quote:Dat leren we hem wel.
Op dinsdag 16 september 2003 19:57 schreef SunChaser het volgende:
Als je maar niet zó'n hypocriete klootzak wordt ineens, Gorro.
quote:Is dat dan OOIT gebeurd met een beginnende mod?
Op dinsdag 16 september 2003 19:57 schreef SunChaser het volgende:
Als je maar niet zó'n hypocriete klootzak wordt ineens, Gorro.
quote:En jij succes met school!
Op dinsdag 16 september 2003 19:57 schreef BlaatschaaP het volgende:.
quote:Zal ik de namen noemen bij wie het NIET is gebeurd, ben ik sneller klaar
Op dinsdag 16 september 2003 19:58 schreef Mike het volgende:[..]
Is dat dan OOIT gebeurd met een beginnende mod?
quote:Het was meer: Ja hommel, ik had net een heel topic voorbereid
Op dinsdag 16 september 2003 19:58 schreef SunChaser het volgende:[..]
En jij succes met school!
quote:Had je dat beter moeten communiceren schat, Yvonne post het in MED om 19.53, ik lees het 19.54 en ja, dan open ik om 19.55 een topic
Op dinsdag 16 september 2003 19:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het was meer: Ja hommel, ik had net een heel topic voorbereid.
quote:Was Astronout_Jones geen betere mod geweest?
Op dinsdag 16 september 2003 20:00 schreef Mike het volgende:
Gorro, heel veel plezier en succes.
quote:Doe niet zo popi jopi, wannabe yvonne en co. Je zult er nooit echt bijhoren.
Op dinsdag 16 september 2003 19:57 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Dat leren we hem wel.
Welkom!
quote:Nee, die moest dicht van mevrouw
Op dinsdag 16 september 2003 20:02 schreef Sidekick het volgende:
Is dit ook het "ik wil Blaatschaap bedanken voor haar inzet"-topic?
quote:Dan zit ik hier verkeerd.
Op dinsdag 16 september 2003 20:03 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Dat mag ook in die van mij hoor
.
quote:Wat jammer...maaruh bedankt voor je inzet
Op dinsdag 16 september 2003 20:02 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik.
quote:Misschien.
Op dinsdag 16 september 2003 20:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
Was Astronout_Jones geen betere mod geweest?
We zullen het nooit weten.
Echt nooit.
quote:the Fok Movie Trivia Godfather
Op dinsdag 16 september 2003 20:05 schreef schatje het volgende:
Ik ken die hele Gorro eigenlijk niet.
quote:Ik heb leren leven met jou als FTR-mod. Ik had mijn twijfels eerst (vanwege je leeftijd) maar dat was een dom en niet gegrond vooroordeel, maar dat had ik al tegen je gezegd, dat je het goed deed op FTR.
Op dinsdag 16 september 2003 20:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
SC, kon je btw niet leven met mij als FTR-mod?.
Gorro, ken ik eik niet zo goed, lees zijn topics eik nooit. Maar er zijn FTR-users die ik NIET graag als FTR-mod had gezien.
quote:als Gorro zijn macht maar niet gaat misbruiken bij Catan
Op dinsdag 16 september 2003 20:04 schreef Mike het volgende:
Misschien.We zullen het nooit weten.
Echt nooit.
quote:Gorro is een user die het merendeel van zijn FOK!tijd op FTR verblijft. Hij woont hier dus zowat
Op dinsdag 16 september 2003 20:05 schreef schatje het volgende:
Ik ken die hele Gorro eigenlijk niet.Maar veel succes in ieder geval
.
Bedankt voor modden en het zo lang uithouden met Mike enz
En Gorro
... tja... Dat kan in het rijtje met 10 domste crewbeslissingen aller tijden. Als je het mij vraagt
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 20:23 schreef calvobbes het volgende:En
Gorro
... tja... Dat kan in het rijtje met 10 domste crewbeslissingen aller tijden. Als je het mij vraagt
En alle anderen ook bedankt
quote:Het is bedtijd voor jou hoor.
Op dinsdag 16 september 2003 20:23 schreef calvobbes het volgende:
Blaatschaapie... Wat doe je me aanBedankt voor modden en het zo lang uithouden met Mike enz
En
Gorro
quote:Waarom dat?
EnGorro
quote:Every cloud has a silver lining
Op dinsdag 16 september 2003 20:04 schreef Mike het volgende:[..]
Misschien.
We zullen het nooit weten.
Echt nooit.
Dus 'welkom' hier, Gorro! .
Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet, 'Gorry' in het blauw naast zo'n post.
quote:Wow!
Op dinsdag 16 september 2003 20:23 schreef calvobbes het volgende:En
Gorro
En het moet wel een HEEL erge beslissing zijn wil je in dat rijtje terecht komen hoor.
quote:Het staat vast op de vijfde plaats, vlak achter domme beslissing nummer 4: mij niet vragen als FTR-mod?
Op dinsdag 16 september 2003 20:27 schreef Mike het volgende:
En het moet wel een HEEL erge beslissing zijn wil je in dat rijtje terecht komen hoor.
quote:Omdat ik er voor gezorgd heb dat Heat in de 2e ronde van Fok! Action Tournament er al uit lag
Op dinsdag 16 september 2003 20:25 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Waarom dat?
quote:En terecht, Heat is geen actiefilm, maar een psychologisch drama.
Op dinsdag 16 september 2003 20:30 schreef Gorro het volgende:[..]
Omdat ik er voor gezorgd heb dat Heat in de 2e ronde van Fok! Action Tournament er al uit lag
quote:Jij bent al zo wat voor elk forum gevraagd.
Op dinsdag 16 september 2003 20:30 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het staat vast op de vijfde plaats, vlak achter domme beslissing nummer 4: mij niet vragen als FTR-mod?
quote:Nee die beslissing staat op plaats 976.
Op dinsdag 16 september 2003 20:30 schreef SunChaser het volgende:Het staat vast op de vijfde plaats, vlak achter domme beslissing nummer 4: mij niet vragen als FTR-mod?
Best raar, want dat lijstje loopt maar tot 351.
quote:En nog één jaar
Op dinsdag 16 september 2003 20:30 schreef Gorro het volgende:Omdat ik er voor gezorgd heb dat Heat in de 2e ronde van Fok! Action Tournament er al uit lag
quote:Nog niet voor SEX. Ik zou het zo graag samen doen met E.T.
Op dinsdag 16 september 2003 20:32 schreef Mike het volgende:
Jij bent al zo wat voor elk forum gevraagd.
quote:Nee dat is verkeerd. Jij en
Op dinsdag 16 september 2003 20:32 schreef SunChaser het volgende:En terecht, Heat is geen actiefilm, maar een psychologisch drama.
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 20:32 schreef calvobbes het volgende:
Nee die beslissing staat op plaats 976.Best raar, want dat lijstje loopt maar tot 351.
Welkom, Gorro, en heel veel succes. .
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 20:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee dat is verkeerd. Jij en
Gorro
zijn een psychologisch drama.
suc6 met modden Gorro!
Enne SC: jij kan beter in SHO straks..!
quote:Hehe dat was wel grappig
Op dinsdag 16 september 2003 20:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee dat is verkeerd. Jij en
Gorro
zijn een psychologisch drama.
Gefeliciteerd
nou moet je wel wat vaker uit je tournamenttopic komen
quote:Huh?
Op dinsdag 16 september 2003 23:33 schreef MikeyMo het volgende:nou moet je wel wat vaker uit je tournamenttopic komen
![]()
Verklaar je nader
Ik post genoeg in andere topics me dunkt. Ik post alleen maar als iets nuttigs bij te dragen heb, in tegenstelling tot sommige andere personen. Bovendien heb ik overigens altijd bijna alles al gelezen in FTR
Maar bedankt voor je aanmoediging iig
Nu hoef je Oscar Wilde niet meer voor te trekken bij FMT. Dan heeft de rest ook wat meer kans.
quote:Ik voel me erg gewaardeerd zo.
Op woensdag 17 september 2003 00:57 schreef kamagurka het volgende:
Eindelijk iemand met filmsmaak en behoorlijke kennis
quote:Jij ook jij ook, sss sss...
Op woensdag 17 september 2003 00:59 schreef Mike het volgende:[..]
Ik voel me erg gewaardeerd zo.
2 mensen met filmsmaak en kennis op de goede plaats, hoezee!!!
quote:
Op woensdag 17 september 2003 01:02 schreef kamagurka het volgende:[..]
Jij ook jij ook, sss sss...
2 mensen met filmsmaak en kennis op de goede plaats, hoezee!!!
![]()
quote:#
Blaatschaapie... Wat doe je me aanBedankt voor modden en het zo lang uithouden met Mike enz
En
Gorro
En de overige 9?
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 20:30 schreef Gorro het volgende:[..]
Omdat ik er voor gezorgd heb dat Heat in de 2e ronde van Fok! Action Tournament er al uit lag
quote:Dat kan alleen maar toegejuicht worden.
Op woensdag 17 september 2003 01:44 schreef kamagurka het volgende:
En dat er onder gorro ook weer stevig kan worden gediscusseerd over het medium zoals vroegah nog wel ns het geval was.
Ik ga trouwens ws. een bijdrage leveren aan de filmrubriek van het parool, aangezien deze te highbrow begon te worden. Moet dus wekelijks big budget movies gaan bekijken. Dat worden dus ook hier uitgedachte bijdrages
quote:Zolang je het dan ook maar bij big budget movies houdt. Dan kan er tenminste geen buil aan gevallen worden.
En dat er onder gorro ook weer stevig kan worden gediscusseerd over het medium zoals vroegah nog wel ns het geval was.
Ik ga trouwens ws. een bijdrage leveren aan de filmrubriek van het parool, aangezien deze te highbrow begon te worden. Moet dus wekelijks big budget movies gaan bekijken. Dat worden dus ook hier uitgedachte bijdrages
quote:Leuk! Mag je met twintig gelijkgestemde zure recensenten om 11 uur 's ochtends naar films als Kangaroo Jack of Lizzy McGuire. Dat overleef je nooit
Moet dus wekelijks big budget movies gaan bekijken.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 07:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Leuk! Mag je met twintig gelijkgestemde zure recensenten om 11 uur 's ochtends naar films als Kangaroo Jack of Lizzy McGuire. Dat overleef je nooit
hell is waiting for Kamagurka...
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:04 schreef MikeyMo het volgende:hell is waiting for Kamagurka...
quote:Ik ben altijd vrolijk, nooit zuur...
Op woensdag 17 september 2003 07:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Leuk! Mag je met twintig gelijkgestemde zure recensenten om 11 uur 's ochtends naar films als Kangaroo Jack of Lizzy McGuire. Dat overleef je nooit
quote:ach ja, ieder zo zijn ding niet?
Op woensdag 17 september 2003 08:09 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dit is de perfecte straf voor alle elitaire posts van Kamgurka.
Ik ben gelukkig breed; geen afkeer van bepaalde genres, alhoewel ik nimmer naar romcom's of tienerfilms (zoals dus die Lizzy McGuire film) zou gaan...
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:36 schreef Stranger het volgende:
Kon Verbal niet gewoon gezellig weer terugkomen?
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:39 schreef Smots het volgende:
Gorro als FTR-mod, goede keuze!
Ik ben eigenlijk gewoon allang blij dat het niet die flapdrol van een Sunchaser is geworden
quote:Voor straf zou jij dus eens een paar jaar kabeldrager voor Jim Jarmusch of Lars Von Trier moeten zijn en verplicht 3 uur per dag moeten NADENKEN over film... arrrghhhh!!
Op woensdag 17 september 2003 08:09 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dit is de perfecte straf voor alle elitaire posts van Kamgurka.
quote:En nu moet jij voor je werk nadenken over films waar niet over na te denken valt.
Op woensdag 17 september 2003 16:09 schreef kamagurka het volgende:[..]
Voor straf zou jij dus eens een paar jaar kabeldrager voor Jim Jarmusch of Lars Von Trier moeten zijn en verplicht 3 uur per dag moeten NADENKEN over film... arrrghhhh!!
![]()
![]()
quote:Jij bent breed??
Op woensdag 17 september 2003 08:12 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben gelukkig breed; geen afkeer van bepaalde genres, alhoewel ik nimmer naar romcom's of tienerfilms (zoals dus die Lizzy McGuire film) zou gaan...
welke niet-amerikaanse film heb je ooit gezien, renaissance man?
quote:T is een zinloze taak, maar liever dit dan iedere week naar rialto om "geknakt riet" uit Burkina Faso te gaan bekijken van een veelbelovend talent....
Op woensdag 17 september 2003 16:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
En nu moet jij voor je werk nadenken over films waar niet over na te denken valt.
quote:Heb je Party Monster met Maculay Culkon al gezien?
Op woensdag 17 september 2003 16:15 schreef kamagurka het volgende:[..]
T is een zinloze taak, maar liever dit dan iedere week naar rialto om "geknakt riet" uit Burkina Faso te gaan bekijken van een veelbelovend talent....
quote:T moet wel een film zijn die in een van de grotere bioscopen draait sc. Is party monster niet iets wat gelijk richting videobak verdwijnt?
Op woensdag 17 september 2003 16:17 schreef SunChaser het volgende:[..]
Heb je Party Monster met Maculay Culkon al gezien?
Een Kill Bill bijvoorbeeld zou prima zijn, voor een groot publiek (de echte azijnpisser haalt daar zijn neus inmiddels voor op) en toch interessante film. Bad Boys II desnoods... nouja, ik moet er morgenmiddag over overleggen. Dan hoor ik wel wat de opties zijn. Kill Bill alvast niet (nog een weekje of 2 wachten).
quote:Ik hoor het morgen wel, ken al die critici van het parool niet zo.. Van Brummelen een beetje, maar dies van popmuziek.
Op woensdag 17 september 2003 16:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik begreep dat Party Monster toch in de bios komt hier. Trouwens, een film als Igby Goes Down is ook getoond aan critici toch? En toch klein uitgebracht.
Party Monster lijkt me trouwens wel interessant, schijnt nogal hard en cynisch te zijn..
quote:En dan vragen ze jou?
Op woensdag 17 september 2003 16:34 schreef kamagurka het volgende:
Ze willen meer de hele laag (meer richting jongerenamusement) van wat uitkomt aanboren. Het schijnt nu behoorlijk elitair te zijn.
quote:Dat ik in jouw ogen elitair ben, zegt niets
Op woensdag 17 september 2003 16:37 schreef SunChaser het volgende:[..]
En dan vragen ze jou?
Iedere lamlul die wat van film weet kent het werk van kubrick, greenaway of coppola. Dat jij dat al elitair vindt zegt ben ik bang meer over jouw grenzeloos lage lat dan over mijn enorm hoge plafond.
now think that one through...
quote:Je haalt dingen door elkaar. Kubrick, Coppola, Von Trier etc vind ik niet elitair, maar jouw postings vaak wel. Je maakt meer van sommige films dan nodig is, alleen om jouw gelijk te halen als iemand iets een kutfilm vindt.
Op woensdag 17 september 2003 17:00 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dat ik in jouw ogen elitair ben, zegt niets
Iedere lamlul die wat van film weet kent het werk van kubrick, greenaway of coppola. Dat jij dat al elitair vindt zegt ben ik bang meer over jouw grenzeloos lage lat dan over mijn enorm hoge plafond.
Niet dat het mij verder boeit, ik ga wel in discussie.
quote:leg uit....
Op woensdag 17 september 2003 17:04 schreef SunChaser het volgende:[..]
Je maakt meer van sommige films dan nodig is, alleen om jouw gelijk te halen als iemand iets een kutfilm vindt.
quote:Film is een kwestie van smaak, zo kan iemand (lees: kamagurka) een fantastisch goed bezochte kaskraker kut vinden. Maar als iemand (lees: ik) een film als 2001 ASO kut vind, dan komt ie met 100 argumenten waarom je een sukkel bent die niets van film begrijpt.
Op woensdag 17 september 2003 17:08 schreef Smots het volgende:[..]
leg uit....
quote:Ik denk niet dat hij die mening alleen heeft omdat iemand (ja jij dus) 2001 A.S.O. een kutfilm vindt.
Op woensdag 17 september 2003 17:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Film is een kwestie van smaak, zo kan iemand (lees: kamagurka) een fantastisch goed bezochte kaskraker kut vinden. Maar als iemand (lees: ik) een film als 2001 ASO kut vind, dan komt ie met 100 argumenten waarom je een sukkel bent die niets van film begrijpt.
quote:Nog steeds blauw, wanneer word je weer het zwarte schaapje?
Op woensdag 17 september 2003 17:15 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik al helemaal ja
.
edit
......................
Miscommunicatie tussen vingers en hersenen
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 17-09-2003 17:33]
quote:Is dat dan geen optie?
Op woensdag 17 september 2003 17:21 schreef BlaatschaaP het volgende:Maar ik heb er geen problemen mee hoor, triomodschap voor een paar daagjes
.
quote:ik heb hier Fucking Amal in m'n kast staan
Op woensdag 17 september 2003 16:11 schreef kamagurka het volgende:[..]
Jij bent breed??
WHRRahahahahaha!!!!
welke niet-amerikaanse film heb je ooit gezien, renaissance man?
quote:Het wil er bij zo iemand (ja, sc, ja) alleen NIET IN dat iemand iets een goeie film kan vinden waar hij als een kip naar het onweer naar zit te kijken
Op woensdag 17 september 2003 17:13 schreef Smots het volgende:[..]
Ik denk niet dat hij die mening alleen heeft omdat iemand (ja jij dus) 2001 A.S.O. een kutfilm vindt.
In SC's definitie daarentegen kan iets alleen goed zijn als het van de massaloopband van het hollywood B (en C,D,E..)-fabrikaat afkomstig is.
Hij draait de zaken dus om.
quote:Dit heet verschil in smaak
Op woensdag 17 september 2003 19:34 schreef kamagurka het volgende:[..]
Het wil er bij zo iemand (ja, sc, ja) alleen NIET IN dat iemand iets een goeie film kan vinden waar hij als een kip naar het onweer naar zit te kijken
In SC's definitie daarentegen kan iets alleen goed zijn als het van de massaloopband van het hollywood B (en C,D,E..)-fabrikaat afkomstig is.
Hij draait de zaken dus om.
quote:Dat verzin je ter plekke, dat heb ik nooit gezegd. Daarbij beweer jij precies dezelfde dingen als ik. Jij durft te beweren dat een film die 1,8 miljard dollar aan de bioscoopkassa ophaalt aan alle kanten slecht is. Ik zeg dat een film die een 8,3 volgens 50,000 stemmen op imdb heeft, kut is.
Op woensdag 17 september 2003 19:34 schreef kamagurka het volgende:
Ik zeg dat die 1,8 miljard dollar bewijst dat het geen slechte film kan zijn, ook al gaat het om een koppel op een zinkend schop, jij zegt dat die trage film over een op hol geslagen boordcomputer niet kut kan zijn omdat iedereen het een 10 geeft.
Kwestie van smaak. Ik kijk genoeg art house en buitenlands en hoewel ik films van Von Trier, Kubrick en Cronenberg kut vind val ik de liefhebber er niet op aan, jij doet dat dus wel als iemand van Nolan, Scott of Singer-films houdt.
quote:Das niet waar. Er zijn voorbeelden van gehypte films die het niet deden volgens verwachting (Pearl Harbor 190 miljoen dollar tegen 170 miljoen dollar productie) en films die zonder marketing een hit werden (My Big Fat Greek Wedding, 230 miljoen dollar tegen 5 miljoen dollar productie).
Op woensdag 17 september 2003 19:49 schreef MikeyMo het volgende:
boxoffice zegt niets over kwaliteit Sunny, dat zegt meer iets over marketing
quote:Bij jou konden we nog bitchen over je leeftijd. Over Gorro is er niet zoveel te klagen.
Op woensdag 17 september 2003 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jullie zouden het zeker niet gewoon over Gorro kunnen hebben he?.
quote:Wie
Op woensdag 17 september 2003 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jullie zouden het zeker niet gewoon over Gorro kunnen hebben he?.
quote:uitzonderingen op de regel
Op woensdag 17 september 2003 19:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Das niet waar. Er zijn voorbeelden van gehypte films die het niet deden volgens verwachting (Pearl Harbor 190 miljoen dollar tegen 170 miljoen dollar productie) en films die zonder marketing een hit werden (My Big Fat Greek Wedding, 230 miljoen dollar tegen 5 miljoen dollar productie).
Kijk dat hele volksstammen kleine meisjes naar Lizzy McGuire gaan wil niet zeggen dat het gelijk een goede film is...
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:53 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Bij jou konden we nog bitchen over je leeftijd. Over Gorro is er niet zoveel te klagen.
quote:En JLO maakt vooruitstrevende muziek, en de Privé is al helemaal 'n literair verantwoord tijdschrift.
Op woensdag 17 september 2003 19:45 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik zeg dat die 1,8 miljard dollar bewijst dat het geen slechte film kan zijn, ook al gaat het om een koppel op een zinkend schop, jij zegt dat die trage film over een op hol geslagen boordcomputer niet kut kan zijn omdat iedereen het een 10 geeft.
Succes Gorro! .
quote:Jaja, volg jij de publieke opinie en de hype maar als kwaliteitswijzer, mogen andere mensen er een persoonlijke mening op nahouden?
Op woensdag 17 september 2003 19:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Das niet waar. Er zijn voorbeelden van gehypte films die het niet deden volgens verwachting (Pearl Harbor 190 miljoen dollar tegen 170 miljoen dollar productie) en films die zonder marketing een hit werden (My Big Fat Greek Wedding, 230 miljoen dollar tegen 5 miljoen dollar productie).
Ik heb nog nooit beweerd dat een film die met een enorm budget is gemaakt per definitie slecht is, maar dat schijn jij erin geprojecteerd te hebben. Er is gewoon heel veel dat volgens dezelfde vetworst-formule wordt gemaakt en nog niet 1/1000e greintje originaliteit bevat, meestal zijn dat soort producties een complete verspilling van geld, tijd en manuren.. eigenlijk zonde.
Maar daar zal ik tegen heug en meug nog genoeg van te zien krijgen, alleen zal ik er iets zinnigs over moeten proberen te bedenken
quote:En die heb ik niet?
Op woensdag 17 september 2003 21:52 schreef kamagurka het volgende:[..]
Jaja, volg jij de publieke opinie en de hype maar als kwaliteitswijzer, mogen andere mensen er een persoonlijke mening op nahouden?
quote:een minder elitaire
Op woensdag 17 september 2003 22:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
En die heb ik niet?
quote:Thank God. Anders moest ik verplicht kijken naar meuk als Breaking The Waves of Naked Lunch.
Op woensdag 17 september 2003 22:17 schreef MikeyMo het volgende:[..]
een minder elitaire
quote:ach ja, ik heb zo'n beetje alle Steven Seagal topics op mijn naam staan
Op woensdag 17 september 2003 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
open deuren hieroSC opent altijd topics voor
- films . dat tekent je reputatie.
een brok acteertalent die man
quote:als het je smaak is vind je het niet erg natuurlijk
Op woensdag 17 september 2003 22:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Thank God. Anders moest ik verplicht kijken naar meuk als Breaking The Waves of Naked Lunch.
quote:Deze ook?
Op woensdag 17 september 2003 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
SC opent altijd topics voor- films . dat tekent je reputatie.
[Klassieker] Soylent Green eindelijk op televisie
The Eye van de Pang Brothers. Spannend!
Election: zwarte satire met Reese Witherspoon.
OneHourPhoto: prachtige thriller over eenzaamheid
Leon: The Professional: n betere film bestaat niet
Spirited Away: mooie, maar erg vreemde film
Secret of NIHM met afstand de mooiste animatiefilm
The Insider: waargebeurde thriller over rookmaffia
Princess Mononoke
Wag The Dog: een hirische parodie op Pres. Clinton
True Romance: de beste QT verfilming met afstand
quote:Nee, dan toch liever tomb raider meets freedy deel 888
Op woensdag 17 september 2003 22:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Thank God. Anders moest ik verplicht kijken naar meuk als Breaking The Waves of Naked Lunch.
Kijk, dat je het voor je plezier houdt bij wansmakelijke prullen is niet erg, dat is je functie hier nu eenmaal
Maar ga in godsnaam niet zitten verkondigen dat het ook topcinema is en echte meesterwerken, waar je meestal geen ruk van begrijpt, zitten afkraken.. Dat maakt het dan weer triest.
quote:Vertel...?
Op woensdag 17 september 2003 22:40 schreef MikeyMo het volgende:
Half Past Dead
quote:download hem maar, het is namelijk een waar staaltje cinematografische perfectie met geweldig acteerwerk, een ijzersterk plot en mooie montage.
Op woensdag 17 september 2003 22:45 schreef kamagurka het volgende:[..]
Vertel...?
quote:En welke film had je voor MIJ op het progamma?
Op woensdag 17 september 2003 22:55 schreef MikeyMo het volgende:[..]
download hem maar, het is namelijk een waar staaltje cinematografische perfectie met geweldig acteerwerk, een ijzersterk plot en mooie montage.
Half past dead (Ja Rule & Steven Seagal)
niet dat ik vies ben van meneer segal hoor, alleen die ja rule is zo'n loser
quote:Ik hier US Marshalls, Time machine, 13 ghosts, Angel heart, the body, spy kids, very bad things, notting hill en nog zo wat echte poep...
Op woensdag 17 september 2003 17:51 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik heb hier Fucking Amal in m'n kast staan
quote:Maar het is wel prettig dat er uberhaupt nog mensen bereid zijn over films te discussieren met argumenten ipv kotssmilies, dat zul je toch ook toe moeten geven.
Op woensdag 17 september 2003 17:11 schreef SunChaser het volgende:
Film is een kwestie van smaak, zo kan iemand (lees: kamagurka) een fantastisch goed bezochte kaskraker kut vinden. Maar als iemand (lees: ik) een film als 2001 ASO kut vind, dan komt ie met 100 argumenten waarom je een sukkel bent die niets van film begrijpt.
quote:Dank je!
Op donderdag 18 september 2003 01:13 schreef Lamon het volgende:[..]
Maar het is wel prettig dat er uberhaupt nog mensen bereid zijn over films te discussieren met argumenten ipv kotssmilies, dat zul je toch ook toe moeten geven.
(Al ben ik het zelden tot nooit met kamagurka eens trouwens.)
quote:Dat is ook zo en ik ga graag met iemand als Kamagurka in discussie, hoor. Dit is een forum, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn.
Op donderdag 18 september 2003 01:13 schreef Lamon het volgende:[..]
Maar het is wel prettig dat er uberhaupt nog mensen bereid zijn over films te discussieren met argumenten ipv kotssmilies, dat zul je toch ook toe moeten geven.
quote:het zou erg saai worden als iedereen het met elkaar eens is
Op donderdag 18 september 2003 07:27 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dat is ook zo en ik ga graag met iemand als Kamagurka in discussie, hoor. Dit is een forum, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn.
MikeyMo heeft regelmatig van die vooraf bedachte relletjes die totaal niet leuk zijn, zelfs niet voor hem, maar daar wen je snel genoeg aan.
quote:wat heb ik hier nou weer mee te maken? sorry, maar ik snap ff echt niet waarom je nu over mij begint
Op donderdag 18 september 2003 07:58 schreef Seborik het volgende:
Welkom en succes, Gorro.MikeyMo heeft regelmatig van die vooraf bedachte relletjes die totaal niet leuk zijn, zelfs niet voor hem, maar daar wen je snel genoeg aan.
quote:Houden zo.
Op donderdag 18 september 2003 08:00 schreef MikeyMo het volgende:[..]
wat heb ik hier nou weer mee te maken? sorry, maar ik snap ff echt niet waarom je nu over mij begint
quote:Snap je dat echt niet?
Op donderdag 18 september 2003 08:00 schreef MikeyMo het volgende:[..]
wat heb ik hier nou weer mee te maken? sorry, maar ik snap ff echt niet waarom je nu over mij begint
quote:leg eens uit...
Op donderdag 18 september 2003 08:10 schreef SunChaser het volgende:[..]
Snap je dat echt niet?
quote:Nee. Als je niet snapt wat Sebbo bedoelt vraag je het hem maar.
Op donderdag 18 september 2003 08:29 schreef MikeyMo het volgende:[..]
leg eens uit...
quote:hij geeft geen antwoord...
Op donderdag 18 september 2003 08:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nee. Als je niet snapt wat Sebbo bedoelt vraag je het hem maar.
quote:
Op donderdag 18 september 2003 00:20 schreef dwerg het volgende:
Voor ik het vergeet: Gorro is okay.En BlaatschaaP ook.
quote:Open er een topic over.
Op donderdag 18 september 2003 08:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
hij geeft geen antwoord...
quote:goed plan!
Op donderdag 18 september 2003 08:59 schreef SunChaser het volgende:[..]
Open er een topic over.
quote:
Op donderdag 18 september 2003 08:59 schreef SunChaser het volgende:[..]
Open er een topic over.
|
Forum Opties | |
---|---|