abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13384711
Ik wil 29 oktober naar antwerpen om naar het metropolis te gaan...

nou is er wat onduidelijk: hoe kom ik daar met OV? en wat kost het met mijn OV-jaarkaart? ik neem aan dat ik dan tot de NL grens betaal...

Er zijn volgens mij genoeg mensen weleens met OV naar Metropolis gegaan dus laat aub even weten

dinsdag 23 september 2003 @ 14:57:59 #2
55868 WhiteTwin
Drs. in de internetulatuur!
pi_13384865
Je moet dan naar Bergen op Zoom gaan en van daaruit gaat er als ik me niet vergis een bus rechtstreeks naar Antwerpen centrum Rooseveldplaats) waarvoor je alleen je ov hoeft te gebruiken. Van daaruit moet je dan wel een belgisch buskaartje kopen richting de Metropolis. Ik twijfel alleen of het nu Bergen op Zoom is of Roosendaal. Moet je anders even de 0900-9292 bellen ofzo. Met de trein betaal je idd vanaf de grens, dus is duurder.
One's Eyes always tell the truth...
pi_13385594
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 14:57 schreef WhiteTwin het volgende:
Je moet dan naar Bergen op Zoom gaan en van daaruit gaat er als ik me niet vergis een bus rechtstreeks naar Antwerpen centrum Rooseveldplaats) waarvoor je alleen je ov hoeft te gebruiken. Van daaruit moet je dan wel een belgisch buskaartje kopen richting de Metropolis. Ik twijfel alleen of het nu Bergen op Zoom is of Roosendaal. Moet je anders even de 0900-9292 bellen ofzo. Met de trein betaal je idd vanaf de grens, dus is duurder.
volgens mij roosendaal jah... had ik ergens gehoord volgens mij...
  Moderator dinsdag 23 september 2003 @ 16:06:04 #4
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13386955
Als het enigszins mogelijk is, zou ik toch met de auto gaan. Het OV daar naartoe is nogal een gedoe.

Mocht je gewoon voor 'Kill Bill' willen gaan en niet per se voor Metropolis, dan is er vlakbij Antwerpen Centraal (op 300 meter ofzo) nog een hele grote bios met 18 zalen.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')