poets met sensodyne, voor gevoelige tanden
[Dit bericht is gewijzigd door NiXz op 17-09-2003 21:22]
quote:Jezus Christus wat ben je voor amateur.
Op woensdag 17 september 2003 21:16 schreef NiXz het volgende:
Elke keer als ik een appel eet, krijg ik na een paar happen erg last van gevoelige tanden / tandpijn, als ik dan wat druk uitoefenen (bv met vinger) op de tanden dan is dat pijnlijk. Of lucht door de mond inademen is ook erg onplezierig Ik heb het eigenlijk alleenmaar met een appel... meer fokkers die dit ervaren?poets met sensodyne, voor gevoelige tanden
Appels zijn nummer 1 veroorzaker van gaatjes. Als je van je gebit houdt eet dan nooit meer een appel. Appels zijn worst-case senario's omdat het een combinatie is van zuur en zoet.
En als je toch een appel eet, neem dan een paar slokken water daarna of suikervrije kaugom.
Daarnaast zijn appels niet te vreten, maar door je opvoeding zal je dat niet snel toegeven.
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 17-09-2003 21:30]
quote:Niet direct na een appel tanden poetsen, dan poets je het aangetaste glazuur weg! Altijd minimaal een half uur wachten. Zeker met ranzige appels.
Op woensdag 17 september 2003 21:29 schreef ponda_rene het volgende:
kheb dat ook maar dan aan mijn tandvlees, wordt helemaal rood en heul erg gevoelig. Maar het schijnt met goed en frequent poetsen een stuk minder te zijn (is mij verteld)
En tandpasta gebruiken voor gevoelige tanden, die laat een beschermingslaagje achter.
quote:Een goed voorbeeld van opbouwende kritiek
Op woensdag 17 september 2003 21:28 schreef pberends het volgende:[..]
Jezus Christus wat ben je voor amateur.
Appels zijn nummer 1 veroorzaker van gaatjes. Als je van je gebit houdt eet dan nooit meer een appel. Appels zijn worst-case senario's omdat het een combinatie is van zuur en zoet.
En als je toch een appel eet, neem dan een paar slokken water daarna of suikervrije kaugom.
Daarnaast zijn appels niet te vreten, maar door je opvoeding zal je dat niet snel toegeven.
quote:Ik ook, gaat vanzelf over denk ik...
Op woensdag 17 september 2003 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Daar had ik vroeger ook last van, erg irritant was dat. Maar gelukkig heb ik er nu geen last meer van.
quote:Smaken verschillen, wat heeft dat in hemelsnaam met opvoeding te maken?
Op woensdag 17 september 2003 21:28 schreef pberends het volgende:[..]
quote:
Op woensdag 17 september 2003 21:35 schreef JaWi het volgende:[..]
Een goed voorbeeld van opbouwende kritiek
quote:Eet jij elke dag rijst dan? Juistum.
Op donderdag 18 september 2003 13:23 schreef Copycat het volgende:[..]
Smaken verschillen, wat heeft dat in hemelsnaam met opvoeding te maken?
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:26 schreef pberends het volgende:[..]
Eet jij elke dag rijst dan? Juistum.
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:52 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Snoep verstandig, eet Geen appel!
Nu is dit zuur weer wel goed voor je darmen, het is dus of het een of het ander.
Wat een wijsheid
[Dit bericht is gewijzigd door vdo28 op 24-09-2003 12:57]
Een klasgenoot van me had ook dezelfde soort klachten en na een allergietest bleek hij allergisch te zijn voor alle soorten appels.
Nooit meer gegeten en nergens last meer van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |