gewoon uploaden naar www.picserver.tk dusquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Syl, de foto moet op het internet staan. Via een website bijvoorbeeld of als je een Fotoboek hebt, de foto in je FB uploaden. Staat de foto op het internet, dan klik je op de foto, vervolgens op je rechtermuisknop en dan naar 'eigenschappen'. Bij adres zie je daar een URL staan, die selecteer je met je linkermuisknop. Vervolgens klik je op je rechtermuisknop en klik je dmv je linkermuisknop op 'kopieren'.
Dan ga je weer terug naar fok! zet de tags: [ img] en [/img] , zonder spaties, neer. Vervolgens ga je achter [ img] staan (tussen de tags in). Klik je weer op je rechtermuisknop en vervolgens op 'plakken'. De url staat dan tussen de tags in en laat, als het goed is, de afbeelding dan zien. Succes!
zo kan je ook gewoon plaatjes van het internet laten zien
quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:28 schreef capibar het volgende:
[..]
gewoon uploaden naar www.picserver.tk dus
je moet je gewoon even registreren, en dan daarboven op upload drukken, bestand selecteren, en dan op upload drukken, dan krijg je de url van het geuploade plaatje op je beelscherm.quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:45 schreef sweetgirly het volgende:
[..]vast een man, wat inzicht in hoe (de af en toe wat computeranalfabete) vrouwen denken zal wel handig zijn
Als iemand dat aan mij zo had gezegd, had ik ook gedacht 'ja leuk en dan'
Maar een handige link, alleen moet er nog even beter naar kijken (ik zeg maar niks lol).
Btw, met die link en mijn verhaaltje komt ze er vast wel uit.
Okeeeee...... thnkssss...quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Syl, de foto moet op het internet staan. Via een website bijvoorbeeld of als je een Fotoboek hebt, de foto in je FB uploaden. Staat de foto op het internet, dan klik je op de foto, vervolgens op je rechtermuisknop en dan naar 'eigenschappen'. Bij adres zie je daar een URL staan, die selecteer je met je linkermuisknop. Vervolgens klik je op je rechtermuisknop en klik je dmv je linkermuisknop op 'kopieren'.
Dan ga je weer terug naar fok! zet de tags: [ img] en [/img] , zonder spaties, neer. Vervolgens ga je achter [ img] staan (tussen de tags in). Klik je weer op je rechtermuisknop en vervolgens op 'plakken'. De url staat dan tussen de tags in en laat, als het goed is, de afbeelding dan zien. Succes!
zo kan je ook gewoon plaatjes van het internet laten zien
da's een stoffig land danquote:Op donderdag 8 september 2005 11:43 schreef Dynia het volgende:
Deze heb ik snachts gemaakt op het rode plein in moskou...best een vaag plaatje, vrij donker, maar alleen in dat 'rondje' is de toren verlicht...:D
[afbeelding]
verder heb ik best veel fotos in Rusland gemaakt met deze "vlekken"...:)
zag ik later pasquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:59 schreef MrWilliams het volgende:
niet verwonderlijk: dit is een topic van 2 jaar geleden.
Ja, mijn schuld..Ik heb met de zoekfunctie naar "orbs "gezocht,daarop gereageerd....en toen zag ik zelf pas hoe oud dit al was....quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:59 schreef MrWilliams het volgende:
niet verwonderlijk: dit is een topic van 2 jaar geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |