bovendien is het scala aan topics dat over Tolkien te voeren is zo divers dat alles in 1 topic duwen ook niet echt werkt denk ik.

Ik zie dat diverse niet echt, het is imho allemaal het zelfde geneuzel. Maar soit, jullie kijken maar wat jullie doen, ik vind het redelijk irritant in elk geval.
pi_15115266
quote:
Op woensdag 3 december 2003 12:01 schreef julekes het volgende:

[..]

Ik zie dat diverse niet echt, het is imho allemaal het zelfde geneuzel. Maar soit, jullie kijken maar wat jullie doen, ik vind het redelijk irritant in elk geval.

Denk je niet dat je het allemaal hetzelfde geneuzel vindt omdat het je niet interesseert? Ik vind bijvoorbeeld een discussie over het Elvenschrift en een discussie of Gollum toch echt 2 verschillende dingen.

Maar ja, van mij mogen bijvoorbeeld alle auto-topics wel bij elkaar in 1 topic .

pi_15121119
quote:
Op woensdag 3 december 2003 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Denk je niet dat je het allemaal hetzelfde geneuzel vindt omdat het je niet interesseert?

Zoou je denken?
quote:
Maar ja, van mij mogen bijvoorbeeld alle auto-topics wel bij elkaar in 1 topic .
Die hebben wel een eigen forum gekregen
  donderdag 4 december 2003 @ 06:36:45 #204
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_15136273
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_15138124
quote:
Op donderdag 4 december 2003 06:36 schreef Dagonet het volgende:
Leuke Limericks.

Gesloten .
  donderdag 4 december 2003 @ 16:39:07 #206
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_15149482
quote:
Op donderdag 4 december 2003 10:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Gesloten .

En niet alleen gesloten zie ik (wou je sluitpost lezen) .
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_15151418
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:39 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En niet alleen gesloten zie ik (wou je sluitpost lezen) .

Ik had hem alleen gesloten en e.e.a. even aan de FA's doorgegeven om eventuele verdere *kuch* "stappen" te ondernemen.

En die zijn blijkbaar genomen .

zondag 7 december 2003 @ 12:52:17 #208
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_15218878
pi_15298183
Suc6 Atrimar
  vrijdag 12 december 2003 @ 13:05:51 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_15355939
Post hier anagramen.

Misschien kan hier wat opgeschoond worden ofzo... Mensen doen alsof het een onzintopic is, maar dat is volgens mij niet de bedoeling van de TS

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_15356023
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:05 schreef Troel het volgende:
Post hier anagramen.

Misschien kan hier wat opgeschoond worden ofzo... Mensen doen alsof het een onzintopic is, maar dat is volgens mij niet de bedoeling van de TS

Bedankt voor het doorgeven, ik kijk even.
  vrijdag 12 december 2003 @ 22:21:06 #212
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_15368179
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bedankt voor het doorgeven, ik kijk even.

Zeg, mejuffrouw Isabeau, als het antwoord op een gestelde vraag niet getolereerd wordt, wees dan tenminste zo wijs om ook de vraag te verwijderen.

.

...dass wir fliegen.
  FOK!fotograaf maandag 22 december 2003 @ 18:20:04 #213
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_15615782
er zijn 2 topics van het woordenassociatiespel open..
zou er 1tje dichtmogen?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf maandag 22 december 2003 @ 18:21:27 #214
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_15615818
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:20 schreef Xilantof het volgende:
er zijn 2 topics van het woordenassociatiespel open..
zou er 1tje dichtmogen?
correctie:
er zijn er 3 open
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_15617864
quote:
Op maandag 22 december 2003 18:21 schreef Xilantof het volgende:

[..]

correctie:
er zijn er 3 open

correctie: Er is er één open .
  dinsdag 23 december 2003 @ 10:08:46 #216
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_15631664
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Woordenassociatiespel d. 104 Nachtbrakers Utd.

graag een je

ook voor deze:
Woordassociatiespel 118 - Chocolade :9
pi_15632142
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 10:08 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ook voor deze:
Woordassociatiespel 118 - Chocolade :9

Veni, vidi, clausi.
pi_15632762
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 10:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Veni, vidi, clausi.

Merci
  dinsdag 23 december 2003 @ 11:45:35 #219
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_15634083
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Merci
Was it a bird? was it a plane? Nee, het was Isabeau die daar zoëven langszoefde
pi_15634487
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Was it a bird? was it a plane? Nee, het was Isabeau die daar zoëven langszoefde
pi_15634532
Als iemand nog ergens wat agressie kwijt moet ofzo, in Begin de dag met C&H - 3: Another gruesome kill staan nog wel wat digitale kruisjes die in de digitale hemel geschoten mogen worden
pi_15634846
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:58 schreef calvobbes het volgende:
Als iemand nog ergens wat agressie kwijt moet ofzo, in Begin de dag met C&H - 3: Another gruesome kill staan nog wel wat digitale kruisjes die in de digitale hemel geschoten mogen worden
Ik ben er laatst weer eens aan begonnen, maar jeetje....
Maar toen was mijn verbinding ook supertraag en kostte het verwijderen van 1 kruisje zoveel tijd (en geduld van mijn kant) dat ik het al erg snel op heb gegeven. Misschien als m'n hoofdpijn iets is gezakt ik weer een poging waag.
pi_15644546
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 10:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Merci

Easy

.

zondag 28 december 2003 @ 16:32:28 #224
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15767786
caveat emptor
kan op slot
I'm running out of time
  zondag 28 december 2003 @ 16:33:32 #225
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15767817
quote:
Op zondag 28 december 2003 16:32 schreef MrAbagnale het volgende:
caveat emptor
kan op slot
consider it done,
yvonne is snel
I'm running out of time
  Admin zondag 28 december 2003 @ 16:34:04 #226
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_15767828
quote:
Op zondag 28 december 2003 16:33 schreef MrAbagnale het volgende:

[..]

consider it done,
yvonne is snel

Ik zag dit topic net in mn AT verschijnen

Moderator zaterdag 3 januari 2004 @ 00:40:28 #227
18653 crew  D.
  Moderator zaterdag 3 januari 2004 @ 00:45:13 #228
18653 crew  D.
pi_15917003
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:40 schreef D.Rose het volgende:
een erg vervelende user

http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=15010

in Woordenassociatiespel #139 continued

hoop dat dit de juiste plek is
pi_15924774
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:45 schreef D.Rose het volgende:

hoop dat dit de juiste plek is

Ja hoor, dit is de juiste plaats

Ik heb zijn berichten verwijderd en ik raad je aan er in het vervolg niet op te reageren, maar het hier te melden. Het is simpelweg een irritante topicvervuiler.

zondag 4 januari 2004 @ 11:58:28 #230
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_15949790
Woordenassociatiespel #141 - Zaterdagmiddag

Mag dicht volgens mij (dubbel met Woordenassociatiespel #141, dat al vol is; huidige topic al: Woordenboekassociatiespel #144)

Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_15949937
Ik heb dat topic nu gesloten, Meiske78. Bedankt voor het melden
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:56:26 #232
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16013520
Kan een langslopend modje de titel van vraagje aanpassen?

De Silmarillion er voor slingeren zou voldoende moeten zijn .

pi_16013611
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:56 schreef Dagonet het volgende:
Kan een langslopend modje de titel van vraagje over "The Silmarillion" aanpassen?

De Silmarillion er voor slingeren zou voldoende moeten zijn .

done
  dinsdag 6 januari 2004 @ 17:00:41 #234
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16013646
Dank
  dinsdag 6 januari 2004 @ 21:37:44 #235
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_16020844
ik heb alweer een nieuw woord voor het woordenboek...mar ik zag dat het vol was.... "nuilen"

Alternatieve zoekmachine

Hoe kan het dat er 256 posts zijn??? Heeft Steve-O extra mogelijkheden???

woensdag 7 januari 2004 @ 15:20:18 #236
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_16039423
FlyingFox heeft de betekenis van "woord van de dag" niet begrepen.
Wil je het overtollige weghalen a.u.b.

Woord van de Dag deel 13

pi_16064071
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:20 schreef Shark.Bait het volgende:
FlyingFox heeft de betekenis van "woord van de dag" niet begrepen.
Wil je het overtollige weghalen a.u.b.

Woord van de Dag deel 13

OK.

Misschien een idee om bij een volgend deel in de openingspost even te vermelden wat wel de bedoeling is?

zaterdag 10 januari 2004 @ 12:12:18 #238
73096 Geminis
iedereenheeftrechtopéénmening
pi_16124187
ik heb een beetje een lelijke topic (onderwerp) gemaakt. Het was de bedoeling om een bullet te plaatsen maar het is nu zo'n code geworden

Woordenassociatiespel 158 &#8226; gezelligheid

De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 12:22:05 #239
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_16124390
Woordenassociatiespel deel 150 - Mijlpaal
De maker wil em op slot, maar weet niet dat dat hier moet.
pi_16147313
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 12:12 schreef Geminis het volgende:
ik heb een beetje een lelijke topic (onderwerp) gemaakt. Het was de bedoeling om een bullet te plaatsen maar het is nu zo'n code geworden

Woordenassociatiespel 158 &#8226; gezelligheid

Ik vond 'm wel heel erg origineel
(en jullie gaan te snel voor mij hoor al sike en zaterdagje weg ben )
  zondag 11 januari 2004 @ 19:35:44 #241
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16162511
  zondag 11 januari 2004 @ 20:16:11 #242
73096 Geminis
pi_16164058
quote:
Op zondag 11 januari 2004 09:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond 'm wel heel erg origineel
(en jullie gaan te snel voor mij hoor al sike en zaterdagje weg ben )

Ok, laat 'm dan maar zo die is

Moet er overigens niet een langzame versie van het spel komen? Voor de 'zondagrijders'? Dat er 1 minuut tussen elke post MOET zitten? Soms is het net een slagveld in dat topic! ' te laaaaaaat ach, nee laat maar...

De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
  woensdag 14 januari 2004 @ 00:36:40 #243
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_16239842
quote:
Op zondag 11 januari 2004 20:16 schreef Geminis het volgende:
Ok, laat 'm dan maar zo die is

Moet er overigens niet een langzame versie van het spel komen? Voor de 'zondagrijders'? Dat er 1 minuut tussen elke post MOET zitten? Soms is het net een slagveld in dat topic! ' te laaaaaaat ach, nee laat maar...

Daar zat ik ook al aan te denken... soms is het net een slagveld van "te laat" en " " posts
  woensdag 14 januari 2004 @ 16:55:41 #244
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_16257446
Wil een van de modjes het slowchatten tussen SHE en Phibbles verwijderen uit dit topic?

Zelf verzonnen spreekwoorden

Dank u

pi_16286379
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Wil een van de modjes het slowchatten tussen SHE en Phibbles verwijderen uit dit topic?

Zelf verzonnen spreekwoorden

Dank u

Zo veel staat er nou ook weer niet, dus "Foei, niet meer doen!" is wel voldoende .
  zondag 18 januari 2004 @ 22:59:31 #246
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_16381418
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 16:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zo veel staat er nou ook weer niet, dus "Foei, niet meer doen!" is wel voldoende .
Maar maar...mijn topic, wat doen ze!

Be my guest! Blauw heeft/geeft meer indruk dan als ik het doe...

pi_16404218
Uit de bundel: Ondanks al je goede woorden....

[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 20-01-2004 07:22]

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16433304
quote:
Op maandag 19 januari 2004 19:16 schreef Omnifit het volgende:
Uit de bundel: Ondanks al je goede woorden....

pi_16434818
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 17:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  zaterdag 31 januari 2004 @ 19:36:41 #250
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16747829
  maandag 2 februari 2004 @ 13:56:08 #251
73096 Geminis
pi_16814150
Wordt het niet eens tijd om de spelregels van woordenassociatiespel te bekijken?
Of hij is in de loop van de tijd veranderd of mensen willen het niet lezen.

Meer dan één woord kwestie bijvoorbeeld... Wel of niet?

Flinke heisa daar weer Heel vermakelijk ja!

pi_16814258
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:56 schreef Geminis het volgende:
Wordt het niet eens tijd om de spelregels van woordenassociatiespel te bekijken?
Of hij is in de loop van de tijd veranderd of mensen willen het niet lezen.

Meer dan één woord kwestie bijvoorbeeld... Wel of niet?

Flinke heisa daar weer Heel vermakelijk ja!

Gewoon opmerking over maken: 1 woord is 1 woord... Anders kun je er beter een zinnenassociatiespel van maken
  maandag 2 februari 2004 @ 14:31:34 #253
73096 Geminis
pi_16815179
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:59 schreef Arinna het volgende:

[..]

Gewoon opmerking over maken: 1 woord is 1 woord... Anders kun je er beter een zinnenassociatiespel van maken

Ok, maar WIE beslist dat dan?

En, buut-vrij is dus niet goed?

pi_16815275
quote:
Op maandag 2 februari 2004 14:31 schreef Geminis het volgende:

[..]

Ok, maar WIE beslist dat dan?

En, buut-vrij is dus niet goed?

Geen idee... er moeten nu eenmaal regels zijn, anders krijg je een ontzettende zooi... Nu kun je iemander tenminste op wijzen.

Maar je hebt wel gelijk dat het in de openingspost nogal dubieus staat: bij 'don't' staat 'probeer je tot een woord te beperken'.

Eigelijk moet gewoon bij 'do' staan: 'beperk je tot 1 woord'.

Zometeen even voor zorgen, degene die de nieuwe opent! Wat er ook nog inmoet eigenlijk: degene die de vorige sluit, moet een nieuwe openen. Als dat niet binnen xxx minuten gebeurt, dan iemand anders. Of zoiets...

maandag 2 februari 2004 @ 14:38:13 #255
73096 Geminis
pi_16815355
quote:
Op maandag 2 februari 2004 14:34 schreef Arinna het volgende:

[..]

Geen idee... er moeten nu eenmaal regels zijn, anders krijg je een ontzettende zooi... Nu kun je iemander tenminste op wijzen.

Maar je hebt wel gelijk dat het in de openingspost nogal dubieus staat: bij 'don't' staat 'probeer je tot een woord te beperken'.

Eigelijk moet gewoon bij 'do' staan: 'beperk je tot 1 woord'.

Zometeen even voor zorgen, degene die de nieuwe opent! Wat er ook nog inmoet eigenlijk: degene die de vorige sluit, moet een nieuwe openen. Als dat niet binnen xxx minuten gebeurt, dan iemand anders. Of zoiets...

Slang, hetzelfde verhaal. Moet naar mijn mening zeker wel kunnen, anders raken we te snel door de woorden heen.
  maandag 2 februari 2004 @ 14:39:36 #256
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_16815380
Slotje.
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')