Met dat probleem zit ik nu dus ook, een vriendin van het zusje van een goede vriend van me kwam daar opeens mee aanzetten van de week. Ik heb haar gezegd dat ik dat niet ga doen, ben zelf 20 en ik ga me niet verlagen tot hebben van sex met een meid van 14 die niet weet wat het allemaal inhoud en het alleen maar voor de sex doet. Maar dat schijnt ze niet te snappen, dus nu blijft ze me overhalen. Dus hoe ga ik haar vertellen dat ze hoog kan gaan springen, dat ze laag kan gaan springen, maar dat er echt niet genueckt gaat worden?
Meisjes van 14 en sex met een jongen van 20 =>
Ze zoekt maar iemand van dr eigen leeftijd.
Ik zou het in ieder geval ook nooooooit doen
quote:Laat ik dan beginnen.
Op zaterdag 20 september 2003 22:55 schreef mcintosh het volgende:
Goh wat voor een reacties zou je hier op krijgen.....Ik zou het in ieder geval ook nooooooit doen
Ik geef de T.S. groot gelijk en als ze door blijft zeuren, klap haar dan eens.
Bah, die hoertjes worden steeds jonger.
quote:en duurder, die meiden willen allemaal beltegoed en gsus dragen
Op zaterdag 20 september 2003 22:56 schreef Cici het volgende:[..]
Bah, die hoertjes worden steeds jonger.
quote:ben je nou echt zo wanhopig
Op zaterdag 20 september 2003 22:57 schreef dennisdotcom het volgende:
Geef haar mijn telefoonnummer.
quote:Snap je pi's?
Op zaterdag 20 september 2003 22:58 schreef Tiemie het volgende:
ben je nou echt zo wanhopig
quote:Je mag geen vrouwen/meisjes slaan
Op zaterdag 20 september 2003 22:56 schreef Cici het volgende:[..]
klap haar dan eens.
ik zou wel vanuit een telefooncel bellen voordat je niet alleen dat meisje achter je aan hebt .
quote:ik ben nog steeds maagd, wil je.....???
Op zaterdag 20 september 2003 23:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Gaar. Maar je hebt ze ook in de vorm van jongens van 20/25
quote:Maar die hebben een redelijker beeld van zon situatie... (als ze tenminste op 20 jarige dames afstappen
Op zaterdag 20 september 2003 23:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Gaar. Maar je hebt ze ook in de vorm van jongens van 20/25
quote:*wijst* Daar heb je er een!
Op zaterdag 20 september 2003 23:05 schreef bleiblei het volgende:[..]
ik ben nog steeds maagd, wil je.....???
meisjes gaan ook al eerder puberen rond hun 10 jaar.
dus ze heeft al 4 jaar borsten. na zo'n tijd dan wil ze er ook wat mee, natuurlijk! logisch toch, denk nou ff na.
quote:3-4 jaar wachten??
Op zaterdag 20 september 2003 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ik zou haar gewoon erg erg erg goed duidelijk maken dat dat niet kan, niet mag, en dat jij het niet eens wil. Ze zal dan wel boos worden, maarja, jammer dan hoor.
Ze wacht maar lekker een jaar of 3,4. {minimaal!}
Ze moet gewoon niet zo zeiken en beter weten...
Gelukkig weet jij wel beter, gezien het feit jij niet toegeef, maarja het is erg vervelend en vast ook wat genant..
Succes erme...
18... tssss, dan worden nowadays zelfs muurbloempjes wanhopig.
quote:Helemaal correct... Ik moest mijn hormonen toen iig nog vinden
Op zaterdag 20 september 2003 23:09 schreef Jelief het volgende:
14, man toen kreeg ik net mijn eerste zoen! en niet van een volwassen vent gewoon van een jongen van 14. zeg maar dat ze over een jaar of drie nog maar eens terug moet komen en dat je dr ouders belt als ze nou niet gauw met dr barbies gaat spelen...
quote:Dat hoeft zij niet te weten, ja toch
Op zaterdag 20 september 2003 23:08 schreef bleiblei het volgende:[..]
3-4 jaar wachten??
uit welk tijdperk kom jij.
tegenwoordig tel je als meisje al niet mee als je op je 15de maagd bent(heb ik van horen zeggen).
18... tssss, dan worden nowadays zelfs muurbloempjes wanhopig.
quote:Homo
Op zaterdag 20 september 2003 22:57 schreef Tiemie het volgende:
maar als het echt om de sex is dan hoeft t voor mij ook niet
Maar goed, morgen maar eens heel duidelijk gaan vertellen dat ze moet opdonderen.
quote:Mjah, das nu eenmaal nodig om erbij te horen blijkbaar...
Op zaterdag 20 september 2003 23:26 schreef FredvZ het volgende:
Die meid is trouwens echt standaard voorbeeld van een hoer-in-wording.
Die vriend en ik gingen een tijdje terug naar een disco en zn zusje en die meid gingen ook mee, was zijn idee
Maar op de terugweg zat ze trots te vertellen hoeveel jongens ze wel niet gezoend had. Toen we weggingen liep dr ook een hele horde 15 jarige oversexte pubers met een hormonenoverschot achter ons aanMaar goed, morgen maar eens heel duidelijk gaan vertellen dat ze moet opdonderen.
breezerhoertjes
en die worden jonger en enger
/tf
quote:nee hoor, maar ik kan wel beter krijgen dan een meisje van 14 die de slet uit wilt hangen
Op zaterdag 20 september 2003 23:18 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Homo
quote:Ontmaagding kan voor die types haast op commando... magoed die houden zich daar graag mee bezig i.p.v. met hun toekomst.
Op zaterdag 20 september 2003 22:57 schreef Thomas B. het volgende:
raar kind... dat ze dat niet snapt.
Als ze lekker is staan de geile pubers van haar leeftijd waarschijnlijk in de rij.
Dat worden dus chagerijnige wijven die je later als poetsvrouw terugziet
quote:Yeah?
Op zaterdag 20 september 2003 22:54 schreef FredvZ het volgende:
en het alleen maar voor de sex doet.
Bon, het 14-jarige maakt het erg oninteressant, maar dit zinnetje is niet geheel fout.
Ach je kan haar waarschijnlijk van alles vertellen maar wat nu in haar hoofd zit moet gebeuren en zij ziet het zelf toch allemaal het beste. Ik probeerde ook altijd die meisjes voor alles te waarschuwen enzo maar ja ze moeten toch alles zelf uitvinden. Tja later hebben ze spijt en dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik ze gewaarschuwd heb.
en er dan blijven aftroeven met een volgende waarom-vraag oid...
deze intellecuele strijd moet makkelijk te winnen zijn... hopelijk heeft ze geen zin meer in om jou lastig te vallen...
OF
compleet negeren in het contact: niet meer praten, geen oogcontact.. geen enkele reactie.. werkt ook goed
quote:Autch, dit is een EO opmerking
Op zondag 21 september 2003 01:18 schreef hardsilence het volgende:
Als jij haar nu duidelijk krijgt dat het verkeerd is om haar maagdelijkheid zomaar weg te geven.. wie weet is ze je dan later nog dankbaar.
Succes met het duidelijk maken iig. Want dat is hard nodig!
eigenlijk zou je haar de waarde van haar seksuele status moeten uitleggen maar aangezien het een of andere simpele en oppervlakkige pubergirl van 14 is gaat dat nogal moeilijk dus don't waste ya energie.
quote:ey man, skip die laatste zin!
Op zondag 21 september 2003 01:18 schreef hardsilence het volgende:
Als jij haar nu duidelijk krijgt dat het verkeerd is om haar maagdelijkheid zomaar weg te geven.. wie weet is ze je dan later nog dankbaar.
Succes met het duidelijk maken iig. Want dat is hard nodig!
quote:maar dan nog steeds:
Op zondag 21 september 2003 10:47 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Autch, dit is een EO opmerking
Iets meer nuance: je maagdelijkheid deel je liever met iemand waarvan je oprecht houdt...
tja, en dan? wat zeg je dan?
tha crux: ze zal je niet als authoriteit zien - ook al ben je ca. zes jaar ouder - meer verplaatsen in haar perspectief, het bij je eigen mening houden en geen mening opdringen... misschien win je haar daar eerder mee?
quote:dat uitleggen moeilijk wordt...yep, dus alleen doen als je van uitdaging houd en je geduld op de proef wil stellen;
Op zondag 21 september 2003 10:51 schreef italy het volgende:
eigenlijk zou je haar de waarde van haar seksuele status moeten uitleggen maar aangezien het een of andere simpele en oppervlakkige pubergirl van 14 is gaat dat nogal moeilijk dus don't waste ya energie.
maar de waarde van haar seksuele status - de maagdelijkheid - ik snap echt niet dat daar waarde aan wordt gehecht... waarom het gaat is toch dat iemand er bewust genoeg voor kiest om sex te hebben?
als iemand bewust voor sex kiest en de betekenis daarvan in brede zin doorheeft - tja, misschien blijft het dus hier op steken, maar misschien ook niet - dan is er toch geen waarde-verlies bij ontmaagding? althans dat is dan mijn bescheiden mening
maar dat van nog 3 of 4 jaar wachten dat is toch echt geweest hoor! ze zijn er genoeg op die op hun 14e het bed in duiken en dan maakt het niet uit hoe oud deander is
quote:Tja, sex of Nederlands leren, het blijft een moeilijke keuze...
Op zondag 21 september 2003 11:38 schreef Sassiej het volgende:
ik ken dur genoeg hoor die op hun 14e zijn ontmaagd, maar toch ben ik het der niej mee eens, ik vin het ook veel te jong!
ik denk ook dat je het als ze niet ophoudt met zeuren tegen der ouders moet beginne, of iniedergeval tegen haar moet gaan zegge dat je het tegen haar ouders gaat zegge, dan stopt ze vanzelf welmaar dat van nog 3 of 4 jaar wachten dat is toch echt geweest hoor! ze zijn er genoeg op die op hun 14e het bed in duiken en dan maakt het niet uit hoe oud deander is
quote:14 en echt verliefd, yeah right
Op zaterdag 20 september 2003 22:57 schreef Tiemie het volgende:
je hebt ook meiden van 14 die "echt" verliefd zijn , dan is het (mits ze een beetje volwassen lichaam heeft) geen probleem
Overigens had ik ook best op m'n 14e ontmaagd willen worden hoor. De hormonen racete toen al door m'n lijf. Maar ze moet gewoon iemand van d'r eigen leeftijd zoeken.
quote:Zeg dat gewoon tegen haar. Dat ze gewoon te jong voor je is, en dat het niet gezond is.
Op zaterdag 20 september 2003 22:54 schreef FredvZ het volgende:Meisjes van 14 en sex met een jongen van 20 =>
Ze zoekt maar iemand van dr eigen leeftijd.
quote:
Op zondag 21 september 2003 10:46 schreef MikeyMo het volgende:
meisjes van 14... heerlijk
quote:In Zou je wel een 'loverboy' willen zijn?
Op zondag 20 april 2003 09:42 schreef MikeyMo het volgende:
Laat ik dit topic openen met de mededeling dat ik geenzins pedofiel ben
quote:Begin ik hier nou wat verkeerds te denken of wat?
Op zondag 21 september 2003 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
mooie baan toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |