Misschien ben ik nu oude koeien (stieren) uit de sloot aan t halen, maar ik kan er nog steeds verdrietig over zijn. Who else?
Ik vind het ook nog steeds erg en ik mis hem ook heel erg.
Ik weet zeker als hij er nog was was het echt wel anders nu.
quote:Jah ik baal ervan dat ik m nu nooit kan spreken en dat hem gewoon de tijd en ruimte niet is gegeven om zich te ontwikkelen en respect te krijgen zoals ieder mens respect hoort te krijgen.... Wat had jij tegen m willen zeggen? Of willen vragen?
Op vrijdag 19 september 2003 10:32 schreef snowbutterfly82 het volgende:
me to,Ik vind het ook nog steeds erg en ik mis hem ook heel erg.
Ik weet zeker als hij er nog was was het echt wel anders nu.
quote:weet je wat me nog erg bijstaat: er was een keer op het nieuws een fragment van hem uitgezonden waarin hij in zn mooie auto stapt en dat er een jongetje naar m staat te kijken waar hij tegen zegt "als jij later hard gaat werken, verdien je ook zo´´n mooie auto" !!! Wat een held!
Op vrijdag 19 september 2003 10:36 schreef snowbutterfly82 het volgende:
had gewoon willen zeggen dat hij een top vent was en ik hem echt wardeer, want hij raakte echt iedereen.
quote:waarom ??? wat heeftie voor jou gedaan ?? het was een politicus met een grote bek, waarie de helft niet van kon waarmaken . ..
Op vrijdag 19 september 2003 10:29 schreef Kiwie het volgende:
Gister heb ik zomaar ineens weer beelden gezien waarin Pim Fortuyn in discussie was met Marcel van Dam... en ik kreeg verdomme prompt tranen in mijn ogen... Ik mis die gast en ik ben boos dat ie gedood is!Misschien ben ik nu oude koeien (stieren) uit de sloot aan t halen, maar ik kan er nog steeds verdrietig over zijn. Who else?
ik mis hem helemaal niet. . .
mja volkert heeft gewoon een slechte jeugd gehad.
Alle woorden wat hij zei waren prachtig en hij zei altijd de waarheid
quote:en ik kreeg juist wel het idee dat ik hem als persoon kende, omdat hij zich als zijn persoon liet zien in de politiek, op televisie, altijd. Je had niet met een wandelende argumentatiefabriek te maken maar met een mens. Vonochtend zei ik nog tegen me moeder dat het de enige persoon is die ik "kende" die neergeschoten is. En ik vergelijk de schok die ik voelde met de dood van John F Kennedy. Toen begreep mijn moeder het wel, want zij heetft met vele andere nederlanders gehuild toen die een kogel op te vangen kreeg.
Op vrijdag 19 september 2003 10:37 schreef Allantois het volgende:
Ik was het niet eens met hem. Ik kende hem ook niet als persoon dus ik ben niet echt verdrietig. Als ik verdrietig zou zijn om iedereen die overleden is in nederland ben ik nog wel ffies aan het huilen.
quote:ja het enige nadeel misschien was dat ie zo fokking slim was waardoor veel "minder slimme" mensen hem niet waardeerden. Mijn jeugd kreeg eindelijk een beetje zin toen Pim Fortuyn verscheen...
Op vrijdag 19 september 2003 10:38 schreef _GdR_ het volgende:
ik ben de laatste tijd z'n boek aant lezen.
echt die gast was wel zo fokking slim gewoon.mja volkert heeft gewoon een slechte jeugd gehad.
Is er eigenlijk al een biografie over Pim?
quote:Laat ons een beeld maken en buigen voor hem. O grote heer. Hij is de alfa en de omega.
Op vrijdag 19 september 2003 10:39 schreef snowbutterfly82 het volgende:
ja precies dat was hij een HELD.Alle woorden wat hij zei waren prachtig en hij zei altijd de waarheid
[Dit bericht is gewijzigd door Shaman op 19-09-2003 10:43]
quote:ik herkende trouwens ook een heleboel van mezelf in hem. de manier van kijken, reageren, zijn humor en zijn taalgebruik
Op vrijdag 19 september 2003 10:38 schreef Flierp het volgende:[..]
waarom ??? wat heeftie voor jou gedaan ?? het was een politicus met een grote bek, waarie de helft niet van kon waarmaken . ..
ik mis hem helemaal niet. . .
Want pim is onze held
quote:tja..
Op vrijdag 19 september 2003 10:41 schreef Kogando het volgende:[..]
Laat ons een beeld maken en buigen voor hem. O grote heer. Hij is de alfa en de omega.
quote:Ik dacht juist dat Pim voor het minder slimme deel van de bevolking een held was... Juist omdat die groep zich minder bij de andere partijen kon vinden (het overgrote deel van de bevolking is normaal, niet slim dus... en Pim vertolkte de gevoelens van die groep).
Op vrijdag 19 september 2003 10:41 schreef Kiwie het volgende:[..]
ja het enige nadeel misschien was dat ie zo fokking slim was waardoor veel "minder slimme" mensen hem niet waardeerden. Mijn jeugd kreeg eindelijk een beetje zin toen Pim Fortuyn verscheen...
quote:ik ook niet
Op vrijdag 19 september 2003 10:42 schreef Bioslock het volgende:
Ik niet.
quote:yep.
Op vrijdag 19 september 2003 10:41 schreef Kiwie het volgende:[..]
ja het enige nadeel misschien was dat ie zo fokking slim was waardoor veel "minder slimme" mensen hem niet waardeerden. Mijn jeugd kreeg eindelijk een beetje zin toen Pim Fortuyn verscheen...
te huur in de videotheek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |