Het nieuwe seizoen van Baantjer start vrijdag 26 september. Marian Mudder, die in de serie Vera Prins speelt, wordt vervangen door rechercheur Iris de Graaff (Kirsten van Dissel). Verder blijft de cast hetzelfde, Piet Römer (De Cock) en Victor Reinier (Dick Vledder) vervullen weer de hoofdrollen.
Op 7 november wordt de honderdste aflevering van de serie, De Cock en de moord op de Clown, uitgezonden. De opnames voor deze jubileumaflevering zijn momenteel aan de gang in Amsterdam.
In Baantjer zullen dit seizoen een groot aantal bn'ers, of bl'ers (bekende lijken), meespelen. In eerdere afleveringen waren gastrollen weggelegd voor onder meer Bartho Braat, Stanley Burleson, Eric Corton, Rick Engelkes, Rudi Falkenhagen, René Froger, Guusje Nederhorst en Katja Schuurman.
Bron: sterrenbeurs.nl
quote:Gem kijcijfers baantjer: 2,5 miljoen
Op dinsdag 23 september 2003 18:40 schreef Posdnous het volgende:
Hopelijk kan hij net zo goed acteren als zingen.
quote:En een landelijke tv storing exact op dat moment....
Op dinsdag 23 september 2003 18:40 schreef Posdnous het volgende:
Hopelijk kan hij net zo goed acteren als zingen.
quote:Kansloze hangjongeren ja.. hoeven ze niet te acteren.
Op dinsdag 23 september 2003 18:42 schreef mhr-zip het volgende:
samen met z'n "vrienden" als hangjongeren?
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:42 schreef Rhapsody het volgende:
Ik mag toch hopen dat hij het slachtoffer is dan.
quote:
quote:
quote:
*Lacht gemeen*
De Cock en het lijk dat niet kan of kon zingen.
quote:En al die breezersletjes huilen voor de tv, want ja "jim is dood"
Op dinsdag 23 september 2003 18:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Een lijk spelen, het is maar wat je een rol noemt.
quote:
quote:De Cock en de krijsende kater!
Op dinsdag 23 september 2003 18:49 schreef Sas22 het volgende:
Hoop dat het ook gruwelijk word....
Dat ie aan het zingen is en opeens iemand hem vanachteren grijpt en wurgt...."Nu is het genoeg misselijk rotventje!!"*Lacht gemeen*
De Cock en het lijk dat niet kan of kon zingen.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:56 schreef Rhapsody het volgende:[..]
De Cock en de krijsende kater! het krijsende kitten.
quote:De Cock en de moord op het nasale monster.
Op dinsdag 23 september 2003 18:59 schreef laffer het volgende:
"de cock en de vermoordde schandknaap"
quote:jazeker, hij kan een lijk spelen waar de maden nog niet in willen wonen!
Op dinsdag 23 september 2003 23:03 schreef Brick_Top het volgende:
Volgens mij heeft ie wel acteertalenten.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:42 schreef piertje2 het volgende:
ik hoop dat ie dood gaat
quote:
Op woensdag 24 september 2003 00:17 schreef du_ke het volgende:[..]
quote:met een stukje zeep??
Op woensdag 24 september 2003 00:54 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zie hem liever achter slot en grendel.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:59 schreef laffer het volgende:
"de cock en de vermoordde schandknaaphet bokje dat zijn mamma kwijt is"
quote:Geen zeep. Hij moet wel lijden .
Op woensdag 24 september 2003 00:56 schreef laffer het volgende:[..]
met een stukje zeep??
quote:en dat kreng zal lijden, geloof me..
Op woensdag 24 september 2003 02:12 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Geen zeep. Hij moet wel lijden .
[sub[ ik heb niet teruggelezen[/sub]
quote:
Op woensdag 24 september 2003 03:21 schreef Rood_schaap het volgende:
Hij zal wel het homofiele vriendje van het slachtoffer spelen
of het grote idool van de 15-jarige meisjes...
(wat het door jou genoemde niet wegneemt )
quote:Dat is is inmiddels al
Op woensdag 24 september 2003 03:24 schreef Ole het volgende:[..]
![]()
of het grote idool van de 15-jarige meisjes...
(wat het door jou genoemde niet wegneemt)
dat kan ie toch nog niet weten dan
quote:Dan zitten z'n hersens waarschijnlijk in z'n grote teen
Op woensdag 24 september 2003 03:29 schreef Ole het volgende:
Ja maar Jim is net 16![]()
dat kan ie toch nog niet weten dan
![]()
quote:zou me niet eens verbazen
Op woensdag 24 september 2003 03:31 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
Dan zitten z'n hersens waarschijnlijk in z'n grote teen
quote:Mij dus ook niet
Op woensdag 24 september 2003 03:35 schreef Ole het volgende:[..]
zou me niet eens verbazen
quote:Jim is nog wel slim, maar Jamai is pas echt dom.
Op woensdag 24 september 2003 03:31 schreef Rood_schaap het volgende:
Dan zitten z'n hersens waarschijnlijk in z'n grote teen
quote:ik kan niet heel veel verschil ontdekken..
Op woensdag 24 september 2003 03:37 schreef Steijn het volgende:[..]
Jim is nog wel slim, maar Jamai is pas echt dom.
quote:Ja, inderdaad. Jim heeft Mars en Jamai heeft, ook al heeft hij gewonnen, helemaal niets. Jim buit zijn succes veel beter uit. Jamai is te lief.
Op woensdag 24 september 2003 03:44 schreef Ole het volgende:
Misschien zakelijk.. ?
quote:Kijk hoe Jim het doet.
Op woensdag 24 september 2003 03:44 schreef Ole het volgende:[..]
ik kan niet heel veel verschil ontdekken..
Misschien zakelijk.. ?
quote:En er wordt weer een topic over Jim geopend en het is meteen allemaal weer negatief het gross dat hier schrijft is van het mannelijk geslacht net effe iets ouder dan Jim zelf... we houden vol.... neeee hoor we zijn niet jaloers.... echt niet. Get over it!!!! laat die jongen toch lekker. Hij wordt er goed voor betaald. Tuurlijk als jij de kans zou krijgen zou je het niet doen. Nee jij zou je nooit laten verleiden voor een rol in Baantjer.
Op woensdag 24 september 2003 08:09 schreef Jordy-B het volgende:
'k hoop dat ze 'm dood in z'n kots vinden, waarna ze ontdekken dat 'ie vlak voor overlijden door een ventje met 'n raar brilletje in z'n kont is gejeweetweld...
Hij is gevraagd een screentest te doen en daarna is hij door de producent (John de Mol) goed bevonden.
Hij zou ook een aanbiending hebben gehad voor de soap onderweg naar morgen maar was voor Jim destijds moeilijk haalbaar aangezien hij toen nog 15 was en nog niet volledig mocht werken
Maargoed of het jullie ook intresseerd.
Jim gaat niet het lijk spelen maar de zoon van een crimineel. Hij heeft zelf gezegd dat het iets kleins is dus ik verwacht geen grote rol in die aflevering. Het zal wel ergens tussen een cameo en een kleine bijrol zitten.
quote:Knap dat je dat daaruit al kan halen.
Op woensdag 24 september 2003 08:43 schreef MikeyMo het volgende:
Hij mag wel eens reageren na een showbizpremiere op hoe de film of topneelstuk was; nou ik kan je zeggen dat hij niet kan acteren
Maargoed dan kijk je toch niet.
quote:Hij heeft zijn mannelijkheid wel bewezen geloof ik.
Op woensdag 24 september 2003 08:47 schreef Lemmeb het volgende:
Wanneer houdt het nou eens op met die Jim??? Ik zou tegen hem willen zeggen: word eerst maar eens een echte vent en kom dan maar weer eens terug![]()
![]()
quote:
quote:
Op woensdag 24 september 2003 09:42 schreef Joz het volgende:
quote:
Op woensdag 24 september 2003 08:39 schreef marky het volgende:
Maargoed of het jullie ook intresseerd.Jim gaat niet het lijk spelen maar de zoon van een crimineel. Hij heeft zelf gezegd dat het iets kleins is dus ik verwacht geen grote rol in die aflevering. Het zal wel ergens tussen een cameo en een kleine bijrol zitten.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 24-09-2003 10:12]
quote:door te zingen????
Op woensdag 24 september 2003 09:22 schreef marky het volgende:[..]
Hij heeft zijn mannelijkheid wel bewezen geloof ik.
quote:ja ik snap hem ook niet
Op woensdag 24 september 2003 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
door te zingen????
quote:Charlotte van 18 en als we de roddels mogen geloven ook Marieke van 23. Kan me niet voorstellen dat die alleen maar een beetje zoentjes geven genoeg vinden.
Op woensdag 24 september 2003 10:14 schreef MikeyMo het volgende:[..]
door te zingen????
quote:Neejoh, hij knuffelt er alleen maar wat mee. Wat homo's met meisjes doen enzo. Dat had je toch zelf ook wel kunnen bedenken, lijkt me
Op woensdag 24 september 2003 10:50 schreef marky het volgende:
Charlotte van 18 en als we de roddels mogen geloven ook Marieke van 23. Kan me niet voorstellen dat die alleen maar een beetje zoentjes geven genoeg vinden.
quote:Ik heb altijd begrepen dat alleen homo's andere homo's eruit kunnen pikken.
Op woensdag 24 september 2003 10:52 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Neejoh, hij knuffelt er alleen maar wat mee. Wat homo's met meisjes doen enzo. Dat had je toch zelf ook wel kunnen bedenken, lijkt me
is namelijk nogal wiedes. Kijk eens goed naar Jim
quote:Ik denk dat je dat verkeerd begrepen hebt.
Op woensdag 24 september 2003 11:01 schreef marky het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat alleen homo's andere homo's eruit kunnen pikken.
quote:
Op woensdag 24 september 2003 11:01 schreef marky het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat alleen homo's andere homo's eruit kunnen pikken.
Jim is geen homo.
quote:Ik denk het niet...
Op woensdag 24 september 2003 11:02 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ik denk dat je dat verkeerd begrepen hebt.
Jij wil blijkbaar zo graag dat hij homo is.
quote:Van Jim wil ik helemaal niks. Maar mijn ogen zitten nu eenmaal niet in m'n achterhoofd.
Op woensdag 24 september 2003 11:09 schreef marky het volgende:
Ik denk het niet...Jij wil blijkbaar zo graag dat hij homo is.
quote:door 2 meisjes (die ouder zijn) bepaal je je mannelijkheid?
Op woensdag 24 september 2003 10:50 schreef marky het volgende:[..]
Charlotte van 18 en als we de roddels mogen geloven ook Marieke van 23. Kan me niet voorstellen dat die alleen maar een beetje zoentjes geven genoeg vinden.
dus al die homo's zijn niet mannelijk omdat ze geen (oudere) vrouwen neuken...
quote:Ja, ik snap het verband tussen wel of niet homo zijn en mannelijkheid ook niet echt, maar daar kwam marky zelf mee.
Op woensdag 24 september 2003 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
door 2 meisjes (die ouder zijn) bepaal je je mannelijkheid?dus al die homo's zijn niet mannelijk omdat ze geen (oudere) vrouwen neuken...
quote:Als ze in je achterhoofd zaten zou je kunnen kijken of hij er diep genoeg inzit.
Op woensdag 24 september 2003 11:10 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Van Jim wil ik helemaal niks. Maar mijn ogen zitten nu eenmaal niet in m'n achterhoofd.
quote:Misschien nieuws voor jou maar volgens mij neuken homo's geen vrouwen.
Op woensdag 24 september 2003 11:17 schreef MikeyMo het volgende:[..]
door 2 meisjes (die ouder zijn) bepaal je je mannelijkheid?
dus al die homo's zijn niet mannelijk omdat ze geen (oudere) vrouwen neuken...
quote:Wie weet zou ik dat wel kunnen waarderen. Maarja die Jim hè. Duidelijk te jong en niet erg mannelijk
Op woensdag 24 september 2003 11:32 schreef marky het volgende:
Als ze in je achterhoofd zaten zou je kunnen kijken of hij er diep genoeg inzit.
quote:Hij is 16... laten we het maar afwachten maar ik ga er toch voor dat het een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat Jim meer van vrouwen houdt.
Op woensdag 24 september 2003 11:34 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Wie weet zou ik dat wel kunnen waarderen. Maarja die Jim hè. Duidelijk te jong en niet erg mannelijk
quote:Dattie van vrouwen houdt wil ik wel geloven. Het één sluit het ander niet uit.
Op woensdag 24 september 2003 11:43 schreef marky het volgende:
Hij is 16... laten we het maar afwachten maar ik ga er toch voor dat het een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat Jim meer van vrouwen houdt.
Maar of hij ze ook als lustobjecten ziet? Ooit waren er mensen die dat ook van Gerard Joling en George Michael dachten.
quote:Lees jij wel? Eerst zeg je dat hij zijn mannenlijkheid heeft bewezen door met 2 dames het bed te delen (die ouder zijn dan hem)
Op woensdag 24 september 2003 11:32 schreef marky het volgende:[..]
Misschien nieuws voor jou maar volgens mij neuken homo's geen vrouwen.
Dus... als hij homo was zou hij zijn mannelijkheid niet hebben bewezen? Homo's hebben geen mannelijkheid, tenzij ze een keer met een vrouw naar bed gaan?
quote:Volgens mij wel. Hij ziet ze volgens mij meer als lustobject dan iets anders maar dat is redelijk normaal als je 16 bent.
Op woensdag 24 september 2003 11:47 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Dattie van vrouwen houdt wil ik wel geloven. Het één sluit het ander niet uit.
Maar of hij ze ook als lustobjecten ziet? Ooit waren er mensen die dat ook van Gerard Joling en George Michael dachten.
quote:Ik zeg dat hij zijn mannelijkheid heeft bewezen. Als je een relatie aan durft te gaan met een oudere vrouw dan moet je toch redelijk zeker zijn van je zaak. Zeker als je zelf 15/16 bent en je vriendin 18/23 jaar. Je staat zelf aan het begin van je sexuele ontwikkeling en de vriendinnen staan midden in hun sexuele leven. Een beetje kussen en voelen is voor die dames toch niet voldoende die willen toch best wel een stukje verder gaan.
Op woensdag 24 september 2003 12:11 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Lees jij wel? Eerst zeg je dat hij zijn mannenlijkheid heeft bewezen door met 2 dames het bed te delen (die ouder zijn dan hem)
Dus... als hij homo was zou hij zijn mannelijkheid niet hebben bewezen? Homo's hebben geen mannelijkheid, tenzij ze een keer met een vrouw naar bed gaan?
quote:Jamai heeft Specsavers....
Op woensdag 24 september 2003 04:04 schreef Steijn het volgende:[..]
Ja, inderdaad. Jim heeft Mars en Jamai heeft, ook al heeft hij gewonnen, helemaal niets. Jim buit zijn succes veel beter uit. Jamai is te lief.
En wat dan nog als die jongen homo zou zijn, boeien
.Alsof het een schande zou zijn
.
quote:ach mij kan die hele geaardheid van die jongen me nix boeien. Ik maak enkel op uit zijn reacties op premieres dat hij niet kan acteren...
Op woensdag 24 september 2003 12:53 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkels hier door weer te suggeren dat Jim homo zou zijn.Misschien omdat Jim omgeven wordt door vrouwelijk schoon, en niets tekort komt wat dat betreft.Dan onstaat er snel jaloezie en afgunst.En wat dan nog als die jongen homo zou zijn, boeien
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Ik wou me hier helemaal niet mee bemoeien, maar ik MOET dit echt vragen! Waarop baseer je dat?????????
Op woensdag 24 september 2003 13:13 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ach mij kan die hele geaardheid van die jongen me nix boeien. Ik maak enkel op uit zijn reacties op premieres dat hij niet kan acteren...
Ik wil Jim hier helemaal niet verdedigen, weet niet of hij kan acteren, heb hem dat nog nooit zien doen (volgens mij de rest hier ook niet, maar goed), dus kan ik er ook niks over zeggen.
Maar ik ben echt benieuwd naar jouw antwoord.
quote:Ik heb ook nooit gezegd dattie homo is (interesseert me ook niet). Heb alleen gezegd dattie volgens mij met meisjes omgaat zoals een homo dat zou doen, puur en alleen omdat het nog geen echte vent is maar een jochie (kind). Lijkt me niet moeilijk om dat laatste te constateren.
Op woensdag 24 september 2003 12:53 schreef schatje het volgende:
Wat een sukkels hier door weer te suggeren dat Jim homo zou zijn.Misschien omdat Jim omgeven wordt door vrouwelijk schoon, en niets tekort komt wat dat betreft.Dan onstaat er snel jaloezie en afgunst.En wat dan nog als die jongen homo zou zijn, boeien
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Jij hebt er blijkbaar naast gelegen.
Op woensdag 24 september 2003 14:03 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ik heb ook nooit gezegd dattie homo is (interesseert me ook niet). Heb alleen gezegd dattie volgens mij met meisjes omgaat zoals een homo dat zou doen, puur en alleen omdat het nog geen echte vent is maar een jochie (kind). Lijkt me niet moeilijk om dat laatste te constateren.
quote:Wat ben jij eigenlijk van Jim?
Op woensdag 24 september 2003 14:11 schreef marky het volgende:[..]
Jij hebt er blijkbaar naast gelegen.
quote:Hoezo???
Op woensdag 24 september 2003 15:15 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Wat ben jij eigenlijk van Jim?
quote:moet je hem eens zien acteren in interviews na de afloop van premieres. Kijk iedereen die geinterviewd wordt zal altijd zeggen dat de voorstelling/film leuk was e.d. alleen heeft Jim dat nog niet goed onder de knie. Hij is ook altijd heel enthousiast alleen komt het altijd heel houterig geacteerd over...
Op woensdag 24 september 2003 13:59 schreef Day het volgende:[..]
Ik wou me hier helemaal niet mee bemoeien, maar ik MOET dit echt vragen! Waarop baseer je dat?????????
Ik wil Jim hier helemaal niet verdedigen, weet niet of hij kan acteren, heb hem dat nog nooit zien doen (volgens mij de rest hier ook niet, maar goed), dus kan ik er ook niks over zeggen.
Maar ik ben echt benieuwd naar jouw antwoord.
quote:hoezo denk je?
Op woensdag 24 september 2003 15:45 schreef marky het volgende:[..]
Hoezo???
Familie? Vriend? Heimelijke minnaar? Wannabe heimelijke minnaar?
quote:Komt omdat hij werkelijk enthousiast is. Zijn we nog niet zo gewend bij de rest van de nederlandse artiestjes.
Op woensdag 24 september 2003 15:56 schreef MikeyMo het volgende:[..]
moet je hem eens zien acteren in interviews na de afloop van premieres. Kijk iedereen die geinterviewd wordt zal altijd zeggen dat de voorstelling/film leuk was e.d. alleen heeft Jim dat nog niet goed onder de knie. Hij is ook altijd heel enthousiast alleen komt het altijd heel houterig geacteerd over...
quote:Ja vertel eens.
Op woensdag 24 september 2003 16:02 schreef Jordy-B het volgende:[..]
hoezo denk je?
quote:Tja en die krijg ik ook iedere keer weer. Maarre de oud RLS posters kennen mij wel een beetje.
Familie? Vriend? Heimelijke minnaar? Wannabe heimelijke minnaar?
quote:Nee dat komt omdat hij nog een (beschermd opgevoed) kindje is en nog niet vaak genoeg op z'n bek is gegaan in het openbaar. Zie Georgina Verbaan, die is ook een stuk minder naïef daarin geworden.
Op woensdag 24 september 2003 16:08 schreef marky het volgende:
Komt omdat hij werkelijk enthousiast is. Zijn we nog niet zo gewend bij de rest van de nederlandse artiestjes.
Dit in onderdeel van het volwassen worden, iets dat bij Jimmie duidelijk nog moet gebeuren.
quote:Volgens mij zijn dat gewoon reacties van een 16-jarige knul die het geïnterviewd worden nog niet gewend is. Hij is overigens niet altijd enthousiast over de voorstellingen/shows/films die hij gezien heeft (zie de 3 musketiers).
moet je hem eens zien acteren in interviews na de afloop van premieres. Kijk iedereen die geinterviewd wordt zal altijd zeggen dat de voorstelling/film leuk was e.d. alleen heeft Jim dat nog niet goed onder de knie. Hij is ook altijd heel enthousiast alleen komt het altijd heel houterig geacteerd over...
Maar even terugkomend op je redenatie. Als jij daaraan kan zien dat iemand niet kan acteren , vind ik je echt knap. Ik zie nl. dagelijks 'volleerde' acteurs/actrices stuntelen tijdens interviews. Maar dat zegt nog niets over hun acteertalent.
Wat dat acteren van Jim betreft, ik kan er pas wat over zeggen als ik het gezien heb, dus daar hou ik m'n mond even over. Persoonlijk hoop ik dat dit een eenmalig uitstapje is (ik ben niet zo kapot van de Nederlandse film- en soapindustrie) en dat hij zich blijft concentreren op het zingen.
quote:Ach, mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben denken daar heel anders over
Hij is ook altijd heel enthousiast alleen komt het altijd heel houterig geacteerd over...
quote:Hij is dan ook net 16
Op woensdag 24 september 2003 16:37 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Dit in onderdeel van het volwassen worden, iets dat bij Jimmie duidelijk nog moet gebeuren.
quote:
Op woensdag 24 september 2003 00:15 schreef SliderTPP het volgende:
Kom, een 16 jarig knulletje acteertalent?
Denk es na....
quote:Eh ja? Hij kan talenten hebben. Dat wilt dus nog niet meteen zeggen dat hij kan acteren. Over nadenken gesproken.
Op woensdag 24 september 2003 00:14 schreef laffer het volgende:[..]
jazeker, hij kan een lijk spelen waar de maden nog niet in willen wonen!
quote:Ik wil daarbij wel even de kanttekening maken dat het heel wat anders is om als je zelf ergens te staan dan wanneer je ergens in een rol staat. Is bijna niet vergelijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |