Zullen we het gekloot maar achterwege laten in dit topic?
merk dat ik me niet zo vaak meer erger, zit goed in mn vel, lekker sportief bezig, aan de lijn, 't gaat op het moment echt de goeie kant op
ff oftopic
JUDAS PRIEST !!!!!!!
quote:
Op woensdag 17 september 2003 21:20 schreef Just_Considerate het volgende:
Ik voel me super! Ik heb eindelijk mijn Frans toets es niet verkl**t!
quote:Ga sjetten op TMF
Op woensdag 17 september 2003 21:22 schreef Pooks het volgende:
ik verveeeeeeeeel me..
quote:Same here!
Op woensdag 17 september 2003 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet zo heel goed op dit moment
quote:Dan heb jij heel erge mazzel!
Op woensdag 17 september 2003 21:21 schreef Steve-O het volgende:[..]
![]()
Ik heb nooit Frans neit verkloot
En niet misselijk, maar voel me uitstekend! Hoop deze 'mood' nog voorlopig vast te kunnen houden
voel me wel goed nu....
quote:Nee zo zielig ben ik nou ook weer niet...
Op woensdag 17 september 2003 21:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ga sjetten op TMF
=[
heb het net verpest bij enige vrouw waar ik tot nu toe gevoelens voor had.
hiervoor zag ik vrouwen met alle respect uiteraard, als speeltjes.
het ergste is dat ik het 100% zelf verpest heb echt mijn eigen schuld
heb me in m'n leven maar weinig keren zo kut gevoelt
Verder gesprek gehad met een uitslag en ik weet nog niet wat ik daarmee moet doen...
eerst maar is overleggen met mn beste vriendje die morgen jarig is
Straks lekker slapen!
quote:^^^
Op woensdag 17 september 2003 22:30 schreef DarkElf het volgende:
moe maar tevreden.
en ga dus ook maar slapen!
doeg!
op momenten als deze heb ik echt zin om mn spullen te pakken om maar zover mogelijk bij mn ouders vandaan te komen...
En dan zou ik ze echt niet missen
nouja. gelukkig vrijdag naar Spanje, weer 11 dagen zonder ze
vakantie
Ik weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen, of denken.. of doen..
Had een hele leuke dag... voelde me geweldig.. verliefd.. zooo blij..
maar nu?
Nu ben ik er gewoon alleen even stil van.
quote:Weet wie je bedoelt, sterkte..
Op donderdag 18 september 2003 00:18 schreef diannetjhu het volgende:
Nu ben ik er gewoon alleen even stil van.
ot: Niet zo geweldig... Mis sommige personen heel erg.... Slaap weer slecht en ben erg bang voor morgen..
zijn leuke dingen in het verschiet.
ik voel me goed.
(Het gaat gebeuren, écht. Alleen nog niet nu )
quote:Gewetensangst.
Op donderdag 18 september 2003 08:08 schreef QyRoZ het volgende:
Beetje bang. En ik weet niet waarvoor..
quote:
Op donderdag 18 september 2003 08:39 schreef milagro het volgende:
Maagpijn, al meer dan een week nu
Het rare is dat als ik eet de pijn minder wordt
Opgelost!
Slotje!
Einde discussie
quote:Dat zal het zijn.
Op donderdag 18 september 2003 08:34 schreef Koekepan het volgende:[..]
Gewetensangst.
Godver! Heb nog een klein uurtje, dus de groeten!
O, verder voel ik me toppie hoor
maar we houden vol
vanmiddag solliciteren en mn lens voor mn camera halen....
*bounce*
lang verhaal om uit te leggen, dus ik hou het hier bij
quote:
Op donderdag 18 september 2003 08:39 schreef milagro het volgende:
Maagpijn, al meer dan een week nu
Het rare is dat als ik eet de pijn minder wordt
Opgelost!
Slotje!
quote:Lijkt het hier op?
Welke zijn de symptomen van een maagzweer ?Een maagzweer komt meestal tot uiting in de vorm van pijn ter hoogte van het epigastrium of de bovenbuik, onder het sternum of borstbeen. Deze pijn wordt omschreven als zuurbranden of krampen. De intensiteit ervan is wisselend en wordt verlicht door het innemen van voedsel, maar verschijnt doorgaans opnieuw 2 tot 3 uur na de maaltijd.
quote:hm ..ja dus
Op donderdag 18 september 2003 10:07 schreef Mike het volgende:[..]
[..]Lijkt het hier op?
Bedankt.
Nu: uitgeslapen en me zwaar aan het vervelen op het werk....
NOG steeds gestopt ondanks alle shit van de afgelopen paar weken....
En ik voel me zooooooo veel zekerder. Ik sta midden in het leven (nu niet, want ik ben veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te brak...)
Heb het gevoel dat ik absoluut niet serieus genomen wordt hier, en dat mijn goedbedoelde opmerkingen alleen maar tegen mij worden gebruikt.
En het stomme is, dat ik me er nog door laat beïnvloeden ook... terwijl ik er gewoon boven moet staan
Strakjes maar even douchen, en heel snel mijn huiswerk afraffelen (daar heb ik door dit gezeik helemaal geen tijd voor gehad ) en daarna maar eens aan hele andere dingen denken.
moe dus.. weer een tussenuur, en ga zo genieten van 2 uur geen gym heb geen zin om kneuzingen/botbreuken op te lopen... want zo ben ik: moet ik iets doen, dan gaat er iets fout
quote:Pfff dat herken ik ja, gingen we trainen met de selectie in Limburg maar moesten van elk bergje een wedstrijd maken en aangezien ik ook niet zo'n klimgeit ben moest ik mij dubbel bewijzen. Maar als je eenmaal boven bent met de verzuring mocht je afdalen, maar mijn coach was knettergek want we moesten na de berg ook nog ff flink hard doorrijden (afzien dus) want zo gaat dat ook in de wedstrijden *blaat*. Dus mijn voldane gevoel was er meestal pas als ik op me bed lag uit te rusten
Op donderdag 18 september 2003 12:49 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik heb zojuist weer eens het ultieme genot ervaren op de racefiets. Het is hier nogal heuvelachtig, en ik ben niet zo'n klimmer, maar als je dan na het vloekend en hijgend beklimmen van zo'n heuvel (want bergen zijn het nog lang niet!) de beloning krijgt in de vorm van de afdaling...Wat heerlijk om naar beneden te suizen in de zon, en vooral niet stoppen met trappen, nee, als een bezetene doorraggen op die pedalen
[ontopic]
Ik voel me goed!!
ow ja en ik heb vannacht weer een gezellige logée
Druk dus
alleen de Nederlands leraar is raar....
Gaat ie het zuidplein op om te kijken wat er fout is geschreven..
voor de rest een patsertje in de klas, moet iedereen slaan etc.
ik push gewoon een big uitstraling van me, als je me slaat dan gaat het niet goed met je =)
thuis ook geen ruzie, de relatie met mijn vriendin gaat goed....
alleen ik heb geen geld meer
dus ik vind mijn tijd nu perfect lopen
Maar voor de rest gaat het prima!!!
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 18-09-2003 15:09]
beetje zenuwachtig voor iets....
gaat het wel goed enzo...
ach, merk het snel genoeg
heb er iig wel zin in
gaat wel goed!
quote:Nergens voor nodig..
Op donderdag 18 september 2003 14:14 schreef texelonia het volgende:
I feel like the biggest loser of mankind..
ot: 't gaat wel.. meer ook niet.
quote:Tsja! Het was heel lekker enzo, maar aangezien ik gisteren al redelijk beroerd was, achteraf wellicht niet zo verstandig om dan toch nog flink te gaan zwemmen en vandaag dus 'als een bezetene te raggen' op die fiets
Op donderdag 18 september 2003 12:49 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik heb zojuist weer eens het ultieme genot ervaren op de racefiets. [knip]
en vooral niet stoppen met trappen, nee, als een bezetene doorraggen op die pedalen
quote:Sterkte, ik hoop dat je de rust in jezelf kunt behouden.
Op donderdag 18 september 2003 15:50 schreef DuchessX het volgende:
Erg geraakt door iets en dat zet een hele storm van gedachten, twijfels en onzekerheden in gang
Ik probeer niet afwezig te raken maar dat is echt een gevecht.
quote:En gehaald!!!! Yeah baby, yeah. Nooit meer colleges en vakken voor deze jongen. Nu alleen nog mijn scriptie afronden en ik ben klaar
Op donderdag 18 september 2003 15:49 schreef Peregrijn het volgende:
Gespannen, ik heb zometeen een mondeling/bespreking over een aantal opgaven. Als dat allemaal goed gaat dan ben ik klaar met al mijn vakken. Nooit meer tentamens
quote:Gefeliciteerd.
Op donderdag 18 september 2003 16:31 schreef Peregrijn het volgende:
En gehaald!!!! Yeah baby, yeah. Nooit meer colleges en vakken voor deze jongen. Nu alleen nog mijn scriptie afronden en ik ben klaar
quote:Gefeliciteerd!!!
Op donderdag 18 september 2003 16:31 schreef Peregrijn het volgende:
[..]En gehaald!!!! Yeah baby, yeah. Nooit meer colleges en vakken voor deze jongen. Nu alleen nog mijn scriptie afronden en ik ben klaar
quote:Jippieeeeeeeeeeeeee! Wat goed!!!!
Op donderdag 18 september 2003 16:31 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Sterkte, ik hoop dat je de rust in jezelf kunt behouden.
[..]En gehaald!!!! Yeah baby, yeah. Nooit meer colleges en vakken voor deze jongen. Nu alleen nog mijn scriptie afronden en ik ben klaar
Moest vandaag dus mn lens ophalen, voor mn fotocamera, en hij is echt fantastisch
en vanmiddag solliciteren bij het Fortis Circustheater (jaja, die van Aida, the Phantom, Elisabeth en binnenkort The Lion King ) in de catering, bij restaurant, foyer enzo, en ben binnen 3 minuten aangenomen
ze vond dat ik een goede vriendelijke, natuurlijke uitstraling had, en dat was precies wat ze zochten
kan wel springen van geluk
quote:Meis het gaat goed met je hé?? Fantastisch, ik ben erg blij voor jou!
Op donderdag 18 september 2003 19:44 schreef Faithy het volgende:
voel me fantastisch!!!!!!!![]()
Moest vandaag dus mn lens ophalen, voor mn fotocamera, en hij is echt fantastisch
![]()
en vanmiddag solliciteren bij het Fortis Circustheater (jaja, die van Aida, the Phantom, Elisabeth en binnenkort The Lion King
) in de catering, bij restaurant, foyer enzo, en ben binnen 3 minuten aangenomen
ze vond dat ik een goede vriendelijke, natuurlijke uitstraling had, en dat was precies wat ze zochten
![]()
kan wel springen van geluk
Jij komt er wel feefbeep
Ik ben er vanmiddag achtergekomen dat m'n directe leidinggevende me achter m'n rug om zwart zit te maken omdat ik mijn werk te goed doe
en dank Yvonne en BlaatschaaP
Ik heb ontzettende zin om mezelf helemaal naar de klote te zuipen, maar kan me morgenochtend geen kater veroorloven
beetje vage training gehad, maar was wel geinig.
verder gaat de tijd lekker snel
morgen leuke dag, kort school enzo...
damn, deze schrijfstijl lijkt op die van iemand ff verandering in brengen maar... ben nu lekker vrolijk, heb zin in muziek... zit ook met een lastige beslissing mbt mijn huidige werk en iets wat me leuk lijkt...
ach ik ziet wel..
het gaat wel goed
quote:ow wees maar niet bang dat ze beep tegen je zeggen of je beep noemen hoor
Op donderdag 18 september 2003 20:27 schreef sheila_na_gig het volgende:
Als iemand mij 'feefbeep' zou noemen zou ik acuut weer in een depressie schieten
Maar dat terzijde.
ik voel me goed...nog 5dagen werken....en dan kan ik beginnen via t uitzendbureau......aan de ene kant wel leuk...maar aan de andere kant weet ik ook dat ik t ga missen.....
[Dit bericht is gewijzigd door Ilsjuhh op 18-09-2003 20:58]
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:54 schreef Ilsjuhh het volgende:
ow wees maar niet bang dat ze beep tegen je zeggen hoor
quote:ja ik heb t enorm moeilijk.....maar ik loop tenminste niet over andere fok!kers te zeiken of te zeiken over dingen die te maken hebben met andere fok!kers
Op donderdag 18 september 2003 20:57 schreef sheila_na_gig het volgende:[..]
Je zult het vast erg moeilijk hebben. Veel sterkte!
quote:Ik ken het, ik voel hetzelfde behalve dat relatie gedeelte dan, maar ik weet ook al tijden niet wat ik wil. Het ene moment heb ik weer spijt dat ik iets wel/niet gedaan heb, andere moment ben ik er happy mee, zo wisselen ook mijn gevoelens en stemming. Vanmorgen op praticumzaal kon ik wel janken, terwijl ik me vanavond toen ik zat te eten met twee meiden oke voelde. Erg vervelend
Op donderdag 18 september 2003 20:23 schreef Kling het volgende:
Ik heb geen controle meer over mn eigen leven. Welk leven? Geen idee. Ik krijg ook steeds minder leven, heb te weinig tijd, geld en energie om de dingen te doen die ik graag wil. Niet dat ik weet wat ik wil ofzo. Nou ja, een leven zou leuk zijn om mee te beginnen. Een relatie zou ook niet erg zijn. Op zich. Dus.
quote:In dit topic hebben mensen om de haverklap commentaar op elkaar en elkaars manier van posten. Er worden zelfs speciale parodierende "knuffelkuskroel"topics geopend om de kleffe manier van posten af te zeiken. Ik begrijp dus niet waarom je nu alleen in dit ene geval daarover valt.
Op donderdag 18 september 2003 20:59 schreef Ilsjuhh het volgende:
ja ik heb t enorm moeilijk.....maar ik loop tenminste niet over andere fok!kers te zeiken of te zeiken over dingen die te maken hebben met andere fok!kers
quote:En op dit moment weer wat beter
Op woensdag 17 september 2003 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet zo heel goed op dit moment
quote:omdat jij op dit moment hier zit te irriteren.....en niet in een speciaal topic.....en er word hier al veel minder ge"knuffelkuskroel"t naar mijn idee maar genoeg offtopic reacties weer
Op donderdag 18 september 2003 21:01 schreef sheila_na_gig het volgende:[..]
In dit topic hebben mensen om de haverklap commentaar op elkaar en elkaars manier van posten. Er worden zelfs speciale parodierende "knuffelkuskroel"topics geopend om de kleffe manier van posten af te zeiken. Ik begrijp dus niet waarom je nu alleen in dit ene geval daarover valt.
quote:Ik zit niet te irriteren (hetgeen overigens geen goed Nederlands is, maar dat zal ik je vergeven omdat je niet goed in je vel zit), ik geef mijn mening, net zoals jij dat doet, tig anderen dat doen en waar ik jou bij anderen nooit wat van heb zien zeggen. Ik ga er dus vanuit dat je dat alleen nu doet en voorheen nooit, omdat je het nu kennelijk nogal moeilijk hebt, dus nogmaals: veel sterkte ermee!
Op donderdag 18 september 2003 21:04 schreef Ilsjuhh het volgende:
omdat jij op dit moment hier zit te irriteren.....en niet in een speciaal topic.....en er word hier al veel minder ge"knuffelkuskroel"t naar mijn idee maar genoeg offtopic reacties weer
T gaat goed, ben erg blij met mn stage-adres, hele leuke collega's en leuke kinderen (waar ik veel van kan leren ) Ook heerlijk om je dagen weer nuttig te gebruiken en lekker bezig te zijn en structuur in je leven te hebben
Verder ook alles goed, lekker over een week mn kamer verfen en nieuwe vloer
quote:* Faithy geeft LWaS een dikke knuff....
Op donderdag 18 september 2003 21:37 schreef LWaS het volgende:
rot
ik voel me nog steeds prima en ga zo lekker slapen lekker vroeg mn bedje in
doeg!
Ik mis haar zo enorm veel en het doet zo enorm veel pijn. Op dit soort momenten wil ik weer met haar over het strand lopen, met haar praten, met haar lachen. Maar dat kan niet meer. En dat doet pijn. Enorm veel pijn. .
quote:Hou op, doet me ergens aan denken.
Op donderdag 18 september 2003 23:29 schreef Kling het volgende:
Meh.
nog steeds erg blij dat ik ben aangenomen, lekker rustig dagje school straks, morgen een spelletjes-marathon bij mij thuis als het goed is (Monopolie, Rist, Catan, etc.
)
dus, lekker zo naar school, beetje hangen, want ik heb toch alles al gehad (op Grieks na) en dan weer lekker naar huis
wat een rotleven...
DuchessX, DarkElf en KoekePan nog bedankt voor de felicitaties
Ik ben nu bezig met een poging om mijzelf door middel van enkele liters koffie toch een enigszins wakkere uitstraling te geven. Tot nu toe echter weinig succesvol. Verder verheug ik mij op een afstudeerfeestje vanavond waar ik mijn jaarclubgenootjes weer tegen zal komen. Ik weet nu dus al dat ik morgen nog minder fris zal zijn. Gelukkig is het morgen weer.....WEEKEND!
P.S. Voordat ik het vergeet: Hoe gaat het met de zieken/geblesseerden? Milagro, ben je al bij de dokter geweest voor je maagklachten? Hoe gaat het met je arm DE'tje, daar heb ik niets meer over gehoord.
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 19-09-2003 09:30]
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 09:29 schreef thabit het volgende:
Ik voel, ik voel, wat jullie niet voelen en het is wit.
ik ga het niet eens proberen
OT
ik voel me nog steeds goed,
alleen school is nu saai... heb leukere dingen in het verschiet
waar blijven ze nou? die mensen van school dan
Maarrrrr vanavond zuip ik dat allemaal weg
quote:
Op donderdag 18 september 2003 23:29 schreef Kling het volgende:
Ik mis iemand enorm veel. Iemand die ik nooit meer zal zien. Iemand die ik nooit meer kan zien. Hoe kon ze ooit denken dat ik het zonder haar wel zou redden? Hoe kon ze denken dat ik zonder haar gewoon verder kon gaan met leven?.
Ik mis haar zo enorm veel en het doet zo enorm veel pijn. Op dit soort momenten wil ik weer met haar over het strand lopen, met haar praten, met haar lachen. Maar dat kan niet meer. En dat doet pijn. Enorm veel pijn.
.
quote:Ik denk dat onze situaties toch niet te vergelijken zijn...
Op vrijdag 19 september 2003 10:59 schreef addie84 het volgende:[..]
had het zelfde kunnen zeggen
quote:hoeft ook niet om wel hetzelfde gevoel te kunnen hebben..
Op vrijdag 19 september 2003 11:00 schreef Kling het volgende:[..]
Ik denk dat onze situaties toch niet te vergelijken zijn...
Wat een ellende zeg, MAN wat ga ik zuipen morgenavond!
ik heb vandaag een blauwtje gelopen. dat meisje waar ik een oogje op had had geen tijd voor een vriend. (kutsmoes)
quote:Jij hebt tenminste door dat het een smoes was.
Op vrijdag 19 september 2003 12:37 schreef richsli het volgende:
kut.ik heb vandaag een blauwtje gelopen. dat meisje waar ik een oogje op had had geen tijd voor een vriend. (kutsmoes)
* Boschjesman feels good
vanavond feesten @Rowwen hèze
ff wat slechte gedachten van me af zetten, en mijn tip: "don't worry, be happy"
quote:YES!!!!!!!!!!!!!! Mooi
Op vrijdag 19 september 2003 14:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ben door de eerste 'sollicitatieronde' voor een baan bij KLM klantenservice...
Mag volgende week terugkomen voor nog wat tests..
But halfway there! yihaa
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 15:06 schreef Tally het volgende:[..]
YES!!!!!!!!!!!!!! Mooi
![]()
koppijn sinds zondag...
DOKTER!!
quote:Dat geeft vast een heel fijn gevoel
Op vrijdag 19 september 2003 14:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ben door de eerste 'sollicitatieronde' voor een baan bij KLM klantenservice...
Mag volgende week terugkomen voor nog wat tests..
But halfway there! yihaa
Ik heb een paar uurtjes geslapen en voel me een stuk beter.
Alleen balen dat mijn allerliefste kat, die ik net even lekker wilde knuffelen, zich omdraaide en een vette ruft liet in mijn gezicht
Ben in een erg goede, relaxte, hyperactieve, vrolijke bui. Stuiter echt mijn kamer door. Nog even met big smile allerlei happy muziekjes luisteren om het nog erger te maken.
Zometeen lekker sporten! Heb er zin in, dat wordt leuk als ik in zo'n bui ben.
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 19-09-2003 18:32]
quote:*ligt slap hier*
[...]Alleen balen dat mijn allerliefste kat, die ik net even lekker wilde knuffelen, zich omdraaide en een vette ruft liet in mijn gezicht
ot: voel me prima Ga straks lekker stappen met zusje van mn vriend, wat echt een superkoel mensje is
Dus daar heb ik errug zin in
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 07:56 schreef milagro het volgende:
kopje thee
Peregrijn, alsnog van harte! Good for you!
Ik voel me super!
Erg leuke dag gehad in mijn klasje, gezellige borrel (met de nodige roddels ) met collega's en.....
Ik heb een uitnodiging voor het Openingsgala van het Nederlandse Filmfestival! Leuk!
Jeuheu!
quote:misschien idee, als je ff naar #r&p komt
Op vrijdag 19 september 2003 19:28 schreef Kling het volgende:
Godverdomme, wat heb ik zwaar de tyfuspest aan alles en iedereen..
Het enige wat helpt is mezelf flink pijn doen.. Dus dat doe ik maar.
OT:
heb zojuist een baan aangeboden gekregen, heb vanmiddag mijn vriendin gezien, het gaat super hier
quote:@ Kling:
Op vrijdag 19 september 2003 20:08 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
En daar kap je nu godverdomme mee
.
quote:Pleur zelf op zeikmens.
Op vrijdag 19 september 2003 20:15 schreef Moonah het volgende:[..]
@ Kling:
Ja! Ophouden met die aandachttrekkerij.
quote:Lees ff de FAQ.
Op vrijdag 19 september 2003 20:22 schreef Kling het volgende:[..]
Pleur zelf op zeikmens.
Er zijn hier mensen die 100x zulke grote aandachtstrekkers zijn als ik ben en daar zeg je niets van.
* Overigens, Moonah is zeer zeker geen zeikmens.
Edit, foute smiley.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 19-09-2003 20:38]
quote:Dat weet ik BSje.
Op vrijdag 19 september 2003 20:23 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik had 't niet over aandachttrekkerij eigenlijk
.
quote:Daar ben ik druk mee bezig. Ik ga me vanavond zo lam zuipen dat ik al mijn problemen vergeet.
Op vrijdag 19 september 2003 20:36 schreef Moonah het volgende:[..]
Doe liever iets constructiefs met je leven, ipv iets destructiefs.
Kling, jezelf lam zuipen is een cool plan!
Ook automutilatie trouwens, net als roken, of te kleine schoenen, of een te strakke broek, eigenlijk alle kneuterige oplossingen of miezerige probleempjes waar dit topic van leeft.
heb een erg leuk dag achter de rug
quote:tief op
Op vrijdag 19 september 2003 21:10 schreef Stranger het volgende:
Mag je hier nieteens meer automutileren?Kling, jezelf lam zuipen is een cool plan!
Ook automutilatie trouwens, net als roken, of te kleine schoenen, of een te strakke broek, eigenlijk alle kneuterige oplossingen of miezerige probleempjes waar dit topic van leeft.
quote:Owja. Ik ook. Ofzo. Something like that.
Op vrijdag 19 september 2003 21:58 schreef Modus het volgende:
Whooptiedoo. Not..
quote:Wat een domme aandachttrekpost, en nog offtopic ook, foei foei, nu krijg je vast op je kop van Herr zwaaibaai of Frenkie.
Op vrijdag 19 september 2003 21:44 schreef addie84 het volgende:[..]
tief op
maar er spelen erg veel dingen door mijn hoofd nu ...
ze willen maar niet allemaal netjes in een rijtje gaan liggen
komt omdat het een leuke dag was vandaag...
daarom zijn die dingen er..
quote:ok, you're right, sorry
Op vrijdag 19 september 2003 22:09 schreef Frenkie het volgende:
addie en stranger: NU EVEN NIET
kappen dus
OT:
super, is het enige woord dat het goed beschrijft
Ik zou vanavond naar een optreden gaan, dat ging niet door, met als gevolg dat iedereen met wie ik zou gaan in een grafstemming was en geen zin had om te feesten. En aangezien ik geen zin had om in mijn eentje aan de bar te gaan zitten ben ik nu al thuis
maargoed
welterusten
quote:* Stereotomy pakt een vork en twirlt hardsilence weer helemaal los, doet er wat tomatensaus eroverheen en gaat lekker hardpasta eten
Op vrijdag 19 september 2003 21:34 schreef hardsilence het volgende:
Mijn karaktereigenschappen benoemen blijft moeilijk, zit er eventjes mee in de knoop. Maar ben ijverig genoeg om deze opdracht af te maken, zodat ik die alvast gehad heb.
Voel me ijverig en goed!
Ik heb vandaag een bejaarde van zijn fiets geramd , niet mijn schuld, hij ging zonder omkijken of handuitsteken naar links, net terwijl ik hem wou inhalen, maffe bejaarden
, veel schaafwonden, dus ik voel me een beetje pijnlijk nu, maar die vent had een open wenkbrauw + hersenschudding, dus ik ben er nog goed vanaf gekomen.
Maar ik voel me goed, op het moment bijles aan het geven aan een groep studenten, ben zelfverzekerd. Yeah!
volgens mij ben ik best wel happy op het moment....
Fijn weekend allemaal!!!
deze beginnen om half 9 's ochtens met het omzagen van bomen op een zaterdagochtend
grmbl
maar verder voel ik me uitstekend, toch nog een beetje uitgeslapen, en heb zin in vandaag, want ik ga namelijk helemaal NIETS doen
Wil het huis uit, maar ik heb geen geld.. en geen baantje meer (sinds vandaag).
En ik lig al de hele ochtend te huilen...
quote:Hé Wolkmeisje, hoe komt het nou dat het ineens zo slecht gaat (buiten de redenen die je hierboven dus al noemde) ?
Op zaterdag 20 september 2003 11:29 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me helemaal niet goed![]()
Wil het huis uit, maar ik heb geen geld.. en geen baantje meer (sinds vandaag).
En ik lig al de hele ochtend te huilen...
quote:andere medicatie misschien? die niet het gewenste effect heeft...
Op zaterdag 20 september 2003 11:34 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hé Wolkmeisje, hoe komt het nou dat het ineens zo slecht gaat (buiten de redenen die je hierboven dus al noemde) ?
quote:Goeiemiddag..
Op zaterdag 20 september 2003 12:08 schreef milagro het volgende:
Goedemiddag, stelletje jankzakken
ontopic: IK voel me prima
anne's roeleren, zowel de mannelijke als de vrouwelijke, ken er van beiden 1 Heb dus wat gezellige lui ontmoet, is wel fijn.
Gaat wel goed hier dus
quote:Is goed meiske
Op zaterdag 20 september 2003 11:35 schreef Wolkje het volgende:[..]
andere medicatie misschien? die niet het gewenste effect heeft...
we mailen wel even..
DuchessX@dse.nl
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 20-09-2003 12:27]
quote:die 's op vakantie
Op zaterdag 20 september 2003 12:13 schreef DarkElf het volgende:
lijkt me zinvoller om vermoedens omtrent medicatie te bespreken met degene die het voorschrijft
Gaat wel weer over... *zucht* vannacht lekker wezen stappen, straks even stad in, twee rozen kopen... morgen twee maand met mn vriendje
*blij* *trots*
quote:geen invaller vooradig?
Op zaterdag 20 september 2003 12:27 schreef Wolkje het volgende:[..]
die 's op vakantie
quote:op stapeltjes
Op zaterdag 20 september 2003 12:45 schreef DarkElf het volgende:[..]
geen invaller vooradig?
Ik voel me goed beetje hoofdpijn wel, en ga zo even lekker proberen te slapen
zaterdagen roeleren...
quote:mijn arts regelt altijd een invaller voor me, zal wel een kwestie zijn van mentaliteit van de arts.
Op zaterdag 20 september 2003 14:21 schreef Faithy het volgende:[..]
op stapeltjes
![]()
ontopic:
druk hoofd, chaotisch hoofd, zorgen makend hoofd maar buiten dat:
*zit lachend achter putertje*
Straks heeeerlijk tegen mn vriendje aanliggen en genieten van het feit... mjah dat het me simpelweg niets meer kan schelen.
Ronald is alles
quote:Leest die hier ook mee?
Op zaterdag 20 september 2003 15:04 schreef diannetjhu het volgende:
* diannetjhu vermaakt zich op het moment even ouderwets door ruzie te maken met mn favourite ex![]()
*zit lachend achter putertje*
Straks heeeerlijk tegen mn vriendje aanliggen en genieten van het feit... mjah dat het me simpelweg niets meer kan schelen.
Ik: voel me lichamelijk als herboren. Geestelijk gaat het erg op en neer, maar vanavond
wordt alles eventjes beter, als ik in de kroeg met mijn geweldige en gestoorde vrienden mijn verjaardag vier en er eventjes niets anders bestaat dan dat, alleen maar mijn geweldige en gestoorde vrienden en drank en plezier
quote:Vortexxje, zet eens een ander muziekje op ofzo, dit gaat helemaal niet goed. Ik ben trouwens wél vrolijk, maar daar kan ik niets aan doen.
Op zaterdag 20 september 2003 15:30 schreef Vortexx het volgende:
Verdrietig. Ik ben kapot en huil de hele dag door. Ik voel me eenzaam en alleen en wil weten waar ik aan toe ben. En tot die tijd kan ik alleen maar huilen en wachten. En ik heb er helemaal genoeg van
quote:Hoe was het in de duinen?
Op zaterdag 20 september 2003 15:32 schreef elcastel het volgende:[..]
Vortexxje, zet eens een ander muziekje op ofzo, dit gaat helemaal niet goed. Ik ben trouwens wél vrolijk, maar daar kan ik niets aan doen.
quote:jups
Op zaterdag 20 september 2003 15:09 schreef sheila_na_gig het volgende:[..]
Leest die hier ook mee?
optopic: het gaat nog steeds goed eigenlijk, wel moe
'k ga morgen naar enschede, en vanavond uit waarschijnlijk,
dus heb ik zin in
quote:Ben er nooit aangekomen, ik was even bij vrienden langs, maar die zijn aan het verbouwen en dat kan ik nu even niet, dus ik ben thuis aan het klussen op mijn eigen tempo enzo...
Op zaterdag 20 september 2003 15:35 schreef Vortexx het volgende:[..]
Hoe was het in de duinen?
Lief trouwens
quote:Good for you FEEFBEEP
Op zaterdag 20 september 2003 16:24 schreef Faithy het volgende:
ik voel me prima, sexy en goed![]()
quote:en terecht!
Op zaterdag 20 september 2003 16:24 schreef Faithy het volgende:
ik voel me prima, sexy en goed![]()
quote:ga wat doen, huilie
Op zaterdag 20 september 2003 18:04 schreef Modus het volgende:.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 17:14 schreef DuchessX het volgende:[..]
Good for you FEEFBEEP
dank je
en addie ook
woei vanavond naar een spontane Fok! meeting in Den Haag, lekker zuipen, lachen, jointje roken
denk dat ik de avond wel doorkom
quote:Dat klinkt weinig positief.
Op zaterdag 20 september 2003 20:01 schreef Brand_en_Burcht het volgende:
Mijn hond is bijna dood, mijn koffiezetapparaat is stuk, en mijn schoonmoeder komt volgende week op bezoek, maar verder is het leven wel ok.
On-topic: Mijn vrouw is nu 5 maanden in verwachting en heeft van de dokters te horen gekregen dat ze het rustiger aan moet gaan doen. Dat wordt nog wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |