Ik ben namelijk benieuwd of ik het volgende te zien krijg:
quote:bron
President John F. Kennedy werd vermoord door de agent van de geheime dienst die zijn auto bestuurde en de handeling is duidelijk zichtbaar op de film. LET OP DE BESTUURDER EN NIET OP KENNEDY ALS U NAAR DE FILM KIJKT. Alle getuigen die dicht genoeg bij de auto waren om te zien hoe William Green Kennedy doodschoot werden binnen 2 jaar na het gebeuren zelf vermoord. De Warren Commissie was een klucht en het merendeel van het panel bestond uit leden van de Council on Foreign Relations. Ze slaagden erin het Amerikaanse volk op een dwaalspoor te brengen.
quote:Ik ben afgehaakt bij de Grey Aliens van Orion....
Op vrijdag 26 september 2003 02:25 schreef seriewoordenaar het volgende:
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 02:32 schreef Elevation het volgende:[..]
Ik ben afgehaakt bij de Grey Aliens van Orion....
quote:Mjah, ik sta open voor alles en probeer sceptisch te zijn tegenover waar ik open voor sta. Ook dergelijke materie, dus. Een van mijn bedenkingen waren dat die kerel een heel feitgebaseerde fantasie en een zeer grondige kennis van zaken heeft, indien dit geen kloppend dossier is. Zo'n zaken wíl je haast niet geloven.
Op vrijdag 26 september 2003 02:32 schreef Elevation het volgende:[..]
Ik ben afgehaakt bij de Grey Aliens van Orion....
Deze pagina is misschien nog nuttig, hier zie je delen van de Zapruderfilm frame voor frame: http://www.connectpeople.com/JFK-Zapruder.html
Maar wie ook maar iets van die hele Bill Cooper crap gelooft moet zich toch echts eens laten nakijken imho.
quote:Tussen geloven en ergens voor open staan in een heel groot verschil. Ik hoor en zie graag mogelijkheden binnenin onze gekende realiteit. En soms zijn die moeilijk te geloven. Maar het is niet zo dat, omdat het moeilijk te geloven is, het per definitie onwaar is...
Op vrijdag 26 september 2003 03:07 schreef Elevation het volgende:
Open voor dingen staan, ok...Maar wie ook maar iets van die hele Bill Cooper crap gelooft moet zich toch echts eens laten nakijken imho.
quote:je hebt wel gelijk...die man naast de bestuurder pakt iets uit het dashbord kastje en op dat moment dat ie zich omdraait wordt ook kennedy neergeschoten. Of hij nou neergeschoten wordt terwijl de passagier voorin iets pakt of het op moment dat hij zich omdraait is niet goed te zien.
Op vrijdag 26 september 2003 03:14 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik heb het filmpje ook bekeken en ik zit toch even met een vreemd gevoel in de maag...
Ten eerste zag je de kerel naast de chauffeur zich net voor het schot rechts onder in beeld iets nemen uit (wat ik vermoed) het dashboardkastje. Zijn timing was alleszins opmerkelijk.
Ten tweede vind ik het opmerkelijk dat Jacky meteen de auto uitspringt en tegengehouden wordt door die kerel helemaal achterop. Een logische reactie (van mij) zou zijn om mijn geliefde meteen te omklemmen. Zij lijkt weg te lopen van iets. En als je wegloopt doe je dat in de tegenovergestelde richting van je agressor...
Ik ga niet zeggen dat ik bewijs heb gezien, maar ik heb niet veel fantasie nodig om het erin te zien... Opmerkelijk...
[Dit bericht is gewijzigd door Dipstaart op 26-09-2003 03:40]
Ik herinner u er allen aan dat de Joden van Europa gehoorzaam naar de ovens liepen, na gewaarschuwd te zijn, de hele tijd gelovend dat de feiten onmogelijk waar konden zijn. Toen de buitenwereld verteld werd over de holocaust die in Hitlers Europa plaats vond werd het niet geloofd. Ik verklaar hier en nu dat Hitler door deze zelfde aliens gemanipuleerd werd.
quote:duidelijk te zien? dat filmpje is in z'n geheel totaal niet duidelijk
Op vrijdag 26 september 2003 03:34 schreef Dipstaart het volgende:
edit: hij is doodgeschoten door de chauffeur en zijn bijrijder...overduidelijk te zien !!!
wie is die vent achterop? iemand van de beveiliging?
en waar staat de moordenaar ergens?
quote:mja tis wat , die aliens
Op vrijdag 26 september 2003 03:57 schreef watkanikwel het volgende:
lol @ die bronIk herinner u er allen aan dat de Joden van Europa gehoorzaam naar de ovens liepen, na gewaarschuwd te zijn, de hele tijd gelovend dat de feiten onmogelijk waar konden zijn. Toen de buitenwereld verteld werd over de holocaust die in Hitlers Europa plaats vond werd het niet geloofd. Ik verklaar hier en nu dat Hitler door deze zelfde aliens gemanipuleerd werd.
quote:Volgens mij probeert dibstaart met jouw pacman te spelen.
Op vrijdag 26 september 2003 04:12 schreef Wisp het volgende:[..]
duidelijk te zien? dat filmpje is in z'n geheel totaal niet duidelijk
wie is die vent achterop? iemand van de beveiliging?
en waar staat de moordenaar ergens?
quote:Delen frame voor frame is veel gezegd. Er staan helaas maar enkele frames op.
Op vrijdag 26 september 2003 02:44 schreef Acquiesce het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat de bestuurder op Kennedy schoot, nooit gezien op films of foto's, nooit ergens gelezen, tot nu toe. Ik geloof er ook niets van.Deze pagina is misschien nog nuttig, hier zie je delen van de Zapruderfilm frame voor frame: http://www.connectpeople.com/JFK-Zapruder.html
't Was laat vannacht. Eigenlijk hoort de titel van dit topic 'Filmpje van de moord OP Kennedy' te zijn.
is wel groot ...+/- 40 Mb.....zal eens kijken of ik hem kleiner kan krijgen zonder te veel detail verlies of generering van compressie artifacts
seriewoordenaar geef mij maar een e-mail adres en ik zal je wel ff een ftp acces acount mailen !
oh ja...zie je de schrik van jacky..want zij begrijpt dat het hun eigen geheime dienst is.....een goed reden om bij onassis te schuilen (onasis=illuminatie)
[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 26-09-2003 11:29]
quote:dus ze hebben 'm voor niks vermoord !!?
Open voor dingen staan, ok...
Maar wie ook maar iets van die hele Bill Cooper crap gelooft moet zich toch echts eens laten nakijken imho.
quote:Je zou me heel blij maken met die film. Mijn emailadres is jurgen@simplesteps.nl.
Op vrijdag 26 september 2003 11:22 schreef merlin693 het volgende:
ja ik heb 'm...ik heb 'm van de documantaire "The killing of America" waar ze de ongesneden film gebruiken ..dit houd in dat de chaufeur nog wel te zien isis wel groot ...+/- 40 Mb.....zal eens kijken of ik hem kleiner kan krijgen zonder te veel detail verlies of generering van compressie artifacts
seriewoordenaar geef mij maar een e-mail adres en ik zal je wel ff een ftp acces acount mailen !
oh ja...zie je de schrik van jacky..want zij begrijpt dat het hun eigen geheime dienst is.....een goed reden om bij onassis te schuilen (onasis=illuminatie)
ik zit nu trouwens te denken om naar die originele video band op te halen en op niuew te digitaliseren...heb net wat betere apparatuur daarvoor
het eerste stukje zal er vandaag nog aankomen !!
jasper
quote:U is geweldig. Ik heb vandaag en morgen een behoorlijk drukke dag, dus doe maar rustig.
Op vrijdag 26 september 2003 12:05 schreef merlin693 het volgende:
moet ff de schijf opzoeken..ik zit nu trouwens te denken om naar die originele video band op te halen en op niuew te digitaliseren...heb net wat betere apparatuur daarvoor
het eerste stukje zal er vandaag nog aankomen !!
jasper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |