abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13233466
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat was lachen, man

Vooral jouw zinvolle bijdrage
Single ply roofing, pay less, worthless.
  woensdag 17 september 2003 @ 13:05:28 #77
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_13233596
Kerel, hij bepaald z'n prijzen, don't like it? Fuck off, of ga ergens anders heen.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
  woensdag 17 september 2003 @ 13:06:17 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13233615
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:59 schreef RoofingBurner het volgende:

[..]

Vooral jouw zinvolle bijdrage

Thanx...
Je bedoelt die bijdragen waarin dezelfde mening werd uitgedragen als in het merendeel van de andere reacties. Reacties waarin je ook als zeikerig en gierig werd neergezet?
Yep, die waren zeer zinvol en waar...
Lullig hè, als je geen medestanders krijgt en je dan maar net moet doen alsof je het allemaal niet meende... en het een grote (en zeer geslaagde) grap was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 17 september 2003 @ 13:13:01 #79
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_13233779
he zeg Willie de Coyoot, Chinezen zijn tochg ook allochtonen dus wsaarom is dit tpoic nog niet dicht en het mijne over de Shoarma Turk wel??? Aanvaring met Shoarma-Turk

Dat heet meten met twee meetstaven, en dat is behoorlijk schijnveilig!!!!

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_13234054
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
he zeg Willie de Coyoot, Chinezen zijn tochg ook allochtonen dus wsaarom is dit tpoic nog niet dicht en het mijne over de Shoarma Turk wel??? Aanvaring met Shoarma-Turk

Die van jou sloeg ook echt nergens op!!

Erg geloofwaardig...ahum

Shift to tha Max
pi_13240851
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:05 schreef LaTiNo het volgende:
Wil niet generaliseren maar doe het toch: Chinezen zijn gierig!!
Nee, Nederlanders, die moet je hebben! Want potdikkie, het scheelt maar liefst twee euro!

Gisteren ook zo'n figuur in de refter van de universiteit. Het was al na sluitingstijd en iemand wilde aardappelschijfjes. De jongen achter de balie vroeg of gekookte aardappelen ook goed waren, want die waren er nog genoeg, en anders moest de kok voor 1 persoon speciaal nog aardappelschijfjes gaan klaarmaken. Maar nee hoor, meneer moest per se aardappelschijfjes hebben, en met de kok had hij niks te maken! Tjongejonge zeg, leek wel of hij thuis wat tekort komt of zo.

pi_13240869
Conflict
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_13241594
quote:
Op woensdag 17 september 2003 11:24 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Naamtopic. .
*Meldt*
  woensdag 17 september 2003 @ 18:12:24 #84
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_13241612
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:11 schreef Conflict het volgende:

[..]

*Meldt*

En waar is je chinees dan?
  woensdag 17 september 2003 @ 18:17:03 #85
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_13241745
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:12 schreef GoLLeM het volgende:

[..]

En waar is je chinees dan?

Die is niet nodig.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_13241800
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:17 schreef Caspian het volgende:

[..]

Die is niet nodig.

woensdag 17 september 2003 @ 18:22:59 #87
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_13241905
Je kan er vanuit gaan dat die bami een gratis extraatje was bij je Combo...

Wil je die GRATIS extra niet, dan kan je ook NUL van de som aftrekken.
Bovendien, als je nou een gerecht wil hebben die dezelfde waarde zou hebben van de Babi Pangang ipv die Babi Pangang op die menu, dan kan ik je 99% verzekeren dat er een supplement op die prijs wodt gerekend.

Ik werk in de keuken van een afhaalrestaurant en ik kan je eindeloos over mijn frustraties vertellen met klanten die een vaste menu constant willen veranderen. Zo van een andere soepje, deze gerecht niet en deze ipv.....en dan nog de prijzen uitrekenen dat het zogenaamd voor dezelfde prijs uitkomt. Daarna deze mensen proberen uit te leggen dat het anders is met die menu...

Het gaat voornamelijk niet om de waarde van het product, hiervoor is de waarde meestal niet groot genoeg, maar puur de kosten voor het afwijken van een routine. Een menu B of C is een routine die perfect is afgesteld waarbij maximale efficientie wordt bereikt. Als je dit wil doorbreken, dan kun je er vanuit gaan dat er een compensatie wordt aangerekend. Want op een gegeven moment is er weinig verschil met het bestellen van losse gerechten.

Hou er ook rekening mee dat de winstmarges bij een Chinees vele malen lager ligt dan bij de Italiaan of Shoarmazaak...vandaar dat Chinezen minder toeschietelijker lijkt.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_13242933
quote:
Op woensdag 17 september 2003 11:23 schreef RoofingBurner het volgende:
de afhaalspleet
Als jij van jezelf weet dat je mensen graag belachelijk maakt omdat ze er anders uitzien dan jij moet je jezelf inhouden en niet naar de Chinees gaan.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_13243553
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:22 schreef Ashram het volgende:
ik sta 100% achter hem
ik werk zelf al aantal jaartje in chinees restaurant ik kan er over mee praten.
wanneer de topicstarter niet mee eens is met de afhaal, dan is het zijn probleem. ga maar naar een ander!

en de woorden zoals "afhaalspleet en kutchinees" heb ik liever dat je het voor je houd.

pi_13244087
quote:
Deze chinees is trouwens de zoon van degene die het restaurant ooit is begonnen, die vader was zowiezo véél relaxter, gaf nog wel eens een biertje weg enzo. Dat zit er bij zijn zoon niet in.
Dat komt omdat die zoon geintegreerd is Hij's een zuinige Hollander geworden!
Of pure frustraties. De meeste chinezen die hier een restaurant openden willen dat hun kinderen doorstuderen en een baan hebben waar ze, de kinderen, niet, zoals hun ouders in de horeca keihard moeten werken.
Wie faalt op school of de universiteit, valt terug op het restaurant van hun ouders en is in feite "mislukt" in het leven.
quote:
en anders moest de kok voor 1 persoon speciaal nog aardappelschijfjes gaan klaarmaken.
Als je de gekookte aardappels snijdt, dan heb je toch aadappelschijfjes?
quote:
Nee hoor, dit heet positieve discriminatie. Chinezen in Nederland zijn geen sociaal kwetsbare groep zoals Marokkanen en kunnen wat hebben.

en nu hou ik op voordat dit topic wordt gebrandmerkt door de mods als een allochtonen topic en gesloten wordt

[Dit bericht is gewijzigd door BL_Henkie op 17-09-2003 19:54]

Redactie Games woensdag 17 september 2003 @ 19:53:17 #91
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_13244326
nog steeds een conflict met een chinees?

Ik wil trouwens niet veel klagen, maar proportioneel krijgt men bij de chinees meer dan bij andere eettenten, dus klagen dat het dan te duur is, ga maar shoarma halen dan. Betaal je even veel, maar krijg je 2x zo weinig.

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_13244372
Zeg, jij verdiend je Nederlandse paspoort wel hè, achterlijke kutvrek. Ik had je allang uit m'n restaurant getrapt.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_13244813
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:55 schreef Cronus het volgende:
Zeg, jij verdiend je Nederlandse paspoort wel hè, achterlijke kutvrek. Ik had je allang uit m'n restaurant getrapt.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:46 schreef BL_Henkie het volgende:
[quote]
Of pure frustraties. De meeste chinezen die hier een restaurant openden willen dat hun kinderen doorstuderen en een baan hebben waar ze, de kinderen, niet, zoals hun ouders in de horeca keihard moeten werken.
Wie faalt op school of de universiteit, valt terug op het restaurant van hun ouders en is in feite "mislukt" in het leven.
pi_13244988
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:08 schreef BL_Henkie het volgende:

[..]

[..]

Mooi dat ik geen restaurant heb .
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_13247782
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:55 schreef Cronus het volgende:

Een klein typfoutje, maar de boodschap is duidelijk!
pi_13254989
Ik heb het gisteravond nog even nagerekend, en ik ben eruit!

Ik neem de combo mét bami a.d. 11,50 ¤, een bak rijst a.d. 1,50 ¤ en een bakje zoetzure sauce a.d. 1,50 ¤ dus totaal 14,50 ¤.

Normaal betaal ik voor bijna hetzelfde 17,50 ¤.

Kortom een besparing van 3,00 ¤. Noem dat maar eens weinig in deze economisch slechte tijden.

Dat is trouwens ook gelijk alles wat ik er nog over kwijt wil. Het is nooit mijn bedoeling geweest om mensen te beledigen enzo. Ik vond het dus echt een beetje onterecht, vandaar dat ik erover begon.

Als ik vantevoren wist wat dit allemaal teweeg zou brengen was ik er nooit aan begonnen, beetje slap zitten schelden op elkaar.

Trouwens de 'afhaalspleet' was niet gebaseerd op een Chinees uiterlijk, maar op het Chinese meisje dat achter de balie staat. (wat zeg ik nou weer )

Single ply roofing, pay less, worthless.
  donderdag 18 september 2003 @ 09:14:46 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13255485
quote:
Op donderdag 18 september 2003 08:33 schreef RoofingBurner het volgende:

Ik neem de combo mét bami a.d. 11,50 ¤, een bak rijst a.d. 1,50 ¤ en een bakje zoetzure sauce a.d. 1,50 ¤ dus totaal 14,50 ¤.

Normaal betaal ik voor bijna hetzelfde 17,50 ¤.

Dat is trouwens ook gelijk alles wat ik er nog over kwijt wil. Het is nooit mijn bedoeling geweest om mensen te beledigen enzo. Ik vond het dus echt een beetje onterecht, vandaar dat ik erover begon.

Iedereen weer happy!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_13275438
Ik heb vanavond chinees gehaald en er speciaal op gelet. Ik haalde 2 combinatie menu's. Standaard zit er witte rijst bij en in plaats daarvan nam ik 1 x met bami en moest daarvoor 0,60 bijbetalen.
  donderdag 18 september 2003 @ 23:25:42 #99
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_13277720
quote:
Op donderdag 18 september 2003 22:12 schreef Jaymza het volgende:
Ik heb vanavond chinees gehaald en er speciaal op gelet. Ik haalde 2 combinatie menu's. Standaard zit er witte rijst bij en in plaats daarvan nam ik 1 x met bami en moest daarvoor 0,60 bijbetalen.
Nee!! niet nog iemand die gaat klagen over 60 cent
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
  donderdag 18 september 2003 @ 23:39:30 #100
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_13278082
Zo duur is de afhaalchinees sowieso toch niet? En er zijn meestal genoeg andere Chinezen te vinden als er een je niet bevalt.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')