Helaas moeten we u mededelen dat u het niet bent geworden. Wij wensen u veel succes toe bij uw verdere sollicitaties.
Met vriendelijke groet,
Isabeau
V.
quote:Yep, ik investeer helemaal niets in dit forum. Goed opgemerkt
Op vrijdag 26 september 2003 21:59 schreef Vurby het volgende:
Yup. Dat zie je ook bij 3e wereld landen enzo. Die veranderen ook de naam van de hoofdstad ipv in het land zelf te investeren.V.
Gefeli met de nieuwe naam...denk ik..K&L is nu LIT ofzo????
quote:Een pak slaag? Daar hebben we een ander forum voor hoor
Op vrijdag 26 september 2003 22:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan ik hier solliciteren naar een pak slaag?![]()
Gefeli met de nieuwe naam...denk ik..K&L is nu LIT ofzo????
Ik geloof dat het altijd al LIT was in de "actieve topics"
(en LIT in "My active topics" om consequent te blijven ).
quote:I know, but I don't like the DM
Op vrijdag 26 september 2003 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Een pak slaag? Daar hebben we een ander forum voor hoor
quote:Ja, ik zie het
Ik geloof dat het altijd al LIT was in de "actieve topics"
(en LIT in "My active topics" om consequent te blijven).
Wil je deze even op slot gooien dan? Die is nu niet meer nodig...
ab (alvast bedankt)
quote:Tuurlijk!
Op vrijdag 26 september 2003 22:49 schreef Seborik het volgende:
Hoi Isa, in muziek slowchatten we altijd in de feedbacktopics. Mag dat hier ook?
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Wil je deze even op slot gooien dan? Die is nu niet meer nodig...
en de mod daar is best een Drammer op Fok!, maar irl valt hij 100% mee. Hij is zelfs best leuk. Misschien dat juist een dergelijk forum heel veel baat heeft bij een moderator als Hem
Ik had het kunnen weten na dat topic, waarin je bekende kunst helemaal niet interessant te vinden...
quote:Dank je wel
Op vrijdag 26 september 2003 22:57 schreef Dagobert het volgende:
Hoi*even komt buurten en bloemetje geeft ivm nieuwe naam*
Het is eigenlijk de oude naam
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 22:58 schreef k_man het volgende:
Ik had het kunnen weten na dat topic, waarin je bekende kunst helemaal niet interessant te vinden...
quote:Ik denk niet dat ik er iets te zoeken heb, laat staan posten--liever dat pak van jou dan van een andere DM
Op vrijdag 26 september 2003 22:56 schreef Isabeau het volgende:
en de mod daar is best een Drammer op Fok!, maar irl valt hij 100% mee. Hij is zelfs best leuk. Misschien dat juist een dergelijk forum heel veel baat heeft bij een moderator als Hem
Oja...hier ook een bosje virtuele bloemen. Is het mode ofzo? TRU wil ook een andere naam.... B&H hebben een verwarrende naam--ik zit altijd in de verkeerde te kijken
quote:Kom maar op met je andere interessante titels
Op vrijdag 26 september 2003 23:00 schreef k_man het volgende:
[zeurkous mode]
En er staat maar één van mijn topics in het lijstje interessante topics.
[/zeurkousmode]
quote:
Dit is een vrij uitgebreide vgv en voor het grootste deel staat het vol onbelangrijke informatie. Maar het kan altijd zo zijn dat je je verveeld (...)
quote:Ik weet niet of die naamsveranderingen mode zijn; ik wilde dit al langer.
Op vrijdag 26 september 2003 23:01 schreef Shark.Bait het volgende:Oja...hier ook een bosje virtuele bloemen. Is het mode ofzo? TRU wil ook een andere naam.... B&H hebben een verwarrende naam--ik zit altijd in de verkeerde te kijken
Enne, er is nog wel een plekje in onze D&D-groep. Maar dan houden we wel de volgende meeting bij jou thuis. Het begint een beetje traditie te worden dat de gastheer dood gaat...en nu durft niemand meer gastheer te zijn en ik doe het niet eens expres
quote:Zie het kopje: "ik heb een spelfout gevonden".
Op vrijdag 26 september 2003 23:03 schreef Pichu het volgende:
maar deze ga ik toch even aanpassen
quote:Jouw favoriete museum (NL)
Op vrijdag 26 september 2003 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Kom maar op met je andere interessante titels
Al heeft een ander die gestart...
alhoewel ik een enorme Efteling-fan ben
quote:Hahahahaha Ik ben ff DM pauze aan het houden. Return to the temple of Elemental evil werd mij iets teveel. De spelers dachten dat het ik tegen hen was, niet beseffende dat als dat waar was, ik de Ultimate bad guy wel op hen af zou sturen en de hele sessie 5 minuutjes zou duren. Maar nu alles converteren naar 3.5
Op vrijdag 26 september 2003 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Enne, er is nog wel een plekje in onze D&D-groep. Maar dan houden we wel de volgende meeting bij jou thuis. Het begint een beetje traditie te worden dat de gastheer dood gaat...en nu durft niemand meer gastheer te zijnen ik doe het niet eens expres
Ik ben toch benieuwd naar dat Dood van de gastheer verhaal...email maar...of maak er een TRU topicje van...of zet het hier neer als de mod het niet erg vind
quote:Wij stappen sowieso niet over op versie 3.5; gewoon versie 3.0.
Op vrijdag 26 september 2003 23:21 schreef Shark.Bait het volgende:Ik ben toch benieuwd naar dat Dood van de gastheer verhaal...email maar...of maak er een TRU topicje van...of zet het hier neer als de mod het niet erg vind
Enne, dat verhaal is niet zo bijzonder en aan mijn literaire kwaliteiten twijfel ik dusdanig dat ik niet verwacht dat het boeiende leesmaterie voor andere Fok!kers is. Het is eigenlijk heel simpel: de afgelopen drie D&D-sessies is er elke keer één persoon dood gegaan (> - 10 dus). Dat was bij toeval elke keer diegene in wiens huis wij aan het spelen waren. Niemand in de groep gelooft nog dat dat toeval was
Maar heus! Ik ben geen playerkiller! Echt niet!
quote:Jeetje zeg! Gecondoleerd iig. Of bedoel je dat de PC doodging en niet de player?? In dat geval, misschien is het de DM!
Op vrijdag 26 september 2003 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Wij stappen sowieso niet over op versie 3.5; gewoon versie 3.0.Enne, dat verhaal is niet zo bijzonder en aan mijn literaire kwaliteiten twijfel ik dusdanig dat ik niet verwacht dat het boeiende leesmaterie voor andere Fok!kers is. Het is eigenlijk heel simpel: de afgelopen drie D&D-sessies is er elke keer één persoon dood gegaan (> - 10 dus). Dat was bij toeval elke keer diegene in wiens huis wij aan het spelen waren. Niemand in de groep gelooft nog dat dat toeval was
![]()
Maar heus! Ik ben geen playerkiller! Echt niet!
quote:Met veel bier en meligheid (de groep moet bijv. nog een keer langs de heks Shmoopy (goede heks uiteraard
Op vrijdag 26 september 2003 23:45 schreef Shark.Bait het volgende:
lijkt mij wel leuk om mee te maken hoe anderen DnDen
To be contineud.
Had Meneer_Aart geen klacht?
Om alvast vooruit te reageren: nee we gaan deze naam niet weer wijzigen. Ja, we kennen het Libelle-gehalte van de naam, maar Yvonne en ik zijn nou eenmaal dòl (spreek uit op z'n Libelles) op deze naam. Als we zijn opgerot van Fok! mogen de nieuwe modjes de naam gaan wijzigen.
quote:[swoemaht offtpioc]
Op vrijdag 26 september 2003 23:50 schreef Isabeau het volgende:
To be contineud.
Zkeer megaaden aan een Elengs odnrezeok?
[/swoemaht offtpioc]
de titel is ok. Niet beter of slechter dan de andere
quote:Zeker een naam uit de tijd dat woordgrapjes nog leuk waren. En met al die retrotrend van tegenwoordig...
Om alvast vooruit te reageren: nee we gaan deze naam niet weer wijzigen. Ja, we kennen het Libelle-gehalte van de naam, maar Yvonne en ik zijn nou eenmaal dòl (spreek uit op z'n Libelles) op deze naam.Als we zijn opgerot van Fok! mogen de nieuwe modjes de naam gaan wijzigen.
Over Libelle gesproken: mag ik dan een topic openen over de esthetische waarde van een Marjolein Bastin rozendekbedovertrekset?
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:57 schreef k_man het volgende:Over Libelle gesproken: mag ik dan een topic openen over de esthetische waarde van een Marjolein Bastin rozendekbedovertrekset?
Doe dat maar in Lifestyle hoor.
quote:Ik had eerst continued, maar was niet zeker van de spelling. Dus ik snel opgezocht en daar werd ik nog niet wijzer van. Het stond alletwee vermeld
Op vrijdag 26 september 2003 23:56 schreef Shark.Bait het volgende:
contineud
quote:Volgende keer bij mij? Of wil je mij niet dood hebben?
Op vrijdag 26 september 2003 23:50 schreef Isabeau het volgende:[..]
Met veel bier en meligheid (de groep moet bijv. nog een keer langs de heks Shmoopy (goede heks uiteraard
) en Vork bleek plots uitgehuwelijkt te zijn aan Pommela Anderson. Helaas is Seborik de half-orc zijn broer Atrimar de elf kwijt geraakt in een gevecht tegen een groep ettins. Helaas voor de groep, want Atrimar was de enige naar wie Seborik nog luisterde.
To be contineud.
Had Meneer_Aart geen klacht?
Om alvast vooruit te reageren: nee we gaan deze naam niet weer wijzigen. Ja, we kennen het Libelle-gehalte van de naam, maar Yvonne en ik zijn nou eenmaal dòl (spreek uit op z'n Libelles) op deze naam.
Als we zijn opgerot van Fok! mogen de nieuwe modjes de naam gaan wijzigen.
Gegegroet,
De Pedo-Paladin.
quote:
Had Meneer_Aart geen klacht?Om alvast vooruit te reageren: nee we gaan deze naam niet weer wijzigen. Ja, we kennen het Libelle-gehalte van de naam, maar Yvonne en ik zijn nou eenmaal dòl (spreek uit op z'n Libelles) op deze naam.
Als we zijn opgerot van Fok! mogen de nieuwe modjes de naam gaan wijzigen.
Hij is echt vreselijk. Maar goed. Hij is er al eens eerder geweest en toen weer verdwenen, toch?
quote:Je kan altijd blijven hopen
Op zaterdag 27 september 2003 00:13 schreef Meneer_Aart het volgende:en toen weer verdwenen, toch?
Succes met de nieuwe naam. Mogen er nu meerdere Enid Blyton topics?
quote:Dank je wel, Yppy
Op zaterdag 27 september 2003 09:36 schreef YPPY het volgende:
Succes met de nieuwe naam.Mogen er nu meerdere Enid Blyton topics?
...als er bijvoorbeeld een nieuw boek is verschenen mag je een nieuw topic openen hoor
quote:Ja! Afgelopen jaar 21 nieuwe boeken!
Op zaterdag 27 september 2003 10:12 schreef Isabeau het volgende:[..]
Dank je wel, Yppy
...als er bijvoorbeeld een nieuw boek is verschenen mag je een nieuw topic openen hoor
quote:*Bekentenis*
Op vrijdag 26 september 2003 23:50 schreef Isabeau het volgende:[..]
Om alvast vooruit te reageren: nee we gaan deze naam niet weer wijzigen. Ja, we kennen het Libelle-gehalte van de naam, maar Yvonne en ik zijn nou eenmaal dòl (spreek uit op z'n Libelles) op deze naam.Als we zijn opgerot van Fok! mogen de nieuwe modjes de naam gaan wijzigen.
quote:Zover is het met mij nooit gekomen
Op zaterdag 27 september 2003 10:15 schreef yvonne het volgende:
*Bekentenis*
Ik heb ooit een abonnement op de Margriet genomen, daar kreeg ik een katten horloge bij en dat wilde ik graag hebben
Goeiemorgen, yvonne
denk je het ooit nog te kunnen evenaren?
Maar eh...nee, ik hoop het niet te evenaren. Ga ik er nu vandoor, moet nog een eindje reizen voor een etentje
En hoe moeten nieuwe fokkers weten dat ze voor beeldende kunst, architectuur, design etc in dit subforum terecht kunnen?
Ja, ik weet het, de forumomschrijving, maar daar lees je vaak over heen.
Jammer.
Kvind het ook een nogal ongelukkige omslag dus.
quote:Luisteren ze toch niet naar.
Op zaterdag 27 september 2003 21:45 schreef k_man het volgende:
Ja, voor een sec literatuurforum was het een aardige naam geweest, maar dat is dit niet.
Ze hebben hun knullige woordspelerige subforumnaam en zitten lekker achter een glaasje sherry te genieten.
quote:Met de nieuwe Libelle...
Op zondag 28 september 2003 00:41 schreef APK het volgende:[..]
Luisteren ze toch niet naar.
Ze hebben hun knullige woordspelerige subforumnaam en zitten lekker achter een glaasje sherry te genieten.
quote:Zei ik toch.
Op zondag 28 september 2003 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Jammer dat jullie het niet mooi vinden, maar ik zal er geen doekjes omwinden: het kan me eigenlijk helemaal niets schelen.![]()
Maar het ging mij er ook nog om dat de vlag de lading niet dekt.
quote:Ja, daar zit ik dus ook een beetje mee. Je hebt namelijk 100% gelijk en ik weet niet zo snel een andere oplossing dan de naam te wijzigen in kunst & literatuur of zoiets
Op zondag 28 september 2003 11:43 schreef APK het volgende:Maar het ging mij er ook nog om dat de vlag de lading niet dekt.
quote:Hee, dat lijkt me nou een goede naam.
Op zondag 28 september 2003 11:46 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ja, daar zit ik dus ook een beetje mee. Je hebt namelijk 100% gelijk en ik weet niet zo snel een andere oplossing dan de naam te wijzigen in kunst & literatuur of zoiets
![]()
quote:
Op zondag 28 september 2003 13:21 schreef Meneer_Aart het volgende:
Hee, dat lijkt me nou een goede naam.
Maar het klonk zo verschrikkelijk pretentieus.... dit is veel liever(Libelleriger )
Maar wat dacht je van ART, dat dekt ook de lading en klinkt, ehh, arty (al mis je dan weer het literatuurgedeelte).
quote:Ja, art mist ook een deel van de inhoud (en die titel vind ik niet zo mooi, vooral omdat het Engels is). Maar wat voor voorgestelde titel ik ook las, er ontbrak altijd wel wat van de inhoud van dit forum. Noem je het literatuur, gaan mensen zeuren dat comics geen literatuur zijn. Noem je het kunst, kun je er niet uit af lezen dat je ook je eigen kunst (computerart of niet) hier kwijt kunt. En onder welk kopje past theater eigenlijk? Is dat kunst? Ik weet het niet...
Op zondag 28 september 2003 13:28 schreef Meneer_Aart het volgende:
Maar wat dacht je van ART, dat dekt ook de lading en klinkt, ehh, arty (al mis je dan weer het literatuurgedeelte).
Geef het nou gewoon toe, het slaat helemaal nergens op.
quote:
Op zondag 28 september 2003 15:55 schreef APK het volgende:
Geef het nou gewoon toe, het slaat helemaal nergens op.
quote:
Op zondag 28 september 2003 16:12 schreef Isabeau het volgende:
quote:Nou, vergeleken met... pauze om walging uit te drukken " literatureluurs " trema's en cursief schrift hebben hetzelfde doel?
Op zondag 28 september 2003 17:54 schreef k_man het volgende:
Iemand voor het 'Crea-doe-Forum?'
Waarom niet...
quote:'Lezen, Kijken en Beleven'
Op zondag 28 september 2003 17:54 schreef k_man het volgende:
Iemand voor het 'Crea-doe-Forum?'
quote:Naamsverandering LIT.
Op maandag 29 september 2003 19:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Sinds wanneer heet dit Literatureluurs?
quote:ow ja.. ik ben even weggeweest...
Op maandag 29 september 2003 19:49 schreef schatje het volgende:[..]
quote:"Uw opmerking is gelezen en er wordt verder niets mee gedaan."
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:02 schreef ChrisJX het volgende:
Ik zie nou pas dat Kunst en Literatuur Literatureluurs heet... Puliez... Is dit een brugwuppenforum![]()
Ik vind het een aanfluiting.
quote:och....
Op zondag 5 oktober 2003 22:42 schreef julekes het volgende:
Is er eens een topic over een beeldhouwster, staat ie in C&H
Kathe Kollwitz
Piemels oude Grieken/Romeintjes staat in Lit ipv C&H
Het is juist hier op Fok dat kunst, cultuur, geschiedenis en literatuur uit elkaar getrokken word. De 3 horen bij elkaar, maar ja....
Kan een moderator misschien naar dit topic kijken, een aantal users lopen het spel aardig te verpesten.
quote:idd,
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:17 schreef pro_jeex het volgende:
Woorden Associatie-spel Deel 35Kan een moderator misschien naar dit topic kijken, een aantal users lopen het spel aardig te verpesten.
maar twordt idd minder leuk
quote:Beide zijn weg, zal ik deze sluiten zodat jullie een nwe kunnen starten?
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:26 schreef Xilantof het volgende:
er wordt daar een beetje geflamed....
quote:ja graag.
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:31 schreef yvonne het volgende:[..]
Beide zijn weg, zal ik deze sluiten zodat jullie een nwe kunnen starten?
quote:maak jij?
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:32 schreef pro_jeex het volgende:[..]
ja graag.
quote:Dus jij leest per definitie altijd het laatste boek dat je gekocht hebt?
Op woensdag 8 oktober 2003 11:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Er zijn zo te zien inhoudelijk 2 dezelfde topics open...Je nieuwste boek
en
Wat lees je nu? Deel 11
quote:[psychologische analyse]
Op woensdag 8 oktober 2003 12:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus jij leest per definitie altijd het laatste boek dat je gekocht hebt?
Ik niet.
Je reply impliceert dat je mijn bericht niet secuur gelezen hebt. Ik vraag Isabeau er naar te kijken als ze dat niet al gedaan heeft. Wat ze dan met de twee topics doet, is haar zaak, zij is tenslotte de mod. Je stelt een vraag en beantwoord die zelf. Typisch geval van een verdekte manier om te zeggen: "ik vind dat de twee topics totaal anders zijn, want--!" . Dat mag je vinden, maar zeg het dan gewoon.
[/psy analyse]
Toch heb ik er wat moeite mee om een topic te sluiten wat al bestaat sinds januari van dit jaar; dan had ik al veel eerder in moeten grijpen namelijk. Ik vind nu eigenlijk dat het maar gewoon open moet blijven en als het vol is gaat het automatisch op slot. De "wat lees je nu" reeks blijft dan als enige over.
quote:..ik ben niet per definitie aan het lezen in 't boek dat ik als laatste gekocht heb."
Op woensdag 8 oktober 2003 16:33 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
"Ik vind dat de twee topics totaal anders zijn, want..
Zo'n flagrant foute topictitel in dit forum. Schande!
quote:Heb je er slecht van geslapen?
Op dinsdag 14 oktober 2003 02:38 schreef k_man het volgende:
een boek die je niemand aanraad om te gaan lezenZo'n flagrant foute topictitel in dit forum. Schande!
quote:Ik wel.
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:10 schreef Isabeau het volgende:Heb je er slecht van geslapen?
quote:Ik heb zelfs hele-maal niet geslapen.
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:43 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Ik wel.
quote:Het is een te zware last voor één man om de zonden van zijn medemens te contempleren.
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:44 schreef Mike het volgende:Ik heb zelfs hele-maal niet geslapen.
I only want to say,
If there is a way,
Take this cup away from me.
For I don't want to taste its poison.
Feel it burn me,
I have changed.
I'm not as sure, as when we started
Then, I was inspired
Now, I'm sad and tired
Listen, surely I've exceeded expectations,
Tried for three years, seems like thirty.
Could you ask as much from any other man?
quote:Een van m'n favoriete musicalnummers.
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:50 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Het is een te zware last voor één man om de zonden van zijn medemens te contempleren.
I only want to say,
If there is a way,
Take this cup away from me.
For I don't want to taste its poison.
Feel it burn me,
I have changed.
I'm not as sure, as when we started
Then, I was inspired
Now, I'm sad and tired
Listen, surely I've exceeded expectations,
Tried for three years, seems like thirty.
Could you ask as much from any other man?
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:51 schreef Mike het volgende:Een van m'n favoriete musicalnummers.
quote:Al meer dan 2 jaar, mejuffrouw Isabeau.
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:10 schreef Isabeau het volgende:[..]
Heb je er slecht van geslapen?
quote:Nachtmerries! Maar pas je het nog aan? Anders ga ik weer een verschrikkelijke nacht tegemoet.
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Heb je er slecht van geslapen?
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 14-10-2003 20:59]
quote:De verloedering van de geslachten begint nu inderdaad wel erg ver door te slaan.
Op dinsdag 14 oktober 2003 02:38 schreef k_man het volgende:
een boek die je niemand aanraad om te gaan lezenZo'n flagrant foute topictitel in dit forum. Schande!
quote:'Die verloedering'.
Op woensdag 15 oktober 2003 00:34 schreef thabit het volgende:
De verloedering van de geslachten begint nu inderdaad wel erg ver door te slaan.
Hopeloos.
Kan iemand even in dit Woordenassociatiespel Deel 39 topic kijken. De bovenstaande users menen het spel te moeten verzieken, door de regels aand elaars te lappen etc
quote:Ik ga ze even opstellen..tnx anyway.
Op woensdag 15 oktober 2003 10:44 schreef yvonne het volgende:
Zijn gebanned, misschien een tip, plaats in de topics de spelregels, kunnen ook nieuwe users meedoen en weten ze iig de regels.
quote:Moet inderdaad gebeuren!
Op woensdag 15 oktober 2003 10:44 schreef yvonne het volgende:
Zijn gebanned, misschien een tip, plaats in de topics de spelregels, kunnen ook nieuwe users meedoen en weten ze iig de regels.
Maar dit was puur de boel verstieren, daar kan geen regel tegen op.
Oh, en als ik die topictitel aanpas dan verandert die ook hier en hebben we niets meer om over te praten
quote:Ja, dacht ik ook
Op woensdag 15 oktober 2003 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Mij leken de spelregels wel duidelijk en iemand voelt zelf heus wel aan wat meedoen is en wat vergallen is. Maar goed.
quote:Ik merk dat mijn vermogen telkens weer iets nieuws te vinden om over te zeuren danig wordt onderschat.
Op woensdag 15 oktober 2003 14:28 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en als ik die topictitel aanpas dan verandert die ook hier en hebben we niets meer om over te praten
Mag deze titel trouwens even gecorrigeerd worden?
Of maakt dat allemaal geen fuck uit?
quote:Als het aan Isabeau ligt ( - en dat ligt het - ) dan maakt het allemaal geen fuck uit.
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:10 schreef APK het volgende:
Stupid White Man van Micheal MooreMag deze titel trouwens even gecorrigeerd worden?
Of maakt dat allemaal geen fuck uit?
quote:Leuk hè?
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als het aan Isabeau ligt ( - en dat ligt het - ) dan maakt het allemaal geen fuck uit..
Ik vind het een beetje genant.
quote:Ach,
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:29 schreef APK het volgende:[..]
Leuk hè?
Ik vind het een beetje genant.
Zelfs ( -of misschien vooral- ) om wat genant is. .
quote:Dan moet je zeker 'Stupid Whit Man' van Micheal Moore lezen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach,
ik kan om alles lachen.Zelfs ( -of misschien vooral- ) om wat genant is.
.
Sommige vrouwen zijn best "stupid with man".
Maar eh, ik heb de titel toch maar aangepast. Ik hoop dat ik met deze onverwachte actie niet te voorspelbaar blijf.
quote:Gelukkig is de naam van de auteur nog verkeerd gespeld.
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:26 schreef Atrimar het volgende:
Maar eh, ik heb de titel toch maar aangepast. Ik hoop dat ik met deze onverwachte actie niet te voorspelbaar blijf.
Kan hier deel 43 van gemaakt worden??
quote:Iemand?
Op woensdag 22 oktober 2003 16:18 schreef pro_jeex het volgende:
Woordenassociatiespel deel 42Kan hier deel 43 van gemaakt worden??
quote:Ssst, Isabeau is aan het leren voor haar hertentamen.
Op woensdag 22 oktober 2003 16:23 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Iemand?
quote:Er zijn ook admins
Op woensdag 22 oktober 2003 16:48 schreef julekes het volgende:[..]
Ssst, Isabeau is aan het leren voor haar hertentamen.
quote:Thanks
Op woensdag 22 oktober 2003 18:16 schreef Atrimar het volgende:
Done ... druk druk druk ... sorry voor de vertraging!
quote:Atrimar, aangezien Isabeau zich niet laat zien en ik toch vreselijk nieuwsgierig ben. Heeft ze dat mondeling nog gehaald of niet?
Op woensdag 22 oktober 2003 18:16 schreef Atrimar het volgende:
Done ... druk druk druk ... sorry voor de vertraging!
Alvast bedankt
Het zal de vaste bezoekers van dit forum niet zijn ontgaan dat ik er nauwelijks meer ben. Ik had me net voorbereid op 9 maanden niets doen (of in ieder geval behoorlijk weinig) en me lekker voor fok in te zetten, maar dat mondeling wat me in de schoot werd geworpen wierp roet in het eten. Voor dat mondeling ben ik dus geslaagd en nu loop ik co-schappen en heb geen sociaal leven meer. Dat schijnt erbij te horen.
Ik sta 's morgens op om 5:30 (die 5 op je wekkerradio is een psychologische ramp) en kom thuis tussen 19:30 en 20:30. Soms later. Dan nog koken en eten. Om een uur of 22:00 lig ik bekaf weer in bed. Je kan je voorstellen dat ik weinig tijd over heb voor Fok. Helaas. Ik heb dan ook besloten ermee te stoppen ; het is niet fair tegenover dit forum dat ik hier mod genoemd word en er helemaal nooit ben
Ik zal de prijsvraag zo spoedig mogelijk regelen en ook het fokwoordenboek zal ik zo snel mogelijk in elkaar proberen te zetten.
quote:Ja, iedereen wordt ex-modje lijkt het wel. Ik geloof ook niet dat er veel modjes van voor mijn tijd over zijn. Karin en Lois geloof ik nog. En ik ben tegelijk als mod begonnen met Yvonne. Maar die blijft vast nog heel lang
Op maandag 27 oktober 2003 12:44 schreef YPPY het volgende:
Dan zijn we allebei ex-modje!
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Hallo allemaal. Helaas. Ik heb dan ook besloten ermee te stoppen
.
quote:Nu moeten we een ex-mod meet gaan plannen.
Op maandag 27 oktober 2003 12:54 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ja, iedereen wordt ex-modje lijkt het wel.
quote:Leuk!!
Op maandag 27 oktober 2003 13:49 schreef YPPY het volgende:Nu moeten we een ex-mod meet gaan plannen.
quote:Gefeliciteerd!
Voor dat mondeling ben ik dus geslaagd en nu loop ik co-schappen en heb geen sociaal leven meer. Dat schijnt erbij te horen.
Stripdagen 2003 in Alphen a/d Rijn
dank je
quote:Jammer hoor.
Ik heb dan ook besloten ermee te stoppen;
Gaat Atrimar het nou alleen doen of worden er achter de schermen al druk mensen gepolst?
quote:We zijn erover aan het nadenken en er is vandaag een vergadering die ik even wilde afwachten.
Op zaterdag 1 november 2003 21:22 schreef k_man het volgende:
Gaat Atrimar het nou alleen doen of worden er achter de schermen al druk mensen gepolst?
Kan iemand eens wat aan die AlbertCamus doen, die loopt de hele tijd te kloten met z'n irritante Herman Finkers plaatjes. Ieder deel is het weer raak.
quote:je steelt mijn tekst
Op dinsdag 4 november 2003 17:59 schreef pro_jeex het volgende:
woorden associatiespel 58Kan iemand eens wat aan die AlbertCamus doen, die loopt de hele tijd te kloten met z'n irritante Herman Finkers plaatjes. Ieder deel is het weer raak.
quote:woorden associatiespel 59
woorden associatiespel 58Kan iemand eens wat aan die AlbertCamus doen, die loopt de hele tijd te kloten met z'n irritante Herman Finkers plaatjes. Ieder deel is het weer raak.
Ook hier is ie weer de boel aan het ziek.
quote:Posts van betreffende user worden nu direct verwijderd. Verzoek om niet te gaan associeren met de woorden Herman en Finkers.
quote:Dat doen we ook niet
Op dinsdag 4 november 2003 20:57 schreef Isabeau het volgende:[..]
Posts van betreffende user worden nu direct verwijderd. Verzoek om niet te gaan associeren met de woorden Herman en Finkers.
Thanx, kun je die nsb post ook weghalen.
quote:O is al gebeurd, thanx
Op dinsdag 4 november 2003 21:04 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat doen we ook niet
Thanx, kun je die nsb post ook weghalen.
Dusse, meld het even als hij het weer doet. Ik kan niet alles bijhouden (en jullie gaan me ook veel te snel )
quote:Ja, die hards he
Op dinsdag 4 november 2003 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan figuren die menen andermans lol te vergallen met flauwe grapjes.Dusse, meld het even als hij het weer doet. Ik kan niet alles bijhouden (en jullie gaan me ook veel te snel
)
quote:* Shark.Bait feliciteert Isa met haar bijna dokterin zijn. Of is het dokteresse?
Hallo allemaalHet zal de vaste bezoekers van dit forum niet zijn ontgaan dat ik er nauwelijks meer ben. Ik had me net voorbereid op 9 maanden niets doen (of in ieder geval behoorlijk weinig) en me lekker voor fok in te zetten, maar dat mondeling wat me in de schoot werd geworpen wierp roet in het eten. Voor dat mondeling ben ik dus geslaagd en nu loop ik co-schappen en heb geen sociaal leven meer. Dat schijnt erbij te horen.
quote:* Shark.Bait zegt hardop "Holy mother of Jezus!" en is ziet in dat om 7:00 zijn nest uit moeten nog niet zo slecht is
Ik sta 's morgens op om 5:30 (die 5 op je wekkerradio is een psychologische ramp) en kom thuis tussen 19:30 en 20:30. Soms later. Dan nog koken en eten. Om een uur of 22:00 lig ik bekaf weer in bed. Je kan je voorstellen dat ik weinig tijd over heb voor Fok. Helaas.
quote:* Shark.Bait vind het heel erg jammer dat te lezen
Ik heb dan ook besloten ermee te stoppen; het is niet fair tegenover dit forum dat ik hier mod genoemd word en er helemaal nooit ben
![]()
quote:Mijn modje, wat doe je?
Op donderdag 6 november 2003 13:48 schreef Shark.Bait het volgende:
* Shark.Bait is ook erg goed op de hoogte van Lit
[..]* Shark.Bait feliciteert Isa met haar bijna dokterin zijn. Of is het dokteresse?
[..]* Shark.Bait zegt hardop "Holy mother of Jezus!" en is ziet in dat om 7:00 zijn nest uit moeten nog niet zo slecht is
[..]* Shark.Bait vind het heel erg jammer dat te lezen
Maar ik heb denk ik duidelijk genoeg aan gegeven dat ik normaliter niet veel tijd heb en er moet waarschijnlijk een modje bij Dus....denk er eens over na of het je leuk lijkt om op dit literatuur forum mee te helpen (en gezien het aantal uren dat ik er wél ben ben je dus de baas
)
Ze willen me trouwens nog meer uren laten rondlopen in het ziekenhuis en ik denk dat ik hier maar een bed ga reserveren of zo
quote:Je had al een reactie van mij gehad tijden geleden...
Op vrijdag 14 november 2003 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Ze willen me niet laten gaan in de crew geloof ik (en ik wil eigenlijk ook niet weg)
Maar ik heb denk ik duidelijk genoeg aan gegeven dat ik normaliter niet veel tijd heb en er moet waarschijnlijk een modje bij
Dus....denk er eens over na of het je leuk lijkt om op dit literatuur forum mee te helpen (en gezien het aantal uren dat ik er wél ben ben je dus de baas
)
Ze willen me trouwens nog meer uren laten rondlopen in het ziekenhuis en ik denk dat ik hier maar een bed ga reserveren of zo
quote:Die was ik ook niet vergeten.
Op vrijdag 14 november 2003 13:25 schreef Troel het volgende:
Je had al een reactie van mij gehad tijden geleden...
quote:Weet ik, ik wilde je alleen even helpen herinneren...
Op vrijdag 14 november 2003 13:43 schreef Isabeau het volgende:[..]
Die was ik ook niet vergeten.
Ik ben alleen niet de enige die gaat over een extra mod.
quote:Dat baas-zijn-gebeuren staat me wel aan.
Dus....denk er eens over na of het je leuk lijkt om op dit literatuur forum mee te helpen (en gezien het aantal uren dat ik er wél ben ben je dus de baas)
[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 14-11-2003 14:34]
quote:En terecht
Ze willen me niet laten gaan in de crew geloof ik (en ik wil eigenlijk ook niet weg)
Maar ik heb denk ik duidelijk genoeg aan gegeven dat ik normaliter niet veel tijd heb en er moet waarschijnlijk een modje bij
Dus....denk er eens over na of het je leuk lijkt om op dit literatuur forum mee te helpen (en gezien het aantal uren dat ik er wél ben ben je dus de baas
)
Ik zou het eigenlijk ook wel leuk vinden om bij te springen als modje. Als we dan toch met open sollicitaties bezig zijn
quote:
Dus....denk er eens over na of het je leuk lijkt om op dit literatuur forum mee te helpen
Loopt het woordenassociatiespel te verneuken. Kan iemand er even naar kijken.
quote:Woordenassociatiespel deel 77 Can you handle it?
Op vrijdag 14 november 2003 16:44 schreef pro_jeex het volgende:
DunadainLoopt het woordenassociatiespel te verneuken. Kan iemand er even naar kijken.
nog een paar trouwens.
quote:Je neemt me de woorden uit de mond!
Op vrijdag 14 november 2003 16:44 schreef pro_jeex het volgende:
DunadainLoopt het woordenassociatiespel te verneuken. Kan iemand er even naar kijken.
quote:ik zie je wel weer als de moderator de rommel heeft opgeruimd.
Op vrijdag 14 november 2003 16:45 schreef Arinna het volgende:[..]
Je neemt me de woorden uit de mond!
De kleuters zijn uit onzin weggebroken....
Maar een ander mag ook, zolang de mods er maar zijn...
quote:Valt mij inderdaad op, dat de mods er nooit zijn als ze nodig zijn, opzich als ze er zijn doen ze goed werk, maar ondertussen wordt een topic al 2 pagina's vergalt.
Op vrijdag 14 november 2003 16:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Zou mij wel leuk lijken, modje zijn; tis weer nodig, zoals PJ hierboven opmerktDe kleuters zijn uit onzin weggebroken....
Maar een ander mag ook, zolang de mods er maar zijn...
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 15:12 schreef k_man het volgende:
Laten wij blijven roepen in de woestijn, onderwijl water naar de zee dragend.
En al die nichten die zich nu openbaar aanmelden voor de mod-functie hier, een 0,25% Melkert baan, willen gewoon gratis meelezen in admin.
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 19:44 schreef APK het volgende:[..]
En al die nichten die zich nu openbaar aanmelden voor de mod-functie hier, een 0,25% Melkert baan, willen gewoon gratis meelezen in admin.
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 19:44 schreef APK het volgende:
quote:Zware nacht gehad?
Op zaterdag 15 november 2003 09:15 schreef pro_jeex het volgende:
Enne, het worden niet drie mods; Atrimar stopt er mee.
Het zou wel een beetje schelen denk ik als een tweede mod iets meer van kunst afweet dan ik. Want eh, dit is nog steeds een kunst en literatuur forum
quote:Ik weet hoe je acrylverf moet mengen !
Op zondag 16 november 2003 16:09 schreef Isabeau het volgende:Het zou wel een beetje schelen denk ik als een tweede mod iets meer van kunst afweet dan ik. Want eh, dit is nog steeds een kunst en literatuur forum
quote:Kijk, dat verandert de zaak alweer.
Op zondag 16 november 2003 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Het zou wel een beetje schelen denk ik als een tweede mod iets meer van kunst afweet dan ik. Want eh, dit is nog steeds een kunst en literatuur forum
Sign me up!
quote:En de vertrekkende mod natuurlijk ...
Op zondag 16 november 2003 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Had ik al gezegd dat er een sollicitatiegesprek is bij Isabeau thuis? Meebrengen van wijn & appletaart verhoogt de kansen. De jury zal bestaan uit de FA's, de admins en Isabeau zelf.
quote:Werkt 'inlikken' ook?
Had ik al gezegd dat er een sollicitatiegesprek is bij Isabeau thuis? Meebrengen van wijn & appletaart verhoogt de kansen. De jury zal bestaan uit de FA's, de admins en Isabeau zelf.
quote:O das jammer dat Atrimar stopt.
Sorry dat ik die troep niet eerder zag, maar het geeft ook wel aan dat er geen enkele andere mod überhaupt in dit forum meeleest. Ook al weten ze dat ik er amper benEnne, het worden niet drie mods; Atrimar stopt er mee.
quote:
Dat klinkt goed
quote:Sign me down dan maar. Niet echt mijn target area, om mijn directeur te citeren.
Op zondag 16 november 2003 16:29 schreef k_man het volgende:[..]
Kijk, dat verandert de zaak alweer.
Sign me up!
quote:You called?
Enne, het worden niet drie mods; Atrimar stopt er mee.Het zou wel een beetje schelen denk ik als een tweede mod iets meer van kunst afweet dan ik. Want eh, dit is nog steeds een kunst en literatuur forum
quote:
Sorry dat ik die troep niet eerder zag, maar het geeft ook wel aan dat er geen enkele andere mod überhaupt in dit forum meeleest. Ook al weten ze dat ik er amper ben
quote:Ja! Dan is er nog iemand voor travel, dat is goed. Zorg maar dat je het wordt.
Op zondag 16 november 2003 16:29 schreef k_man het volgende:[..]
Kijk, dat verandert de zaak alweer.
Sign me up!
quote:Nee, dat was je vergeten te melden
Wanneer heb je tijd?
quote:15 december? of kan je ook eerder
Op zondag 16 november 2003 22:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nee, dat was je vergeten te melden.
Wanneer heb je tijd?
quote:komt er een officiele selectie voor dan
Op maandag 17 november 2003 08:24 schreef Isabeau het volgende:[..]
15 december? of kan je ook eerder
quote:Welnee, dit is nou onzin-slow-chat.
Op maandag 17 november 2003 08:35 schreef pro_jeex het volgende:komt er een officiele selectie voor dan
quote:Whe he he
Op maandag 17 november 2003 08:37 schreef Isabeau het volgende:[..]
Welnee, dit is nou onzin-slow-chat.
tnx.
Zou iemand het spelfoutje uit de titel kunnen halen
Er staat een c te veel.
Dank je
quote:Thanks
Op donderdag 20 november 2003 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Spelfout verwijderd
quote:wat ben je nu aan het maken?
Op zondag 23 november 2003 19:53 schreef Lotjeb het volgende:
Volgens mij is het er nog niet, daarom: is het geen idee om een centraal "dit heb ik geknutseld/geschreven/geverfd"-topic te maken?
Iedereen die iets creatiefs gefabriceerd heeft kan dat dan posten. Ik doe wel eens iets, maar dan vind ik het niet de moeite waard om er een topic voor te openen... Vandaar een cetraal topic waar je gewoon als je creatieve uitspattingen kan tonen?
Zoiets? .
mag deze dicht, hij is dubbel.
quote:Done.
Op maandag 24 november 2003 12:43 schreef pro_jeex het volgende:
Woordenassociatiespel deel 91 - Rete Gaafmag deze dicht, hij is dubbel.
quote:Dank je
Op maandag 24 november 2003 12:44 schreef shmoopy het volgende:[..]
Done.
Woord van de ----> Dag<---- Deel 13
want deze was er al :
Sluit je één van de twee Atrimar of Isabeau a.u.b.
(hard gewerkt vandaag?)
quote:Thanx...ga jij het hier in de gaten houden?
Op dinsdag 25 november 2003 09:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb de dubbele even gesloten.
quote:Ik kom hier regelmatig langsfietsen, dus als het nodig is help ik wel even
Op dinsdag 25 november 2003 09:37 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
Thanx...ga jij het hier in de gaten houden?
quote:Alvast bedankt
Op dinsdag 25 november 2003 09:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik kom hier regelmatig langsfietsen, dus als het nodig is help ik wel even.
Gisteren idd weinig tijd gehad. Ik kwam om 19:30 thuis, heb pasta naar binnen gewerkt (met dank aan de kok Atrimar) en was om 19:45 weer weg
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik kom hier regelmatig langsfietsen, dus als het nodig is help ik wel even.
quote:Sterkte hee! Enne laat eens weten hoe je coschap gaat...ergens op fok! Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig
Op dinsdag 25 november 2003 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Alvast bedanktGisteren idd weinig tijd gehad. Ik kwam om 19:30 thuis, heb pasta naar binnen gewerkt (met dank aan de kok Atrimar) en was om 19:45 weer weg
Ben ik nog maar 30? Tsjonge
quote:That's the spirit!!!
Op zondag 30 november 2003 11:54 schreef Isabeau het volgende:Dank je wel
Ben ik nog maar 30? Tsjonge
Oja...iemand heeft een slotjes verzoek voor eigen topic:
[TAAL] Het precieze verschil tussen een tautologie
[Dit bericht is gewijzigd door Shark.Bait op 30-11-2003 13:38]
quote:Misschien een apart fantasy subforum? Kan ik die rommel tenminste uit mijn actieve topics lijst houden.
LIT Tolkien » Dunadain 14 263 01-12-03 12:16 · Mr.Noodle
LIT Manuscript van 2000 pagina's van Tolkien ontdekt. 2 static 27 436 08-09-03 20:19 · Trence
LIT tolkien elfen schrift shinoda 14 445 05-05-03 19:11 · Nanda
LIT [Tolkien] wat nu: sprookjes en vertellingen ? BazP 16 406 02-03-03 22:33 · BazP
LIT Tolkien is zwaar kut!! 2 3 4 5 6 7 Marshall_2002 153 2361 20-01-03 18:45 · G1Ace
LIT Tolkien & verhalen over Middle-Earth 2 WheeleE 27 696 03-01-03 12:50 · Flaman
TV [Poll LOTR] Zou jij in een Tolkien... 2 CosmoKramer 42 713 10-12-02 20:34 · This_World
SES levens beschrijving tolkien hallo_mensen 17 168 09-11-02 01:16 · MuggenHor
LIT the history of middle earth van C. Tolkien mbn 4 228 03-10-02 17:00 · mbn
MUZ A Tribute to Tolkien Marnix_Karssenberg 22 317 11-01-02 23:17 · Witchfynde
LIT Tolkien ThE_ED 24 33 21-07-01 09:47 · Hooghoudt
LIT J.R.R. Tolkien The_Riddler 24 81 09-06-01 18:57 · TearSong
LIT Tolkien 2 WouterB 24 27 22-06-00 18:27 · TomBombadi
LIT TOLKIEN? 2 3 Kipman 52 108 05-02-00 00:34 · WouterBLIT Movie-Tie in: Lord of the Rings BazP 10 277 23-05-03 12:56 · BazP
LIT Lord of the Rings Henkie Style 3rdRock 7 304 17-04-03 21:54 · kennyruben
LIT Wie leest eindelijk "lord of the rings" door film? 2 3 Isabeau 58 873 15-12-02 23:34 · dfr0st
LIT Speelt Lord Of The Rings zich af... 2 Gorro 26 593 25-08-02 23:02 · var.fok
LIT [e-book] Lord of the Rings JeOma 15 292 13-08-02 17:59 · Isabeau
LIT Lord of the Rings Radio Serie (BBC) Jernau.Morat.Gurgeh 15 239 26-01-02 18:52 · Anthraxx
LIT Lord of the Rings vraag emod 11 249 05-12-01 19:36 · emod
LIT Lord Of The Rings Rockwood 13 24 09-07-00 16:49 · PluizZzjeLIT hobbit: intro Gollum? zjeckyll16 8 219 09-10-03 12:09 · Jan-jaap
LIT Leer hier samen Elfs! 2 3 Sitethief 54 1680 12-06-03 02:23 · Rexonium
LIT elfs valek 9 744 18-11-02 13:04 · Lord DreamLIT Waar zijn de Nederlandse fantasy schrijvers? 2 Isabeau 29 401 24-10-03 12:52 · ToBe
LIT Unleash your fantasy! Tan 9 230 23-09-03 15:05 · Rahl
LIT Welke SF/Fantasy boeken *moet* je hebben gelezen? 2 3 4 5 6 7 Isabeau 165 5379 27-08-03 18:20 · DarkElf
LIT Aanraders in Fantasy/SciFi genre? 2 3 Dr_Crouton 62 579 29-07-03 23:27 · bondgirl
LIT Goede fantasy boeken 2 Rahl 33 423 27-06-03 14:55 · merry77
LIT Fantasy schrijvers 2 3 4 5 6 leonneke 126 1737 25-06-03 11:28 · Litpho
LIT Fantasy Worldbuilding Kwark 11 197 20-06-03 11:05 · Machior
LIT Gratis Fantasy boek Buppu 19 509 25-05-03 20:55 · NijntjeRoc
LIT Ik zoek de titel van 2 fantasy boeken SilverspeedX 9 209 04-04-03 10:40 · Silverspee
LIT Weg met Fantasy! zodiakk 20 432 12-12-02 19:17 · MeneerTim
LIT Nederlandse fantasy schrijvers Suijk 7 134 23-10-02 10:35 · Isabeau
LIT Ik zoek VETTE fantasy MightyV 13 370 08-08-02 21:59 · Isabeau
LIT Fantasy boeken 2 wc-eend 35 563 11-05-02 14:42 · Vision
LIT Fantasy en SF zijn geen literatuur. 2 3 4 5 Koekepan 106 1292 12-04-02 16:14 · LaitSolair
LIT Fantasy...niet van deze wereld? Isabeau 9 178 18-12-01 15:42 · Vision
LIT fantasy, engels of nederlands? 2 PM 29 320 18-11-01 22:04 · Meneer_Aar
LIT Sf is out, fantasy is in , deel 2 yvonne 17 52 17-06-01 19:38 · Ceased2Be
LIT Fantasy! Joqy 21 51 21-08-00 19:06 · Ender
quote:Er is lange tijd geleden al eens om een fantasy forum gevraagd, maar het merendeel van de crew is niet zo fantasy-minded (net als jij) en ik verwacht dan ook geen fantasy-forum op korte termijn.
Op maandag 1 december 2003 13:21 schreef julekes het volgende:Je hoeft er
Hoeveel Tolkien gerelateerde topics zijn er nu eigenlijk nodig?
Tolkien
Ze hangen mij grondig de keel uit in elk geval.
Misschien een apart fantasy subforum? Kan ik die rommel tenminste uit mijn actieve topics lijst houden.
quote:Het alternatief is nog eenvoudiger, namelijk een centraal topic voor alles wat met Tolkien te maken heeft.
Op maandag 1 december 2003 14:37 schreef Isabeau het volgende:[..]
Er is lange tijd geleden al eens om een fantasy forum gevraagd, maar het merendeel van de crew is niet zo fantasy-minded (net als jij) en ik verwacht dan ook geen fantasy-forum op korte termijn.
[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 01-12-2003 21:07]
quote:Centrale topics
Op maandag 1 december 2003 16:07 schreef julekes het volgende:[..]
Het alternatief is nog eenvoudiger, namelijk een centraal topic voor alles wat met Tolkien te maken heeft.
I have a dream....
Bovendien is het scala aan topics dat over Tolkien te voeren is zo divers dat alles in 1 topic duwen ook niet echt werkt denk ik. Voor elke vraag een apart topic openen is ook niet alles natuurlijk, maar alles in 1 topic is weer het andere uiterste.
Op het moment lijkt het mij nog niet zo'n heel groot probleem.
quote:*sgop
Op dinsdag 2 december 2003 22:38 schreef Sjaakman het volgende:
Verzoekje om dit topic: Alternatieve woord van het jaar verkiezing! te verplaatsen naar GC.
quote:Ik zie dat diverse niet echt, het is imho allemaal het zelfde geneuzel. Maar soit, jullie kijken maar wat jullie doen, ik vind het redelijk irritant in elk geval.
Op dinsdag 2 december 2003 17:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Bovendien is het scala aan topics dat over Tolkien te voeren is zo divers dat alles in 1 topic duwen ook niet echt werkt denk ik.
quote:Denk je niet dat je het allemaal hetzelfde geneuzel vindt omdat het je niet interesseert? Ik vind bijvoorbeeld een discussie over het Elvenschrift en een discussie of Gollum toch echt 2 verschillende dingen.
Op woensdag 3 december 2003 12:01 schreef julekes het volgende:[..]
Ik zie dat diverse niet echt, het is imho allemaal het zelfde geneuzel. Maar soit, jullie kijken maar wat jullie doen, ik vind het redelijk irritant in elk geval.
Maar ja, van mij mogen bijvoorbeeld alle auto-topics wel bij elkaar in 1 topic .
quote:Zoou je denken?
Op woensdag 3 december 2003 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Denk je niet dat je het allemaal hetzelfde geneuzel vindt omdat het je niet interesseert?
quote:Die hebben wel een eigen forum gekregen
Maar ja, van mij mogen bijvoorbeeld alle auto-topics wel bij elkaar in 1 topic.
quote:Gesloten
Op donderdag 4 december 2003 06:36 schreef Dagonet het volgende:
Leuke Limericks.
quote:En niet alleen gesloten zie ik (wou je sluitpost lezen)
Op donderdag 4 december 2003 10:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Gesloten
.
quote:Ik had hem alleen gesloten en e.e.a. even aan de FA's doorgegeven om eventuele verdere *kuch* "stappen" te ondernemen.
Op donderdag 4 december 2003 16:39 schreef Dagonet het volgende:[..]
En niet alleen gesloten zie ik (wou je sluitpost lezen)
.
En die zijn blijkbaar genomen .
graag een je
Misschien kan hier wat opgeschoond worden ofzo... Mensen doen alsof het een onzintopic is, maar dat is volgens mij niet de bedoeling van de TS
quote:Bedankt voor het doorgeven, ik kijk even.
Op vrijdag 12 december 2003 13:05 schreef Troel het volgende:
Post hier anagramen.
Misschien kan hier wat opgeschoond worden ofzo... Mensen doen alsof het een onzintopic is, maar dat is volgens mij niet de bedoeling van de TS
quote:Zeg, mejuffrouw Isabeau, als het antwoord op een gestelde vraag niet getolereerd wordt, wees dan tenminste zo wijs om ook de vraag te verwijderen.
Op vrijdag 12 december 2003 13:09 schreef Isabeau het volgende:[..]
Bedankt voor het doorgeven, ik kijk even.
.
quote:correctie:
Op maandag 22 december 2003 18:20 schreef Xilantof het volgende:
er zijn 2 topics van het woordenassociatiespel open..
zou er 1tje dichtmogen?
quote:correctie: Er is er één open
Op maandag 22 december 2003 18:21 schreef Xilantof het volgende:[..]
correctie:
er zijn er 3 open
quote:ook voor deze:
Op zondag 7 december 2003 12:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Woordenassociatiespel d. 104 Nachtbrakers Utd.graag een
je
quote:Veni, vidi, clausi.
Op dinsdag 23 december 2003 10:08 schreef Shark.Bait het volgende:[..]
ook voor deze:
Woordassociatiespel 118 - Chocolade :9
quote:Merci
Op dinsdag 23 december 2003 10:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Veni, vidi, clausi.
quote:Was it a bird? was it a plane? Nee, het was Isabeau die daar zoëven langszoefde
Op dinsdag 23 december 2003 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Merci
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 11:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Was it a bird? was it a plane? Nee, het was Isabeau die daar zoëven langszoefde![]()
quote:Ik ben er laatst weer eens aan begonnen, maar jeetje....
Op dinsdag 23 december 2003 11:58 schreef calvobbes het volgende:
Als iemand nog ergens wat agressie kwijt moet ofzo, in Begin de dag met C&H - 3: Another gruesome kill staan nog wel wat digitale kruisjes die in de digitale hemel geschoten mogen worden
quote:Easy
Op dinsdag 23 december 2003 10:57 schreef Isabeau het volgende:[..]
Merci
.
quote:consider it done,
Op zondag 28 december 2003 16:32 schreef MrAbagnale het volgende:
caveat emptor
kan op slot
quote:Ik zag dit topic net in mn AT verschijnen
Op zondag 28 december 2003 16:33 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
consider it done,
yvonne is snel
quote:hoop dat dit de juiste plek is
Op zaterdag 3 januari 2004 00:40 schreef D.Rose het volgende:
een erg vervelende userhttp://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=15010
in Woordenassociatiespel #139 continued
quote:Ja hoor, dit is de juiste plaats
Op zaterdag 3 januari 2004 00:45 schreef D.Rose het volgende:hoop dat dit de juiste plek is
Ik heb zijn berichten verwijderd en ik raad je aan er in het vervolg niet op te reageren, maar het hier te melden. Het is simpelweg een irritante topicvervuiler.
Mag dicht volgens mij (dubbel met Woordenassociatiespel #141, dat al vol is; huidige topic al: Woordenboekassociatiespel #144)
De Silmarillion er voor slingeren zou voldoende moeten zijn .
quote:done
Op dinsdag 6 januari 2004 16:56 schreef Dagonet het volgende:
Kan een langslopend modje de titel van vraagje over "The Silmarillion" aanpassen?De Silmarillion er voor slingeren zou voldoende moeten zijn
.
Hoe kan het dat er 256 posts zijn??? Heeft Steve-O extra mogelijkheden???
quote:OK.
Op woensdag 7 januari 2004 15:20 schreef Shark.Bait het volgende:
FlyingFox heeft de betekenis van "woord van de dag" niet begrepen.
Wil je het overtollige weghalen a.u.b.
Misschien een idee om bij een volgend deel in de openingspost even te vermelden wat wel de bedoeling is?
quote:Ik vond 'm wel heel erg origineel
Op zaterdag 10 januari 2004 12:12 schreef Geminis het volgende:
ik heb een beetje een lelijke topic (onderwerp) gemaakt. Het was de bedoeling om een bullet te plaatsen maar het is nu zo'n code geworden![]()
Woordenassociatiespel 158 • gezelligheid
Sticky please
quote:Ok, laat 'm dan maar zo die is
Op zondag 11 januari 2004 09:55 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik vond 'm wel heel erg origineel
(en jullie gaan te snel voor mij hoor al sike en zaterdagje weg ben)
Moet er overigens niet een langzame versie van het spel komen? Voor de 'zondagrijders'? Dat er 1 minuut tussen elke post MOET zitten? Soms is het net een slagveld in dat topic! ' te laaaaaaat ach, nee laat maar...
quote:Daar zat ik ook al aan te denken... soms is het net een slagveld van "te laat" en "
Op zondag 11 januari 2004 20:16 schreef Geminis het volgende:
Ok, laat 'm dan maar zo die isMoet er overigens niet een langzame versie van het spel komen? Voor de 'zondagrijders'? Dat er 1 minuut tussen elke post MOET zitten? Soms is het net een slagveld in dat topic!
' te laaaaaaat ach, nee laat maar...
Dank u
quote:Zo veel staat er nou ook weer niet, dus "Foei, niet meer doen!" is wel voldoende
Op woensdag 14 januari 2004 16:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Wil een van de modjes het slowchatten tussen SHE en Phibbles verwijderen uit dit topic?Dank u
quote:Maar maar...mijn topic, wat doen ze!
Op donderdag 15 januari 2004 16:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zo veel staat er nou ook weer niet, dus "Foei, niet meer doen!" is wel voldoende.
Be my guest! Blauw heeft/geeft meer indruk dan als ik het doe...
[Dit bericht is gewijzigd door Omnifit op 20-01-2004 07:22]
quote:
Op maandag 19 januari 2004 19:16 schreef Omnifit het volgende:
Uit de bundel: Ondanks al je goede woorden....
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 17:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Past beter hier
Meer dan één woord kwestie bijvoorbeeld... Wel of niet?
Flinke heisa daar weer
Heel vermakelijk ja!
quote:Gewoon opmerking over maken: 1 woord is 1 woord... Anders kun je er beter een zinnenassociatiespel van maken
Op maandag 2 februari 2004 13:56 schreef Geminis het volgende:
Wordt het niet eens tijd om de spelregels van woordenassociatiespel te bekijken?
Of hij is in de loop van de tijd veranderd of mensen willen het niet lezen.Meer dan één woord kwestie bijvoorbeeld... Wel of niet?
Flinke heisa daar weer
![]()
Heel vermakelijk ja!
quote:Ok, maar WIE beslist dat dan?
Op maandag 2 februari 2004 13:59 schreef Arinna het volgende:[..]
Gewoon opmerking over maken: 1 woord is 1 woord... Anders kun je er beter een zinnenassociatiespel van maken
En, buut-vrij is dus niet goed?
quote:Geen idee... er moeten nu eenmaal regels zijn, anders krijg je een ontzettende zooi... Nu kun je iemander tenminste op wijzen.
Op maandag 2 februari 2004 14:31 schreef Geminis het volgende:[..]
Ok, maar WIE beslist dat dan?
En, buut-vrij is dus niet goed?
Maar je hebt wel gelijk dat het in de openingspost nogal dubieus staat: bij 'don't' staat 'probeer je tot een woord te beperken'.
Eigelijk moet gewoon bij 'do' staan: 'beperk je tot 1 woord'.
Zometeen even voor zorgen, degene die de nieuwe opent! Wat er ook nog inmoet eigenlijk: degene die de vorige sluit, moet een nieuwe openen. Als dat niet binnen xxx minuten gebeurt, dan iemand anders. Of zoiets...
quote:Slang, hetzelfde verhaal. Moet naar mijn mening zeker wel kunnen, anders raken we te snel door de woorden heen.
Op maandag 2 februari 2004 14:34 schreef Arinna het volgende:[..]
Geen idee... er moeten nu eenmaal regels zijn, anders krijg je een ontzettende zooi... Nu kun je iemander tenminste op wijzen.
Maar je hebt wel gelijk dat het in de openingspost nogal dubieus staat: bij 'don't' staat 'probeer je tot een woord te beperken'.
Eigelijk moet gewoon bij 'do' staan: 'beperk je tot 1 woord'.
Zometeen even voor zorgen, degene die de nieuwe opent! Wat er ook nog inmoet eigenlijk: degene die de vorige sluit, moet een nieuwe openen. Als dat niet binnen xxx minuten gebeurt, dan iemand anders. Of zoiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |