je moet wel een geniale fantast zijn om dat uberhaupt te kunnen verzinnen
Om controle over de wereld te hebben, hebben ze belangrijke oude kunstwerken gejat uit een museum (waarom geen goud? dat is toch veel meer waard?) waar op staat wat er de komende jaren gaat gebeuren. Op deze manier willen ze alles onder controle hebben.
Vraag me niet hoe ik hierbij kom, maar de bron is erg betrouwbaar
Ik zag het allemaal toevallig op CNN ongeveer een kwartier nadat het eerste vliegtuig een van die torens in was gevlogen. Toen zeiden ze meteen dat dit duidelijk de signature van Bin Laden had. Op dat moment had ik al zoiets van, als ze later zeggen dat dit het werk van Bin Laden was, dan vind ik dit erg ongeloofwaardig.
Terwijl de ramp net begonnen is begin je al over wie het gedaan heeft (ze wisten toen kennelijk al dat het geen ongeluk was en toch hebben ze er niets aan gedaan om het te voorkomen) en dan raad je het ook nog in een keer goed.
Ja, de Arabieren hebben dit gedaan, omdat, nou, omdat ze een hekel aan Amerika hebben. Erg boeiend. Waarom hebben ze zoiets dan al niet veel eerder gedaan (of wat kleinschaligere acties), ze hebben al zo lang een hekel aan Amerika. En waarom zo moeilijk doen, ga gewoon met wat zelfgemaakt gifgas ergens midden in New York staan.
Overigens zijn Bush en Bin Laden bij dezelfde investerings groep aangesloten, de Carlyle Group. Ze zijn partners in de olie business. Die Carlyle Group verdient ook nogeens goud geld aan het 'bestrijden van terrorisme' en het wederopbouwen van in puin gebombardeerde landen.
Nee we kunnen Bin Laden niet te pakken krijgen. Het zit daar wel al lang vol met CIA mensen, die Bin Laden en zijn mensen nog hebben opgeleid om voor ons tegen de Russen te vechten. We hebben sattelieten die een golfballetje in een grasveld kunnen herkennen. Maar we kunnen Bin Laden niet vinden in de woestijn. Maar wel een heleboel videotapes van Bin Laden
Oh nee, wacht het was toch Bin Laden niet. Het was een of andere onbekende dikke harige gast. Of nee, toch niet, vergeet dat maar weer.
Men ziet op de radar opeens verschillende vliegtuigen totaal van koers afgaan. Waar ze naartoe gaan is op een gegeven moment toch wel te raden zou je denken. Kennelijk is er niks tegen gedaan, geen mensen gewaarschuwd. En kennelijk is het Pentagon totaal machteloos tegen aanvallen, ook al kunnen ze ze zien aankomen.
Overigens laten Islamieten altijd overal Korans achter, dat mag bekend zijn. Eentje in een geparkeerde auto op het vliegveld met een handleiding voor het besturen van het gebruikte vliegtuig erbij En eentje bij een bar waar een van de piloten gezellig zat te drinken de avond voor de aanslag
en opschepte over de straf die Amerika zou krijgen.
Verder hoor ik vaak over het verassend lage aantal doden in verhouding met hoeveel mensen er in die gebouwen werkten en dat wel erg veel topmensen de aanslagen hebben overleefd.
In ieder geval vind ik de verklaringen uit de VS behoorlijk rammelen.
Maar terrorisme is het nieuwe buzzword waarmee regeringen vanalles en nog wat mee voorelkaar kan krijgen. Niet dat je er daadwerkelijk iets tegen kunt beginnen natuurlijk. Privacy is niet belangrijk meer, als je het er niet mee eens bent ben je zelf misschien wel terrorist.
EDIT:
The total number of victims according to the US Red Cross is 2,563. According to the Associated Press there were 2,625 victims.
bron
52. More than 50,000 people worked in the twin towers.
bron
[Dit bericht is gewijzigd door Lamer_Deluxe op 27-09-2003 00:33]
quote:Er komt alleen maar een stofwolk uit een raampje geblazen... Dat lijkt misschien op de neus van een vliegtuig, maar dat is het niet. Die neus ligt allang ergens midden in het gebouw in de kreukels. Of dacht je dat het WTC hol was van binnen?
Op donderdag 25 september 2003 02:13 schreef Aurora025 het volgende:[..]
Het is bij het hele 911 gebeuren moeilijk aantoonbare feiten te vinden.
Er wordt namelijk expres veel disinformatie geplaatst.Het "vliegtuig" zou een missile geweest kunnen zijn, maar wat iedereen gezien heeft was misschien een hologram.
Kijk maar eens naar het volgende filmpje. Je ziet dat er aan de andere kant iets uitkomt wat lijkt op de neus van het vliegtuig, maar als je goed kijkt naar de neus zie je dat hij explodeert als een raket. Als het de neus geweest zou zijn zou hij niet zo ontploffen.
http://thewebfairy.com/911/missileout/missileout.wmv
http://thewebfairy.comKijk ook maar eens op welke hoogte het vliegtuig in het gebouw vliegt en op welke hoogte hij er weer uitkomt. Op andere videos kun je het nog beter zien. Hij komt er aan de andere kant veel hoger uit.
Aan de achterkant komt trouwens zo'n zelfde wolk naar buiten...
En hij komt er niet hoger uit dan hij er in ging. Iedereen meet een beetje ruimtelijk inzicht kan dat zien. De camera kijkt namelijk omhoog naar het vliegtuig. Verder zou het voor een raket net zo vreemd zijn om hoger uit een gebouw te komen als voor een vliegtuig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |