Trots
Amerika is al deccenia lang de nog enige overgebleven door zichzelf erkende supermacht. Velen in de wereld zien de VS echter niet als supermacht noch als vredestichters. Desondanks heeft de VS hier lak aan en schakelt daarbij de in hun bloed verworven superioriteit in hoogste snelheid. Kapsones heeft hierbij een groot aandeel...
Hypocritie
Amerika verbiedt andere landen het gebruik en het bezit van (nucleaire) wapens, dat terwijl zij zelf de grootste massa-wapens bezitters op aard zijn...
Zelfaanduiding
Amerika wijst zichzelf vaak aan in velerlei situaties als (schijn)neutrale bemiddelaar, velen zien gelukkig in dat dit onzin is, zie bv. de situatie in het Midden-Oosten
Alzheimer
Alles waar de VS nu landen van beschuldigen en verbieden, doet Amerika zelf of heeft het gedaan, alleen doen zijn vaak alsof zij van niks weten, alsof het nooit gebeurd is (alzheimer), schakelopties zijn bv.:
- Hiroshima
- Indianen
- etc.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
En ook nu weer, deze zgn. stoere Amerikanen in dronken gemoedstoestand, schieten hulpeloze tijgers in kooien dood...
Ik heb gezegd...
quote:Laat niet weg VS = kutland.
Op zondag 21 september 2003 14:00 schreef OutKast het volgende:
Dat gezeik altijd op die Amerikanen... pure generalisering... niet iedere Amerikaan schiet koeien dood en niet iedere Marokkaan pikt spullen en slaat zijn vrouw.... pff wat wil je nou bereiken met dit topic... die landen in het midden-oosten met het islamitische geloof zijn ook allemaal hypocriet.... Nederland is hypocriet en Belgie, en Rusland ook....en jij kan daar niets aan veranderen... bekijk iedereen eens een keer individueel en beoordel iedereen individueel... als meer mensen dat zouden doen zijn we van dit soort gezeik af....
quote:Ben ik mee eens eerlijk gezegd
Op zondag 21 september 2003 14:00 schreef OutKast het volgende:
Dat gezeik altijd op die Amerikanen... pure generalisering... niet iedere Amerikaan schiet koeien dood en niet iedere Marokkaan pikt spullen en slaat zijn vrouw.... pff wat wil je nou bereiken met dit topic... die landen in het midden-oosten met het islamitische geloof zijn ook allemaal hypocriet.... Nederland is hypocriet en Belgie, en Rusland ook....en jij kan daar niets aan veranderen... bekijk iedereen eens een keer individueel en beoordel iedereen individueel... als meer mensen dat zouden doen zijn we van dit soort gezeik af....
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:Trots
Amerika is al deccenia lang de nog enige overgebleven door zichzelf erkende supermacht. Velen in de wereld zien de VS echter niet als supermacht noch als vredestichters. Desondanks heeft de VS hier lak aan en schakelt daarbij de in hun bloed verworven superioriteit in hoogste snelheid. Kapsones heeft hierbij een groot aandeel...Sorry hoor maar jij vind de dreigende houding van andere landen met superwapen niet interessant en allemaal wel best, ok vrede stichtten doe je met woorden.
Maar ik heb ook niemand Hitler zien tegenhouden in de 2e wereldoorlog met een goed gesprekHypocritie
Amerika verbiedt andere landen het gebruik en het bezit van (nucleaire) wapens, dat terwijl zij zelf de grootste massa-wapens bezitters op aard zijn...Dit vind ik OK want hun zijn niet diegene die dat spul zomaar gaan gebruiken op buurlanden etc. your point is?
Zie jij er het belang in dat al die probleemlanden, die pertinent geen geld over hebben voor hun burgers wel gaan beginnen met atoom meuk straks begint de boel te lekken, wist je dat door rusland`s lekkende stroomcentrale toendestijd je maandenlang geen melk kon drinken in Nederland?Zelfaanduiding
Amerika wijst zichzelf vaak aan in velerlei situaties als (schijn)neutrale bemiddelaar, velen zien gelukkig in dat dit onzin is, zie bv. de situatie in het Midden-OostenHahaha ze zijn ook bemiddelaars en als jeje daar niet aan houd dan kun je oorlog verw88, ik ben blij dat de Nederlandse regering zijn volk goed onderhoud anders had je kans dat zie hier ook ff langs kwamen, ik ben blij dat er landen zijn die geld moeite en tijd over hebben voor anderen.
Alzheimer
Alles waar de VS nu landen van beschuldigen en verbieden, doet Amerika zelf of heeft het gedaan, alleen doen zijn vaak alsof zij van niks weten, alsof het nooit gebeurd is (alzheimer), schakelopties zijn bv.:
- Hiroshima
- Indianen
- etc.Zullen we dan ook maar even over de slavenhandelaars praktijken van de nederlanders hebben.
Je kunt overigens nog wel een paar toevoegen zoals Agent Orange en dergelijke, maar idd die Amerikanen hebben grove dingen op hun naam staan daar moet ik je gelijk in geven.-------------------------------------------------------------------------------------------------
En ook nu weer, deze zgn. stoere Amerikanen in dronken gemoedstoestand, schieten hulpeloze tijgers in kooien dood...Zou ik ook doen als een mens bijna word opgegeten door een tijger
Ik heb gezegd...
quote:Is puur een mening, ik hoop wel dat je er geweest bent, anders vindt ik het wel lame van je.....
Op zondag 21 september 2003 14:03 schreef WcB0rSt3l het volgende:[..]
Laat niet weg VS = kutland.
quote:Jules Deelder ??? Die heeft er helemaal niks mee te maken...
Op zondag 21 september 2003 14:07 schreef HomoUniversalis het volgende:
Wat heeft dit met Jules Deelder te maken? Heeft hij dit geschreven? Over Alzheimer gesproken...
quote:
Op zondag 21 september 2003 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Jules Deelder ??? Die heeft er helemaal niks mee te maken...
Sorry, I don't get it.
quote:Dank je
Op zondag 21 september 2003 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Wat een verschrikkelijk slecht stukje. De gemiddelde fokker schrijft betere anti-amerika-posts.
quote:Vrij lang.
Op zondag 21 september 2003 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
Verander Amerika nou eens in Marokko en Amerikaan in Marokkaan en kijk eens hoe lang hij dan open blijft...
quote:Marokko heeft geen massa-vernietigingswapens hoor.
Op zondag 21 september 2003 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
Verander Amerika nou eens in Marokko en Amerikaan in Marokkaan en kijk eens hoe lang hij dan open blijft...
quote:Welkom in de wereld van BansheeBoy.
Op zondag 21 september 2003 15:19 schreef HomoUniversalis het volgende:[..]
Sorry, I don't get it.
quote:ja, behalve dan de pro-VS'ers
Op zondag 21 september 2003 15:31 schreef ThePresident het volgende:
Wat is iedereen toch weer lekker anti-VS de laatste tijd.
quote:zo formuleert men het anders niet. Het is een kutland, dood aan de vs, blablablabla...
Op zondag 21 september 2003 15:25 schreef Ype het volgende:[..]
Vrij lang.
Er is alleen 1 verschil.
Het gaat om de regering van een land en niet om een totale bevolkingsgroep (nouja meestal dan).
quote:Mwoa, dat soort reacties probeer ik persoonlijk iig zoveel mogelijk buiten wege te laten. Ik ben het gewoon absoluut niet eens met de regering van de VS om nogal wat redenen.
Op zondag 21 september 2003 15:36 schreef MikeyMo het volgende:[..]
zo formuleert men het anders niet. Het is een kutland, dood aan de vs, blablablabla...
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Amerika, de Trots, de Hypocritie, de Zelfaanduiding, AlzheimerTrots
Amerika is al deccenia lang de nog enige overgebleven door zichzelf erkende supermacht. Velen in de wereld zien de VS echter niet als supermacht noch als vredestichters. Desondanks heeft de VS hier lak aan en schakelt daarbij de in hun bloed verworven superioriteit in hoogste snelheid. Kapsones heeft hierbij een groot aandeel...Hypocritie
Amerika verbiedt andere landen het gebruik en het bezit van (nucleaire) wapens, dat terwijl zij zelf de grootste massa-wapens bezitters op aard zijn...Zelfaanduiding
Amerika wijst zichzelf vaak aan in velerlei situaties als (schijn)neutrale bemiddelaar, velen zien gelukkig in dat dit onzin is, zie bv. de situatie in het Midden-OostenAlzheimer
- Hiroshima
- Indianen
- etc.-------------------------------------------------------------------------------------------------
En ook nu weer, deze zgn. stoere Amerikanen in dronken gemoedstoestand, schieten hulpeloze tijgers in kooien dood...Ik heb gezegd...
quote:[apenhaar]
Op zondag 21 september 2003 16:01 schreef CybErik het volgende:
En btw, wat heeft dit met jules deelder te maken
Dat is BSB "humor"
quote:...okee.
Op zondag 21 september 2003 16:06 schreef HeatWave het volgende:[..]
[apenhaar]
Dat is BSB "humor"
quote:
Op zondag 21 september 2003 16:12 schreef Parafernalia het volgende:
mee eens...amerika is een kutland
quote:Wat vind jij er slecht aan dan ?
Wat een verschrikkelijk slecht stukje. De gemiddelde fokker schrijft betere anti-amerika-posts.
quote:Amerika als land is op zich best mooi, alleen die poedels dier daar aan de macht zijn laxeren bij de vleet...
Op zondag 21 september 2003 16:12 schreef Parafernalia het volgende:
mee eens...amerika is een kutland
Maar wij Europeanen hebben ook boter op ons hoofd. Wij helpen even hard mee aan Amerika's huidige gedrag, door dit zonder teveel gemor te accepteren.
[Dit bericht is gewijzigd door Hagedis op 30-09-2003 14:39]
quote:Mee eens
Op dinsdag 30 september 2003 14:31 schreef Hagedis het volgende:
Amerika is op dit moment buitengewoon arogant, en voert een zeer hypocriet buitenlands beleid.
quote:Ook mee eens !
Maar wij Europeanen hebben ook boter op ons hoofd. Wij helpen even hard mee aan Amerika's huidige gedrag, door dit zonder teveel gemor te accepteren.
Trots: Natuurlijk mogen de Amerikanen trots zijn! Moet je eens zien wat ze allemaal niet bereikt hebben! Qua kapitalisten zijn het de grootste monsters die er zijn. Iedereen zit die Amerikanen allemaal af te zeiken, maar wij nemen het allemaal klakkeloos over. Neem bijvoorbeeld R&B. Typisch iets amerikaans...en toch voor velen 'favoriete' muziek. BULLshit. R&B is voor zwarte negers uit de buitenwijken van de grote steden.....ze zijn zogenaamd allemaal zielig en arm....en ondertussen rijden ze de grootste amerikaanse bakken en tillen 20 kg de persoon om hun nek!
Binnenkort krijgen we ook hier in Nederland de eerste echte straatbendes. R'dam, A'dam, Den Haag, het is een kwestie van tijd. Hoeveel mensen worden er wel niet vermoord? Allemaal om drugs? Weer iets wat lekker uit Amerika komt.....
Alles op TV -> Er worden bijna alleen series uit Amerika uitgezonden...weet je hoeveel invloed dat heeft op onze "Europese Cultuur"?? WAY TO MUCH BABY!!
Nee die Amerikanen hebben het goed voor mekaar. Iedereen is op de hoogte van wat er daar gebeurd. Maar je moet maar eens een keer naar Amerika toe gaan. SOCIAAL dat ze daar zijn. Dat kennen we hier niet meer. OOK DAAR mogen de Amerikanen trots op zijn.
Politiek gezien is Amerika soieso niet slecht bezig. . Ze proberen er zo veel mogelijk voor te zorgen dat de Aarde veilig blijft. Dat gebeurd niet onder de beste voorwendselen, en hier en daar een leugen voor bestwil ook. Maar ze moeten dan ook hun eigen problemen (Zowel Saddam als Bin Laden hebben in het verleden ik weet niet hoeveel geld gekregen en materialen van de Amerikanen) weer recht zetten. Tuurlijk zouden wij als Europeanen dom zijn die gozers helemaal mee te helpen.
Bovendien mogen de Amerikanen trots zijn op hetgeen ze in de tweede wereldoorlog gedaan hebben. Wij in Europa waren vroeger ook geen lievertjes....
Fuck America? NO FUCK YOU!!!!!
quote:Ook ik kots op alle Amerikanen, maar misschien kun je je beter wat genuanceerder uitdrukken
Op dinsdag 30 december 2003 21:21 schreef Dracko het volgende:
IK KOTS op jullie allemaal!
quote:IK kots niet op amerikanen? Ik kots
Op dinsdag 30 december 2003 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ook ik kots op alle Amerikanen, maar misschien kun je je beter wat genuanceerder uitdrukken
quote:
Om dit stukje moet ik toch wel ff lachen.. en dat om 9 uur 's ochtends...
quote:We kunnen de Amerikanen wel weer de schuld geven over die Indianen, maar destijds waren wij Europeanen dat nog en Hiroshima, ach wie niet luisteren wil, moet maar voelen
Alzheimer
Alles waar de VS nu landen van beschuldigen en verbieden, doet Amerika zelf of heeft het gedaan, alleen doen zijn vaak alsof zij van niks weten, alsof het nooit gebeurd is (alzheimer), schakelopties zijn bv.:- Hiroshima
- Indianen
- etc.
Het enige wat wij hier in Europa kunnen is praten, alleen met het praten hebben wij nog nooit een Oorlog kunnen voorkomen, wil niet zeggen dat het geweld van Amerika altijd zo geweldig goed is, maar het praten van Europa zeker niet.
De beste vervanger voor koffie.quote:Op woensdag 31 december 2003 09:15 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Om dit stukje moet ik toch wel ff lachen.. en dat om 9 uur 's ochtends...
Is het weer eens nationale topickickdag?quote:Op maandag 26 april 2004 17:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De beste vervanger voor koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |