Het leek mij wel intressant om te horen hoe jullie hierover denken, voor zover mij bekend zou het een unieke situatie zijn.
quote:En als ze dmv een keizersnede op hetzelfde moment uit de baarmoeder geplukt zouden worden, wat dan?
Op zondag 21 september 2003 13:28 schreef robh het volgende:
De eerstgeborene wordt volgens mij troonopvolger.
quote:Dat is fysiek onmogelijk. Er is er altijd één eerder.
Op zondag 21 september 2003 13:28 schreef BAZZA het volgende:[..]
En als ze dmv een keizersnede op hetzelfde moment uit de baarmoeder geplukt zouden worden, wat dan?
quote:Ook met een keizersnede is er altijd eentje eerder hoor...(?)
En als ze dmv een keizersnede op hetzelfde moment uit de baarmoeder geplukt zouden worden, wat dan?
quote:Dat zou betekenen dat de chirurg behoorlijk uitgeschoten zou zijn met zijn scalpel
quote:Dat valt dan nog mee, en stel nou dat niemand heeft bijgehouden welke het eerste was en ze enorm op elkaar lijken wat dan?
Op zondag 21 september 2003 13:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat is fysiek onmogelijk. Er is er altijd één eerder.
quote:Eén helft komt er het eerste uit.
Op zondag 21 september 2003 13:33 schreef JohnDDD het volgende:
En als het hier nu een siamese tweeling betreft, die later gescheiden worden en beiden verder leven?
quote:Dan regelt de BVD wel dat er 1 de pijp uitgaat.
En als het hier nu een siamese tweeling betreft, die later gescheiden worden en beiden verder leven?
quote:Dan stel ik voor dat we de
Op zondag 21 september 2003 13:33 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dat valt dan nog mee, en stel nou dat niemand heeft bijgehouden welke het eerste was en ze enorm op elkaar lijken wat dan?
Laten we gewoon even van een "wat als" situatie uitgaan
quote:Dan zegt men gewoon "die was het eerste.". En of dat nou klopt of niet kan toch niemand controleren.
Dat valt dan nog mee, en stel nou dat niemand heeft bijgehouden welke het eerste was en ze enorm op elkaar lijken wat dan?
quote:Dat is wel heeel hypothetisch
quote:Tsja, AIVD nu, maar in principe denk ik dat je gelijk hebt!
Op zondag 21 september 2003 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Dan regelt de BVD wel dat er 1 de pijp uitgaat.
quote:Dan worden er twee rondes zoals bij Idols gehouden waarbij het publiek uiteindelijk de troonopvolger per sms kiest. Degene die geen troonopvolger wordt krijgt een platencontract en moet een cd met Jamai opnemen.
Ze floepen er waarschijnlijk niet precies gelijk uit dus, ik denk op die basis. Maar misschien wat flauwig
[Dit bericht is gewijzigd door Darkinforcer op 21-09-2003 14:31]
quote:In Belgie is nu ook de eerstgeborene troonsopvolger. Eerst was dat niet zo. Kroonprins Filip heeft namelijk een oudere zus, Astrid. Maar de dochter van Filip, Elisabeth, is na Filip nu de tweede in de rij.
Op zondag 21 september 2003 14:30 schreef KoningsCobra het volgende:
Daar hebben ze in Belgie een tijdje geleden onderzoek naar gedaan en de conclusie was dat dan de oudste troon opvolger zou zijnhad ik zelf ook wel kunnen bedenken!!! dat zal in Nederland ook wel zo zijn want waarom zal de jongste het worden. Vroeger was het in Nederland overigens zo dat jongens voorgingen dus als dan de eerste een meisje zou zijn en de tweede een jongen zal de jongen troonopvolger zijn, maar nu is dat niet meer zo. Al weet ik niet hoe dat in Belgie is geregeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |