groetjes Catty
quote:Hoezo naief en dom
Op zondag 21 september 2003 20:32 schreef zwaaibaai het volgende:Voor de anderen: ik geloof dat hij het serieus meent, geef hem de voordeel van de twijfel en reageer eens normaal. Thanks
Tijd dat ze jou ook op non-actief stellen, veel te weinig aanwezig en nog dom ook.
quote:Idd arme BHFH.. zie z'n fotoboek..
Op zondag 21 september 2003 19:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
luister toch niet naar hun. als ik zeg dat het serieus is, is het zo.. jammer dat sommigen zo moeten reageren..
Ziet er me wel zo'n kereltje uit dat zoiets echt mee kan maken.
(ondanks z'n topics die suggereren dat hij nog niet echt een vriendin heeft gehad / sekstekort heeft etc)
-no offence é bhfh -
BTW is je ex 'imported' of komt ze ook uit nederland?
Dit klinkt me alsof een of andere wijf uit een arm land dat slimmer is als ze eruit ziet & de wet kent, gewoon een kind wil van jou waarvan ze weet dat ze de komende 18 jaar dan allimentatie van jou salaris kan trekken.
Zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic denk ik.. koud zijn BHFH & zeker niet op ingaan !!!
Als je het wel doet moet je op de blare zitten + krijg je pak voor je broek van alle fokkers die hier gereplied hebben
quote:Ik weet niet maar als ze dit echt meent is ze zwaar gestoort en als jij er mee instemd dan ben jij ook zwaar gestoort.
Op zondag 21 september 2003 18:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb dus net met mijn ex gesproken aan de telefoon en ze kan het niet verkroppen dat we geen relatie meer hebben. Nu heeft ze voorgesteld om nog 1 keer te ontmoeten en ervoor te zorgen dat ze zwanger wordt, zodat ze een baby van mij heeft als aandenken. Ze zegt dan dat ze de baby alleen wil opvoeden, omdat ze "geen andere man meer nodig heeft" en dat dan wel het minste is wat ik nog voor haar kan doen.
suc6
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 23-09-2003 10:13]
The Horror !!
The Humanity !!!
Vrij ongeloofwaardig verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |