Het meeste ranzige kut hip-hop nummer (nog erger dan 2pac moet je nagaan) en de meest irritante clip (vooral door de combinatie met de muziek)
Lil Bow Wow....
Geen wonder dat je zo makkelijk aan geweren kan komen in Amerika....
quote:Zijn waarschijnlijk opgeheven,
Op 06 april 2001 19:02 schreef Zanderrr het volgende:
Bestaat Kris Kross eigenlijk nog?
wegens te veel baard in de keel.
quote:Hehehe, het lot van elke kinderster (behalve Michael Jackson, maar die klonk ook beter toen 'ie 10 was, imo).
Op 06 april 2001 19:06 schreef tong80 het volgende:
te veel baard in de keel.
Inmiddels zit 'ie in de bak geloof ik... Zo kan het dus ook.
That's it, I'm moving outta here!
quote:in fred dursts' geval HEEL erg diep..
Op 07 april 2001 14:13 schreef Noodles het volgende:
Het ergste is nog wel Fred Durst die in die clip meespeelt... Hoe diep kun je zinken zeg
Maar ik vind dat Bow Wow plaatje wel goed geproduceerd, en ik heb liever 'n klein rappertje met kapsones dan 'n halfzachte Backstreet Clone in wording.. maar om dat mannetje nou 'Where ma dogz at...?' te laten zingen??... bwhaha..
quote:door een drive-by shooting?
Op 07 april 2001 15:49 schreef speknek het volgende:
Die kut peuter moet sterven!!!!!!!
quote:Op een trap wagentje!
Op 07 april 2001 16:22 schreef Herald het volgende:
door een drive-by shooting?
Heintje, Danny de Munck, Jantje Smit, Little Jimmy Osmond etc.
quote:ten eerste je moet gewoon niet fokken met 2pac want die vent is gewoon een fokking legende en je moet hem niet gaan dissen omdat je gewoon niet van rap houd...(nee aub geen grote 2pac discussies weer)
Op 06 april 2001 18:02 schreef RemCow het volgende:
Het meeste ranzige kut hip-hop nummer (nog erger dan 2pac moet je nagaan) en de meest irritante clip (vooral door de combinatie met de muziek)
ten tweede een beetej respect voor dat kleine mannetje want dat ventje werd al ontdekt door BIG snoop dogg toen hij 6 was en kon toen al op 13 verschillende manieren rappen wat veel van de huideige rappers nu nog niet kunnen... ok het liedje is wel wat kinderachtig en shit maar die gast komt er wel... dus???? leg je piel in een lus...
quote:kleine aap??? is dat racistisch bedoelt of hoe zit het? en trouwens over kriss kross... die knakker die achter Lil' Bow Wow zit (Jermaine Dupri, met dat irri 'blin bling money ain't a thing' stukje) was ook de man die Kriss Kross heeft groot gemaakt... toeval? nou neeuuuhhh...
Op 07 april 2001 11:35 schreef Oosthoek het volgende:
D'r is maar 1 reden waarom die kleine aap ooit een single heeft gemaakt, en die rotkop kennen we allemaal
quote:Ik had liever dat hij ze een kopje kleiner had gemaakt.
Op 08 april 2001 23:24 schreef Buddha_Monk het volgende:
...de man die Kriss Kross heeft groot gemaakt... toeval?
quote:Al kan hij op 1000 verschillende manieren rappen en dan ook nog tegelijk in een hond veranderen het liedje is en blijft kinderachtig en is totaal niet goed. Ik denk niet dat dat ettertje er komt. Over een jaar kent niemand hem meer... Bow Wow Wie?
Op 08 april 2001 23:20 schreef Buddha_Monk het volgende:
ten tweede een beetej respect voor dat kleine mannetje want dat ventje werd al ontdekt door BIG snoop dogg toen hij 6 was en kon toen al op 13 verschillende manieren rappen wat veel van de huideige rappers nu nog niet kunnen... ok het liedje is wel wat kinderachtig en shit maar die gast komt er wel... dus???? leg je piel in een lus...
quote:Het is Snoop's neeffie heb ik begrepen vandaar... en tja meneer Durst is in elke hip hop clip te vinden dus waarom niet in deze? Als ik die kleuter wegdenk vindt ik de beats en de muziek wel lekker catchy klinken... ik wordt er wel vrolijk van.
Op 07 april 2001 14:15 schreef Arcee het volgende:
Jaaaaaaa! Mee eens. Ik had 't topic zelf ook al 'es willen maken. Ik vind het ook helemaal nix. Zo'n kereltje dat een beetje staat te bow wow wow yippie yo yippie ya-en. Snoop Doggy Dogg deed dat véél beter met het retelekkere What's My Name. Opzouten met dat kleine modderfokkertje.
quote:ben ik go@#%@#%@##% nog lang niet van dat ventje af!
Op 08 april 2001 23:20 schreef Buddha_Monk het volgende:ok het liedje is wel wat kinderachtig en shit maar die gast komt er wel... dus????
En respect... MY ASS! Omdat hij ontdekt is door zijn oompie toen hij 6 was? Heel leuk dat ze toen kennis hadden gemaakt.
Het enige respect wat ik voor em heb is dat hij het nummer durfde uit te brengen.
quote:Heb je toen ook je broek achterstevoren aangetrokken?
Op 09 april 2001 13:57 schreef zodiakk het volgende:
Vond KrisKross wel leuk vroger..maar toen was ik ook 10 ofzo...ik wist toen nog niet beter.
quote:haha inderdaad
Op 09 april 2001 16:26 schreef Smike het volgende:
Heb je toen ook je broek achterstevoren aangetrokken?
quote:"Talking all these rumours..." excuseer m'n kuddegedrag, dacht goed geinformeerd te zijn...
Op 09 april 2001 16:23 schreef Buddha_Monk het volgende:
hoe komen jullie er verdomme bij dat Bow Wow het neefje van Snoop is? dat is gewoon vette bullshit.... hij si ontdekt door snoop maar dat betekent niet gelijk dat het zijn neefje is... damn man...
quote:Inderdaad ja, ik heb het zelf nooit gedaan maar ik vond dat best grappig toen! En je had van die mensen die dat nog best lang hebben volgehouden!
Op 09 april 2001 16:30 schreef Buddha_Monk het volgende:
haha inderdaadhaha ikke wel
die lui hadden toch alles achterstevoren aan? haha
quote:I want candy!
Op 09 april 2001 16:36 schreef links234 het volgende:
Wat is trouwens jullie mening over Big Bow Wow Wow?
"I play'd y'all, suckaaaaaaaaaaaas"
quote:
Op 09 april 2001 16:51 schreef Doc het volgende:
En toen haalde Snoop Doggy Dogg zijn hand uit de aars van deze buikspreek pop Lil Bow Wow genaamd:"I play'd y'all, suckaaaaaaaaaaaas"
quote:Silent Bob is kewl
Op 09 april 2001 17:07 schreef links234 het volgende:
Silent Bob stole the schematics from some foolish carpenter and found a weakness just like the fucking Death Star. You knock this crossbeam out and, bickedy bam, the whole stage comes crashing down.
quote:Hmmm, je bent bij deze genomineerd voor 'meeste hiphop-slang clichés in 1 post'
Op 08 april 2001 23:20 schreef Buddha_Monk het volgende:
ten eerste je moet gewoon niet fokken met 2pac want die vent is gewoon een fokking legende en je moet hem niet gaan dissen omdat je gewoon niet van rap houd...(nee aub geen grote 2pac discussies weer)ten tweede een beetej respect voor dat kleine mannetje want dat ventje werd al ontdekt door BIG snoop dogg toen hij 6 was en kon toen al op 13 verschillende manieren rappen wat veel van de huideige rappers nu nog niet kunnen... ok het liedje is wel wat kinderachtig en shit maar die gast komt er wel... dus???? leg je piel in een lus...
Zal wel dat "I wanna be a mothafucking hustler"-stukkie zijn, toen was 'ie 6 ofzo
Nu mag 'ie niet meer schelden van JD omdat 'ie een voorbeeldfunctie heeft...
Ik vind dat gebowwow helemaal niks, de kinderachtigheid straalt er vanaf...Dat wordt lastig hem over een jaar of 8 nog serieus te nemen...En Snoop verspeelt z'n waardigheid ook een beetje...
Waarom het woord aap nou weer discriminerend zou zijn, dat snap ik niet. Meteen maar weer gaan gillen: "Dat is discriminaaaaaatie!!!!"
Jajaaaaa.
Apen bewegen gewoon ook zo spastisch met hun armen, dat is het!
quote:Apen kunnen toch niet in honden veranderen? Bow wow wow wie wel..
Op 10 april 2001 09:19 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom het woord aap nou weer discriminerend zou zijn, dat snap ik niet. Meteen maar weer gaan gillen: "Dat is discriminaaaaaatie!!!!"
Jajaaaaa.
Apen bewegen gewoon ook zo spastisch met hun armen, dat is het!
quote:Er is altijd wel een idioot die vol in je opmerkingen bijt *hap* *hap*
Op 08 april 2001 23:24 schreef Buddha_Monk het volgende:
kleine aap??? is dat racistisch bedoelt of hoe zit het? en trouwens over kriss kross... die knakker die achter Lil' Bow Wow zit (Jermaine Dupri, met dat irri 'blin bling money ain't a thing' stukje) was ook de man die Kriss Kross heeft groot gemaakt... toeval? nou neeuuuhhh...
Het woord 'aap' wordt wel vaker gebruikt voor kleine opneukertjes die denken dat ze heel wat zijn, en dit duidelijk niet waar maken. Maar ik wilde het in dit geval speciaal gebruiken omdat ik wist dat een of andere onnozele wel zou denken dat 't rascistisch bedoeld was.
Bij deze: dat was het ook
quote:
Op 10 april 2001 22:55 schreef Oosthoek het volgende:
Bij deze: dat was het ook
quote:Nou dan zal ik wel gewoon heel slecht Engels kunnen maar ik hoor hem volgens mij echt rappen over 'zijn neefje'
Op 09 april 2001 16:23 schreef Buddha_Monk het volgende:
hoe komen jullie er verdomme bij dat Bow Wow het neefje van Snoop is? dat is gewoon vette bullshit.... hij si ontdekt door snoop maar dat betekent niet gelijk dat het zijn neefje is... damn man...
quote:Het zal wel zijn kleine "Niggah" of "Homeboy" zijn
Op 12 april 2001 11:27 schreef Robino het volgende:
Nou dan zal ik wel gewoon heel slecht Engels kunnen maar ik hoor hem volgens mij echt rappen over 'zijn neefje'
Snoop Pedo Doggy ofzo...
--zoekt--
--vindt-
"Bow wow wow yippie yo yippie yay
Woof motherfucker that dog came to play
Cal gone cal gone take me away
I'm in the dirty dirty with my nephew J
Dizzy, Izzy, boy we getting' busy
With Lil' Bow Wizzy, this shit is off the hizzy
I threw him like a Frisbee
And, "Yeah, he came back.""
Wie is J eigenlijk?
quote:Zo...wat een intelligente tekst weer
Op 12 april 2001 11:33 schreef Robino het volgende:
quote:jonge hij noemt Bow Wow zijn 'cuz' en dat zeggen niggaz
Op 12 april 2001 11:27 schreef Robino het volgende:
Nou dan zal ik wel gewoon heel slecht Engels kunnen maar ik hoor hem volgens mij echt rappen over 'zijn neefje'
Note: Bow Wow was toen 6 jaar oud
quote:J is Jermaine Dupri... inderdaad het neefje van Snoop en het brein
Hmm, lyricje zoeken dan maar...--zoekt--
--vindt-"Bow wow wow yippie yo yippie yay
Wie is J eigenlijk?
quote:Ja, dat vind ik ook altijd van die Snoop-gozer
Op 12 april 2001 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
Zo...wat een intelligente tekst weer
Zal de lyrics van X nog wel eens opzoeken
quote:Bow wow wie, dat is hem nou, little bow wow
ik ga ook rapper worden.. Kep talent..
[Dit bericht is gewijzigd door Xhorder op 12-04-2001 20:00]
quote:
Op 13 april 2001 01:07 schreef Asmo het volgende:
Sjees jullie zijn triets man.... ga hardrock luisten ofzo...
quote:Zou Lil Bow Bow's moeder dat "Parental Advisory - Explicit Content" niet op Snoops cd's etc. zien staan? 6-jarige te indoctrineren met gangstaraps
Op donderdag 12 april 2001 16:57 schreef Buddha_Monk het volgende:
Hoe Bow Wow en Snoop elkaar kennen??? tijdens een concert van Snoop was Bow met z'n mams er heen gegaan en werd op een gegeven moment het podium op getrokken/getild en hij pakte een microfoon en begon mee te rappen... Snoop was onder de indruk en sindsdien is Bow Wow zijn cuz...Note: Bow Wow was toen 6 jaar oud
quote:Ofzo? Wat denk je dat ik aan het doen ben. Dag en nacht
Sjees jullie zijn triets man.... ga hardrock luisten ofzo...
quote:Die vreselijk stank van Bow Wow's luier?
Op vrijdag 29 juni 2001 15:35 schreef KikkerBikker het volgende:
Was er niet iets met dit topic?
quote:Nee. Die stank is afkomstig van yo-yo-yo-ende wannabee's uit Kottumerschans.
Op vrijdag 29 juni 2001 15:36 schreef Xhorder het volgende:[..]
Die vreselijk stank van Bow Wow's luier?
quote:Oh die.. jaaa.. dat ook
Nee. Die stank is afkomstig van yo-yo-yo-ende wannabee's uit Kottumerschans.
quote:Als ik 1 band uit kan kotsen dan is dat ook idd dit kut limpbisquit
Door KELDER - zaterdag 07 april 2001 14:17
in fred dursts' geval HEEL erg diep..
al die limp bizkut fans doen net of hun fredje echt de master is, maar ondertussen isset een van de meest mediageile gasten van de laatste weet-ik-hoeveel jaar
wat nou ik ben geen crimineel, ik heb geen strafblad
quote:ja nu in oudere uitvoering
Op vrijdag 06 april 2001 19:02 schreef Zanderrr het volgende:
quote:wat boeit dat nu
Op donderdag 12 april 2001 11:33 schreef Robino het volgende:
Hmm, lyricje zoeken dan maar...--zoekt--
--vindt-"Bow wow wow yippie yo yippie yay
Wie is J eigenlijk?
quote:jep ze bestaan nog. De laatste keer dat ik er wat van hoorde onder no limit. Cane & Able
Op vrijdag 06 april 2001 19:02 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind het stiekem wel een leuk nummer.
maar check de albumtracks I'll Move On, The Don The Dutch en vooral The Movement
die laatste is een van m'n favoriete nummers van het jaar nu al
nooit gedacht dat ik iets goed zou vinden van die gast, maarja het komt vooral door die beat natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |