quote:Gjaltema nieuwe hoofdsponsor BV Veendam
BV Veendam heeft een nieuwe hoofdsponsor. Het Groninger bedrijf Gjaltema verbindt zich voor vijf seizoenen aan de eerstedivisionist. De hoogte van het sponsorbedrag is niet bekend gemaakt.
Gjaltema is een verhuurbedrijf dat de markt bediend op het gebied van steigers, hoogwerkers, ladders, trappen, heftrucks, montageliften etc.
Gjaltema is per 1 juli 2008 ook stadionsponsor van BV Veendam. De afgelopen vijf seizoenen is InternetGemeentegids hoofdsponsor van BV Veendam geweest. Dat bedrijf was jaarlijks goed voor 100.000 euro.
quote:Nieuwe stadion BV Veendam geen banaan- maar eivorm
Datum: 18-jun-2009 16:51
BV Veendam heeft donderdag het tweede plan voor het nieuwe stadion gepresenteerd. Waar het stadion in de eerste tekeningen op een banaan leek, doet het tweede plan aan als een ei. Tegen de banaanvorm van het eerste plan is gespiegeld namelijk nog een banaanvormige tribune gelegd.
Eind juni wil Veendam de eindrapportage presenteren, waarin duidelijk wordt of het nieuwe stadionplan haalbaar is. De gemeente Veendam en de provincie Groningen zullen het plan eerst keuren. (EvS)
Misschien koop ik em welquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:42 schreef MaxPower het volgende:
Er zijn zo 10 eerstedivisieclubs met lelijker sponsorplakkaten. En zeker een aardig shirt ja!
Hmm meende gisteren in de samenvatting te zien dat de rug gewoon helemaal geel is, het zwarte vlak loopt dus niet door.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef TerroRobbie het volgende:
En dat willen die jongens van Gjaltema weten ook:
[ afbeelding ]
Verder wel een aardig shirt.
Wie denk je dat er volgen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:35 schreef Barca het volgende:
Domino.
Zou inderdaad zomaar kunnen. Telstar en Fortuna lijken me ook kanshebbersquote:
De Graafschap en Heracles maken dit seizoen zelfs nog een (kleine) winst.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:41 schreef Barca het volgende:
Emmen, Roda JC, Fortuna SIttard, Ajax, Feyenoord, AZ. Wie niet?
Fijne uitzonderingen.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:15 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
De Graafschap en Heracles maken dit seizoen zelfs nog een (kleine) winst.
Ik hoorde dat het 10miljoen was bij Ajax? Als ze suarez verkopen blijft er nooit veel schuld over.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:41 schreef Barca het volgende:
Ajax, Feyenoord, AZ. Wie niet?
Volgens mij hebben ze opnieuw een verzoek ingediend.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:21 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het 10miljoen was bij Ajax? Als ze suarez verkopen blijft er nooit veel schuld over.
Feijenoord weet ik niet
Az lijkt me een kwestie van een goede sponsor of veel verkopen.
Is er al recenter nieuws behalve dat die advocaat (lees: niet dick) is toegetreden tot het bestuur? In dvhn schreven ze dat hierdoor een nieuw kort geding mogelijk was....
bronquote:VEENDAM - Het in zwaar weer verkerende BV Veendam krijgt hulp van een groep ondernemers en de gemeente Veendam.
De gemeente steekt geen geld in de club. Wel heeft het gemeentebestuur besloten zijn incassorecht op een bedrijf van Jans Norder voor 1 seizoen over te dragen aan de BV Veendam. Met dat incassorecht,
het recht op een nog niet betaalde rekening, kan de BV Veendam ook andere bv's
van Norder aanpakken. Daarmee wordt de kans groter dat de club achterstallige
sponsorgelden alsnog ontvangt. Dat zal komende week blijken uit het kort geding
dat de BV Veendam heeft aangespannen tegen geldschieter Norder en zijn bv's.
Dat kost de gemeente geen geld.
Ondernemers
Ook een groep ondernemers heeft de helpende hand geboden. Zij willen 1,4
miljoen euro in de club steken. In ruil daarvoor willen ze de vordering die de club
heeft op Norder overnemen.
Dom idee, dan heb je over een jaar of twee waarschijnlijk weer hetzelfde probleemquote:Op zondag 21 februari 2010 21:15 schreef e-wok het volgende:
Ondernemers en gemeente reiken BV Veendam de hand
Geplaatst: zondag 21 februari 2010 12:05
[..]
bron
Bronquote:VEENDAM - Het nieuwe kort geding, dat BV Veendam heeft aangespannen tegen geldschieter Jans Norder, dient donderdagochtend om half tien.
De club hoopt via de rechter alsnog aanspraak te kunnen maken op een bedrag van 1,4 miljoen euro. De eerste vordering werd afgewezen, omdat het besluit om Norder te dagvaarden slechts door twee van de vier bestuursleden was genomen. BV Veendam hoopt dat er donderdag alsnog uitspraak wordt gedaan over de rechtsgeldigheid van het sponsorcontract.
Veendam Till I Die...quote:
Dat kwam toch door blessures en schorsingen? In ieder geval wens ik alle Veendammers veel succes tegen Helmond, het zou een mooie bekroning van het seizoen zijn om de finale te halen. Plus dat je daarmee een periode van ellende hopelijk definitief kunt afsluiten.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:03 schreef debeterebob het volgende:
Eerst de dubbele ontmoeting met Helmond. moet kunnen. Alhoewel de prestaties laatste tijd ietsje minder zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |