Klopt, ik ken mensen die hem ook tijdens dit soort dingen hebben ontmoet, en ze waren allemaal onder de indruk: hij loopt niet met oogkleppen krabbeltjes uit te delen, maar kijkt zijn fans echt aan, geeft soms een praatje, en is geweldig aardig!quote:Op zondag 9 juli 2006 21:13 schreef Suerte het volgende:
[..]
Jazeker, en het was maar goed dat ik er vroeg was, want Johnny was er een uur eerder dan verwacht om te signeren.
Vorig jaar tijdens de premiere van 'Charlie and the Chocolate Factory' was hij ook al zo aardig!
Ik ga vaak naar premieres, maar Johnny is echt de nummer 1 wat betreft signeren en aandacht geven aan de fans![]()
Nee, mijn batterijen waren leegquote:Op zondag 9 juli 2006 23:04 schreef Relin het volgende:
Zeg, hebben jullie nog foto's van de premiere? Ben wel nieuwsgierig![]()
Inderdaad, hij kijkt de fans echt aan, en praat met ze.Zie je niet vaak bij andere celebs!!quote:Op zondag 9 juli 2006 23:28 schreef dutch-mamma het volgende:
Klopt, ik ken mensen die hem ook tijdens dit soort dingen hebben ontmoet, en ze waren allemaal onder de indruk: hij loopt niet met oogkleppen krabbeltjes uit te delen, maar kijkt zijn fans echt aan, geeft soms een praatje, en is geweldig aardig!
Ze hebben me ook verteld dat hij in werkelijkheid heel smal en tenger is...![]()
Ik stond een heel stuk verder, op een niet zo'n mooie plekquote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef CarOnline het volgende:
Haha wat leuk, waar stond je? Wij stonden bij Yates's, echt een goeie plaats!
Werden keurig van een natje en nog een natje voorzien, zelfs zonnebrandcréme wilden ze voor ons ophalen![]()
We stonden er al om half 8 smorgens. We hadden zo'n slecht hostel dat we toch elke morgen om half 7 wakker waren. Dan er ook maar uit...
We hebben een paar uur op de grond gezeten en tegen 2 uur toen de barriers kwamen konden we lekker leunen. De tijd ging echt heel erg snel, viel me niets tegen.
En geen slechte score qua handtekeningen, dus t was het wel waard
We waren met zn 5-en dus aanspraak genoeg. En je maakt snel kennis met andere wachtenden, praatje hier, praatje daar. En er valt genoeg te zien ook. 's Morgens stonden we nog niet in de zon, en toen konden we om de beurt nog even naar t toilet, of een kopje koffie halen. Daarna werd het al snel krapper aangezien ze ons bij Yates's weg wilden sturen. Daar kwam namelijk de pers te staan, tot om de hoek! Echt nietquote:Op maandag 10 juli 2006 10:12 schreef Suerte het volgende:
[..]
Ik stond een heel stuk verder, op een niet zo'n mooie plek.Maar dat krijg je als je laat bent
.Jij had trouwens een goede plek!
En wat was je er vroeg zeg, wat heb je de hele dag gedaan, in die hitte?Lijkt me niet dat je lekker rond bent gaan lopen.
En de volgende keer kom je bij ons slapen hoor.
Zoo ik heb me even vermaakt met je verhaal hoor. Leuk verhaal, ik ben jaloers op jequote:Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
We waren met zn 5-en dus aanspraak genoeg. En je maakt snel kennis met andere wachtenden, praatje hier, praatje daar. En er valt genoeg te zien ook. 's Morgens stonden we nog niet in de zon, en toen konden we om de beurt nog even naar t toilet, of een kopje koffie halen. Daarna werd het al snel krapper aangezien ze ons bij Yates's weg wilden sturen. Daar kwam namelijk de pers te staan, tot om de hoek! Echt niet
We bleven gewoon staan. De beveiliging vond het allang best. Rond 11 uur kregen wij de zon, en dat was wel wat minder ja. We hadden wel paraplu's maar het is gewoon warm. We bleven maar gewoon zitten praten, onder moeders paraplu. Na een uurtje ofzo kwam de beveiliging met grote plantespuiten, even sproeien. En dat deden ze echt wel om het kwartier ofzo. Of we riepen ze zelf even als we het weer tijd vonden worden. Rond half 2 werd het echt druk, toen werd er ook wat meer geduwd enzo. We zijn gewoon blijven staan / zitten en af en toe een sproei water. Rond half 3 kwamen ze met rijen bekers die we door moesten geven waarna er water-met-een-smaakje in werd gegoten. Wij helemaal blij, wat aardig van Odeon! Maar het bleek van Disney te komen
Die vonden het zo zielig, die mensen in de zon dus toen kregen we echt regelmatig drinken. Aan de overkant niet, die stonden namelijk niet in de zon, maar hadden wel dorst
Toen werd het geduw ook echt vervelend. We hadden leuke mensen achter ons waarmee het wel klikte maar op een gegeven moment hadden we van die hele irritante achter ons. Die dus echt vooraan wilden komen. Niet dus he! Ik stond 2e rij, voor mij mijn vriendin en een vriend. Toen de eerste auto aan kwam, echt pàl voor onze neus stond ik binnen een seconde tegen het hek
Dat was wel grappig. Iedereen gilde en schreeuwde (ik niet, krijg je alleen maar dorst van) en echt, het was een gekkenhuis. Toen de auto open ging riep iedereen nog: jaaaaaawhoooooooyeaaaaaaaaahhhuh?
![]()
Een wild vreemde stapte uit, iedereen weer van: Go home!! Boeee!!
Daarna kwam een pirates auto. Gaaf ding wel! Echt, toen brak het pas echt los, wat een herrie! Wij wisten dus dat Johnny daar in zat. Maar er stapte iemand uit en die leek niet op Johnny. Wij weer van HUH?! Tot 2 seconden later, toen zagen we dat het Orlando was! Best een lekker ding zo in het echt hoor. Hij liep eerst naar de pers, en toen stapte Keira uit. Iedereen weer gek
Zij ook naar de pers en toen liep Orlando onze kant op. Ik had mijn Fellowship DVD box voor hem, en een grote foto van Jack en Will. Hij signeerde allebei, eerst mijn box, en toen vroeg ik er nog eentje. Deed ie meteen. Ik heb hem netjes bedankt
Hij liep 2 stappen verder en toen zei iemand die bij ons was: Enjoy the madness! En hij weer: It's crazy! It really is crazy! Ik zei: Oh, I'm getting crunched here *zielig*. Hij 'aauww... ' met zo'n blik van: Arm kind! Toen moest ie lachen en toen liep ie door. Dat was wel leuk.
Daarna kwam Keira, ze heeft een foto van haarzelf als piraat gesigneerd, maar dat ging echt razendsnel. Toen kwam Johnny! Jeeuj! Hij stapte uit en ging meteen naar de pers. Uiteraard. Maar we hadden hem wel al kunnen zien. Ik heb mn spullen opgeborgen en nog een foto van Johnny gepakt. Om even aan te duiden hoe druk het was: Mijn tas had ik aan mijn pols. Dat werd een beetje zwaar en onhandig. Ik kon hem gewoon los laten, hij bleef gewoon hangen in de menigte. Daarna moesten we even wachten.
Johnny liep de andere kant op en Orlando en Keira ook. Wij werden meteen weer op een douche getrakteerd, de pers was bij ons weg dus dat kon wel. Alles buiten beeld he! Snel kwamen de bekers weer en stonden ze met een man of 6 ons drinken in te schenken. Daarna kwam Johnny langs, met 3 man sterk. Hij lachte vriendelijk, de man voor hem was behoorlijk nors: NO POSED PHOTOS! ONE SIGNATURE EACH! NO PERSONALISATION! Euh.. ok? Johnny liep ondertussen gewoon door te signeren. Ik had dus een grote die al door Orlando was gesigneerd, dus ik deed mijn kleine aan de kant. Zou het jammer vinden als ie alleen mijn kleine zou signeren. Ik wees dus aan waar hij zijn krabbel kon zetten. Daarna pakte hij mijn kleinere foto ook, en zette daar ook een krabbel! Heb ook hem netjes bedankt. Mijn vriendin vroeg nog wat aan hem en hij gaf gewoon antwoord terwijl hij gewoon verder signeerde. Ik vond het echt heel erg leuk om mee te maken. Toen hadden we de grote 3! Missie volbracht.
Daarna kwam Jack Davenport nog. Van hem had ik ook een foto, ook die signeerde. Naomie Harris signeerde maar een paar. Waaronder een witte kaart van mij. Ik had van haar geen foto maar ach, tis wel leuk toch! Mijn vriendin had nog een filmpostertje waarop iedereen kon signeren waarvan ze geen foto had. Die heeft er dan ook wat meer, maar ik vond het zo wel prima. Johnny in de pocket en Orlando op mn dvdbox! Daarna kwamen Hurley, Mr Eko, Shannon en Jin uit Lost nog even langs. Die mochten niet signeren want daar was geen tijd voor. Ook nog 2 kids uit Narnia gezien en Charlotte Church. Geen idee dat zij dat was maar er stond een engelsman naast ons die echt iedereen kende
Ik vond het echt wel een belevenis. Heb wel gezworen het nooit meer te doen, maar achteraf was het toch wel heel erg leuk!
En ook nog lekker bruin geworden, wat wil je nog meer!![]()
Oh en bedankt voor je aanbod! Volgende premiere gaan we samen![]()
Ik vond haar persoonlijk er 'niet uit zien' , in de zin van dat ze veeeeeel te dun was, en dat werd extra benadrukt door de 'jurk' die ze aanhad.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:56 schreef Haunter het volgende:
Zoo ik heb me even vermaakt met je verhaal hoor. Leuk verhaal, ik ben jaloers op je![]()
![]()
Was Keira nog leuk in het echt trouwens?![]()
Nee, ik ga niet vaker naar Premieres. Tenminste, nog niet. Maar met zo'n logeeradres wel natuurlijk!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:53 schreef Suerte het volgende:
Zo te lezen had je een topdag CarOnline![]()
![]()
![]()
!!!
Als je idd met 5 man bent, is het wel een stuk gezelliger en kun je lekker kletsen.
Ben blij dat je het naar je zin hebt gehad in Londen.Ga je wel eens vaker naar premieres?
Dat mag dan ook wel na al die ontberingenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:56 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zoo ik heb me even vermaakt met je verhaal hoor. Leuk verhaal, ik ben jaloers op je![]()
![]()
Nou, bij ons zei ze niet echt wat en ze had echt heel erge haast. Nam er bijna geen tijd voor.quote:Was Keira nog leuk in het echt trouwens?![]()
Supertof verhaal!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef CarOnline het volgende:
en Charlotte Church. Geen idee dat zij dat was maar er stond een engelsman naast ons die echt iedereen kende
Was het maar waar...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:08 schreef =HellFire= het volgende:
Mooie verhalen zeg.! Komen ze nou oook 13 juli langs in A'dam?
Het was een livestream. Helaas was het niet mogelijk dit op te nemen. Ik ben lid van de Johnny Depp Zone ("The Zone") en daar zitten een stel beeld- en geluidwizards, maar ook hen is het niet gelukt...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:23 schreef Suerte het volgende:
dutch-mama,heb je de link van de premiere in Japan?
Zijn trouwens errug lekkere foto's![]()
![]()
![]()
Ik heb een handtekening van Jin en Hurleyquote:Op maandag 10 juli 2006 12:43 schreef CarOnline het volgende:
Daarna kwamen Hurley, Mr Eko, Shannon en Jin uit Lost nog even langs. Die mochten niet signeren want daar was geen tijd voor.
Haaa ik heb mn eigen voorhoofd al gevondenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:12 schreef Suerte het volgende:
[..]
Ik heb een handtekening van Jin en Hurley.Had mijn Lost DVD meegenomen, en die hebben ze gesigneerd
.
Op deze site http://www.sparklies.org/gallery/thumbnails.php?album=150 staan veel foto's van de premiere![]()
![]()
Ik zal het Johnny-topic goed in de gaten houden, dutch-mama!!
Ach ja, de mening van één persoon. En die kijkt ook altijd nog anders naar de film als een gemiddelde kijker. Volgens mij is het wel een toppertje, binnenkort maar eens even gaan kijken.quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben het op sommige punten èrg eens met FilmValley..
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Klopt![]()
Je moet idd blijven zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Will en Elizabeth maken eigenlijk weinig persoonlijke voortuitgang, het lijntje tussen die 2 is zo soapy..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar om hem te vergelijken met The Matrix is ook weer vergaand.
Het is een mooi avontuur, maar je merkt heel erg dat deel 2 en 3 zijn geschreven als 1 verhaal en daardoor valt ie erg tegen.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef Suerte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Ik snap wat je zegtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Will en Elizabeth maken eigenlijk weinig persoonlijke voortuitgang, het lijntje tussen die 2 is zo soapy..
De sidekicks zijn compleet overbodig in deel 2, al hoop ik dat ze in deel 3 dankzij de grote verrassing aan het einde van 2 wel meer interessante lijntjes krijgen. Davenport heeft zo geen relevantie meer dat ik me afvraag waarom ze die teruggebracht hebben.
Kraken ziet er idd niet uit, terwijl Davy Jones en crew echt prachtig zijn.
Maar om hem te vergelijken met The Matrix is ook weer vergaand.
Het is een mooi avontuur, maar je merkt heel erg dat deel 2 en 3 zijn geschreven als 1 verhaal en daardoor valt ie erg tegen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Je had het over het aapje, en hij is geen aapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of snappen we elkaar niet
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:42 schreef Suerte het volgende:
[..]
Je had het over het aapje, en hij is geen aapOf snappen we elkaar niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Oh, OK, ik snap je.Maar ben je wel tot na de aftiteling blijven zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef Suerte het volgende:
[..]
Oh, OK, ik snap je.Maar ben je wel tot na de aftiteling blijven zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Ik heb de kaartjes al binnenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:31 schreef vencodark het volgende:
Hoorde van mn broertje net dat ze in Vlissingen op dinsdag/woensdagnacht 12 juli om 0.00. uur de film in premiére laten gaan ! Lijkt me echt super er dan te zitten, lekker 's nachts![]()
Nu nog iemand met een auto vinden die met me mee wilt.![]()
Waarschijnlijk woensdag op donderdag, net als in Utrechtquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:31 schreef vencodark het volgende:
Hoorde van mn broertje net dat ze in Vlissingen op dinsdag/woensdagnacht 12 juli om 0.00. uur de film in premiére laten gaan ! Lijkt me echt super er dan te zitten, lekker 's nachts![]()
Nu nog iemand met een auto vinden die met me mee wilt.![]()
Euh ja, woensdag op donderdagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:11 schreef CySt het volgende:
Ik ga er morgenavond om 24:00u heen (technisch gezien dus donderdag, premieredag, dus mogen ze hem draaien). Hij draait in Utrecht in de Camera/Studio. Heb er enorm zin in.
Inmiddels haal ik ook alvast de VCD binnen, zodat ik hem thuis nog een keer kan zien.
[..]
Waarschijnlijk woensdag op donderdag, net als in Utrecht.
Ja idd, maargoed morgen is het zover. En ik kijk niet echt naar recensies, ik ga erheen en ga zien wat ik ervan vind. Ik hoop dat ie net zo sterk is als deel 1, zo niet, jammer dan, maar heb ik toch een leuke avond(nacht) gehadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh ja, woensdag op donderdag![]()
Was het maar waar vandaag, dan begon ie over ene half uurtje.![]()
ik morgen in eindhovenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:13 schreef magnifor het volgende:
Aanstaande zondag naar de Marathon. Deel 1 en deel 2 achter elkaar zien.
http://www.pathe.nl/acties_events.asp?item_id=824&bios_id=-1quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo, vormen 2 films na mekaar nu ook al een marathon?
Ik ga met de film van 18:15, met vriendin!quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:37 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
![]()
ik ook! 21.15, gelijk door vanuit me'n werk! ben erg benieuwd
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:03 schreef vencodark het volgende:
Hij zou NU moeten beginnen in Vlissingen, en ik zit er niet.![]()
![]()
ja, alleen dan grappigquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef =HellFire= het volgende:
Toch een beetje het Matrix II effect?
Zal toch niet??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |