Het meeste ranzige kut hip-hop nummer (nog erger dan 2pac moet je nagaan) en de meest irritante clip (vooral door de combinatie met de muziek)
Lil Bow Wow....
Geen wonder dat je zo makkelijk aan geweren kan komen in Amerika....
quote:Zijn waarschijnlijk opgeheven,
Op 06 april 2001 19:02 schreef Zanderrr het volgende:
Bestaat Kris Kross eigenlijk nog?
wegens te veel baard in de keel.
quote:Hehehe, het lot van elke kinderster (behalve Michael Jackson, maar die klonk ook beter toen 'ie 10 was, imo).
Op 06 april 2001 19:06 schreef tong80 het volgende:
te veel baard in de keel.
Inmiddels zit 'ie in de bak geloof ik... Zo kan het dus ook.
That's it, I'm moving outta here!
quote:in fred dursts' geval HEEL erg diep..
Op 07 april 2001 14:13 schreef Noodles het volgende:
Het ergste is nog wel Fred Durst die in die clip meespeelt... Hoe diep kun je zinken zeg
Maar ik vind dat Bow Wow plaatje wel goed geproduceerd, en ik heb liever 'n klein rappertje met kapsones dan 'n halfzachte Backstreet Clone in wording.. maar om dat mannetje nou 'Where ma dogz at...?' te laten zingen??... bwhaha..
quote:door een drive-by shooting?
Op 07 april 2001 15:49 schreef speknek het volgende:
Die kut peuter moet sterven!!!!!!!
quote:Op een trap wagentje!
Op 07 april 2001 16:22 schreef Herald het volgende:
door een drive-by shooting?
Heintje, Danny de Munck, Jantje Smit, Little Jimmy Osmond etc.
quote:ten eerste je moet gewoon niet fokken met 2pac want die vent is gewoon een fokking legende en je moet hem niet gaan dissen omdat je gewoon niet van rap houd...(nee aub geen grote 2pac discussies weer)
Op 06 april 2001 18:02 schreef RemCow het volgende:
Het meeste ranzige kut hip-hop nummer (nog erger dan 2pac moet je nagaan) en de meest irritante clip (vooral door de combinatie met de muziek)
ten tweede een beetej respect voor dat kleine mannetje want dat ventje werd al ontdekt door BIG snoop dogg toen hij 6 was en kon toen al op 13 verschillende manieren rappen wat veel van de huideige rappers nu nog niet kunnen... ok het liedje is wel wat kinderachtig en shit maar die gast komt er wel... dus???? leg je piel in een lus...
quote:kleine aap??? is dat racistisch bedoelt of hoe zit het? en trouwens over kriss kross... die knakker die achter Lil' Bow Wow zit (Jermaine Dupri, met dat irri 'blin bling money ain't a thing' stukje) was ook de man die Kriss Kross heeft groot gemaakt... toeval? nou neeuuuhhh...
Op 07 april 2001 11:35 schreef Oosthoek het volgende:
D'r is maar 1 reden waarom die kleine aap ooit een single heeft gemaakt, en die rotkop kennen we allemaal
quote:Ik had liever dat hij ze een kopje kleiner had gemaakt.
Op 08 april 2001 23:24 schreef Buddha_Monk het volgende:
...de man die Kriss Kross heeft groot gemaakt... toeval?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |