abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2003 @ 11:10:04 #76
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_13566157
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 09:13 schreef yvonne het volgende:

Jij doet zeker aan sport
Wat me wel opvalt is dat we wel heeeeeeeeele moeilijke onderwerpen kiezen, als ik de gemiddelde fotowedstrijden in bladen ed eens bekijk zijn die een stuk simpeler hoor

idd....zou wat mij betreft beter zijn om een onderwerp te nemen waar je veel kanten mee op kan....waar je echt creatief mee kan zijn...sport spreekt me wat dat betreft totaal niet aan...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_13566409
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
idd....zou wat mij betreft beter zijn om een onderwerp te nemen waar je veel kanten mee op kan....waar je echt creatief mee kan zijn...sport spreekt me wat dat betreft totaal niet aan...
Niet elk onderwerp hoeft je aan te spreken. Niet iedereen kan het elke maand naar zijn zin gemaakt worden.
En daarnaast, iets wat je niet aanspreekt, kan wel een leuke (persoonlijke) uitdaging worden. Tijd voor iets nieuws...
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
  woensdag 1 oktober 2003 @ 11:38:06 #78
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_13566844
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:20 schreef bakkerl het volgende:
Niet elk onderwerp hoeft je aan te spreken. Niet iedereen kan het elke maand naar zijn zin gemaakt worden.
En daarnaast, iets wat je niet aanspreekt, kan wel een leuke (persoonlijke) uitdaging worden. Tijd voor iets nieuws...
het enige wat ik daarmee wil zeggen is dat je bij een onderwerp als 'sport' allemaal foto's krijgt met....sport, dus....

bij onderwerpen als 'verval' of 'water' die we ook gehad hebben kon je redelijk wat kanten op en zag je nog eens verassende foto's

't is niet dat ik geen sportfoto zou willen maken, maar ik heb gewoon niet het idee dat het al te interessante plaatjes oplevert...

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_13567827
Is het een idee om de winnaar van de fotowedstrijd het volgende onderwerp te laten kiezen.
Of om de 3 users met de beste inzendingen, ieder een onderwerp laten opgeven (totaal 3 verschillende), deze in een poll plaatsen en de rest mag dan stemmen.
In het brainstormtopic kun je altijd je suggesties blijven plaatsen, maar op deze manier kun je een bepaalde structuur voor de onderwerpkeuze maken...
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:47:22 #80
68711 CdFMarshall
What goes around...
pi_13568365
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:20 schreef melonovy het volgende:

Of om de 3 users met de beste inzendingen, ieder een onderwerp laten opgeven (totaal 3 verschillende), deze in een poll plaatsen en de rest mag dan stemmen.
In het brainstormtopic kun je altijd je suggesties blijven plaatsen, maar op deze manier kun je een bepaalde structuur voor de onderwerpkeuze maken...

HEEL GOED IDEE!!! Moet er wel elke maand een poll gemaakt worden... Maar dit is denk ik de oplossing...

Overigens stem ik nog steeds voor industrie

Zodra wij geloven dat de aarde plat is, staan we zelf op het randje...
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:57:13 #81
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_13568582
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:20 schreef melonovy het volgende:
Is het een idee om de winnaar van de fotowedstrijd het volgende onderwerp te laten kiezen.
Ah, dat vind ik een leuk idee! Maar dan wel met de beste 3 users, en die in een polletje. (zo blijft het toch nog een beetje leuk voor de rest )
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_13571085
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 17:06 schreef portier het volgende:

[..]

.
Zal wel aardig wat uit archieven worden geput bij zo'n onderwerp denk ik .

Ja, maar dat kan bij bijvoorbeeld industrie net zo goed lijkt me dan.. Bovendien, een mooie sportfoto heb je niet zomaar. Een plaatje van een voetbalteam dat poseert bijvoorbeeld zal al niet veel punten scoren in de wedstrijd, de uitdaging is dan juist om er iets aparts mee te doen..

Maar goed, ik wacht op de poll

The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_13571112
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het enige wat ik daarmee wil zeggen is dat je bij een onderwerp als 'sport' allemaal foto's krijgt met....sport, dus....

bij onderwerpen als 'verval' of 'water' die we ook gehad hebben kon je redelijk wat kanten op en zag je nog eens verassende foto's

't is niet dat ik geen sportfoto zou willen maken, maar ik heb gewoon niet het idee dat het al te interessante plaatjes oplevert...

Het is dan juist de kunst om wél een interessant plaatje te maken.. Erg goed te doen lijkt me (met een beetje creativiteit) maar niet supermakklijk...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 14:30:50 #84
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_13571169
Opzich vind ik dat idee van melonovy echt heel goed.. Maar daardoor zullen mensen zoals ik (die lang niet zo goed kunnen fotograferen als de rest) dus nooit een onderwerp mogen kiezen.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 14:42:04 #85
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_13571468
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Opzich vind ik dat idee van melonovy echt heel goed.. Maar daardoor zullen mensen zoals ik (die lang niet zo goed kunnen fotograferen als de rest) dus nooit een onderwerp mogen kiezen.
Neejoh, iedereen maakt toch kans om te winnen? (ik ben ook bij 0 begonnen ) Het idee om de beste 3 users een onderwerp te laten kiezen, en daar een polletje van te maken kan dan toch wel? Dan zijn de andere users ook 'actief' bezig met het kiezen van een onderwerp.
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  woensdag 1 oktober 2003 @ 15:02:44 #86
68711 CdFMarshall
What goes around...
pi_13572036
en doordat de onderwerpen origineel moeten blijven kunnen de winnaars niet blijven verzinnen en is het brainstormtopic de uitlaat voor de niet-winnaars om ideeen aan te dragen...
  woensdag 1 oktober 2003 @ 15:08:33 #87
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_13572172
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:02 schreef CdFMarshall het volgende:
en doordat de onderwerpen origineel moeten blijven kunnen de winnaars niet blijven verzinnen en is het brainstormtopic de uitlaat voor de niet-winnaars om ideeen aan te dragen...
Precies, ik vind het een superidee! (Nu nog even de aandacht van Smartie182 en Re zien te krijgen...)

Er moet gewoon een knoop worden doorgehakt en een polletje aangemaakt worden, want anders zitten we 31 oktober nog te tobben over een onderwerp

Als het hele 'de 3 winnaars kiezen een onderwerp en dat word een pol'-idee doorgaat, dan denk ik dat van mijn kant Macro's misschien wel een leuk onderwerp is. De meeste camera's hebben tegenwoordig een macro-functie, en ook zonder kan je best leuke foto's maken. Of sluit ik dan toch teveel mensen uit?

pi_13572226
De eer om een onderwerp aan te dragen is ook een leuke bijkomstigheid voor de winnaar, naast de maandelijkse roem...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_13572282
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:08 schreef Offy het volgende:

Als het hele 'de 3 winnaars kiezen een onderwerp en dat word een pol'-idee doorgaat, dan denk ik dat van mijn kant Macro's misschien wel een leuk onderwerp is. De meeste camera's hebben tegenwoordig een macro-functie, en ook zonder kan je best leuke foto's maken. Of sluit ik dan toch teveel mensen uit?

Als jij graag Macro als onderwerp wil, geef jij dat toch op, in een poll zul je wel ontdekken of meer mensen daar interesse in hebben...
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 1 oktober 2003 @ 16:12:30 #90
68711 CdFMarshall
What goes around...
pi_13573935
Macro of makro? Ik weet namelijk niet hoeveel leuke foto's er in de Makro te maken zijn
  woensdag 1 oktober 2003 @ 16:13:09 #91
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13573950
Is het heel vreemd als ik Macro's geen onderwerp vind? Onderwerp gaat toch om wat er op de foto staat, niet om hoe de foto gemaakt is?
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13574003
Ik ben voor Herfst

je kan nu zulke mooie foto's maken

Doei.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 16:43:25 #93
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_13574887
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 16:13 schreef Dagobert het volgende:
Is het heel vreemd als ik Macro's geen onderwerp vind? Onderwerp gaat toch om wat er op de foto staat, niet om hoe de foto gemaakt is?
Klopt, maar misschien is het ook wel leuk om een keertje ipv te zeggen wat er op moet staan, te bepalen hoe de foto gemaakt moet worden.

Njah, ik kan ook wel 'insecten' of 'bloemen' zeggen, maar zo hebben we misschien wat meer variatie? Macro's kun je op ontzettend verschillende manier maken, maar toch blijft het 1 groep...(zeg maar )

woensdag 1 oktober 2003 @ 17:11:49 #94
59483 PeanutDaan
'zik - (AstraSat)
pi_13575729
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 08:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sluit je dan niet een heleboel mensen uit?
Net als bijv bij nacht en avond fotografie?

wie dan ?
dus persoonlijk vindt ik van niet...
Digital Emotions | "ik wil ook op de foto!!!"
  woensdag 1 oktober 2003 @ 17:14:34 #95
59483 PeanutDaan
'zik - (AstraSat)
pi_13575812
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:42 schreef Offy het volgende:

[..]
Het idee om de beste 3 users een onderwerp te laten kiezen, en daar een polletje van te maken kan dan toch wel? .

Opzich ook niet verkeerd ... blijft het democratisch, tóch !
Digital Emotions | "ik wil ook op de foto!!!"
  woensdag 1 oktober 2003 @ 17:30:09 #96
262 Re
Kiss & Swallow
pi_13576323
in reactie op offy...

ik wil sport als onderwerp

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 oktober 2003 @ 18:42:00 #97
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_13577921
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 08:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sluit je dan niet een heleboel mensen uit?
Net als bijv bij nacht en avond fotografie?

Zie mijn post
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 08:56 schreef Menyo het volgende:

[..]

Het is inmiddels ochtend

Jaja, crew was even in conclaaf, ik gooi er binnen 10 minuten een poll uit.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  Admin woensdag 1 oktober 2003 @ 19:14:48 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13578678
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:11 schreef PeanutDaan het volgende:

[..]

wie dan ?
dus persoonlijk vindt ik van niet...

Een heleboel mensen dus
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 1 oktober 2003 @ 19:15:22 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13578704
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:30 schreef Re het volgende:
in reactie op offy...

ik wil sport als onderwerp

, jij doet zeker ook aan sport
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:20:54 #100
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_13578856
Nou vooruit, iets meer dan 10 minuten . Maar de poll voor het onderwerp staat er (http://forum.fok.nl/showtopic.php/396686/1/25)! Over enkele ogenblikken zal het Centrale topic ook verschijnen.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')