Hier wat ps2 screens en info
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Join the Fellowship
Eight playable characters, including Gandalf, Aragorn, Legolas, Gimli, Sam, and Frodo with exclusive voice-over provided by the films actors.
Form Your Own Fellowship
Team up with a companion in all-new co-op Multiplayer modefight side-by-side to defeat Saurons horde and ensure the destruction of The One Ring.
Explore Middle-earth
Featuring over twelve environments authentically reproduced from the The Lord of the Rings films. Traverse the Paths of the Dead, defend Minas Tirith, and battle Saurons forces at the Pelennor Fields before the final confrontations at the Black Gate and the Crack of Doom.
Wide-Open Action
Third-person action/adventure gameplay incorporates multiple character paths for each member of the Fellowship.
Fully Interactive Worlds
Incorporate environmental elements into your strategies for both melee and ranged combat. Jump and swing from ropes, fire catapults, kick boulders, and more.
Control the Battle, Control Your Fate
Use the right analog stick to perform multi-directional attacks and combos with ease as you wage war against the enemy.
Battle the Forces of Evil
Fight vicious foes including Shelob, the Witch King, the Dark Lord Sauron, and many more.
Play the Movie
Live out the final installment in the trilogy with seamless movie-to-game transitions and exclusive, never-before-seen footage from the upcoming The Return of the King movie.
[Dit bericht is gewijzigd door Gamedemon op 21-09-2003 18:39]
EA wil nog steeds geen spellen voor Live! make
En TS mischien wat info + screens?
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=13139&mode=thread&order=0
quote:Op die site staat dus dat hij op 4 November uitkomt, maar waar, dat weet ik niet. Amerika?
Voor meer info over dit spel, ga dan naar deze site. Daar zijn er ook nog meer screenshots. En weet iemand toevallig wanneer het spel in Nederland voor op de PC uitkomt?
quote:Dit is dus over The Battle For Middle Earth. Is die demo die door Slomy is gemeld daarvan?
Op dinsdag 23 september 2003 20:05 schreef _Thorwald_ het volgende:
En daarna voor alle gamers onder ons..
voor op de PC:lord Of the Rings: Battle for middle earth
http://www.gamespy.com/previews/september03/lotrbfmepc/screenshots.shtml
quote:Naar mijn weten zitten ze nu nog volop in de ontwikkeling van het spel.
Op dinsdag 23 september 2003 20:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Dit is dus over The Battle For Middle Earth. Is die demo die door Slomy is gemeld daarvan?
quote:Vind het niet erg, heb ik iets om naar uit te kijken. Hoe heet de hond van keizer Karel dan die game waarvan Slomy een Demo heeft gemeld? Gewoon Return of the King, met of zonder Lord Of The Rings/LotR ervoor?
Op dinsdag 23 september 2003 20:13 schreef _Thorwald_ het volgende:[..]
Naar mijn weten zitten ze nu nog volop in de ontwikkeling van het spel.
en op google is niet veel te vinden van een demo.. dus ik denk dat we even moet wachten tot begin volgend jaar.. hij zou pas herfst 2004 uitkomen
quote:ja dr komt een reeks games uit.
Op dinsdag 23 september 2003 20:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Vind het niet erg, heb ik iets om naar uit te kijken. Hoe heet de hond van keizer Karel dan die game waarvan Slomy een Demo heeft gemeld? Gewoon Return of the King, met of zonder Lord Of The Rings/LotR ervoor?
ik denk wel dat ie return of the king bedoeld
quote:Effe toevoeging:
Op dinsdag 23 september 2003 20:21 schreef _Thorwald_ het volgende:[..]
ja dr komt een reeks games uit.
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (Game Boy Advance) The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (PC) (al uit natuurlijk)
The Lord of the Rings: The Return of the King (Game Boy Advance) ook
The Lord of the Rings: The Return of the King (PC)
The Lord of the Rings: The Treason of Isengard (Xbox)
The Lord of the Rings: The Treason of Isengard (PlayStation 2)
The Lord of the Rings: The Two Towers (PlayStation 2)
The Lord of the Rings: War of the Ring (PC)ik denk wel dat ie return of the king bedoeld
en Lord of the Rings: The Treason of Isengard is gecancelled (zie http://www.gamer.nl/nieuws/19101)
het spel is werkelijk schitterend om te zien, echt oogverblindend mooi op de meeste momenten. De wereld van 'the lord of the rings' is erg mooi neergezet en je zit veelal vol verbazing naar de omgeving te kijken.
De stukken film (van alledrie de films zie je stukken terug) vloeien naadloos over in het spel en je wordt dus rechtstreeks in een filmsituatie gegooid. En als het spel dan begint dan zie je dat de animatie goed is, de kleuren en lichteffecten perfect zijn en je dankzij het fantastische 'camerawerk' al snel vergeet dat je te maken hebt met een feitelijk heel lineair beat'm'up spel.
Want dat is feitelijk wat RotK is - een simpele beat 'm up, waarbij je de meeste tijd maar wat op de knoppen ramt en poogt de bad guys af te maken. Is dat leuk, zul je je afvragen!? Jazeker, want je verliest nergens het gevoel dat je daadwerkelijk 'in charge' bent. Ook al is het spel lineair, het is echt een spel - waarin jij de speler bent en dus bepaalt wat er gebeurt. De verscheidenheid aan moves, powerups en combo's zorgen er ook voor dat het leuk blijft en aangezien je met verschillende karakters verschillende stukken van het verhaal speelt is het niet zo snel saai. Het spel deed me denken aan 'Golden Axe' wat ik op de amiga gespeeld heb... grafisch bijna net zo goed
Al met al een zekere aanrader om weer in de lord of the rings sfeer te komen, want zeg nou zelf - wie gaat er niet over ruim een maand het slot zien van deze fantastische film? Als je dan even niet kan wachten, speel dan nu zelf een van de helden en zorg voor goede afloop.
is het btw normaal dat je telkens als sam speelt? in elk level?
quote:thnx nu wordt het spel ineens een stuk makkelijker
Op maandag 10 november 2003 15:14 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Als je t koopt mag je ook met andere karakters spelen
.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 10-11-2003 19:33]
quote:heb ik nog niet gespeeld - ik zit bij het gedeelte waar je met aragorn de grote olifanten enzo moet verslaan... twee levels na king of the dead....
Op maandag 10 november 2003 18:54 schreef Poogie het volgende:
en nou zit ik ook nog eens vast bij top of the wallweet iemand wat daar de bedoeling is?
quote:nou heb ik eindelijk die king of the dead verslagen en ben bij hetzelfde level als waar jij bent, dies wel heel moeilijk
Op dinsdag 11 november 2003 10:55 schreef Byfus het volgende:[..]
heb ik nog niet gespeeld - ik zit bij het gedeelte waar je met aragorn de grote olifanten enzo moet verslaan... twee levels na king of the dead....
schitterend spel!
quote:Dunno, daarvoor MOET je een gamepad hebben... LAN of internet play wordt NIET ondersteund...
Op dinsdag 11 november 2003 12:07 schreef dazzle123 het volgende:
Is dat Cooperative Multiplayer ook leuk?
Naar mijn mening het ENIGE minpunt van het spel...
Nu zit ik dus te twijvelen tussen deze of Rainbow Six.
http://www.eagames.com/official/lordoftherings/returnoftheking/us/editorial/comic_con_cameos.jsp
http://www.eagames.com/official/lordoftherings/returnoftheking/us/editorial/comic_con_cameos2.jsp
http://www.eagames.com/official/lordoftherings/returnoftheking/us/editorial/comic_con_cameos3.jsp
http://www.eagames.com/official/lordoftherings/returnoftheking/us/editorial/comic_con_cameos4.jsp
quote:Kunnen jullie niet ff met spoilers werken? Als ik een spel speel hou ik het graag een verrassing wat er gaat gebeuren.
Op dinsdag 11 november 2003 15:07 schreef Poogie het volgende:[..]
nou heb ik eindelijk die king of the dead verslagen en ben bij hetzelfde level als waar jij bent, dies wel heel moeilijk
Lijkt me een topspel! Ik zag ook een review bij Gammo, de graphics zijn echt gaaf!!
lekker lange zin
en hij is te makkelijk heb hem in 1 dag uitgespeeld
quote:Dan moet je ook niet zeuren.
Op vrijdag 5 december 2003 02:37 schreef Baleog het volgende:
ja op het feit na, wat al eerder is gezegt dat je als je hem niet zo legaal hebt je alleen met Sam kan spelenen hij is te makkelijk heb hem in 1 dag uitgespeeld
quote:Idd...ik heb vaak ook niet alles 'zo legaal', maar dan moet je niet gaan zeuren als iets niet helemaal naar behoren werkt. Als je hem in de winkel koopt, heb je tenminste de mogelijkheid om te ruilen, of via de uitgever wat te regelen.
Op zaterdag 6 december 2003 00:57 schreef Baleog het volgende:
moraalridder alert!
(Dit topic staat ook hier Help! Lotr Return of the king vermeld)
quote:Speel beter, speel het uit; zodra je een level gehad hebt, is het filmpje voortaan af te kappen.
Op maandag 8 december 2003 01:34 schreef Ierepier het volgende:
Niemand een oplossing voor het feit dat je al die kutfilmpjes niet door kan spoelen?
Bij mij iig wel. :F
quote:spoiler:
Op zondag 7 december 2003 14:13 schreef Sickert het volgende:
HELP ik ben nu bij die 2 reuze olifanten (waarje eowyn en merijn moet redden) die eerste krijg ik gekilld maar die 2e niet
Hoe kom ik hier verder??(Dit topic staat ook hier Help! Lotr Return of the king vermeld)
quote:Thank you!
Op maandag 8 december 2003 05:22 schreef Baleog het volgende:[..]
spoiler:
je moet dus eerste die eerste killen en dan naar de andere kant van de klif gaan, dit doe je door ergens bijna bovenaan naar beneden te gaan ( bij het uitstekende stukje rots) dan kan je hem wel killen
En met Aragorn zit ik vast in het King of the dead level. De baas kan ik verslaan, maar dan moet je vluchten, en onderweg moet je een aantal vijanden vermoorden voordat je verder kan. (Stenen die uit de grond komen.) De 1e gaat nog wel, die haal ik soms, maar ik kom meestal net tijd te kort... De 2e haal ik helemaal niet, kan iemand mij een tactiek voor die geven? Ik ben Aragorn.
Op zaterdag 13 december 2003 10:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb het spel gisteren ook gekocht, maar ik zit in 3 levels vast...Die van Gandalf is redelijk makkelijk te halen, gewoon proberen, maar met Sam zit ik in Shelobs lair vast... Ik kom bij het checkpoint, en daarna kom ik in een ruimte met allemaal van die beestjes, en aan het einde zit er een web. Ik kan op de een of andere manier het web niet kapot krijgen. (Als je het web nadert schreeuwt Frodo iets met Elendil in de Elventaal)
En met Aragorn zit ik vast in het King of the dead level. De baas kan ik verslaan, maar dan moet je vluchten, en onderweg moet je een aantal vijanden vermoorden voordat je verder kan. (Stenen die uit de grond komen.) De 1e gaat nog wel, die haal ik soms, maar ik kom meestal net tijd te kort... De 2e haal ik helemaal niet, kan iemand mij een tactiek voor die geven? Ik ben Aragorn.
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 12:01 schreef Gamedemon het volgende:[..]
spoiler:
in het boek was het zo dat Frodo het met zijn zwaard "Sting moest doen" ...als ik het me goed herriner tenminste....het was een elven zwaard iigKan niet met Frodo...
Ik denk wel dat ik een idee heb, maar betwijfel of het lukt...
quote:Lul niet zo ongelooflijk als een kip zonder kop
Op zaterdag 6 december 2003 00:57 schreef Baleog het volgende:
moraalridder alert!
'Hee, ik heb iets van het net getrokken zonder ervoor te betalen, en dan doet 'ie het niet zoals ik wil en iedereen die er wat van zegt dat ik een domme lul ben is een moraalridder!'
WAT een eikel ben jij, zeg...
V.
quote:Ik 1 dag en 10 minuten later in de bios.
Op zaterdag 13 december 2003 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
hm dat spel jeukt!!
ik wil et niet spelen...ik wil de film eerst zien..
agh jah aanstaande zaterdag de 20ste 20:20 zit ik in de biosdaarna als ik thuiskom gelijk aan et gamen
quote:ik kan zo shelobs lair inlopen...maargoed de wil is sterk...maar ik kan mezelf bedwingen
Op zaterdag 13 december 2003 13:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik 1 dag en 10 minuten later in de bios.
Het is me gelukt met Sam, volgende!
quote:Spatie.
Op donderdag 4 december 2003 16:05 schreef Ierepier het volgende:
Weet iemand een oplossing voor het feit dat je die filmpjes niet kan wegklikken met escape of een andere knop en daardoor elke keer dat je doodgaat zon filmpje moet zien?lekker lange zin
Bij mij start het spel op, gelijk met het filmpje over Helms Deep, en daarna begin ik gelijk te spelen, hoort dit?
Als ik dan het bericht krijg dat dat gevecht over is, maar the battle of middle-earth net begint, dan krijg ik dus een error, en zegt ie dat ie niet verder kan met het spel en gaat ie er zomaar uit.
Hoe komt dit, en wat kan ik er aan doen
Iemand tips?
quote:alles hoort behalve die error...
Op maandag 15 december 2003 20:21 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb net het spel gespeeld.
En een paar dingen die vreemd zijnBij mij start het spel op, gelijk met het filmpje over Helms Deep, en daarna begin ik gelijk te spelen, hoort dit?
Als ik dan het bericht krijg dat dat gevecht over is, maar the battle of middle-earth net begint, dan krijg ik dus een error, en zegt ie dat ie niet verder kan met het spel en gaat ie er zomaar uit.
Hoe komt dit, en wat kan ik er aan doenIemand tips?
quote:Aangezien dat bekend voor komt zal die versie wel niet officieel zijn hè? Geloof dat je naar ene bepaalde patch moet zoeken of cd 3 weer opnieuw downen.
blaatIemand tips?
quote:Ja. Het spel kopen.
Iemand tips?
V.
quote:Gelukt? En waar heb je hem gevonden?
Op dinsdag 16 december 2003 10:59 schreef BlackSheep het volgende:
ja klopt het is geen originele versie.
Ik zal dan wel ff voor een patch gaan zoeken.....
Mail anders maar
Vond het het eerst niet waard, maar het blijkt toch wel een aardige game te zijn
quote:Hoe ver ben je? ik vond het Path of the Hobbit het makkelijkst.
Op dinsdag 23 december 2003 15:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik had het spel gedownload, maar na veel gezeur (alleen met Sam spelen enzo) heb ik toch maar besloten om het te kopen voor mijn XBOXVond het het eerst niet waard, maar het blijkt toch wel een aardige game te zijn
quote:Ik ga hem morgenmiddag kopen
Op dinsdag 23 december 2003 16:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Hoe ver ben je? ik vond het Path of the Hobbit het makkelijkst.
quote:Kan ik niet ruiken.
Op dinsdag 23 december 2003 16:25 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik ga hem morgenmiddag kopen
Net met veel moeite de spin verslagen (Sehoba ofzo). Zit nu vast op de muur en bij de king of the death. Speel met legolas tegen de king of the death.
Op de muur lukt wel aardig, maar dan komt zo'n grote toren eraan, wat moet ik daar tegen doen? Ook verdere tips zouden wel handig zijn
Bij de King of the Death gaat het wel ok. Ik quarry hem steeds, val hem aan, quarry. Maar die winden zijn echt gay Om nog maar te zwijgen over als je het wat langer volhoudt. Boogschutters, mannekes met schilden en sub-bazen en 0 leven erbij
Tips zijn welkom
quote:Heerlijk die baas.
Op dinsdag 23 december 2003 21:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb hemToch nog vandaag gekocht
Net met veel moeite de spin verslagen (Sehoba ofzo). Zit nu vast op de muur en bij de king of the death. Speel met legolas tegen de king of the death.
Op de muur lukt wel aardig, maar dan komt zo'n grote toren eraan, wat moet ik daar tegen doen? Ook verdere tips zouden wel handig zijn
Bij de King of the Death gaat het wel ok. Ik quarry hem steeds, val hem aan, quarry. Maar die winden zijn echt gay
Om nog maar te zwijgen over als je het wat langer volhoudt. Boogschutters, mannekes met schilden en sub-bazen en 0 leven erbij
Tips zijn welkom
Ff punt voor punt:
De winden kan je ontwijken door achter de stenen te staan. Als hij dan oplaadt heb je genoeg tijd om 1 pijl (soms 2) erin te schieten. Ik hoop dat je de pijl-upgrade hebt?
Boogschutters moet je voor lopen en parryen, lopen is aan te raden omdat de parry van Legolas niet erg goed tegen pijlen is. Schilds moord je door 1 vol opgeladen pijl op ze af te schieten, dan komen ze op je af, en kan je ze met je zwaardjes neerhakken. Hij summoned na een tijdje ook doden met 2 zwaarden en een life bar boven hun hoofd, dat zijn een soort van bazen, en als je de pijl upgrade hebt. (Je bent wel lvl 3, hoop ik... ) Kan je ze makkelijk moorden. Pijl vol opladen, schieten op een lifebar gastje. Dan komt ie op je af, laad nog een pijl tot het maximum op, dan heeft ie nog maar 2 % van zijn HP over, houd je ranged weapon dan gereed, maar wacht met schieten tot ie op 2 meter ofzo is. Hij laat health droppen, dus dan hoef je ook minder te lopen, dus heb je minder kans dat je onderweg ff geraakt wordt door boogschutters of de baas zelf.
De muur van Minas Tirith is erg irritant, als die grote toren eraan komt, en hij is in je mini-beeld van de muur aan de linkerkant, dan moet je hem neerhalen met een catapult, daarna komt ie rechts, die moet je neerhalen met je ranged attack. Nog een keer links, catapulten dus, en dan komt er 1 op de muur op rechts. Ren als een speer erheen (en ga op het middelste gedeelte ff een verdieping lager dmv. de enterhaak, de weg is geblocked door een paar stenen), wacht ff voordat je op dat ronde stukje gaat, zet je special power aan. (Dat schild van electriciteit) en loop erheen, er staan iets van 6 orcs ofzo, maar die gaan dood. Schiet nu met iets van 3 of 4 opgeladen schoten op de siege tower, en je 'overrun meter' verdwijnt, dan moet je de trap af, naar de courtyard.
quote:wow shit, bedankt
Op dinsdag 23 december 2003 21:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Heerlijk die baas.
Ff punt voor punt:
De winden kan je ontwijken door achter de stenen te staan. zo ver was ik
Als hij dan oplaadt heb je genoeg tijd om 1 pijl (soms 2) erin te schieten. Ik hoop dat je de pijl-upgrade hebt? Yep, maar wist tot nu toe nog niet dat je ze op kon laden
Boogschutters moet je voor lopen en parryen, lopen is aan te raden omdat de parry van Legolas niet erg goed tegen pijlen is. Schilds moord je door 1 vol opgeladen pijl op ze af te schieten,dat opladen moet ik echt proberen
dan komen ze op je af, en kan je ze met je zwaardjes neerhakken. Hij summoned na een tijdje ook doden met 2 zwaarden en een life bar boven hun hoofd, dat zijn een soort van bazen, en als je de pijl upgrade hebt.yep (Je bent wel lvl 3, hoop ik...
) geen zorgen, dat ben ik
Kan je ze makkelijk moorden. Pijl vol opladen, schieten op een lifebar gastje. Dan komt ie op je af, laad nog een pijl tot het maximum op, dan heeft ie nog maar 2 % van zijn HP over, houd je ranged weapon dan gereed, maar wacht met schieten tot ie op 2 meter ofzo is. Hij laat health droppen, dus dan hoef je ook minder te lopen, dus heb je minder kans dat je onderweg ff geraakt wordt door boogschutters of de baas zelf.handig, bedankt
De muur van Minas Tirith is erg irritant, als die grote toren eraan komt, en hij is in je mini-beeld van de muur aan de linkerkant, dan moet je hem neerhalen met een catapult,waar staat die precies? ongeveer midden rechts op dat torentje? ben er al wel heengelopen maar kon niets vinden daarna komt ie rechts, die moet je neerhalen met je ranged attack.gewoon net zolang schieten tot hij kapot is?
Nog een keer links, catapulten dus, en dan komt er 1 op de muur op rechts. Ren als een speer erheen (en ga op het middelste gedeelte ff een verdieping lager dmv. de enterhaak, de weg is geblocked door een paar stenen), wacht ff voordat je op dat ronde stukje gaat, zet je special power aan. (Dat schild van electriciteit) en loop erheen, er staan iets van 6 orcs ofzo, maar die gaan dood. Schiet nu met iets van 3 of 4 opgeladen schoten op de siege tower, en je 'overrun meter' verdwijnt, dan moet je de trap af, naar de courtyard.
quote:Ja, dat had ik al gelezen ja, hopelijk wel een Checkpoint ervoor?
Op dinsdag 23 december 2003 21:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
P.S. Na de King of the Dead krijg je een rotstukje. Dat is verrot...
En trouwens, als je een checkpoint haalt, en je sluit de game af. Moet je dan het hele level weer opnieuw spelen?
quote:Een 'ongemerkt' checkpoint, je ziet het niet, maar het is er wel.
Op dinsdag 23 december 2003 21:50 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ja, dat had ik al gelezen ja, hopelijk wel een Checkpoint ervoor?
En trouwens, als je een checkpoint haalt, en je sluit de game af. Moet je dan het hele level weer opnieuw spelen?
Ik heb het btw. geflikt om in het Southern Gate level met mijn lvl 11 Legolas. (Later lvl 14) 91 perfects te krijgen... (Spel uitgespeeld...
)
quote:Vet ik heb het gehaald
Op dinsdag 23 december 2003 21:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Een 'ongemerkt' checkpoint, je ziet het niet, maar het is er wel.
Helaas wel. Checkpoints zijn meestal na een belangrijk stukje, dus na een baas, voor een stuk waarna je niet meer terug kan etc. Voor een baas. Mag ik btw. een leuke move onder de aandacht brengen? Orc Bane, en zijn opvolgers. (Warrior Bane en Bane Of Sauron) Dan parry je, en meteen zodra je parry is gelukt, doe je een "finishing move". Perfect mode+1 kill in Perfect mode... Altijd handig.![]()
Ik heb het btw. geflikt om in het Southern Gate level met mijn lvl 11 Legolas. (Later lvl 14) 91 perfects te krijgen...
(Spel uitgespeeld...
)
Dat pijlen opladen is echt ongelofelijk handig, je doet echt zo ziek veel damage
Ik heb de muur missie ook al een keer geprobeerd, maar er waren gewoon teveel trappetjes, volgende keer wat minder aandacht aan de orks besteden denk ik
Kun je elke missie gewoon met je vol upgegrade figuur weer spelen als je het hebt uitgespeeld? Dat lijkt me wel vet namelijk
oh, ja, en als je je pijlen tot het uiterste upgrade, gaan ze door vijanden heen...
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 23-12-2003 22:42]
quote:Ik heb met de originele karakters dit:
Op dinsdag 23 december 2003 22:21 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Vet ik heb het gehaald
Kreeg als mission rating excellent, dus mag best trots op mezelf zijn
1 fair
8 good
3 excellent
1 perfect
De fair bij het laatste level, de perfect bij Shelobs lair, excellent bij King of the dead, Southern Gate (nu perfect) en Top of the wall. Rest good.
Ik heb net de fields gedaan, best makkelijk al zijn die japanse gastjes best vervelend als je weer eens een olifant aan het uitschakelen bent
Ik zal nu wel even wat meer met Gandalf gaan proberen te doen, want ik heb daar de Top of the Wall nog steeds niet mee gered, slechts 1 keer geprobeerd, maar dat terzijde
De South gate is echt vet om lekker te vechten, zo'n beetje ongelimiteerd aantal vijanden en genoeg ruimte
Ik had daar 37 perfects
quote:Er zijn oneindig veel vijanden...
Op dinsdag 23 december 2003 23:06 schreef -Mzraki- het volgende:
NiceIk heb net de fields gedaan, best makkelijk al zijn die japanse gastjes best vervelend als je weer eens een olifant aan het uitschakelen bent
Ik zal nu wel even wat meer met Gandalf gaan proberen te doen, want ik heb daar de Top of the Wall nog steeds niet mee gered, slechts 1 keer geprobeerd, maar dat terzijde
De South gate is echt vet om lekker te vechten, zo'n beetje ongelimiteerd aantal vijanden en genoeg ruimte
![]()
Ik had daar 37 perfects
quote:hehe ja, ik heb hier een blaadje liggen:
Op dinsdag 23 december 2003 23:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Er zijn oneindig veel vijanden...
Perfect level voor je karakters om leveltjes te krijgen.
Bij top of the wall, weinig aan de Orcs denken, en alleen neermeppen als ze in je weg staan. Als je ze uit de weg wil hebben, Orc Hewer is een leuke combo daarvoor.
Dan gaan ze liggen, en soms gaan ze dan dood, en is een combo die écht zó simpel is om te onthouden...
2 speed attacks en 1 fierce.
L-R-L-L
Q - SPACE
R-R-LC-R
R-L-L-R
ach, het helpt vooral die Q SPACE, goeie tip, schiet lekker op
Iemand die weet wat de beste manier is om er doorheen te komen?
quote:Overnieuw beginnen, Legolas kiezen, dat heb ik gedaan. Als je bij het 1e 'steenblock punt' komt, (de lastigste, vind ik) moet je Legolas zijn special ability gebruiken, je doet dan meer schade en je zit met 3 hits in perfect mode. Daarna moet je gewoon de hele tijd Speed attacks doen.
Op woensdag 24 december 2003 03:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
spoiler:Dat stukje na King of the Dead waarbij je moet rennen voor vallend gesteente met wat knokpartijen met undead soldiers is KUT. Die soldaten kan ik wel aan, maar die stomme rotsblokken... Ik speelde Aragorn, maar moet dus de volgende keer opnieuw die King verslaan voordat ik weer aan dat stomme rennen moet beginnen.Iemand die weet wat de beste manier is om er doorheen te komen?
quote:Ik heb het met Legolas gedaan en het is me in 1 keer gelukt
Op woensdag 24 december 2003 08:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Overnieuw beginnen, Legolas kiezen, dat heb ik gedaan. Als je bij het 1e 'steenblock punt' komt, (de lastigste, vind ik) moet je Legolas zijn special ability gebruiken, je doet dan meer schade en je zit met 3 hits in perfect mode. Daarna moet je gewoon de hele tijd Speed attacks doen.
Met Aragorn is het me nooit gelukt, al heb ik het wel iets van 20 keer geprobeerd...
quote:Moet je ook op hard spelen he uillie?
Op woensdag 24 december 2003 12:22 schreef SuperUli het volgende:
Al die levels waren veel te makkelijk, behalve die laatste..
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ow, de special ability van Aragorn is hetzelfde...
Maar bedankt voor de tip. Ik ga het vannacht nog eens proberen.
quote:Exactly my point. Ze vallen te langzaam aan...
Op woensdag 24 december 2003 14:29 schreef Apfel het volgende:
Maar Legolas speelt toch echt stukken fijner dan Aragorn en Gimli. Die laatste 2 zijn net iets té sloom voor de vijanden.
Het laatste stuk van the Path of the Hobbit viel me erg mee, in die kamer tegen die ork spoiler:
Dus alleen The Top of the Wall nog, dan nog 1 van Gandalf en dan mag ik de Black Gate en Crack of Doom doen
Best snel na 1 dag, maarja, ik wil ook nog wat meer spelen met Legolas
quote:Ik kan niet goed mikken met speren, dus ik heb handmatig die schilds gebroken. Die tower is helemaal rechts. (de 4e, right?)
Op woensdag 24 december 2003 19:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, ik ben op z'n verst met the path of the hobbit en the path of the king. Alleen the path of the wizard. The top of the Wall lukt me maar steeds niet, ik heb hem zelfs op easy geprobeerd, maar ik kom niet voorbij het punt waar zo'n grote toren tegen de muur aankomt (net nadat je de Nazgul hebt neergeschoten). Aangezien je die toren niet in je beeld hebt, moet je blind schieten
Dat lukt me dus niet.
Het laatste stuk van the Path of the Hobbit viel me erg mee, in die kamer tegen die ork spoiler:
ik was eerst zijn schild handmatig aan het vernielen, maar toen ik ontdekte dat je dat ook al met een speer kon doen was het spreekwoordelijke varkentje snel gewassenDus alleen The Top of the Wall nog, dan nog 1 van Gandalf en dan mag ik de Black Gate en Crack of Doom doen
Best snel na 1 dag, maarja, ik wil ook nog wat meer spelen met Legolas
quote:Yep, Cithirl Cithas (of zoiets, ben slecht met die namen enzo
Op woensdag 24 december 2003 20:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik kan niet goed mikken met speren, dus ik heb handmatig die schilds gebroken. Die tower is helemaal rechts. (de 4e, right?)
Als je slecht bent met speren, probeer ze gewoon wat langer vast te houden, maar na een tijdje is dat niet eens meer nodig en zijn ze best handig. Was daar zo'n sub-baas, met balkje boven zijn hoofd, 1 brandende speer die tegen de muur stond gepakt en in een keer door z'n borst getieft
Scheelt weer een hoop tijd
quote:Cirith Ungol, en die tower in Top of the Wall is de 4e. (Rechts)
Op woensdag 24 december 2003 20:07 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Yep, Cithirl Cithas (of zoiets, ben slecht met die namen enzo
)
Als je slecht bent met speren, probeer ze gewoon wat langer vast te houden, maar na een tijdje is dat niet eens meer nodig en zijn ze best handig. Was daar zo'n sub-baas, met balkje boven zijn hoofd, 1 brandende speer die tegen de muur stond gepakt en in een keer door z'n borst getieft
Scheelt weer een hoop tijd
quote:you beat me, ik heb het in 4 keer gedaan. (1e keer dood bij de 3e, was een beetje té roekeloos, 2e en 3e door een soort van bug bij de 2e blokkade (stenen op mijn kop, terwijl ik ver op het dodelijke gesteente voorliep, 4e gelukt.
Op woensdag 24 december 2003 12:09 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik heb het met Legolas gedaan en het is me in 1 keer gelukt
![]()
quote:Aye de 4e ja, enig idee waar ik kan staan zodat ik tenminste nog wat zicht op de situatie heb en niet al die ventjes die daar klaarstaan ga beschieten zodat ze naar me toe komen rennen om me te slopen?
Op woensdag 24 december 2003 20:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Cirith Ungol, en die tower in Top of the Wall is de 4e. (Rechts)
quote:Gewoon kamikazi doen, maar wel eerst je special ability gebruiken. Dat schild moordt de meeste orcs wel, en diegenen die overblijven hebben weinig HP. Als ze naar boven komen via de tower, ff Orc Hewer gebruiken, en dan afmaken.
Op woensdag 24 december 2003 20:16 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Aye de 4e ja, enig idee waar ik kan staan zodat ik tenminste nog wat zicht op de situatie heb en niet al die ventjes die daar klaarstaan ga beschieten zodat ze naar me toe komen rennen om me te slopen?
quote:Dus gewoon die troep orks instormen?
Op woensdag 24 december 2003 20:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Gewoon kamikazi doen, maar wel eerst je special ability gebruiken. Dat schild moordt de meeste orcs wel, en diegenen die overblijven hebben weinig HP. Als ze naar boven komen via de tower, ff Orc Hewer gebruiken, en dan afmaken.
Ik had er al aan gedacht, maar dat leek me toch wel een beetje erg aggressief voor zo'n bejaarde tovenaar. Maargoed, ik zal het proberen
quote:Wel eerst je shield doen, anders is het letterlijk kamikaze...
Op woensdag 24 december 2003 20:20 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Dus gewoon die troep orks instormen?
Ik had er al aan gedacht, maar dat leek me toch wel een beetje erg aggressief voor zo'n bejaarde tovenaar. Maargoed, ik zal het proberen
quote:Ja, dat had ik gelezen, en raad eens? Het is me gelukt
Op woensdag 24 december 2003 20:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Wel eerst je shield doen, anders is het letterlijk kamikaze...
Btw, Legolas is ook de jongste niet meer...
Echt fantastische tip, heel vet met dat schild
Ja, Legolas is oud, maar die is elf, wordt nooit bejaard
Aragorn is dan zo'n 87 dacht ik, ook best oud
quote:89, om precies te zijn.
Op woensdag 24 december 2003 22:58 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ja, dat had ik gelezen, en raad eens? Het is me gelukt
![]()
Echt fantastische tip, heel vet met dat schild
![]()
Ja, Legolas is oud, maar die is elf, wordt nooit bejaard
Aragorn is dan zo'n 87 dacht ik, ook best oud
'Ok, das makkelijk.'
En bij 150 citizens komen er 3 trollen binnen...
quote:Weet ik, heb die al gespeeld in de demo
Op woensdag 24 december 2003 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
89, om precies te zijn.
Volgende level moet je veel Orc bane gebruiken, en een boel fierce attacks. Je doel, zorg dat 200 citizens veilig binnenkomen.
'Ok, das makkelijk.'
En bij 150 citizens komen er 3 trollen binnen...
quote:mooi. Hierna de Black Gate, die is fuckin' irri. 3 Ringwraiths als bazen, need I say more?
Op woensdag 24 december 2003 23:02 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Weet ik, heb die al gespeeld in de demo
quote:Tomorrow is going to be a good day
Op woensdag 24 december 2003 23:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
mooi. Hierna de Black Gate, die is fuckin' irri. 3 Ringwraiths als bazen, need I say more?
quote:Als je Gollum de diepte in weet te werken zeker.
Op woensdag 24 december 2003 23:06 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Tomorrow is going to be a good day
Er zijn ook nog 2 bonuslevels.
quote:mooi
Op woensdag 24 december 2003 23:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Als je Gollum de diepte in weet te werken zeker.
Er zijn ook nog 2 bonuslevels.
niet te veel verklappen he?
quote:NOg 1 ding, Gollum is makkelijk.
Op woensdag 24 december 2003 23:09 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
mooi
niet te veel verklappen he?
quote:Tja, het blijft een hobbit he?
Op woensdag 24 december 2003 23:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
NOg 1 ding, Gollum is makkelijk.
quote:jupjupjup
Op donderdag 25 december 2003 00:32 schreef N.T.B het volgende:
Help!!! Ik ben bij pelennor fields maar het lukt me niet!!
Die level is zo moeilijk iemand tips:(
quote:Heb een paar keer moeten proberen die rock&roll run, maar lvl 3 Legolas
Op woensdag 24 december 2003 08:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Overnieuw beginnen, Legolas kiezen, dat heb ik gedaan. Als je bij het 1e 'steenblock punt' komt, (de lastigste, vind ik) moet je Legolas zijn special ability gebruiken, je doet dan meer schade en je zit met 3 hits in perfect mode. Daarna moet je gewoon de hele tijd Speed attacks doen.
Met Aragorn is het me nooit gelukt, al heb ik het wel iets van 20 keer geprobeerd...
quote:Ik heb het op de moeilijke manier gedaan... :
Op donderdag 25 december 2003 00:41 schreef Gamedemon het volgende:[..]
jupjupjup
spoiler:
in het begin eerste die kapteinen uitschakelen...dat zijn diegene met levensbalkjes boven hun hoofd...daarna met die olifanten...of met de kattepult of je met je pijlen hun 3 schilden mollen en daarna hun zelf...dan bij de witch king....gewoon op de verhoging blijven en doorrennen tot je em ziet dan bestoken met super veel pijlen...waarschijnlijk moet je een aantal keer oversteken...ga dan niet in gevecht je hebt je tijd nodig
spoiler:
Legolas op lvl 11 nu
Lego, je zei dat je er 2 extra levels bijkreeg, ik heb er al een, moet ik die eerst voltooien voordat ik de 2e krijg?
ik ben bij het eerste extra level tot de 11e fase gekomen, de eerste keer dat ik het probeerde
quote:Ik dacht dat je daarvoor Sam, Gandalf en Lego/Aragorn/Gimli op lvl 10 of hoger moest hebben, en Crack of doom hebben uitgespeeld.
Op donderdag 25 december 2003 14:35 schreef -Mzraki- het volgende:
UitgespeeldLegolas op lvl 11 nu
Lego, je zei dat je er 2 extra levels bijkreeg, ik heb er al een, moet ik die eerst voltooien voordat ik de 2e krijg?
ik ben bij het eerste extra level tot de 11e fase gekomen, de eerste keer dat ik het probeerde
quote:Ga met de cursor op het laatste extra level staan en druk op help: je krijgt een overzicht dat je vertelt dat je iets van 3 personen minimaal op level 12 moet hebben ofzo.
Op donderdag 25 december 2003 14:35 schreef -Mzraki- het volgende:
UitgespeeldLegolas op lvl 11 nu
quote:ah fijn
Op donderdag 25 december 2003 16:32 schreef bouvrie het volgende:[..]
Ga met de cursor op het laatste extra level staan en druk op help: je krijgt een overzicht dat je vertelt dat je iets van 3 personen minimaal op level 12 moet hebben ofzo.
quote:Op de PC is het lvl 10.
Op donderdag 25 december 2003 16:40 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
ah fijn
quote:Legolas lvl 11, Gandalf 9 ofzo, Sam 6/7 zoiets
Op donderdag 25 december 2003 17:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb nu Legolas op lvl 14, Gandalf op lvl 10, Sam op Lvl 7, Aragorn op lvl 3 en de rest op 1...
That's it Legolas zijn pijltjes zijn goed genoeg voor mij
quote:Oh, ja, en Frodo op 3.
Op donderdag 25 december 2003 17:13 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Legolas lvl 11, Gandalf 9 ofzo, Sam 6/7 zoiets
That's it
Legolas zijn pijltjes zijn goed genoeg voor mij
quote:Frodo op 4
Op donderdag 25 december 2003 17:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Oh, ja, en Frodo op 3.
en Legolas op 14 Legolas is nu lvl 16, die dubbele pijlen zijn echt superhandig
[Dit bericht is gewijzigd door -Mzraki- op 25-12-2003 20:10]
quote:Ik ga nu voor Sam lvl 10.
Op donderdag 25 december 2003 18:39 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Frodo op 4
en Legolas op 14 Legolas is nu lvl 16, die dubbele pijlen zijn echt superhandig
quote:En gelukt.
Op donderdag 25 december 2003 20:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik ga nu voor Sam lvl 10.
quote:is die map het halen een beetje waard of niet?
Op donderdag 25 december 2003 21:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
En gelukt.
That makes Gandalf, Sam en Legolas 10 of hoger, dus Palantir of Sauron unlocked.
quote:Ik ben met Legolas opnieuw beginnen in Path of the Dead(?) en lvl 3 gehaald. Daarna die King of the Dead verslagen en dan een paar keer proberen die gauntlet te lopen. Toen lukte het wel.
Op donderdag 25 december 2003 23:29 schreef Nori het volgende:
Ik heb net The king of dead verslagen, was toch best lastig, maar nu moet ik daar weg vluchten, ik ben Legolas, maar elke keer als ik dat groepje verslagen heb net na de gate, ren ik verder, en wordt ik even later bedorven onder het puin omdat ik de weg verder niet vinden kan, wie kan me helpen ?
Ik ben erg gedreven met de Orc Hewer combo.
quote:Nadat ik de King had verslagen haalde ik hem in een keer
Op donderdag 25 december 2003 23:49 schreef Nori het volgende:
Toen ik eenmaal de juiste looproute gevonden had ging et toppie, aan het einde van dit level had ik 44000 exp points, enneh, orc hewer is ook een van mijn favo's crouton!
The Southern Gate is echt een te goed level om even lekker XP te verzamelen
Natuurlijk nog lang niet het perfects record, die is al heel hoog geset door Legolas
Maar ik vond dit toch ook wel aardig spelen
quote:Nog niet aan begonnen.
Op donderdag 25 december 2003 23:19 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
is die map het halen een beetje waard of niet?
quote:Ik heb 29 fair, 45 good, 32 excellent en 91 perfect in dat record level, maar dat gaat er, denk ik, aan zodra ik Palantir of Saruman heb, ik heb daar zoveel perfects...
Op vrijdag 26 december 2003 00:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Hier even een random playsessie
Natuurlijk nog lang niet het perfects record, die is al heel hoog geset door LegolasMaar ik vond dit toch ook wel aardig spelen
Ik vecht btw. het liefste tegen orcs en uruk-Hai in dat bonuslevel, dan kan ik mijn banes tenminste gebruiken...
spoiler:
Dat is niet makkelijk... Maar wel 145 perfects.
Helaas kan ik het niet online zetten...
quote:Shit
Op vrijdag 26 december 2003 09:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Palantir of Saruman gehaald.Legolas 3 levels erbij, maakt hem nu lvl 18. Het is écht fucking moeilijk...
spoiler:
Laatste level, 2 Grote Trollen, de aanvallen zijn niet te blocken daarvan, 3 dodenbazen met 2 zwaardjes, 4 orcs met shields, en 4 archers.Dat is niet makkelijk... Maar wel 145 perfects.
![]()
Helaas kan ik het niet online zetten...
![]()
145 perfects, damn, dat doe je zeker met Q Space of niet? Ik moet die combo nog wat beter onder de knie krijgen, want dat gaat nog veel te vaak fout .
de rest gaat allemaal wel heel goed, Orc Hewer is wel leuk, maar je kunt dan wel heel makkelijk in je rug gestoken worden. Geef mij maar Balrogs attack
Ik wil je screenshot wel online voor je zetten, je kunt hem wel naar me versturen via msn
[Dit bericht is gewijzigd door -Mzraki- op 26-12-2003 11:41]
quote:Daar vind ik dus helemaal niets aan...
Op vrijdag 26 december 2003 11:19 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Shit
145 perfects, damn, dat doe je zeker met Q Space of niet? Ik moet die combo nog wat beter onder de knie krijgen, want dat gaat nog veel te vaak fout
.
de rest gaat allemaal wel heel goed, Orc Hewer is wel leuk, maar je kunt dan wel heel makkelijk in je rug gestoken worden. Geef mij maar Balrogs attack
quote:Voor de GC gaan die steekt er qua graphics ver bovenuit.
Op vrijdag 26 december 2003 14:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik wil hem ook gaan halen, maar voor welk platform? PC, GC, PS2 of GBA? Welke is de beste versie?
quote:Dan moet je er ook niet Head On in gaan...
Op vrijdag 26 december 2003 15:34 schreef Inquistor87 het volgende:
Spel vanmiddag gekregen, man die hobbits zijn klote om mee te vechten. Je kan beter met elastiekjes gaan schieten zo zwak zijn ze..... (in dat riool die eindbaas DAMN!
)
quote:Doe ik ook niet
Op vrijdag 26 december 2003 17:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Dan moet je er ook niet Head On in gaan...
quote:tip voor riool "eindbaas"
Op vrijdag 26 december 2003 18:28 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Doe ik ook niet
, maar hij is nog steeds lastig
. Met gandalf ben ik nu op de binnenplaats. Ik vind Gandalf vrij makkelijk. Alleen die Dead King oid, is lastig.... ik krijg em amper geraakt, en om over die Hobbits maar niet te spreken
.
quote:Bedankt ik zal het proberen
Op vrijdag 26 december 2003 18:42 schreef Gamedemon het volgende:[..]
tip voor riool "eindbaas"
spoiler:
als je daar aankomt kan je em op verschillende manieren naaien
1.Schiet met je mesjes iedereen weg behalve die eikel...sla dan 3 keer met die armour brekende move recht op zen smoel...en blijf em dan constant raken...als je slim bent koop je orc hewer voor de hele fellowship want je word zoiezo level 2 in osgoliath...dan gebruik je die na het armour breken
2.Schiet weer al die ventjes weg...ga dan zelf Cloacken ...ga dan achter die gast staan...(je hoeft zen armour niet te breken) en gebruik dan die nasteek move...je pakt em dan in 1 keer (leuk die foutjes in het spel)
3.schiet al die andere ventjes als het echt nodig is...anders gewoon gecloacked naar dat rad lopen en draaien tot het hek open is...ookal krijg je klapjes...ik had de mazzel dat frodo die klapjes kreegen dan gewoon naar buiten wandelen...nix aan het handje
King of the dead
spoiler:
hij slaat je als het goed is 4 keer...3 keer snel dan korte pauze dan weer een keer...block ze alle 4...na die 4de keer doe je aleen maar die snelle hakjes op em en als hij door de grond zakt snel die nahak move dan raak je em nog iets altijd handig!...tot hij weer begint....block je weer 4 keer ...sla je em weer iets van 4 keer...dan komen die geestjes...als het gewonen zijn die gasten weghakken...anders pijltjes schieten...als hij die windvlagen gaat doen op een gegeven moment...Achter die steen hangen...tot ie langs is geweest...1 anders 2 pijltjes schieten en er weer achter...als het goed is slaat ie dan 5 keer na de 4de keer pauze gewoon weer blocken snelle move blablabla je hebt em dan zo.....
quote:Psst, met wie speel je in the Path Of the King? (Met die dodenbaas)
Op vrijdag 26 december 2003 20:10 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Bedankt ik zal het proberen
En Aragorn op dezelfde level loopt SNELLER dan Legolas..? Ik dacht altijd dat Legolas sneller was...
quote:Op de PC heb ik het gevoel dat Legolas sneller loopt...
Op zondag 28 december 2003 01:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
M'n broertje heeft ook de XBOX versie gekocht dus zaten we net te spelen, hij Aragron en ik Legolas...En Aragorn op dezelfde level loopt SNELLER dan Legolas..? Ik dacht altijd dat Legolas sneller was...
quote:Legolas die is het snelst
Op vrijdag 26 december 2003 20:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Psst, met wie speel je in the Path Of the King? (Met die dodenbaas)
quote:Ik baal ervan dat de game niet via het netwerk kan, nu moet ik een gamepad aanschaffen
Op zaterdag 27 december 2003 17:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb hem nu voor de Cube, heel leuk. Veel meer diepgang dan ik had verwacht voor een film-game. En het is tot nu toe het mooiste spel wat ik op mijn cube gespeeld heb, top! Straks es co-op proberen.
quote:Welke? Met dat je Merry en Éowyn moet beschermen? Of die met de 200 citizens? Of gewoon het level The Black Gate zelf?
Op zondag 28 december 2003 13:07 schreef s0k het volgende:
Hoe krijg je dat level voor de black gate voor elkaar?
quote:Die met die 200 citizens is vrij makkelijk, als die 3 trollen binnenkomen, de speren gooien zijn ze in 1x dood. Maar dat is niet de Black Gate
Op zondag 28 december 2003 13:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Welke? Met dat je Merry en Éowyn moet beschermen? Of die met de 200 citizens? Of gewoon het level The Black Gate zelf?
quote:Ik ben zeer slecht met speren, en bij mij mikken die dingen op iemand anders, altijd, dus gebruik ik de ouderwetse projectielen.
Op zondag 28 december 2003 13:18 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Die met die 200 citizens is vrij makkelijk, als die 3 trollen binnenkomen, de speren gooien zijn ze in 1x dood. Maar dat is niet de Black Gate
. Dus ik denk dat hij inderdaad gewoon het level de black gate bedoeld ^_^
quote:Werken toch precies hetzelfde?
Op zondag 28 december 2003 13:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik ben zeer slecht met speren, en bij mij mikken die dingen op iemand anders, altijd, dus gebruik ik de ouderwetse projectielen.
quote:Ik ben daar gewoon beter mee, misschien een jeugdtrauma ofzo?
Op zondag 28 december 2003 13:24 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Werken toch precies hetzelfde?
quote:Een speer in je hoofd gekregen? Iemand een speer in zijn/haar hoofd gegooit?
Op zondag 28 december 2003 13:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik ben daar gewoon beter mee, misschien een jeugdtrauma ofzo?
quote:Nee, meer dat het gewoon niet lukt met die dingen...
Op zondag 28 december 2003 13:41 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Een speer in je hoofd gekregen? Iemand een speer in zijn/haar hoofd gegooit?
/sc
quote:Welk gedeelte is moeilijk? Heb je moeite met al die Orcs?
Op zondag 28 december 2003 16:00 schreef N.T.B het volgende:
Ik ben bij nu bij de Black gate wie kan vertellen hoe ik die moet uit spelen?
quote:Ik heb moeite met die reuze orcs hun schilden zijn sterk welke move kan ik het beste gebruiken
Op zondag 28 december 2003 16:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Welk gedeelte is moeilijk? Heb je moeite met al die Orcs?
Ps Ik speel met Gandalf
quote:Orc Hewer oid? Doe onder geen beding je Fierce oplaad aanval... Ik heb dat level met Legolas gedaan, dus ik kan je niet echt helpen...
Op zondag 28 december 2003 16:25 schreef N.T.B het volgende:[..]
Ik heb moeite met die reuze orcs hun schilden zijn sterk welke move kan ik het beste gebruiken
Ps Ik speel met Gandalf
quote:Kan ik U ff wijzen op een post van mij eerder in dit topic?
Op zondag 28 december 2003 16:29 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik word me toch zo schijtziek van die King of the Death
quote:Ik probeer niet anders! Ik ben wel verder dan normaal, hij ging nu windjes laten
Op zondag 28 december 2003 16:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Kan ik U ff wijzen op een post van mij eerder in dit topic?
[All]Lord of the rings : Return of the king
quote:Neus dicht dan.
Op zondag 28 december 2003 16:42 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Ik probeer niet anders! Ik ben wel verder dan normaal, hij ging nu windjes laten
quote:Hopen dat dat gaat lukken
Op zondag 28 december 2003 16:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Neus dicht dan.
quote:Gokje, je hebt iets van een joystick of iets in die richting nodig...
Op zondag 28 december 2003 17:02 schreef Nori het volgende:
Ik ben nu al best ver ermee, en ik heb hier thuis een netwerkje liggen, maar ik kan de optie Coop niet eens aanklikken, wat is er mis ?
quote:kijk, daar heb ik wat aan, ik dacht dat et via het internet of ee netwerk kon dat je samen zou spelen!
Op zondag 28 december 2003 17:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Gokje, je hebt iets van een joystick of iets in die richting nodig...
quote:Nope met zn 2en op 1 pc
Op zondag 28 december 2003 17:48 schreef Nori het volgende:[..]
kijk, daar heb ik wat aan, ik dacht dat et via het internet of ee netwerk kon dat je samen zou spelen!
quote:Dat had ik dus ook! Plus dat je op de Xbox minder snel Perfect mode kan krijgen (Aragorn zonder extra upgrade kon zelfs sneller dan Legolas mèt upgrade Perfect mode krijgen..!).
Op zondag 28 december 2003 08:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Op de PC heb ik het gevoel dat Legolas sneller loopt...
Raar!
quote:Kan dat niet aan het feit liggen dat Aragorn betere hits krijgt? Hij doet wel wat meer schade, dus zou ie daar ook meer van dat balkje voor moeten krijgen, denk ik. (Voor de logica, een zwaard van 50 CM lang, doet denk ik wel meer schade dan 2 zwaardjes van 2 keer 20 cm...) en vergeet niet dat Aragorn ook wel wat bedrevener met het zwaard is, denk ik...
Op zondag 28 december 2003 19:49 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Dat had ik dus ook! Plus dat je op de Xbox minder snel Perfect mode kan krijgen (Aragorn zonder extra upgrade kon zelfs sneller dan Legolas mèt upgrade Perfect mode krijgen..!).
Raar!
quote:Mja, mischien omdat het me opeens opvalt omdat we co-op spelen.. Maar dat Aragorn op de XBOX sneller kan lopen dan Legolas kan ik me met de pet niet bij...
Op zondag 28 december 2003 19:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Kan dat niet aan het feit liggen dat Aragorn betere hits krijgt? Hij doet wel wat meer schade, dus zou ie daar ook meer van dat balkje voor moeten krijgen, denk ik. (Voor de logica, een zwaard van 50 CM lang, doet denk ik wel meer schade dan 2 zwaardjes van 2 keer 20 cm...) en vergeet niet dat Aragorn ook wel wat bedrevener met het zwaard is, denk ik...
quote:Obstakels? Waar speel je? Dat kan misschien uitmaken...
Op zondag 28 december 2003 20:10 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Mja, mischien omdat het me opeens opvalt omdat we co-op spelen.. Maar dat Aragorn op de XBOX sneller kan lopen dan Legolas kan ik me met de pet niet bij...
quote:Huh? Hoe heet het level, kan je dat ff opzoeken? Ik zou het nl. ff niet weten wat je bedoelt...
Op zondag 28 december 2003 20:21 schreef Knip6510 het volgende:
ik zit nu met lotr in het level dat je zon grote deur moet verdedigenen the Elf moet helpen, maar hoelang moet je wel niet die deur verdedigen...een eeuwigheid? Of moet ik ergens iets vernietigen ofzo om verder te komen
quote:Nee, gewoon altijd. Tijdens die instortgedeelte na de King of the Dead, tijdens Pelennor met die Mumakil als we door die kloof moeten rennen, altijd is Aragorn sneller of haalt me in. Andersom niet.
Op zondag 28 december 2003 20:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Obstakels? Waar speel je? Dat kan misschien uitmaken...
quote:Dan zou ik het niet weten. Jij valt wel sneller aan.
Op zondag 28 december 2003 20:39 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Nee, gewoon altijd. Tijdens die instortgedeelte na de King of the Dead, tijdens Pelennor met die Mumakil als we door die kloof moeten rennen, altijd is Aragorn sneller of haalt me in. Andersom niet.
quote:Ik heb al die minions afgeslacht en de deur geopend. Wegwezen!
Op maandag 29 december 2003 02:41 schreef Nori het volgende:
Heel veel afweren/parry met Q en ff kijken wat zn slag patroon is, dan steeds aanvallen met Fierce attacks (RMB). En dood vantevoren de mannetjes die eromeen staan met messen gooien!
Maar ja, later kwam ik weer een paar van die bazen tegen en toen heb ik idd veel Q (Parry) gedaan ondanks dat zijn hamer Sam wegdreunde. En daarna met de Fierce Attack zijn borstplaat weggeslagen en hakken maar.
Ik heb de laatste paar games veel last van spontane reboots tijdens het spelen. Heel even hoor je het geluid zich snel herhalen en reboot de pc. Ws is al die actie iets te veel en wordt het systeem te warm?
quote:lees dit topicje ff terug khad de oplossing al gegeven voor die eindbaas van osgoliath
Op vrijdag 26 december 2003 18:42 schreef Gamedemon het volgende:[..]
tip voor riool "eindbaas"
spoiler:
als je daar aankomt kan je em op verschillende manieren naaien
1.Schiet met je mesjes iedereen weg behalve die eikel...sla dan 3 keer met die armour brekende move recht op zen smoel...en blijf em dan constant raken...als je slim bent koop je orc hewer voor de hele fellowship want je word zoiezo level 2 in osgoliath...dan gebruik je die na het armour breken
2.Schiet weer al die ventjes weg...ga dan zelf Cloacken ...ga dan achter die gast staan...(je hoeft zen armour niet te breken) en gebruik dan die nasteek move...je pakt em dan in 1 keer (leuk die foutjes in het spel)
3.schiet al die andere ventjes als het echt nodig is...anders gewoon gecloacked naar dat rad lopen en draaien tot het hek open is...ookal krijg je klapjes...ik had de mazzel dat frodo die klapjes kreegen dan gewoon naar buiten wandelen...nix aan het handje
King of the dead
spoiler:
hij slaat je als het goed is 4 keer...3 keer snel dan korte pauze dan weer een keer...block ze alle 4...na die 4de keer doe je aleen maar die snelle hakjes op em en als hij door de grond zakt snel die nahak move dan raak je em nog iets altijd handig!...tot hij weer begint....block je weer 4 keer ...sla je em weer iets van 4 keer...dan komen die geestjes...als het gewonen zijn die gasten weghakken...anders pijltjes schieten...als hij die windvlagen gaat doen op een gegeven moment...Achter die steen hangen...tot ie langs is geweest...1 anders 2 pijltjes schieten en er weer achter...als het goed is slaat ie dan 5 keer na de 4de keer pauze gewoon weer blocken snelle move blablabla je hebt em dan zo.....
quote:Ah, die zat verborgen in de spoiler tag en de browser kon em daarom niet met Ctrl+F vinden.
Op maandag 29 december 2003 03:27 schreef Gamedemon het volgende:[..]
lees dit topicje ff terug khad de oplossing al gegeven voor die eindbaas van osgoliath
quote:Tussen de middelste en de rechter ballista. (catapult) is een pad.
Op maandag 29 december 2003 17:31 schreef Inquistor87 het volgende:
Met dat level die Palentatinaskljasdashd Fields, de 1e olifant ok die kan ik met boog afschieten, maar dan die 2e!!! ik kan niet van dat plateau af, er liggen daar boom stammen voor dus ik kan niet weg, en die 2e kan ik niet raken!!!! HELLLLLUUUUP
quote:Af en toe ben je geweldig! (nu mag je me wel dingen voorkauwen
Op maandag 29 december 2003 18:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Tussen de middelste en de rechter ballista. (catapult) is een pad.
Nu kan ik tenmionste met coop (daar heb ik de king of death wel verslagen dus ik weet nu beter hoe het moet).
quote:Aangegeven met een setje pijlen die je kan oppakken.
Op maandag 29 december 2003 18:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Tussen de middelste en de rechter ballista. (catapult) is een pad.
Ik speel op de PC
quote:ikikikikikikikik
Op maandag 29 december 2003 22:33 schreef N.T.B het volgende:
Helpp ik ben nu bij de Black Gate heb het al 100 keer geprobeerd maar het lukt me nietwie heeft een super tip!
Ik speel op de PC
[Dit bericht is gewijzigd door Gamedemon op 29-12-2003 23:34]
Op maandag 29 december 2003 22:33 schreef N.T.B het volgende:
Helpp ik ben nu bij de Black Gate heb het al 100 keer geprobeerd maar het lukt me nietwie heeft een super tip!
Ik speel op de PC
Ik heb em bijna uitgespeeld via coop, nu alleen nog path of the hobbits (is pas unlocked als je de rest hebt uitgespeeld.....)
quote:Edit je post de laatste TAG is niet goed [/spoiler] moet het zijn
Op maandag 29 december 2003 23:28 schreef Gamedemon het volgende:[..]
ikikikikikikikik
spoiler:
Black gate....ren naar die brug...wacht tot die trol springt...terug rennen...pak die speer...schiet em...1 klap die trol weg...ren naar links...slacht alles rond de eerste katapult...Launch...volgende katapult...launch....ren dan naar rechts daar staat ook een katapult...launch...Trol bovenop gelijkt beschadigt...dan daar omhoog waar je de torn gemolt hebt...pijlen schieten op die trol tot ie dood is...dan op die olifant schieten tot ie instort...dan deur openen met hendel...zie je die orcs onder je verschijnen....gewoon die potten omgooien die boven ze staan...brand je ze allemaal plat...weer naar beneden...brug over...mission complete...
volgorde klopt mischien niet helemaal
en dat is black gate niet
quote:whoops hoe heetdat level dan?
Op maandag 29 december 2003 23:31 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Edit je post de laatste TAG is niet goed [/spoiler] moet het zijn
en dat is black gate niet
quote:The South Gate is die ene die je net uitgelegd hebt.
Op maandag 29 december 2003 23:40 schreef Gamedemon het volgende:[..]
whoops hoe heetdat level dan?
kweet nu welke die bedoelt...gewoon goed heenenweer lopen tussen die ventjes die aangevallen worden
...gewoon in de gaten houden
Op maandag 29 december 2003 23:28 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
spoiler:
als je vast zit bij de Nazgul, gebruik vuurIk heb em bijna uitgespeeld via coop, nu alleen nog path of the hobbits (is pas unlocked als je de rest hebt uitgespeeld.....)
Op dinsdag 30 december 2003 17:53 schreef Inquistor87 het volgende:
Ok ik ben bij het einde, dus in Mt Doom. Maar hoe versla je die klootzak, hij blijft me maar aanvallen en als ik blok, dan breekt ie door mn blok
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:43 schreef Gamedemon het volgende:[..]
spoiler:
]
Zorg dat ie bij de rand staat...sla em met hard attacks...zorg dat hij aan het randje hangt...doe dan die nasteek slag...(R op de xbox)
doe dit een stuk of 5 keer en je bent klaar....spoiler:
ik krijg em alleen niet bij de rand, k krijg em er soms met toeval af, maar daar blijft het bij
Op dinsdag 30 december 2003 21:08 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Dat nummer zoek ik, weet iemand die?
quote:Ik heb Legolas al een geruime tijd op LVL 20, even een heel oude screenshot updiggen
Op donderdag 1 januari 2004 13:31 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik heb em uitgespeeld (tenmisnte de standaard dingen) ik ga nu elke char naar lvl20 brengen, en de 2 secret levels doen.
XP punten zitten nu rond de 500000
quote:Ik heb het spel een week
Op donderdag 1 januari 2004 13:38 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik heb Legolas al een geruime tijd op LVL 20, even een heel oude screenshot updiggen
XP punten zitten nu rond de 500000
quote:Ik nu ook
Op donderdag 1 januari 2004 13:39 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Ik heb het spel een week
week en 2 dagen dan, laatste 4 niet gespeeld
quote:Ik speel niet veel
Op donderdag 1 januari 2004 13:40 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik nu ook
week en 2 dagen dan, laatste 4 niet gespeeld
quote:Goed excuus
Op donderdag 1 januari 2004 13:42 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Ik speel niet veel
Op dinsdag 30 december 2003 21:08 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
quote:Yup die heb ik ook gebruikt, spoiler:
Op donderdag 1 januari 2004 14:04 schreef Gamedemon het volgende:[..]
spoiler:
ik ging gewoon bij de rand hangen en em als een stier naar me toe laten denderen...dat hielp wel aardig
gewoon dicht bij de rand hangen
Op donderdag 1 januari 2004 14:07 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Yup die heb ik ook gebruikt, spoiler:
hij springt soms op je af, dan op zij stappen en dan kan je em eraf schoppen
en mensen aangezien ik deze topic geopent heb...moet ik dan de volgende Op vast klaarmaken?
quote:Nog 2 pagina's
Op donderdag 1 januari 2004 14:12 schreef Gamedemon het volgende:[..]
spoiler:
Juistem dat bedoel iken mensen aangezien ik deze topic geopent heb...moet ik dan de volgende Op vast klaarmaken?
quote:k nieuwe op is bijna klaar...tword een grote lange!
Op donderdag 1 januari 2004 14:13 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Nog 2 pagina's
, maar je mag het doen hoor
quote:Ik zou het niet weten, maar volgens mij wel, beetje "onzichtbare" verbetering, zoals meer HP enzo. Ik zit er iig niet mee, Lego lvl 18 kickt toch aars.
Op donderdag 1 januari 2004 17:53 schreef Gamedemon het volgende:
word je trouwens na level 10 nog sterker? want je upgrades lopen maar tot 10
quote:Moet ik ook nog een keer aan beginnen, ik heb alleen Sam en Gandalf op 10, Lego op 18 en Aragorn+Frodo op 3...
Op donderdag 1 januari 2004 13:31 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik heb em uitgespeeld (tenmisnte de standaard dingen) ik ga nu elke char naar lvl20 brengen, en de 2 secret levels doen.
quote:Southern Gate, 200 orks heeerlijk
Op donderdag 1 januari 2004 18:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Moet ik ook nog een keer aan beginnen, ik heb alleen Sam en Gandalf op 10, Lego op 18 en Aragorn+Frodo op 3...
Enfin, nu heb je de levels voor het uitkiezen, wat het levelen veel makkelijker maakt.
quote:Ik was diegene met die lvl 18 legolas, met de 145 ofzo perfects.
Op donderdag 1 januari 2004 18:08 schreef Gamedemon het volgende:
jij zat toch op 20? was jij toch met die screens?
maargoed dat bedoel ik...die ontzichtbare verbeteringen...heeft het dus toch nog nut
quote:gebruik jij aleen je pijlen daarvoor?
Op donderdag 1 januari 2004 18:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik was diegene met die lvl 18 legolas, met de 145 ofzo perfects.
quote:Eeeh, ik heb geen console, dus ik kan niet daarover meepraten. Ik gebruik meestal de Bane om in perfect mode te komen, en dan is het meestal een combo, meestal Swift Justice of Helm's Hammer. Mijn pijlen gebruik ik ook zeker wel, maar daar krijg ik meestal veel Goods mee.
Op donderdag 1 januari 2004 18:35 schreef Gamedemon het volgende:[..]
gebruik jij aleen je pijlen daarvoor?
en nog een ding kzag ooit in een trailer van the two towers het spel dat legolas naar achtere chopte met zijn mes...dus gewoon die armen naar achteren met die 2 coole dolkjes...zat die move er nou echt in of niet?
quote:Nee, dat ben ik
Op donderdag 1 januari 2004 18:08 schreef Gamedemon het volgende:
jij zat toch op 20? was jij toch met die screens?
maargoed dat bedoel ik...die ontzichtbare verbeteringen...heeft het dus toch nog nut
En ja, mijn Legolas lvl 20 is zo'n beetje onverslaanbaar, misschien ligt het aan mijn eigen skill in het spelen, maar het is nu echt zo makkelijk.
De 3 ringwraiths met 2 schoten dood (Double Shot)
Ik ben nu bezig met Gimli, heerlijk
Daarom ga ik nu naar de MediaMarkt en hem kopen, voor de GC dan wel. Ik heb in dit topic gelezen dat hij daar de beste graphics op had .
quote:nope pc heeft de beste graphs...hogere resolutie....
Op vrijdag 2 januari 2004 17:25 schreef SpleeffY het volgende:
Ik heb het spel gisteravond voor de PC gedownload, maar het bekende probleem met het vastlopen na het gevecht om Helms Deep deed zich voor... Verbal heeft helemaal gelijk, als je het illegaal gekregen hebt, heb je niets te zeiken.
Daarom ga ik nu naar de MediaMarkt en hem kopen, voor de GC dan wel. Ik heb in dit topic gelezen dat hij daar de beste graphics op had
.
quote:Bij mij gaat ie wat langzaam als er veel Orcs zijn, maar ik heb hem ook redelijk hoog qua eisen staan.
Op vrijdag 2 januari 2004 19:07 schreef Seal_force het volgende:
Is het goed speelbaar op de Pc? Is hij mooi ? En wat kan je allemaal?
quote:kheb em op de xbox...kheb wel de demo gespeeld...je kan em goed besturen met je muis en toetsenbord...hijs grafisch net iets beter...maargoed daar moet je dan wel een geschikte pc voor hebben....
Op vrijdag 2 januari 2004 19:07 schreef Seal_force het volgende:
Is het goed speelbaar op de Pc? Is hij mooi ? En wat kan je allemaal?
quote:Mag ik weten op wat voor pc je hem draait wat er in zit en zo?
Op vrijdag 2 januari 2004 19:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Bij mij gaat ie wat langzaam als er veel Orcs zijn, maar ik heb hem ook redelijk hoog qua eisen staan.
[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 02-01-2004 19:19]
quote:Die komen eraan.
Op vrijdag 2 januari 2004 19:19 schreef Seal_force het volgende:[..]
Mag ik weten op wat voor pc je hem draait wat er in zit en zo?
En op welke eisen je speeld.
quote:NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
Op vrijdag 2 januari 2004 19:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Die komen eraan.
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 02-01-2004 19:35]
quote:Oke bedankt dan weet ik dat hij bij mijn gewoon alles goed kan draaien met me geforce 5600 128 Mb
Op vrijdag 2 januari 2004 19:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
niet al té goede videokaart...
voor de rest een kloksnelheid van 1.80 GHz. Spelstats edit ik er hier bij.
quote:speciaal voor jou :
Op vrijdag 2 januari 2004 19:36 schreef Seal_force het volgende:[..]
Oke bedankt dan weet ik dat hij bij mijn gewoon alles goed kan draaien met me geforce 5600 128 Mb
Minimum:
- Windows XP, ME, 2000, or 98. Windows 95 and NT are not supported.
- 700 MHz or faster Intel Pentium III or AMD Athlon processor
- 128 MB RAM (256 MB if using Windows XP)
- Supported DirectX 8.1 compatible video card*
- DirectX 8.1 compatible sound card
- 2.0 GB free hard disk space (additional space required for
Windows swap-file and DirectX 8.1 installation)
- 8X or faster CD-ROM/DVD-ROM
- MS compatible mouse
- Keyboard
* Video card must be 32 MB or more and contain one of the following
Chipsets: NVIDIA GeForce 4, GeForce 3, GeForce 2, ATI Radeon 9000,
ATI Radeon 8000, ATI Radeon 7500 or greater.
Recommended:
- Intel Pentium IV or AMD Athlon XP processor
- 256 Megabytes of RAM
- Supported DirectX 8.1 compatible video card (64+ MB)
- DirectX 8.1 compatible sound card
- 2.0 GB free hard disk space (additional space required for
- Windows swap-file and DirectX 8.1 installation)
- 16X Speed CD-ROM/DVD-ROM
- 8 or more button Game pad (USB or Joystick Port)
- MS compatible mouse
- Keyboard
Misschien komt het doordat het spel op mijn PC niet optimaal draait, maar de besturing vind ik op de GC lekkerder en natuurlijker aanvoelen dan op de PC... Waar ik op de PC nog wat aan "Q - Space" moest wennen, lukt bij de GC "Y - R" al gelijk .
Maar even de verschillende platforms buiten beschouwing gelaten, wat een game !
quote:Legolas lvl 20 moet eigenlijk nu al wel zo'n 30 zijn denk ik, zoveel ik met hem heb gespeeld
Op vrijdag 2 januari 2004 22:10 schreef N.T.B het volgende:
Uitgespeeld![]()
Met Legolas level 19 Gandalf 11 Sam 11
Gandalf lvl 9, ouwe opa
Gimli lvl 11, hij hakt er fijn op los, vooral Final Judgement is nice
Sam lvl 7 ofzo
Ik wil als ik Gimli op lvl 15 heb ofzo verder gaan met Faramir
quote:Legolas 19, Aragorn 8, Gandalf 11 en Sam 10 ofzo. En Frodo 3. Wordt nog wel een keer beter.
Op vrijdag 2 januari 2004 22:35 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Legolas lvl 20 moet eigenlijk nu al wel zo'n 30 zijn denk ik, zoveel ik met hem heb gespeeld
Gandalf lvl 9, ouwe opa
Gimli lvl 11, hij hakt er fijn op los, vooral Final Judgement is nice
Sam lvl 7 ofzo
Ik wil als ik Gimli op lvl 15 heb ofzo verder gaan met Faramir
quote:Tot lvl 6 is het meestal Cirith Ungol, daarna S. Gate. Maar ik ga eigenlijk alle lvls af met characters.
Op zaterdag 3 januari 2004 02:16 schreef Gamedemon het volgende:
welk level pakken jullie trouwens steeds om te levelen?
spoiler:
quote:Vertel eerst eens wie je bent? (Aragorn of Legolas)
Op zaterdag 3 januari 2004 10:02 schreef SpleeffY het volgende:
The Black Gate:spoiler:
The Mouth of Sauron is a piece of cake... Maar daarna moet The Fellowship gaan verdedigen, Gandalf staat aan de rechterkant en die hou ik dan ook mooi in leven, alleen waar de fuck staat Gimli?Als ik hem niet kan vinden, kan ik hem ook moeilijk verdedigen
...
quote:Aragorn, maar ik doe vrijwel altijd coöp dus Legolas is ook van de partij
Op zaterdag 3 januari 2004 10:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Vertel eerst eens wie je bent? (Aragorn of Legolas)
quote:Links van je? Of misschien achter je. (Jullie vechten voorin?) Is hij de 2e wiens balkje in beeld verschijnt?
Op zaterdag 3 januari 2004 10:47 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Aragorn, maar ik doe vrijwel altijd coöp dus Legolas is ook van de partij
... Maar dat maakt toch niet uit voor de positie van Gimli? Ik kan die kutdwerg gewoon niet vinden
quote:Wij beginnen in het centrum van de cirkel, zijn balkje verschijnt als tweede ja
Op zaterdag 3 januari 2004 10:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Links van je? Of misschien achter je. (Jullie vechten voorin?) Is hij de 2e wiens balkje in beeld verschijnt?
Ohw wacht, als je alles met coöp hebt gehaald, moet je het in Single Player weer opnieuw halen he? Heb ik weer wat te doen vanavond
quote:Bij mij is dat dan Gandalf die als 2e verschijnt, en die is links, kijk daar eens.
Op zaterdag 3 januari 2004 11:06 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Wij beginnen in het centrum van de cirkel, zijn balkje verschijnt als tweede ja
. Vanavond zal ik het nog eens proberen als ik thuis ben...
Ohw wacht, als je alles met coöp hebt gehaald, moet je het in Single Player weer opnieuw halen he?
Heb ik weer wat te doen vanavond
quote:I'll try
Op zaterdag 3 januari 2004 11:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Bij mij is dat dan Gandalf die als 2e verschijnt, en die is links, kijk daar eens.
Bedankt iig !
quote:Succes. Ik ga dat level eens met Aragorn doen zometeen.
Op zaterdag 3 januari 2004 11:18 schreef SpleeffY het volgende:[..]
I'll try
...
Bedankt iig
!
quote:Ja lekker, maak me nog meer jaloers...
Op zaterdag 3 januari 2004 11:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Succes. Ik ga dat level eens met Aragorn doen zometeen.
Vanavond pas weer gamen ...
quote:Ik heb ff voor je gekeken. Ben jij speler 1? Dan staat Gimli achter je. In 1 player is het zo:
Op zaterdag 3 januari 2004 11:21 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Ja lekker, maak me nog meer jaloers...
Ik moet hier tot 5 uur werken en dan nog anderhalf uur naar huis met het OV...
Vanavond pas weer gamen
...
code:ofzo...Aragorn Legolas Gandalf
Gimli
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 11:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik heb ff voor je gekeken. Ben jij speler 1? Dan staat Gimli achter je. In 1 player is het zo:
code:ofzo...Aragorn Legolas Gandalf
Gimli
quote:Die mist dat je ook maar langzaam kan lopen?
Op zaterdag 3 januari 2004 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
kvind et trouwens wel waardeloos dat bij de path of the death je zodra je in mist komt het spel gaat haperen...kheb em op de xbox dus aan me systeem ligt et niet..echt dom
quote:Ik heb in mijn laatste potje S. Gate meer dan 200 orcs vermoord.
Op zaterdag 3 januari 2004 12:32 schreef Inquistor87 het volgende:
Als jeje verveelt, start je coop, en ga je southern gate doen! Heeerlijk 200orcs afslachten(alles op de hoogste resolutie enz. dus t ziet er heerlijk uit
).
29 fair, 61 good, 35 excellent en 114 perfects.
quote:ja ...als ik ergens een hekel aan heb is het haperingen op een console...ik koop juist consoles zodat ik geen rekening hoef te houden met haperingen
Op zaterdag 3 januari 2004 12:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Die mist dat je ook maar langzaam kan lopen?
quote:Ja het vaarieeertededed (wisselt ^_^)
Op zaterdag 3 januari 2004 12:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik heb in mijn laatste potje S. Gate meer dan 200 orcs vermoord.
29 fair, 61 good, 35 excellent en 114 perfects.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |