abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13530503
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:23 schreef elcastel het volgende:
92% van de Palestijnse kinderen is getraumatiseerd hoor ik net op het journaal, weet iemand hier meer van ?
Ja, maar wat doen ze dan allemaal op straat stenen te gooien naar soldaten en tanks?
Wars are, of course, as a rule to be avoided; but they are far better than certain kinds of peace. [url=http://www.israel-wat.com/parent_eng.htm]Israel/Arab conflict De Waarheid![/url]
  Moderator maandag 29 september 2003 @ 21:20:58 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13530599
die tanks zie je ook wel vanuit je woonkamer als je zit te eten en over het geluid wat die dingen maken zal ik het ook maar niet hebben.
maar goed, ik zeg nog steeds 'wat moet, dat moet'

Dit kun je Hamas en co. net zozeer aanrekenen.

wel iets om over na te denken iig lijkt me

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 30 september 2003 @ 01:01:49 #78
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13536181
Kinderen zijn altijd het slachtoffer. Dit is spijtig, maar helaas worden basisschool-leerlingen al onderwezen in het anti-semitisme.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13537168
quote:
Op maandag 29 september 2003 21:20 schreef sp3c het volgende:
Dit kun je Hamas en co. net zozeer aanrekenen.
Ik vind ze er beide debet aan, maar goed als dit het perspectief is voor de komende jaren, dan zit er een veelbelovende generatie aan te komen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_13543554
12 to 15 years behind bars for Bat Ayin terror cell members

Three members of the so-called Bat Ayin Jewish
terror cell who were convicted earlier this month
of attempted murder were handed sentences Tuesday
ranging from 12 to 15 years in prison.

The Jerusalem District Court
sentenced Shlomo Zeliger Dvir
and Ofer Gamliel to 15 years
each, while a third man, Yarden
Morag, was handed a reduced
12-year term because he
cooperated with investigators.

The three, all residents of the
West Bank settlement of BatAyin, had been convicted of trying to set off abomb near a girls' school in the East Jerusalem
neighborhood of A-Tur and illegal weapons
possession.

Their defense attorney complained about the
sentence, saying that Arab would-be suicide
bombers are given lighter sentences than his
clients.

Hier zou de PA iets van kunnen leren

Wars are, of course, as a rule to be avoided; but they are far better than certain kinds of peace. [url=http://www.israel-wat.com/parent_eng.htm]Israel/Arab conflict De Waarheid![/url]
pi_13543557
-

[Dit bericht is gewijzigd door GoldaM op 30-09-2003 13:34]

pi_13570390
JERUSALEM (Reuters) - Israel's government approved the next stage of its vast security barrier in the West Bank on Wednesday, despite international criticism that it cuts deep into Palestinian territory and undermines peace moves.
Political sources said the cabinet had decided to press on with construction of what it calls a security fence to keep out suicide bombers, but that it had opted for now to leave a gap at one point under U.S. pressure.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:15:19 #83
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_13580200
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:59 schreef Koos Voos het volgende:
-knip-
Ja, tot ver over de Israelische grens. En tot groot ongenoegen van de VN en de VS, maar actie ertegen, ho maar ...
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_13584928
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:59 schreef Koos Voos het volgende:
JERUSALEM (Reuters) - Israel's government approved the next stage of its vast security barrier in the West Bank on Wednesday, despite international criticism that it cuts deep into Palestinian territory and undermines peace moves.
Political sources said the cabinet had decided to press on with construction of what it calls a security fence to keep out suicide bombers, but that it had opted for now to leave a gap at one point under U.S. pressure.
Ik had het vandaag in NRC gelezen, en zich maar afvragen wanneer de Palestijnen ophouden met aanslagen

Kut Israeliers!!

X
pi_13604328
quote:
Jeruzalem Israël heeft plannen ontvouwd om 600 nieuwe huizen te bouwen in joodse nederzettingen op Palestijns grondgebied. Dat lijkt in strijd met het vredesplan, de routekaart naar vrede.

De palestijnen veroordelen het plan. De aankondiging komt een dag nadat Israël had besloten de muur lands Palestijnse gebieden uit te breiden. Een Palestijns lid van het kabinet zei dat Israël "de routekaart om zeep heeft gebacht".

Israël wil op de Westelijke Jordaanoever 3 nederzettingen uitbreiden. Volgens een woordvoerder is dat nodig vanwege de "natuurlijke groei". Er wonen zo'n kwart miljoen Israëliërs in nederzettingen.

Teletekst.

Ik kan er alleen maar aan toevoegen dat Israël de muur niet bouwt langs Palestijnse gebieden, maar door Palestijnse gebieden.

donderdag 2 oktober 2003 @ 19:22:03 #86
262 Re
Kiss & Swallow
pi_13604777
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 19:06 schreef elcastel het volgende:

[..]

Teletekst.

Ik kan er alleen maar aan toevoegen dat Israël de muur niet bouwt langs Palestijnse gebieden, maar door Palestijnse gebieden.

Investering van 1.5 Miljard $$, om aanslagen te voorkomen. Ik denk dat er geen zelfmoordcommando minder zich naar Allah laat knallen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_13606988
quote:

Teletekst.

De vraag is nu meer : waar is de felle kritiek van de VS, de EU en de VN op dit plan nu Israel de afspraken van de roadmap hiermee torpedeert. De dreigementen voor stopzetten van leningen en boycotten bv.

Israel zou een maandje of 2 terug nog beginnen met ontmanteling van nederzettingen. Nu het gehele proces weer gestagneerd is gaat men maar weer bijbouwen, en provoceert men weer een eind weg met berlijnse taferelen door die muurbouw.

Terwijl de VS niet wist hoe snel men zich moest bemoeien met palestijnse Kabinetsperikelen rondom Qurei en Abbas, lijkt de gedoogpolitiek richting Israel nu weer als vanouds te continueren. Ik wist trouwens niet dat een als orthodox Jood verklede opblaas-Hammasser zich laat tegenhouden door een muurtje. Categorie "over de balk".

Kollosale Anus Klontering.
pi_13608250
quote:

[..]

Teletekst.

Uitbreiding van nederzettingen is idd olie op het vuur gooien.Maar ja, Sharon en zijn partij Likud hebben nooit de intentie gehad om die te ontmantelen.Het zou ook politieke zelfmoord zijn.
pi_13610423
Snelrecht op z'n Palestijns:
quote:
MASKED Palestinian gunmen from the Al-Aqsa Martyrs Brigades shot dead a "collaborator" in his hospital bed in the West Bank overnight, medical sources said.

A commando of militants from the radical Fatah offshoot stormed Ramallah hospital and killed 25-year-old Nasser Sabet Qalashwa, the sources said.

In an anonymous phone call to AFP, members of the group said Qalashwa was responsible for the deaths in Israeli army raids of several senior militant leaders from all factions.

Qalashwa had been shot and wounded by masked men in the northern West Bank city of Jenin earlier this week, and was transferred to Ramallah hospital two days ago.

http://www.news.com.au/common/story_page/0,4057,7436225%255E1702,00.html

Stel je voor dat het een Israelische liquidatie in een ziekenhuis was geweest, dan waren we al bij topic #39 geweest.

donderdag 2 oktober 2003 @ 23:03:08 #90
69728 Likud_NL
America: WAKE UP!!!
pi_13610643
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:34 schreef schatje het volgende:

[..]

Uitbreiding van nederzettingen is idd olie op het vuur gooien.Maar ja, Sharon en zijn partij Likud hebben nooit de intentie gehad om die te ontmantelen.Het zou ook politieke zelfmoord zijn.

Gelukkig maar. Die nederzettingen zijn broodnodig, dat ziet de doorsneel Israeli ook wel in gelukkig!
We must secure...
  donderdag 2 oktober 2003 @ 23:03:28 #91
69728 Likud_NL
America: WAKE UP!!!
pi_13610655
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:55 schreef CeeJee het volgende:
Snelrecht op z'n Palestijns:
[..]

http://www.news.com.au/common/story_page/0,4057,7436225%255E1702,00.html

Stel je voor dat het een Israelische liquidatie in een ziekenhuis was geweest, dan waren we al bij topic #39 geweest.

Exact. De hypocrisie druipt er vanaf.

We must secure...
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 06:54:57 #92
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_13614420
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:03 schreef Likud_NL het volgende:
Gelukkig maar. Die nederzettingen zijn broodnodig, dat ziet de doorsneel Israeli ook wel in gelukkig!
Gelukkig ziet de extremistische Palestijn in dat er nog maar 1 optie rest, zelfmoordaanslagen . Tjonge jonge wat een kul redenatie, broodnodig ?? Leg uit, of doe misschien ook maar gewoon niet.
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:34 schreef schatje het volgende:
Dat is duidelijk ja, en triest tegelijk, kennelijk zijn alle ogen op Arafat gericht, maar dit soort dingen vergeet men in mijn ogen toch iets te vaak en iets te selectief. Er valt die Palestijnen zat te verwijten, maar Israël weet hoe ze aanslagen moeten uitlokken ... Ik vraag me dan ook echt af, of Israël zelf wel vrede wil (ik heb het nu dus niet over het volk).
pi_13616909
quote:

[..]

pi_13617958
niet doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 03-10-2003 18:59]

Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 17:47:55 #95
69042 GoldaM
Meir dus he
pi_13627809
Mutant01
ik vind jou maar een ziek mannetje
pi_13628813
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:47 schreef GoldaM het volgende:
Mutant01
pi_13629002
-edit-
Ga eens buitenspelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 03-10-2003 18:58]

Leve de Republiek!
pi_13629696
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 17:47 schreef GoldaM het volgende:
Mutant01
Ach natuurlijk, want moslim mag wel!
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator vrijdag 3 oktober 2003 @ 20:04:31 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13630955
quote:

[..]

niet helemaal waar

de doorsnee Israeli is tegen uitbreiding van de nederzettingen
de Israeli defense forces zijn er ook tegen (niet te verdedigen), kost alleen maar geld en bloed en levert nagenoeg nix op.

waarom Sharon zich er zo als een dolle hond in vastbijt is mij een raadsel ik dacht dat hij een militair was ...

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_13631082
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarom Sharon zich er zo als een dolle hond in vastbijt is mij een raadsel

omdat hij zeer waarschijnlijk ook andere belangen heeft en het ook gedeeltelijk moet hebben van de steun van ultra-rechts / kolonisten en bij de premierschapverkiezingen ook van shas aanhangers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')