abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 maart 2004 @ 13:28:19 #101
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_17957796
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 13:22 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Syl, de foto moet op het internet staan. Via een website bijvoorbeeld of als je een Fotoboek hebt, de foto in je FB uploaden. Staat de foto op het internet, dan klik je op de foto, vervolgens op je rechtermuisknop en dan naar 'eigenschappen'. Bij adres zie je daar een URL staan, die selecteer je met je linkermuisknop. Vervolgens klik je op je rechtermuisknop en klik je dmv je linkermuisknop op 'kopieren'.

Dan ga je weer terug naar fok! zet de tags: [ img] en [/img] , zonder spaties, neer. Vervolgens ga je achter [ img] staan (tussen de tags in). Klik je weer op je rechtermuisknop en vervolgens op 'plakken'. De url staat dan tussen de tags in en laat, als het goed is, de afbeelding dan zien. Succes!

zo kan je ook gewoon plaatjes van het internet laten zien
gewoon uploaden naar www.picserver.tk dus
pi_17958156
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 13:28 schreef capibar het volgende:

[..]

gewoon uploaden naar www.picserver.tk dus
vast een man, wat inzicht in hoe (de af en toe wat computeranalfabete) vrouwen denken zal wel handig zijn

Als iemand dat aan mij zo had gezegd, had ik ook gedacht 'ja leuk en dan'
Maar een handige link, alleen moet er nog even beter naar kijken (ik zeg maar niks lol).

Btw, met die link en mijn verhaaltje komt ze er vast wel uit .

[ Bericht 3% gewijzigd door sweetgirly op 25-03-2004 13:51:59 ]
  donderdag 25 maart 2004 @ 14:27:35 #103
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_17959122
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 13:45 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

vast een man, wat inzicht in hoe (de af en toe wat computeranalfabete) vrouwen denken zal wel handig zijn

Als iemand dat aan mij zo had gezegd, had ik ook gedacht 'ja leuk en dan'
Maar een handige link, alleen moet er nog even beter naar kijken (ik zeg maar niks lol).

Btw, met die link en mijn verhaaltje komt ze er vast wel uit .
je moet je gewoon even registreren, en dan daarboven op upload drukken, bestand selecteren, en dan op upload drukken, dan krijg je de url van het geuploade plaatje op je beelscherm.
maar, genoeg over picserver, wat vinden jullie van mijn orb foto?
pi_17960288
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 13:22 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Syl, de foto moet op het internet staan. Via een website bijvoorbeeld of als je een Fotoboek hebt, de foto in je FB uploaden. Staat de foto op het internet, dan klik je op de foto, vervolgens op je rechtermuisknop en dan naar 'eigenschappen'. Bij adres zie je daar een URL staan, die selecteer je met je linkermuisknop. Vervolgens klik je op je rechtermuisknop en klik je dmv je linkermuisknop op 'kopieren'.

Dan ga je weer terug naar fok! zet de tags: [ img] en [/img] , zonder spaties, neer. Vervolgens ga je achter [ img] staan (tussen de tags in). Klik je weer op je rechtermuisknop en vervolgens op 'plakken'. De url staat dan tussen de tags in en laat, als het goed is, de afbeelding dan zien. Succes!

zo kan je ook gewoon plaatjes van het internet laten zien
Okeeeee...... thnkssss...
  maandag 12 april 2004 @ 10:34:57 #105
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_18364289

dat dit topic nog leeft na al die tijd!

ik ga die foto's niet meer uploaden. Er zijn gewoon bolletjes op te zien als in de andere foto's hier. Leuke foto slaapmeisje, het ziet er daar in de achtertuin op de een of andere manier gezellig uit zo.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  zondag 17 juli 2005 @ 15:51:36 #106
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28883884
Ik zat net in de bus en bladerde door de foto's op mijn camera.
Bij onderstaande foto van mijn zoontje dacht ik eerst stomme vlek.

Toen ik hem zoomde bleek het een zogenaamde "orb" te zijn.

Meestal heb ik bij orbs vemoedens van stof ( bv op het strand 's avonds), vliegjes waarvan de vleugels een eventuele flits weerspiegelen, vlekjes op de camera...condens noem maar op.

Deze "orb" kan ik echter niet goed plaatsen.
In het vertrek was het redelijk schemerig ten tijde van de foto.
Eventueel licht zou alleen vanaf de linkerkant (rechts schuin achter voor het ventje) kunnen komen. Daar zitten namelijk de ramen, gordijnen waren dicht maar een strook licht kan altijd naar binnen vallen.

De andere kant zit geen raam.
Ook hangt er geen spiegel oid.
De flits stond wel aan.
Er zat geen speld/knoop op de plek van de orb.
Het mannetje was trouwens verkleed als koning door mijn oudste vandaar de outfit

Het beste kan je de foto even opslaan en dan inzoomen denk ik.

Dit keer vond ik de foto interessant genoeg om met jullie te delen.
Een eigen topic vond ik niet nodig.. vandaar de topic kick.

ow , toevoeging.... er zat geen vlek op de camera, want ik heb daarvoor/daarna nog wat foto's geschoten en daar is geen vlek te zien.
Een vingerafdruk oid op de lens moet dan toch ook zichtbaar zijn.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:43:43 #107
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28949756
kick... niemand ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:49:57 #108
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28949892
Ik wil je niet terleurstellen hoor Mirage, maar hier is een keer een heel duidelijk onderzoek naar gedaan..foto's staan hier ergens op fok tussen de oude meuk.. Op de ene foto een doodnormale kamer, op de andere foto is er op het bed gesprongen en flink met de kussens geschud..ziedaar de orbs ze verschenen bij honderden..

Wel raar als je er maar een paar ziet of maar eentje dan ga je dus echt denken dat het wat speciaals is en dat het geesten zijn. Gelukkig zijn er nog zat andere onverklaarbare verschijnselen..

pff gelukkig maar..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:52:43 #109
15961 0
onbe0
pi_28981990
Als mijn bril smerig is zie ik ook voortdurend "orbs".
nuff said.
pi_30382176
Deze heb ik snachts gemaakt op het rode plein in moskou...best een vaag plaatje, vrij donker, maar alleen in dat 'rondje' is de toren verlicht...:D

verder heb ik best veel fotos in Rusland gemaakt met deze "vlekken"...:)
pi_30388950
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:43 schreef Dynia het volgende:
Deze heb ik snachts gemaakt op het rode plein in moskou...best een vaag plaatje, vrij donker, maar alleen in dat 'rondje' is de toren verlicht...:D

[afbeelding]

verder heb ik best veel fotos in Rusland gemaakt met deze "vlekken"...:)
da's een stoffig land dan
pi_30411151
mjah, misschien, maar wel apart dat stof de toren verlicht...

[ Bericht 51% gewijzigd door Dynia op 09-09-2005 08:30:49 ]
pi_35331491
Ik heb ook twee fotos...ik weet t niet ,maar op de rest van de fotos die ervoor en erna zijn gemaakt staat helemaal niks...

Kijken wat jullie vinden, bij die onderste foto op de rok dus..

Overigens heb ik nog nooit zoiets op de foto gehad en nu twee keer vlak achter elkaar
pi_35360741
Jammer dat de foto's het niet doen?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35362151
niet verwonderlijk: dit is een topic van 2 jaar geleden.
pi_35362285
Hier nog een aardig filmpje over orbs:

http://www.webuilders.co.uk/orbs/orbmovie.html
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_35363069
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:59 schreef MrWilliams het volgende:
zag ik later pas
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:36:58 #118
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_35369995
De foto's op pagina 1 werken niet meer

Zelf heb ik ook nog wat mooie voorbeelden, zal ze straks even hier neer zetten.

EDIT; zie net dat het van Sept. 2003 is, dus geen wonder dat ze het niet meer doen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Erick1985 op 22-02-2006 16:42:15 ]
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_35370295
Vreemd, net stonden er twee exemplaren van die foto's van die hoekige 'orb'. En toen ik iets zei over dat de orb op de ene foto hoekiger was dan op de andere is hij opeens spoorloos verdwenen
pi_35382894
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:59 schreef MrWilliams het volgende:
Ja, mijn schuld..Ik heb met de zoekfunctie naar "orbs "gezocht,daarop gereageerd....en toen zag ik zelf pas hoe oud dit al was....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')