quote:Maar wij geven ze een waardige snelle dood vergeleken met die honden.
Op woensdag 17 september 2003 01:19 schreef Leipo666 het volgende:[..]
in india is het toch zo dat de Koe heilig is? die flippen ook helemaal als ze foto's van ons zien met een lekkere biefstuk op ons bord!
quote:Wat doe je er zelf dan aan behalve heel correct moord en brand schreeuwen op een forum?
Op woensdag 17 september 2003 01:02 schreef francia het volgende:
Ik vind echt dat hier iets tegen gedaan moet worden.
quote:geen hond eten natuurlijk
Op woensdag 17 september 2003 01:22 schreef What het volgende:[..]
Wat doe je er zelf dan aan behalve heel correct moord en brand schreeuwen op een forum?
quote:waardige..???
Op woensdag 17 september 2003 01:20 schreef neo567 het volgende:[..]
Maar wij geven ze een waardige snelle dood vergeleken met die honden.
quote:maak daar van
Op woensdag 17 september 2003 01:18 schreef stefaan_freddie het volgende:
er is een verschil tussen WAT je eet en HOE je het vervoert / klaarmaakt / ...
er is een verschil tussen WAT JIJ eet en HOE JIJ het vervoert
in die landen is het normaal dat honden gegeten worden...
dat wij dat niet vinden is een ander verhaal
mensen uit india zitten hier hun "mening" toch ook niet erin te STAMPEN dat koeien heilig zijn..
dat is wel wat op het moment hier gebeurd/geprobeerd word...
"omdat het hondjes zijn"
..
quote:Ja geloof je het zelf?
Op woensdag 17 september 2003 01:20 schreef neo567 het volgende:[..]
Maar wij geven ze een waardige snelle dood vergeleken met die honden.
Als je dit al verschrikkelijk vindt, moet je toch echt stoppen met vlees eten imo. Anders ben je zelf net zo 'verschrikkelijk'.
Het doet me vrij weinig eerlijk gezegd (de dieren en de uitelkaargerukte mensen foto's).
[Dit bericht is gewijzigd door d4rkl1ght op 17-09-2003 01:32]
quote:das een van de weinige punten waar ik ze wel gelijk in geef
Op woensdag 17 september 2003 01:30 schreef Henk_van_Dorp het volgende:
toch raar dat die extreem linkse organisaties altijd maar zo zeiken op de nederlandse kapitalistische bio industrie terwijl het in al die communistische landen zoals china 100x erger toegaat
eerst je eigen problemen oplossen dan pas naar anderen kijken
Kuttopic dit dus.
[Dit bericht is gewijzigd door What op 17-09-2003 02:13]
quote:Dus...
Op woensdag 17 september 2003 01:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heel erg allemaal, maar wat moeten we hier verder mee
quote:valt best mee hoor.
Op woensdag 17 september 2003 01:07 schreef LennyKravitz het volgende:
Het kan nog erger... kijk maar hier (niet net na het eten)...en klik dan op "Schokkend 18+"
aan de ene kant best knap dat je been 30 meter verder dan je hoofd ligt.
quote:Zo oppervlakkig als een postzegel.
Op woensdag 17 september 2003 01:30 schreef Henk_van_Dorp het volgende:
toch raar dat die extreem linkse organisaties altijd maar zo zeiken op de nederlandse kapitalistische bio industrie terwijl het in al die communistische landen zoals china 100x erger toegaat
quote:ja ik ook daarom steun ik seashepherd.
Op woensdag 17 september 2003 01:32 schreef Duiveltja het volgende:
Kijk de walvisvangst vind ik dan wel weer wel erg
Ik zelf vind het niet normaal maar het is de normale gang van zaken in ons land die volgens mij ook helemaal niet klopt.
Maar het lijkt me dat als je hier zo tegen bent je eerst de problemen in je eigen land moet oplossen en dan de rest kan gaan aanpakken. Gelukkig doet de WSPA dit al.

Voor meer info: www.wspa.nl
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 17-09-2003 03:46]
quote:Ach rot toch op
Op woensdag 17 september 2003 01:46 schreef What het volgende:
De topicstarter zien we vast niet meer terug in dit topic. Dit is niks meer dan een ordinair gore-pic-dump-topic. Een beetje de verontwaardigde uithangen om vervolgens zijn nest in te duiken, en morgenochtend te kijken of zijn bommetje is afgegaan. Ergens op in gaan ho maar. Eet meer hond!
En konden die fijne foto's van je niet in dat andere topic, of wil je lekker je eigen topic?Kuttopic dit dus.
Ik had niet eens meer zin om te reageren op die kinderachtige reacties hier. Ik blijf het een schande vinden wat ze in Azie doen met honden en katten. LEVEND VERBRANDEN!! DOODKNUPPELEN!! LEVEND OPHANGEN!! LEVEND IN KOKEND WATER GOOIEN!! het zijn mooie beesten.
maar jullie vinden het blijbaar grappig.. tis goed met jullie!
van mij mag er een slotje op
ik had verwacht hier meer serieuze reacties op te krijgen, maar het had idd net zo goed in het vorige tpic gekund
dus wat mij betreft, slotje!
Ik snap niet dat die topic nog open is. Ik kan ook wel plaatjes van rotten.com gaan posten onder het mom van: "Dit doen mensen elkaar aan" of "Iemand die zelfmoord pleegt denkt aan degene die hem of haar vindt".
zucht, grom, en laat maar.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 03:06 schreef francia het volgende:[..]
Ach rot toch op
LEVEND VERBRANDEN!!
.. Zoals de 8 hondjes die ik deze zomer door het breken van autoruiten uit bloedhete auto“s heb moeten redden?
quote:.. Zoals de insecten die je op een terrasje om je oren zoemen of het misschien wagen om je slaap te verstoren het moeten ontgelden met een uithaal van een opgerolde krant?
DOODKNUPPELEN!!
quote:.. Zoals de varkens die bij mijn weten aan achterpoten opgehangen worden.. Voor het oog van hun soortgenoten die hetzelfde lot wacht, alvorens geėlectrocuteerd te worden?
LEVEND OPHANGEN!!
quote:.. Zoals de kreeften in elk willekeurig restaurant?
LEVEND IN KOKEND WATER GOOIEN!!
En dat gewoon in eigen landje. Doe niet zo hypocriet.
quote:tja... En in andere landen krijgen de koeien meer liefde.
Op woensdag 17 september 2003 06:05 schreef MikeyMo het volgende:
dan krijgen hondjes hier toch wel wat meer liefde
quote:ach er is natuurlijk wel een verschil tussen mishandelen en een spijker in het hoofd van een koe schieten. Het gaat voornamelijk over mishandelen. Kijk dat ze die beesten eten dat boeit me niet, maar als je die hond op die eerste foto ziet liggen dan heb ik zoiets van "tja... waar is dat goed voor?"
Op woensdag 17 september 2003 07:00 schreef Jordy-B het volgende:[..]
tja... En in andere landen krijgen de koeien meer liefde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |