quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 14:21 schreef Malchevia het volgende:Mijn vraag:
Kunnen zij na afkoping onder protest nog aanvechten?
Als dit kan, wat is dan de beste manier om dit aan te pakken?
Ja, dat kan. Goed dat het onder protest gedaan is, anders werd het moeilijk.
quote:
Als jullie mij aan informatie of antwoorden kunnen helpen, zou ik dat echt enorm fijn vinden. Die arme mensen zijn bijna geruïneerd terwijl ze hun hele leven hard gewerkt hebben...
Ik heb zelf een gesprek gehad met één van de advocaten van Dommerholt en van Dijk uit Zwolle. Zij hebben al aardig wat successen geboekt en zijn onderhand erg ervaren in de aandelen lease kwestie. Op het moment hebben zij 300 zaken lopen tegen Dexia.
Omdat ik zelf geen advocaat kan betalen (Dommerholt en Van Dijk zijn wel duur, ¤4400 voor het eerste proces) heb ik toevoeging aangevraagd. Zaterdag kreeg ik bericht dat mijn verzoek is gehonoreerd, wat betekent dat ik ipv ¤4400 maar ¤700 hoef te betalen voor de advocaat, de rest betaalt de overheid. Ik ga nu dan ook een zaak beginnen tegen Dexia.
Op
http://www.rvr.org/Site/ib/data/dkc_inl.htm kun je berekenen of je schoonouders voor toevoeging in aanmerking komen. Zo ja, moet je bij het gemeetehuis een verklaring omtrent inkomen en vermogen ophalen, gegevens invullen en dan laten controleren bij het gemeentehuis. Het formulier met stempel van de gemeente neem je dan mee naar de advocaat, hij vraagt dan toevoeging aan.
Het is best lastig om nu te beslissen wat te doen, ook omdat er een bemiddelingspoging gaande is. Maar het lijkt er sterk op dat dat alleen is voor de mensen met een uitstaande schuld, niet voor mensen die die alles al betaald hebben.
[ Bericht 2% gewijzigd door MartijnA3 op 14-03-2005 10:24:47 ]