Geproduceerd door Dre met featurings van Eminem en 50 cent ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
ik geloof dat in juli zn nieuwe album uitkomt
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:16 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Geproduceerd door Dre met featurings van Eminem en 50 cent ?![]()
zal um us ff gaan downloadenquote:Op maandag 14 juni 2004 21:54 schreef Twista101 het volgende:
Iemand zijn nieuwe (?) Plaat gehoord? Make Y'all Bounce. Met nog een paar rappers samen, waaronder duitsers. Ik vind hem wel goed klinken, is weer eens wat anders
Das een oud nummer zwerft al een maand of 4 rondquote:Op maandag 14 juni 2004 21:54 schreef Twista101 het volgende:
Iemand zijn nieuwe (?) Plaat gehoord? Make Y'all Bounce. Met nog een paar rappers samen, waaronder duitsers. Ik vind hem wel goed klinken, is weer eens wat anders
paparazziquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:46 schreef Hellrazor het volgende:
paperazzi![]()
Is die nou al uit?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:10 schreef Steve-O het volgende:
* Steve-O meldmet de herfst komt er weer een nieuw album uit Weapons of mass destruction
Probeer het in Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 133 eens.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:12 schreef jojojo het volgende:
Ik zoek nummer met de tekst "tell me is it good to fuck"
Kan iemand vertellen van wie dit is???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |