Ach ja, de mening van één persoon. En die kijkt ook altijd nog anders naar de film als een gemiddelde kijker. Volgens mij is het wel een toppertje, binnenkort maar eens even gaan kijken.quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben het op sommige punten èrg eens met FilmValley..
quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Klopt![]()
Je moet idd blijven zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Will en Elizabeth maken eigenlijk weinig persoonlijke voortuitgang, het lijntje tussen die 2 is zo soapy..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar om hem te vergelijken met The Matrix is ook weer vergaand.
Het is een mooi avontuur, maar je merkt heel erg dat deel 2 en 3 zijn geschreven als 1 verhaal en daardoor valt ie erg tegen.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:31 schreef Suerte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Ik snap wat je zegtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Will en Elizabeth maken eigenlijk weinig persoonlijke voortuitgang, het lijntje tussen die 2 is zo soapy..
De sidekicks zijn compleet overbodig in deel 2, al hoop ik dat ze in deel 3 dankzij de grote verrassing aan het einde van 2 wel meer interessante lijntjes krijgen. Davenport heeft zo geen relevantie meer dat ik me afvraag waarom ze die teruggebracht hebben.
Kraken ziet er idd niet uit, terwijl Davy Jones en crew echt prachtig zijn.
Maar om hem te vergelijken met The Matrix is ook weer vergaand.
Het is een mooi avontuur, maar je merkt heel erg dat deel 2 en 3 zijn geschreven als 1 verhaal en daardoor valt ie erg tegen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Je had het over het aapje, en hij is geen aapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of snappen we elkaar niet
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:42 schreef Suerte het volgende:
[..]
Je had het over het aapje, en hij is geen aapOf snappen we elkaar niet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Oh, OK, ik snap je.Maar ben je wel tot na de aftiteling blijven zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef Suerte het volgende:
[..]
Oh, OK, ik snap je.Maar ben je wel tot na de aftiteling blijven zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Ik heb de kaartjes al binnenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:31 schreef vencodark het volgende:
Hoorde van mn broertje net dat ze in Vlissingen op dinsdag/woensdagnacht 12 juli om 0.00. uur de film in premiére laten gaan ! Lijkt me echt super er dan te zitten, lekker 's nachts![]()
Nu nog iemand met een auto vinden die met me mee wilt.![]()
Waarschijnlijk woensdag op donderdag, net als in Utrechtquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:31 schreef vencodark het volgende:
Hoorde van mn broertje net dat ze in Vlissingen op dinsdag/woensdagnacht 12 juli om 0.00. uur de film in premiére laten gaan ! Lijkt me echt super er dan te zitten, lekker 's nachts![]()
Nu nog iemand met een auto vinden die met me mee wilt.![]()
Euh ja, woensdag op donderdagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:11 schreef CySt het volgende:
Ik ga er morgenavond om 24:00u heen (technisch gezien dus donderdag, premieredag, dus mogen ze hem draaien). Hij draait in Utrecht in de Camera/Studio. Heb er enorm zin in.
Inmiddels haal ik ook alvast de VCD binnen, zodat ik hem thuis nog een keer kan zien.
[..]
Waarschijnlijk woensdag op donderdag, net als in Utrecht.
Ja idd, maargoed morgen is het zover. En ik kijk niet echt naar recensies, ik ga erheen en ga zien wat ik ervan vind. Ik hoop dat ie net zo sterk is als deel 1, zo niet, jammer dan, maar heb ik toch een leuke avond(nacht) gehadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh ja, woensdag op donderdag![]()
Was het maar waar vandaag, dan begon ie over ene half uurtje.![]()
ik morgen in eindhovenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:13 schreef magnifor het volgende:
Aanstaande zondag naar de Marathon. Deel 1 en deel 2 achter elkaar zien.
http://www.pathe.nl/acties_events.asp?item_id=824&bios_id=-1quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo, vormen 2 films na mekaar nu ook al een marathon?
Ik ga met de film van 18:15, met vriendin!quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:37 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
![]()
ik ook! 21.15, gelijk door vanuit me'n werk! ben erg benieuwd
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:03 schreef vencodark het volgende:
Hij zou NU moeten beginnen in Vlissingen, en ik zit er niet.![]()
![]()
ja, alleen dan grappigquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef =HellFire= het volgende:
Toch een beetje het Matrix II effect?
Zal toch niet??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |