abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 september 2003 @ 15:34:20 #1
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_13360514
Zo! Nieuw deel....

Maar: weet iemand hoe ik hier zo'n linkje naar de oude delen kan doen? Dat moet natuurlijk wel! Dus ga je gang, slimmerik die het wel kan!

Dank alvast!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_13360660
? ? ? ? ? ?
  maandag 22 september 2003 @ 15:44:33 #3
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_13360845
que
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  maandag 22 september 2003 @ 15:47:44 #4
47044 Excile
vouwen of proppen?
pi_13360951
u bedoelt:
[url=http://blaat.com ] ouwe toppik [/uurl]

?

"let the dog wag his tail, not the tail wag his dog"
bacon
  maandag 22 september 2003 @ 15:47:50 #5
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_13360957
Wachten op een tweede streepje - Deel 1

Wachten op een tweede streepje - Deel 2

Wachten op een tweede streepje - Deel 3

Wachten op een tweede streepje - Deel 4

Zo ongeveer ???

Een leuk lijstje met de mensen die liever nog vandaag dan gister zover zouden zijn is ook een leuke optie, maar daarvoor zit ik hier nog te kort

[Dit bericht is gewijzigd door Psyche2003 op 22-09-2003 15:51]

17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
pi_13360979
link: http://wachten op een tweede streepje - deel 4/ ?
The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
  maandag 22 september 2003 @ 15:49:02 #7
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_13360989
Ja ja, ben bezig
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_13361139
Psyche2003, gefeliciteerd!
En bedankt om er op de valreep nog voor te zorgen dat er ook in een even deeltje goed nieuws kan komen!

Dames... kom op dit deeltje, precies wat iemand in het vorige topic zei (ik dacht spuuglokje)... er mogen best meerdere zwangeren komen!

Ik duim weer voor jullie!

maandag 22 september 2003 @ 16:39:42 #9
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_13362561
Wow... deel 5 alweer

Volgens mij is er bij niemand een spannende periode Ik hoor niemand mutsen over kwaaltjes enzow

En degene-die-in-het-vorige-topic-zwanger-is-geworden ben je naam vergeten Psyche 2003
Gefeliciteerd!!!!

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_13364113
Nou, bij mij begint het een klein beetje spannend te worden.
Als ik uit moet gaan van een normale cyclus (ben voor de miskraam wel vrij regelmatig geweest 28 tot 30 dagen), is komende zaterdag/zondag mijn NOD.

Verstandelijk reken ik er niet op, weet ik dat er een grote kans is dat mijn hormonen zich nog niet genormaliseerd hebben, etc, etc, blahblahblahblah.
Probeer er dus heel rustig onder te blijven

Little-Angel: sterkte morgen bij de gyn. Het klonk allemaal behoorlijk pijnlijk en naar, die cyste. Hopelijk ben je er snel vanaf.

maandag 22 september 2003 @ 17:48:33 #11
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_13364219
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:39 schreef LadyS het volgende:
Wow... deel 5 alweer

Volgens mij is er bij niemand een spannende periode Ik hoor niemand mutsen over kwaaltjes enzow

En degene-die-in-het-vorige-topic-zwanger-is-geworden ben je naam vergeten Psyche 2003
Gefeliciteerd!!!!

Neem je niets kwalijk hoor Zal binnenkort nog ff de echo foto posten, is alleen een klein boontje te zien, maarja, misschien wel leuk
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  maandag 22 september 2003 @ 19:16:29 #12
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_13366133
Little-Angel, inderdaad heel veel succes morgen bij de gyn. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt

Xeliana, oe.. heb je al last van kwaaltjes??!! Ik heb wel eens gehoord dat je na een miskraam juist vrij snel zwanger raakt om dat je hormonen nog "in de zwangerschapsstand staan" zeg maar.... ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen

fotooooooooo wil ik zien, Psyche2003! en snel een beetje!!!

pi_13367749
Mensen, ik ben trouwe lurker hier en wil toch even iedreeen een dikke knuf en geven!!!

Kop op t lukt vast wel!!!!!

* geluks sterretjes

pi_13367850
quote:
Op maandag 22 september 2003 19:16 schreef LadyS het volgende:

Xeliana, oe.. heb je al last van kwaaltjes??!! Ik heb wel eens gehoord dat je na een miskraam juist vrij snel zwanger raakt om dat je hormonen nog "in de zwangerschapsstand staan" zeg maar.... ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen

Ha, dan had ik al wel 6 kinderen kunnen hebben .
't Zal ongetwijfeld wel waar zijn hoor, maar ik vind het een beetje valse hoop-gever, zoiets waar je eigenlijk niks mee kunt. (ik bedoel het niet lullig naar jou hoor LadyS!, ik vind je superlief).

Little-Angel: sterkte morgen

Ik moet aankomende week weer voor een HGS (baarmoederfoto). Even uitvogelen nog dat het voor de eisprong gebeurd, morgen maar weer bellen.

Pink Dot
  maandag 22 september 2003 @ 21:09:13 #15
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_13368998
quote:
Op maandag 22 september 2003 20:34 schreef Pavane het volgende:

[..]

't Zal ongetwijfeld wel waar zijn hoor, maar ik vind het een beetje valse hoop-gever, zoiets waar je eigenlijk niks mee kunt. (ik bedoel het niet lullig naar jou hoor LadyS!, ik vind je superlief).

Owww.. zo was het helemaal niet bedoeld, hoor!!!!!! Een ex-collega van mij had ook een miskraam en de gyn had gezegd dat als ze nog kinderen wilde dat dan nu een mooi moment was en dat het dan waarschijnlijk snel zou lukken. (ze had daarvoor ook moelijk met kinderen krijgen, wilde niet zo lukken enzo). Ze was inderdaad wel snel zwanger!
Xeliana, ik wilde je geen vals hoop geven hoor! Vertelde alleen maar wat ik gehoord had!
En Pavane, sorry als het misschien wat kwetsend en "makkelijk denkend" overkwam, was zeer zekers niet mijn bedoeling

Angel22, bedankt voor de sterretjes, hopelijk helpen ze hier

quote:
Ik moet aankomende week weer voor een HGS (baarmoederfoto). Even uitvogelen nog dat het voor de eisprong gebeurd, morgen maar weer bellen.
Heb je dat wel eens eerder gehad? Zo ja, wat moet ik me erbij voorstellen..?
Succes iig
pi_13369266
Psyche2003, je was toch naar de gyn geweest vanmiddag, was alles goed? Leuk he zo`n echo van je eigen boontje. Hoe ver is je vriendin/vrouw nu precies volgens de echo?

Little-Angel succes morgen

Xeliana, ik duim voor je!!!

Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_13369480
LadyS, ik had ook begrepen dat je (over het algemeen) sneller zwanger raakt na een zwangerschap/miskraam, word altijd voor "gewaarschuwd" door gynacologen/verloskundigen, vooral naar mensen toe die moeilijk zwanger geraakt zijn, zodat ze niet denken van: het heeft de vorige keer zo lang geduurd, laten we maar niets aan anticonceptie doen. Maar goed hier geldt ook: geen mens is hetzelfde...
Hyves!
pi_13369676
quote:
Op maandag 22 september 2003 20:34 schreef Pavane het volgende:

[..]

Little-Angel: sterkte morgen

Heb je al zo vaak een miskraam gehad dan? Wat moet dat een impact hebben gehad op jou (jullie)! Wat kut voor je( is een understatement dat weet ik).
Hyves!
pi_13369736
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:39 schreef LadyS het volgende:
Wow... deel 5 alweer

Volgens mij is er bij niemand een spannende periode

Ja, ik zei de gek.
Als mijn lichaam deze maand de kalender eens goed gaat lezen, is het woensdag, en anders zaterdag of zo

O ja, misselijk ben ik wel, maar ik vrees dat dat het gevolg van een virusje is of zo.

Dus nee, echt mutsen zal ik maar niet doen

pi_13369742
Geen enkel kwaaltje te bespeuren hiero. Nogal saai dus...
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:09 schreef LadyS het volgende:

Xeliana, ik wilde je geen vals hoop geven hoor! Vertelde alleen maar wat ik gehoord had!

Nee joh, ben je gek, ik vind het alleen maar leuk dat je meeleeft

Ik geloof het trouwens niet dat je meer kans hebt om zwanger te raken direct na een miskraam. Heb tot nu toe nergens kunnen terugvinden dat aangetoond is dat er een verband is.
Ik las eerder dat Phileine dit bijvoorbeeld wel heeft gehad (vond ik wel fijn om lezen trouwens), en jouw vriendin kennelijk ook (ook fijn om te lezen). Maar ja, er zijn ook veel verhalen waarin het heel anders loopt.

pi_13370110
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:20 schreef Loena-tik- het volgende:
LadyS, ik had ook begrepen dat je (over het algemeen) sneller zwanger raakt na een zwangerschap/miskraam, word altijd voor "gewaarschuwd" door gynacologen/verloskundigen, vooral naar mensen toe die moeilijk zwanger geraakt zijn, zodat ze niet denken van: het heeft de vorige keer zo lang geduurd, laten we maar niets aan anticonceptie doen. Maar goed hier geldt ook: geen mens is hetzelfde...
Ook fijn om te lezen
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:27 schreef Nausicaa het volgende:

Ja, ik zei de gek.
Als mijn lichaam deze maand de kalender eens goed gaat lezen, is het woensdag, en anders zaterdag of zo

O ja, misselijk ben ik wel, maar ik vrees dat dat het gevolg van een virusje is of zo.

Dus nee, echt mutsen zal ik maar niet doen

Doe maar wel, dat mutsen, muts ik lekker mee
pi_13370348
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:38 schreef Xeliana het volgende:

Doe maar wel, dat mutsen, muts ik lekker mee

Oké dan

Ik ben zo 'bloated' als de pest: ik hou hartstikke veel vocht vast. Tja, vast weer pms..... Maar goed, you never know....

pi_13370424
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:27 schreef Xeliana het volgende:
Ik geloof het trouwens niet dat je meer kans hebt om zwanger te raken direct na een miskraam. Heb tot nu toe nergens kunnen terugvinden dat aangetoond is dat er een verband is.
Ik las eerder dat Phileine dit bijvoorbeeld wel heeft gehad (vond ik wel fijn om lezen trouwens), en jouw vriendin kennelijk ook (ook fijn om te lezen). Maar ja, er zijn ook veel verhalen waarin het heel anders loopt.
hier nog een voorbeeld.....we waren bijna 2 jaar bezig toen ik voor het eerst zwanger werd.....dit ging dus fout in mei 2002, en eind augustus 2002 was het weer raak
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_13370742
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:48 schreef easy-going het volgende:

[..]

hier nog een voorbeeld.....we waren bijna 2 jaar bezig toen ik voor het eerst zwanger werd.....dit ging dus fout in mei 2002, en eind augustus 2002 was het weer raak

En ja, ook dit is weer fijn om te lezen
- ik wil ook zo'n kleine Sven!!!! -
pi_13371012
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:45 schreef Nausicaa het volgende:
Oké dan

Ik ben zo 'bloated' als de pest: ik hou hartstikke veel vocht vast. Tja, vast weer pms..... Maar goed, you never know....

Bloated en misselijk! Hmmmm, wie weet, wie weet, wie weet.

Ik heb nog steeds nergens last van. In ieder geval positief vond ik, en het wordt nu echt heel mutsig, dat als ik de veranderingen in mijn cervixslijm moet geloven, er in ieder geval een eisprong is geweest.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')