Maar: weet iemand hoe ik hier zo'n linkje naar de oude delen kan doen? Dat moet natuurlijk wel! Dus ga je gang, slimmerik die het wel kan!
Dank alvast!
?
Wachten op een tweede streepje - Deel 2
Wachten op een tweede streepje - Deel 3
Wachten op een tweede streepje - Deel 4
Zo ongeveer ???
Een leuk lijstje met de mensen die liever nog vandaag dan gister zover zouden zijn is ook een leuke optie, maar daarvoor zit ik hier nog te kort
[Dit bericht is gewijzigd door Psyche2003 op 22-09-2003 15:51]
Dames... kom op dit deeltje, precies wat iemand in het vorige topic zei (ik dacht spuuglokje)... er mogen best meerdere zwangeren komen!
Ik duim weer voor jullie!
Volgens mij is er bij niemand een spannende periode Ik hoor niemand mutsen over kwaaltjes enzow
En degene-die-in-het-vorige-topic-zwanger-is-geworden ben je naam vergeten Psyche 2003
Gefeliciteerd!!!!
Verstandelijk reken ik er niet op, weet ik dat er een grote kans is dat mijn hormonen zich nog niet genormaliseerd hebben, etc, etc, blahblahblahblah.
Probeer er dus heel rustig onder te blijven
Little-Angel: sterkte morgen bij de gyn. Het klonk allemaal behoorlijk pijnlijk en naar, die cyste. Hopelijk ben je er snel vanaf.
quote:Neem je niets kwalijk hoor
Op maandag 22 september 2003 16:39 schreef LadyS het volgende:
Wow... deel 5 alweerVolgens mij is er bij niemand een spannende periode
Ik hoor niemand mutsen over kwaaltjes enzow
En degene-die-in-het-vorige-topic-zwanger-is-geworden ben je naam vergeten
Psyche 2003
Gefeliciteerd!!!!
Xeliana, oe.. heb je al last van kwaaltjes??!! Ik heb wel eens gehoord dat je na een miskraam juist vrij snel zwanger raakt om dat je hormonen nog "in de zwangerschapsstand staan" zeg maar.... ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen
fotooooooooo wil ik zien, Psyche2003! en snel een beetje!!!
Kop op t lukt vast wel!!!!!
* geluks sterretjes
quote:Ha, dan had ik al wel 6 kinderen kunnen hebben
Op maandag 22 september 2003 19:16 schreef LadyS het volgende:Xeliana, oe.. heb je al last van kwaaltjes??!! Ik heb wel eens gehoord dat je na een miskraam juist vrij snel zwanger raakt om dat je hormonen nog "in de zwangerschapsstand staan" zeg maar.... ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen
Little-Angel: sterkte morgen
Ik moet aankomende week weer voor een HGS (baarmoederfoto). Even uitvogelen nog dat het voor de eisprong gebeurd, morgen maar weer bellen.
quote:Owww.. zo was het helemaal niet bedoeld, hoor!!!!!! Een ex-collega van mij had ook een miskraam en de gyn had gezegd dat als ze nog kinderen wilde dat dan nu een mooi moment was en dat het dan waarschijnlijk snel zou lukken. (ze had daarvoor ook moelijk met kinderen krijgen, wilde niet zo lukken enzo). Ze was inderdaad wel snel zwanger!
Op maandag 22 september 2003 20:34 schreef Pavane het volgende:[..]
Ha, dan had ik al wel 6 kinderen kunnen hebben
.
't Zal ongetwijfeld wel waar zijn hoor, maar ik vind het een beetje valse hoop-gever, zoiets waar je eigenlijk niks mee kunt. (ik bedoel het niet lullig naar jou hoor LadyS!, ik vind je superlief).
Angel22, bedankt voor de sterretjes, hopelijk helpen ze hier
quote:Heb je dat wel eens eerder gehad? Zo ja, wat moet ik me erbij voorstellen..?
Ik moet aankomende week weer voor een HGS (baarmoederfoto). Even uitvogelen nog dat het voor de eisprong gebeurd, morgen maar weer bellen.
Little-Angel succes morgen
Xeliana, ik duim voor je!!!
quote:Heb je al zo vaak een miskraam gehad dan? Wat moet dat een impact hebben gehad op jou (jullie)! Wat kut voor je( is een understatement dat weet ik).
Op maandag 22 september 2003 20:34 schreef Pavane het volgende:[..]
Ha, dan had ik al wel 6 kinderen kunnen hebben
.
't Zal ongetwijfeld wel waar zijn hoor, maar ik vind het een beetje valse hoop-gever, zoiets waar je eigenlijk niks mee kunt. (ik bedoel het niet lullig naar jou hoor LadyS!, ik vind je superlief).Little-Angel: sterkte morgen
quote:Ja, ik zei de gek.
Op maandag 22 september 2003 16:39 schreef LadyS het volgende:
Wow... deel 5 alweerVolgens mij is er bij niemand een spannende periode
![]()
O ja, misselijk ben ik wel, maar ik vrees dat dat het gevolg van een virusje is of zo.
Dus nee, echt mutsen zal ik maar niet doen
quote:Nee joh, ben je gek, ik vind het alleen maar leuk dat je meeleeft
Op maandag 22 september 2003 21:09 schreef LadyS het volgende:Xeliana, ik wilde je geen vals hoop geven hoor! Vertelde alleen maar wat ik gehoord had!
Ik geloof het trouwens niet dat je meer kans hebt om zwanger te raken direct na een miskraam. Heb tot nu toe nergens kunnen terugvinden dat aangetoond is dat er een verband is.
Ik las eerder dat Phileine dit bijvoorbeeld wel heeft gehad (vond ik wel fijn om lezen trouwens), en jouw vriendin kennelijk ook (ook fijn om te lezen). Maar ja, er zijn ook veel verhalen waarin het heel anders loopt.
quote:Ook fijn om te lezen
Op maandag 22 september 2003 21:20 schreef Loena-tik- het volgende:
LadyS, ik had ook begrepen dat je (over het algemeen) sneller zwanger raakt na een zwangerschap/miskraam, word altijd voor "gewaarschuwd" door gynacologen/verloskundigen, vooral naar mensen toe die moeilijk zwanger geraakt zijn, zodat ze niet denken van: het heeft de vorige keer zo lang geduurd, laten we maar niets aan anticonceptie doen. Maar goed hier geldt ook: geen mens is hetzelfde...
quote:Doe maar wel, dat mutsen, muts ik lekker mee
Op maandag 22 september 2003 21:27 schreef Nausicaa het volgende:Ja, ik zei de gek.
Als mijn lichaam deze maand de kalender eens goed gaat lezen, is het woensdag, en anders zaterdag of zoO ja, misselijk ben ik wel, maar ik vrees dat dat het gevolg van een virusje is of zo.
Dus nee, echt mutsen zal ik maar niet doen
quote:Oké dan
Op maandag 22 september 2003 21:38 schreef Xeliana het volgende:Doe maar wel, dat mutsen, muts ik lekker mee
Ik ben zo 'bloated' als de pest: ik hou hartstikke veel vocht vast. Tja, vast weer pms..... Maar goed, you never know....
quote:hier nog een voorbeeld.....we waren bijna 2 jaar bezig toen ik voor het eerst zwanger werd.....dit ging dus fout in mei 2002, en eind augustus 2002 was het weer raak
Op maandag 22 september 2003 21:27 schreef Xeliana het volgende:
Ik geloof het trouwens niet dat je meer kans hebt om zwanger te raken direct na een miskraam. Heb tot nu toe nergens kunnen terugvinden dat aangetoond is dat er een verband is.
Ik las eerder dat Phileine dit bijvoorbeeld wel heeft gehad (vond ik wel fijn om lezen trouwens), en jouw vriendin kennelijk ook (ook fijn om te lezen). Maar ja, er zijn ook veel verhalen waarin het heel anders loopt.
quote:En ja, ook dit is weer fijn om te lezen
Op maandag 22 september 2003 21:48 schreef easy-going het volgende:[..]
hier nog een voorbeeld.....we waren bijna 2 jaar bezig toen ik voor het eerst zwanger werd.....dit ging dus fout in mei 2002, en eind augustus 2002 was het weer raak
quote:Bloated en misselijk! Hmmmm, wie weet, wie weet, wie weet.
Op maandag 22 september 2003 21:45 schreef Nausicaa het volgende:
Oké danIk ben zo 'bloated' als de pest: ik hou hartstikke veel vocht vast. Tja, vast weer pms..... Maar goed, you never know....
Ik heb nog steeds nergens last van. In ieder geval positief vond ik, en het wordt nu echt heel mutsig, dat als ik de veranderingen in mijn cervixslijm moet geloven, er in ieder geval een eisprong is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |