quote:MEGATON, MEGATON, MEGA MEGA MEGATON
Op donderdag 18 september 2003 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:[Nieuws] Gerucht: Aankondiging Nintendo
Wat zal het zijn? Iets waar je al maanden op zit te wachten?
Volgens de Duitse internetsite Gamefront zal Nintendo zeer binnenkort een nieuw product aankondigen. Wat het precies zal zijn is nog onbekend. Bovendien is het niet bekend of het voor de GameCube en/of GBA (SP) is. Zelfs een nieuw hardware product is niet uitgesloten.
WAT ?
quote:Ohw ja
Op vrijdag 19 september 2003 12:05 schreef febster het volgende:[..]
MEGATON, MEGATON, MEGA MEGA MEGATON
quote:¿que?
Op vrijdag 19 september 2003 12:05 schreef febster het volgende:[..]
MEGATON, MEGATON, MEGA MEGA MEGATON
quote:Ik zou het bericht dus met een pallet zout nemen eerlijk gezegd....
Op vrijdag 19 september 2003 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ohw ja
quote:Waarschijnlijk kondigen ze zeer binnenkort Soul Calibur 2 aan.
Op vrijdag 19 september 2003 12:14 schreef febster het volgende:
Ik zou het bericht dus met een pallet zout nemen eerlijk gezegd....
quote:Gotcha
Sure, True Crime is recycling a lot of gameplay elements -- but they're doing it in style. It has the humor of a cheesy Hong Kong flick, endless replay potential, enough variety to keep gamers interested, and your performance and moral decisions affect what happens to Kang. This is definitely a title that is set to rock the GameCube (there's even swearing -- on the GCN? Hellz yeah.)

quote:Rising Sun
Gotcha Force is a very unusual title that is showing a lot of promise. It's fast, frantic action that feels a lot like Powerstone combined with the strategy and character collecting of Pokemon gives this action game a unique flair that can only get better once we understand what's actually going on. Stay on the look out for more Gotcha Force updates as we unearth more about the game -- meanwhile be sure to check out our movies because this is a game that has to be seen to comprehend.

Waarom zijn geruchten bij Sony en Microsoft nooit van dat kaliber? "Ja, ze komen met IETS, maar we weten eigenlijk ab-so-luut niet wát"
De verwachtingen zijn daardoor altijd veel te hoog... Als Ninty zegt dat ze met een nieuwd hardware device komen denkt iedereen nu meteen aan een nieuwe GamBoy of de N5, terwijl het laatst gewoon die trommels waren.
Het word opgeblazen.
quote:Dat is natuurlijk ook een beetje de charme van Nintendo
Op vrijdag 19 september 2003 12:24 schreef twi het volgende:
Wat is dat trouwens telkens met Nintendo? Telkens komen er geruchten rond Nintendo en dat ze weer iets gaan doen, maar helemaal niemand weet er wat van. Dan gaat iedereen speculeren en worden er de meest wilde ideeën opgedaan door de NGC-gamers. Wat begin dit jaar toch wel tot een teleurstellende poederdoos-editie van de GBA kwam. Althans, teleurstellend voor de NGC gamers, zéker voor degenen die al een GBA hadden.Waarom zijn geruchten bij Sony en Microsoft nooit van dat kaliber? "Ja, ze komen met IETS, maar we weten eigenlijk ab-so-luut niet wát"
edit:
Splinter Cel Pandorra Tomorrow trailer
Iedereen heeft natuurlijk al de IGN hands on gelezen van Mario Kart DD? ( http://cube.ign.com/articles/450/450395p1.html ) waarin onder andere staat dat de multiplayer ook co-op gaat worden
?
Veel nieuwe Splinter Cell PT screens ook ![]()

Nieuwe NFS: Underground screens ![]()

SSX3 screens

True Crime screens ![]()

[Dit bericht is gewijzigd door febster op 19-09-2003 13:14]
quote:Ik heb wario ware voor de GBA gespeeld, dat spel is echt geweldig! Als je dit met meer mensen tegelijk en tegen elkaar kan spelen wordt het alleen nog maar leuker. Ik denk dat het een leuker spel wordt dan mario party 5. Het is alleen jammer dat zo te zien veel spelletjes overeenkomen met de spellen van de GBA versie.
Op vrijdag 19 september 2003 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware :[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ik zit hier eerlijk gezegd niet echt op te wachten
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 15:39 schreef gieling het volgende:
die word toch wel heel cool denk ik!
Ik heb al Burnout 2.. Maar is er nog meer??
quote:Misschien is NFS Hot Pursuit 2 iets voor je. Is nu 19,99 bij de Free Record Shop
Op vrijdag 19 september 2003 16:41 schreef FilmFanaat het volgende:
Zijn er nu eigenlijk nog leuke RACE spellen voor de GC?Ik heb al Burnout 2.. Maar is er nog meer??
En FZero GX en Mario Kart komen nog uit.
quote:ik zou wachten op Mario Kart idd
Op vrijdag 19 september 2003 16:54 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Misschien is NFS Hot Pursuit 2 iets voor je. Is nu 19,99 bij de Free Record Shop
of NFS underground, dat ziet er ook wel netjes uit!
Maar 20 euro is natuurlijk niks
kun je je bezig houden tot de vette titels uitkomen!
quote:dont fuck with kirbies sucking power!!
Op vrijdag 19 september 2003 17:15 schreef BMH het volgende:
Kirby's air ride komt ook nog
quote:Hehe, NFS Hot Pursuit 2 heb ik al.. Daar ben ik nu niet echt van onder de indruk.. Ik zoek gewoon een racespel wat hetzelfde speelplezier heeft als Burnout 2.
Op vrijdag 19 september 2003 16:54 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Misschien is NFS Hot Pursuit 2 iets voor je. Is nu 19,99 bij de Free Record Shop
Ennuh... Tuurlijk ga ik Mario Kart aanschaffen
Welke nintendofan kan die nou laten liggen
Tip: Down de bullettime shootout movie ![]()
http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=74&object_id=481895&adtag=network=ign&site=cube&pagetype=medialist&page_title=True%20Crime:%20Streets%20of%20L.A.
quote:True Crime wil ik ook !
Op vrijdag 19 september 2003 18:53 schreef Chocobo het volgende:
Wow,... nieuwe True Crime movies,....Tip: Down de bullettime shootout movie
http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=74&object_id=481895&adtag=network=ign&site=cube&pagetype=medialist&page_title=True%20Crime:%20Streets%20of%20L.A.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |