quote:
Kat maakt vrouw ontrouwPRAAG, woensdag
Vrouwen die geïnfecteerd zijn met een door katten overgedragen microscopische parasiet , zijn voor de rest van hun leven sensueel, koopziek en polygaam. Dat heeft de Tjechische professor Jaroslav Flegr ontdekt. Hij onderzocht 394 mensen op verandering in karaktereigenschappen na contact met de parasiet tocoplasma gondii"Als vrouwen met de kattenparasiet in aanraking komen, krijgen ze plots een uitbundig karakter en nemen het niet meer zo nauw met trouw en andere morele normen", licht Flegr telefonisch toe. "Bij mannen heeft de infectie het tegenovergestelde effect. Ze worden eenzaam, jaloers en aggressief. Eenmaal geïnfecteerd is er geen kruid tegen gewassen."
Professor Flegr doet al 10 jaar onderzoek naar de effecten van deze parasiet aan de Karels universiteit in Praag. Het beestje kan zich volgens Flegr alleen vermenigvuldigen in de darmen van een kat. De enige manier om daar te komen is via voedsel. Daarom helpt toxoplasma gondii de kat een handje. Ratten en muizen die de parasiet in hun lichaam hebben, vergeten de regels van de natuur en komen zelfs af op kattenluchtjes.
Bron: voorpagina telegraaf, woensdag 24 september
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 25-09-2003 09:52]
Nah..effe de kattebak verschonen..
quote:en jouw probleem is?
Op donderdag 25 september 2003 09:41 schreef mbrouwer het volgende:[..]
quote:Met een auto kan je een ongeluk krijgen.
Op donderdag 25 september 2003 09:43 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en jouw probleem is?
quote:Dat nieuws is dan dus al een jaar oud!!
Op donderdag 25 september 2003 09:38 schreef MikeyMo het volgende:
Bron: voorpagina telegraaf, woensdag 25 september
quote:tiepvaut
Op donderdag 25 september 2003 09:46 schreef Ventje24 het volgende:[..]
Dat nieuws is dan dus al een jaar oud!!
quote:Neuken dan maar?
Op donderdag 25 september 2003 09:43 schreef milagro het volgende:
Ben ik eigenlijk wel sensueel, koopziek en ontrouw genoeg?
quote:
Dus vrijwel iedereen met een kat, is de sjaak.
Ben ik eigenlijk wel sensueel, koopziek en ontrouw genoeg?Nah..effe de kattebak verschonen..
Same here dan maar
quote:hmm sensueel.
Op donderdag 25 september 2003 09:55 schreef yavanna het volgende:[..]
Same here dan maar
oh sorry dat ik vreemd ben gegaan, dat komt doordat ik een kat heb met dat ene beestje erin
vind het maar stom gelul, je kan je zelf toch wel een heel klein beetje beheersen? of is dat soms niet meer mogelijk in deze wereld?
quote:als jouw kat die parasiet bij zicht draagt kun je de sjaak zijn...
Dus vrijwel iedereen met een kat, is de sjaak.
Ben ik eigenlijk wel sensueel, koopziek en ontrouw genoeg?Nah..effe de kattebak verschonen..
quote:ben jij wel eens geil geweest?
Op donderdag 25 september 2003 10:01 schreef jagermaster het volgende:
is dit een nieuw excuus voor blondjes om vreemd te gaan of zo??
krijg je zoiets van:oh sorry dat ik vreemd ben gegaan, dat komt doordat ik een kat heb met dat ene beestje erin
vind het maar stom gelul, je kan je zelf toch wel een heel klein beetje beheersen? of is dat soms niet meer mogelijk in deze wereld?
overigens knippen sommige mensen ook door het drinken van bepaalde thee hun lul en tong af...
Gelukkig geloof ik hier helemaal niets van
quote:stond gister ook in de spits
Op donderdag 25 september 2003 09:38 schreef MikeyMo het volgende:Kat maakt vrouw ontrouw
Bron: voorpagina telegraaf, woensdag 24 september
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |