voor degenen die het nog niet wisten.. of degenen die half wat opgevangen hadden...:
Ik ga weer verhuizen.. en wel van mijn flatje naar het buitenhuis van Swets..
Vanaf half mei zullen wij dus vanuit 1 huis opereren...
Te koop: wegens overcompleet, gehele inboedel en auto.. Info via e-mail..
Gepensioneerde hovenier voor *denkt* 5,- per uur om mijn Kanjer een mooie tuin te bezorgen.
*kussie*
Luf joe E.T.
quote:Luf joe toe !!!!!!!!!!!!
Op 04 april 2001 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:*kussie*
Luf joe E.T.
quote:*denkt*
Op 04 april 2001 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Gezocht:Gepensioneerde hovenier voor *denkt* 5,- per uur om mijn Kanjer een mooie tuin te bezorgen.
*kussie*
Luf joe E.T.
quote:ow???
Op 04 april 2001 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
*denkt*
het Nude Beach Volleybal gaat dus niet door dit seizoen
* E.T. dacht aan gemengde teams...
Jullie wonen toch niet stiekem al samen he?
quote:ehm... eigenlijk wel al, maar dan pendelen we de hele tijd tussen twee huizen..En dat is NIET handig...
Op 04 april 2001 12:46 schreef YPPY het volgende:
Jullie wonen toch niet stiekem al samen he?
quote:Naakt vollyballende mannen...
Op 04 april 2001 12:46 schreef E.T. het volgende:
ow???* E.T. dacht aan gemengde teams...
Trouwens...
asl die gepensioneerde hovenier opschiet wordt ut zo hard (niet die mannen, maar de tuin)
quote:Sjit.. niet aan gedacht.. was in gedachten al met m'n volleybalteam aan 't douchen...
Op 04 april 2001 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Naakt vollyballende mannen...
neuh...Trouwens...
asl die gepensioneerde hovenier opschiet wordt ut zo hard (niet die mannen, maar de tuin)
(gelukkig is beachvolleybal in teams van 2... en zijn Swets en ik een team...)
quote:Ligt eraan welke
Op 04 april 2001 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Naakt vollyballende mannen...
neuh...
En nu even on a selfish note: wat is je e-mail? Want ik ga binnenkort verhuizen en heb nog een boel spullen nodig!!!
quote:Maar WEL ADSL
Op 04 april 2001 13:08 schreef Ted het volgende:
Gefeliciteerd en lot's of fun in capelle (waar je nog niet eens kabel hebt)....
Wanneer is het feestje?
quote:*denkt*
Op 04 april 2001 13:18 schreef Jarno het volgende:
Feli Swetsie en ET!![]()
![]()
Wanneer is het feestje?
kadotips:
Bankstel
Koloniaalse boekenkast
Volledige aankleding tuin.
Als jullie die 3 kadoo's bij elkaar krijgen geven wij een tuin feest
quote:Dat zal Blauwe jammer vinden...
Op 04 april 2001 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
*denkt*
het Nude Beach Volleybal gaat dus niet door dit seizoen
Gefeli Swetsie en ET. Hoop dat jullie heel gelukkig worden samen in Capelle
quote:Ik zoek nog een CD-speler voor in mijn auto.
Op 04 april 2001 12:36 schreef E.T. het volgende:Te koop: wegens overcompleet, gehele inboedel en auto.. Info via e-mail..
quote:*oud poppenhuis zoekt*
Op 04 april 2001 13:25 schreef Swetsenegger het volgende:
*denkt*kadotips:
Bankstel
Koloniaalse boekenkast
Volledige aankleding tuin.Als jullie die 3 kadoo's bij elkaar krijgen geven wij een tuin feest
bankstel... tsjeck
boekenkast... verf... tsjek
tuin... oude uien... tsjek
Wanneer is het feestje?
quote:jeroenswets@planet.nl
Op 04 april 2001 13:10 schreef Ripley het volgende:
Gefeliciteerd!!En nu even on a selfish note: wat is je e-mail? Want ik ga binnenkort verhuizen en heb nog een boel spullen nodig!!!
quote:jakkes wat klehef..
Op 04 april 2001 12:50 schreef E.T. het volgende:
Sjit.. niet aan gedacht.. was in gedachten al met m'n volleybalteam aan 't douchen...(gelukkig is beachvolleybal in teams van 2... en zijn Swets en ik een team...)
Onwijs gefeliciteerd samen en ik hoop dat het jullie band alleen maar (zo mogelijk) nog sterker maakt. Ben met name voor ET erg blij, meis, wie had dit een jaartje geleden kunnen denken he? Erg gaaf. Maak er wat van beiden.
O en tuinieren kan ik wel en doe ik ook best graag, maar 5 gulden per uur, nee, da's een ander honorarium dan ik dan wens....
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 04-04-2001 15:10]
KEUKENTIPS
Nu de winter ons stap voor stap de rug toekeert, denkt menigeen aan een (kleine) verbouwing. Bij elke verbouwing moeten we rekening houden met een aantal zaken.
Als de keuken onderhanden wordt genomen, kunnen boven het aanrecht wat extra stopcontacten worden aangelegd. Met het oog op de vele moderne keukenapparaten is dit echt geen overbodige luxe. Noteer dan meteen op een lijstje welk stopcontact op welke groep is aangesloten. Overigens mag een groep nooit meer dan 360 Watt te verhapstukken krijgen! Grote apparaten, zoals een vaatwasser of een elektrische kookplaat, hebben ieder een eigen groep nodig. Voor de elektrische kookplaat is zelfs krachtstroom nodig of een speciaal fornuiskastje. Denk hieraan bij de aanschaf van een kookplaat.
Meet ook even de afstand tussen de keuken en de combiketel. Is deze afstand te groot, dan duurt het erg lang voordat er warm water in de keuken is. In zo’n geval is het wellicht handig een aparte keukenboiler aan te schaffen. In combinatie met een tijdklok houdt deze boiler de energiekosten beperkt.
BABYKAMERTIPS (voor het geval dat...)
Als een gewoon kamertje wordt ingericht tot een babykamer, denkt men in eerste instantie alleen aan de leuke dingen. En daar is niks mis mee. Toch is het raadzaam met een paar praktische zaken rekening te houden.
Zo mag een baby nooit op de tocht liggen. Dubbele beglazing vormt dan een ultieme oplossing. Maar een paar isolatiematerialen uit de bouwmarkt kunnen evengoed wondertjes verrichten. In ieder geval moeten gaten en kieren langs het kozijn goed worden dichtgekit. Voor de kieren in het kozijn zelf moet een goed passende isolatietape worden gebruikt. In plaats van het toepassen van tape kunt u ook een vrolijk ogend “tochtdier” kopen.
In de babykamer mag het niet te koud maar ook niet te warm zijn. Plaats daarom een thermostaatkraan op de radiator. Deze kranen leveren immers warmtecomfort op maat.
Dit alles zijn slechts kleine tips. Maar wel tips die een leuk ingerichte babykamer nog geriefelijker kunnen maken!
NOG EVEN TV KIJKEN
Nog niet zo heel lang geleden zei men: “Nog even tv kijken en dan naar bed”. Tegenwoordig hoort men steeds vaker: “Nog even tv kijken in bed”. Kussen in de rug, lampje aan en wegdoezelen voor de buis… Voor een tv op de slaapkamer is niet meer nodig dan een splitter, enkele meters coaxkabel en een metalen connector. Met de splitter splitst men het signaal bij de hoofdaansluiting in tweeën. Sluit de coaxkabel aan op de splitter, trekt de kabel door naar de slaapkamer en bevestig daar de connector aan de kabel. Insteken en klaar is Kees! Het signaal mag echter niet te vaak worden gesplist. Sluit er dus niet teveel tv’s op aan. Tevens mag de kabel niet te lang zijn. En mag hij niet klemmen (onder een deur o.i.d.). Is de kabel toch te lang, dan moet een tussenversterker worden geplaatst.
Hoe dan ook, veel kijkplezier!
KABELS IN ALLE SOORTEN EN MATEN
Bijna elk nieuw huis heeft een kabelaansluiting. Deze komt via een vast punt de woning binnen. Vaak is dat niet de plek die men in gedachten heeft voor de TV. Met een beetje doe-het-zelf-ervaring trekt men echter gemakkelijk een coaxkabel vanuit dit punt naar elke gewenste plaats is het huis. Doe dit wel in een zo vroeg mogelijk stadium. De kabel kan dan immers nog mooi worden weggewerkt in een kabelgoot. Dit laatste geldt ook voor de telefoon- en internetaansluiting. Ook deze kabels kunnen gemakkelijk worden doorgetrokken en mooi worden weggewerkt.
Snoeren van lampen en apparaten kunnen helaas moeilijker worden weggewerkt. Lampen en apparaten krijgen namelijk pas een plaats als verder alles klaar is. Het gebruik van een kabelturtle is een perfecte methode om dit soort losliggende snoeren op een praktische en veilige manier weg te werken.
HOUTEN PLATEN VERVEN
Hout is een 'levend' materiaal. Onder invloed van vocht kan het krimpen, uitzetten en/of kromtrekken. Wil je hout van een kleurtje voorzien, bedenk dan dat in verf ook vocht zit. Als je een houten plaat aan één kant verft, zal het vocht alleen aan die kant in het hout dringen, waardoor de plaat zal kromtrekken. Verf daarom de plaat aan beide kanten met dezelfde verf. Zo zal het vocht zich door de hele plaat gelijkmatig verdelen en niet kromtrekken. (Bron: Klusboek.nl)
SCHUTTING WEER ALS NIEUW
Nu de temperatuur buiten langzaam omhoog kruipt kunnen we weer eens wat klussen buitenshuis gaan opknappen. Je schutting kan wellicht weer eens een opknapbeurt gebruiken. Met behulp van een drukspuit (bijvoorbeeld de Greenway 5 liter met lans) kan je snel en netjes je schutting beitsen. Gebruik hiervoor beits op waterbasis, verdun het met water en doe het vervolgens in de drukspuit. Breng de beits op de schutting aan en strijk het licht na met een platte kwast. Dat laatste om de beits goed in het hout te laten trekken en druppelvorming te voorkomen. Breng, na de voorgeschreven droogtijd, zoveel lagen beits aan naar gelang de gewenste kleur. Na iedere laag licht uitsmeren. Niet lang daarna zal je schutting er weer pronkend bij staan… (Bron: VTWin)
En verder,
gefeliciteerd!
enne....gefeliciteerd !
Wij hopen over een tijdje ook samen te wonen...met z'n drietjes!
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 04-04-2001 21:08]
*legt hand op hart*
Ik beloof plechtig dat ik goed voor d'r zal zorgen, voldoende water geven enzo
ff paar reacties heileiten:
quote:*grijns*
Op 04 april 2001 19:52 schreef Priscella het volgende:
Alvast wat tips:KEUKENTIPS
<knip>BABYKAMERTIPS (voor het geval dat...)
<knip>
NOG EVEN TV KIJKEN<knip> (etc)
En verder,
gefeliciteerd!
Je bent best een weird chick, weet je dat
thnx
quote:We doen niet anders
En Defender brabbelde dit:zorg goed voor elkaar
enne....gefeliciteerd !
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 04-04-2001 22:13]
quote:Ehhhhhhh DuchessX zwanger? wannabe zwanger? Of is er hier een hond, kat, cavia, goudvis, stekelvarken, marmot, boa constrictor of weet ik ut int spel
Op 04 april 2001 21:07 schreef DuchessX het volgende:Wij hopen over een tijdje ook samen te wonen...met z'n drietjes!
![]()
quote:maar je verkoopt de "auto" toch ?
Op 04 april 2001 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:Mag ik mijn verhuisdozen terug? *grijns*
enne trouwens.........die dozen zijn alweer in gebruik
Val van de ene verbazing in de andere hier op Fok!
quote:Was niet van plan dat vaker dan een keer in m'n leven te doen
Op 05 april 2001 12:45 schreef Swetsenegger het volgende:
eh...als we ooit gaan scheiden E.T. worden we gelynched door de fokkers geloof ik
quote:Ik ook niet
Op 05 april 2001 12:48 schreef E.T. het volgende:
Was niet van plan dat vaker dan een keer in m'n leven te doen
quote:thnx blonde kanjer...ben je nu eindelijk gediplomeerd chipbakster?
Op 09 april 2001 01:17 schreef chaos rules het volgende:
Swets, succes met het samenwonen (en dat het beter gaat dan de vorige keer)
quote:Raar maar waar
Op 04 april 2001 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
*grijns*
Je bent best een weird chick, weet je dat![]()
thnx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |