abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13227011
quote:
Op woensdag 17 september 2003 01:19 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

in india is het toch zo dat de Koe heilig is? die flippen ook helemaal als ze foto's van ons zien met een lekkere biefstuk op ons bord!

Maar wij geven ze een waardige snelle dood vergeleken met die honden.
pi_13227020
quote:
Op woensdag 17 september 2003 01:02 schreef francia het volgende:
Ik vind echt dat hier iets tegen gedaan moet worden.
Wat doe je er zelf dan aan behalve heel correct moord en brand schreeuwen op een forum?
pi_13227027
quote:
Op woensdag 17 september 2003 01:22 schreef What het volgende:

[..]

Wat doe je er zelf dan aan behalve heel correct moord en brand schreeuwen op een forum?

geen hond eten natuurlijk
pi_13227052
quote:
Op woensdag 17 september 2003 01:20 schreef neo567 het volgende:

[..]

waardige..???
pi_13227084
quote:
Op woensdag 17 september 2003 01:18 schreef stefaan_freddie het volgende:
er is een verschil tussen WAT je eet en HOE je het vervoert / klaarmaakt / ...
maak daar van

er is een verschil tussen WAT JIJ eet en HOE JIJ het vervoert

in die landen is het normaal dat honden gegeten worden...

dat wij dat niet vinden is een ander verhaal

mensen uit india zitten hier hun "mening" toch ook niet erin te STAMPEN dat koeien heilig zijn..

dat is wel wat op het moment hier gebeurd/geprobeerd word...

"omdat het hondjes zijn"
..

pi_13227086
quote:
Op woensdag 17 september 2003 01:20 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ja geloof je het zelf?

Als je dit al verschrikkelijk vindt, moet je toch echt stoppen met vlees eten imo. Anders ben je zelf net zo 'verschrikkelijk'.

Het doet me vrij weinig eerlijk gezegd (de dieren en de uitelkaargerukte mensen foto's).

[Dit bericht is gewijzigd door d4rkl1ght op 17-09-2003 01:32]

pi_13227090
toch raar dat die extreem linkse organisaties altijd maar zo zeiken op de nederlandse kapitalistische bio industrie terwijl het in al die communistische landen zoals china 100x erger toegaat
[url=http://www.de-werkelijkheid.nl/n021.htm][b]Interview met Peter Siebelt, schrijver van Eco Nostra, over extreem-links in Nederland[/b][/url]
pi_13227104
quote:
Op woensdag 17 september 2003 01:30 schreef Henk_van_Dorp het volgende:
toch raar dat die extreem linkse organisaties altijd maar zo zeiken op de nederlandse kapitalistische bio industrie terwijl het in al die communistische landen zoals china 100x erger toegaat
das een van de weinige punten waar ik ze wel gelijk in geef

eerst je eigen problemen oplossen dan pas naar anderen kijken

pi_13227106
Kijk de walvisvangst vind ik dan wel weer wel erg
pi_13227199
De topicstarter zien we vast niet meer terug in dit topic. Dit is niks meer dan een ordinair gore-pic-dump-topic. Een beetje de verontwaardigde uithangen om vervolgens zijn nest in te duiken, en morgenochtend te kijken of zijn bommetje is afgegaan. Ergens op in gaan ho maar. Eet meer hond!
En konden die fijne foto's van je niet in dat andere topic, of wil je lekker je eigen topic?

Kuttopic dit dus.

[Dit bericht is gewijzigd door What op 17-09-2003 02:13]

pi_13227228
quote:
Op woensdag 17 september 2003 01:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heel erg allemaal, maar wat moeten we hier verder mee
Dus...
  woensdag 17 september 2003 @ 01:57:02 #37
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_13227249
quote:
Op woensdag 17 september 2003 01:07 schreef LennyKravitz het volgende:
Het kan nog erger... kijk maar hier (niet net na het eten)...

http://www.scheurijzer.nl/

en klik dan op "Schokkend 18+"

valt best mee hoor.

aan de ene kant best knap dat je been 30 meter verder dan je hoofd ligt.

woensdag 17 september 2003 @ 01:57:48 #38
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_13227254
quote:
Op woensdag 17 september 2003 01:30 schreef Henk_van_Dorp het volgende:
Zo oppervlakkig als een postzegel.
  woensdag 17 september 2003 @ 02:12:02 #39
56951 Najra
---------------
pi_13227337
quote:
Op woensdag 17 september 2003 01:32 schreef Duiveltja het volgende:
Kijk de walvisvangst vind ik dan wel weer wel erg
ja ik ook daarom steun ik seashepherd.
Alhoewel ik wel vind dat ze binnenkort weer de IJslandse walvisvloot moeten laten zinken anders worden ze soft.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_13227364
vergeet niet dat dit voor die mensen doodnormaal is, net als het voor ons normaal is dat kippen in legbatterijen leven, kistkalveren hebben etc etc..

Ik zelf vind het niet normaal maar het is de normale gang van zaken in ons land die volgens mij ook helemaal niet klopt.

Maar het lijkt me dat als je hier zo tegen bent je eerst de problemen in je eigen land moet oplossen en dan de rest kan gaan aanpakken. Gelukkig doet de WSPA dit al.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_13227384
Honden op de menukaart
In de meeste Aziatische landen, vooral in Korea, is het een traditie om hondenvlees te eten. Ook veel rashonden worden speciaal gefokt voor dit doel. Ooggetuigen hebben op vijf markten in Korea gezien dat bestelwagens af en aan reden met honden. Op een van deze markten waren ruim 2.000 honden te koop, waaronder Rough Collies, Engelse Pointers, Duitse Herders, Bloedhonden, Engelse Mastiffs en Mopshondjes. De honden worden geslacht in tijdelijke slachtruimtes op de markt. Het WSPA team hoorde het constante huilen van honden achter de winkelruimtes en in marktkramen, waar men honden ophangt totdat de dood erop volgt. Daarna worden de honden ter plaatse gevild en met een brander geroosterd. Video opnamen hebben bewezen dat dit regelmatig gebeurt terwijl de honden nog leven en in het bijzijn van honden die hetzelfde lot te wachten staat.

Voor meer info: www.wspa.nl

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 17-09-2003 03:46]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_13227498
quote:
Op woensdag 17 september 2003 01:46 schreef What het volgende:
De topicstarter zien we vast niet meer terug in dit topic. Dit is niks meer dan een ordinair gore-pic-dump-topic. Een beetje de verontwaardigde uithangen om vervolgens zijn nest in te duiken, en morgenochtend te kijken of zijn bommetje is afgegaan. Ergens op in gaan ho maar. Eet meer hond!
En konden die fijne foto's van je niet in dat andere topic, of wil je lekker je eigen topic?

Kuttopic dit dus.

Ach rot toch op

Ik had niet eens meer zin om te reageren op die kinderachtige reacties hier. Ik blijf het een schande vinden wat ze in Azie doen met honden en katten. LEVEND VERBRANDEN!! DOODKNUPPELEN!! LEVEND OPHANGEN!! LEVEND IN KOKEND WATER GOOIEN!! het zijn mooie beesten.

maar jullie vinden het blijbaar grappig.. tis goed met jullie!

van mij mag er een slotje op
ik had verwacht hier meer serieuze reacties op te krijgen, maar het had idd net zo goed in het vorige tpic gekund

dus wat mij betreft, slotje!

.
pi_13227506
temper, temper....

er staan ook normale reacties

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 17 september 2003 @ 03:30:28 #44
19840 Libris
Live from Singapore
pi_13227539
Rot zelf op met je spam. Ja, zulke plaatjes posten op Internet helpt die dieren. Zelf ben je natuurlijk veganist en slaat nooit een mug dood.

Ik snap niet dat die topic nog open is. Ik kan ook wel plaatjes van rotten.com gaan posten onder het mom van: "Dit doen mensen elkaar aan" of "Iemand die zelfmoord pleegt denkt aan degene die hem of haar vindt".

zucht, grom, en laat maar.

woensdag 17 september 2003 @ 03:36:45 #45
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_13227549
quote:
Op woensdag 17 september 2003 03:06 schreef francia het volgende:

[..]

Ach rot toch op

LEVEND VERBRANDEN!!

.. Zoals de 8 hondjes die ik deze zomer door het breken van autoruiten uit bloedhete auto“s heb moeten redden?

quote:
DOODKNUPPELEN!!
.. Zoals de insecten die je op een terrasje om je oren zoemen of het misschien wagen om je slaap te verstoren het moeten ontgelden met een uithaal van een opgerolde krant?
quote:
LEVEND OPHANGEN!!
.. Zoals de varkens die bij mijn weten aan achterpoten opgehangen worden.. Voor het oog van hun soortgenoten die hetzelfde lot wacht, alvorens geėlectrocuteerd te worden?
quote:
LEVEND IN KOKEND WATER GOOIEN!!
.. Zoals de kreeften in elk willekeurig restaurant?

En dat gewoon in eigen landje. Doe niet zo hypocriet.

power to the people
  woensdag 17 september 2003 @ 06:05:40 #46
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13227644
dan krijgen hondjes hier toch wel wat meer liefde
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13227719
quote:
Op woensdag 17 september 2003 06:05 schreef MikeyMo het volgende:
dan krijgen hondjes hier toch wel wat meer liefde
tja... En in andere landen krijgen de koeien meer liefde.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_13227740
Bah, en dat op de vroege ochtend...
pi_13227767
Ik heb er ook een keer een filmpje van gezien op tv, honden worden ook opgehangen en met een zweep bewerkt, zodat het vlees uiteindelijk sappiger is.Of levend begraven .
  woensdag 17 september 2003 @ 08:10:59 #50
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13227991
quote:
Op woensdag 17 september 2003 07:00 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

tja... En in andere landen krijgen de koeien meer liefde.

ach er is natuurlijk wel een verschil tussen mishandelen en een spijker in het hoofd van een koe schieten. Het gaat voornamelijk over mishandelen. Kijk dat ze die beesten eten dat boeit me niet, maar als je die hond op die eerste foto ziet liggen dan heb ik zoiets van "tja... waar is dat goed voor?"
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')