HALLE Een achttienjarige jongen uit het Duitse Halle heeft met een heggenschaar zijn tong en penis afgeknipt terwijl hij onder invloed was van thee die hij van de bloemen van een Braziliaanse sierplant had getrokken. Dat heeft de politie bevestigd.
Na de zelfverminking is de jongen opgenomen in de psychiatrische afdeling van de universiteitskliniek in Halle. De jongen gedroeg zich, nadat hij de thee had gedronken, eerst normaal. Daarna liep hij de tuin van het ouderlijk huis in, waar hij zichzelf verminkte. ,,Er viel niets te redden, er was niets meer aan te naaien'', aldus de ambulancearts. De bewuste plant, de engels-trompet, valt niet onder de narcoticawet. Volgens deskundigen proberen jongeren steeds vaker uit of zij high kunnen worden van allerlei planten. (AP)
bron: www.limburger.nl
Shit zeg.... Hoe gek kun je zijn?
Lijkt me heel erg pijnlijk allemaal...
Word je de volgende dag wakker, wil je gaan pissen... ontbreekt er wat
Wil je dat tegen iemand zegen, ontbreekt er nog wat
Lijkt me een rare gewaarwording.
Nee sorry deze is echt nie leuk op de vroege ochtend.
Damn lijkt me echt damn eigenlijk geen woorden voor
[Dit bericht is gewijzigd door Ko-Ko op 24-09-2003 09:16]
quote:Dat heet onder invloed van verdovende middelen, hoeft met die persoon zelf weinig mis te zijn..
Op woensdag 24 september 2003 09:14 schreef ShaoliN het volgende:
* ril.. Er moet toch echt iets mis met je zijn, wil je dat jezelf aandoen
quote:Hij was volgens mij echt zo stoned als een garnaal toen hij dat zichzelf aandeed....
Op woensdag 24 september 2003 09:14 schreef ShaoliN het volgende:
* ril.. Er moet toch echt iets mis met je zijn, wil je dat jezelf aandoen
quote:Ben jij uberhaupt wel eens onder invloed geweest? Ben benieuwd wat voor plant dat geweest is, maar bij een normaal mens onder invloed gebeurt zoiets niet hoor.
Op woensdag 24 september 2003 09:15 schreef Libris het volgende:[..]
Dat heet onder invloed van verdovende middelen, hoeft met die persoon zelf weinig mis te zijn..
quote:idd, vreemd volk
Op woensdag 24 september 2003 09:15 schreef Bombie het volgende:
Die Duitsers hebben wat met het afsnijden van hun penissen.
quote:Damn.....
Op woensdag 24 september 2003 09:18 schreef Shaman het volgende:
Engels-trompet ? Volgens mij wordt hiermee Datura oftwewel doornappel bedoeld. Niet vreemd dat hij zo doordraait. Tien zaadjes van deze plant zijn genoeg voor zware hallucinaties. Een hogere dosis kan krankzinnigheid, bewusteloosheid en zelfs de dood het gevolg hebben.
quote:nou ja, wie rookte er vroeger nou geen groene spullekes uit moedersch kruidenkast...?
Op woensdag 24 september 2003 09:09 schreef fratsman het volgende:
Volgens deskundigen proberen jongeren steeds vaker uit of zij high kunnen worden van allerlei planten. (AP)
bron: www.limburger.nlShit zeg.... Hoe gek kun je zijn?
de cactus bij oma op de vensterbank een kopje kleiner maken ... peyote? ... ja vast
de kikkers uit de vijver likken ...
ah ... jeugdsentiment...
jammer voor die knul dat hij het niet onder controle had ... had een leuke ervaring kunnen zijn.
*soort plant noteert
quote:Ja, zo gaat je buikpijn niet over he...
Op woensdag 24 september 2003 09:10 schreef Steve-O het volgende:
Lekker zit net kopje thee te drinken
quote:Nee
Op woensdag 24 september 2003 09:24 schreef Howlin_Mad het volgende:[..]
Ja, zo gaat je buikpijn niet over he...
quote:Meld je het even als je het zelf geprobeert hebt?!?
Op woensdag 24 september 2003 09:23 schreef realist_ik het volgende:[..]
jammer voor die knul dat hij het niet onder controle had ... had een leuke ervaring kunnen zijn.
*soort plant noteert
quote:*ripper is a gangster
Op woensdag 24 september 2003 09:25 schreef fratsman het volgende:[..]
Meld je het even als je het zelf geprobeert hebt?!?
De vraag blijft natuurlijk of iemand die zo gestoord is wel geschikt is om zijn genen door te geven aan een volgende generatie.
Iemand nog een kopje thee?
quote:Ik blijf me verbazen dat die producten gewoon in iedere gezellige supermarkt te vinden zijn als ware het kattevoer. Dit moet echt stoppen, er moet controle komen, desnoods van (werkloze) allochtone medelanders, die zijn meestal net iets leper in dat soort zaken...
Jongen snijdt zijn tong en penis af na kop bloementheeHALLE Een achttienjarige jongen uit het Duitse Halle heeft met een heggenschaar zijn tong en penis afgeknipt terwijl hij onder invloed was van thee die hij van de bloemen van een Braziliaanse sierplant had getrokken. Dat heeft de politie bevestigd.
Na de zelfverminking is de jongen opgenomen in de psychiatrische afdeling van de universiteitskliniek in Halle. De jongen gedroeg zich, nadat hij de thee had gedronken, eerst normaal. Daarna liep hij de tuin van het ouderlijk huis in, waar hij zichzelf verminkte. ,,Er viel niets te redden, er was niets meer aan te naaien'', aldus de ambulancearts. De bewuste plant, de engels-trompet, valt niet onder de narcoticawet. Volgens deskundigen proberen jongeren steeds vaker uit of zij high kunnen worden van allerlei planten. (AP)
quote:bron?
Op woensdag 24 september 2003 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik blijf me verbazen dat die producten gewoon in iedere gezellige supermarkt te vinden zijn als ware het kattevoer.
quote:Poisoned ivy....mits gebruikt in de juiste dosis kun je daar ook wel op trippen hoor
Op woensdag 24 september 2003 09:44 schreef Wolter het volgende:
Had t ook gelezen.. En was nog van plan om dit plantje te testen..We hadden em altijd in de tuin staan en ik had al eens gehoort van zn werking.. Nooit van gekomen.. Dit jaar zou ik t dan maar es proberen.. Had mn moeder dit jaar de plant weggedaan en een klimop in de bloempot gezet.. Wel een erg mooie plant om te zien.. Maar met zo'n bericht lijkt t me niet fijn en goed om daar van te gaan trippen.. Zoiets blijft toch in je achterhoofd zitten..
quote:Onbegrijpelijk hoe intens dom mensen kunnen zijn door zelf maar wat te gaan experimenteren. Jij hebt nu geluk, volgende keer ben jij het slachtoffer.
Op woensdag 24 september 2003 09:44 schreef Wolter het volgende:
Had t ook gelezen.. En was nog van plan om dit plantje te testen..We hadden em altijd in de tuin staan en ik had al eens gehoort van zn werking.. Nooit van gekomen.. Dit jaar zou ik t dan maar es proberen.. Had mn moeder dit jaar de plant weggedaan en een klimop in de bloempot gezet.. Wel een erg mooie plant om te zien.. Maar met zo'n bericht lijkt t me niet fijn en goed om daar van te gaan trippen.. Zoiets blijft toch in je achterhoofd zitten..
Dit soort dingen zou vaker moeten gebeuren, dan zijn we vlot van het druggebruik af. Zovan 'Heroïnehoer brandt onder invloed vagina dicht' etc.
quote:hey, laat ieder dat voor zichzelf uitmaken ...
Op woensdag 24 september 2003 09:51 schreef janszzen het volgende:[..]
Onbegrijpelijk hoe intens dom mensen kunnen zijn door zelf maar wat te gaan experimenteren. Jij hebt nu geluk, volgende keer ben jij het slachtoffer.
Ben je dan echt zo kinderachtig dat je alles 'wilt proberen'?
of ben jij echt zo bekrompen en kortzichtig als je overkomt??
Dat gun je ook niemand...
Laat iemand de stekker er bij die jongen uitdoen
quote:Nee experimenteren is niet dom, experimenteren zonder een benul van dosering of gebruikswijze is dom...
Onbegrijpelijk hoe intens dom mensen kunnen zijn door zelf maar wat te gaan experimenteren. Jij hebt nu geluk, volgende keer ben jij het slachtoffer.
quote:Euhm.. nee.. Als ik ergens nieuwsgierig naar ben wil ik graag een eigen mening hebben.. Kga later iig liever niet dood met allemaal vragen in mn hoofd waar ik de antwoorden van had kunnen vinden.. Tuurlijk zoek je voor je zoiets begint naar gebruikerservaringen en info enzo.. En kijk je wat de eventuele risico's ziijn.. Ook is t niet iets wat zomaar was aan komen waaien.. Was al nieuwsgierig toen ik 13 was..
Is het kinderachtig om nieuwsgierig te zijn? Ik vind t iig zeker geen verkeerde eigenschap.
quote:Juist geen dikke bult.
Op woensdag 24 september 2003 09:16 schreef smash789 het volgende:
Eigen schuld, dikke bult
quote:Tja dat moet je niet doen hè?
Jongen snijdt zijn tong en penis af na kop bloementheeHALLE Een achttienjarige jongen uit het Duitse Halle heeft met een heggenschaar zijn tong en penis afgeknipt terwijl hij onder invloed was van thee die hij van de bloemen van een Braziliaanse sierplant had getrokken. Dat heeft de politie bevestigd.
quote:Heb je een blinde vlek voor mijn posts ofzo
Op woensdag 24 september 2003 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Goh
Waar blijven nu al die fokkers van de Drugs zijn Kewl en okay en helemaal niet zo gevaarlijk clup?
auwie.....
quote:Uhm smart drugs ? Onder 'smart drugs' worden designer drugs verstaan, vandaar de naam smart. Dit zijn middelen vaak gemaakt uit plantenextracten of de synthetische equivalenten ervan. Deze worden verkocht in afgepaste dosering met gebruiksaanwijzing en evt. mondelinge toelichting van een door de Jellinek kliniek geschoolde verkoper....(let op het VLAS keurmerk).
Op woensdag 24 september 2003 11:41 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Tja dat moet je niet doen hè?
Kun je zien hoe gevaarlijk van die smartdrugs is.
Eigen schuld dikke bult (want een lul heeft ie net meer)
quote:Dat is op pijnlijke wijze gebleken
Op woensdag 24 september 2003 11:48 schreef Shaman het volgende:
Doornappel is GEEN smartdrug
V.
Ik snap er echt geen ruk van, hoe kan je zo ver weg zijn dat het je leuk lijkt om je eigen snikkel te verwijderen? En als je het dan doet dan moet je dat toch voelen, ook al ben je zo stoned als een garnaal?? Ik kreeg een keer m'n vinger tussen de deur toen ik aan de paddo's zat, maar toen deed dat nog net zo zeer.. ik kan me er echt niets bij voorstellen.
quote:he spuit 11..waar koop jij je kattevoer? Ik wil graag een keer mee dan.
Op woensdag 24 september 2003 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik blijf me verbazen dat die producten gewoon in iedere gezellige supermarkt te vinden zijn als ware het kattevoer. Dit moet echt stoppen, er moet controle komen, desnoods van (werkloze) allochtone medelanders, die zijn meestal net iets leper in dat soort zaken...
quote:Het was toch een plantenextract??
Op woensdag 24 september 2003 11:48 schreef Shaman het volgende:[..]
Uhm smart drugs ? Onder 'smart drugs' worden designer drugs verstaan, vandaar de naam smart. Dit zijn middelen vaak gemaakt uit plantenextracten of de synthetische equivalenten ervan. Deze worden verkocht in afgepaste dosering met gebruiksaanwijzing en evt. mondelinge toelichting van een door de Jellinek kliniek geschoolde verkoper....(let op het VLAS keurmerk).
Doornappel is GEEN smartdrug
quote:Ja als je een potje thee zet van bloempjes uit de tuin dan is dat een planten extract.
Op woensdag 24 september 2003 12:00 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Het was toch een plantenextract??
Dus wat lul je nou?
quote:Dus volgens jou zijn paddo's geen smart drug?
Op woensdag 24 september 2003 12:14 schreef Shaman het volgende:[..]
Ja als je een potje thee zet van bloempjes uit de tuin dan is dat een planten extract.
Het gaat erom dat bij designer drugs een middel van dat plantenextract gemaakt wordt, in een labaratorium dus, in veilige dosering, die uiteindelijk in pil of capsule vorm met bijsluiter verkocht worden...
Onwerkelijk
[Dit bericht is gewijzigd door Hagedis op 24-09-2003 12:32]
quote:Inderdaad, paddestoelen vallen technisch gezien niet onder de smart/designer drugs, het zijn ecodrugs. Het zijn net als smart/designer drugs, in niet bewerkte vorm, legale middelen en worden daarom wel in smartshops verkocht.
Op woensdag 24 september 2003 12:15 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dus volgens jou zijn paddo's geen smart drug?
quote:nou geil jij natuurlijk of fotos van afgesneden geslachtsdelen
Op woensdag 24 september 2003 09:52 schreef janszzen het volgende:
De fotos staan binnenkort op rotten.com.
quote:ja, die duitsers hebben iets met worsten
Op woensdag 24 september 2003 09:15 schreef Bombie het volgende:
Die Duitsers hebben wat met het afsnijden van hun penissen.
quote:
Op woensdag 24 september 2003 10:07 schreef Verbal het volgende:
Goed, mijn ontbijt zit nu in mijn toetsenbordV.
HAHHAHAA.
zonde van je ramplank.
quote:wow, dat zijn vrij vage ervaringen. toch maar niet uitproberen dus
Op woensdag 24 september 2003 14:20 schreef Disorder het volgende:
Wie wil er interessante dingen lezen over deze plant (Jimsonweed, Datura, Doornappel, hoe je het ook noemt)?Lees hier over bizarre, persoonlijke ervaringen: http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Datura.shtml
quote:Doornappel
Op woensdag 24 september 2003 09:18 schreef Shaman het volgende:
Engels-trompet ? Volgens mij wordt hiermee Datura oftwewel doornappel bedoeld. Niet vreemd dat hij zo doordraait. Tien zaadjes van deze plant zijn genoeg voor zware hallucinaties. Een hogere dosis kan krankzinnigheid, bewusteloosheid en zelfs de dood het gevolg hebben.
Een drug die _zelfs ik_ nooit van me leven zou proberen ;P
De grap van datura is dat de gebruiker (unlike bij LSD en paddo's) de werkelijkheid niet meer van echt weet te onderscheiden, op geen enkele manier.
Ik blijf bij mijn pro-drug standpunt, die kerel wist duidelijk niet wat datura allemaal met je doet dus gebrekkige voorlichting helaas. En als je het besluit te doen is een sitter natuurlijk een must.. Dan had dit wellicht voorkomen kunnen worden..
quote:Ik denk dus ook dat die gast er sterk van overtuigd was in zijn trip dat zijn pik en tong iets kwaadaardigs waren en verwijderd moesten worden.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Enkele ervaringen van vriendinnen, kennissen en onszelf: Een vriendin die ‘s avonds een kopje doornappel-thee dronk, zag in het donker opeens een groot monster dat haar vanuit een hoek van de kamer beloerde. Ze wist dat dit gedrocht haar zou bespringen als zij haar ogen er ook maar een moment van zou afwenden. Zo bleef zij de hele nacht naar het duistere, zacht golvende mormel staren. Toen de ochtend aanbrak en daglicht de kamer begon binnen te kruipen, zag ze dat het slechts een donker gordijn was dat zachtjes op de tocht bewoog...Een andere vriendin begon snel een graf te graven waarin ze gedurende haar hele trip als een lijk heeft liggen griezelen. Ze werd stokstijf, voelde haar vlees wegrotten en de wormen uit haar oogkassen kruipen.
Een vriend zwierf rond over een slagveld waar duizenden gesneuvelden lagen te stinken terwijl er ook nog enkele zwaar gewonden kreunend rondkropen. Weer een ander veranderde in een wild zwijn en kroop knorrend rond op handen en knieën, terwijl hij zand, eikels en takken vrat. Een kennis at dertig zaden van de doornappel en belandde in een krankzinnigengesticht, waar hij drie jaar bleef.
Wijze les dus:
Als je al zo gek bent om doornappel te gaan gebruiken informeer je eerst goed en zorg dat je mensen bij je hebt die je tijdens je trip in de gaten houden.
edit: wat tekst weg gehaald
[Dit bericht is gewijzigd door CoReTeX op 24-09-2003 17:13]
quote:Bella Donna, ook wel wolfskers (Atropa Bella Donna), is geen synoniem voor Doornappel (Datura stramonia), maar een plant uit de nachtschade familie. De werkzame stof, atropine, wordt gebruikt als pupilverwijder of om het hartritme op te voeren. Afgeleiden van deze stof kunnen gebruikt worden als astmaremmer (Atrovent Ip-atropium-bromide), en om tremoren te verminderen bij de ziekte van parkinson. Voor een volwassene zijn tien bessen van deze plant al dodelijk (door verstikking in comateuze toestand).
Op woensdag 24 september 2003 16:50 schreef Nynex het volgende:
Datura, Jimson Weed, Angel's Trumpet, Bella Donna, enz.
[Dit bericht is gewijzigd door Shaman op 24-09-2003 17:59]
quote:ja die euro brengt de mens tot rare dingen
btw: Hoe gaat het met hem nu?
quote:Die zal zich enorm klote voelen.
Op woensdag 24 september 2003 22:48 schreef DeltaOne het volgende:
Damn, zielig hoor en goor ookbtw: Hoe gaat het met hem nu?
quote:
Op woensdag 24 september 2003 23:36 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
OMG!!!!
Auw
Herinner me eraan om geen gekke thee te drinken en het me gewoon laat houden op thee van Pickwick
toch zielig voor die jongen, ik hoop dat we wel meer te weten komen. wie weet kunnen ze een varkenslul ofzo aannaaien.
Ik heb ze zelf ook wel eens gezien.
quote:mooi plantje *ook fascineerd is*
Op donderdag 25 september 2003 09:01 schreef Disorder het volgende:
Ik vind die Datura plant wel fascinerend moet ik zeggen. Ik heb er gisteren wat over opgezocht en de verhalen die ik las waren op z'n zachtst gezegd bizar te noemen. Hoe goed je je er ook op voorbereidt, de kans op een bad trip schijnt bijna 100% te zijn. Volgens sommigen kwamen ze terecht in de Hel. Het ergste van het spul is dat je vergeet dat je die zaadjes hebt genomen, zodat je gelooft dat het monster dat voor je staat echt is.Ik heb ze zelf ook wel eens gezien.
quote:Ik heb zelf ook maar ff flink wat onderzoek en ik stop er nu ook mee, met elk verhaal dat ik lees krijg ik meer zin om het ook eens te proberen, terwijl er toch onder 9/10 verhalen staat dat je dat dus beter niet kan doen
Op donderdag 25 september 2003 09:01 schreef Disorder het volgende:
Ik vind die Datura plant wel fascinerend moet ik zeggen. Ik heb er gisteren wat over opgezocht en de verhalen die ik las waren op z'n zachtst gezegd bizar te noemen. Hoe goed je je er ook op voorbereidt, de kans op een bad trip schijnt bijna 100% te zijn. Volgens sommigen kwamen ze terecht in de Hel. Het ergste van het spul is dat je vergeet dat je die zaadjes hebt genomen, zodat je gelooft dat het monster dat voor je staat echt is.Ik heb ze zelf ook wel eens gezien.
(eigen risico)
quote:Die plant heeft een sterk 'verboden vrucht' effect. Het is alsof je een nachtmerrie beleeft, in het echt. Ik zou het wel voor een paar minuten mee willen maken, met een antimiddel naast me om het per direct uit te schakelen. Je wordt er wel nieuwsgierig van.
Op donderdag 25 september 2003 21:55 schreef pfaf het volgende:[..]
Ik heb zelf ook maar ff flink wat onderzoek en ik stop er nu ook mee, met elk verhaal dat ik lees krijg ik meer zin om het ook eens te proberen, terwijl er toch onder 9/10 verhalen staat dat je dat dus beter niet kan doen
quote:En daarna gelijk kijken of je klokkenspel er nog hangt.
Op donderdag 25 september 2003 22:19 schreef Disorder het volgende:[..]
Die plant heeft een sterk 'verboden vrucht' effect. Het is alsof je een nachtmerrie beleeft, in het echt. Ik zou het wel voor een paar minuten mee willen maken, met een antimiddel naast me om het per direct uit te schakelen. Je wordt er wel nieuwsgierig van.
[Dit bericht is gewijzigd door Burner2000 op 25-09-2003 22:28]
quote:gewoon een kwestie van voorbereiden: goede dosis, 2 pakken bar-le-duc en een vriend met mobiel en er is niets aan de hand
Op donderdag 25 september 2003 22:28 schreef Burner2000 het volgende:[..]
En daarna gelijk kijken of je klokkenspel er nog hangt.
quote:Ik vind het ongelooflijk leuk!
Op woensdag 24 september 2003 09:24 schreef franske19 het volgende:
Foto's?Nee even serieus dit is niet leuk!
Eindelijk een junk, die niet een ander op laat draaien voor zijn gedoe, maar zichzelf.
Moge de HEERE HEERE geven, dat dit voorbeeld navolging vindt.
Uitkijken dus met Camille thee
quote:No way. Lees de verhalen maar door op een site waarvan ik de link eerder in dit topic heb gegeven. Geloof me, zelfs met een paar sitters erbij kan het flink uit de hand lopen. Zo geloofde een man dat er Orcs en Trollen aankwamen die hij moest vernietigen. Hij pakte een mes en ging vervolgens urenlang een bos te lijf. Die vrienden van hem, sitters, zijn ervandoor gegaan omdat ze als de dood voor hem waren. Je kunt echt van dat spul in een psychopaat veranderen.
Op donderdag 25 september 2003 22:32 schreef pfaf het volgende:[..]
gewoon een kwestie van voorbereiden: goede dosis, 2 pakken bar-le-duc en een vriend met mobiel en er is niets aan de hand
quote:gelezen, maar zoals ik zeg: voorbereiden
Op vrijdag 26 september 2003 09:38 schreef Disorder het volgende:[..]
No way. Lees de verhalen maar door op een site waarvan ik de link eerder in dit topic heb gegeven. Geloof me, zelfs met een paar sitters erbij kan het flink uit de hand lopen. Zo geloofde een man dat er Orcs en Trollen aankwamen die hij moest vernietigen. Hij pakte een mes en ging vervolgens urenlang een bos te lijf. Die vrienden van hem, sitters, zijn ervandoor gegaan omdat ze als de dood voor hem waren. Je kunt echt van dat spul in een psychopaat veranderen.
quote:Maar bij bijna al die reacties stond al dat ze zich goed hadden voorbereid. Blijkbaar krijg je bijna 100% zeker een bad trip. Nouja, een bad trip is volgens velen een slechte benaming. Eerder een realistische nachtmerrie waar ze niet uit wakker werden. Sommigen gaan daarna voor een paar jaar het gekkenhuis in. Geen kinderspul. Zou je zoiets na al die verhalen nog durven?
Op vrijdag 26 september 2003 10:09 schreef pfaf het volgende:[..]
gelezen, maar zoals ik zeg: voorbereiden
Neem dan ook geen mes mee.
Tuurlijk kan het altijd mis gaan: zoals iemand die door het raam naar binnen sprong, daar kun je zelfs als sitter niets aan doen. Ergste lijkt me nog als je zoals best veel hadden, beestjes onder je huid krijgt en alles tot bloedens toe kapot krabt
quote:een half blaadje in de thee schijnt je een heerlijke psychedelic droom te kunnen geven. t is iig goedkoper dan LSD en is een keer wat anders dan the usual shit. Maar ik denk noiot dat ik 50 van die zaadjes in zou durven nemen. ( k zou eerder een vriend charteren en om hem lachen hoe hij 2 dagen lang tegen lantaarnpalen praat en sigaretten ronddeelt terwijl er niemand is
Op vrijdag 26 september 2003 10:16 schreef Disorder het volgende:[..]
Maar bij bijna al die reacties stond al dat ze zich goed hadden voorbereid. Blijkbaar krijg je bijna 100% zeker een bad trip. Nouja, een bad trip is volgens velen een slechte benaming. Eerder een realistische nachtmerrie waar ze niet uit wakker werden. Sommigen gaan daarna voor een paar jaar het gekkenhuis in. Geen kinderspul. Zou je zoiets na al die verhalen nog durven?
quote:heel aardige vriend ben jij
Op vrijdag 26 september 2003 10:23 schreef pfaf het volgende:[..]
een half blaadje in de thee schijnt je een heerlijke psychedelic droom te kunnen geven. t is iig goedkoper dan LSD en is een keer wat anders dan the usual shit. Maar ik denk noiot dat ik 50 van die zaadjes in zou durven nemen. ( k zou eerder een vriend charteren en om hem lachen hoe hij 2 dagen lang tegen lantaarnpalen praat en sigaretten ronddeelt terwijl er niemand is
![]()
![]()
)
thijs
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:35 schreef fratsman het volgende:
*kick*
Hallucinaties onder invloed van zulke planten is echt niet gezond. Ik plaats hier ff een link van een foto, dat echt veeeeel verder gaat dan wat de jongen uit het nieuwsbericht heeft gedaan. Ik doe expres linken, want de foto is echt niet smakelijk. kijken op eigen risico dus....
KLIKKEN OP EIGEN RISICO
Het lijkt me wel duidelijk dat dit goedje voorkomt dat je doorhebt waar je mee bezig bent...quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:42 schreef niet_links het volgende:
Ik ben niet bang voor drugs heb wel eens wat gebruikt.. Ik denk dat vele nederlanders wel eens wat gebruikt hebben... Je moet alleen wel weten waar je mee bezig bent.
Om ons gezicht er af te pellen misschien?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:05 schreef klaus_beyer het volgende:
God heeft ons deze vruchten gegeven voor een reden! Maar waarom dan?
Niet geschikt om zijn genen door te geven. En dat besefte zijn eigen lichaam ook. Mooi geregeld van moeder natuur.quote:Op woensdag 24 september 2003 09:29 schreef Lucille het volgende:
Je zou toch zeggen dat hij na 1 onderdeel afgesneden te hebben zo gigantisch ligt te bloeden dat een tweede snijpoging erg lastig wordt. Maar blijkbaar niet.
De vraag blijft natuurlijk of iemand die zo gestoord is wel geschikt is om zijn genen door te geven aan een volgende generatie.
Iemand nog een kopje thee?
[afbeelding]
Hannibalquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:35 schreef fratsman het volgende:
*kick*
Hallucinaties onder invloed van zulke planten is echt niet gezond. Ik plaats hier ff een link van een foto, dat echt veeeeel verder gaat dan wat de jongen uit het nieuwsbericht heeft gedaan. Ik doe expres linken, want de foto is echt niet smakelijk. kijken op eigen risico dus....
KLIKKEN OP EIGEN RISICO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |