abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13269773
2000 meisjes in Nederland slachtoffer loverboys, je moet zo'n probleem denk ik op drie manieren aanpakken:

1) Strenger straffen van loverboy praktijken, bijvoorbeeld 20 jaar cel. Dat van die doodstraf was een grapje, al vind ik dat 20 jaar cel toch echt op zijn plaats is.

2) Goede voorlichting aan meisjes/ouders, kan je niet vroeg genoeg mee beginnen.

3) controle van prostituees. Volgens mij worden die bijvoorbeeld nu al gecontroleerd op verblijfspapieren. Je zou die controle kunnen uitbreiden met een gesprek van een uur over de reden waarom men in de prostitutie is gegaan...

donderdag 18 september 2003 @ 18:42:46 #2
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13269914
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:37 schreef Fortuynaanhanger het volgende:

3) controle van prostituees. Volgens mij worden die bijvoorbeeld nu al gecontroleerd op verblijfspapieren. Je zou die controle kunnen uitbreiden met een gesprek van een uur over de reden waarom men in de prostitutie is gegaan...

Prostitutie is nu legaal in Nederland dus waarom zou je iemand gaan ondervragen over zijn/haar legale beroep? doet mij een beetje denken aan het jaren 70 linkse bomenknuffelende gedrag waarbij de overheid alles moest weten en zich mee bemoeide waar Pim een enorme hekel aan had
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13269915
20 jaar cel lijkt mij ook wel wat, maar aangezien moordenaars nog niet eens de helft moeten zitten, zie ik het niet snel gebeuren ...

je moet ze eerst kaalplukken ... maar dan ook helemaal... ALLES afpakken ...
sluit ze dan een paar jaar op en bij recidivie levenslang.

donderdag 18 september 2003 @ 18:43:15 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13269933
Zeg die Loverboys, dat zijn toch overwegend.... Marokkanen?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13269951
En die meiden ook 10 jaar de bak in. Misschien dat ze dan wat minder naïef worden.
pi_13269972
Ah, een serieus topic over loverboys!

Puntjes afwerken:

quote:
2000 meisjes in Nederland slachtoffer loverboys, je moet zo'n probleem denk ik op drie manieren aanpakken:

1) Strenger straffen van loverboy praktijken, bijvoorbeeld 20 jaar cel. Dat van die doodstraf was een grapje, al vind ik dat 20 jaar cel toch echt op zijn plaats is.

Zie eerst maar eens dat je ze te pakken krijgen. Er is nog nooit een loverboy gepakt, dus zwaarder straffen lijkt me een beetje voorbarig.
quote:
2) Goede voorlichting aan meisjes/ouders, kan je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Mee eens, hoewel ik me afvraag of zo'n meisje daar wel over WIL nadenken in het begin: ze heeft immers net een hele leuke jongen ontmoet die interesse in haar toont, enz. Dan ga je niet denken: misschien is het wel een loverboy.
quote:
Juridisch onuitvoerbaar. Je kan iemand niet dwingen een uur te praten zonder duidelijke aanleiding (strafbaar feit).

Ik las laatst dat er tegenwoordig geen aangifte meer nodig is om mishandeling aan te pakken. De politie mag afgaan op tips van derden en ingrijpen en vervolgen. Misschien moet er voor loverboys ook wel zo'n soort regeling worden getroffen of misschien kunnen ze wel worden aangepakt met de mishandelings-regeling (psychische mishandeling ofzo)

donderdag 18 september 2003 @ 18:45:21 #7
67875 Bacardi-rum
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13269992
quote:

Ja, sorry hoor...maar eh ik vind dat je "volwassen" genoeg bent op die leeftijd (dus verantwoordelijk bent voor je eigen beslissingen. Die meiden zijn ook niet echt op hun mond gevallen.
Ik hou van alle mensen...............
pi_13269994
quote:

Dan moet er eerst aangifte worden gedaan en die aangifte moet worden doorgezet.
quote:
Kan sowieso geen kwaad, maar veel helpen zal het denk ik niet. Verliefdheid laat zich nou eenmaal niet sturen, en de meisjes zijn niet sterk genoeg om in te grijpen op het moment dat het fout gaat.
quote:
Ja dat zou kunnen
Big dick.
pi_13270004
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:43 schreef MikeyMo het volgende:
Kijk maar even op de site www.lover-boy.nl
pi_13270045
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:45 schreef Bacardi-rum het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor...maar eh ik vind dat je "volwassen" genoeg bent op die leeftijd (dus verantwoordelijk bent voor je eigen beslissingen. Die meiden zijn ook niet echt op hun mond gevallen.

Heb jij enig besef waarover je het hebt?
Big dick.
  donderdag 18 september 2003 @ 18:47:07 #11
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13270051
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:43 schreef MikeyMo het volgende:
Ja, en Turken en vooral ook Antillianen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 september 2003 @ 18:48:34 #12
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270092
Intentioneel misbruik maken van een een ander door manipulatie en bedrog lijkt me toch wel strafbaar eigenlijk.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 18:49:04 #13
67875 Bacardi-rum
pi_13270113
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:46 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Heb jij enig besef waarover je het hebt?

Jazeker! Jij ook??
pi_13270117
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:43 schreef gelly het volgende:
En die meiden ook 10 jaar de bak in. Misschien dat ze dan wat minder naïef worden.
Tuurlijk...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_13270122
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:48 schreef chocolatemoeze het volgende:
Intentioneel misbruik maken van een een ander door manipulatie en bedrog lijkt me toch wel strafbaar eigenlijk.
Het is ook strafbaar, maar moeilijk te vervolgen, omdat die meisjes geen aangifte doen.
pi_13270139
Euhm, misschien loop ik achter, maar kan iemand me even uitleggen wat een "loverboy" exact inhoud?
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_13270164
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:49 schreef Bacardi-rum het volgende:

[..]

Jazeker! Jij ook??

Kennelijk niet dan
quote:
Die meiden zijn niet op hun mondje gevallen
Dat zijn slachtoffers van loverboys juist wel . Afhankelijk, weet je wel?
Big dick.
pi_13270176
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:49 schreef Graveland het volgende:
Euhm, misschien loop ik achter, maar kan iemand me even uitleggen wat een "loverboy" exact inhoud?
quote:
Loverboy: gedwongen prostitutie
Woensdag, 02 april 2003

Een Loverboy is meestal een Turkse, Marokkaanse of Antilliaanse jongen. Hij lokt een meisje met veel liefde, gevlei en cadeau's. Vervolgens moet het meisje voor hem gaan werken in de prostitutie.
  donderdag 18 september 2003 @ 18:52:40 #19
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_13270195
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:49 schreef Miwe het volgende:

[..]

Het is ook strafbaar, maar moeilijk te vervolgen, omdat die meisjes geen aangifte doen.

Hoe komen ze aan die statistieken dan? Of is dat maar een gok...
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 18 september 2003 @ 18:52:48 #20
67875 Bacardi-rum
pi_13270199
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:49 schreef Graveland het volgende:
Dat is een jongen (vaak marokaans) die meisjes imponeert met dure spullen etc. Zo'n meisje vind dat dan interessant en wordt verliefd op zo'n knul. Die knul probeert dan om zo'n meisje voor hem te laten werken als prosituee. En als ze dat dan doet dan heeft hij zijn inkomen.
pi_13270212
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:51 schreef MegA het volgende:

*uitleg*

ah, danke sehr..
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_13270213
Het is nu al strafbaar en volgens mij is er onlangs zelfs een "iemand uit Westelijk Afrika" type voor veroordeeld.

Alleen als er dus 2000 slachtoffers zijn denk ik niet dat die straf dus echt afschrikwekkend is...

donderdag 18 september 2003 @ 18:53:22 #23
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_13270217
Het spijt me, maar ik kan echt geen medelijden opbrengen voor domme, oppervlakkige gansjes die alleen maar met uiterlijkheden bezig zijn en daardoor vallen op die foute, gladde gozer met een dure BMW. Ze doen het toch echt zichzelf aan.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 18 september 2003 @ 18:54:06 #24
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13270232
Er was hier een goede film over gemaakt met dezelfde titel, was ook een fok topic over geweest
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13270248
quote:
Op donderdag 18 september 2003 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Het spijt me, maar ik kan echt geen medelijden opbrengen voor domme, oppervlakkige gansjes die alleen maar met uiterlijkheden bezig zijn en daardoor vallen op die foute, gladde gozer met een dure BMW. Ze doen het toch echt zichzelf aan.
als je het heel zwart-wit ziet heb je een punt, maar het is gewoon zo dat iedereen op uiterlijk afgaat om te beginnen, en je kan je wel degelijk in mensen vergissen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')