[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 27-09-2003 17:07]
Arcana Maiores ( = Grote Geheimen)
De Verborgen Wereld
Onverklaarde Mysteries
Ofzoiets.
"Truth" is m.i. nog steeds het beste, maar aangezien er nogal wat kolder hier bijelkaar staat of gezegd wordt zou ik "In Here" veranderen in iets anders. "Out There, Somewhere" ligt voor de hand, maar je kunt er ook een draai aan geven zoals "The Truth Is Clouded", aangezien er nogal wat vaagheden bijelkaar staan hier en de waarheden nog lang niet boven tafel zijn.
En je kunt ook nog allerlei suggesties combineren. Zoals The Truth, Mystery, Spiritueel And Conspiracy. Net zo lang qua zin als Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing die toch ook de dingen combineert en er is nog steeds ruimte voor meer woorden als je de index-ruimte bekijkt. Wat doen jullie eigenlijk moeilijk.
quote:Kunnen we het niet Nederlands houden?
Op zondag 28 september 2003 04:45 schreef FijneDolfijn het volgende:
"De Sekte" zuigt ontzettend hard. Al moet toegegeven worden dat Fok! sektarische trekjes heeft als je ziet hoeveel tijd sommige erin steken, hoe vaak men hier is en hoe serieus men zichzelf neemt. Alsof sommige geen leven hebben zonder Fok!"Truth" is m.i. nog steeds het beste, maar aangezien er nogal wat kolder hier bijelkaar staat of gezegd wordt zou ik "In Here" veranderen in iets anders. "Out There, Somewhere" ligt voor de hand, maar je kunt er ook een draai aan geven zoals "The Truth Is Clouded", aangezien er nogal wat vaagheden bijelkaar staan hier en de waarheden nog lang niet boven tafel zijn.
En je kunt ook nog allerlei suggesties combineren. Zoals The Truth, Mystery, Spiritueel And Conspiracy. Net zo lang qua zin als Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing die toch ook de dingen combineert en er is nog steeds ruimte voor meer woorden als je de index-ruimte bekijkt. Wat doen jullie eigenlijk moeilijk.
quote:Die vind ik ook erg mooi.
Op zaterdag 27 september 2003 16:52 schreef The_Shining het volgende:
* stemt ook voor "Mystiek en mysterie"
Maar ik vind met de huidige naam ook niks mis, en vind het X-Filesachtige er aan compleet niet storend.
quote:Alles kan, NL's is m.i. alleen een tamelijk saaie taal en de onderwerpen in Truth zijn vaak internationaal getint. Nederlandse vertaling in mijn voorbeeld : De Waarheid, Mysterie, Spiritueel en Samenzweringen. Is ook nog eens veel langer als de engelse versie en klinkt natuurlijk niet echt meer.
Op zondag 28 september 2003 10:54 schreef Yamyam het volgende:
Kunnen we het niet Nederlands houden?
Overigens is : Feedback, Lifestyle, Showbizz, Babes & Hunks& Celebs, General Chat, Planet, Traines & Automobiles en Digital Corner ook allemaal Engels. Niks mis mee vind ik. Engels roels t.o.v. nederlands.
quote:*kuch*
Op vrijdag 19 september 2003 12:25 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mystiek en Mysterie
*(The) Outer Limits
*Brain-training
*Believe The Unbelievable
*Unified Facts 'n Fiction Observertory (UFFO)
*Unlimited Science
*Hasikiboke (Antiliaans voor: "laat je gaan")
*Waarschijnlijke Onwaarschijnlijkheden
*Fokuminati!
*The Strange World
*The Real World
*Is It Or Isn't It? (IIOII)
*The Final Frontier
*Feiten Of Kletskoek? (FOK?)
Ik vind het haske leuk dat jullie zo meedenken!
. Ik heb al een lijstje met mijn favoriete namen naar iteejer gestuurd en die kijkt hij door. Hij schrapt dan wat hij niet leuk vindt en stuurt het weer terug naar mij etc. etc. en dan moet het nog een keer langs een FA gaan.
De kans is groot dat iteejer weer tegendraads is, maar dan schop ik 'm gewoon en als hij dan bloedend op de grond ligt, zal hij best wel een beetje meewerken. Denk ik. Hoop ik.
.
Ik betwijfel het eigenlijk... But hey, a woman can have dreams, right?
To be continued! En hopelijk nog een beetje snel ook
quote:Staat "het Solse gat" daar ook bij? Vind ik wel poëtisch.
Op maandag 29 september 2003 19:18 schreef MUUS het volgende:. Lieve users.
.
Ik vind het haske leuk dat jullie zo meedenken!
. Ik heb al een lijstje met mijn favoriete namen naar iteejer gestuurd en die kijkt hij door. Hij schrapt dan wat hij niet leuk vindt en stuurt het weer terug naar mij etc. etc. en dan moet het nog een keer langs een FA gaan.
De kans is groot dat iteejer weer tegendraads is, maar dan schop ik 'm gewoon en als hij dan bloedend op de grond ligt, zal hij best wel een beetje meewerken. Denk ik. Hoop ik.
.
Ik betwijfel het eigenlijk... But hey, a woman can have dreams, right?
To be continued! En hopelijk nog een beetje snel ook
quote:Ik ben net een beetje aan het bijkomen van ->
Op donderdag 2 oktober 2003 10:13 schreef anne-marieke het volgende:
Is er al een nieuwe naam bekend?
quote:Ik heb idd al een paar dingen afgekeurd. Het zal nu wel gauw bekeken zijn
Op maandag 29 september 2003 19:18 schreef MUUS het volgende:. Lieve users.
.
....
De kans is groot dat iteejer weer tegendraads is, maar dan schop ik 'm gewoon en als hij dan bloedend op de grond ligt, zal hij best wel een beetje meewerken. Denk ik. Hoop ik..
....
quote:Deze is ook wel leuk.
Op maandag 29 september 2003 13:31 schreef Manke het volgende:
"Place 2 space"
'Het Laatste Oordeel', vind ik wel leuk klinken.
quote:Ik dacht dat je geen oubollige naam wilde?
Op donderdag 2 oktober 2003 13:44 schreef iteejer het volgende:
Alternatief-Levensbeschouwelijk Forum (ALF)(Idee via Nikki)
???
[Dit bericht is gewijzigd door Sabbie op 03-10-2003 13:38]
quote:Jaah, die is goed!
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:27 schreef Sabbie het volgende:
BZ 'Bizarro World' (J. Seinfiel)
quote:Animal Liberation Front???
Op donderdag 2 oktober 2003 13:44 schreef iteejer het volgende:
Alternatief-Levensbeschouwelijk Forum (ALF)(Idee via Nikki)
???
V.
quote:edit Iteejer: Kijk dat Vurby zo spreekt is tot daar aan toe, die heeft zijn sporen wel verdiend. Maar wie is u eigenlijk..?
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:41 schreef Vurby het volgende:
"De muur" (daar lul je tegen)
"De plaat" (voor jullie kop)
"Slechte Fotografie " (elk miniscuul stofje op een foto is ineens een geest en dergelijke)
"HET GROTE FANTA FORUM" (We verzinnen hier het meest onwaarschijnlijke bij dingen)V.
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 03-10-2003 22:00]
quote:Nog steeds niet over je angsten heen gegroeid?
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:41 schreef Vurby het volgende:
"De muur" (daar lul je tegen)
"De plaat" (voor jullie kop)
"Slechte Fotografie " (elk miniscuul stofje op een foto is ineens een geest en dergelijke)
"HET GROTE FANTA FORUM" (We verzinnen hier het meest onwaarschijnlijke bij dingen)V.
quote:Dus je vind onzin 2 niet goed
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:54 schreef palpatine het volgende:[..]
edit Iteejer: Kijk dat Vurby zo spreekt is tot daar aan toe, die heeft zijn sporen wel verdiend. Maar wie is u eigenlijk..?
wordt een nieuwe naam idd echt wel noodzaak. Iets waar dus geen reptilians en complotten etc mee kunnen worden geassocieerd.
edit iteejer: en jij binnenkort ook niet meer ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 04-10-2003 01:41]
V.
quote:IPV Unsolved Mystory's.
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:14 schreef patsys het volgende:
Unsolved Fok Story's?
mn engels is niet zo goed.
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 20:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
The neverending story?
quote:Daar stem ik op
Op maandag 6 oktober 2003 20:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
The neverending story?
V.
+1 roepende in de woestijn
quote:+10 zelfkennis
Op donderdag 9 oktober 2003 21:16 schreef Vurby het volgende:
hallo ?V.
+1 roepende in de woestijn
al heb je wel leuke naamsingevingen ertussen zitten !
quote:*echo*
Op donderdag 9 oktober 2003 21:16 schreef Vurby het volgende:
hallo ?
verder vond ik eerder genoemde 'buiten gewoon' wel een goede
tevens optie als forumtitel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |