quote:Herben had ook totaal niets te melden
Op donderdag 18 september 2003 00:18 schreef sizzler het volgende:Herben dus helemaal niet meer terug gezien in de samenvattingen van het journaal en NOVA! Groenlinks, de Christenunie en de SP wel....
quote:Bos ook niet en die hebben ze 10 minuten laten zien bij NOVA.
Op donderdag 18 september 2003 00:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Herben had ook totaal niets te melden
Die zal wel niet zo lekker slapen vanavond
quote:Herben meldde dat hij alles al wist...
Op donderdag 18 september 2003 00:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Herben had ook totaal niets te melden
quote:Volgens mij heeft de LPF continu op hernieuwde regeringsdeelname zitten hopen. En waren zij zeker niet degenen die tijdens de coalitie-onderhandelingen aangaven dat ze niet verder wilden onderhandelen.
Alles is weer bij het oude. De oude politiek heeft de teugels weer in handen en we konden in de Dokwerk-documentaire zien hoe D66 al voor de verkiezingen aanschurkte tegen VVD en CDA. Voor collega Bos misschien een pijnlijke openbaring, voor mij een bevestiging van mijn inschatting dat het geen enkele zin had verder te onderhandelen. De kaarten waren al geschud.http://www.lijstpimfortuyn.nl/fractie/voorpagina/page.php?id=922
quote:Ja, hier: De LPF verdient een nieuwe kans!
Op donderdag 18 september 2003 08:06 schreef robh het volgende:
Hebben jullie Simon F. al uitgezwaaid?
Edit:
Specifieker: De LPF verdient een nieuwe kans!
quote:
Coalitiepartijen blijven achter Verdonk staan
DEN HAAG - Een kleine Kamermeerderheid van CDA, VVD en D66 blijft achter de pardonregeling staan die minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie heeft voorgesteld. De oppositie blijft aandringen aan op een versoepeling van de regeling.Dat bleek woensdagavond tijdens het vervolg van het Kamerdebat over de eenmalige specifieke regeling. Die regelt dat asielzoekers die al vijf jaar in Nederland zijn en in hun eerste procedure zitten een verblijfsvergunning kunnen krijgen. De oppositie vindt dat ook mensen die in hun tweede of andere vervolgprocedure zitten of al helemaal zijn uitgeprocedeerd, onder de regeling moeten vallen.
Alleen de SGP is daar voorzichtiger in. Woordvoerder Van der Staaij vindt ook dat asielzoekers onder de pardonregeling mogen vallen als zij in een vervolgprocedure zitten, mits hun eerste aanvraag langer dan vijf jaar duurde. Het eerste debat werd vorige week wegens tijdgebrek uitgesteld.
Is er iemand die van de volgende artikelen een interessant discussietopic weet te maken?
Ik heb even geen tijd.
quote:Hadden we hem al niet maanden terug afgeschreven?
Op donderdag 18 september 2003 08:06 schreef robh het volgende:
Hebben jullie Simon F. al uitgezwaaid?
Goedemorgen allemaal trouwens
quote:Om die regeling zo vreselijk strak aan te trekken voor mensen die hier al minstens 5 jaar wonen, is natuurlijk absurd. Het sociale gezicht van Nederland zijn we inmiddels wel kwijt denk ik (tot groot genoegen van andere mensen natuurlijk).
Op donderdag 18 september 2003 09:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
-verhaal over pardonregeling-
quote:
Op donderdag 18 september 2003 10:09 schreef Kozzmic het volgende:
Nu in het juiste topic...Is er iemand die van de volgende artikelen een interessant discussietopic weet te maken?
Utrechtse aanpak overlast werkt Frans Leijnse: 'PvdA mist ideologie' Ik heb even geen tijd.
Maar ik heb ook weinig tijd.
quote:Daar hebben we weer een echte linkse relnicht
Op donderdag 18 september 2003 10:12 schreef Maerycke het volgende:Hadden we hem al niet maanden terug afgeschreven?
quote:Mijn naam duikt in de meest onverwachte topics op...
Op donderdag 18 september 2003 10:14 schreef Sidekick het volgende:[..]
Daar hebben we weer een echte linkse relnicht
Overigens vind ik mezelf niet zo'n reller eigenlijk... alhoewel ik daar natuurlijk wel mee zou kunnen beginnen...
quote:Idd, je wordt genoemd in het rijtje van SCH, pro_jeex en R2cksson
Op donderdag 18 september 2003 10:17 schreef Maerycke het volgende:[..]
Mijn naam duikt in de meest onverwachte topics op...
quote:
Overigens vind ik mezelf niet zo'n reller eigenlijk... alhoewel ik daar natuurlijk wel mee zou kunnen beginnen...
Goed plan.
quote:Dat is inderdaad een gezelschap dat ik niet snel zelf zou hebben uitgekozen...
Op donderdag 18 september 2003 10:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Idd, je wordt genoemd in het rijtje van SCH, pro_jeex en R2cksson
quote:Nog verzoeknummers?
[..]
Goed plan.
quote:Mogge R_M
Op donderdag 18 september 2003 10:21 schreef Rechtse_Mensen het volgende:
Ook een goedemorgen van de rechterzijde van het spectrum
quote:Kozzmic had 2 ideeen, misschien relmateriaal?
Op donderdag 18 september 2003 10:23 schreef Maerycke het volgende:[..]
Dat is inderdaad een gezelschap dat ik niet snel zelf zou hebben uitgekozen...
[..]Nog verzoeknummers?
quote:Die handschoen pak ik op
Op donderdag 18 september 2003 10:09 schreef Kozzmic het volgende:
Nu in het juiste topic...Is er iemand die van de volgende artikelen een interessant discussietopic weet te maken?
Utrechtse aanpak overlast werkt Frans Leijnse: 'PvdA mist ideologie' Ik heb even geen tijd.
quote:Ik zie hem, ik less hem, maar ik heb totaal geen inspiratie over dit onderwerp.
Op donderdag 18 september 2003 10:31 schreef Rechtse_Mensen het volgende:[..]
Die handschoen pak ik op
'Gebrek aan ideologie bij PvdA'
quote:Omdat je er niets tegenin kunt brengen denk ik
Op donderdag 18 september 2003 10:32 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik zie hem, ik less hem, maar ik heb totaal geen inspiratie over dit onderwerp.
quote:Ik kan ook niets bedenken dat het onderstreept.
Op donderdag 18 september 2003 10:35 schreef Rechtse_Mensen het volgende:[..]
Omdat je er niets tegenin kunt brengen denk ik
Misschien moet ik beginnen over de concrete punten die tezamen een visie vormen van overleg, zorg voor de zwakkeren en ruimte bieden voor eigen initiatief.
Soms is het wel leuk om een oud topic door te lezen, een reactie op het verdwijnen van de sorry-cultuur:
quote:Raad de quote, mensen.
Mwah, als opvolger hebben wij nu de 'helaas pindakaas' cultuur (woorden van Wijnschenk himself), heerlijk toch
quote:
Op donderdag 18 september 2003 10:39 schreef Sidekick het volgende:Soms is het wel leuk om een oud topic door te lezen...
Er zitten heel wat juweeltjes in het 'archief'. In totaal 4224 topics inmiddels!
quote:Ik-weet-het, ik-weet-het!!!
Raad de quote, mensen.
quote:Was dat nou een kloon of niet?
Op donderdag 18 september 2003 10:50 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik-weet-het, ik-weet-het!!!
quote:Goedemorgen allemaal
Op donderdag 18 september 2003 10:12 schreef Maerycke het volgende:[..]
Hadden we hem al niet maanden terug afgeschreven?
Simon F. is al lang en breed afgeschreven .
quote:Hoi du_ke
Op donderdag 18 september 2003 11:18 schreef du_ke het volgende:[..]
Goedemorgen allemaal
.
Simon F. is al lang en breed afgeschreven
.
Nu Marten nog. Ronduit ziek hoe die twee de nagedachtenis van hun eigen broer bezoedelen. Als er twee mensen zijn die niet begrepen hebben hoe Pim het bedoelde, zijn die twee het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |