quote:
Op maandag 10 juli 2006 10:12 schreef Suerte het volgende:[..]
Ik stond een heel stuk verder, op een niet zo'n mooie plek
![]()
.Maar dat krijg je als je laat bent
![]()
.Jij had trouwens een goede plek!
En wat was je er vroeg zeg, wat heb je de hele dag gedaan, in die hitte?Lijkt me niet dat je lekker rond bent gaan lopen
![]()
.
En de volgende keer kom je bij ons slapen hoor
![]()
.
We waren met zn 5-en dus aanspraak genoeg. En je maakt snel kennis met andere wachtenden, praatje hier, praatje daar. En er valt genoeg te zien ook. 's Morgens stonden we nog niet in de zon, en toen konden we om de beurt nog even naar t toilet, of een kopje koffie halen. Daarna werd het al snel krapper aangezien ze ons bij Yates's weg wilden sturen. Daar kwam namelijk de pers te staan, tot om de hoek! Echt niet
![]()
We bleven gewoon staan. De beveiliging vond het allang best. Rond 11 uur kregen wij de zon, en dat was wel wat minder ja. We hadden wel paraplu's maar het is gewoon warm. We bleven maar gewoon zitten praten, onder moeders paraplu. Na een uurtje ofzo kwam de beveiliging met grote plantespuiten, even sproeien. En dat deden ze echt wel om het kwartier ofzo. Of we riepen ze zelf even als we het weer tijd vonden worden. Rond half 2 werd het echt druk, toen werd er ook wat meer geduwd enzo. We zijn gewoon blijven staan / zitten en af en toe een sproei water. Rond half 3 kwamen ze met rijen bekers die we door moesten geven waarna er water-met-een-smaakje in werd gegoten. Wij helemaal blij, wat aardig van Odeon! Maar het bleek van Disney te komen
![]()
Die vonden het zo zielig, die mensen in de zon dus toen kregen we echt regelmatig drinken. Aan de overkant niet, die stonden namelijk niet in de zon, maar hadden wel dorst
![]()
Toen werd het geduw ook echt vervelend. We hadden leuke mensen achter ons waarmee het wel klikte maar op een gegeven moment hadden we van die hele irritante achter ons. Die dus echt vooraan wilden komen. Niet dus he! Ik stond 2e rij, voor mij mijn vriendin en een vriend. Toen de eerste auto aan kwam, echt pàl voor onze neus stond ik binnen een seconde tegen het hek
![]()
Dat was wel grappig. Iedereen gilde en schreeuwde (ik niet, krijg je alleen maar dorst van
![]()
) en echt, het was een gekkenhuis. Toen de auto open ging riep iedereen nog: jaaaaaawhoooooooyeaaaaaaaaahhhuh?
Een wild vreemde stapte uit, iedereen weer van: Go home!! Boeee!!
![]()
Daarna kwam een pirates auto. Gaaf ding wel! Echt, toen brak het pas echt los, wat een herrie! Wij wisten dus dat Johnny daar in zat. Maar er stapte iemand uit en die leek niet op Johnny. Wij weer van HUH?! Tot 2 seconden later, toen zagen we dat het Orlando was! Best een lekker ding zo in het echt hoor. Hij liep eerst naar de pers, en toen stapte Keira uit. Iedereen weer gek
![]()
Zij ook naar de pers en toen liep Orlando onze kant op. Ik had mijn Fellowship DVD box voor hem, en een grote foto van Jack en Will. Hij signeerde allebei, eerst mijn box, en toen vroeg ik er nog eentje. Deed ie meteen. Ik heb hem netjes bedankt
![]()
Hij liep 2 stappen verder en toen zei iemand die bij ons was: Enjoy the madness! En hij weer: It's crazy! It really is crazy! Ik zei: Oh, I'm getting crunched here *zielig*. Hij 'aauww... ' met zo'n blik van: Arm kind! Toen moest ie lachen en toen liep ie door. Dat was wel leuk.
Daarna kwam Keira, ze heeft een foto van haarzelf als piraat gesigneerd, maar dat ging echt razendsnel. Toen kwam Johnny! Jeeuj! Hij stapte uit en ging meteen naar de pers. Uiteraard. Maar we hadden hem wel al kunnen zien. Ik heb mn spullen opgeborgen en nog een foto van Johnny gepakt. Om even aan te duiden hoe druk het was: Mijn tas had ik aan mijn pols. Dat werd een beetje zwaar en onhandig. Ik kon hem gewoon los laten, hij bleef gewoon hangen in de menigte. Daarna moesten we even wachten.
Johnny liep de andere kant op en Orlando en Keira ook. Wij werden meteen weer op een douche getrakteerd, de pers was bij ons weg dus dat kon wel. Alles buiten beeld he! Snel kwamen de bekers weer en stonden ze met een man of 6 ons drinken in te schenken. Daarna kwam Johnny langs, met 3 man sterk. Hij lachte vriendelijk, de man voor hem was behoorlijk nors: NO POSED PHOTOS! ONE SIGNATURE EACH! NO PERSONALISATION! Euh.. ok? Johnny liep ondertussen gewoon door te signeren. Ik had dus een grote die al door Orlando was gesigneerd, dus ik deed mijn kleine aan de kant. Zou het jammer vinden als ie alleen mijn kleine zou signeren. Ik wees dus aan waar hij zijn krabbel kon zetten. Daarna pakte hij mijn kleinere foto ook, en zette daar ook een krabbel! Heb ook hem netjes bedankt. Mijn vriendin vroeg nog wat aan hem en hij gaf gewoon antwoord terwijl hij gewoon verder signeerde. Ik vond het echt heel erg leuk om mee te maken. Toen hadden we de grote 3! Missie volbracht.
Daarna kwam Jack Davenport nog. Van hem had ik ook een foto, ook die signeerde. Naomie Harris signeerde maar een paar. Waaronder een witte kaart van mij. Ik had van haar geen foto maar ach, tis wel leuk toch! Mijn vriendin had nog een filmpostertje waarop iedereen kon signeren waarvan ze geen foto had. Die heeft er dan ook wat meer, maar ik vond het zo wel prima. Johnny in de pocket en Orlando op mn dvdbox! Daarna kwamen Hurley, Mr Eko, Shannon en Jin uit Lost nog even langs. Die mochten niet signeren want daar was geen tijd voor. Ook nog 2 kids uit Narnia gezien en Charlotte Church. Geen idee dat zij dat was maar er stond een engelsman naast ons die echt iedereen kende
![]()
Ik vond het echt wel een belevenis. Heb wel gezworen het nooit meer te doen, maar achteraf was het toch wel heel erg leuk!
En ook nog lekker bruin geworden, wat wil je nog meer!
Oh en bedankt voor je aanbod! Volgende premiere gaan we samen
Screw them.
We're going home.