quote:Bedoel je niet:
Op donderdag 18 september 2003 18:56 schreef Lortnoc het volgende:
Wie is naast Sting die andere bekende uitvoerder van Fields of Gold? Zo'n kerel met een heel rauwe stem. Kan er even niet meer opkomen
Lenny Kravitz - Fields of joy (1991)
Wie o wie?
quote:Maar naar mijn weten geen single met de titel " Fields of gold" ...
Op donderdag 18 september 2003 20:21 schreef dabadbass het volgende:
Rod Stewart <-- heeft ook een rauwe stem
quote:Eve tog
Op donderdag 18 september 2003 20:41 schreef swenshady het volgende:
Eva Cassidy heeft ook een nummer dat fields of gold heet.
quote:Eva volgens mij hoor
Op donderdag 18 september 2003 20:47 schreef dabadbass het volgende:[..]
Eve tog
quote:Eva Cassidy heeft idd Sting's "Fields of gold" ook opgenomen. (1996)
Op donderdag 18 september 2003 20:48 schreef swenshady het volgende:[..]
Eva volgens mij hoor
quote:Eva Cassidy heeft idd Sting's "Fields of gold" ook opgenomen. (1996)
Op donderdag 18 september 2003 20:48 schreef swenshady het volgende:[..]
Eva volgens mij hoor
Edit: Sorry, snap niet waarom het er nu 2 keer staat... er mag er 1 weg hoor, Moderators!
quote:Trancenummer?
Op donderdag 18 september 2003 20:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sorry, deze is vast al langs geweest maar toch; dat intrumentale nummer wat vaak aan het einde van een uur bij MTV wordt gedraaid, jullie weten vast wel wat ik bedoel...
Zo ja, Energy 52 - Café Del Mar (Café Del Marco V Remix)
quote:Madonna - Nothing Really Matters misschien
Op donderdag 18 september 2003 20:21 schreef SterkStaaltje het volgende:
Net een nummer gehoord op de achtergrond van goeden tijden slechte tijden, die robert zat met die blonde te eten. Op de achtergrond een nummer gezongen door een vrouw, langzaam nummer en het enige wat ik eigenlijk kon horen (door het getetter van me zus heen) was 'it doesn't really matter'.Wie o wie?
Ik zoek de vertalingen (russisch <-> engels) van een aantal nummers van TaTu..
Even een lijstje (Wat ik in het engels neer zet, zoek ik dus de russische vertaling van en andersom):
- 30 Minutes
- Bylo i proshlo
- Doschitay Do Sta
- How Soon Is Now
- Ne Ver', Ne Bojsia
- Robot
- Stars
- Zima
- polchasa bez lubvi
- Prostie Dvizenija
Ik heb geloof ik alle hoeken van google gezien, maar nix gevonden waar ik echt wat aan had.. Dus als iemand het weet, of een goeie link heeft, alvast bedankt..
quote:Goh...ik heb het bij Nas ne dogonjat gehouden. Er waren op mijn werk wat mensen die me toen bij de uitspraak hebben geholpen. Nooit eigenlijk eraan gedacht dat de overige nummers van hun ook wel in het russisch zouden bestaan :-)
Op donderdag 18 september 2003 21:47 schreef Timmy2001 het volgende:
Tikkeltje offtopic misschien, maar dit leek me toch de beste om dit te posten...Ik zoek de vertalingen (russisch <-> engels) van een aantal nummers van TaTu..
Even een lijstje (Wat ik in het engels neer zet, zoek ik dus de russische vertaling van en andersom):
- Lijst....
Ik heb geloof ik alle hoeken van google gezien, maar nix gevonden waar ik echt wat aan had.. Dus als iemand het weet, of een goeie link heeft, alvast bedankt..
Maar probeer Kazaa eens i.s.m. hun sites....
quote:Voor zover ik weet zijn ze allemaal eerst in het russisch gemaakt.. En later pas vertaalt.. Ik weet alleen niet of ze allemaal vertaalt zijn.
Op donderdag 18 september 2003 21:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Goh...ik heb het bij Nas ne dogonjat gehouden. Er waren op mijn werk wat mensen die me toen bij de uitspraak hebben geholpen. Nooit eigenlijk eraan gedacht dat de overige nummers van hun ook wel in het russisch zouden bestaan :-)
Maar probeer Kazaa eens i.s.m. hun sites....
En wat kazaa betreft, daar wordt je qua namen ook niet veel wijzer van.. Om een voorbeeld te geven: Het themanummer van miami vice, dat toegeschreven wordt aan Vangelis en Jean-Michel Jarre, terwijl het volgens mij toch echt van Jan Hammer is..
Of de complete serie equinoxe van Jean-Michel Jarre tegenkomen en dan allemaal met de naam Vangelis erbij..
Wat dat betreft zit er volgens mij toch een flink aantal -en op kaas-A
quote:Ja...weet wat je bedoelt, daarom probeer ik in elk geval alles wat ik beschikbaar stel van goede namen te voorzien
Op donderdag 18 september 2003 22:12 schreef Timmy2001 het volgende:[..]
Voor zover ik weet zijn ze allemaal eerst in het russisch gemaakt.. En later pas vertaalt.. Ik weet alleen niet of ze allemaal vertaalt zijn.
voorbeelden foute kazaa namen
Wat dat betreft zit er volgens mij toch een flink aantal
-en op kaas-A
ben je van plan Russisch te gaan leren
Kun je beter een cursus volgen bij de LOI SPAM!!
quote:Ik heb zoals je uit de lijst misschien wel kunt opmaken, een aantal nummers in het russisch en een aantal in het engels.. Omdat ik het een beetje bij elkaar wil zoeken, lijkt het me handiger de vertalingen erbij te hebben.. Maar het is ook een beetje voor de aardigheid.. Beetje netjes catalogiseren..
Op donderdag 18 september 2003 22:16 schreef dabadbass het volgende:
Wat moet je BTW met een Russische vertaling??ben je van plan Russisch te gaan leren
Kun je beter een cursus volgen bij de LOI SPAM!!
quote:http://www.sirena.lf.lv/lyrics/013/1855.htm Er staan er meer daar
Op donderdag 18 september 2003 21:47 schreef Timmy2001 het volgende:
Tikkeltje offtopic misschien, maar dit leek me toch de beste om dit te posten...Ik zoek de vertalingen (russisch <-> engels) van een aantal nummers van TaTu..
- 30 Minutes
- Bylo i proshlo
- Doschitay Do Sta
- How Soon Is Now
- Ne Ver', Ne Bojsia
- Robot
- Stars
- Zima
- polchasa bez lubvi
- Prostie DvizenijaIk heb geloof ik alle hoeken van google gezien, maar nix gevonden waar ik echt wat aan had.. Dus als iemand het weet, of een goeie link heeft, alvast bedankt..
Iemand?
quote:Zou kunnen, kan iemand dat bevestigen?
Op donderdag 18 september 2003 21:18 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Trancenummer?
Zo ja, Energy 52 - Café Del Mar (Café Del Marco V Remix)
'City of Comptaaaaiiiiaaaiinn... City of Compton... Where the girls shake their booty.. Shake it baby shake it mama.. Shake shake it baby, shake shake it mama... compular-pular-pular-pular etcetcetc.'
Wie kan me helpen??
quote:Tupac - California Love
Op vrijdag 19 september 2003 02:19 schreef phunkie het volgende:
Ik zoek een house nummer dat ik een tijdje geleden op een party hoorde. 't Gaat dus om een nummer met dat vage computer stemmetje van 2PAC's CALIFORNIA LOVE.
De tekst van het einde van dat nummer komt erin voor, onder begeleiding van een lekkere house beat. Dus dat gedoe van'City of Comptaaaaiiiiaaaiinn... City of Compton... Where the girls shake their booty.. Shake it baby shake it mama.. Shake shake it baby, shake shake it mama... compular-pular-pular-pular etcetcetc.'
Wie kan me helpen??
quote:*zucht*
Op vrijdag 19 september 2003 02:21 schreef defender het volgende:[..]
Tupac - California Love
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 02:30 schreef phunkie het volgende:[..]
*zucht*
Het nummer heet Why don't you dance with me van Futuristic E, maar ik kan via de bekende weg niks vinden
Is dit nummer soms ook bekend onder een andere naam ofzo?
quote:Novastar - The Best Is Yet To Come
Op vrijdag 19 september 2003 13:18 schreef Frenkel het volgende:
Ik kom niet op de titel van wat je de laatste tijd hoort bij de BNN reclamespotjes, wat erin gezongen wordt is : The best has yet to come...
quote:Future Breeze - Why Don't You Dance With Me misschien?
Op vrijdag 19 september 2003 11:55 schreef vosss het volgende:
Ik zoek een nummer, staat op Strictly club '97 part 2 cd 2 nummer 1.
cd ligt hier voor me, maar zit helaas onder de krassenHet nummer heet Why don't you dance with me van Futuristic E, maar ik kan via de bekende weg niks vinden
Is dit nummer soms ook bekend onder een andere naam ofzo?
quote:Ja die, "Futuristic E" is de imitatie-Mecado-versie
Op vrijdag 19 september 2003 13:34 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Future Breeze - Why Don't You Dance With Me misschien?
[Dit bericht is gewijzigd door Jape op 19-09-2003 14:47]
quote:Is geen indisch nummer.
Op vrijdag 19 september 2003 14:47 schreef attilaHUNGARIAN het volgende:
SL2 "On A Ragga Tip"... ey ey ba-day a wadla dai dai... Weet iemand de titel (en eventueel uitvoerder) van het indische liedje waarop dit nummer gebaseerd is?
quote:ik zal eens kijken
Op vrijdag 19 september 2003 15:01 schreef sjefhoelenpapers het volgende:[..]
Is geen indisch nummer.
De sample komt uit een reggea-nummer, Jah Screechie - Walk And Skank.
quote:heb jij t nummer toevallig? en kun je t me sturen via mail/msn/irc ofzo?
Op vrijdag 19 september 2003 15:01 schreef attilaHUNGARIAN het volgende:[..]
ik zal eens kijken
quote:Klopt, staat namelijk ook bij de credits van P.E.'s Rebel Without A Pause
Op vrijdag 19 september 2003 15:01 schreef sjefhoelenpapers het volgende:Is geen indisch nummer.
De sample komt uit een reggea-nummer, Jah Screechie - Walk And Skank.
quote:Nee!! Daarvoor meot je toch echt in de betere platenzaak zijn
Op vrijdag 19 september 2003 15:04 schreef attilaHUNGARIAN het volgende:[..]
heb jij t nummer toevallig? en kun je t me sturen via mail/msn/irc ofzo?
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 15:05 schreef sjefhoelenpapers het volgende:[..]
Nee!! Daarvoor meot je toch echt in de betere platenzaak zijn
quote:Reken maar dat dit antwoord klopt, het is gewoon geen indisch nummer. Dus ik denk dat je muziekkennis moet bijstellen
Op vrijdag 19 september 2003 15:08 schreef attilaHUNGARIAN het volgende:[..]
.... toch ben ik er nog steeds zeker van dat ik dat nummer hoorde in die film! ik zal niet rusten voordat ik alles heb uitgezocht : o)))))
quote:eh nee het klinkt jou zeker als engels in de oren of niet, hetgeen hij 'zingt' bedoel ik.
Op vrijdag 19 september 2003 15:10 schreef sjefhoelenpapers het volgende:[..]
Reken maar dat dit antwoord klopt, het is gewoon geen indisch nummer. Dus ik denk dat je muziekkennis moet bijstellen
![]()
quote:rest van het nummer wel
Op vrijdag 19 september 2003 15:12 schreef attilaHUNGARIAN het volgende:[..]
eh nee het klinkt jou zeker als engels in de oren of niet, hetgeen hij 'zingt' bedoel ik.
quote:er zit geen woord engels in het hele liedje, dus ik weet niet waar je het over hebt. dat het nummer gebaseerd is op die sample, daar twijfel ik niet aan. maar dat wil nog niet zeggen dat die jah screechie zich niet heeft laten 'inspireren'. oh en 'ragga' komt uit india.
Op vrijdag 19 september 2003 15:16 schreef sjefhoelenpapers het volgende:[..]
rest van het nummer wel
En netzo als veel van die andere engelse breakbeat-nummers uit die tijd haalden die hun samples uit reggea nummers. Het heet niet voor niks on a ragga tip
quote:pfffffff....ik heb het over het orgineel
Op vrijdag 19 september 2003 15:18 schreef attilaHUNGARIAN het volgende:[..]
er zit geen woord engels in het hele liedje, dus ik weet niet waar je het over hebt. dat het nummer gebaseerd is op die sample, daar twijfel ik niet aan. maar dat wil nog niet zeggen dat die jah screechie zich niet heeft laten 'inspireren'. oh en 'ragga' komt uit india.
quote:
Ragga refers to reggae in which the backing instrumentation (or the vast majority of it) is digital. The style is most commonly associated with dancehall, and while not all dancehall reggae is electronic (and therefore not ragga), there is a great deal of overlap between the two. "Ragga" is short for "raggamuffin," originally a term for a Kingston ghetto youth; the music took on that name as it became the younger generation's style of choice in the mid- to late '80s. Because of the relatively low costs of building synthesized rhythms, ragga became the preferred mode for many Jamaican producers as well, enabling them to turn out thousands of singles per year, and to craft more adventurous new rhythms instead of simply borrowing them from old rock steady records. This also led to the explosion of the "rhythm album," for which different artists would record their own lyrics and melodies over the same pre-existing rhythm track. Although ragga is linked in the minds of many with deejay toasting, straight-ahead singers often address romantic and Rastafarian concerns, and the two vocal styles are frequently mixed as well. The first ragga record was Wayne Smith's 1985 single "Under Me Sleng Teng," which was produced by King Jammy and built around a rhythm that was discovered pre-programmed on a Casio keyboard. Its impact was immediate, spawning a host of imitators and establishing Jammy for a time as Jamaica's most dominant producer. During the '90s, ragga remained firmly entrenched as the most popular sound in Jamaican dancehalls. It began to incorporate hip-hop sampling techniques, and several of its artists scored pop crossover hits in the U.S.; ragga was also an important influence on the U.K.'s thriving jungle/drum'n'bass scene.
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 15:18 schreef attilaHUNGARIAN het volgende:er zit geen woord engels in het hele liedje, dus ik weet niet waar je het over hebt. dat het nummer gebaseerd is op die sample, daar twijfel ik niet aan. maar dat wil nog niet zeggen dat die jah screechie zich niet heeft laten 'inspireren'. oh en 'ragga' komt uit india.
quote:
In late '91 and early '92, I finally I got on board with rave culture sure, it had a silly kindergarten vibe, but there was in its musical simplicity something deeper than merely infantile or idiotic, something almost avian in the tweeting, repeating keyboard riffs. And then, a few months after I got into it, it exploded into a thousand little scenes, and you can still trace the fragmentary trajectories: this kind of reggae-influenced breakbeat tune served as the template for jungle a few years later. (Apparently the vocal is sampled from a tune named "Walk and Skank" by an obscure dancehall MC named Jah Screechie.)
SL2 never released an album, which was the norm in the eyeblink of a scene that spawned them. They were the Prodigy's labelmates on XL Recordings, before XL was the home of Badly Drawn Boy, before the Prodigy's "scene" included Marilyn Manson and Limp Bizkit. Like the best rave tunes, the amateurism of "On A Ragga Tip" greatly complemented its simplicity, getting by on nerve and a healthy free-association. This tune got into the top five of the UK pop charts, which says something about that moment in musical history.http://www.woodland.org/sean/music/catlab2003.html
quote:Robert Long - Iedereen doet het
Op vrijdag 19 september 2003 16:33 schreef thefreezeman het volgende:
Wie zong ook alweer dat liedje van die "bumpersticker" teksten?
Iets als:
Biologen doen het onbespoten,
Surfers doen het recht omhoog.
Windsurfers doen het "standing up" en diepzeedukkers doen het onderwater...
quote:'t schoot me zo te binnen
Op vrijdag 19 september 2003 16:36 schreef thefreezeman het volgende:
Dit zat me al 2 dagen dwars
en jij bedenkt dat binnen de minuut.Thanks btw
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 13:34 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Future Breeze - Why Don't You Dance With Me misschien?
quote:okay, zo istie idd wel te vinden, maar die klinkt me toch exact hetzelfde in de oren als hoe die op die cd met krassen ook staat?!
Op vrijdag 19 september 2003 14:47 schreef Jape het volgende:[..]
Ja die, "Futuristic E" is de imitatie-Mecado-versie
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Cyber-Serafine op 19-09-2003 17:56]
quote:Safri Duo - Fallin' High
Op vrijdag 19 september 2003 17:54 schreef Cyber-Serafine het volgende:
Hoe heet de nieuwste single van Safri Duo?
quote:fallin high
Op vrijdag 19 september 2003 17:54 schreef Cyber-Serafine het volgende:
Hoe heet de nieuwste single van Safri Duo?
quote:het is ook een hele nauwkeurige imitatie
Op vrijdag 19 september 2003 16:49 schreef vosss het volgende:okay, zo istie idd wel te vinden, maar die klinkt me toch exact hetzelfde in de oren als hoe die op die cd met krassen ook staat?!
quote:Dat is toch van een rapper samen met Lauren Hill?
Op vrijdag 19 september 2003 17:43 schreef Stroef het volgende:
In de film Bruce Allmighty.
hoe heet daar dat liedje waar (volgends mij) tony bennit een liedje begint te zingen " if i ruled the woorld ... " in dat restaurant waar bruce zijn vriendin denkt dat hij een huwelijks aanzoek gaat doen.
iemand ??? ik heb lang gezocht . niets gevonden ..
Nas?
bvd
is net afgelopen....speelt zo'n kale gitarist in met zo'n baardje..het liedje is staccato-achtig
dat liedje heb ik ooit eerder gehoord, kwam op tv...lieten ze een uitzending van een duits rock/metal festival zien...
ben er inmiddels achter gekomen dat het van Queens of the stone age is...
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 19-09-2003 22:42]
Dat al die lui jongleren met dat toestel.
Lekker muziekje, wat is het?
V.
Ik ben op zoek naar de huidige promo met dat hardrock liedje
You.....yeah,you.. you never..?..?..
en dan een ander stukje:
..just because,just because..
Heel vaag, en je moet het gehoord hebben, denk ik..om het te weten
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 23:59 schreef Verbal het volgende:
Muziek uit de Sony-Ericsson T610-reclame.Dat al die lui jongleren met dat toestel.
V.
quote:Kurtis Blow - If I ruled the world?
Op vrijdag 19 september 2003 17:43 schreef Stroef het volgende:
In de film Bruce Allmighty.
hoe heet daar dat liedje waar (volgends mij) tony bennit een liedje begint te zingen " if i ruled the woorld ... " in dat restaurant waar bruce zijn vriendin denkt dat hij een huwelijks aanzoek gaat doen.
iemand ??? ik heb lang gezocht . niets gevonden ..
quote:'Just because' van Janes Addiction. Janes addiction is goed trouwens
Op zaterdag 20 september 2003 03:34 schreef BL_Henkie het volgende:
Kijk er hier iemand naar Nickledeon (o.a. Spongebob Squarepants)?Ze draaien regelmatig promofilmpjes van hun eigen zender (bij elkaar geplakte scenes uit verschillende tekenfilmpjes met een deuntje eronder).Ik ben op zoek naar de huidige promo met dat hardrock liedje
You.....yeah,you.. you never..?..?..
en dan een ander stukje:
..just because,just because..Heel vaag, en je moet het gehoord hebben, denk ik..om het te weten
quote:'No one knows' of 'go with the flow' waarschijnlijk, dat zijn namelijk hun singles (hitsingles) geweest de afgelopen tij. maar als het om een concert ging weet ik het niet zeker, mischien kun je als het deze twee niet zijn het beste de hele cd downloaden (een boel van hetzelfde
Op vrijdag 19 september 2003 22:33 schreef Famas het volgende:
dat nr NU op mtv...hoe heet dat??bvd
is net afgelopen....speelt zo'n kale gitarist in met zo'n baardje..het liedje is staccato-achtig
dat liedje heb ik ooit eerder gehoord, kwam op tv...lieten ze een uitzending van een duits rock/metal festival zien...ben er inmiddels achter gekomen dat het van Queens of the stone age is...
quote:Daar had ik al gekeken, but thanks for nothing, kwattareep.
Op zaterdag 20 september 2003 06:55 schreef Stokvis het volgende:[..]
Toon mij maar aan dat het er staat, dan. Toe maar.
V.
das trouwens een heel vrolijk nummertje met een heleboel gebliep zou dat em kunnen zijn? ik heb pas een minuutje binnen
[Dit bericht is gewijzigd door Tweater op 20-09-2003 09:58]
ik zoek een nummer van Jackson Five (michael jackson)
en het is echt zo'n dansnummer en begint met "oh baby"...
weet iemand dit?
quote:alle jackson five nummers zijn dansbaar en ik denk dat zo'n 25% begint met oh baby
Op zaterdag 20 september 2003 10:09 schreef Buijssen het volgende:
hoi mense,
ik zoek een nummer van Jackson Five (michael jackson)
en het is echt zo'n dansnummer en begint met "oh baby"...weet iemand dit?
quote:ok, graag geprobeert
Op zaterdag 20 september 2003 10:19 schreef Buijssen het volgende:
het is I want you backtoch bedankt
(van Michael Jackson zelf trouwes
)
(slecht eigenlijk van me, want ik heb het nr heel vaak gedraaid blijkbaar)
quote:nou de beastie boys zijn het dus niet in ieder geval
Hi do you remember the song do you played in the disco from the beasty boys? can you told me what`s the name of the song? I saw that the netherland youth love tis song.
the song begins with something like an orchester! there are trumpets and they star the lyrics!
weet iemand mischien wat ie wel bedoeld?
quote:DJ Kool - Let me clear my throat ?
Op zaterdag 20 september 2003 11:10 schreef Cybart het volgende:
ik kreeg een mailtje van een vriend van me uit Duitsland maar ik krijg het antwoord niet gevonden, jullie mischien?(slecht eigenlijk van me, want ik heb het nr heel vaak gedraaid blijkbaar)
[..]nou de beastie boys zijn het dus niet in ieder geval
weet iemand mischien wat ie wel bedoeld?
quote:ja, die zou het kunnen zijn
Op zaterdag 20 september 2003 11:21 schreef mouzzer het volgende:[..]
DJ Kool - Let me clear my throat ?
thx!
"in the jungle, in the jungle, in the, in the jungle"
(dit wordt niet echt gezonden, maar meer gesproken)
[Dit bericht is gewijzigd door zjieb op 20-09-2003 13:16]
quote:Ik vond ook één Sony-Ericsson-reclame op ster.nl, maar die is uit 2001, dus dat zal het niet zijn.
Op zaterdag 20 september 2003 09:48 schreef Tweater het volgende:
ik weet het ook niet Verbal. maar mijn computer geeft wel 'Danmass-happy here' als ik op sony ericsson zoek... maar dat kan een liedje zijn uit een andere reclame
wat ik zoek is een lekker riffje, geen bliepjes en bloepjes
V.
Het nummer heeft de volgende tekst:
Left the sunshine etc.
Wie kent dit nummer?
quote:Nummer komt oorspronkelijk uit de musical Hair. Reclame is van Zonnatura.
Op zaterdag 20 september 2003 13:11 schreef Demol het volgende:
Ik zoek een nummer, wat ze de laatste tijd vaak op ID&T draaien, het is een remix van een bekend nummer, van een reclamespot. Bij die reclame spot ziet iedereen er heel gezond uit en hebben ze allemaal te witte tanden.Het nummer heeft de volgende tekst:
Let the sunshine etc.Wie kent dit nummer?
V.
quote:Bedankt!
Op zaterdag 20 september 2003 13:13 schreef Verbal het volgende:[..]
Nummer komt oorspronkelijk uit de musical Hair. Reclame is van Zonnatura.
V.
quote:naja, das ook maar aan het begin
Op zaterdag 20 september 2003 13:10 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik vond ook één Sony-Ericsson-reclame op ster.nl, maar die is uit 2001, dus dat zal het niet zijn.
wat ik zoek is een lekker riffje, geen bliepjes en bloepjes
V.
Hier kun je de midi luisteren: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=3196&firstVisit=true
quote:Bachelorette staat op Homogenic, vind ik niet haar beste maar is wel grotendeels in die stijl.
Op zaterdag 20 september 2003 09:09 schreef Tweater het volgende:
jongens, ik ga hier niet een heel topic over openen maar;
ik heb welgeteld één nummer van Bjork, Bachelorette namelijk. nu weet ik dat Bjork een heleboel heeft gemaakt, dus ik kan wel vanalles gaan lopen zownloaden maar dat schiet niet op. weet iemand vanaf welk album dit nummer kwam of welke cd ook een beetje hierop leek? alvast bedankt
quote:Als je een house nummer bedoelt zou het heel goed The Prodigy kunnen zijn met Ruff in the Jungle
Op zaterdag 20 september 2003 12:55 schreef zjieb het volgende:
Ben op zoek naar artiest & titel van het nummer dat met het volgende tekstje begint:"in the jungle, in the jungle, in the, in the jungle"
(dit wordt niet echt gezonden, maar meer gesproken)
Stokvis a.k.a. Kwattareep!
quote:Ik hoor geen midi. Is dit een soort verkapte manier om meer hits op een site te krijgen ofzo
Op zaterdag 20 september 2003 13:50 schreef Cyber-Serafine het volgende:
Ik hoor op een site een midi met een bekend melodie. Van wie is het nou weer?Hier kun je de midi luisteren: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=3196&firstVisit=true
V.
quote:Denk et wel
Op zaterdag 20 september 2003 15:55 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik hoor geen midi. Is dit een soort verkapte manier om meer hits op een site te krijgen ofzo
![]()
V.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 14:08 schreef Roa het volgende:
ik zoek het nummer dat in het begin onder de promo van 24 zit (Yorin)...Iemand?
Die ene van de fanta reclame, waar die chick uit de zee komt, en ze met een sinasappel gaan dansen ( ) dat nr wat daarbij zit is wel leuk.
En deze, uit de film Full Metal Jacket, dat stemmetje is van een nr uit die film, hoe heet die? Thnx alvast
quote:ok, bedankt. welke vind jij dan een betere?
Op zaterdag 20 september 2003 14:15 schreef ranja het volgende:[..]
Bachelorette staat op Homogenic, vind ik niet haar beste maar is wel grotendeels in die stijl.
quote:Debut is gewoon een essentieel album dat iedereen zou moeten hebben
Op zaterdag 20 september 2003 17:15 schreef Tweater het volgende:[..]
ok, bedankt. welke vind jij dan een betere?
quote:ik zal em hebben
Op zaterdag 20 september 2003 17:27 schreef ranja het volgende:[..]
Debut is gewoon een essentieel album dat iedereen zou moeten hebben
Het liedje kikt in rond de 80ste minuut (1:22) wanneer dat ex-vriendje van drew op de hollywood sted van fred astair gaat staan.
De tekst is somewhat like this
"i never knew i girl like you before,
bla bla bla bla knocking on my door"
Dit leek er op alleen kon er niets van vinden in de lijst met gebruikte nummers:
"In all my life, I never knew a girl like you before.
Woke up one day,
swore I heard the sound of heaven knocking on my door.
And after all these years long passing,
time to reflect, no time for wasting.
Walking down the jasmine corridor.
"
Wie kan mij helpen?
gebruikte nummers
quote:
"Feel Good Time"
Written by William Orbit
Performed by Pink featuring William Orbit"Saturday's Alright (For Fighting)"
Written by Elton John
Performed by Nickelback featuring Kid Rock"Rebel Rebel"
Written by David Bowie
Performed by David Bowie"Danger! High Voltage"
Words and Music by Tyler Spence
Performed by Electric Six
Courtesy of XL Records"Livin' on a Prayer"
Written by Jon Bon Jovi
Performed by Bon Jovi
Courtesy of Island Records
Under Licence from Universal Music Enterprises"Any Way You Want It"
Written by Steve Perry
Performed by Journey, lead vocals by Steve Perry"Surfer Girl"
Written by Brian Wilson
Performed by The Beach Boys
Courtesy of Capitol Records
Under Licence from EMI Music Special Markets"Working for the Weekend"
Written by Paul Dean
Performed by Loverboy
Courtesy of Columbia Records/Sony Music Entertainment (Canada) Inc."A Girl Like You"
Written by Edwyn Collins
Performed by Edwyn Collins
Courtesy of Edwyn Collins"Nas' Angels...The Flyest"
Written by Nasir Jones, Pharrell Williams
Performed by Nas featuring Pharrell"I Just Wanna Be Your Everything"
Written by Barry Gibb
Performed by Andy Gibb
Courtesy of Polydor Records Ltd. (U.K.)
Under Licence from Universal Music Enterprises"This Will Be (An Everlasting Love)"
Written by Charles Jackson
Performed by Natalie Cole
Under Licence from EMI Music Special Markets"U Can't Touch This"
Written by Rick James
Performed by MC Hammer
Under Licence from EMI Music Special Markets"Last Dance"
Written by Paul Jabara
Performed by Donna Summer
Courtesy of The Island Def Jam Music Group
Under Licence from Universal Music Enterprises"Who Are You"
Performed by The Who"Firestarter"
Written by L Howlett, K Flint, T Horn, A Dudley, J Jeczalik, P Morley, G Lanagan
Performed by The Prodigy"Feel Good Time"
Performed by Pink"Breathe"
Written by L Howlett, Keith Flint, Arran
Performed by The Prodigy"Block Rockin' Beats"
Performed by Chemical Brothers"Misirlou"
Performed by Dick Dale and his Del-tones"Wild Thing"
Performed by Tone Loc"Nothing But a G Thing"
Performed by 'Dr. Dre' and Snoop Dogg"What a Feeling"
Performed by Irene Cara"Raindrops Keep Falling on My Head"
Performed by Burt Bacharach"Pink Panther Theme"
Written by Henry Mancini"The Lonely Goatherd"
Written by Rogers & Hammerstein
From "The Sound of Music"
quote:Het is haar "solo"/grote meid debut... daarvoor was ze onderdeel van Sugercubes... En daarvoor deed ze als tiener al van alles
Op zaterdag 20 september 2003 17:30 schreef Tweater het volgende:[..]
ik zal em hebben
is dat ook echt haar debuut?
Ik denk dat Debut, Post het meest toegankelijk zijn... Homogenic is al wat abstrakter...
quote:Wel haar debuut als volwassen solo zangeres ja.
Op zaterdag 20 september 2003 17:30 schreef Tweater het volgende:[..]
ik zal em hebben
is dat ook echt haar debuut?
quote:UIt herrinnering ga ik voor:
Op zaterdag 20 september 2003 17:40 schreef Shedfire het volgende:
ik had een vraagje, over een muziekje in de ongelofelijke slechte film "Charlie's angels 2".Het liedje kikt in rond de 80ste minuut (1:22) wanneer dat ex-vriendje van drew op de hollywood sted van fred astair gaat staan.
De tekst is somewhat like this
"i never knew i girl like you before,
bla bla bla bla knocking on my door"Dit leek er op alleen kon er niets van vinden in de lijst met gebruikte nummers:
"In all my life, I never knew a girl like you before.
Woke up one day,
swore I heard the sound of heaven knocking on my door.
And after all these years long passing,
time to reflect, no time for wasting.
Walking down the jasmine corridor.
"Wie kan mij helpen?
gebruikte nummers
[..]
Edwyn Collins - A girl like you (1995)
(Maar kan natuurlijk een slechter geheugen hebben gekregen de afgelopen maanden )
Kwam er vaak in voor: Hold me now
Een zin die er in voor kwam: This love wasn't made to me
Dat waren de zinnen die ik ff kon horen, de zin "Hold me now" kan ook misschien een woordje anders zijn, bijv. "Hold on now"
Ik hoop dat iemand me kan helpen, heb al een aantal nummers gedownload die de titel "Hold Me Now" hadden, tevergeefs het was er geen van
quote:Volgens mij bedoel je "Hold Me Now" van Az Yet
Op zaterdag 20 september 2003 19:32 schreef DerbiMan het volgende:
Ik zoek een nummer, beetje liefdes genre nummer, gezongen door een mannelijk iemand. Zal zijn tussen 1980 / 1995 schat ik. De volgende teksten/ woorden kwamen er in voor, weet niet of ze 100% kloppen.Kwam er vaak in voor: Hold me now
Een zin die er in voor kwam: This love wasn't made to meDat waren de zinnen die ik ff kon horen, de zin "Hold me now" kan ook misschien een woordje anders zijn, bijv. "Hold on now"
Ik hoop dat iemand me kan helpen, heb al een aantal nummers gedownload die de titel "Hold Me Now" hadden, tevergeefs het was er geen van
Is trouwens een hardcore nmmer van gemaakt
quote:Johnny Logan??
Ik zoek een nummer, beetje liefdes genre nummer, gezongen door een mannelijk iemand. Zal zijn tussen 1980 / 1995 schat ik. De volgende teksten/ woorden kwamen er in voor, weet niet of ze 100% kloppen.Kwam er vaak in voor: Hold me now
Een zin die er in voor kwam: This love wasn't made to meDat waren de zinnen die ik ff kon horen, de zin "Hold me now" kan ook misschien een woordje anders zijn, bijv. "Hold on now"
Xzibit die rapt op een klassiek(?) nummer (violen e.d.)
dat nummer heet close your eyes maar zijn versie waarschijnlijk niet...
hij heeft het voornamelijk over een rapgame in dat ummer
quote:Paparazzi...
Op zaterdag 20 september 2003 20:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik zoek een nummer:Xzibit die rapt op een klassiek(?) nummer (violen e.d.)
dat nummer heet close your eyes maar zijn versie waarschijnlijk niet...hij heeft het voornamelijk over een rapgame in dat ummer
quote:nee is hem ook niet helaas
Op zaterdag 20 september 2003 20:26 schreef -Marjo- het volgende:[..]
Johnny Logan??
quote:DankU
Op zaterdag 20 september 2003 20:48 schreef T1000 het volgende:[..]
Paparazzi...
by...Xzibit...
Juist ! dat was wat ik zocht weet iemand nog meer van dat soort nummers?
er zijn er nog een paar bekende nummers daarvan maar ik weet die namen niet...
Rap + klassieke nummers =
[Dit bericht is gewijzigd door Wacko-Dreamer op 20-09-2003 20:58]
quote:...no...problemo...
Op zaterdag 20 september 2003 20:50 schreef Wacko-Dreamer het volgende:[..]
DankU
quote:had chigago of toto (haal ze altijd door elkaar) ook niet iets met hold me now.. beetje soft rock nummer?
quote:Chicago had Hard for me to say I'm sorry, volgens mij is die van Az yet daar een cover van?
Op zaterdag 20 september 2003 20:58 schreef peperbus het volgende:[..]
had chigago of toto (haal ze altijd door elkaar) ook niet iets met hold me now.. beetje soft rock nummer?
edit: was ook wel logisch als je het verkeerd typt chigago ->chicago
quote:The...chemical...brothers...
Op zaterdag 20 september 2003 21:35 schreef Thomas B. het volgende:
Van wie is dat nummer "blockrocking beats" ook alweer?
Of is het blockrockin' beats?
quote:Dat is Galleon - So i begin.
Op donderdag 18 september 2003 20:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sorry, deze is vast al langs geweest maar toch; dat intrumentale nummer wat vaak aan het einde van een uur bij MTV wordt gedraaid, jullie weten vast wel wat ik bedoel...
ik heb trouwens zelf ook nog een vraag,
ik zoek een nummer dat vrij nieuw is nu, en daarin zingt een vrouw in, het is een vrij snel nummer, dat je tijdens het uitgaan zou kunnen horen,
en daarin zingt ze stotterend! "I give my heart give my everything"
het liedje is best onverstaanbaar, en ik vind hem super vet! misschien iemand idee welke het is?
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 21:38 schreef T1000 het volgende:[..]
The...chemical...brothers...
quote:Thompson Twins - Hold me now?
quote:Klinkt als Mr Vain van Culture Beat.
Op zondag 21 september 2003 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zoek een nummer met de zin, I know what I want, and I want it know, i want you cuz I'm mr. .... hoe schrijf je dat laatste woord, want naar mijn weten is dat ook meteen de titel van het nummer
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 17:02 schreef bojaaper het volgende:
Ik zoek 2 nrs :Die ene van de fanta reclame, waar die chick uit de zee komt, en ze met een sinasappel gaan dansen (
) dat nr wat daarbij zit is wel leuk.
En deze, uit de film Full Metal Jacket, dat stemmetje is van een nr uit die film, hoe heet die? Thnx alvast
quote:ik heb hem nog steeds niet.. ondertussen al veel gezocht en rond de 50 nummers met die titel, woorden erin binnengehaald.. geen 1 was het.. denk toch dat 1 van de woorden niet klopt, aan het eind van het nummer kwam sowieso vaak de zin "Hold Me Now" of wat het ook moet zijn voor, iemand idee wat er misschien op lijkt, of nog andere nummer weet?
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 14:08 schreef Roa het volgende:
ik zoek het nummer dat in het begin onder de promo van 24 zit (Yorin)...Iemand?
Het is een snel, soort van latin (kan ook salsa, merengue spaans zijn) het is een lekker snel nummer.. Wordt ook in gezongen. En het begint met iets van "bomba...." en het is niet van king africa.
quote:Mi Bombon van Cabas
Op zaterdag 20 september 2003 17:02 schreef bojaaper het volgende:
Ik zoek 2 nrs :Die ene van de fanta reclame, waar die chick uit de zee komt, en ze met een sinasappel gaan dansen (
) dat nr wat daarbij zit is wel leuk.
quote:
Op zondag 21 september 2003 14:44 schreef Fuxl het volgende:[..]
Mi Bombon van Cabas
*Beroep op jullie doet*
wie weet er zo'n liedje?
quote:Hmm, misschien Mr Mobile - Call me??
Op zondag 21 september 2003 16:37 schreef pkwarts het volgende:
ik zoek voor een filmpje wat ik aan het maken ben een vrolijk bijna irritant chinees liedje.... echt zo'n ping ping muziekje...
iets in de trant van de vogeltjesdans maar dan in chinese stijlwie weet er zo'n liedje?
En weet dan echt niemand hoe dat nummer heet van de promo van 24 (jeweetwel, tv serrie) op Yorin?????
quote:In de herhaling
Op vrijdag 19 september 2003 23:59 schreef Verbal het volgende:
Muziek uit de Sony-Ericsson T610-reclame.Dat al die lui jongleren met dat toestel.
V.
V.
quote:Beschrijving?
Op zondag 21 september 2003 17:42 schreef blup het volgende:
ehmDie reclame laast hardstyle v2.0 ofzo?
't laaste liedje!
quote:Layo & Bushwacka - Its Up To You (Lee Cabrera Mix)
Op zondag 21 september 2003 18:13 schreef Woessssj het volgende:
its up to youuuuuuuu! niemand?
quote:puretone - addicted to bass
Op zondag 21 september 2003 20:39 schreef arpy het volgende:
ik zoek een liedje:
in de muziekclip zie je 2 vrouwen (volgens mij 1 blonde) in een auto cruisen op een snelweg in een woestijn.
Ze zingen door zo'n radiootje in de auto, en politie zit achter hun aan.
Is geen r&b of rap, maar was wel lekker nummer.
quote:Ik heb nu al ondertussen 2 dagen lopen zoeken naar het nummer dat ik zaterdag posste. Voor m'n idee heb ik heel internet (kazaa) al afgezocht, ik zal in deze post nog specifieker proberen te zijn om het nummer te kunnen vinden, word er beetje gek van dat ik hem niet kan vinden, daar gaat ie.
Op zaterdag 20 september 2003 19:32 schreef DerbiMan het volgende:[...]
Op de muziekzender van ons bedrijf (is bedrijfsradio die word ontvangen van sattaliet ofzow) een leuk nummer gehoord.
Het ging in de richting van Soft Rock, zoiets als Phil Collins maar het nummer was zeker niet van hem!
Hoofdpunten:
- De zin "Hold me Now" kwam er in voor, vooral aan het einde werd het veelvuldig herhaalt met daarachter nog een paar woorden die ik niet goed kon verstaan.
- Aangezien ik het nummer niet kan vinden, denk ik dat de bovenstaande zin niet klopt, misschien een woord anders, of heb ik het compleet fout.?
- Een 2e zin die ik gedeeltelijk kon horen in het nummer ging als volgt, "This love wasn't made for me" . Van deze zin heb ik ook geen zekerheid dat ie 100% klopt, maar een aantal woorden kwamen er zekers in voor.
- Nummer is naar mijn inziens tussen 1975 en 1995 gemaakt, dit is een ruime schatting.
- Nummer werd 99,9% door een mannelijk iemand gezongen, geen meerdere stemmen.
Ik heb ook al heel wat lyrics site's afgezocht, maar zonder succes. My parents herkende het nummer en klonk ook hun bekend in de oren toen ik het gedeeltelijk een heel klein beetje zong, maar wisten niet van wie het was helaas.
Ik weet het ik ben lastig, maar ik blijf er de hele dag mee in me achterhoofd dwalen welk nummer het nu is
MAAR IEMAND ZOU TOCH DAT NUMMER VAN DE PROMO VAN 24 OP YORIN MOETEN WETEN?? DAT NUMMER DAT JE IN HET BEGIN HOORT? sorry voor mijn wanhopigheid
Ojah, en expedtie robinson is allemaal ZImmer, ofnie?
quote:Jep Hans Zimmer... Theme from The Rock...
Op zondag 21 september 2003 21:51 schreef Roa het volgende:Ojah, en expedtie robinson is allemaal ZImmer, ofnie?
Je hoort ongeveer de volgende tekst: "screaming it out boy, screaming it out"
Ik heb me al suf gezocht op verschillende forums maar nog steeds niets gevonden.
Ik heb het vermoeden dat het van David Gray is omdat die stem erg lijkt op zijn nummer Babylon. Maar na veel nummers van hem bij Kazaa te hebben down-geload zat de goede er nog steeds niet bij.
Ik hoop dat iemand kan helpen
quote:Is dat niet snickers?? iig: www.ster.nl
Op zondag 21 september 2003 22:33 schreef Keys het volgende:
Ik zoek het nummer van die reclame van Mars. Waar die kerel zo verspringt en in het zand terechtkomt. Die neger.
quote:Dat is slecht's 1 van. Ze gebruiken veel meer, helaas weet ik niet precies welke, en heeft Zimmer nogal een repetoir...
Op zondag 21 september 2003 22:19 schreef ric0 het volgende:[..]
Jep Hans Zimmer... Theme from The Rock...
quote:Hij zou zo weer moeten komen (na 24 zelf..)
Op zondag 21 september 2003 21:51 schreef Roa het volgende:
MAAR IEMAND ZOU TOCH DAT NUMMER VAN DE PROMO VAN 24 OP YORIN MOETEN WETEN?? DAT NUMMER DAT JE IN HET BEGIN HOORT? sorry voor mijn wanhopigheid
[edit]Hij kwam niet [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Roa op 21-09-2003 23:03]
quote:Dat is toch een reclame van Snickers, game on?
Ik zoek het nummer van die reclame van Mars. Waar die kerel zo verspringt en in het zand terechtkomt. Die neger.
quote:Snickers, mars.. tis allemaal van hetzelfde bedrijf
Op zondag 21 september 2003 22:48 schreef Myster_E het volgende:[..]
Dat is toch een reclame van Snickers, game on?
De kerle die het zingt lijkt een engels accent te hebben... ik zoek wel ff op www.ster.nl
quote:Snickers, en ik ben benieuwd naar jouw definitie van 'een neger'
V.
quote:novastar - best has yet to come.
Op zondag 21 september 2003 22:26 schreef Fristi het volgende:
Ik zoek een nummer wat gedraaid wordt door BNN tijdens hun TV-spotjes voor het werven van nieuwe leden.Je hoort ongeveer de volgende tekst: "screaming it out boy, screaming it out"
Ik heb me al suf gezocht op verschillende forums maar nog steeds niets gevonden.
Ik heb het vermoeden dat het van David Gray is omdat die stem erg lijkt op zijn nummer Babylon. Maar na veel nummers van hem bij Kazaa te hebben down-geload zat de goede er nog steeds niet bij.Ik hoop dat iemand kan helpen
quote:Iemand met kroeshaar?
Op zondag 21 september 2003 23:18 schreef Verbal het volgende:[..]
Snickers, en ik ben benieuwd naar jouw definitie van 'een neger'
V.
iemand ??
Kennen jullie MTV - The Trip ???
Hoorde laatst een andere versie (treuriger) van bovenstaand nummer
in dat programma.
Weet iemand van wie die zou kunnen zijn?
quote:Gary Jules - Mad World, volgens velen voldoende reden om de Donnie Darko OST aan te schaffen
Op maandag 22 september 2003 01:32 schreef yozd het volgende:
Tears for Fears - Mad WorldWeet iemand van wie die zou kunnen zijn?
quote:Stacie Orrico - Stuck
Op maandag 22 september 2003 10:15 schreef Zenchi het volgende:
het gaat ongeveer zo:
I love you, but I hate you, I can't stop thinking of you. it's true, I'm stuck on youtis een nummer dat laatste tijd weleens op tv werd gedraaid...
hoe heet dit nummer en van wie is het?
quote:Harstikke bedankt.
Op zondag 21 september 2003 23:37 schreef postman het volgende:[..]
novastar - best has yet to come.
quote:Het nummer is van Common,
Op maandag 22 september 2003 11:14 schreef Spoon het volgende:
Zo'n nummer waarin de clip zo'n kerel in een voortuin staat die allemaal bordjes laat zien aan zo'n vrouw in het huis die boven uit het raam hangt. Op die bordjes staat wat ie zegt omdat zij doof is denk ik
quote:Het enige dat me te binnen schiet (en da's geen goede zaak) is Glenn Medeiros - Nothing's gonna change my love for you
Op zondag 21 september 2003 21:18 schreef DerbiMan het volgende:Hoofdpunten:
De zin "Hold me Now" kwam er in voor, vooral aan het einde werd
quote:Common (ft Mary J Blige) - Come close to me
Op maandag 22 september 2003 11:14 schreef Spoon het volgende:
Zo'n nummer waarin de clip zo'n kerel in een voortuin staat die allemaal bordjes laat zien aan zo'n vrouw in het huis die boven uit het raam hangt. Op die bordjes staat wat ie zegt omdat zij doof is denk ik
The best is yet to come!
Dit stukje komt ook voor in de bnn-radioreclame wat momenteel gebruikt wordt om leden te werven.
quote:Novastar
Op maandag 22 september 2003 12:37 schreef Hanneman het volgende:
Ik zoek de gegevens van het liedje met daarin het stukje tekst:The best is yet to come!
Dit stukje komt ook voor in de bnn-radioreclame wat momenteel gebruikt wordt om leden te werven.
En beter kijken, hij komt bijna één keer per uur voorbij in dit topic.
quote:Novastar - The Best Is Yet To Come
Op maandag 22 september 2003 12:37 schreef Hanneman het volgende:
Ik zoek de gegevens van het liedje met daarin het stukje tekst:The best is yet to come!
quote:Beetje laat misschien maar dat nummer van Az Yet heet Hard to say Im Sorry.
Op zaterdag 20 september 2003 19:57 schreef theofiel172 het volgende:[..]
Volgens mij bedoel je "Hold Me Now" van Az Yet
Is trouwens een hardcore nmmer van gemaakt
Misschien heb ie er nog wat aan :s
quote:Nogal moeilijke vraag; alle shows van Liberg zitten van begin tot eind vol met klassieke muziek.
Op maandag 22 september 2003 12:50 schreef DJ_Robbie het volgende:
Een x aantal maanden terug was er op ned 2 show van Hans Liberg. Weet niet meer hoe deze show heet, maar hij begon deze show door op te komen met klassiek stuk. Mijn vraag dus. Hoe heet dat klassieke stuk.
Kun het het iets nader specificeren?
V.
quote:Die het origineel weer gejat hebben van Chicago
Op maandag 22 september 2003 13:18 schreef --MadCaT-- het volgende:
Beetje laat misschien maar dat nummer van Az Yet heet Hard to say Im Sorry.
En dat is door een groep gezongenmaar goed.. Het is een beetje laat.
Misschien heb ie er nog wat aan :s
Ik heb uit een oude dj set van Yves de Ruyter uit 1992 het stukje kunnen halen, dan weet je precies wat ik zoek.
Klik hier om een preview te horen
Anders zou ik wel willen weten in welke versie van Deee-Lites Groove Is In The Heart dit stukje wel gebruikt wordt.
Wie-o-wie?
[Dit bericht is gewijzigd door DJMarcel.nl op 22-09-2003 15:12]
quote:En waar na weer een ontzettende k*t dance versie door aqua(nog wat) is gemaakt .... om van te
Op maandag 22 september 2003 14:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Die het origineel weer gejat hebben van Chicago
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:13 schreef --MadCaT-- het volgende:
Ben trouwens nog op zoek naar een rmx versie van
2pac en Dr Dree - Calliforina LoveWaar in je een hele lange intro heb (duurt bijna 1 minuut). Met dat dat mannetje eerst met die rare stem gaat zingen.
van robot stemmetje:
".... Calliforina...... No time to party... Cali ali ali ali ali......... en dan begint de beat.... Tadadada da da...." je weet toch....Welke remix is dat?
[Dit bericht is gewijzigd door --MadCaT-- op 22-09-2003 15:15]
quote:Wij googelen, en voila:
Op maandag 22 september 2003 15:22 schreef webfreak het volgende:
Ik zoek 't nummer van de kaasreclame, van "Oud Amsterdam".
Daar zit zo'n liedje bij, gezongen door een of andere ouwe vent, hoe heet dat liedje?
KRIS DE BRUYNE - AMSTERDAM
quote:Lekkerste stukje Amsterdam van Kris de Bruyne
Op maandag 22 september 2003 15:22 schreef webfreak het volgende:
Ik zoek 't nummer van de kaasreclame, van "Oud Amsterdam".
Daar zit zo'n liedje bij, gezongen door een of andere ouwe vent, hoe heet dat liedje?
Oeps..... je was me voor....
quote:Ja idd, beetje onduidelijk zo, maar weet niet meer hoe de show heet. Is o.a met uhh die gitaar in vorm van euro en die mevrouw die op de knopjes moet drukken van die sampler
Op maandag 22 september 2003 14:26 schreef Verbal het volgende:[..]
Nogal moeilijke vraag; alle shows van Liberg zitten van begin tot eind vol met klassieke muziek.
Kun het het iets nader specificeren?
V.
quote:Die show ken ik niet, maar wellicht dat wat hij speelde Beethovens 9e Symfonie was (Ode an die Freude). Da's namelijk het volkslied van de EU. Door die Euro denk ik dat dus.
Op maandag 22 september 2003 15:45 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Ja idd, beetje onduidelijk zo, maar weet niet meer hoe de show heet. Is o.a met uhh die gitaar in vorm van euro en die mevrouw die op de knopjes moet drukken van die sampler
V.
quote:
Op zondag 21 september 2003 21:51 schreef Roa het volgende:MAAR IEMAND ZOU TOCH DAT NUMMER VAN DE PROMO VAN 24 OP YORIN MOETEN WETEN?? DAT NUMMER DAT JE IN HET BEGIN HOORT? sorry voor mijn wanhopigheid
quote:Zeven dagen lang - Bots.
Op maandag 22 september 2003 16:18 schreef Ruudje het volgende:
Op de melodie van het nummer: Was wollen wir trinken. Is ook een limburgse versie op gemaakt. Weet iemand de naam hiervan ? Kan ook best zijn dat het een roermonds nummer is. Maar dat weet ik niet zeker.
quote:Was het misschien "Bone Thugs 'n Harmony feat. Phill Collins - Home"
Op maandag 22 september 2003 16:17 schreef bloempjuh het volgende:
Ik hoorde vandaag op Radio1, rond 12 uur, een liedje van Phil Collins. Volgens mij was 't zijn nieuwste single want ik had 'm nog nooit gehoord. Iemand een idee hoe dat nummer heet?
quote:Nee dat is het nummer niet, keb overigens het stukje gevonden en ff geknipt:
Op maandag 22 september 2003 15:49 schreef Verbal het volgende:[..]
Die show ken ik niet, maar wellicht dat wat hij speelde Beethovens 9e Symfonie was (Ode an die Freude). Da's namelijk het volkslied van de EU. Door die Euro denk ik dat dus.
V.
quote:Heel leuk.. maar ik zoek dit nummer dus in het limburgs dialect.
Op maandag 22 september 2003 16:30 schreef Tesla het volgende:[..]
Zeven dagen lang - Bots.
[Dit bericht is gewijzigd door Ruudje op 22-09-2003 17:17]
quote:Ik geloof het wel ja.. dankjewel!
Op maandag 22 september 2003 16:34 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Was het misschien "Bone Thugs 'n Harmony feat. Phill Collins - Home"
quote:The Source feat. Candi Staton - You got the love
Op zondag 21 september 2003 16:26 schreef Fuxl het volgende:
Ik zoek een nummer van 5 tot 10 jaar oud. Het is van een neger, in de clip draagt hij geloof ik het kruis van jezus.*Beroep op jullie doet*
quote:
Op maandag 22 september 2003 09:05 schreef Litpho het volgende:Gary Jules - Mad World, volgens velen voldoende reden om de Donnie Darko OST aan te schaffen
.
quote:Nee...wel zelfde soort muziek maar dame die erg snel zingt:
Op zondag 21 september 2003 19:52 schreef Plexor het volgende:[..]
Layo & Bushwacka - Its Up To You (Lee Cabrera Mix)
biedebadebiedebadebabyyyyy i gave my heart my soul my everything...
en eindigt in haar riedel met i'ts up to youuuuuuuu!
Wie? Al in eerdere topics geprobeerd... word regelmatig gedraaid op ID&T
Een vrouw die zingt maar het is geen engels, en ik geloof dat het bosnisch is en dan gaat het lied verder naar een ander lied maar die is dan weer in het engels gezongen....
Iemand enig idee, PLEASE!!!!, Help...
Groeten
M
Edit: heb hem al . Dr. alban - it's my life
[Dit bericht is gewijzigd door DerbiMan op 22-09-2003 19:08]
quote:SHIT tis m wel joeeeeeeeepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 22 september 2003 18:43 schreef Woessssj het volgende:[..]
Nee...wel zelfde soort muziek maar dame die erg snel zingt:
(ik versta het niet eens...)biedebadebiedebadebabyyyyy i gave my heart my soul my everything...
en eindigt in haar riedel met i'ts up to youuuuuuuu!
Wie? Al in eerdere topics geprobeerd... word regelmatig gedraaid op ID&T
quote:Hahah
Op maandag 22 september 2003 19:03 schreef Woessssj het volgende:
SHIT tis m wel joeeeeeeeepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ik zoek al anderhalve week naar een remix dat op id-t wordt gedraaid, het werd nog gisteravond zo rond 7uur gedraaid...
Een vrouw die zingt maar het is geen engels, en ik geloof dat het bosnisch is en dan gaat het lied verder naar een ander lied maar die is dan weer in het engels gezongen....Iemand enig idee, PLEASE!!!!, Help...
Groeten
M
quote:Hetgeen ik weet:
Op maandag 22 september 2003 15:06 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een soort van acapella stukje dat gebruikt is in de clip van Deee-Lite Groove Is In The Heart. Met dit gedeelte werd de clip altijd afgesloten door die zangeres.Ik heb uit een oude dj set van Yves de Ruyter uit 1992 het stukje kunnen halen, dan weet je precies wat ik zoek.
Klik hier om een preview te horen
Anders zou ik wel willen weten in welke versie van Deee-Lites Groove Is In The Heart dit stukje wel gebruikt wordt.
Wie-o-wie?
Deee-lite - Groove is in the heart (1991) bestaat, naast de single versie, ook in een 'Bootsy Collins Remix 1991' versie.
Deze lijkt al iets meer denk ik, op de versie die jij bedoelt: de 'video-version'.
Helaas...alle waarschijnlijkheid is dat deze nooit op CDM is verschenen.
(maar zal mijn ogen voor je open houden...zit veel 'in de muziek' )
da's een beetje de enigste zin die ik uit dat nr. ken..... maar ze zingen het best vaak...... wie o wie kan mij aan een titel/artiest helpen?
alvast bedankt
quote:Robbie Williams - Let me entertain you (1998)
Op maandag 22 september 2003 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Wie o wie kent dit nr. (ik weet niet of tie net nieuw of al super oud is) Love me!!!!!!!! Entertain you!!!!!!!!!!!da's een beetje de enigste zin die ik uit dat nr. ken..... maar ze zingen het best vaak...... wie o wie kan mij aan een titel/artiest helpen?
alvast bedankt
De muziek in de promo van Strong Medicine....(net5)
En nog steeds de muziek (in het begin) van de promo van 24....(yorin)
quote:Bloodhound gang - Discovery Channel?????
Op maandag 22 september 2003 22:45 schreef Stokvis het volgende:
Hallo kan iemand mij helpen met het achterhalen van deze zanglijn. Dus hoe heet het de originele plaat, het is gemixxxt met Jan Hammer's Crocketts Theme .
quote:Nee, die is heel anders
Op maandag 22 september 2003 23:00 schreef tjoepe het volgende:[..]
Bloodhound gang - Discovery Channel?????
quote:Iemand?
Op maandag 22 september 2003 17:04 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Let niet op de bagger kwaliteit: Hoe heet dit klassieke stuk
quote:Alstu... http://www.donet.com/~chancelor/
Op maandag 22 september 2003 22:45 schreef Stokvis het volgende:
Hallo kan iemand mij helpen met het achterhalen van deze zanglijn. Dus hoe heet het de originele plaat, het is gemixxxt met Jan Hammer's Crockett�s Theme .
quote:origineel is volgens mij van lighthouse family...
Op maandag 22 september 2003 23:04 schreef Bombie het volgende:[..]
Alstu... http://www.donet.com/~chancelor/
quote:HELD!
Op maandag 22 september 2003 23:04 schreef Bombie het volgende:[..]
Alstu... http://www.donet.com/~chancelor/
quote:Geheel trance, is een remix, kun je goed horen, volgens mij word er bosnisch of in een dergelijke taal gezongen, laten we zeggen dat het een beetje lijkt op tiesto met iets van armin van buuren en ietje bietje happy (niet echt maar jah
Op maandag 22 september 2003 20:06 schreef Jantjeuh het volgende:
Lekker duidelijk ben je..Wat voor'n muziekstijl? Kun je je enige lyrics herinneren?
Lyrics kan ik niet zo neerzetten, want ik spreek de gezongen taal niet ...
Thanx for je reply...
Het was piano, het was een zangeres: iets in de categorie Norah Jones gok ik zo. Ik heb twee regels tekst mee kunnen pikken (duurt lang, papier zoeken) en dat zijn:
"You don't have to walk the night on your own"
en
"I will say a prayer for you when you're gone"
Iemand?
quote:Klinkt als een of ander skihut nummer..
Op dinsdag 23 september 2003 00:18 schreef tinus83 het volgende:
Ik zoek de nummer wat als eerst gedraaid wordt op deze site:
http://www.matrixx.nl/Alvast bedankt
Tijdens de campagne voor de terugkeer van 'Veronica TV' was er een klein filmpje met daarin alle films die Veronica als zou uitzenden (o.a. The Mummy, Snatch, Gladiator, The Matrix etc.). Anyway, er wordt tijdens dat filmpje op de achtergrond een nummer gedraait. Wie-o-wie weet wat dat nummer is of van welke artiest dit nummer vandaan komt.
Bedankt!
quote:Geen idee of het "de grote hit" van drisftwoord is geweest, maar dat was in ieder geval footclub (is volgens mij al een jaar of 7 oud).
Op maandag 22 september 2003 22:57 schreef markiemark het volgende:
hoe heet dat nummer van driftwood, nu op 538?
quote:Jordan & Baker - explode
Op dinsdag 23 september 2003 00:18 schreef tinus83 het volgende:
Ik zoek de nummer wat als eerst gedraaid wordt op deze site:
http://www.matrixx.nl/Alvast bedankt
quote:Staci Orrico
Op dinsdag 23 september 2003 10:10 schreef Zenchi het volgende:
het gaat ongeveer zo:
I love you, but I hate you, I can't stop thinking of you. it's true, I'm stuck on you
tis een nummer dat laatste tijd weleens op tv werd gedraaid...
hoe heet dit nummer en van wie is het?
1) Een nummer met een gesproken stukje uit de film "The Green Mile":
quote:2) Een nummer met de tekst "There's a little disturbance in my left ear"
Eduard Delacroix, you have been
condemned to die by a jury of your
peers, sentence imposed by a judge
in good standing in this state.
Electricity shall now be passed
through your body until you are
dead, in accordance with state
law. God have mercy on your soul.
Waarschijnlijk allebei overdag op ID&T, maar dat weet ik niet zeker... Anyone?
quote:Nee dat is "Driftwood" van The Footclub.
Op dinsdag 23 september 2003 08:37 schreef ric0 het volgende:[..]
Geen idee of het "de grote hit" van drisftwoord is geweest, maar dat was in ieder geval footclub (is volgens mij al een jaar of 7 oud).
De act Driftwood is wat anders... als het niet "Freeloader" was zal het denk ik de nieuwe single "Anything goes" zijn he...
quote:Damn it zeg. Kan het hele liedje zo meefluiten, maar ik weet niet van wie die is...
Nee dat is het nummer niet, keb overigens het stukje gevonden en ff geknipt:
quote:De naam van het stuk ben ik kwijt, maar volgens mij is het van Vivaldi.
Nee dat is het nummer niet, keb overigens het stukje gevonden en ff geknipt:
quote:er waren volgens mij 3 versies,
Op dinsdag 23 september 2003 06:26 schreef eGo2k het volgende:
Yo mensen,Tijdens de campagne voor de terugkeer van 'Veronica TV' was er een klein filmpje met daarin alle films die Veronica als zou uitzenden (o.a. The Mummy, Snatch, Gladiator, The Matrix etc.). Anyway, er wordt tijdens dat filmpje op de achtergrond een nummer gedraait. Wie-o-wie weet wat dat nummer is of van welke artiest dit nummer vandaan komt.
Bedankt!
die van de Stones kwam het meest voorbij, dus die zul je waarschijnlijk bedoelen...
quote:Er was ook nog een nummer die gezongen leek te zijn door Beyoncé Knowles (Destiney's Child). Die was ook wel gaaf, ik weet alleen niet hoe die heet.
Op dinsdag 23 september 2003 13:12 schreef Chillz het volgende:[..]
er waren volgens mij 3 versies,
weet er 2:
Robbie Williams - Let Me Entertain You en
Rolling Stones - Sympathy For The Devil (neptunes remix)die van de Stones kwam het meest voorbij, dus die zul je waarschijnlijk bedoelen...
-edit-
Ik heb 'm: Beyonce Interlude. of Beyonce samen met Jayz - Crazy in Love.
[Dit bericht is gewijzigd door RJhammer op 23-09-2003 14:16]
Wie o wie weet in welk lied dat word gezongen/gesproken!
quote:Morell's Groove - Officer, where's your brother
Op dinsdag 23 september 2003 14:08 schreef dnutpops het volgende:
"Officer...officer.... where is your brother"Wie o wie weet in welk lied dat word gezongen/gesproken!
quote:Ik heb beide nummers even gechecked, en het antwoord is nee
Op dinsdag 23 september 2003 13:12 schreef Chillz het volgende:[..]
er waren volgens mij 3 versies,
weet er 2:
Robbie Williams - Let Me Entertain You en
Rolling Stones - Sympathy For The Devil (neptunes remix)die van de Stones kwam het meest voorbij, dus die zul je waarschijnlijk bedoelen...
quote:V.
Op vrijdag 19 september 2003 23:59 schreef Verbal het volgende:Muziek uit de Sony-Ericsson T610-reclame.
Dat al die lui jongleren met dat toestel.Lekker muziekje, wat is het?
quote:Meneer Verbal,
Op dinsdag 23 september 2003 14:25 schreef Verbal het volgende:
Is er echt helemaal niemand die het antwoord weet op mijn vraag?
[..]V.
"Happy Here"
Door:: D. Cary, M. Bonaddio en H. Scott
quote:The Brothers - Funky Paella
Op dinsdag 23 september 2003 13:14 schreef Chillz het volgende:
Weet iemand voor mij hoe de intro muziek heet van
The Comedy Factory (Nld. 3) ?
quote:Marianne Faithful - Kissin' Time
Op dinsdag 23 september 2003 14:25 schreef Verbal het volgende:
Is er echt helemaal niemand die het antwoord weet op mijn vraag?
[..]V.
En die van Dmx met " bounce bounce"
quote:Jane's addiction had een nummer dat zo heette. Net als Gladys Knight & the Pips en waarschijnlijk nog tig anderen. Welke stijl moeten we zoeken?
Op dinsdag 23 september 2003 14:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het heet 'my time'....
en van wie was dat nou he
quote:een huidige club/houseplaat?
Op dinsdag 23 september 2003 14:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het heet 'my time'....
en van wie was dat nou he
Dutch feat. Crystal Waters - My time
Ik zoek een nummer van Tupac.
Aan het begin van het nummer hoor je allemaal helicopters..
En dan zegt ie een paar keer
"We're going all out!"
hoe heet dit nummertje?
super dik nummer!
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 12:50 schreef againstthegrain het volgende:[..]
Damn it zeg. Kan het hele liedje zo meefluiten, maar ik weet niet van wie die is...
Wel van een hele bekende componist. (Mozart?)
Dit moet iemand wel weten lijkt me...
quote:Ja heb het ook al heel wat andere mensen gevraagd, kende het allemaal wel, maar geen naam. Kan wel op componist gaan zoeken maar misschien beetje onbegonnen werk.
Op dinsdag 23 september 2003 13:03 schreef Amrod het volgende:[..]
De naam van het stuk ben ik kwijt, maar volgens mij is het van Vivaldi.
voor andere:Het gaat dus om dit fragmentje
quote:Niemand...?
Op maandag 22 september 2003 22:08 schreef Roa het volgende:
Kheb weer een nieuwe...De muziek in de promo van Strong Medicine....(net5)
En nog steeds de muziek (in het begin) van de promo van 24....(yorin)
quote:Niemand?
Op maandag 22 september 2003 20:56 schreef Cyber-Serafine het volgende:
Hmmz, ik zoek een liedje met ongeveer dezelfde beat en melodie als Solid Base - This is How We Do It (DJ Danny D Remix).
EDIT: Ik denk dat er in het liedje wat ik zoek, (bijna misschien) geen zang is
[Dit bericht is gewijzigd door Cyber-Serafine op 23-09-2003 17:12]
Lyrics zijn moeilijk te verstaan, maar in elk geval kon ik 'whisper out your name' of zoiets opvangen.
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 23-09-2003 17:41]
quote:'Hypnotised' heet dat nummer
Op dinsdag 23 september 2003 17:41 schreef motown het volgende:
Hoe heet dat nummer van Paul Oakenfold met die videoclip waarin hij voor de Chinese Muur staat te draaien? In diezelfde videoclip zie je ook een aziatische dame in de lucht zweven.Lyrics zijn moeilijk te verstaan, maar in elk geval kon ik 'whisper out your name' of zoiets opvangen.
quote:weet t nog niet....nog hiphop liefhebbers hier? als je em niet kent zou ik em trouwens zeker downloaden, echt een vet nummer..
Op dinsdag 23 september 2003 09:20 schreef Ghettobob het volgende:
Ik zoek het originele nummer van de rap (t hele nummer) die je hoort in "Wu-Gambino's" van de cd Chronicles van the Wu-Tang Clan.
Dance-nummertje, komt regelmatig op ID&T voorbij (vanmiddag nog, ergens rond 18 uur
Enkele stukjes uit de teksten (voor zover ik het (dacht) te kunnen verstaan.
Oceanman (?) Where you're gonna run to? (wordt vaak herhaald)
en dan later:
I said Rock, what's the matter with you, Rock?
Don't you see I need you, Rock?
What's the matter with you, Rock?
Ben benieuwd of iemand hier wat mee kan
Bvd!!!
quote:Soulvation - Reset Your Brain
Op dinsdag 23 september 2003 19:42 schreef Pfffff het volgende:
Ik zoek de naam van die meiden die nu een hitje hebben met "Reset your brain" ofziets. Ze waren laatst ook bij Raymann is laat .... weet iemand hoe ze heten?Bvd!!!
quote:Die blanke is MC (Marloes) Nova, die andere weet ik niet. Maar weet echt niemand het nummer dat IK zoek ????? (zie aantal berichtjes hiervoor??)
Op dinsdag 23 september 2003 19:42 schreef Pfffff het volgende:
Ik zoek de naam van die meiden die nu een hitje hebben met "Reset your brain" ofziets. Ze waren laatst ook bij Raymann is laat .... weet iemand hoe ze heten?Bvd!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |