quote:Have Fun, and don't stay in the Sun to Long!
Op donderdag 18 september 2003 17:08 schreef DIGGER het volgende:
Zo, vakantie, zijn al jullie Ajax, FC Den Bosch, P$V, Utrecht, Vitesse, Heerenveen etc. en niet te vergeten giga grote Emmen fans eindelijk even van mijn gezeik af.
quote:Wat dat betreft ben ik niet Engels, ik word geen kreeft
Op donderdag 18 september 2003 17:09 schreef FrankyMcG het volgende:Have Fun, and don't stay in the Sun to Long!
Maar veel plezier hier de komende anderhalve week, keep it nicely, weg met zeikende newbie's en heb respect voor de vrouwen van Hools.
en SMS me maar gek met uitslagen
quote:lieve Digger en EW ontzettend fijne vakantie, lekker genieten en tot daarna
Op donderdag 18 september 2003 17:08 schreef DIGGER het volgende:
Zo, vakantie, zijn al jullie Ajax, FC Den Bosch, P$V, Utrecht, Vitesse, Heerenveen etc. en niet te vergeten giga grote Emmen fans eindelijk even van mijn gezeik af.
quote:wil je dan met ons ballen
Op donderdag 18 september 2003 17:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zal wel door die kloteberen komen dat gezwaai...
quote:lijkt me enig
Op donderdag 18 september 2003 17:47 schreef just me het volgende:wil je dan met ons ballen
[afbeelding]
Ik moet dat soort dingen natuurlijk niet gaan overdrijven.
quote:Die is ziek
Op donderdag 18 september 2003 18:22 schreef Duiveltja het volgende:
Chellogay al gesingaleerd?
quote:Slap excuus
Op donderdag 18 september 2003 18:34 schreef DutchGooner het volgende:
Die is ziek
Juist nu moet je er zijn voor je club
quote:haha
Op donderdag 18 september 2003 18:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Slap excuus
quote:Mwah je moet je club natuurlijk wel steunen door dik en dun, maar iedereen verwerkt verlies op z'n eigen manier.
Op donderdag 18 september 2003 18:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Slap excuus
* DIJK krijgt er ook altijd hoofdpijn van, maar dat zou ook kunnen komen doordat hij z'n verdriet verzuipt.
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 18-09-2003 19:08]
quote:Probleem net chelloboy is dat ie altijd een grote waffel heeft op Fok! en zich na een wedstrijd nooit laat zien.
Op donderdag 18 september 2003 19:04 schreef DIJK het volgende:Mwah je moet je club natuurlijk wel steunen door dik en dun, maar iedereen verwerkt verlies op z'n eigen manier.
* FrankyMcG krijgt er ook altijd hoofdpijn van, maar dat zou ook kunnen komen omdat hij z'n verdriet verzuipt.
Typisch mooi-weer supporter (tenminste op Fok!, hij zal best een echte psv'er zijn)
quote:Mjah dat was me ook al opgevallen. Grote waffel, klein hartje he.
Op donderdag 18 september 2003 19:08 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Probleem net chelloboy is dat ie altijd een grote waffel heeft op Fok! en zich na een wedstrijd nooit laat zien.
Typisch mooi-weer supporter (tenminste op Fok!, hij zal best een echte psv'er zijn)
quote:das opzich niet zo erg, maar er zit geen greintje realisme of relativering in dat jochie. Het is : psv is goed, de rest moet dood
Op donderdag 18 september 2003 19:10 schreef DIJK het volgende:[..]
Mjah dat was me ook al opgevallen. Grote waffel, klein hartje he.
quote:Nou ja punt 1 (psv is goed) heeft ie dan goed begrepen
Op donderdag 18 september 2003 19:11 schreef HeatWave het volgende:[..]
das opzich niet zo erg, maar er zit geen greintje realisme of relativering in dat jochie. Het is : psv is goed, de rest moet dood
.
quote:De titel
Op donderdag 18 september 2003 16:05 schreef mitt het volgende:
weer geen naamtopic
Hools[Het VBL-café]#105 Waar is Chelloboy?
was een waardig alternatief geweest voor die beren.
Maar die dekselse donderstenen van een Hools moesten weer eens een ander titel verzinnen. Wat zijn het toch een guitige ventjes.
quote:Degenen die het niet doen zijn gewoon geen goeie supporters. Ik was gisteren goed ziek na die nederlaag, maar er was gewoon weinig op af te dingen. Als PSV van Feyenoord wint zondag moet je eens opletten hoeveel mensen er even langs komen om dat erin te wrijven.
Op donderdag 18 september 2003 19:04 schreef pfaf het volgende:haha
inderdaad! , dat zijn de echten!
Het is erg makkelijk, maar je kan er weinig tegen doen. Zelfs onder de PSV supporters ligt Chelloboy niet zo best en de reden moge duidelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |