abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2003 @ 13:27:32 #1
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13332390
Stel nou even dat Maxima zoals M.ALTA heeft geoppert het leven schenkt aan een tweeling, en ze later allebei de troonopvolger willen worden... wie kiest dan uiteindelijk welke het mag worden mits er niet een een "ongelukje" krijgt? de moeder? het kabinet? een referendum? de tweede kamer?

Het leek mij wel intressant om te horen hoe jullie hierover denken, voor zover mij bekend zou het een unieke situatie zijn.

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zondag 21 september 2003 @ 13:28:00 #2
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_13332400
De eerstgeborene wordt volgens mij troonopvolger.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zondag 21 september 2003 @ 13:28:06 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_13332402
Er is er altijd één de oudste. Die is troonopvolger.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 21 september 2003 @ 13:28:54 #4
8502 BAZZA
pi_13332428
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:28 schreef robh het volgende:
De eerstgeborene wordt volgens mij troonopvolger.
En als ze dmv een keizersnede op hetzelfde moment uit de baarmoeder geplukt zouden worden, wat dan?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13332472
Onzin topic..
Those who know do not speak
Those who speak do not know
  zondag 21 september 2003 @ 13:31:37 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_13332500
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:28 schreef BAZZA het volgende:

[..]

En als ze dmv een keizersnede op hetzelfde moment uit de baarmoeder geplukt zouden worden, wat dan?

Dat is fysiek onmogelijk. Er is er altijd één eerder.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 21 september 2003 @ 13:31:42 #7
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_13332502
quote:

[..]

Ook met een keizersnede is er altijd eentje eerder hoor...(?)
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_13332507
quote:

[..]

Dat zou betekenen dat de chirurg behoorlijk uitgeschoten zou zijn met zijn scalpel
pi_13332542
En als het hier nu een siamese tweeling betreft, die later gescheiden worden en beiden verder leven?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 21 september 2003 @ 13:33:54 #10
8502 BAZZA
pi_13332552
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Dat is fysiek onmogelijk. Er is er altijd één eerder.

Dat valt dan nog mee, en stel nou dat niemand heeft bijgehouden welke het eerste was en ze enorm op elkaar lijken wat dan?
Laten we gewoon even van een "wat als" situatie uitgaan
pi_13332559
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:33 schreef JohnDDD het volgende:
En als het hier nu een siamese tweeling betreft, die later gescheiden worden en beiden verder leven?
Eén helft komt er het eerste uit.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_13332561
quote:
Dan regelt de BVD wel dat er 1 de pijp uitgaat.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_13332570
Ik vind dat men wel een wetsregel moet invoeren m.b.t. moderne tijden
misschien wil wordt het wel een miskraam en laten Maximá en Alexander twee kinderen plaatsen bij draagmoeders, die tegelijk bevallen, op de seconde
of is het een siamese tweeling
pi_13332586
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:33 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Dat valt dan nog mee, en stel nou dat niemand heeft bijgehouden welke het eerste was en ze enorm op elkaar lijken wat dan?

Dan stel ik voor dat we de monarchie eindelijk opdoeken.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_13332593
quote:

[..]

Dan zegt men gewoon "die was het eerste.". En of dat nou klopt of niet kan toch niemand controleren.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_13332596
quote:
Dat is wel heeel hypothetisch
pi_13332609
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dan regelt de BVD wel dat er 1 de pijp uitgaat.

Tsja, AIVD nu, maar in principe denk ik dat je gelijk hebt!
pi_13332687
quote:

[..]

Dan worden er twee rondes zoals bij Idols gehouden waarbij het publiek uiteindelijk de troonopvolger per sms kiest. Degene die geen troonopvolger wordt krijgt een platencontract en moet een cd met Jamai opnemen.
  zondag 21 september 2003 @ 13:40:19 #19
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_13332713
De oudste wordt de troonopvolger, maar indien diegene afstand van de titel doet gaat 't over naar de op 2 na oudste.Dat zal dan de andere tweelingbroer wezen

Ze floepen er waarschijnlijk niet precies gelijk uit dus, ik denk op die basis. Maar misschien wat flauwig

[Dit bericht is gewijzigd door Darkinforcer op 21-09-2003 14:31]

We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_13332813
ze kiezen dan gewoon wat, dan zeggen ze publiekelijk dat de 1e helft van de siamese tweeling er als eerste uit kwam.. en dat wordt waarschijnlijk die met de meeste overlevingskans.
pi_13332957
lijkt me eenvoudig: kop of munt dan wel per opbod verkopen!
pi_13333018
Soap-scenario: Tweelingbroer/-zus twee vermoordt één en neemt diens plaats in!
pi_13333951
Daar hebben ze in Belgie een tijdje geleden onderzoek naar gedaan en de conclusie was dat dan de oudste troon opvolger zou zijn had ik zelf ook wel kunnen bedenken!!! dat zal in Nederland ook wel zo zijn want waarom zal de jongste het worden. Vroeger was het in Nederland overigens zo dat jongens voorgingen dus als dan de eerste een meisje zou zijn en de tweede een jongen zal de jongen troonopvolger zijn, maar nu is dat niet meer zo. Al weet ik niet hoe dat in Belgie is geregeld
  zondag 21 september 2003 @ 15:58:33 #24
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_13336248
quote:
Op zondag 21 september 2003 14:30 schreef KoningsCobra het volgende:
Daar hebben ze in Belgie een tijdje geleden onderzoek naar gedaan en de conclusie was dat dan de oudste troon opvolger zou zijn had ik zelf ook wel kunnen bedenken!!! dat zal in Nederland ook wel zo zijn want waarom zal de jongste het worden. Vroeger was het in Nederland overigens zo dat jongens voorgingen dus als dan de eerste een meisje zou zijn en de tweede een jongen zal de jongen troonopvolger zijn, maar nu is dat niet meer zo. Al weet ik niet hoe dat in Belgie is geregeld.
In Belgie is nu ook de eerstgeborene troonsopvolger. Eerst was dat niet zo. Kroonprins Filip heeft namelijk een oudere zus, Astrid. Maar de dochter van Filip, Elisabeth, is na Filip nu de tweede in de rij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')