Wat vind je ervan?

info:
File Name
102_0278.JPG
Camera Model Name
Canon EOS 300D DIGITAL
Shooting Date/Time
19-10-2003 12:57:02
Shooting Mode
Aperture-Priority AE
Tv( Shutter Speed )
1/25
Av( Aperture Value )
8.0
Metering Mode
Evaluative
Exposure Compensation
+1
ISO Speed
400
Lens
18.0 - 55.0mm
Focal Length
31.0mm
Image Size
3072x2048 (duidelijk na resize dat ie kleiner is en jpg compressie)
Image Quality
Fine
Flash
Off
White Balance
Shade
Parameters
Contrast High
Sharpness High
Color saturation High
Color tone Normal
File Size
2886KB
File Number
102-0278
Drive Mode
Continuous shooting
Owner's Name
BoJo

quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:35 schreef The_Frog het volgende:
In het topic fotowedstrijd oktober werd een foto van een fabrieksgebouw besproken.
Ik heb er voor het onderwerp Industrie ook één gemaakt.Wat vind je ervan?
quote:die 2de
Op zondag 19 oktober 2003 22:56 schreef The_Frog het volgende:
ff nog een viertal plaatjes. Gemaakt tijdens het prachtige weer van afgelopen weer.
Je moet er wel vroeg voor op
quote:Thnx,
Op zondag 19 oktober 2003 23:47 schreef Short_stop het volgende:[..]
heeeel mooi!
Zit me nog steeds af te vragen of ik deze misschien moet inleveren voor de wedstrijd ipv degene die er nu staat.
Twijfel
quote:Mooie foto... De voorgrond voegt hier wel wat toe aan de compositie van de foto. Alleen ben ik imho niet zo weg van dat rouwkaartkadertje. Ieder zijn smaak...
Op zondag 19 oktober 2003 21:35 schreef The_Frog het volgende:...Ik heb er voor het onderwerp Industrie ook één gemaakt.
Wat vind je ervan?
quote:Tsja, hierop heb ik al meer commentaar gehad. Misschien moet ik dit toch maar veranderen. Ben nog maar, na jaren niets te hebben gedaan, weer begonnen met fotograferen. Dus ook uitproberen van allerlei kadertjes
Op maandag 20 oktober 2003 19:10 schreef Dave_Mustaine het volgende:[..]
.... Alleen ben ik imho niet zo weg van dat rouwkaartkadertje. Ieder zijn smaak...
quote:Het is niet zozeer de keuze voor de kleur randje, maar ik vind het kader persoonlijk te breed voor de afmetingen van de foto.
Op maandag 20 oktober 2003 19:22 schreef The_Frog het volgende:[..]
Tsja, hierop heb ik al meer commentaar gehad. Misschien moet ik dit toch maar veranderen. Ben nog maar, na jaren niets te hebben gedaan, weer begonnen met fotograferen. Dus ook uitproberen van allerlei kadertjes
quote:ow ok zal er nog eens goed naar kijken
Op maandag 20 oktober 2003 19:25 schreef Dave_Mustaine het volgende:[..]
Het is niet zozeer de keuze voor de kleur randje, maar ik vind het kader persoonlijk te breed voor de afmetingen van de foto.
quote:Uhm, als het mijn foto's waren zou ik kiezen voor die waarvoor je nu ook al hebt gekozen... Als de voorgrond van het havengebouw niet in de schaduw viel dan was dát misschien de beste foto geweest in mijn amateurmeningkje...
Op maandag 20 oktober 2003 19:05 schreef The_Frog het volgende:[..]
Thnx,
Zit me nog steeds af te vragen of ik deze misschien moet inleveren voor de wedstrijd ipv degene die er nu staat.
Twijfel
quote:Daar vroeg ik ook om
Op dinsdag 21 oktober 2003 02:23 schreef Short_stop het volgende:....Als de voorgrond van het havengebouw niet in de schaduw viel dan was dát misschien de beste foto geweest in mijn amateurmeningkje...
quote:Leuke foto !! Een klein kadertje misschien ? Maar das mijn mening, als ik er naar kijk mis ik iets. But again that's just me
Op zondag 19 oktober 2003 21:44 schreef BoJo het volgende:
"keep it simple"
[Dit bericht is gewijzigd door friemel op 26-10-2003 18:37]
quote:Leuke kleurtjes, mist veel scherptediepte. Verder geen bijster interessante foto daardoor
Op zondag 26 oktober 2003 16:33 schreef jeann het volgende:
[afbeelding]
quote:Misschien is picserver.tk iets voor je? Dan laat ie de plaatjes tenminste zien...
Op zondag 26 oktober 2003 18:27 schreef friemel het volgende:
hier mijn fototje.. retekoud vanochtend in het park, maargoed... hij is nu nog al lelijk geworden omdat ik zelf geen hostingshit heb (theforumisdown mag maar 50 kb) dus...
genomen met een nikon Coolpix 950edit: Mag je weer niet linken... iemand een andere site? tot die tijd maar eventjes de link copy pasten..
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/internetgans.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door friemel op 26-10-2003 19:03]
quote:Lekker sfeertje
Op zondag 26 oktober 2003 18:35 schreef Safari het volgende:
[afbeelding]
quote:Ga die foto eens als de bliksem resizen
Op zondag 26 oktober 2003 18:41 schreef friemel het volgende:
zo, even opnieuw. Foto vanochtend gemaakt in het park, retekoud, maar goed. Hij is gemaakt met een Nikon Coolpix 950, geupload bij picserver.. vandaar de niet helemaal goeie kwaliteit (is in het echt dus zwaar beter)
[Dit bericht is gewijzigd door Ouwesok op 26-10-2003 19:55]
quote:uhm.. hij is geresized! hij is clickable..
Op zondag 26 oktober 2003 18:46 schreef portier het volgende:[..]
Lekker sfeertje
, jammer van die achtergrond, die verpest het troosteloze sfeertje een beetje.
[..]Ga die foto eens als de bliksem resizen
.
Ik was op weg naar mijn werk en dacht, dit mooie beeld moet ik even vastleggen
[Dit bericht is gewijzigd door Ouwesok op 26-10-2003 19:57]
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 18:48 schreef friemel het volgende:[..]
uhm.. hij is geresized! hij is clickable..
code:Hij is niet geresizedGrootte: 151323 bytes
Afmetingen: 1772 x 1180 pixels
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 18:55 schreef portier het volgende:[..]
code:Hij is niet geresizedGrootte: 151323 bytes
Afmetingen: 1772 x 1180 pixels. 550 pixels breed is het max in princiepe en DIE foto mag je clickable maken. Bij jou is de foto waarschijnlijk geresized omdat jij die functie aan hebt staan in IE.
quote:Bueno
Op zondag 26 oktober 2003 19:00 schreef friemel het volgende:[..]
oeps..
zo beter?
quote:Mooi plaatje! Die weg die zo omhoog loopt naar de stad, echt goed. Twee kritiekpuntjes. De horizon staats ietsje scheef en er zit imho wat teveel lucht bij. Het land staat hier centraal, dus doe dan 2/3 land en 1/3 lucht
Op zondag 26 oktober 2003 18:53 schreef generalist het volgende:
En deze ... in de verte zie je AmsterdamIk was op weg naar mijn werk en dacht, dit mooie beeld moet ik even vastleggen
quote:Ik vind het bij deze foto juist mooi dat er zoveel lucht is, dat geeft het juist zoveel sfeer.
Op zondag 26 oktober 2003 19:51 schreef portier het volgende:
Mooi plaatje! Die weg die zo omhoog loopt naar de stad, echt goed. Twee kritiekpuntjes. De horizon staats ietsje scheef en er zit imho wat teveel lucht bij. Het land staat hier centraal, dus doe dan 2/3 land en 1/3 lucht. Verder erg mooie plaat. Misschien doet een crop ook wonderen, dan heb je een lekker brede plaat, kan ook erg mooi zijn!
Hij is wel iets te grauwig naar mijn smaak, misschien wat lichter maken en contrast omhoog gooien?
quote:Nee joh, juist dat accent op die grauwige mistige ochtend maakt de foto zo goed. Daarom zei ik ook, haal die lucht eraf, die is veel te vrolijk
Op zondag 26 oktober 2003 22:15 schreef Kwark het volgende:[..]
Ik vind het bij deze foto juist mooi dat er zoveel lucht is, dat geeft het juist zoveel sfeer.
Hij is wel iets te grauwig naar mijn smaak, misschien wat lichter maken en contrast omhoog gooien?
quote:Mijn gokje:
Op dinsdag 28 oktober 2003 07:25 schreef innovation het volgende:
-snip-
Mijn tip:
Blijf fotograferen, kijk rond in de topics hier en zie verschillende onderwerpen, composities, lichtspeling enz. Ga eens rondkijken en zoek een interessant onderwerp of leuke compositie op en maak daar een (wat jij vindt) mooie foto van. Probeer over je compositie na te denken. Post de foto hier en DAN hebben we iets om over te lullen
. Dan kan ik tips (proberer
) te geven over de techniek.
Succes
.
quote:Precies wat ik dacht
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:44 schreef portier het volgende:[..]
Mijn gokje:
Je hebt je camera nog maar net, lekker uitgeprobeert en je bent (uiteraard) erg tevreden.
quote:Foto's van bloemen en foto's van onderdelen van een computer, kan bijna niet missen
Op woensdag 29 oktober 2003 18:05 schreef 0_o het volgende:[..]
Precies wat ik dacht
hier heb ik ook nog een niet-gecropte versie van.. diez ook wel mooi vind ik, alleen de diskette weigert eventjes dienst... volgt
hondjes
Deze had ik al eerder in dit topic proberen te posten. Helaas zonder al teveel succes. Twee maal commentaar gehad. Ben benieuwd of er nu meer komen
aapjes
Dit is technisch niet zo'n mooi plaatje, maar wel een mooi moment-kiekje...
10.[afbeelding]
11.[afbeelding]
Alle foto's zijn orgineel op het formaat 1024x768 gemaakt.
quote:Je hebt welgeteld 6 minuten gewacht
Op donderdag 30 oktober 2003 12:25 schreef PartyAddict het volgende:
Leuk is dat als je tot 3x toe je topic moet verplaatsen en dan het hebt waar zij het willen....krijg je geen reactie meer omdat het totaal nie opvalt...zo kom ik er dus nooit aan uit....bedankt bejaardesok
(ik zou trouwens voor foto 7 of 9 gaan)
[Dit bericht is gewijzigd door Offy op 30-10-2003 12:59]
quote:Hahahah ja ben een ongeduldig iemand....andere topic had ik in 10 minuten 25 reacties en dat om 2uur snachts dus vandaar.....
Op donderdag 30 oktober 2003 12:54 schreef Offy het volgende:[..]
Je hebt welgeteld 6 minuten gewacht
(ik zou trouwens voor foto 7 of 9 gaan)
quote:Leuke foto, hoog schattigheidsgehalte, maar ik vind achterwerken over het algemeen niet zo enorm interessant. Volgende keer de voorkant maar doen?
Op donderdag 30 oktober 2003 09:32 schreef Jereon het volgende:
Sorry, ik heb nog geen webspace aangemaakt waar vandaan ik direct plaatjes kan uploaden. Vandaar deze linkjes...hondjes
Deze had ik al eerder in dit topic proberen te posten. Helaas zonder al teveel succes. Twee maal commentaar gehad. Ben benieuwd of er nu meer komen
quote:
aapjes
Dit is technisch niet zo'n mooi plaatje, maar wel een mooi moment-kiekje...
quote:Achtergrond leidt nogal af en de foto an sich is nogal rechttoe rechtaan. Probeer een wat creatievere hoek te zoeken.
Op donderdag 30 oktober 2003 12:12 schreef Sleefoil het volgende:
[afbeelding]
Genomen met Fuji finepix 1300 fossiel
quote:Hoeveel reacties wil je dan nog?
Op donderdag 30 oktober 2003 13:03 schreef PartyAddict het volgende:[..]
Hahahah ja ben een ongeduldig iemand....andere topic had ik in 10 minuten 25 reacties en dat om 2uur snachts dus vandaar.....
quote:Ik zou de eerste foto nemen. Het standpunt van waaruit de foto genomen is spreekt mij het meest aan.
Op donderdag 30 oktober 2003 12:19 schreef PartyAddict het volgende:
..... Kunnen jullie mij helpen
Welke foto zouden jullie nemen en waarom!???.....
quote:Wel mooie foto's. Alleen jammer van die jongen die er af en toe op staat, ik persoonlijk vind dat nou niet een leuk silhouet om naar te kijken (gewoon, een doodnormale jongen bedoel ik dan)
Op donderdag 30 oktober 2003 12:19 schreef PartyAddict het volgende:
Ik wil mee doen aan een foto wedstrijd, maar ik kan niet kiezen welke foto ik in zal sturen.....
Het gaat om foto's die je op vakantie hebt gemaakt, nou deze heb ik allemaal gemaakt afgelopen zomer in Frankrijk.
Kunnen jullie mij helpen
Welke foto zouden jullie nemen en waarom!???10.[afbeelding]
11.[afbeelding]
Alle foto's zijn orgineel op het formaat 1024x768 gemaakt.
Ik zou voor foto 6 gaan.
Jammer dat de foto's op sommige plekken een beetje donker zijn, misschien kun je daar nog iets aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |