quote:idd....zou wat mij betreft beter zijn om een onderwerp te nemen waar je veel kanten mee op kan....waar je echt creatief mee kan zijn...sport spreekt me wat dat betreft totaal niet aan...
Op woensdag 1 oktober 2003 09:13 schreef yvonne het volgende:Jij doet zeker aan sport
![]()
Wat me wel opvalt is dat we wel heeeeeeeeele moeilijke onderwerpen kiezen, als ik de gemiddelde fotowedstrijden in bladen ed eens bekijk zijn die een stuk simpeler hoor
quote:Niet elk onderwerp hoeft je aan te spreken. Niet iedereen kan het elke maand naar zijn zin gemaakt worden.
Op woensdag 1 oktober 2003 11:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
idd....zou wat mij betreft beter zijn om een onderwerp te nemen waar je veel kanten mee op kan....waar je echt creatief mee kan zijn...sport spreekt me wat dat betreft totaal niet aan...
quote:het enige wat ik daarmee wil zeggen is dat je bij een onderwerp als 'sport' allemaal foto's krijgt met....sport, dus....
Op woensdag 1 oktober 2003 11:20 schreef bakkerl het volgende:
Niet elk onderwerp hoeft je aan te spreken. Niet iedereen kan het elke maand naar zijn zin gemaakt worden.
En daarnaast, iets wat je niet aanspreekt, kan wel een leuke (persoonlijke) uitdaging worden. Tijd voor iets nieuws...
bij onderwerpen als 'verval' of 'water' die we ook gehad hebben kon je redelijk wat kanten op en zag je nog eens verassende foto's
't is niet dat ik geen sportfoto zou willen maken, maar ik heb gewoon niet het idee dat het al te interessante plaatjes oplevert...
quote:HEEL GOED IDEE!!! Moet er wel elke maand een poll gemaakt worden... Maar dit is denk ik de oplossing...
Op woensdag 1 oktober 2003 12:20 schreef melonovy het volgende:Of om de 3 users met de beste inzendingen, ieder een onderwerp laten opgeven (totaal 3 verschillende), deze in een poll plaatsen en de rest mag dan stemmen.
In het brainstormtopic kun je altijd je suggesties blijven plaatsen, maar op deze manier kun je een bepaalde structuur voor de onderwerpkeuze maken...
Overigens stem ik nog steeds voor industrie
quote:Ah, dat vind ik een leuk idee!
Op woensdag 1 oktober 2003 12:20 schreef melonovy het volgende:
Is het een idee om de winnaar van de fotowedstrijd het volgende onderwerp te laten kiezen.
Of om de 3 users met de beste inzendingen, ieder een onderwerp laten opgeven (totaal 3 verschillende), deze in een poll plaatsen en de rest mag dan stemmen.
In het brainstormtopic kun je altijd je suggesties blijven plaatsen, maar op deze manier kun je een bepaalde structuur voor de onderwerpkeuze maken...
quote:Ja, maar dat kan bij bijvoorbeeld industrie net zo goed lijkt me dan.. Bovendien, een mooie sportfoto heb je niet zomaar. Een plaatje van een voetbalteam dat poseert bijvoorbeeld zal al niet veel punten scoren in de wedstrijd, de uitdaging is dan juist om er iets aparts mee te doen..
Op dinsdag 30 september 2003 17:06 schreef portier het volgende:[..]
.
Zal wel aardig wat uit archieven worden geput bij zo'n onderwerp denk ik.
Maar goed, ik wacht op de poll
quote:Het is dan juist de kunst om wél een interessant plaatje te maken.. Erg goed te doen lijkt me (met een beetje creativiteit) maar niet supermakklijk...
Op woensdag 1 oktober 2003 11:38 schreef Abbadon het volgende:[..]
het enige wat ik daarmee wil zeggen is dat je bij een onderwerp als 'sport' allemaal foto's krijgt met....sport, dus....
bij onderwerpen als 'verval' of 'water' die we ook gehad hebben kon je redelijk wat kanten op en zag je nog eens verassende foto's
't is niet dat ik geen sportfoto zou willen maken, maar ik heb gewoon niet het idee dat het al te interessante plaatjes oplevert...
quote:Neejoh, iedereen maakt toch kans om te winnen? (ik ben ook bij 0 begonnen
Op woensdag 1 oktober 2003 14:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Opzich vind ik dat idee van melonovy echt heel goed.. Maar daardoor zullen mensen zoals ik (die lang niet zo goed kunnen fotograferen als de rest) dus nooit een onderwerp mogen kiezen.
quote:Precies, ik vind het een superidee! (Nu nog even de aandacht van Smartie182 en Re zien te krijgen...)
Op woensdag 1 oktober 2003 15:02 schreef CdFMarshall het volgende:
en doordat de onderwerpen origineel moeten blijven kunnen de winnaars niet blijven verzinnen en is het brainstormtopic de uitlaat voor de niet-winnaars om ideeen aan te dragen...
Er moet gewoon een knoop worden doorgehakt en een polletje aangemaakt worden, want anders zitten we 31 oktober nog te tobben over een onderwerp
Als het hele 'de 3 winnaars kiezen een onderwerp en dat word een pol'-idee doorgaat, dan denk ik dat van mijn kant Macro's misschien wel een leuk onderwerp is. De meeste camera's hebben tegenwoordig een macro-functie, en ook zonder kan je best leuke foto's maken. Of sluit ik dan toch teveel mensen uit?
quote:Als jij graag Macro als onderwerp wil, geef jij dat toch op, in een poll zul je wel ontdekken of meer mensen daar interesse in hebben...
Op woensdag 1 oktober 2003 15:08 schreef Offy het volgende:Als het hele 'de 3 winnaars kiezen een onderwerp en dat word een pol'-idee doorgaat, dan denk ik dat van mijn kant Macro's misschien wel een leuk onderwerp is. De meeste camera's hebben tegenwoordig een macro-functie, en ook zonder kan je best leuke foto's maken. Of sluit ik dan toch teveel mensen uit?
quote:Klopt, maar misschien is het ook wel leuk om een keertje ipv te zeggen wat er op moet staan, te bepalen hoe de foto gemaakt moet worden.
Op woensdag 1 oktober 2003 16:13 schreef Dagobert het volgende:
Is het heel vreemd als ik Macro's geen onderwerp vind? Onderwerp gaat toch om wat er op de foto staat, niet om hoe de foto gemaakt is?
Njah, ik kan ook wel 'insecten' of 'bloemen' zeggen, maar zo hebben we misschien wat meer variatie? Macro's kun je op ontzettend verschillende manier maken, maar toch blijft het 1 groep...(zeg maar )
quote:wie dan ?
Op woensdag 1 oktober 2003 08:53 schreef yvonne het volgende:[..]
Sluit je dan niet een heleboel mensen uit?
Net als bijv bij nacht en avond fotografie?
quote:Opzich ook niet verkeerd ... blijft het democratisch, tóch !
Op woensdag 1 oktober 2003 14:42 schreef Offy het volgende:[..]
Het idee om de beste 3 users een onderwerp te laten kiezen, en daar een polletje van te maken kan dan toch wel? .
quote:Zie mijn post
Op woensdag 1 oktober 2003 08:53 schreef yvonne het volgende:[..]
Sluit je dan niet een heleboel mensen uit?
Net als bijv bij nacht en avond fotografie?
quote:Jaja, crew was even in conclaaf, ik gooi er binnen 10 minuten een poll uit.
Op woensdag 1 oktober 2003 08:56 schreef Menyo het volgende:[..]
Het is inmiddels ochtend
![]()
![]()
quote:Een heleboel mensen dus
Op woensdag 1 oktober 2003 17:11 schreef PeanutDaan het volgende:[..]
wie dan ?
dus persoonlijk vindt ik van niet...
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:30 schreef Re het volgende:
in reactie op offy...ik wil sport als onderwerp
|