ben ik in 2001 geweest. Ook méér dan goede ervaringen gehadquote:Op woensdag 17 november 2004 23:21 schreef BoredBadger het volgende:
Ik ben afgelopen zomer in Dublin geweest en ik heb nog twee tips:
Jeugdherberg: Avalon House www.avalon-house.ie (Het was schoon, gezellig, redelijk goed ontbijt, goed beveiligd en niet al te duur.)
Ziet er inderdaad mooi uit, heb er een paar keer gezeten, maar Fitzwilliam wint door de ligging, en de douche, die je door het putje drukt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:37 schreef Aurora025 het volgende:
Ja klopt, in de Fitzwilliam ben ik vorig jaar geweest, geweldig hotel, maar ook wel heel prijzig.
Het mooiste hotel wat ook nog niet eens zo duur is, is Clontarf Castle net buiten het centrum van Dublin. 5 sterren hotel voor 125 Euro per kamer incl. ontbijt.
[afbeelding]
Toen ik dit hotel voor het eerst zag wou ik er niet meer uit, zooo mooi
Nadeel is wel dat je niet in het centrum bent, maar als je de bus pakt ben je in 15-20 min in het centrum
www.clontarfcastle.ie
Collega´s van mij hebben er ook gezeten, soms jaaaren geleden, en we hebben in honderden hotels gezeten, maar iedereen herinnerd zich het Fitzwilliam en de douche´s aldaar.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:00 schreef Aurora025 het volgende:
Ja, de douche, die was echt geweldig ja![]()
The Gresham, is dat niet dat ding bij de brandweerkazerne? Met die Nachtclub over 3 etage´s waar je van die enorme spiegels hebt hangen?quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:48 schreef Aurora025 het volgende:
Een uitstekend hotel wat vaak aanbiedingen heeft is The Gresham, 4 sterren. Toen ik er was met mijn vriendin heb ik voor 3 nachten incl. ontbijt en diner 99 euro pp betaald.
.Heb je genoeg geld kan ik The Westin, The Clarence, Fitzwilliam en The Westbury aanraden.
Howthquote:Op maandag 21 februari 2005 18:41 schreef DutchTrain het volgende:
Ten noorden kun je bijvoorbeeld met de DART trein voor een paar euro naar Howth (zie foto) en daar een rondje over het schiereiland wandelen (verschillende routes vanaf 10 kilometer) en take-away fish and chips eten in de haven (daar waar de mensen in rijen buiten staan om te bestellen moet je zijn).
Dalkey (waar o.a. een aantal leden van U2 en een aantal andere bekende Ieren wonen)! En vergeet de cliff walk tussen Greystones en Bray niet. Maar ik weet niet zeker of die nu open is (door stormschade). Ook een erg mooie routequote:Ten zuiden kun je ook nog wat kustplaatsjes bezoeken met de trein.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:00 schreef Hik het volgende:
Overigens ga ik twee nachtjes verblijven in het Tavistock Guesthouse... Lekkere kitch-kamers alvast!![]()
http://www.top-dublin-accommodation.com/B&B-Tavistock.htm
U2 tickets neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:17 schreef Aurora025 het volgende:
Heb nog steeds mijn kaartjes nietHe, Roel, heb jij de kaartjes al ontvangen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |