[Dit bericht is gewijzigd door Ted op 07-04-2001 11:19]
quote:ben jij dat????? die ik zo trap??
Op 07 april 2001 02:51 schreef the-O het volgende:
************edit*****************
[Dit bericht is gewijzigd door Ted op 07-04-2001 11:20]
quote:ik snap ook niet waar dat ineens weg komt
Op 07 april 2001 10:03 schreef Gellarboy het volgende:
Gatverdamme!!!
Wat belachelijk.
quote:nogal ja
Op 07 april 2001 10:03 schreef bfm het volgende:
vaag filmpje.
quote:Nooit van SM gehoord Vork??
Op 07 april 2001 10:13 schreef Vork het volgende:
balchelijk filmpje ook... laat die vent zich eerst twee keer in z'n noten trappen, haaltie z'n broek weer op en laatie zich verder trappen..vaag filmpje.
Maar waar slaat dit op???
quote:Starmakers
Op 07 april 2001 10:18 schreef CartWOman het volgende:
Nooit van SM gehoord Vork??Maar waar slaat dit op???
quote:Dit valt niet te vergelijken met SM.
Op 07 april 2001 10:18 schreef CartWOman het volgende:
Nooit van SM gehoord Vork??
quote:Komt op mij wel zo over, met die verlekkerde grijns op z'n gezicht
Op 07 april 2001 10:30 schreef Gellarboy het volgende:
Dit valt niet te vergelijken met SM.
Maar waaraan heeft dolfina dit te danken??
quote:een opmerking dat ik zei, ik ruzie liever irl want dan mag ik slaan.... (wat onzin is, ik heb nog nooit echt iemand geslagen
Op 07 april 2001 10:35 schreef CartWOman het volgende:
Komt op mij wel zo over, met die verlekkerde grijns op z'n gezicht![]()
Maar waaraan heeft dolfina dit te danken??
oops, dat was al gedaan dus
[Dit bericht is gewijzigd door the-O op 07-04-2001 19:39]
quote:Service van de zaak dus
Op 07 april 2001 19:38 schreef the-O het volgende:
Maar ik haal de link wel even wegoops, dat was al gedaan dus
quote:ik zat al te denken wat heb ik misdaan maar ik kon de link niet leggen... volgende keer een link neer zetten of uitleg, dan kan ik er wel om lachen
Op 07 april 2001 19:38 schreef the-O het volgende:
Sorry, hele dag gewerkt, kon dus niet reageren
Had niet verwacht dat er zo serieus gereageerd zou worden, dit was naar aanleiding van jouw klaagzang op mannen, ik dacht, die wil zich wel een keertje uitleven...
Nogmaals, was absoluut niet serieus bedoeld.
Maar ik haal de link wel even wegoops, dat was al gedaan dus
quote:Ben jij dom ofzo
Op 07 april 2001 19:45 schreef dolfina-chica het volgende:
ik zat al te denken wat heb ik misdaan maar ik kon de link niet leggen... volgende keer een link neer zetten of uitleg, dan kan ik er wel om lachen
ik snap hem nu dus....
quote:Nee, het lijkt alleen maar zo
Op 07 april 2001 19:45 schreef VitamineD het volgende:
Ben jij dom ofzo
quote:Don't mess with Dolfie or you'll mess with me
Op 07 april 2001 19:48 schreef Larissa het volgende:
Nee, het lijkt alleen maar zo![]()
Het moest eerst 3 keer uitgelegd worden voor ze het snapte.
Nou ja, valt me mee dat ze niet van haar denken dat ze 's-nachts het klokkenspel van een man eraf...![]()
quote:had ik jou wat gevraagd
Nou ja, valt me mee dat ze niet van haar denken dat ze 's-nachts het klokkenspel van een man eraf...![]()
quote:Oke
Op 07 april 2001 19:45 schreef dolfina-chica het volgende:
ik zat al te denken wat heb ik misdaan maar ik kon de link niet leggen... volgende keer een link neer zetten of uitleg, dan kan ik er wel om lachen
ik snap hem nu dus....
quote:* Larissa bibbert...
Op 07 april 2001 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
Don't mess with Dolfie or you'll mess with me
quote:liefurt, j e weet toch dat ik blond ben
Op 07 april 2001 19:45 schreef VitamineD het volgende:
Ben jij dom ofzo
quote:Nee! Moet dat dan op een forum
Op 07 april 2001 19:50 schreef VitamineD het volgende:
had ik jou wat gevraagd
quote:ga weg dan, mijn naam staat boven dit topic... dus alleen mensen die mij aardig vinden mogen hier komen toch "o man" ????
Op 07 april 2001 19:54 schreef Larissa het volgende:
[ * Larissa bibbert...]
Ja Puckzzz..tis goed Puckzzz.. kben al weg, Puckzzz...
quote:Ken je nou eindelijk je plaats dan? onderaan de Fok!ladder dus....
Op 07 april 2001 19:54 schreef Larissa het volgende:
[ * Larissa bibbert...]
Ja Puckzzz..tis goed Puckzzz.. kben al weg, Puckzzz...
quote:eh..ik ben o man?
Op 07 april 2001 19:56 schreef dolfina-chica het volgende:
ga weg dan, mijn naam staat boven dit topic... dus alleen mensen die mij aardig vinden mogen hier komen toch "o man" ????
quote:
Op 07 april 2001 19:56 schreef dolfina-chica het volgende:
ga weg dan, mijn naam staat boven dit topic... dus alleen mensen die mij aardig vinden mogen hier komen toch "o man" ????
quote:lieve larissa, ik tik wat ik wil... en ik kan het prima alleen af, alleen mag ik ook ouwehoeren ondertussen... dus hou je oordeel over mij bij je en stop hem wat mij betreft in die dikke reet van je
Op 07 april 2001 19:59 schreef Larissa het volgende:![]()
Jij zoekt altijd steun bij anderen, soms lijkt het wel of je tig moeders hier op het forum hebt die die "arme Dolfie" moeten beschermen tegen de grote, boze buitenwereld. Die zouden toch moeten snappen dat jij met je slaaiensmoel nu eenmaal niet alles kan zeggen.
quote:
Op 07 april 2001 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ken je nou eindelijk je plaats dan? onderaan de Fok!ladder dus....
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 07-04-2001 20:04]
quote:en daar lag jij onder, voor het opvangen van mensen die van de ladder afdonderen... je bent dus eigelijk het vangnet onder de ladder
Op 07 april 2001 20:04 schreef Larissa het volgende:![]()
En waar hang jij dan wel niet ergens, aan een kapotte tree
quote:Lieve Dolfie, sinds wanneer heb ik een dikke reet
Op 07 april 2001 20:04 schreef dolfina-chica het volgende:
lieve larissa, ik tik wat ik wil... en ik kan het prima alleen af, alleen mag ik ook ouwehoeren ondertussen... dus hou je oordeel over mij bij je en stop hem wat mij betreft in die dikke reet van je
quote:Hierblijven! Jij zult de gevolgen van dit topic dragen met de hand op je kruis, want je weet nooit waar Dolfie gaat hakken...
Op 07 april 2001 19:59 schreef the-O het volgende:
eh..ik ben o man?
dan is dat een veel te grote verantwoordelijkheid die je daar van me vraagt
* the-O kruipt met de staart tussen z'n benen weg
beter een beetje aan de slanke kant als dat je kan zien waar jij je oordelen laat
quote:the o zal ik niet schoppen, heb liever een ander voor mijn neus staan die ik mag trappen,
Op 07 april 2001 20:08 schreef Larissa het volgende:
Hierblijven! Jij zult de gevolgen van dit topic dragen met de hand op je kruis, want je weet nooit waar Dolfie gaat hakken...
en JA ik ben NIET blij
quote:Larissa, ga alsjeblieft ergens anders zitten rotten, het begint hier te stinken
Op 07 april 2001 19:59 schreef Larissa het volgende:![]()
Jij zoekt altijd steun bij anderen, soms lijkt het wel of je tig moeders hier op het forum hebt die die "arme Dolfie" moeten beschermen tegen de grote, boze buitenwereld. Die zouden toch moeten snappen dat jij met je slaaiensmoel nu eenmaal niet alles kan zeggen.
JIJ loopt overal met je aftandse bek in het vierkant, en die plaat beton die je voor je kop hebt hangen die sla ik er nog wel eens hardhandig weg, wat een achterlijk wijf ben jij zeg
quote:d8 ik ook, maar ja blijkt wel weer dat ik stroop aan mijn reet heb... kan mijn kontje niet keren of larissa staat op mijn opmerkingen in te hakken
Op 07 april 2001 20:10 schreef VitamineD het volgende:
NU DACHT IK DAT WE HET GEZELLIG ZOUDEN HOUDEN
en JA ik ben NIET blij
quote:Jij was toch begonnen met dat koe schreef je net
Op 07 april 2001 20:08 schreef dolfina-chica het volgende:
lieve larissa,
wie begon nou hier over/tegen mij??
jij toch zeker weten...beter een beetje aan de slanke kant als dat je kan zien waar jij je oordelen laat
quote:Sorry dames, ik ga me er verder niet mee bemoeien en je hoeft mij niet te overtuigen.
Op 07 april 2001 20:12 schreef dolfina-chica het volgende:
d8 ik ook, maar ja blijkt wel weer dat ik stroop aan mijn reet heb... kan mijn kontje niet keren of larissa staat op mijn opmerkingen in te hakken
iedereen weet wel hoe ik over hem/haar denk dus dat zit wel goed.
Dit Topic = NIET gezellig dus geen VitamineD topic
*** Einde Bericht ***
quote:pffffff *opgelucht
Op 07 april 2001 20:10 schreef dolfina-chica het volgende:
the o zal ik niet schoppen
Maar als jullie 3 nou nog één keertje flink trappen, komt er dan een einde aan dit drama?
bij nader inzien doe maar 3
[Dit bericht is gewijzigd door the-O op 07-04-2001 20:16]
quote:Ga jij lekker foto's van je reet (
Op 07 april 2001 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
Larissa, ga alsjeblieft ergens anders zitten rotten, het begint hier te stinkenJIJ loopt overal met je aftandse bek in het vierkant, en die plaat beton die je voor je kop hebt hangen die sla ik er nog wel eens hardhandig weg, wat een achterlijk wijf ben jij zeg
quote:dit was je eerste post... in dit topic... dus wie begon er hier??????
quote:
Op 07 april 2001 20:15 schreef Larissa het volgende:
Ga jij lekker foto's van je reet (![]()
) plaatsen, en geef dan wel aan of het een foto van de voor- of achterkant is.
Dolfie zit al dagen tegen me te zeiken en gaat dan janken als ze reacties krijgt.
Maar ja, jij hebt ook een betonnen plaat voor je muil, da's nu wel duidelijk![]()
quote:In dit topic misschien wel ja, maar zal ik alle topics eens gaan quoten van vandaag en gisteren waar JIJ begonnen bent
Op 07 april 2001 20:15 schreef dolfina-chica het volgende:
dit was je eerste post... in dit topic... dus wie begon er hier??????
N.B. Dus beperk ik me even tot vanavond waar JIJ weer begon te zeiken:
quote:
Op 07 april 2001 18:43 schreef dolfina-chica het volgende:
ik vind van wel.. ik was de eerse die jou een koe noemde
quote:
Op 07 april 2001 19:29 schreef dolfina-chica het volgende:
ik geloof toch wel dat ik de eerste was die ook nog mkz aan je toewenste
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 07-04-2001 20:23]
quote:tsssssssssss jaloers? jah dat lukt jou natuurlijk niet, met zo'n hoofd, om maar niet over de rest te spreken.
Op 07 april 2001 20:15 schreef Larissa het volgende:
Ga jij lekker foto's van je reet (![]()
) plaatsen, en geef dan wel aan of het een foto van de voor- of achterkant is.
Dolfie zit al dagen tegen me te zeiken en gaat dan janken als ze reacties krijgt.
Maar ja, jij hebt ook een betonnen plaat voor je muil, da's nu wel duidelijk![]()
quote:Met mijn hoofd is niets mis, en de rest heb jij nog nooit gezien, ik jou wel op je foto
Op 07 april 2001 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
tsssssssssss jaloers? jah dat lukt jou natuurlijk niet, met zo'n hoofd, om maar niet over de rest te spreken.
En jaloers op iemand die ingeruild wordt door een meisje dat veel jonger is
Waarna jij JALOERS die ex hier af gaat zeiken op het forum. Had je hem soms ook verwond?
kDacht het niet he, dat ik jaloers op zoiets als jij zal zijn.
quote:Ik heb voor het laatst getrapt, dat stelletje dozen is mijn aandacht ook niet waard. Geen van beiden kunnen ze het alleen af en met zijn allen tegen 1 voelen ze zich sterk.
Op 07 april 2001 20:14 schreef the-O het volgende:
pffffff *opgeluchtMaar als jullie 3 nou nog één keertje flink trappen, komt er dan een einde aan dit drama?
bij nader inzien doe maar 3
quote:HAHAHAHAHAHAHAHAHA het is goed met je muts, mijn aandacht heb je niet meer.
Op 07 april 2001 20:26 schreef Larissa het volgende:
Met mijn hoofd is niets mis, en de rest heb jij nog nooit gezien, ik jou wel op je foto![]()
Denk je dat al die smerige tattoos het beter maken ofzo
![]()
Waarna jij JALOERS die ex hier af gaat zeiken op het forum. Had je hem soms ook verwond?![]()
quote:Zou je please willen stoppen ????????
Met mijn hoofd is niets mis, en de rest heb jij nog nooit gezien, .....KNIP....., dat ik jaloers op zoiets als jij zal zijn.
ik vraag het heel liev
[Dit bericht is gewijzigd door VitamineD op 07-04-2001 20:34]
quote:wij hebben tenminste een interesant leven kunnen we van jou niet zeggen
Met mijn hoofd is niets mis, en de rest heb jij nog nooit gezien, ik jou wel op je foto![]()
![]()
Waarna jij JALOERS die ex hier af gaat zeiken op het forum. Had je hem soms ook verwond?![]()
quote:Ik was al gestopt. En tis allemaal maar onzin eigenlijk...
Op 07 april 2001 20:29 schreef VitamineD het volgende:
Zou je please willen stoppen ????????ik vraag het heel liev
quote:Ik had haar ook al gevraagd om te stoppen.
Op 07 april 2001 20:31 schreef Larissa het volgende:
Ik was al gestopt. En tis allemaal maar onzin eigenlijk...
Omdat ze jouw vriendin is zal ik niet meer op haar reageren als ze me weer aanvalt.
Dat jullie tegen elkaar bezig zijn is tot daar aan toe.
om dan mij indirect er bij te gaan halen en dingen zeggen waarmee je een complete wereld oorlog uitlokt lijkt mij niet verstandig.
Die post over Exen en jonger was iets te veel van het goede in mijn ogen.
quote:Dat komt omdat ik mijn sociale leven ook niet op het forum gooi.
Op 07 april 2001 20:31 schreef dolfina-chica het volgende:
wij hebben tenminste een interesant leven kunnen we van jou niet zeggen
quote:Indirect
Op 07 april 2001 20:33 schreef VitamineD het volgende:
Ik had haar ook al gevraagd om te stoppen.Dat jullie tegen elkaar bezig zijn is tot daar aan toe.
om dan mij indirect er bij te gaan halen en dingen zeggen waarmee je een complete wereld oorlog uitlokt lijkt mij niet verstandig.
Die post over Exen en jonger was iets te veel van het goede in mijn ogen.
quote:en zou je ook willen stoppen met dat soort kwetsende opmerkingen naar mede-fok!kers te maken.
Op 07 april 2001 20:34 schreef Larissa het volgende:
Dat komt omdat ik mijn sociale leven ook niet op het forum gooi.![]()
En ja, jij hebt een heeeel interessant leven. Moet je niet gaan stappen met je vriend vanavondOh nee, die kun jij niet krijgen he
En als je me negeert, waarom reageer je dan nog steeds
jij bent hier redelijk anoniem dus jou kunnen we niet pakken, dan ben je wel heel triest bezig als je dingen gaat zitten beweren over mensen die het hier wel openbaar maken.
is in mijn ogen niet eerlijk.
Ga dan maar dingen over mij schrijven en Quoten, ik heb toch niks te verbergen.
maar op deze manier weet ik zeker dat het fout gaat en dat zouden we niet willen toch ?
ik hou me in, als jij dat ook doet is iedereen weer blij.
quote:Ik had het meer over dat van die Exen, dat verhaal is waarschijnlijk namelijk heel anders dan jij denkt te weten.
Op 07 april 2001 20:35 schreef Larissa het volgende:
IndirectOh, die post over dat verwonden. Tja, heb je gelijk in. Maar Puckzzz had kunnen verwachten dat ik niet vriendelijk op haar aanval zou reageren.
het is helemaal geen verhaal voor op een forum en zodoende ook nooit hier besproken.
quote:Mag ik het er asjeblieft aflikken
Op 07 april 2001 20:12 schreef dolfina-chica het volgende:
d8 ik ook, maar ja blijkt wel weer dat ik stroop aan mijn reet heb...
quote:Toch heeft ze die ex hier flink aan lopen vallen op het forum. Dan kan ze ook verwachten dat daar op gereageerd wordt. En zeker door iemand die hem graag mag. (Ik "ken" hem ook sinds november van het forum).
Op 07 april 2001 20:37 schreef VitamineD het volgende:
Ik had het meer over dat van die Exen, dat verhaal is waarschijnlijk namelijk heel anders dan jij denkt te weten.het is helemaal geen verhaal voor op een forum en zodoende ook nooit hier besproken.
Maar uiteraard weet ik de precieze toestand niet en dat me dat ook geen f* aangaat heb je helemaal gelijk in.
quote:nee
Op 07 april 2001 20:38 schreef Joene het volgende:
Mag ik het er asjeblieft aflikken![]()
quote:Oke mooi dan houden we daar over op.
Op 07 april 2001 20:39 schreef Larissa het volgende:
Toch heeft ze die ex hier flink aan lopen vallen op het forum. Dan kan ze ook verwachten dat daar op gereageerd wordt. En zeker door iemand die hem graag mag. (Ik "ken" hem ook sinds november van het forum).Maar uiteraard weet ik de precieze toestand niet en dat me dat ook geen f* aangaat heb je helemaal gelijk in.
Wat jij wel en wat je niet weet is in deze onbelangrijk, dat ik het wel weet lijkt me duidelijk.
Ik heb het nog nooit op het forum gezet en dat ga ik ook niet doen.
het was een Actie en Reactie en dat is over en uit.
dus GEEN vuile was omhoog halen zou ik zeer prettig vinden daar heb ik namelijk een hekel aan.
quote:Ik redelijk anoniem
Op 07 april 2001 20:36 schreef VitamineD het volgende:
en zou je ook willen stoppen met dat soort kwetsende opmerkingen naar mede-fok!kers te maken.jij bent hier redelijk anoniem dus jou kunnen we niet pakken, dan ben je wel heel triest bezig als je dingen gaat zitten beweren over mensen die het hier wel openbaar maken.
maar op deze manier weet ik zeker dat het fout gaat en dat zouden we niet willen toch ?
quote:Jammer
Op 07 april 2001 20:42 schreef dolfina-chica het volgende:
nee
quote:nananana
Op 07 april 2001 20:44 schreef Joene het volgende:
Jammer
quote:Nee niet
Op 07 april 2001 20:46 schreef dolfina-chica het volgende:
nananana
quote:Alleen valt het me op dat jij zeer regelmatig met andere gebruikers problemen hebt en dat het NOOIT aan jou ligt.
Op 07 april 2001 20:44 schreef Larissa het volgende:
Ik redelijk anoniemOok van mij zijn topics op R&P terug te vinden hoor. Bovendien staat er in mijn profiel een link naar mijn homepage, ik heb mijn foto's geplaatst. Ik kom zo goed als zeker naar de meeting
![]()
Dolfie heeft de laatste dagen niets anders gedaan dan kwetsende opmerkingen naar mij toe te maken ("koe", "mkz", "geen sociaal leven", "interessanter leven dan Larissa") en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Op een gegeven moment kan ze dezelfde soort reacties terug verwachten. Het werkt nu eenmaal niet zo dat ze alles kan zeggen en dat ik dan braaf mijn mondje houd.
dat gaat er bij mij niet in.
quote:niet snappen
Op 07 april 2001 20:48 schreef Joene het volgende:
Nee niet, dat was het als het wel mocht
quote:Als je het nu wat vriendelijker en met minder
Op 07 april 2001 21:02 schreef Hummer het volgende:
Larissa:Hou je nou eindelijk eens een keer je smoel met dat irritante geblaat van je?![]()
Als je zo door gaatiedereen je uit op fok en heb je DUS helemaal geen sociaal leven meer.
Er is je in verschillende topics duidelijk gemaakt dat jou manier van reageren niet op prijs word gesteld maar je gaat gewoon door.
Kijk nou eens naar jezelf:...Je haalt er zelfs ex vriendjes,en situaties uit het psychologie/relatieforum bij !
quote:Ja,sorry...Maar ik irriteer me er gewoon matelooos aan dat mensen gepakt worden op dingen die ze in het relatie/psychologie
Op 07 april 2001 21:03 schreef VitamineD het volgende:
Als je het nu wat vriendelijker en met mindersmilies had gezegd was ik het redelijk met je eens geweest.
quote:Dit ziet er al netter uit ja
Op 07 april 2001 21:06 schreef Hummer het volgende:
Ja,sorry...Maar ik irriteer me er gewoon matelooos aan dat mensen gepakt worden op dingen die ze in het relatie/psychologie
forum zeggen.
Als mensen daar dingen zeggen is het vaak omdat ze met een probleem zitten.
En ook al openbaar je die problemen zelf dan is het nog geen porum dat een ander die dingen gebruikt in een stomme wellus/nietus discussie!
Hummer ik snap jou punt wel hoor maar ik heb me voorgenomen om me NIET meer te laten opkloten door wie dan ook
en dat bevalt me goed, moet je ook doen
quote:uitleggen maar dan is ie niet leuk meer
Op 07 april 2001 21:01 schreef dolfina-chica het volgende:
niet snappen
blont dus niet erg slim zijn
quote:Joene is ook net een Dom blondtje
Op 07 april 2001 21:11 schreef Joene het volgende:
uitleggen maar dan is ie niet leuk meer![]()
dan maar
quote:Ik laat me verder ook niet opfokken door dit slag mensen want daar zijn ze me net ff iets te min voor.
Op 07 april 2001 21:08 schreef VitamineD het volgende:
Dit ziet er al netter uit jaHummer ik snap jou punt wel hoor maar ik heb me voorgenomen om me NIET meer te laten opkloten door wie dan ook
en dat bevalt me goed, moet je ook doen
Kijk, ik ben zelf ook geen heilig boontje en
ben vaak ook een actief deelnemer aan de diverse wellus nietus discussies.
Maar ik vind gewoon dat er grenzen zijn.
quote:niet mijn vliendje uitschelden vliend!!
Op 07 april 2001 21:13 schreef VitamineD het volgende:
Joene is ook net een Dom blondtje
quote:pas op of Ik vraag puckzz of ze je eikel nog een keer beschadigd
Op 07 april 2001 21:13 schreef VitamineD het volgende:
Joene is ook net een Dom blondtje
quote:Ben ik het WEER met je eens
Op 07 april 2001 21:14 schreef Hummer het volgende:
Ik laat me verder ook niet opfokken door dit slag mensen want daar zijn ze me net ff iets te min voor.
En mensen die happen op alles vind ik al helemaal sneu(Larissa)
ben vaak ook een actiefdeelnemer aan de diverse wellus nietus discussies.
ik ga zo weg, gaat gevaarlijk worden ik en Hummer die het eens zijn daar gaat mijn reputatie
boeiend die is toch al naar de klote
quote:vliendje ???
Op 07 april 2001 21:14 schreef dolfina-chica het volgende:
niet mijn vliendje uitschelden vliend!!
work boos van
dus met Vlinders enzo
hahahahahahahahaha
quote:
Op 07 april 2001 21:14 schreef dolfina-chica het volgende:
niet mijn vliendje uitschelden vliend!!
work boos van
quote:
Op 07 april 2001 21:17 schreef VitamineD het volgende:
Ben ik het WEER met je eensik ga zo weg, gaat gevaarlijk worden ik en Hummer die het eens zijn daar gaat mijn reputatie
quote:jij bent Dom he
Op 07 april 2001 21:21 schreef Hummer het volgende:Moet niet te vaak gebeuren dat ik het met jou eens ben mijnheer Dann...euhhm havoc... Oh nee hij heet tegenwoordig petje vitamientje!
quote:kan de r niet goed zeggen dus zeg ik l
Op 07 april 2001 21:18 schreef VitamineD het volgende:
vliendje ???dus met Vlinders enzo
hahahahahahahahaha
quote:Sowie
Op 07 april 2001 21:30 schreef dolfina-chica het volgende:
kan de r niet goed zeggen dus zeg ik l![]()
mij niet pesten hoor hallie
quote:Ik heb nog nooit wat uit het R&P-forum gehaald, stomme idioot! Dat beweerde je van de week al en ik heb je al meerdere keren om quotes gevraagd die je dus niet kan geven omdat het simpelweg niet waar is.
Op 07 april 2001 21:02 schreef Hummer het volgende:
Larissa:Hou je nou eindelijk eens een keer je smoel met dat irritante geblaat van je?![]()
Als je zo door gaatiedereen je uit op fok en heb je DUS helemaal geen sociaal leven meer.
Er is je in verschillende topics duidelijk gemaakt dat jou manier van reageren niet op prijs word gesteld maar je gaat gewoon door.
Kijk nou eens naar jezelf:...Je haalt er zelfs ex vriendjes,en situaties uit het psychologie/relatieforum bij !
quote:Ja, die grens heb je nu bereikt, achterlijke mongool uit de polder
Op 07 april 2001 21:14 schreef Hummer het volgende:
Ik laat me verder ook niet opfokken door dit slag mensen want daar zijn ze me net ff iets te min voor.
En mensen die happen op alles vind ik al helemaal sneu(Larissa)
ben vaak ook een actiefdeelnemer aan de diverse wellus nietus discussies.
quote:velgeef je!!
Op 07 april 2001 21:33 schreef VitamineD het volgende:
Sowie
quote:Frustraties???? Surf naar www.dokterdokter.nl
Op 07 april 2001 21:34 schreef Larissa het volgende:
Ik heb nog nooit wat uit het R&P-forum gehaald, stomme idioot! Dat beweerde je van de week al en ik heb je al meerdere keren om quotes gevraagd die je dus niet kan geven omdat het simpelweg niet waar is.
Ga lekker ergens anders lopen klieren, pathologische leugenaar![]()
![]()
quote:Ik heb mijn best gedaan
Op 07 april 2001 21:37 schreef Joene het volgende:
Wat is het sfeertje toch altijd goed op FOK!
quote:Daar ben ik van overtuigd!
Op 07 april 2001 21:22 schreef VitamineD het volgende:
jij bent Dom he
quote:vooral in mijn topic
Op 07 april 2001 21:37 schreef Joene het volgende:
Wat is het sfeertje toch altijd goed op FOK!
quote:Sfeer verbeteren :
Op 07 april 2001 21:38 schreef VitamineD het volgende:
Ik heb mijn best gedaan
Hoest met je eikel
quote:Jij wel ja en ik ook. Tot ik terugkom en die
Op 07 april 2001 21:38 schreef VitamineD het volgende:
Ik heb mijn best gedaan
quote:
Op 07 april 2001 21:40 schreef Joene het volgende:
Sfeer verbeteren :Hoest met je eikel
![]()
quote:Larissa mijn laatste poging, het gaat er niet om WAT je zegt maar de manier WAAROP je het zegt.
Op 07 april 2001 21:41 schreef Larissa het volgende:
Moest je hem daar nou weer aan herinneren?
en de SFEER waarin ej het zegt
en dan kun je op Fok! alles zeggen.
quote:ja
Op 07 april 2001 21:41 schreef Larissa het volgende:
Moest je hem daar nou weer aan herinneren?
quote:kom maar hoor , (in joens kleine armpjes)
Op 07 april 2001 21:39 schreef dolfina-chica het volgende:
vooral in mijn topic![]()
quote:Ah, dus eigenlijk moet ik een voorbeeld aan jou nemen
Op 07 april 2001 21:42 schreef VitamineD het volgende:
Larissa mijn laatste poging, het gaat er niet om WAT je zegt maar de manier WAAROP je het zegt.en de SFEER waarin ej het zegt
en dan kun je op Fok! alles zeggen.
Op Fok! kan iedereen een hoop tegen me zeggen. Vaak wordt gedacht dat ik me iets aantrek van dorpslunatics als Hummer.
Pas als mensen gaan LIEGEN ga ik echt over de rooie. En zeker na al die uitloktopics van Hummer van de afgelopen dagen.
Jemig, daar is Dolfie nog een schatje bij. voor Dolfie
quote:Je kunt het wel
Op 07 april 2001 21:45 schreef Larissa het volgende:
Ah, dus eigenlijk moet ik een voorbeeld aan jou nemen![]()
Op Fok! kan iedereen een hoop tegen me zeggen. Vaak wordt gedacht dat ik me iets aantrek van dorpslunatics als Hummer.
Pas als mensen gaan LIEGEN ga ik echt over de rooie. En zeker na al die uitloktopics van Hummer van de afgelopen dagen.
Jemig, daar is Dolfie nog een schatje bij.voor Dolfie
en Ja ik ben ook vaak genoeg de fout in gegaan.
maar het is gewoon anders zo'n zeikerige sfeer overal en daar heb ik een hekel aan en dan gaat mijn knop om.
en Als die omgaat dan ga ik VolGas
dan is stoppen ONMOGELIJK. Dat wil jij niet meemaken geloof me.
nu ga ik weg want ik ga zuipen
doei doei
ik zie wel of je het volgehouden hebt de rest van de avond
quote:Ik kan het je niet kwalijk nemen met die schoeversopleiding van je
Op 07 april 2001 21:45 schreef Larissa het volgende:
Ah, dus eigenlijk moet ik een voorbeeld aan jou nemen![]()
Jemig, daar is Dolfie nog een schatje bij.voor Dolfie
Ik heb er gewoon zoveel lol in om dit soort koffiejuffies die ook nog eens heerlijk happen te plagen!
quote:Nou.. eeh in de chat eh...
Op 07 april 2001 21:49 schreef VitamineD het volgende:
Je kunt het welen Ja ik ben ook vaak genoeg de fout in gegaan.
maar het is gewoon anders zo'n zeikerige sfeer overal en daar heb ik een hekel aan en dan gaat mijn knop om.
en Als die omgaat dan ga ik VolGasdan is stoppen ONMOGELIJK. Dat wil jij niet meemaken geloof me.
nu ga ik weg want ik ga zuipen
doei doei
ik zie wel of je het volgehouden hebt de rest van de avond
quote:Plagen is wat anders dan vuige leugens over mij en kwetsende persoonlijke dingen op het forum te gooien. Maar ik houd de eer aan mezelf en reken maar dat ik eersterang zit als een van je andere maatjes je hier weer komen flamen.
Op 07 april 2001 21:51 schreef Hummer het volgende:
Ik kan het je niet kwalijk nemen met die schoeversopleiding van je
Almelo ligt in de Achterhoek,Ik ben een dorpslunatic en de rest van de wereld is gek!
Ik heb er gewoon zoveel lol in om dit soort koffiejuffies die ook nog eens heerlijk happen te plagen!
quote:wil ik niet
Op 07 april 2001 21:44 schreef Joene het volgende:
kom maar hoor , (in joens kleine armpjes)
quote:Volgens mij begrijp je iets niet helemaal.
Op 07 april 2001 21:54 schreef Larissa het volgende:
Plagen is wat anders dan vuige leugens over mij en kwetsende persoonlijke dingen op het forum te gooien. Maar ik houd de eer aan mezelf en reken maar dat ik eersterang zit als een van je andere maatjes je hier weer komen flamen.
En ja, Almelo ligt in de achterlijkste hoek van Nederland, dat weet ik ook wel, domme boer!
En nou gaat die knop weer uit dus zeik maar lekker in je eentje door
quote:Larissa? Kom jij uit een familie van viswijven? Dit is pure moddergooierij en wraak nemen door ouwe koeien uit de sloot te halen, beetje jammer zo.
![]()
quote:indeed
Op 07 april 2001 10:30 schreef Gellarboy het volgende:
Dit valt niet te vergelijken met SM.
quote:goed van je H.
Op 07 april 2001 20:36 schreef VitamineD het volgende:
en zou je ook willen stoppen met dat soort kwetsende opmerkingen naar mede-fok!kers te maken.jij bent hier redelijk anoniem dus jou kunnen we niet pakken, dan ben je wel heel triest bezig als je dingen gaat zitten beweren over mensen die het hier wel openbaar maken.
quote:beetje?
Op 08 april 2001 01:10 schreef SEMTEX het volgende:
goed van je H.
Vind dit ook een beetje laag eigk
quote:Leuke gedachte om mee te nemen als je iets plaatst in relaties/psychologie!.
Op 07 april 2001 20:34 schreef Larissa het volgende:
Dat komt omdat ik mijn sociale leven ook niet op het forum gooi.![]()
En ja, jij hebt een heeeel interessant leven. Moet je niet gaan stappen met je vriend vanavondOh nee, die kun jij niet krijgen he
quote:toen had ik de rest van de posts nog niet gelezen
Op 08 april 2001 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
beetje?
quote:Openbaring hč???
Op 08 april 2001 01:36 schreef SEMTEX het volgende:
toen had ik de rest van de posts nog niet gelezen
quote:Inderdaad..
Op 08 april 2001 01:48 schreef ElizabethR het volgende:
Openbaring hč???
arme dolfie, waarom moet zij nou weer zoiets op der bord krijgen,
al heb ik wel vaker van dit soort sicke filmpjes langs zien komen...
studiegenoor van me heeft ze harde schijf vol met die zooi.
quote:ik ook
Op 08 april 2001 01:52 schreef HighLander het volgende:
Al heb ik wel vaker van dit soort sicke filmpjes langs zien komen...
tudiegenoor van me heeft ze harde schijf vol met die zooi.
quote:JA
Op 08 april 2001 02:03 schreef HighLander het volgende:
o da's mooi, heb jij die ene dat er een gast op de grond ligt en dat die vrouw die hak een beetje neerplant?
quote:Toch wel in zwarte aarde hč????
Op 08 april 2001 02:03 schreef HighLander het volgende:
o da's mooi, heb jij die ene dat er een gast op de grond ligt en dat die vrouw die hak een beetje neerplant?
Niet leuk meer gewoon.
quote:Beetje jammer dat je dit soort dingen nooit zegt tegen degene die met rotte vis BEGINT
Op 08 april 2001 00:39 schreef ElizabethR het volgende:
Larissa? Kom jij uit een familie van viswijven? Dit is pure moddergooierij en wraak nemen door ouwe koeien uit de sloot te halen, beetje jammer zo.
quote:
Op 07 april 2001 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
Larissa, ga alsjeblieft ergens anders zitten rotten, het begint hier te stinkenJIJ loopt overal met je aftandse bek in het vierkant, en die plaat beton die je voor je kop hebt hangen die sla ik er nog wel eens hardhandig weg, wat een achterlijk wijf ben jij zeg
quote:En kom nou eindelijk eens met je quotes, vuile smerige stinkleugenaar die je er bent
Op 08 april 2001 01:29 schreef Hummer het volgende:
Leuke gedachte om mee te nemen als je iets plaatst in relaties/psychologie!.
Mevrouw de story reporter leest over je schouders mee om je probleem vervolgens als een postduif over alle forums te verspreiden.
Wat mij betreft volgt er een Ban!
quote:Arme Dolfie
Op 08 april 2001 01:52 schreef HighLander het volgende:
ach wat.. ik vind het gewoon flauw.
mag niet kunnen ofzo...arme dolfie, waarom moet zij nou weer zoiets op der bord krijgen,
al heb ik wel vaker van dit soort sicke filmpjes langs zien komen...
studiegenoor van me heeft ze harde schijf vol met die zooi.
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 08-04-2001 02:43]
Ga dit even in de klaagbaak voeren of zo....
quote:Beetje jammer dat jij niet doorhebt dat ik dan éénmalig half FOK! moet aanvallen, terwijl jij maar dóórgaat met modder gooien..... Tegen half FOK!
Op 08 april 2001 02:29 schreef Larissa het volgende:
Beetje jammer dat je dit soort dingen nooit zegt tegen degene die met rotte vis BEGINT
quote:Ik kap niet op commando. Bemoei je lekker met je eigen zaken.
Op 08 april 2001 02:45 schreef SEMTEX het volgende:
KAPPEN NOU LARISSA![]()
Ga dit even in de klaagbaak voeren of zo....
quote:Nee, niet tegen half FOK! Alleen tegen iemand die begint met ruzie zoeken (Puckzzz, Dolfina, Hummertje)
Op 08 april 2001 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
Beetje jammer dat jij niet doorhebt dat ik dan éénmalig half FOK! moet aanvallen, terwijl jij maar dóórgaat met modder gooien..... Tegen half FOK!
Bovendien was jij nu degene die er over doorging...ik had allang mijn mond gehouden.
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 08-04-2001 02:47]
quote:Je lijstje is bij lange na niet compleet
Op 08 april 2001 02:46 schreef Larissa het volgende:
Nee, niet tegen half FOK! Alleen tegen iemand die begint met ruzie zoeken (Puckzzz, Dolfina, Hummertje)
Is dat nou zo moeilijk om te snappen
quote:Ik krijg er nou ook flink genoeg van
Op 08 april 2001 02:45 schreef Larissa het volgende:
Ik kap niet op commando. Bemoei je lekker met je eigen zaken.
Tara?
quote:Over ouwe koeien uit de sloot halen gesproken zeg
Op 08 april 2001 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
Je lijstje is bij lange na niet compleet
quote:Dan lees je het toch lekker niet
Op 08 april 2001 02:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik krijg er nou ook flink genoeg van![]()
Tara?
quote:
Op 08 april 2001 02:46 schreef Larissa het volgende:
Nee, niet tegen half FOK! Alleen tegen iemand die begint met ruzie zoeken (Puckzzz, Dolfina, Hummertje)
Is dat nou zo moeilijk om te snappenBovendien was jij nu degene die er over doorging...ik had allang mijn mond gehouden.
quote:Ja, en
Op 08 april 2001 02:50 schreef ElizabethR het volgende:Past ze d'r tekst weer aan...... *sught*
quote:So??? Ik lees niet alles meteen, į la minute, als jij het schrijft hoor, dus ik mag best later reageren. Forum, weet je nog????
Op 08 april 2001 02:50 schreef Larissa het volgende:
Zoals ik al zei, Elizabeth, je haalde het topic zelf weer naar boven!
quote:Tuurlijk, je reageert maar een end weg, als je dat nou ook nog eens consequent doet!
Op 08 april 2001 02:54 schreef ElizabethR het volgende:
So??? Ik lees niet alles meteen, į la minute, als jij het schrijft hoor, dus ik mag best later reageren. Forum, weet je nog????
quote:Kliekje???? Ik heb geen kliekje.... Ik ken niemand irl....
Op 08 april 2001 02:58 schreef Larissa het volgende:
Tuurlijk, je reageert maar een end weg, als je dat nou ook nog eens consequent doet!
Tegen Puckzz zie ik je nooit zeiken, maar ja, die moet je natuurlijk te vriend houden van je kliekje
Maar het zal wel hoor, als jij dat denkt...
Je hebt gelijk Larissa
quote:Maakt niet uit, je vertoont hetzelfde kliekjesgedrag door selectief alleen op mij te reageren en niet op die ruziezoekposts van anderen.
Op 08 april 2001 03:00 schreef ElizabethR het volgende:
Kliekje???? Ik heb geen kliekje.... Ik ken niemand irl....Maar het zal wel hoor, als jij dat denkt...
Je hebt gelijk Larissa
quote:Ik reageer niet selectief op jou, dat wil jij alleen maar denken. Ik reageer op veel meer mensen... zie dit topic als voorbeeld.
Op 08 april 2001 03:02 schreef Larissa het volgende:
Maakt niet uit, je vertoont hetzelfde kliekjesgedrag door selectief alleen op mij te reageren en niet op die ruziezoekposts van anderen.
De pest is alleen dat jij zo nadrukkelijk aanwezig bent, dat ik op jou vaker reageer dan op een ander. Maar dat wil jij natuurlijk niet zo zien.
larissa, zie je niet in dat je niet alleen mij maar een boel andere users in het harnas jaagt, om nog ff een oude koe uit de sloot te halen....
in dit topic, was er verders niets aan de hand, tuurlijk ik legde de link niet waarom het filmpje voor mij zou moeten zijn, maar dat doet er niet toe, toen ik het dus uitgelegd had en een bedankje had getikt voor the O kom jij nog eens met je grote bek aan kakken over het feit dat ik dom zoou zijn...
ok jij hebt mijn dommeblontjes kan gezien, maar jammer genoeg voor je zal je niet zien hoe zo'n knappe kop hier achter de pc zit...
wat wil ik hiermee zeggen....
ik wil een deal sluiten,
ik reageer niet meer op jou....
en jij niet meer op mij...
heb je verder nog iets te melden dan doe je dat via de chat icq of 5 mei...
aanrader is het niet 5 mei te doen, want ik denk eerlijk gezegd dat je dan spijt krijgt dat je geweest bent!!!
dit is de laatste keer dat ik je dus aanspreek...... (hoop ik)
begint een beetje voorspelbaar te worden
En oke, jij houdt je mond tegen mij hier en ik tegen jou. Deal.
quote:Jammer voor je! Tis net afgelopen...
Op 08 april 2001 03:09 schreef speknek het volgende:
Hee het avond flamen is weer begonnen
begint een beetje voorspelbaar te worden
quote:nog 1 reactie, ik lees het net terug, je moet het niet zien als bedreiging, maar ik wil 5 mei gezellig houden sowwy verkeerde woordkeuze
Op 08 april 2001 03:09 schreef Larissa het volgende:
Ik spijt krijgen
Ga je een beetje lopen dreigen...
Pff... ik blaas je zo omver, denk je ook niet...
Maar wees maar niet bang hoor voor 5 mei. Ik BEGIN nooit met ruzie maken, weet je nogEn oke, jij houdt je mond tegen mij hier en ik tegen jou. Deal.
quote:Tuurlijk wordt 5 mei gezellig. Ik ben IRL veel relaxter
Op 08 april 2001 03:10 schreef dolfina-chica het volgende:
nog 1 reactie, ik lees het net terug, je moet het niet zien als bedreiging, maar ik wil 5 mei gezellig houden sowwy verkeerde woordkeuze
quote:Dolfie vraagt mij om te zeggen dat ze niks meer wil zeggen dus ik heb gezegd...... En ik geef geen
Op 08 april 2001 03:17 schreef Larissa het volgende:
Tuurlijk wordt 5 mei gezellig. Ik ben IRL veel relaxter
Zand erover!
We kappen er nu echt allebei mee, toch
quote:Hij was toch ook niet voor jou bedoeld, die
Op 08 april 2001 03:22 schreef ElizabethR het volgende:
Dolfie vraagt mij om te zeggen dat ze niks meer wil zeggen dus ik heb gezegd...... En ik geef geentrug
Of ben je nu ook al haar tussenpersoon...
En dan gek vinden dat iemand zich afvraagt waar jij je altijd mee bemoeit...
quote:genoeg larissa, zoals ik in mijn post hiervoor zei, ik heb nu het laatste woord gewisseld met je....
Op 08 april 2001 03:25 schreef Larissa het volgende:
Hij was toch ook niet voor jou bedoeld, die![]()
![]()
En dat komt zeker weer uit de chat. Ik houd geen dagenlange chatlogs bij, dus ik kan dat niet nagaan.Of ben je nu ook al haar tussenpersoon...
En dan gek vinden dat iemand zich afvraagt waar jij je altijd mee bemoeit...
[Dit bericht is gewijzigd door dolfina-chica op 08-04-2001 03:29]
quote:Als in???? Jij????
Op 08 april 2001 03:25 schreef Larissa het volgende:
En dan gek vinden dat *iemand zich afvraagt waar jij je altijd mee bemoeit...
quote:Ik verzin helemaal niets! Die zin zoals ze hem opschreef was moeilijk te volgen, vooral als ze dan in de ik-vorm verder gaat.
Op 08 april 2001 03:27 schreef dolfina-chica het volgende:
genoeg larissa, zoals ik in mijn post hiervoor zei, ik heb nu het laatste woord gewisseld met je....
dus daar hou ik me aan!!!!
ga nou niet iets zitten verzinnen,
ik heb idd gevraagd aan elies, of ze dat wilde zeggen...
dus bij deze dit was mijn laatste reactie die je van MIJ krijgt
ok was niet slim om het elies te vragen excusses hiervoor... verders meen ik wat hier boven staat!!!
quote:Als in het algemeen ja... en ik op dit moment in het bijzonder...
Op 08 april 2001 03:31 schreef ElizabethR het volgende:
Als in???? Jij????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |